מה אתה יכול למכור ב-Shopify? התשובה היא כמעט הכל! חקור רעיונות למוצרים, שירותים ועוד שאתה יכול למכור באמצעות הפלטפורמה.
מאת דיינה וינטר
28 באוגוסט 2024
כשאתה חושב למכור באינטרנט, מה עולה לך בראש? כנראה מוצרים כמו חולצות מודפסות, תכשיטים בעבודת יד או ציוד לחיות מחמד, נכון? יצירה או איצור של מוצרים מוחשיים למכירה באינטרנט הם מודל עסקי נפוץ, אחרי הכל – כזה שמגדיר רבים שמשתמשים ב- Shopify היום.
אבל לקבוע מה למכור ב-Shopify עדיין יכולה להיות משימה מאתגרת. האם תיצור מוצרים בעבודת יד משלך או דרופשיפ עבור מותגים אחרים? האם תקפוץ על טרנד או תמציא משהו חדש לגמרי?
שקול גם שאתה יכול למכור יותר מסתם דברים שאתה יכול לגעת ולהרגיש. מייסדים רבים משתמשים ב-Shopify בדרכים יצירתיות כדי למכור כמעט כל דבר והכל. חוויות מכירה, קורסים, השכרות ומוצרים דיגיטליים הם רק חלק מהרעיונות העסקיים הייחודיים שתמצאו במדריך זה. קדימה, מצא מוצר שמרגש אותך והתחל למכור ב-Shopify עוד היום.
מה למכור ב-Shopify: 17 רעיונות
מוצרים בעבודת יד
מוצרי דרופשיפינג
מוצרים להדפסה לפי דרישה
סחורה
מוצרים טרנדיים
מוצרים אוצרים
פגישות שירות
חברות
התייעצויות
מוצרים דיגיטליים
חוויות
חוגים וסדנאות
השכרות
הצעות מחיר, הערכות והערכות
תרומות
כרטיסים לאירוע
כרטיסי מתנה
אם אתה יוצא למסע יזמי חדש, או שאתה מחפש שינוי, שקול למכור מוצרים או להרחיב את סיעור המוחות שלך מעבר לסחורות מוחשיות. כאן, נסקור מה אתה יכול למכור ב-Shopify, כולל דוגמאות לחנויות אמיתיות, הצעות לאפליקציות ועצות לתחילת העבודה.
1. מוצרים בעבודת יד
אחד הדברים הנפוצים ביותר למכור ב-Shopify הוא מוצרים בעבודת יד. אם יש לך תחביב כמו ייצור תכשיטים או אפייה, רוב הסיכויים שאולי תוכל להרוויח ממנו רווחים. הפיכת התחביב שלך לעסק פירושה מציאת קהל, ייעול תהליכי הייצור שלך והכנת המוצרים שלך למכירה באינטרנט.
כאשר אמנית הוויטראז' דבי בין מצאה את ייעודה, היא עבדה בעבודות צד וקיצצה בהוצאות הבית כדי להצמיח את העסק החדש שלה. היא מצאה את ההתחלה שלה בתערוכת אומנות מקומית והצמיחה את המותג שלה מפה לאוזן משם. עבודתה הוצגה בלמעלה מ-200 קמעונאים ברחבי העולם לפני שהעבירה את עסקיה למיצבי אמנות בקנה מידה גדול.
טיפים לתחילת העבודה
קנה מידה של עסק בעבודת יד הוא קשה, אבל בסופו של דבר אתה יכול לשכור צוות שיעזור בהרכבה. בינתיים, נסה לייעל את התהליך שלך לייצור מוצרים בקבוצות.
שקול דגם לפי הזמנה המאפשר לך לייצר עבודה רק כשהיא נמכרת.
סיפורי מותגים חשובים עבור מותגי יצרן. קח זמן לעצב בעצמך.
שקול מוצרים מותאמים אישית כמו הוספת רקמת מונוגרמה תמורת עלות נוספת.
2. מוצרי דרופשיפינג
Dropshipping היא אפשרות מצוינת למתחילים במסחר אלקטרוני. זה מודל עסקי שמאפשר למכור מוצרים בלי להחזיק מלאי או להתעסק במשלוח. עסק דרופשיפינג הוא עסק שמוכר מוצרים באינטרנט עבור חברה אחרת, אשר בתורה שולחת את המוצרים הללו ישירות ללקוח.
Tan Choudhury גילה דרופשיפינג תוך שהוא נאבק בבעיות המשלוח בעסק הראשון שלו. מאז, הוא הפך למומחה, שעוזר לאחרים למכור מוצרים בדרך זו. העצה הכי גדולה שלו? התחל עם מוצר אחד. "הניסיון למכור 20 מוצרים בתור מתחיל יכול להיות די מכריע", אומר טאן.
טיפים לתחילת העבודה
מצא ספקי dropshipping בעלי מוניטין שיכולים לשלוח מוצרים בזמן.
התמקד בבידול המותג שלך משאר עסקי הדרופשיפינג המוכרים מוצרים דומים.
חפש במוצרים טרנדיים כדי לקבל השראה לגבי מה למכור.
אתה יכול להוריד כמעט כל דבר, מבגדים ותכשיטים ועד ספרים ומוצרי תינוקות.
3. מוצרים להדפסה לפי דרישה
הדפסה לפי דרישה היא סוג נוסף של מודל עסקי שאינו דורש מלאי או משלוח. אם אתה יצירתי, שקול להשתמש בהדפסה לפי דרישה כדי ליישם את העיצובים שלך על חולצות טריקו, אביזרים לסמארטפונים, ספלים ועוד.
מריה קמאר, הידועה גם בשם האמנית שלה HATECOPY, מצאה הדפסה לפי דרישה לאחר שעסקי האמנות שלה המריאו. "בשלב מסוים הווליום הפך כל כך גדול שלא יכולתי לפנות זמן לצייר. ביליתי את כל הימים שלי במשלוח ובמעבר", אומרת מריה. הדפסה לפי דרישה מאפשרת לה כעת להתמקד בחלקים היצירתיים של העסק שלה.
טיפים לתחילת העבודה
ישנן מספר חברות הדפסה לפי דרישה לבחירה. מצא אחד שיש לו את סוגי המוצרים והאיכות שאתה מחפש.
גם מחברים יכולים להשתמש בהדפסה לפי דרישה כדי למכור ספרים ב-Shopify, תוך עקיפת מסלול המוציאים לאור המסורתי.
4. סחורה
יש דרך למכור מוצרים גם אם העסק שלך לא עוסק במוצרים. עסקי שירות רבים ויוצרים מקוונים מוכרים סחורה כדי לגוון את זרמי ההכנסה ולבנות זיקה למותג. משפיענים יכולים לבנות חנות מסחר אלקטרוני משלהם ולמכור סחורה למעריצים. זו גם דרך מצוינת לבנות את רשימת הדוא"ל שלך ולהחזיק את הקהל שלך הרחק מפלטפורמות חברתיות.
השרבוטים של שרה אנדרסן משכו את תשומת לבם של משתמשי טאמבלר כבר בשנת 2011. מאז, היא בנתה את הרישומים הללו לאימפריית קומיקס בשם שרה's Scribbles. בסופו של דבר, מרצ'י היה הגיוני עבור המותג שלה, והיא השיקה קו של טי, קטיפה, ספלים והדפסים לצד הקומיקס שלה.
טיפים לתחילת העבודה
השתמש בשירות או אפליקציה להדפסה לפי דרישה מחנות האפליקציות של Shopify כדי להימנע מטיפול במלאי.
השתמש במרצ'נדייז כדרך להציע פריטים בעלות נמוכה יותר לתמהיל שלך. אמן שמוכר רק יצירות מקוריות יקרות יכול להוסיף לתערובת סחורה מודפסת באמנות.
5. מוצרים טרנדיים
כשאתה מתחיל מאפס ומחפש משהו למכור ב-Shopify, שקול מוצרים טרנדיים. אם אין לך רעיון עסקי או תחביב אתה יכול להמיר לאחד כזה, זה מקום מצוין להתחיל בו. אתה כבר יודע שיש שוק למוצר – אתה רק צריך להסיע אותם לאתר שלך.
Google Trends יכול לעזור לך לבדוק את פוטנציאל המגמה של הרעיון שלך. הקמת חנות Shopify מצליחה עבור המוצר הפופולרי שלך היא גם צעד חשוב. סביר להניח שיש המון תחרות: איך תתבלט?
טיפים לתחילת העבודה
אל תעצור ב-Google Trends. TikTok Trends, Pinterest Trends, פרסומים מסחריים, מגזיני צרכנות וחנויות מקוונות אחרות יכולים להיות מקומות נהדרים לגלות מוצרים טרנדיים.
זכרו שהטרנדים חולפים. יש לך תוכנית להסתובב אם העניין במוצר שלך דועך.
התחבר לקונים ב-TikTok
Shopify מגיעה עם כלים רבי עוצמה שיעזרו לך לספר את סיפור המותג שלך וליצור מודעות TikTok בפיד בתוך דקות. בצע מכירות ב-TikTok ונהל את כל ההזמנות, ההחזרות והתשלומים שלך מ-Shopify.
התחל למכור ב- TikTok
6. מוצרים אוצרים
אם אינך מעוניין לייצר מוצרים מאפס, נסה גישה אוצרת למכירה ב-Shopify. שקול את תחומי העניין שלך: האם אתה יכול לאצור את מוצרי הנישה הטובים ביותר בקטגוריה זו? מה לגבי מכירת מוצרי טיפוח למצב עור ספציפי? אתה יכול אפילו לנסות להיות משווק של מותג קיים בשוק חדש.
אם יש לך עניין עמוק או ידע בנושא מסוים, זה מקום מצוין להתחיל בו. השתמש בשיווק באמצעות תוכן כדי לבסס את עצמך כמומחה ולבנות אמון. לאחר מכן, אצור את המוצרים הטובים ביותר בקטגוריה למכירה ב-Shopify.
טיפים לתחילת העבודה
חקור חנויות מקוונות אחרות כדי לקבל השראה עבור שלך. איך הם אוצרים אוספים? מה גורם לחנות שלהם להתבלט?
שקול עסק לתיבת מנוי ונסה אפליקציית מנוי מחנות האפליקציות של Shopify כדי לעזור בניהול העסק שלך.
7. פגישות שירות
עסקים אישיים ווירטואליים כאחד יכולים להפוך את הפגישות בצורה חלקה יותר עבור הלקוחות (והצוות) על ידי הצעת הזמנות מקוונות בשירות עצמי. עסקים כמו קבלנים, סלונים ובתי ספר למוזיקה יכולים למכור משבצות זמני ייעוץ וירטואליות ושירותים אישיים דרך חנות מקוונת.
חנויות שמוכרות בדרך כלל מוצרים פיזיים יכולות גם ליהנות מהוספת שירותים (בחינם או בתשלום) לאתרי האינטרנט שלהם. Toufie, מותג הנעלה מקוון שמוכר נעליים בעבודת יד, משתמש בפגישות כדי לסייע בהתאמה. "הזמנת פגישות היא אחד המרכיבים האינטגרליים לחוויית קנייה נטולת סיכון של לקוחות", אומרת מייסדת-שותפה, מליסה סלים.
טיפים לתחילת העבודה
הזמנת פגישות אפליקציות Shopify מציעות לוח שנה דינמי, המאפשר ללקוחות להזמין משבצות זמן מועדפות עם זמינות בזמן אמת.
עסקי שירות יכולים גם לשקול סחורה ממותגת למכירה ב-Shopify לצד פגישות.
8. חברות
ארגונים רבים ללא מטרות רווח מסתמכים על חברות בתשלום כדרך להבטיח תמיכה פיננסית מתמשכת. חברות יכולות לשמש גם יוצרים כדי למכור גישה לתוכן בלעדי למעריצים הנלהבים ביותר שלהם. מגרשי גולף, מועדוני מעריצים, גלריות ויצרני תוכן חינוכי הם מועמדים מצוינים יותר למכירת חברויות באינטרנט, תוך הבטחת מחויבות ארוכת טווח מצד הלקוחות במקום למכור שירותים חד פעמיים.
הגנים הבוטניים של באפלו מוכרים כרטיסים לביקור יחיד אך מעודד את המבקרים לקנות חברות המאפשרות גישה לכל ימות השנה והטבות לחברים בלבד. ומותג מוזיקת הילדים Yoto מוכר חברות למועדון Yoto שלו. החברים מקבלים כרטיסי יוטו בדואר מדי חודש.
טיפים לתחילת העבודה
החברות עובדות בדומה לעסקים המנויים, תוך הסתמכות על פונקציונליות תשלום חוזרת וכלים לניהול חשבונות לקוחות. השתמש במודל זה כמדריך בעת הקמת חנות המסחר האלקטרוני שלך.
אפליקציה כמו Bold Memberships מאפשרת לך למכור חברות חד פעמיות או חוזרות באינטרנט.
9. התייעצויות
למה שלא תמכור את המומחיות שלך באינטרנט? כל אחד ממעצבי פנים ועד מאמני כושר יכולים להשתמש בחנות מקוונת כדי להזמין ולמכור ייעוץ מקוון או אישי.
הצוות מאחורי Carter Design משתמש בחנות Shopify שלהם כדי למכור ייעוץ עיצובי ללקוחות ברחבי העולם. זה מאפשר לצמד להרחיב את השירותים שלהם לשווקים אחרים.
מותגים המתמחים בהתאמה אישית או במוצרים לפי הזמנה עשויים למכור ייעוץ כדי לעזור ללקוחות ליצור את המוצר המושלם. מייסדת Kaikini, Taryn Rodighiero, מנהלת את עסק הביקיני בהתאמה אישית שלה בעזרת ייעוץ מקוון כדי להדריך לקוחות בתהליך המדידה וההזמנה.
טיפים לתחילת העבודה
אפליקציה כמו BookedUp מאפשרת ללקוחות להזמין איתך ייעוץ באתר האינטרנט שלך, לסנכרן עם Calendly כדי למנוע הזמנה כפולה.
נסה את כלי מחולל החשבוניות של Shopify לחיוב שירותים מותאמים אישית שאתה מוכר באמצעות ייעוץ.
10. מוצרים דיגיטליים
מוצרים דיגיטליים יכולים להתייחס לכל דבר שאתה מוכר שאתה מספק בפורמט וירטואלי – תוכן קורס, קבצי מוזיקה, גופנים או אלמנטים עיצוביים אחרים הם כמה דוגמאות. (הערה: בהמשך מאמר זה, נצלול עמוק יותר לתוך מכירת קורסים, במיוחד.)
בעוד שמייסדי Thread Theory, מאט ומורגן מרדית' מוכרים מוצרים פיזיים כמו מספריים ודפוסי נייר, הם מציעים גם אפשרות בעלות נמוכה יותר: דפוסי תפירה PDF מועברים באופן וירטואלי. עסקים אחרים עם חומרים מודפסים כמו מגזינים או כתבי עת עשויים לבחור להציע גרסאות דיגיטליות למכירה ב-Shopify שלקוחות יכולים להדפיס בבית.
טיפים לתחילת העבודה
אפליקציות כמו Sky Pilot ו-Easy Digital Products יכולות לספק קבצים באופן מיידי ללקוחות לאחר רכישה, או לשלוח קישור למקום שבו ניתן להוריד את הקבצים.
11. חוויות
עסקים מבוססי ניסיון יכולים לנוע בין ספקי נסיעות והרפתקאות לטעימות יקבים לקייטנות לילדים. עסקים אלה יכולים לשפר את חווית הלקוח על ידי הצעת רכישת כרטיסים מראש ואפשרויות תזמון מקוון.
Aspen Expeditions Worldwide מוכרת הרפתקאות טיפוס צוקים, טיולים מודרכים בינלאומיים ומסעות קמפינג דרך חנות המסחר האלקטרוני שלה. מאחר שדפי המוצר עבור כל הרפתקה עושים הרבה דברים כדי ליידע, לחנך ולשכנע לקוחות פוטנציאליים לבצע רכישות בכרטיסים גדולים, Aspen Expeditions מארגנת את המידע על ידי הוספת כרטיסיות לתיאור המוצר.
טיפים לתחילת העבודה
עסקים מבוססי ניסיון עשויים להזדקק לאסוף מידע נוסף על לקוחות, כמו בעיות רפואיות ואנשי קשר לשעת חירום. השתמש ב- Shopify Forms כדי ליצור טפסים חזקים וניתנים להתאמה אישית.
השתמש בוידאו לטובתך: יצרנית הווידאו המקוונת החינמית של Shopify יכולה לעזור לך ליצור סרטוני שיווק באמצעות קטעים מחוויות אמיתיות.
12. חוגים וסדנאות
מגיפת COVID-19 הוכיחה שניתן להעביר קורסים בקלות לפורמט וירטואלי. אולפני יוגה וחדרי כושר לאיגרוף עברו למודל מקוון, מה שאפשר למשתתפים לקנות כרטיסים לשיעורים ולהשתתף באינטרנט. שקול סוגים אחרים של קורסים שאתה יכול למכור ב-Shopify: שיווק דיגיטלי, הוראות עשה זאת בעצמך ושיעורי הורות.
If I Made יוצר תוכן מקורי של קורס יצירתי עם אנשי מקצוע בתעשייה ומעביר תכנות דיגיטלית לסטודנטים – אבל זה התחיל בלמידה אישית. "לאחר מכן לקחנו את התוכן הזה והבאנו את כולו לאינטרנט כדי להפוך אותו לנייד ונגיש יותר", אומרת המייסדת אמילי ניומן.
טיפים לתחילת העבודה
מכור קורסים במספר פורמטים כמו סרטונים, דפי עבודה, חוברות ומפגשי אימון 1:1.
אפליקציה כמו Courses Plus יכולה להפוך את חנות Shopify שלך לפלטפורמת קורסים, ומאפשרת לך ליצור שיעורים למכירה באינטרנט.
צור תוכן קורס באמצעות יצרנית הווידאו המקוונת החינמית של Shopify ומכור אותו שוב ושוב.
13. השכרות
עסקים להשכרה הם שירותים המעמידים מוצרים פיזיים לזמינים ללקוחות לפרק זמן קבוע מראש. לקוחות משלמים עבור היתרון של שימוש בפריט לתקופה קצרה ללא העלויות הנלוות לטווח ארוך כמו אחסון ותחזוקה.
Mannequin Madness מוכרת אביזרים קמעונאיים לחנויות אחרות דרך החנות המקוונת שלה, אך גם משכירה אותם באופן זמני. כשהיזמית בשוגג, ג'ודי הנדרסון-טאונסן, הייתה זקוקה לבובה, היא גילתה רק מוכר אחד באזור שלה. "קניתי את כל המלאי שלו", היא אומרת. Mannequin Madness משתמש בטופס יצירת קשר כדי להעריך את צרכי הלקוח לפני עיבוד ההשכרה.
עם זאת, עסקי השכרת השמלות, The Fitzroy, נוקטים בגישה של שירות עצמי בכך שהם מבקשים מלקוחות לבחור תקופת השכרה באמצעות גרסה לבורר תאריכים הזמינה בדף המוצר שלו כדי "לבדוק" את הפריט. זה מסתמך על אפליקציה פשוטה ודף שאלות נפוצות ברורות כדי לגרום לתהליכי ההשכרה וההחזרה להתנהל בצורה חלקה.
טיפים לתחילת העבודה
IzyRent: Rentals & Bookings היא אפליקציה שתוכננה במיוחד עבור חנויות המציעות השכרות. זה מאפשר השכרות בלחיצה אחת באתר האינטרנט שלך.
השכרות עשויות לדרוש מידע נוסף שייאסף מלקוחות, ו-Shopify Forms יכול לעזור לך לעשות בדיוק את זה.
14. הצעות מחיר, הערכות והערכות
GoGreenSolar מוכרת ומתקינה פתרונות אנרגיה סולארית לבעלי בתים. בשל אופיו המותאם אישית של המוצר והעבודה הנוספת הכרוכה בהתקנה, לקוחות יכולים לבקש הצעות מחיר וייעוץ מומחה באמצעות טפסי יצירת הקשר הזמינים באתר החברה. בקשות להצעת מחיר בשירות עצמי חוסכות זמן ומשאבי צוות לעסקים המספקים שירותים ומוצרים טכניים ביותר.
הצעות מחיר הן כלי שיווקי מצוין לשירותים אחרים של העסק. לדוגמה, עסק המספק שדרוגי אנרגיה לבית עשוי למכור ביקורת אנרגיה דרך אתר אינטרנט. הדוח הסופי יודיע ללקוחות כיצד הם יכולים להחזיר את עלות הביקורת באמצעות חיסכון באנרגיה – על ידי רכישת שדרוגים של העסק.
טיפים לתחילת העבודה
אפליקציה כמו G: Request a Quote יכולה לעזור לך לאסוף בקשות להצעות מחיר של לקוחות מהחנות שלך ולהמיר את הצעת המחיר להזמנה אמיתית.
15. תרומות
ארגוני צדקה רבים משתמשים ב-Shopify כזרוע הסחורה של הארגון שלהם, מוכרים מוצרים ממותגים, עם רווחים שתומכים במטרה. אבל ארגוני צדקה ועמותות יכולים גם להשתמש בחנות מקוונת כדי "למכור" תרומות חד פעמיות וחוזרות.
An Act of Dog היא ארגון צדקה רשום שמוכר ציורי חיות מחמד, כשההכנסות תומכות בארגונים שונים להצלת בעלי חיים. החברה גם מאפשרת ללקוחות לתרום ישירות למטרות דרך אותו אתר אינטרנט.
טיפים לתחילת העבודה
אסוף תרומות מותאמות אישית ישירות מחנות Shopify שלך באמצעות אפליקציה כמו DonateMate או Shop for Good Donation App.
16. כרטיסים לאירועים
כרטוס מקוון יכול להיות מועסק על ידי מספר עסקים, מחללי אירועים לתיאטראות עצמאיים ועד לבתים רדופים קופצים.
Undertow עובדת עם אמנים נבחרים כדי למכור כרטיסים באינטרנט לאירועי מוזיקה ברחבי ארה"ב. הוא משתמש בשיטת משלוח ללא נייר, שולח כרטיסים להורדה ללקוחות. Run Across America משתמש בכרטוס באופן שונה, ומוכר גישה לאתגרי ריצה וירטואליים שהמשתתפים משלימים לפי לוח הזמנים שלהם. רכישות כוללות גישה לאפליקציית מעקב וסווטשירט.
טיפים לתחילת העבודה
עצב, מכור וסרוק כרטיסים לאירועים עם אפליקציית הכרטיסים לאירועים שמסתנכרנת עם החנות Shopify שלך.
מחולל קודי QR יכול להועיל ליצירת קודי QR ייחודיים שלקוחות יכולים להציג באירועים חיים.
17. כרטיסי מתנה
הסחורה הפשוטה ביותר שאינה מוחשית להוספה לכל אתר היא כרטיסי מתנה. מ-Shopify, אתה יכול להפעיל כרטיסי מתנה עבור רוב החנויות. הם מושלמים עבור כל עסק, ומאפשרים לנמענים לממש קודים באופן מקוון עבור מוצרים או שירותים הנמכרים דרך האתר שלך.
מותג עיצוב הבית Apt2B מוכר כרטיסי מתנה ממותגים במספר ערכים, הניתנים למימוש עבור רהיטים ומוצרי עיצוב דרך החנות המקוונת שלו.
טיפים לתחילת העבודה
הצע כרטיסי מתנה במספר ערכים כדי לתת ללקוחות אפשרויות נוספות.
אם אתם מחפשים רעיון עסקי ולא בטוחים מה למכור ב-Shopify, התשובה היא: כמעט כל דבר. יש רעיונות לכולם, גם אם אתם לא יצירתיים או לא מתכננים לייצר מוצרים משלכם. אל תגביל את עצמך למכירת פריטים פיזיים. אתה יכול למכור הכל ב-Shopify, מחברות לכרטיסים ועד למוצרים דיגיטליים. פתח את המותג שלך, הקם חנות של Shopify והתחל למכור מוצרים – וכל השאר – היום.
קרא עוד
7 רעיונות עסקיים רווחיים לפרישה למערכה השנייה שלך
מדוע מותגים לוקחים אחריות על שווקי המכירה החוזרת שלהם
איך להקים חנות ספרים מקוונת: המדריך האולטימטיבי (2024)
25 הרעיונות העסקיים המקוונים הטובים ביותר לשנת 2024
11 רעיונות לעסקים קטנים לבני נוער בשנת 2024 (+ חידון בונוס)
16 רעיונות עסקיים ייחודיים שתוכל לנסות השנה
50+ חנויות Shopify הטובות ביותר להשראה משלך (2024)
איך לפתוח עסק קטן בבית (40 רעיונות לשנת 2024)
המדריך האולטימטיבי למכירת צמחים באינטרנט
מה למכור ב-Shopify שאלות נפוצות
מה אני יכול למכור ב-Shopify?
אתה יכול למכור גם מוצרים (דיגיטליים ופיזיים) וגם שירותים (וירטואלי ובאופן אישי) ב-Shopify. דברים בלתי מוחשיים למכירה ב-Shopify כוללים חברות, ייעוץ, גופנים, התקנות, כרטיסים לאירועים וכרטיסי מתנה דיגיטליים. אבל אל תפסיק שם! המשך לחפש את הנישה שלך – האפשרויות הן אינסופיות.
מה אתה צריך כדי להתחיל למכור ב-Shopify?
כדי לבצע את המכירה הראשונה שלך ב-Shopify, תחילה עליך לפתח מותג, לחדד את הלקוח שלך ולהחליט מה אתה רוצה למכור. השלב הבא הוא בניית החנות שלך ופתיחת העסק המקוון שלך. לאחר ההשקה, הובילו תנועה לחנות שלכם באמצעות טקטיקות כמו שיווק אורגני, מודעות בתשלום, SEO ו/או קריאות משפיעות.
האם אתה יכול למכור פריטים משלך ב-Shopify?
כן, אתה יכול ליצור ולמכור אומנות ופריטים אחרים בעבודת יד ב-Shopify. אם אתה יצרן, אתה יכול להקים חנות שתמכור את הסחורה שלך ישירות לקהל היעד שלך. שקול גם למכור בערוצי מכירה מרובים, כמו שווקי יצירה מקוונים, כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך. אתה יכול גם למכור ממצאי וינטג', פריטי יד שנייה, יצירות דיגיטליות ועוד.
האם Shopify טובה למתחילים?
Shopify היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני מובילה למתחילים. עם תוכניות תמחור סבירות לכל התקציבים וחלק אחורי קל לשימוש, אתה יכול לבנות ולהתאים אישית את החנות המקוונת שלך Shopify בתוך דקות. בנוסף, ל- Shopify יש מערכת אקולוגית שלמה של כלים עסקיים שצומחים איתך.
מאת דיינה וינטר
עודכן לאחרונה ב-28 באוגוסט, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת דיינה וינטר
28 באוגוסט 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ-Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)