
תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות שנותרו while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
על המחבר: סטיבן קירידיס, מעצב אתרים ומחנך @ אלמנטור
סטיבן אוהב ליצור אתרים אינטראקטיביים ושובבים המקדמים מסעות ידידותיים למשתמש. כשהוא לא מבצע ניסויי CSS במעבדה המטורפת שלו, הוא נהנה לנגן בפסנתר, לעשות התעמלות ולטייל.
עיצוב דף נחיתה יכול לעתים קרובות להרגיש כמו שילוב מסובך של אמנות ומדע. אתה רוצה שהדף ייצג את המותג הן בגרפיקה והן בטקסט, ובמקביל גם ירחיק את המבקרים לאורך משפך המכירות. זה יכול להיות איזון קשה להגיע אליו.
למרבה המזל, יש כמה קווים מנחים שאתה יכול לעקוב אחריהם כדי לעזור לך לעצב את דף הנחיתה החזק ביותר האפשרי. שימוש במסגרת זו תוך שמירה על האסתטיקה של הלקוחות שלך יכול לבסס את המוניטין שלך כמי שמייצר תוצאות יעילות.
במאמר זה, נעביר לכם קורס מזורז על האנטומיה של דף נחיתה. לאחר מכן נשתף שמונה שיטות עבודה מומלצות כיצד לעצב דף נחיתה שממיר בהצלחה. לבסוף, נחקור כמה טעויות נפוצות וכיצד תוכל להימנע מהן. בוא נלך!
תוֹכֶן הָעִניָנִים
- מבוא לדפי נחיתה (ולמה אולי תרצה ליצור אחד)
- האנטומיה של דף נחיתה
- אלמנטים מעל הקיפול
- תוֹכֶן
- רכיבי המרה
- כותרת תחתונה
- עיצוב דף נחיתה יעיל – 8 שיטות עבודה מומלצות
- 1. שמור על דף הנחיתה שלך פשוט
- 2. הראה ללקוחות שלך שאפשר לסמוך עליך
- 3. כתוב כותרות תמציתית
- 4. בצע אופטימיזציה של הקריאה לפעולה שלך
- 5. הפוך את דף הנחיתה שלך למעניין
- 6. בנה טפסים תוך מחשבה על חווית משתמש (UX).
- 7. הקפד להשתמש בצבעים מנוגדים
- 8. השתמש בגופנים קריאים
- טעויות נפוצות בדפי נחיתה (ואיך להימנע מהן)
- תמונות ברזולוציה נמוכה
- הודעות חוץ קרות
- CTAs שבורים
- עותק לא ניתן לסריקה
מבוא לדפי נחיתה (ולמה אולי תרצה ליצור אחד)
האתר הטיפוסי מורכב ממגוון רחב של דפים שונים בעלי מטרות וסוגי תוכן שונים. לעומת זאת, דפי נחיתה מעוצבים עם מיקוד או מטרה ברורים, וכמעט תמיד יש להם קריאה לפעולה (CTA) יחידה.

אתה יכול ליצור מגוון רחב של דפי נחיתה שונים. לדוגמה, ייתכן שאתה מעלה את המודעות לאירוע קרוב, או משתף מידע על מוצר חדש. עם זאת, דפי נחיתה משמשים לרוב כדי להניב המרות בקמפיינים שיווקיים ופרסומיים, כולל קמפיינים דוא"ל וקמפיינים של תשלום לפי קליק (PPC).
במקום להפנות מבקרים לדף כללי באתר שלך, אתה יכול לקחת אותם לדף נחיתה שמותאם במיוחד למסע פרסום מסוים. דף זה יעודד את המבקר לבצע המרה על ידי הדרכתו לקראת קריאה לפעולה אחת ומשכנעת. על ידי יצירת דף נחיתה שיווקי אפקטיבי, אתה יכול לעזור להניע המרות ובסופו של דבר ליצור קמפיין מוצלח יותר.
שלא כמו רוב דפי האינטרנט, דפי נחיתה לעיתים קרובות מונעים באופן פעיל חיפושים בניסיון לדחוף מבקרים לעבר ה-CTA. זו הסיבה שכל כך הרבה דפי נחיתה מסתירים את התפריט הרגיל של האתר, או מסירים קישורים מאזורי הכותרות והתחתונות.
קריאה לפעולה של דף הנחיתה שלך יכולה להיות ממוקדת ביצירת לידים או עידוד הקליקים. יצירת לידים היא תהליך של משיכת מישהו שהוכיח עניין במוצרים או בשירותים שלך, ולהתחיל אותם במשפך המכירה.
CTAs ליצירת לידים כרוכים לעתים קרובות שהלקוח הפוטנציאלי משתף את פרטי הקשר שלו עם החברה שלך. בשלב זה, הלקוח הפוטנציאלי נחשב מוביל מוסמך. CTA ליצירת לידים עשוי לעודד מבקרים להזמין פגישת ייעוץ חינם עם המהנדסים שלך, או להירשם לרשימת התפוצה שלך.

המטרה של קמפיין לחיצה היא לעודד מבקרים לעסוק ב-CTA שלך. דף נחיתה לאחר קליק עשוי לבקש מהלקוח לבקר בדף מוצר לקבלת מידע נוסף. סוג זה של מסע פרסום עשוי גם להגיע לשיאו בכך שהאורח ישתף את פרטי הקשר שלו, אבל השלב הבא הוא בדרך כלל לגרום להם לצפות בחלק אחר באתר האינטרנט שלך.

האנטומיה של דף נחיתה
לפני שנדון כיצד לעצב דף נחיתה, בואו נסתכל על הרכיבים השונים שהוא עשוי להכיל.
אלמנטים מעל הקיפול
החלק של הדף שלך שגלוי למשתמש מבלי לגלול או ללחוץ נחשב ל'חלק העליון והקבוע'. מכיוון שזה התוכן הראשון שמבקר רואה, תרצה לנצל את הנכס היקר הזה.
בדוגמה הבאה של מירו, אינך צריך לגלול כדי להבין מה העסק מציע ולהגיע אליו:

לעתים קרובות תגלו ש'קטע הגיבורים' ממוקם מעל החלק העליון והקבוע. קטע גיבור הוא בדרך כלל תמונת באנר גדולה בחלק העליון של העמוד, אם כי הוא אינו מוגבל לתמונות סטטיות. אתה יכול להשתמש באנימציות, מחוונים, או אפילו סתם טיפוגרפיה מושכת את העין.
לדוגמה, Airbnb מספקת מידע ספציפי למיקום שלך ברכיב זה:

כל מה שתבחר לכלול בחלק העליון והקבוע אמור להפגין תחושה חזקה של מה דף הנחיתה שלך מציע. לאחר מכן תוכל לספק מידע מפורט יותר בתוכן 'מתחת לחלק העליון והקבוע' של הדף.
תוֹכֶן
סביר להניח שהתוכן שלך מהווה את רוב דף הנחיתה שלך. התוכן משמש כדי לדבר אל הקהל שלך ולשכנע אותם לנקוט פעולה על ההצעה שלך.
אתה יכול לכלול תיאורים של התכונות והיתרונות של המוצר או השירות שלך, כמו גם תמחור ומידע אחר. דף הנחיתה של ווייז מספק מחשבון שבו תוכל להשתמש כדי לחשב כמה כסף תחסוך על ידי שימוש בשירות זה:

למרות שהתוכן עשוי להיות כבד טקסט, זכור שאתה יכול לכלול גם מדיה אחרת. יש לך הרבה חופש לגבי מה לכלול בתוכן שלך, אבל יש כמה אלמנטים שלא תרצה להשאיר בחוץ.
לדוגמה, סביר להניח שתרצה להזכיר את נקודת המכירה הייחודית שלך (USP):

זה המקום שבו אתה יכול להשוויץ קצת ולתת לקהל שלך לדעת מדוע ההצעה שלך עדיפה על המתחרים. יוניליוור מקדמת הנחיות ומחויבות לבטיחות:

הוכחה חברתית היא עוד סוג מועיל של תוכן שיכול לבנות אמינות ואמון. תוכן חברתי זה יכול ללבוש מספר צורות, כולל ביקורות חיוביות מלקוחות או סיקור עיתונאי מפרסומים מכובדים בנישה שלך.
לדוגמה, Pipedrive מציג נתונים סטטיסטיים כמו גם ביקורות משתמשים:

אם אתה רק מתחיל, אולי אין לך עדיין הרבה הוכחות חברתיות. אל תפחד לבקש משוב מהמשתמשים, כדי שתוכל להתחיל לבנות את החלק הזה של דף הנחיתה שלך בהקדם האפשרי.
רכיבי המרה
מרכיבי המרה ממלאים תפקיד חיוני בהפיכת מבקרים ללקוחות. סוג ההמרה שאליה אתה מכוון יהיה תלוי במטרת דף הנחיתה שלך.
אם יש לך אתר מסחר אלקטרוני, סביר להניח שאתה מקווה למכור מוצר. עם זאת, אם אתה רוצה שדף הנחיתה שלך יבנה את רשימת הדוא"ל שלך, המרה מוצלחת יכולה להיות הרשמה לניוזלטר.
ללא קשר לסוג ההמרה שאתה מחפש, קריאות לפעולה (CTA) חזקות יכולות לעזור לך להשיג את המטרה שלך. CTA הוא ההזדמנות שלך לבקש מהמבקר לבצע פעולה ספציפית.
אם אתה מנסה לבנות רשימת דוא"ל, ה-CTA שלך יכול להיות כפתור המבקש מהמשתמשים "הירשם עכשיו". אתה יכול גם להפוך את הכפתורים שלך למושכים יותר על ידי שימוש במילים כגון "חינם", כפי ש-Slack עושה כאן:

למרות שזה עשוי להישמע פשוט, סביר להניח שתבזבז זמן רב בשינוי ה-CTA שלך. בנוסף להעתקה מפתה, תרצה גם לשקול היטב את המיקום והצבעים.
כותרת תחתונה
אנשים רבים מתעלמים מהכותרת התחתונה, אך היא משחקת תפקיד חשוב מאוד בהמרות. אתה יכול לכלול מידע נוסף וטפסי יצירת לידים עבור הרשמות לניוזלטר או אפילו קישורי מדיה חברתית כמו בדוגמה שאנו רואים למטה.

עצב כותרת תחתונה במיוחד עבור דף הנחיתה שלך, והגבלת קישורי תפריטים שמנווטים את המשתמשים הרחק ממנו. בהיעדר הסחות דעת, סביר יותר שמבקרים ישלימו את ה-CTA בהצלחה.
עיצוב דף נחיתה יעיל – 8 שיטות עבודה מומלצות
כעת, לאחר שהבנתם את החשיבות של האלמנטים השונים, תוכלו להשתמש בהם לבניית דף נחיתה יעיל. להלן שמונה שיטות עבודה מומלצות לשקול לאורך הדרך.
1. שמור על דף הנחיתה שלך פשוט
מינימליזם יכול להיות יעיל בכל הנוגע לעיצוב אתרים. עיצוב פשוט יכול לעזור להפעיל את התמונות והקריאה לפעולה שלך, כפי שניתן לראות בדף הנחיתה של Pocket:

לא צריך להיות מומחה עיצוב כדי ליצור דף נחיתה מינימליסטי. עם זאת, יש לזכור כמה עקרונות.
ראשית, נסו לכלול הרבה שטח לבן. זה יכול לעודד משתמשים להתמקד בחלקים הקריטיים של הדף שלך, מבלי להרגיש מוצף מהרבה קלט.
ייתכן שתרצה גם להבין עיצוב שטוח, על מנת לשמור על דף הנחיתה שלך מינימלי אך עדיין פונקציונלי. עיצוב שטוח משתמש בטיפוגרפיה בטוחה ופשוטה, פריסות מבוססות רשת וממשק אינטואיטיבי.
עם זאת, אפשר לפשט את העיצוב שלך עד כדי כך שקשה להשתמש בו. כדי להימנע מכך, אתה יכול לגרום לאלמנטים האינטראקטיביים שלך לבלוט מעט על ידי הוספת הצללה.
דף הנחיתה של אוסקר הוא דוגמה יפה לעיקרון זה בפעולה:

סימטריה היא היבט חשוב נוסף של עיצוב מינימליסטי. זה נעים לעין ויכול לעזור להדריך את המשתמשים שלך לאן אתה רוצה שהם ילכו. שימוש ב-Navigator של אלמנטור יכול לאפשר לך לשמור על סימטריה בכל דף הנחיתה שלך.
2. הראה ללקוחות שלך שאפשר לסמוך עליך
כדי לזכות באמון של לקוחות פוטנציאליים, כדאי לכלול אותות אמון בדף הנחיתה שלך. למרות שזה לא מפתיע שרוב הקונים בודקים ביקורות מקוונות לפני הרכישה, אלמנטים אחרים יכולים גם לעזור לזכות באמון.
קניות מקוונות הפכו לדבר שבשגרה, אבל אנשים עדיין נשמרים בדרך כלל כשהם רוכשים מעסק לא מוכר. ייתכן שתרצה להציג את הלוגו של מעבדי התשלומים שאתה מקבל, כגון PayPal, כדי שהקונים ידעו שהמידע שלהם מוגן.
אם אתה מציע ערבות להחזר הכסף, אולי תרצה לכלול זאת במקום בולט בדף הנחיתה שלך, כפי שעושה Buffer:

הרווחת אמון היא תחום חשוב שבו הוכחה חברתית באה לידי ביטוי. אתה יכול לאסוף צילומי מסך של דיונים חיוביים על ההצעות שלך כדי לכלול בעותק של דף הנחיתה שלך.
כדי להוסיף בקלות ביקורות מ-Yelp ו-Google, אתה יכול לנסות את Ultimate Addons עבור Elementor. התכונה 'ביקורות עסקיות' מושכת תוכן ישירות מהפלטפורמות הללו ומוסיפה אותו לאתר שלך.
3. כתוב כותרות תמציתית
הרשת מעריכה כתיבה תמציתית, בעיקר בגלל שאנשים נוטים לגלוש בדפי אינטרנט במקום לקרוא אותם לעומק. הקפדה על כותרות קצרות ונקודתיות יכולה לעזור למשתמשים למצוא את המידע שהם הכי מתעניינים בו.
כותרות ברורות יכולות גם לסכם ולהדגיש את היתרונות העיקריים, כפי שהוכיח Evernote:

בנוסף לכותרות שלך, ייתכן שתרצה להשאיר את שאר התוכן שלך ניתן לסריקה באותה מידה. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות כותרות משנה תכופות ושמירה על פסקאות קצרות.
כתיבת כותרות חזקות דורשת קצת תרגול. אם אתה תקוע, אתה יכול להשתמש בתבנית כותרת כדי להתחיל.
4. בצע אופטימיזציה של הקריאה לפעולה שלך
CTAs הם שילוב של עיצוב והעתקה, כך שיש הרבה מקום ליצירתיות ולניסויים. אלה הם חלק מכריע בתהליך המכירה שלך, מכיוון שהם רגילים לבקש מהקהל שלך לפעול.
בעת כתיבת העותק עבור CTAs שלך, נסה להיות ספציפי ככל האפשר. סביר יותר שהמשתמשים שלך ינקטו פעולה אם הם יודעים מה אתה מבקש מהם לעשות.
Stitch Fix מזמין לקוחות חדשים לקחת חידון סגנון:

כמו כן, זה חכם להיות מודע למקום שבו אתה מציב את ה-CTA שלך. אם דף הנחיתה שלך ארוך, תרצה לכלול אותם בכל התוכן שלך, כך שאחד מהם תמיד יהיה ממוקם בנוחות כאשר משתמש יחליט לנקוט בפעולה.
ייתכן שתרצה לקבל CTA בחלק העליון והקבוע, כפי ש-Dollar Shave Club עושה:

עם כל כך הרבה אפשרויות הכרוכות בעיצוב CTA, כנראה שלא תקבל את זה מושלם בניסיון הראשון שלך. ייתכן שתרצה לבצע בדיקות A/B כדי להדריך אותך בזמן שאתה חוזר על CTAs של דף הנחיתה שלך.
5. הפוך את דף הנחיתה שלך למעניין
אם דף הנחיתה שלך הוא בעיקר טקסט, יש סיכוי שתשומת הלב של המשתמשים תיסחף בזמן שהם סורקים. כדי להימנע מכך, יש כמה אסטרטגיות שבהן תוכל להשתמש כדי לשמור על דף הנחיתה שלך מושך ככל האפשר.
אחת הדרכים לשמור על הצופים לגלול בהצעה שלך היא לכלול אנימציה. אתה יכול להשתמש בזה כדי למשוך את תשומת הלב לנקודות העיקריות שלך או לשמור את זה עדין עם אפקט פרלקסה. אם אתה מודאג לגבי כמות הטקסט שאתה צריך כדי להסביר את ההצעה שלך, אולי תרצה לבחור בדף נחיתה לווידאו בלבד.
בכל הנוגע לניווט בדף הנחיתה שלך, ייתכן שתרצה לכלול מעט או לא קישורים שמנווטים משם. קישורים אלה יכולים להיות מדיניות הפרטיות, התנאים וההגבלות או אפילו הקישור הראשי מהלוגו שלך. זה די נפוץ, במיוחד בקמפיינים, לראות את התפריט הראשי הוסר מדף הנחיתה. זה מקדם מעורבות ועוזר למזער הסחות דעת ללקוחות הפוטנציאליים שלך.
6. בנה טפסים תוך מחשבה על חווית משתמש (UX).
חווית משתמש (UX) מכסה את כל ההיבטים של האינטראקציה של משתמש עם אתר אינטרנט. זהו מרכיב חיוני בעיצוב אתרים, מכיוון שמבקרים שמתוסכלים או מבולבלים מהדף שלך כנראה יעזבו.
למרות שאתה יכול ליישם עקרונות UX על דף הנחיתה שלך, ייתכן שתרצה להיות מודע במיוחד לטפסים שלך. טפסים חשובים לעמידה בסוגים רבים של יעדי המרה, כך שתרצו להפוך את מילוי הטפסים שלכם לחסר חיכוכים ככל האפשר.
התחל על ידי שמירה על הטופס שלך פשוט ובקש רק את המידע שאתה צריך. לדוגמה, נטפליקס דורשת רק אימייל כדי להתחיל:

אתה יכול גם לצמצם את השדות הנדרשים למינימום. זה מאפשר למשתמשים לכלול מידע נוסף אם הם רוצים, מבלי להכריח אותם להיכנס אליו.
7. הקפד להשתמש בצבעים מנוגדים
שימוש בצבעים מנוגדים לא רק שומר על דף הנחיתה שלך מעניין מבחינה ויזואלית; זה גם חלק מהותי מהנגישות. זה יכול להיות מאתגר כאשר אתה כולל טקסט מעל תמונה.
לכן, ייתכן שתשתמש בשכבת-על של תמונת רקע, כפי שעושה כלי צמיחה:

כדי להבטיח שיש מספיק ניגודיות בין הצבעים שלך, נסה להציג את דף הנחיתה שלך בגווני אפור. אתה יכול להשתמש באפקטי הסינון של Elementor לדרך קלה לעשות זאת.
8. השתמש בגופנים קריאים
הטיפוגרפיה היא קריטית באינטרנט. יחד עם ניגודיות ירודה, גודל גופן הוא תלונה נפוצה בקרב משתמשים. לכן, תרצה לשים לב לגופנים שאתה כולל בתוכן שלך, כמו גם לקריאה לפעולה שלך.
בבחירת גופנים, אנו ממליצים לזכור את העצות הבאות:
- הגבל את מספר הגופנים השונים שבהם אתה משתמש באתר ובדף הנחיתה שלך.
- בחר גופן שיכול להתאים לגדלים שונים של מסך.
- הגדל את הרווח הלבן בין האותיות כדי לשפר את קריאות התוכן שלך.
- זכור שגופני סריף עובדים היטב עבור נתחי טקסט גדולים.
אתה יכול אפילו להשתמש בגופנים מותאמים אישית עם Elementor, כך שדף הנחיתה שלך יהיה קריא אך עדיין במותג.
טעויות נפוצות בדפי נחיתה (ואיך להימנע מהן)
למרות שכל דף נחיתה שונה במקצת, יש כמה טעויות נפוצות שתרצה להיות מודע להן כדי שלא תעשה אותן בעצמך.
תמונות ברזולוציה נמוכה
אם אתה משתמש בעיצוב מינימליסטי עבור דף הנחיתה שלך, סביר להניח שהתמונות שלך ימשכו תשומת לב רבה, ולכן הן צריכות להיראות חדות ככל האפשר. מסיבה זו, חשוב לוודא שאתה משתמש בתמונות באיכות גבוהה ולהשתמש בתוכנות תמונה כגון Adobe Photoshop או GIMP במידת הצורך.
עם זאת, קבצי תמונה גדולים יכולים להשפיע לרעה על ביצועי אתר הוורדפרס שלך. זה יכול להיות הרסני עבור שיעורי ההמרה שלך. Walmart חוותה ירידה חדה בשיעורי ההמרה כאשר זמני הטעינה של העמודים שלה עלו בין שנייה לארבע שניות, לכן חשוב למצוא איזון בין תמונות ברזולוציה גבוהה לביצועים. כאן, זה עשוי לעזור להשתמש בכלים כדי לייעל את התמונות שלך מבלי להקריב את האיכות.
אתה יכול גם לדחוס את התמונות שלך באמצעות אתר TinyPNG או תוסף וורדפרס. TinyPNG מקטין באופן סלקטיבי את מספר הצבעים בתמונה שלך. זה יכול להקטין את הגודל ולהגביר את ביצועי דף הנחיתה שלך, מבלי להשפיע על איכות התמונה:

יש גם הרבה שלבים נוספים שתוכל לנקוט כדי לשפר את הביצועים של דף הנחיתה שלך, כולל רשתות להעברת תוכן (CDNs) ושמירה במטמון. כבונוס נוסף, הטכניקות הללו ישפרו את הביצועים של האתר כולו שלך, ולא רק את דפי הנחיתה שלך.
הודעות Outreach קר
השפה בדף נחיתה יכולה להציג את אישיותו של המותג. אם העברת ההודעות קרה או שטוחה, זה לא יעזור לפתות לקוחות. נסו לשמור על שפה ידידותית ומושכת, כפי שעושה מגע מתמיד:

ה-CTA של Constant Contact כפי שניתן לראות כאן הוא די מזמין, ומזכיר שאין צורך בסיכון או בכרטיס אשראי. העמוד גם מדגיש שהמוצר קל לשימוש.
CTAs שבורים
אם CTA אינו פועל כהלכה, סביר להניח שתפספסו לידים. אפילו CTA מעוצב היטב לא יועיל הרבה אם הוא לא יעבוד נכון.
כאשר אתה מגדיר את הקריאה לפעולה שלך, יש כמה בעיות שצריך לשים לב אליהן. אם אתה מציע מגנט מוביל, תרצה להיות בטוח שההורדה פועלת כראוי. אם ההצעה מגיעה בדוא"ל, ודא שהאתר שלך שולח דוא"ל בצורה מהימנה. לקוח שלא יקבל פרס שהובטח בסופו של דבר יגמור רושם גרוע מהעסק שלך.
כמו כן, חשוב לוודא שהכניסות לטופס יצירת קשר יפנו לאדם הנכון. זה חשוב במיוחד אם אתה מעצב דף נחיתה עבור לקוח, ולא תקבל את ההתראות האלה בעצמך.
לבסוף, ודא שכל כפתורי CTA ניתנים ללחיצה ופועלים כצפוי. כפתור שמשתמשים לא יכולים ללחוץ עליו מבלבל ויכול לפגוע ב-UX של האתר.
הדרך הטובה ביותר להבטיח שה-CTA שלך פועלים היא לבדוק אותם בעצמך. ייתכן שתרצה לערוך רשימה של כל ה-CTAs שכללתם בדף הנחיתה, כדי שלא תתעלם מהם במהלך הבדיקה.
עותק לא ניתן לסריקה
מכיוון שאנשים נוטים לגלוש בתוכן באינטרנט, תרצה להפוך את העותק שלך למזמין ככל האפשר. נתחי טקסט גדולים עלולים לגרום לכאב עיניים ועשויים למנוע ממשתמשים לקבל את ההודעה שלך.
סינר כחול עושה עבודה מצוינת בפריסת עותק כך שקל לסרוק אותו:

כדי לשמור על סריקה של טקסט, נסה לשמור על משפטים ופסקאות קצרים יחסית. אתה יכול גם להשתמש בכותרות ובכותרות משנה תכופות כדי לפרק את הטקסט עוד יותר. לבסוף, זכרו שרשימות תבליטים מושכות את העין וקלות יותר לקריאה.
הגיע הזמן לבנות את דף הנחיתה שלך
עיצוב דף נחיתה פשוט, מרתק וממיר אינו דבר של מה בכך. עם כל כך הרבה קטעים בדידים וטעויות פוטנציאליות, קל להיות המום מהמשימה. עם זאת, על ידי התמקדות ביצירה אחת בכל פעם, סביר להניח שתגלה שזה לא כל כך קשה כמו שזה עשוי להופיע לראשונה.
רבות מהשיטות המומלצות של דף הנחיתה שסקרנו מדגישות בהירות וקלות שימוש. בסופו של דבר, עיצוב פשוט, תוכן תמציתי ופונטים קריאים יכולים לעזור להניח את הבסיס לדף מוצלח.
מה לדעתך הופך דף נחיתה ליעיל? שתף אותנו במחשבותיך בקטע ההערות למטה!