שמע ממומחים בתעשיית הרהיטים כדי ללמוד כיצד להקים עסק רהיטים משלך – הכל החל מרכישת מוצרים ועד ליצירת תוכנית שיווקית. מדריך שלב אחר שלב זה הוא תוכנית להצלחה.
מאת דיינה וינטר
11 בספטמבר 2024
זה 1960. זוג נכנס לחנות הרהיטים המקומית שלהם וקונה סט סלון שלם, ממש בקומת אולם התצוגה. עשרים וחמש שנים מאוחר יותר, ילדיהם יורשים את אותו סט לביתם הראשון. במשך שנים רבות, אלו היו שתי האפשרויות היחידות: לקנות בחנות פיזית או לקבל יד.
בשני העשורים האחרונים, הטכנולוגיה עזרה למותגים לשחזר את חווית הקנייה האישית באינטרנט, וסללה את הדרך לעוד יותר עסקי ריהוט – ויותר מבחר. ועדיין יש מקום בשוק למי שמחפש להשיק עסק רהיטים, למכור ישירות לצרכנים ללא אולם התצוגה.
קדימה, שמע ממומחים בתעשיית מוצרי הבית כדי ללמוד כיצד להקים עסק רהיטים משלך – הכל החל מרכישת מוצרים לניהול מלאי ועד שיווק המותג שלך. הפוך את הרעיון שלך למציאות עם המדריך הזה צעד אחר צעד לבניית חנות רהיטים מקוונת משלך.
איך להקים עסק רהיטים ב-14 שלבים
בחר את המודל העסקי שלך
ממן את עסק הריהוט שלך
הפוך את העסק שלך לחוקי
פתח חשבון בנק עסקי
בנה את מותג הרהיטים שלך
רהיטי מקור (למעצבים ומשווקים)
הקמת חנות (ליוצרי רהיטים)
ניהול מלאי ואחסון רהיטים
למד לצלם רהיטים ומוצרי עיצוב לבית
הגדר את חנות הרהיטים המקוונת שלך
הרחב את ערוצי המכירה שלך
שיווק את עסקי הריהוט שלך
הגדר משלוח, החזרות ושירות לקוחות
קבל ביטוח עסק
יש הרבה תחרות בשוק הרהיטים, במיוחד אם לוקחים בחשבון את נתח הענק של רשתות גלובליות במחירים סבירים. לכן חשוב לבדל את המוצרים שלך, למצוא את הצעת המכירה הייחודית שלך ולבנות מותג בלתי נשכח.
בואו נעבור על השלבים הראשונים להשקת מותג הרהיטים שלכם ולפתיחת עסק מקוון.
1. בחר את המודל העסקי שלך
ישנן מספר דרכים להשיק עסק רהיטים ולמכור מוצרים לבית באינטרנט ובאופן אישי. השדרה שתבחר תהיה תלויה במספר גורמים, כגון רמת המיומנות שלך, תקציב ההפעלה וזמינות האחסון. לפני שתפתח את התוכנית העסקית שלך, בואו נסקור את המודלים העסקיים השונים.
יצרנית רהיטים
עסק מסוג זה כולל עיצוב ובניית רהיטים בעבודת יד בבית המלאכה שלך. אתה יכול לבחור לבנות ולמכור מספר מוגבל של סגנונות על ידי שמירה על מלאי בהישג יד או אימוץ דגם לפי הזמנה. או שאתה יכול להציע שירות מותאם אישית המאפשר ללקוחות שלך לבקש ממדים ותכונות ספציפיות. עסק ליצרני רהיטים דורש ממך כישורים טכניים, כלים מיוחדים וחלל סדנאות ייעודי.
מעצב רהיטים (עובד עם יצרן)
במקום לבנות את הרהיטים בעצמכם, אתם יכולים לבחור לעצב אותו ולעבוד עם בנאי או יצרן כדי ליצור עבורכם את המוצרים. ייתכן שתדרוש כמה כישורי שרטוט מיוחדים והבנה של חומרים ובנייה כדי שתוכל לתקשר בצורה יעילה עם מפעלים.
אוצר ומשווק
בדגם זה, היית מוכר מספר פריטים של מותגים או יצרנים שונים, אוצרים קולקציות ייחודיות למותג שלך. אמנם אינך מעצב ומייצר את הפריטים בעצמך, אך יש צורך ביצירתיות בבניית מותג מגובש ובשימוש בסיפורי סיפורים, צילום וחווית לקוח כדי למכור מוצרים. במקרה זה, תרכוש פריטים בסיטונאות ממותגים אחרים ותשלח אותם ישירות ללקוחות. הבנה של מגמות בתעשיית הרהיטים תהיה חיונית להצלחה.
דרופשיפר
שיטה זו זהה לשיטה שלמעלה, אך היא אפשרות לביטול ידיים אם אינך יכול לאחסן או לשלוח את הפריטים בעצמך. חפש לעבוד עם יצרנים ומותגים שמוכנים לשלוח ישירות ללקוחות שלך במודל של dropshipping, ולגזור את עצמך משרשרת האספקה.
משווק וינטג'
זהו דגם נוסף של אוצר/משווק המתמקד ביצירות וינטג' או עתיקות מיוחדות במינן. רשמנו זאת כקטגוריה נפרדת מכיוון ששיטות המקור שונות למדי. תזדקק לידע על שוק הוינטג' כדי לזהות לאילו חלקים יש ערך מכירה חוזרת ומה מבוקש. זה גם מועיל להיות בעל מיומנויות בתיקון רהיטים וליטוש מחדש כדי להיות מסוגל לשחזר ממצאי וינטג'. בדרך כלל, סוחרי רהיטי וינטג' ועתיקים ידרשו כמות משמעותית של מקום למלאי, אלא אם כן תבחרו בדגם קונסיגנציה.
💡טיפ: משווקי וינטג' רבים מתחילים על ידי איתור ומכירה חוזרת של רהיטים משומשים דרך שווקים או אפילו אתרי קניה ומכירה מקומיים. זוהי דרך מצוינת לנסות את כוחך במכירת רהיטים כהמולה צדדית משתלמת לפני שאתה מתרחב לעסק רהיטים במשרה מלאה.
2. ממן את עסק הרהיטים שלך
כמה עולה לפתוח עסק למכירת רהיטים באינטרנט? ובכן, התשובה הזו תלויה באיזה מבנה עסקי תבחר.
⬇️ בקצה הנמוך: אפשר להתחיל עם כמה מאות דולרים אם אתם מתכננים לדרופשיפ, מכיוון שאין צורך להחזיק מלאי. לעסק רהיטים בהתאמה אישית או לפי הזמנה יכולים להיות גם עלויות הפעלה נמוכות – זה אם כבר יש לך סדנת תחביב. דגם זה יאפשר לך לקנות חומרים תוך כדי כך שאין צורך להשקיע הרבה מראש.
⬆️ בקצה הגבוה: אם אין לך כבר את הכלים והציוד הדרושים לפתיחת עסק יצרני, צפה להוציא עשרות אלפי דולרים כדי להקים סדנה. שקול גם את העלות של השכרת שטח (אם רלוונטי), שירותים וציוד בטיחות (כמו אוורור נאות). עסקים למכירה חוזרת יכולים להיות גם יקרים להתחיל, מכיוון שתידרש לקנות ולהחזיק מלאי.
אפשר לפתוח עסק רהיטים מהבית אם יש לכם מקום מתאים (מרתף או מוסך מבוקר אקלים) לאחסון, אבל צפו מה העלויות עשויות להיות להגדיל לחלל ייעודי או לעבוד עם שותף במחסן.
אפשרויות מימון למוכרי רהיטים
כמו בכל עסק קטן, ישנן מספר אפשרויות מימון. אם אינכם מתכננים לבצע אתחול (כלומר, להשקיע מחדש רווחים בעסק), ייתכן שתצטרכו למצוא מימון חיצוני. מימון המונים הוא אפשרות פופולרית המאפשרת לך להשיק מראש את עסק הרהיטים שלך ולחפש מימון מלקוחות פוטנציאליים. הלוואות בנקאיות, מענקים לעסקים קטנים וחברות הון סיכון עשויים גם הם להיות מקורות מימון לעסק שלך. תוכנית עסקית מוצקה תעזור לך להבטיח מימון ממשקיעים.
3. הפוך את העסק שלך לחוקי
השלב הבא הוא לכסות את כל הדרישות המשפטיות שלך כדי למנוע קנסות פוטנציאליים ובעיות בהמשך הדרך.
בחר מבנה תאגידי. החלט על סוג הישות שתיצור עבור חנות הרהיטים שלך. תאגידים, חברות באחריות מוגבלת (LLCs), ובעלות יחידה הם סוג העסק הנפוץ ביותר. חברת LLC תגן עליך מפני אחריות אישית. העלויות ליצירת אחד משתנות בהתאם למדינה שלך.
קבל את מספר זיהוי המעסיק שלך (EIN). הונפק על ידי מס הכנסה, מספר זה משמש לזיהוי העסק שלך לצורכי מס.
השג את ההיתרים והרישיונות הדרושים. קבל רישיון עסק מהעיר או המחוז שלך. שאל גם לגבי קבלת מסמכים נדרשים אחרים כמו אישור מוכר, היתרי יעוד והיתרים סביבתיים.
ניווט בנוף המשפטי יכול להיות מורכב. התייעצו עם עורך דין עסקי כדי לוודא שכל ההיבטים המשפטיים מטופלים כראוי.
4. פתחו חשבון בנק עסקי
לאחר הקמת מבנה העסק שלך, השלב הבא הוא פתיחת חשבון בנק עסקי. ניהול חשבון בנק עסקי מסייע בהקמת אשראי לעסק שלך ומראה מקצועיות ללקוחות ולספקים שלך.
נהל את הכסף שלך איפה שאתה מרוויח אותו עם Shopify Balance
Shopify Balance הוא חשבון פיננסי בחינם המאפשר לך לנהל את הכסף של העסק שלך מ-Shopify admin. אל תשלם עמלות חודשיות, קבל תשלומים עד שבעה ימים קודם לכן, והרוויח קאשבק על רכישות כשירות.
גלה את יתרת Shopify
5. בנה את מותג הרהיטים שלך
חשוב שתגדיר את המותג שלך בשלב מוקדם זה. מענה על כמה שאלות יעזור לך לספר את סיפור המותג שלך, לעצב את האסתטיקה הוויזואלית שלך, ללכוד את הצהרת המשימה שלך ולדמיין בצורה ברורה יותר את הלקוח האידיאלי שלך.
כעת, לאחר שהחלטתם אם תיצור או תמכור רהיטים מחדש, בחר מסלול עבור עסקי הרהיטים שלך. האם תמכור רק ספות ותלך עמוק על מוצר אחד? מעוניינים לקפוץ לטרנד לוהט? האם אתה מתכנן להתמקד ביצירות מינימליסטיות בנויות היטב עבור חללים קטנים? מה עם לנצל את המספר ההולך וגדל של אנשים שעובדים בבית ומוכרים ריהוט משרדי ייחודי?
שקול את הדברים הבאים בעת בחירת מודל עסקי או זווית (עם דוגמאות):
קטגוריה/שימוש: ריהוט משרדי, מגורים בחוץ, מבטאים ביתיים
מחיר: קמעונאי נמוך / נפח גבוה, קצה גבוה / בהתאמה אישית
כאשר כריס יוז השיק את המותג שלו Timberware, האפשרויות בעיבוד עץ היו אינסופיות. "עדיין לא מצאנו את הנישה שלנו, אז פשוט בנינו קצת מהכל", הוא אומר. כריס גילה שתערוכות באמת עזרו לו לחדד את ההצעה שלו. הובלה של רהיטים כבדים הלוך ושוב מההופעות הללו לא הייתה קלה, אבל התרגיל עזר לו להבין את השוק ולמצוא את המיקוד שלו.
תרגיל המיתוג שלך יתחיל במחקר שוק שבודק את הדברים הבאים:
פרופיל לקוח היעד שלך. איפה לקוחות פוטנציאליים כבר קונים? באילו ערוצים חברתיים הם פוקדים?
השוק המקומי. אם אתם מתכננים למכור מקומית או לפתוח חנות לבנים וטיט, הבינו את נוף הריהוט באזורכם.
מתחרים. אילו תכונות המותג שלך מציע שהמתחרים שלך לא? אתה יכול למשוך לקוחות עם הצעת מכירה ייחודית.
טרנדים. בחנו מגמות עיצוב רהיטים, טרנדים לבית, עיצוב אתרי מסחר אלקטרוני וכל טרנד אחר שעלול להשפיע על החלטות עיצוב מיתוג.
לאחר שביצעתם מחקר שוק והתעמקתם בנישה, העלו אותה על הכתב. צא בהצהרה ברורה לגבי מה שיש לך להציע, ולאחר מכן השכב את הייעוד שלך, ערכי המותג והבטחת המותג שלך. כעת, לאחר שיש לך הנחיות ברורות למותג, תמשיך להתייחס אליהן בזמן שאתה מעצב את האתר שלך ואוצר את האוסף שלך.
עבור חברת הבית והריהוט GOODEE, ביסוס ערכי המותג היה משהו שהתפתח מתוך העסק הקודם של המייסדים ביירון ודקסטר פרט, מותג האופנה WANT Les Essentiels. "זה היה באמת על האיזון הזה בין הדברים החשובים לבין מה שאנשים באמת רוצים", אומר ביירון.
מניסיון, האחים גילו שאנשים הרגישו נקרעים בין שתי אפשרויות: יוקרה או קיימות. "רצינו לבנות את GOODEE כתגובה לזה", אומר ביירון. המותג נוקט עמדה ברורה: השניים אינם סותרים זה את זה. דקסטר וביירון מינפו את הניסיון העסקי והעיצובי שלהם כדי ליצור קולקציה שמספקת את ערכי המותג המוצקים שלהם.
6. רהיטי מקור (למעצבים ומשווקים)
האופן שבו אתה מוצא ספקים או יצרנים תלוי בסוג עסק הריהוט שאתה מתכנן לפתוח.
מעצבים
למעצבי רהיטים שאינם מתכננים לייצר את הרהיטים בעצמם, חפשו יצרן מהימן. "ככל שאתה קרוב יותר לייצור שלך ולשרשרת האספקה שלך, במיוחד בהתחלה", אומר דקסטר, "כך יהיה קל יותר לבנות וליצור שותפויות עם מי שמייצר את המוצרים שלך."
כשאתה מתחיל ואין לך היכרות עם ייצור, מומלץ למצוא יצרן שיאפשר לך פיקוח רב ויעבוד איתך כשותף בעסק שלך.
משווקים
אם אתה מעוניין למכור מוצרים על ידי אחרים, אתה יכול להגיע למדרכה ולגשת ליצרנים ומותגים לשאול על תמחור סיטונאי ותנאים. ישנם גם שווקים סיטונאיים המאפשרים למשווקים לעיין בספקים המחפשים באופן פעיל שותפים קמעונאיים.
בניית קשרים חזקים עם סיטונאי רהיטים יכולה לספק לך מלאי איכותי ומחירים תחרותיים. עקוב אחר הסיטונאים שלך באופן קבוע כדי לוודא שהם מתאימים לצרכי העסק שלך. תקשורת טובה עשויה לתת לך את המסלול הפנימי לגבי טרנדים קרובים, קווי מוצרים חדשים או מלאי שאוזל.
מוכרי וינטג'
מוכרי וינטג' מוצאים רהיטים במספר דרכים. בשל אופי העסק, תצטרך להיות בחיפוש עקבי כדי להבטיח שיש לך מלאי. להלן מספר מקורות שיעזרו לך להתחיל:
מכירות פומביות. הירשם כדי לקבל הודעות על מכירות פומביות באזור שלך. חלקם מתקיימים באופן אישי, אך ישנם מספר אתרי מכירות פומביות מקוונות כמו eBay ו-MaxSold המאפשרים לך לגלוש ולהציע הצעות לזמנך מהבית.
מכירת עיזבון. אלה יכולים להיות מכרה זהב להרבה פריטי וינטג' במקום אחד. הישאר מעודכן במכירות הקרובות על ידי כניסה לרשימת הדוא"ל של חברות ניהול מכירת נכסים מקומיות.
מקומות שוק מקוונים ומודעות מסווגות. אתרים כמו קרייגסליסט ופייסבוק. שוק מקוון עשוי למצוא כמה אוצרות, כמו גם רישומים למכירות בחצר, מכירות הובלות או מכירת נכסים.
שווקי פשפשים או חוצות. הופעה מוקדמת פירושה ירידה ראשונה, אבל תקבל את העסקאות הטובות ביותר בסוף היום ובסוף עונת שוק הפשפשים, כאשר סוחרים מחפשים לפרוק מלאי.
אספנים. אספנים פרטיים עשויים להיות מעוניינים לעבוד איתך כדי לפרוק חלק מהמלאי שלהם. אלה אנשים שאתה עשוי לפגוש כשאתה מתחיל ליצור קשרים בקהילת הווינטג'.
Dropshippers
דרופשיפינג רהיטים יכול לעיין במספר ספקים וספריות דרופשיפינג, כמו AliExpress. אפשר גם להגדיר תנאי dropshipping על בסיס אישי עם מותגי רהיטים נבחרים. לדוגמה, ל- GFURN יש עמוד ייעודי המדגיש את תוכנית הדרופשיפינג שלה.
7. הקמת חנות (עבור יצרני רהיטים)
עבור יצרני רהיטים, פתיחת עסק רהיטים יכולה לעלות ביוקר אם אין לך כבר כלים או שיש לך סדנה ייעודית. כמו כריס, אתה יכול להתחיל עם היסודות ולהרחיב את ארגז הכלים שלך ככל שהעסק שלך יגדל.
העצה של כריס להקמת סדנת ריהוט משלך:
שמור על הסדנה שלך מסודרת. "חנות נקייה ומאורגנת היא חנות בטוחה ויצרנית."
שקול את תהליך העבודה. "אילו כלים אתה צריך כדי להשיג את מה שאתה רוצה לעשות? באיזה סדר הם ישמשו? זה יעזור לך להבין את הפריסה עבור כל פיסת מכונות עיקרית. משם, אתה פשוט מוצא את המקום הטוב ביותר עבור הדברים הקטנים יותר."
המסור השולחן הוא לב הסדנה שלך. "ודא שיש לך מספיק מקום סביבו כדי לבצע את החתכים שאתה צריך."
נהל אבק. "היכן צריך להפעיל את התעלות שלך ליעילות מירבית?"
תדליק אותו. "עבור תאורה, תגדל יותר ממה שאתה חושב שאתה צריך. אף פעם לא יכול להיות יותר מדי אור בחנות! אני ממליץ ללכת עם לדים בכל מקום."
אל תשכח שהסדנה שלך כנראה תהיה עבודה בתהליך. "התחל עם מה שאתה יכול להרשות לעצמך ולאט לאט הגדל את ארסנל הכלים שלך", אומר כריס. הוא התחיל את עסקיו בחסכונות ובמגפיים, השתדרג ככל שגדל על ידי השקעת רווחים בחזרה לסדנה שלו. "היה סבלני ואל תאריך את עצמך יותר מדי."
8. ניהול מלאי ואחסון רהיטים
אם החלטתם לייצר או למכור מחדש רהיטים ואינכם מבצעים dropshipping או מייצרים לפי הזמנה, הקפידו לקחת בחשבון את צרכי החלל שלכם. כפי שהזכרנו בסעיף המימון, זה יכול להוות חלק ניכר מעלויות ההפעלה שלך.
"בשלבים המוקדמים ביותר, האחסון נמצא במוסך שלך. זה בחדר השינה שלך", אומר ביירון. "זו הדרך הטבעית לעסק להתחיל." לדבריו, חשוב לבעלי עסקים חדשים להיות קרובים לשרשרת האספקה המלאה בתחילת הדרך.
רק לאחר ניהול היבט זה בעצמך תוכל להבין מה אתה מחפש בשותף מחסן. אחד שכפי שאומר ביירון, "ישתף בערכים שלך באותה הקפדה ומשמעת כפי שהיית עושה בעצמך."
כשאתה מחליט כיצד והיכן לאחסן או לאחסן את המוצרים שלך, שקול את מצב החלל. חומרים רבים כמו עץ ובדים טבעיים רגישים לטמפרטורות קיצוניות, מזיקים ותנודות בלחות. אם אתה גר באקלים קר כמו קנדה, למשל, ייתכן שהמוסך הלא מחומם של הבית שלך אינו הפתרון הטוב ביותר לטווח ארוך לאחסון מלאי.
פתרונות אחסנה ואחסון לרהיטים:
הקדשת חדר בתוך הבית שלך למטרה זו
השכרת שטח אחסון מבוקר אקלים (הטוב ביותר למלאי הצפת שאליו אינך צריך לגשת באופן קבוע)
עבודה עם שותף מחסן שמטפל גם במשלוח ובמילוי הזמנות
השכרת/קניית שטח משרדים ומחסן ייעודי משלך
9. למדו לצלם רהיטים ומוצרי עיצוב לבית
כמו בלבוש, רהיטים הם מאוד אישיים. ללא חדר כושר או אולם תצוגה, על עסקים מקוונים לשכפל כמה שיותר מתהליך הקנייה האישי. קנה מידה וגודל, מרקם ופרטים הם כולם היבטים חשובים לצילום בעת צילום רהיטים ודגשים לבית.
צילום הוא המפתח למותג אוצר כמו GOODEE. "יש משהו מאוד דמוקרטי בנו אוצרים ומוצאים את החפצים היפים האלה", אומר דקסטר. "ואז להציג אותם באותו אופן." צילום, בבעלות GOODEE, יוצר עקביות בכל אתר האינטרנט של המותג.
כשאתה מתחיל, אתה יכול לצלם תמונות מוצר משלך באמצעות DSLR (או אפילו סמארטפון) וערכת תאורה פשוטה, או לעבוד עם צלם מקצועי.
טיפים לצילום לחנות הרהיטים שלך:
קנה מידה חשוב. מלבד מתן מידות מפורטות בתיאור, הקפד ללכוד את היצירה בתוך חלל, לצד פריטי עיצוב מוכרים אחרים בגודל נפוץ.
התקרב. צילומי תקריב מפורטים יעזרו ללקוחות שלך "להרגיש" את המוצר מבלי לגעת בו. נסה ללכוד מרקם בבד ואת הפרטים של גרגר העץ.
תדליק אותו. תאורה היא קריטית ללכידת פרטים וצבע בצורה מדויקת. ניתן להשיג הגדרת תאורה פשוטה עם אור טבעי מפוזר או ערכת תאורה.
ספר סיפור. מעבר לתיאור המוצר, הוויזואליה שלך צריכה גם לספר סיפור: למי זה מיועד? איך צריך לעצב אותו? אילו מוצרים נוספים משלימים אותו? עשה זאת על ידי הכללת תמונות סגנון חיים יחד עם תמונות על רקע רגיל. שלב אותו בחדר וספק רעיונות בסגנון המעוררים לקוחות לדמיין אותו בחלל שלהם.
בתמונות הבאות של כיסא אוכל מאת GOODEE, התמונה הראשונה מבוימת בחלל מגורים כדי להציע הצעות כיצד ניתן לעצב אותו. בשנייה, הקרופ הקרוב מאפשר ללקוחות לראות את פרטי הכיסא.
💡 טיפ: עבור משווקים רהיטי וינטג', צילום תמונות מוצרים הוא משימה מתמשכת. עיין במדריך שלנו למכירת בגדי וינטג' לקבלת טיפים כיצד להגדיר זרימת עבודה בצילום.
10. הקימו את חנות הרהיטים המקוונת שלכם
לפני שאתה באמת משיק את עסק הרהיטים שלך לעולם, הקדיש זמן לשחק עם בונה החנות המקוונת שלך. השקת דף נחיתה פשוט בשלב זה, יחד עם החשבונות החברתיים שלך, יכולה לעזור לך לבנות רשימת דוא"ל כדי שתוכל להשפיע בגדול בפתיחה החגיגית הרשמית שלך.
עיצוב ונושאים לחנויות רהיטים מקוונות
כמו בכל חנות שאתה משיק ב-Shopify, אתה יכול לעשות את זה עם מעט מיומנות עיצוב. לנושאים של Shopify יש אפשרויות פריסה מרובות המאפשרות לך לחבר את התמונות, הטקסט וההתאמות האישיות שלך כדי ליצור אתר ממותג משלך.
אם יש לך את התקציב אבל לא את הכישורים החזותיים, שקלו לשכור מעצב או סוכנות שיעזרו לכם להרכיב חבילת מיתוג. מומחי Shopify הם אנשי מקצוע בדוקים שיש להם ניסיון בעבודה עם מותגים בכל הגדלים.
דפי מוצר לחנויות רהיטים
עיצוב דף המוצר של GOODEE הוא דוגמה מנצחת לשאוף אליה בעת הקמת החנות. ניתחנו את אחד מהעמודים שלו כדי להסביר מדוע זה עובד וכיצד ליישם חלק מהברק שלו בדפי המוצר שלך:
1. התמונה הראשונית היא תמונת מוצר ברורה עם רקע מוצק, המציגה את הכיסא כולו, לא חתוך וללא הסחות דעת.
2. תצוגות נוספות של הכיסא כולל זוויות חלופיות והמוצר המוצב בסצנה.
3. כפתור הוסף לתיק בולט עם אפשרות להוסיף למועדפים – זוהי תכונה מועילה המאפשרת ללקוחות לחשוב ולחזור מאוחר יותר או להשוות מוצרים מרובים זה לצד זה. המשך לקרוא לקבלת הצעות כיצד להשיג זאת באמצעות אפליקציה.
4. פסקה אחת מסכמת את כל מה שצריך לדעת על הכיסא הזה: היכן הוא מיוצר, איך הוא מיוצר, הערות לגבי עמידותו, הצעות היכן וכיצד ניתן להשתמש בו וכיצד לעצב אותו. שפת סיפור יכולה להעביר את הלקוח שלך לתחושה שהיית רוצה שתהיה להם לגבי רהיט.
5. תמונות משניות כוללות תמונות סגנון חיים המציגות את הכיסא בסביבה עם רהיטים ודגשים אחרים – באופן אידיאלי פריטים אחרים שניתן לרכוש בחנות שלך. תמונות אלו מספקות השראה ומראות קנה מידה.
6. מפרט מפורט של הכיסא עוזר ללקוחות להבין אם הוא יתאים לחלל שלהם. בחלק זה תוכל לכלול פרטים כמו: משקל, מידות, הערות טיפול, הרכב החומר, מקור, דרישות הרכבה וכו'.
7. אם, כמו GOODEE, המותג שלך בנוי סביב מטרה כמו קיימות או נוהלי סחר הוגנים, הנה הזדמנות נוספת להיות שקוף לגבי המחויבות שלך.
8. המייסדים של GOODEE מאמינים בכוחו של הסיפור, והוא שזור באתר המותג במספר מקומות. בכל עמוד מוצר, היצרן של המוצר מוצג בחלק ייעודי עם תיאור קצר וקישור לצפייה במוצרים אחרים. זה יכול גם לעזור במכירה צולבת (המציגים חלקים באותה אוסף, למשל).
9. בתחתית העמוד, הלקוחות מוזמנים לסקור את המוצר. ביקורות שהושלמו מופיעות בחלק זה, ומציעות ללקוחות עתידיים שקט נפשי נוסף מהמלצות של לקוחות אמיתיות.
10. מדור מוצרים קשורים יכול לעזור ללקוחות שלך להשוות אפשרויות דומות או להציג מוצרים משלימים.
בזמן שאתה בונה את דפי המוצר שלך, חשב מה אתה רוצה שהוא ישיג. "אם אתה לא יכול להסביר ללקוח שלך למה המוצר הזה צריך להיות קיים מלכתחילה ולמה הם צריכים להכניס אותו לביתם או לתת אותו במתנה", אומר ביירון, "אז אני חושב שנכשלת בחוויית הלקוח הזו. ”
דפי מידע, יצירת קשר ושאלות נפוצות עבור מותגי רהיטים
ביירון ודקסטר בחרו לשים את פניהם – כמו גם את הפנים והסיפורים של שותפיהם בעלי מלאכה – בחזית המותג שלהם. ההשקעה בסיפור של GOODEE, שמוצאת איזון בין עיצוב להשפעה חיובית, הדהדה עם הלקוחות כאשר מגמות הקונים השתנו.
הסיפור שלך יכול להבדיל אותך ממתחרים מסיביים. בזירה זו, עסקים קטנים ובעלי גיבוי אנושי תמיד מנצחים. דף המידע שלך יכול לספר את סיפור המקור שלך, להדגיש את ערכי המותג שלך, לשתף כמה מהפנים של האנשים בצוות שלך ולמצוא מכנה משותף עם הלקוחות שלך.
עבור מעצבי ובוני רהיטים, זה גם המקום בו תוכלו להזמין את הלקוחות שלכם אל מאחורי הקלעים להציץ בתהליך ובהשראה שלכם.
פרטי הקשר והשאלות הנפוצות שלך הם גם דפים חשובים. דפי שאלות נפוצות שימושיים עבור עסקים רהיטים, במיוחד עבור מידע על משלוח והחזרה. בשל הגודל והמשקל הגדולים של חלקי רהיטים רבים, המשלוח עשוי להיות מסובך יותר וייתכן שלא תתאפשר החזרות.
כתוב כאן בבירור את מדיניות המשלוח וההחזרה שלך. ואפשר ללקוחות ליצור איתך קשר בקלות בשאלות המשך. רכישות גדולות יותר דורשות לעתים קרובות תמיכה נוספת.
💡 טיפ: בעת בניית כל הדפים והניווטים באתר שלך, שקול אופטימיזציה למנועי חיפוש – או SEO – שעוזר למנועי חיפוש כמו גוגל לדרג את האתר שלך. דירוג בסמוך לראש תוצאות החיפוש עשוי להניב לך תנועה אורגנית רבת ערך.
אפליקציות מסחר אלקטרוני לחנות הרהיטים שלך
כדי לענות על הצרכים הספציפיים של העסק שלך, הנה כמה אפליקציות נבחרות מחנות האפליקציות של Shopify כדי לעזור לך למכור רהיטים באינטרנט:
תאריך אספקה
מכירה מופרזת של חלת דבש ומכירה צולבת
רשימת משאלות פלוס
אפשרויות מוצר מודגשות
11. הרחב את ערוצי המכירה שלך
מלבד חנות הרהיטים המקוונת שלך, שקול ערוצי מכירה נוספים כדי להציג את המוצרים שלך בפני לקוחות בשוק צפוף. אם אתה יצרן או מעצב, האם אתה יכול להגיע לשווקים גיאוגרפיים אחרים על ידי סיטונאות המוצרים שלך? אם אתה מותג רהיטים מקוון בלבד, זו עשויה להיות דרך קלה להתעסק בקמעונאות.
קמעונאות פופ-אפ היא אפשרות מצוינת עבור משווקים, מעצבים או יצרנים של רהיטי וינטג'. חשבו על שווקי חוצות מקומיים או תערוכות סחר. לעתים קרובות, קמעונאי רהיטים גדולים יותר יפתחו חללי פופ-אפ בחנות עבור מותגים מתפתחים המשלימים את ההיצע שלהם.
שקול גם אם ערוצי מכירה חברתיים או מקומות שוק מקוונים מתאימים לקהל שלך. כיצרנית רהיטים או משווק וינטג', אתה יכול לשלב את המכירות של Etsy או Facebook Marketplace שלך עם Shopify כדי לקבל את המיטב משני העולמות: אתר ייעודי משלך וגישה לקונים פוטנציאליים בשווקים. אילו אתרים נוספים – תחשוב על משווקים של מוצרים לבית – אתה יכול לחקור?
12. שיווק את עסקי הריהוט שלך
כחלק מהתוכנית העסקית שלך, תוכנית שיווק מציגה את הגישה השיווקית ואת ערוצי הליבה שלך.
אין פתרון אחד שמתאים לכולם לשיווק לעסקים רהיטים. כלל אצבע טוב הוא להעביר את המסר הנכון במקום הנכון בזמן הנכון. גורמים אלה יהיו תלויים במי הלקוח שלך והיכן הוא מסתובב. האם שווה יותר את הזמן והכסף שלך להשקיע בשיווק בדואר אלקטרוני או במודעות בפייסבוק? האם לנסות שיווק באמצעות תוכן או גוגל אדס? הבדיקה היא החבר שלך בשלב זה.
כאשר אתה משיק עסק רהיטים, קחו בחשבון שהמוצר שלכם יהיה נתון לטעם ואולי ידרוש הדרכה למי שפחות מתמצא בעיצוב. תוכן יכול להיות חזק מאוד מסיבה זו. בנה קהל באינסטגרם, YouTube או TikTok על ידי מתן עצות וטיפים לעיצוב הבית. אלה יכולים להיות כלים להניע תנועה לחנות המקוונת שלך ולבסס את עצמך ואת המותג שלך כמומחה אמין בתחום הזה.
GOODEE משתמש באינסטגרם כדי להאניש את המותג ולקחת משתמשים אל מאחורי הקלעים:
צפו בפוסט הזה באינסטגרם
פוסט משותף על ידי GOODEE (@goodeeworld)
בסופו של דבר, התוכן השיווקי שלך יתגלה בצורה האותנטית ביותר כשאתה עובד בתוך מדיומים ופלטפורמות שבא לך טבעי. "אנחנו קצת עתיקים, בכך שאנחנו עדיין מקבלים את רוב הלקוחות שלנו מפה לאוזן", אומר כריס. "עם זאת נאמר, אינסטגרם היא כלי נהדר עבורנו."
13. הגדר משלוח, החזרות ושירות לקוחות
"המשלוח הוא אתגר עצום", אומר כריס, שמודה שהוא לא ממש שיכלל אותו. "שלחנו שולחנות אוכל במשקל 800 פאונד לכל הארץ. זה מורט עצבים!" עבור GOODEE, ניהול מלאי, מילוי ומשלוח מטופלים על ידי שותף המחסן של המותג.
כשאתה רק מתחיל, ייתכן שאתה מנהל את מימוש ההזמנות והמשלוח בעצמך. בשבילך, לכריס יש עצות מניסיונו:
עבודה עם השותפים הנכונים. "מצא חברת שילוח שיש לה ביקורות טובות ובנה איתה מערכת יחסים. ודא שאתה יכול לקבל הצעות מחיר מהירות המבוססות על משקל ומידות מבעוד מועד, כדי שתוכל להביא את זה למחיר שלך."
השקיעו באריזה. "ארז או ארגז את המוצר שלך ממש טוב. כך יש לך את השקט הנפשי ששולחן האוכל היפה שלך נראה כמו שהוא צריך כשהוא מגיע ללקוח שלך."
אתה יכול גם לשתף פעולה עם Shopify Fulfillment Network כדי לטפל במשלוח שלך. השירות משתף פעולה עם Flexport כדי להציע שירותי משלוח והגשמה מהירים ובמחיר סביר לעסקים של מסחר אלקטרוני.
דרך Shopify Fulfillment Network, עסקים רהיטים יכולים לגשת לאספקה ארצית של 2-3 ימים, מיקום מלאי מבוסס-נתונים וניהול הזמנות פשוט יותר ישירות דרך מנהל ה-Shopify שלהם.
החזרות יכולות להיות מאוד מסובכות גם כאשר אתה מתמודד עם פריטי ריהוט גדולים מדי. ודא שמדיניות ההחזרה שלך ברורה מאוד. במידה ואינכם מקבלים החזרות, יש להציג מידע זה בבירור ללקוח בשלב התשלום ואף בעמוד המוצר. אם אתה מוכן לקבל החזרות, קבע את התנאים עם שותף המשלוח שלך מראש והודיע ללקוח מי יהיה אחראי על דמי המשלוח להחזרה – שעשויים להיות משמעותיים.
מייסדי GOODEE שותפים לכך ששיעור ההחזר של המותג הוא פחות מ-5%. הם משיגים זאת באמצעות דפי מוצר מפורטים ותמיכת לקוחות מהממת, אך גם על ידי קבלת ההחלטה (כמעט) לעולם לא להפעיל מכירות. "על ידי קיום אתר שאינו במבצע", אומר ביירון, "אתה לא באמת מנסה להשתמש בכל הטכניקות האחרות האלה כדי לגרום למישהו רק לקנות."
💡טיפ: קבעו את אסטרטגיית המשלוח שלכם כבר בשלב התוכנית העסקית, מכיוון שהדבר עשוי להשפיע על העלויות והתכנון הפיננסי שלכם.
14. קבל ביטוח עסק
לפני שתתחיל למכור באינטרנט, בדוק עם אנשי מקצוע משפטיים וביטוחים כדי לראות אם העסק שלך דורש הגנה נוספת בשל הגודל והמחיר של הפריטים שאתה מספק.
תרצה להגן על עצמך מפני אובדן, כגון פריטים שניזוקו במעבר. אבל אתה צריך גם לשקול להגן על הלקוחות שלך. האם תמכור אחריות מורחבת? האם אתה צריך ביטוח מסחרי? ישנם מספר סוגים של ביטוחי עסק, לכן חשוב לעשות שיעורי בית כדי להבטיח שהצבת את ההגנות הנכונות לפני שתתחיל למכור.
העתיד של מכירת רהיטים באינטרנט
המעבר ההדרגתי לקניות מקוונות הואץ במהלך מגיפת COVID-19. הטכנולוגיה המתפתחת מקלה על חנויות רהיטים להציע את חווית אולם התצוגה באינטרנט.
באמצעות 3D וסוגי קבצי וידאו, אתה יכול לתת ללקוחות שלך תצוגה של 360 מעלות של המוצר שלך או להציג את המוצר בתנועה או בהקשר. לדוגמה, סרטון של אדם יושב על ספה ידגים את רמת המוצקות של הכרית – משהו שלא ניתן לצלם בתמונה.
צילום המוצרים שלך בתלת-ממד עשוי להיות עלות מוקדמת גדולה, אך סוגי התמונות הרב-תכליתיים הללו הראו כמגדילים את שיעורי ההמרה בעד 250% כשהם מופיעים בדפי מוצרים.
שקול גם כיצד כלי בינה מלאכותית יכולים לעזור לך לנהל את עסק הרהיטים שלך בצורה יעילה יותר ולשפר את חווית הלקוח. צ'אטבוטים של AI יכולים להפחית את העומס בשירות הלקוחות על ידי טיפול בשאלות נפוצות של לקוחות באתר האינטרנט שלך, כגון הוראות טיפול ברהיטים או מידע משלוח. Shopify Magic יכולה לעשות עבודה קלה של דפי מוצרים מפורטים על ידי כתיבת תיאורי AI המבוססים על מילות מפתח.
דוגמאות לעסקים רהיטים מוצלחים
הכירו את המייסדים מאחורי שני עסקי הריהוט המצליחים המופיעים במאמר זה.
טוב
כאשר ותיקי תעשיית האופנה והאחים ביירון ודקסטר פירט שקלו את המיזם הבא שלהם, הם חשבו על גידולם בבית מלא ביצירות מארץ הולדתם של הוריהם. מה שהם זוכרים זה שכל פריט סיפר סיפור. המותג שלהם, GOODEE, הוא עסק לריהוט ועיצוב הבית שמטרתו להעלות את הסיפורים של היצרנים מאחורי כל מוצר שהם מוכרים.
כלי עץ
"עבדתי עם הידיים שלי מאז שאני זוכר את עצמי", אומר המייסד כריס יוז. כריס עבד כשוליית רתך וכקבלן כללי לפני שהשיק את Timberware, העסק השני שלו. בניית בתים פיתחה בו אהבה לעיבוד עץ. העסק שלו מאפשר לו להתמקד במלאכה זו, לייצר רהיטי עץ בהתאמה אישית ועיצוב הבית עבור לקוחותיו.
קבל מקום ליד השולחן
בין אם אתם מתכננים לבנות או לאצור רהיטים למכירה באינטרנט, זה יכול להיות עסק מתגמל ויצירתי.
דקסטר ובירון עשו את המעבר מאופנה לרהיטים כי הם מצאו יופי בדרך שבה הבית מאחד אנשים. "אין מגדר, אין מידות", אומר ביירון. "לכולנו יש חיבור לרגעים הרגשיים האלה שאנו חולקים יחד בנוחות של הבית."
עבור כריס, הפרס מגיע מעבודה עם הידיים שלו, בביצוע פרויקטים שמרגשים אותו. הוא אומר שזיהוי אלה הם המפתח לעסק מצליח. "אם אתה נלהב ממה שאתה בונה", הוא אומר, "זה יגיע לידי ביטוי בעבודה שלך."
ממה אתה מתלהב? איזה פער קיים בשוק הרהיטים? בצומת התשובות הללו נמצאת הזדמנות עסקית בתעשיית הרהיטים שמחכה לרעיון הייחודי שלכם.
קרא עוד
17 רעיונות עסקיים ייחודיים שתוכל לנסות השנה
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
מה זה Shopify ואיך זה עובד?
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
מעבר מ-Etsy ל-Shopify – סיפור העברת מסחר אלקטרוני
10+ פתרונות התוכנה הטובים ביותר למסחר אלקטרוני לשנת 2024 (נבדק)
כיצד להקים עסק נרות (עם דוגמאות)
פתח הכנסה חוזרת עם מודל עסקי מנוי
מהי הכנסה פסיבית? מדריך אולטימטיבי עם דוגמאות
כיצד להקים עסק רהיטים שאלות נפוצות
כמה עולה לפתוח עסק רהיטים?
פתיחת עסק רהיטים יכולה לדרוש השקעה ראשונית שנעה בין 20,000 ל-100,000 דולר או יותר. העלויות השוטפות החודשיות יכולות להיות בין $5,000 ל-$20,000, תלוי בגודל ובהיקף העסק שלך. צור תוכנית עסקית ותקציב כדי להבין את הצרכים וההוצאות הפוטנציאליות שלך.
מהו האתר הטוב ביותר לעסק רהיטים?
האתר הטוב ביותר עבור עסק רהיטים מקוון יהיה תלוי בדגם, סוג המוצר וההעדפות שלך. כמה אפשרויות פופולריות כוללות פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו Shopify ומקומות שוק כגון Craigslist, Chairish, AptDeco ו-1stdibs.
האם עסק רהיטים משתלם?
כדי לפתוח עסק רהיטים מצליח, תצטרך לקבוע אם הרעיון שלך רווחי. משקיעים ירצו לראות דרך לרווחיות בתוכנית העסקית שלך. מחקר שוק של תעשיית הרהיטים יכול לעזור לך להבין את הביקוש והעדפות הלקוחות. ראשית, מצא שוק יעד בר קיימא או מלא פער, ולאחר מכן קבע אסטרטגיית תמחור שתחשב את העלויות שלך ואת שולי הרווח שלך.
איך אני פותח עסק לייצור רהיטים?
אם אתה יצירתי שמחפש להקים עסק רהיטים משלך, שקול לבנות ריהוט מותאם אישית או מיוחד במינו למכירה. ייצור רהיטים דורש מיומנויות ספציפיות כמו עיבוד עץ וריפוד, כמו גם מספר כלים וחלל עבודה בטוח ומאוורר היטב. בתוכנית העסקית שלך, פרט את עלויות ההפעלה שלך עבור הדרכה וציוד כדי שתוכל לקבל תמונה מלאה של העלות לפתיחת עסק הרהיטים שלך.
איך אני הופך את העסק שלי לחנות הרהיטים למצליח?
הצלחה בעסק מסתכמת בדרך כלל במוצר או בשירות הנכון עבור הקהל הנכון בזמן הנכון. כדי להבטיח שאתה מכין את עצמך להצלחה, ערוך מחקר שוק כדי להבין את המתחרים שלך, שוק היעד שלך ומגמות בתעשייה. תוכנית עסקית מוצקה תעזור לך לענות על שאלות לגבי כדאיות ורווחיות הרעיון שלך.
מאת דיינה וינטר
עודכן לאחרונה ב-11 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת דיינה וינטר
11 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ- Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת הדוא"ל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)