מעבר מ-Etsy ל-Shopify: סיפור העברת מסחר אלקטרוני

מעבר מ-Etsy ל-Shopify: סיפור העברת מסחר אלקטרוני
משפחת פולדר בנתה את העסק על אטסי. אבל עם התפתחות המטבח של העולם הישן, הם גדלו מהשוק. למד מדוע הם העבירו את המותג שלהם מ- Etsy ל- Shopify.
10 בספטמבר, 2024

בשנת 2009 החליטה משפחת פולדר להפוך לחקלאים. באותה תקופה הם גרו בשטח של חצי דונם במלרוז, פלורידה, ולא היה להם ניסיון חקלאי קודם. הם גרמו לחלל הקטן לעבוד עבורם, מגדלים ארנבים, מכינים ריבות ומכרו את שניהם במקום.
כיום, משפחת פולדר חיה ועובדת בחווה בשטח של 115 דונם, שם היא מנהלת עסק מצליח בעבודת יד למוצרי עץ, Old World Kitchen.
העסק עושה את רוב המכירות שלו בחנות Shopify שלו, אבל זה לא תמיד היה המקרה.
Old World Kitchen התחיל במצב לא מקוון, ואז הושק ב-Etsy. בעוד שמשפחת פולדר מזכה את Etsy בסיוע בהקמת המותג, זה היה מעבר ל-Shopify שפתח את הצמיחה. לאחר העברת פלטפורמות, ההמרות גדלו ו-Old World Kitchen הצליחה להתרחב למכירה חוזרת ולשיווק בדואר אלקטרוני.
מנהלת העסקים לורן פולדר מספרת כאן על המסע של משפחתה ועל היתרונות של מעבר משוק לחנות מקוונת.
הכירו את מטבח העולם הישן
לאחר שהתעסק בקליעת סלים, נפחות ועבודות עור, אביו של לורן, טרבור, מצא את צעדיו בעיבוד עץ. המשפחה החלה למכור את כפות העץ המגולפות ביד שלו בשווקי איכרים מקומיים, וזכתה לקבלת פנים חיובית. הצלחת הכפיות גרמה למשפחה להמשיך את עסקי החקלאות בצורה רצינית.
"פשוט הלכנו על זה", אומר לורן על ימיה הראשונים של המשפחה, "בוודאי לא התעשרנו בכך, אבל זה התקדם לכיוון החלומות שלנו".
אתה פשוט לא רואה אנשים שמביאים סוג כזה של מוצר לדלתותיך בימינו.
לורן פולדר
לאחר מכן משפחת פולדר ארזה את מזוודותיה ועברה לנכס חווה גדול יותר בטנסי, והוסיפה לתחום פרות חולבות ודבורים. נאמן לגישת העולם הישן שלהם, ערוץ המכירות הראשוני שלהם היה גם נסיגה. הפולדרים ארזו את הדבש והמוצרים שלהם בעבודת יד לתוך סלסלות מתנה, ומכרו אותם מדלת לדלת. "אתה פשוט לא רואה אנשים שמביאים סוג כזה של מוצר לדלת שלך בימינו", אומר לורן.
הפולדרים מצאו הצלחה מפתיעה עם הגישה, אבל היא ארכה זמן ובלתי ברת קיימא. אז שכן הציע חנות של אטסי. אבל באותו זמן, למשפחה אפילו לא היה מחשב ביתי. "הלכנו לספרייה המקומית לבדוק מיילים", אומר לורן.
"לא ידענו כלום על שיווק", אומר לורן. "זה פשוט נראה לנו, מוגנים ככל שהיינו, שהעלת אתר ואנשים הגיעו אליו איכשהו." היתרון העיקרי של שוק, לעומת זאת, הוא שקונים בעלי כוונות גבוהות מובנים. ושלושה ימים לאחר ההשקה, הם ביצעו את המכירה הראשונה שלהם. "זה היה מאוד מעודד אותנו", אומר לורן.
בניית מותג בתנאים שלהם
כאשר נחתה להם הזדמנות פופ-אפ, החלה משפחת פולדר להשקיע בתדמית המותג שלהם, תוך חידוד מסר וחזון עבור החברה כולה.
המאמץ הזה לבנות מותג הוביל להצלחה רבה יותר – עד שהמשפחה הגיעה לשיא כושר הייצור. אז שאלו את עצמם: איך אנחנו מרחיבים?
אני חושב שלהרבה בעלי מלאכה יש את הרעיון הזה שאתה צריך להיות האמן המסכן שנאבק, כאילו משהו לא בסדר בלהבין איך להפוך את העסק שלך לרווחי.
לורן פולדר
המשפחה שקלה להשקיע במכונת CNC כדי ליצור קו נוסף של כפות עץ במחיר נמוך יותר. המהלך, לעומת זאת, יסתור את האתוס הידידותי של המותג. האלטרנטיבה? תעלה את המחירים שלהם. "אני חושב שלהרבה בעלי מלאכה יש את הרעיון הזה שאתה צריך להיות האמן המסכן הנאבק", אומר לורן, "כאילו שמשהו לא בסדר בלהבין איך להפוך את העסק שלך לרווחי."
הלקוחות שלהם שמחים לשלם את המחירים הגבוהים יותר עבור מוצרים במקום לקנות מיצרנים אחרים שמוכרים מוצרים דומים בשבריר מהעלות. זה בגלל שהמשפחה מאחורי Old World Kitchen לא מוכרת רק כפית. הם מוכרים דרך חיים, סיפור וחוויה.
ככל שהמותג שלהם גדל, והמחירים שלהם התואמים יותר עם מותג יוקרה, הפולדרים גילו ש-Etsy כבר לא יכולה לענות על הצרכים של העסק הצומח שלהם. לורן הרגיש שהקונה הטיפוסי של Etsy – צעיר יותר ומודע יותר לתקציב – כבר לא היה קהל היעד שלהם.
הפולדרים החלו להצמיח את הערוצים החברתיים שלהם במאמץ לבנות בסיס לקוחות מחוץ ל-Etsy. בינתיים, הם שדרגו את כישורי המצלמה והעריכה שלהם כדי לשפר את צילום המוצר שלהם.
כשהם היו מוכנים להתרחק מ- Etsy, הם ניסו מקומות שוק ופלטפורמות חלופיות לפני שהחליטו לבנות חנות עם Shopify.
המטבח החדש של העולם הישן
המעבר מ- Etsy לחנות חדשה ב- Shopify היה מחליף משחק. "פשוט היינו מפוצצים לחלוטין, כי שיעור ההמרה שלנו עלה כל כך הרבה", אומר לורן.
בעוד שהמשפחה הייתה צריכה ללמוד שיווק תוך כדי תנועה, המשמעות של המאמצים הייתה שהמבקרים שלהם היו בעלי כוונות גבוהות. "יש כמות עצומה של הסחת דעת ב-Etsy", אומר לורן. "זה יותר כמו לטייל ביריד אומנות במקום לנסוע בכוונה לחנות לבנים ולבנים".
Old World Kitchen החזיקה מעמד באסטרטגיית התמחור החדשה והמשיכה להגדיל את עוקביה. מודל התמחור אפשר לעסק להרחיב את גודלו תוך שמירה על נאמנות למקורות המלאכה שלו. בכל שנה, כשהם מגיעים לכושר הייצור, המשפחה מתארגנת מחדש כדי להחליט כיצד יוכלו להמשיך לצמוח תוך שמירה על שלמות המותג.
אחת מהאסטרטגיות הללו הייתה שיתוף פעולה עם מותגים אחרים כמשווקים – שדרת צמיחה שלא הייתה אפשרית עם Etsy. כעת, מוצרים משלימים כמו כלי בישול מברזל יצוק ומגבות תה זמינים בחנות.
מתי (ומדוע) לעבור מ-Etsy ל-Shopify
לורן מזכה את אטסי על כך שהביאה את העסק של המשפחה לדרך. הפלטפורמה הייתה מקום טוב להתנסות במסחר אלקטרוני, ללמוד על שירות לקוחות מקוון ולהביא את המוצר שלהם לקהל קיים.
אבל הם התגברו על זה מהר. בניגוד למבנה השוק של Etsy, החופש והגמישות של ניהול עסק ב-Shopify מאפשרים למשפחת פולדר להגדיל את עסקיה ולהפוך את תהליכי המסחר של Old World Kitchen לאוטומטיים – כדי שיוכלו להתמקד במה שהם עושים הכי טוב: לייצר.
הזמן הנכון לעבור מ-Etsy ל-Shopify ולבנות חנות מסחר אלקטרוני משלך תלוי ביעדים שלך, בקצב הצמיחה ובתכונות שהעסק שלך צריך.
כבעל חנות, ייתכן שתהיה מוכן להעביר את העסק שלך בעבודת יד ולפתוח חנות Shopify חדשה אם:
- המותג הוא חלק בלתי נפרד ממה שאתה מייצר. אם סיפור המותג או העיצוב החזותי שלך חשובים לך, זה יותר מאתגר לרכז אותם ב-Etsy. העבר את המוצרים שלך לפלטפורמה, כמו Shopify, המאפשרת לך להחזיק במותג שלך ולהתאים אישית את החוויה עבור הלקוח שלך.
- אתה רוצה להגדיל את קנה המידה על ידי המרת הייצור בעבודת יד שלך ליצרן. בעוד ש-Etsy מאפשרת כעת כמה מוצרים בייצור המוני, הקהל הוא עדיין בעיקר אלה שמחפשים מוצרים בעבודת יד או וינטג'. כשאתה עושה את הצעד הזה, ייתכן שגדלת מלקוח Etsy.
- קהל היעד שלך קיים מחוץ לקהילת Etsy. זה עשוי להיות המקרה אם המותג שלך מחליט למקד ללקוח ממוקד יותר בפאר. הקמת חנות מקוונת מאפשרת לך לבצע אופטימיזציה למונחי החיפוש הרלוונטיים לך.
- אתה מעוניין להרחיב את המותג שלך מעבר למוצרים שאתה מייצר בעצמך. Etsy אוסרת מכירה חוזרת, למעט במקרה של פריטי וינטג'. אם אתה מחפש לשתף פעולה עם מותגים אחרים כדי לאצור מוצרים, חנות Shopify משלך תעניק לך יותר גמישות לעשות זאת.
- אתה רוצה שתהיה לך שליטה על רשימות השיווק והלקוחות שלך . כשאתה בונה על פלטפורמות כמו Etsy או כמה ערוצים חברתיים, לעתים קרובות אתה לא הבעלים של הקהל או רשימות הלקוחות שלך. בעלות על חנות ב-Shopify מאפשרת לך לאסוף מיילים של לקוחות ולשווק את העסק שלך בדרך שלך. תקשר ישירות ללקוחות הנאמנים שלך כדי להבטיח עסקאות חוזרות.
- עברת מספר מסוים של מכירות בחודש. מודל התמחור של Etsy מסתמך על עמלות לרישום ולכל עסקה. זה אידיאלי לעסקים חדשים, אבל ייתכן שהעלויות לא משתלמות עבור חנויות בנפח גדול. לאחר שציינת סף מכירה מסוים, התוכניות החודשיות של Shopify ודמי העסקאות הנמוכים יותר עשויים להיות אטרקטיביים יותר.
אתה יכול גם לשמור על נוכחות ב- Etsy ו- Shopify בו זמנית. זו טקטיקה שמשפחת פולדר משתמשת בחנות Etsy שלה כערוץ מכירה משני.
עסק לדורות הבאים
כיום, לורן מטפל בכל המשימות הכרוכות בשמירה על הפעלת החנות המקוונת, כולל הכל ממדיה חברתית ועד שיווק בדוא"ל. אחותה הצעירה מנהלת את המשלוח וההגשמה, בעוד שרוב המשפחה מהווה את צוות ההפקה, עם טרבור בראש. המאטריארכת אנג'לה פולדר עומדת בראש בקרת האיכות. "אם מישהו מתרפס, היא מוודאת שהם יודעים את זה", אומר לורן.
Old World Kitchen הוא עסק שנועד לתמוך בדורות הבאים, עם מקום לשלב בני זוג וילדים עתידיים בתמהיל.
הסיפור של משפחת פולדר זהה למותג. היכולת לספר זאת בכל עמוד באתר שלהם היא קריטית להצלחת העסק שלהם ולשימור המורשת שלהם.
התמונות באדיבות Old World Kitchen
קרא עוד
- כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
- 25+ רעיונות לעסקים מקוונים להתחיל עכשיו (2024)
- Etsy ו-Shopify- איך שלושה יצרנים השתמשו בשניהם כדי להגדיל את העסקים שלהם
- כיצד למכור ב-Facebook Marketplace ובחנויות פייסבוק בשנת 2024
- המוצרים הדיגיטליים הרווחיים ביותר למכירה (וכיצד לקדם אותם)
- 30 הרעיונות הטובים ביותר להכנסה פסיבית לבניית העושר שלך (2024)
- Shop Pay היא חווית התשלום המהירה ביותר והמרה הטובה ביותר באינטרנט
- 10 מלאכת יד קלה ורווחית להכנה ולמכירה
- מדריך לחיים הטובים- איך לפתוח עסק לייף סטייל
- איך לפתוח עסק בקליפורניה – 8 צעדים פשוטים
מעבר מ-Etsy ל-Shopify שאלות נפוצות
מה ההבדל בין Etsy ל- Shopify?
Etsy ו-Shopify הן שתיהן פלטפורמות מסחר אלקטרוני המאפשרות לך למכור מוצרים ולנהל את העסק שלך באינטרנט. ההבדל העיקרי בין הפלטפורמות הוא ש-Etsy היא שוק למוצרים בעבודת יד, וינטג' ועצמאיים, בעוד ש-Shopify מאפשרת לסוחרים למכור דרך חנות מקוונת, במיקום פיזי ובאמצעות מדיה חברתית. כתוצאה מכך, חנויות Etsy חייבות לציית לכללים ולהגבלות של השוק. לסוחרי Shopify, לעומת זאת, יש שליטה מלאה על כל מרכיבי החנויות שלהם.
האם אוכל להעביר את חנות ה-Etsy שלי ל-Shopify?
אתה יכול לעבור מ-Etsy ל-Shopify לחלוטין או לנהל אותם כשני ערוצי מכירה נפרדים. השתמש בכלי הגירה של Etsy כדי לייבא נתונים ומוצרים לתוך Shopify. אם אתה מתכנן לשמור על שני הערוצים, אפליקציה כמו Etsy Marketplace Integration יכולה לסנכרן את המוצרים והמכירות שלך מהחנות המקוונת שלך ומחנות Etsy שלך כדי לעזור לך לנהל הכל במקום אחד.
מהם השלבים למעבר מ- Etsy ל- Shopify?
זהו מדריך שלב אחר שלב להעברת הנתונים שלך מ- Etsy ל- Shopify:
- ייצא את נתוני Etsy שלך כקובץ CSV ממנהל החנות שלך ב- Etsy. זה כולל הורדת נתוני חנות, נתוני לקוחות ונתוני מוצרים (רישומי Etsy שלך).
- ייבא את נתוני החנות שלך אל Shopify. השתמש באפליקציית Store Importer מחנות האפליקציות של Shopify (שגישה אליה ישירות מהמנהל של Shopify שלך) כדי להעלות את קובץ ה-CSV שלך.
- בדוק ועדכן את הנתונים שלך כדי לוודא שהם מיובאים בהצלחה. אם נתוני רישום לא מצליחים לייבא, אתה יכול להעלות קבצים באופן ידני. הגירת Shopify שלך הושלמה!
ישנן מספר אפליקציות אחרות ב-App Store שיכולות לעזור לך לייבא או לסנכרן את הנתונים שלך בין הפלטפורמות.
מתי כדאי לעבור מחנות Etsy לחנות Shopify?
ייתכן שאתה מוכן לעבור מ-Etsy ל-Shopify אם המותג שלך בנה קהל עוקבים משמעותי ואתה חושב שאתה יכול להוביל תנועה לאתר מסחר אלקטרוני עצמאי. סימנים נוספים שהגיע הזמן לעבור כוללים את הצורך בפונקציונליות נוספת של האתר, עניין באצירת מוצרים של מותגים אחרים, או הרצון לבנות רשימת אימייל.
מהם היתרונות במעבר מ- Etsy ל- Shopify?
היתרונות של מעבר מ-Etsy ל-Shopify ובניית אתר משלך כוללים את היכולת:
- הבעלים של מערכות היחסים שלך ופנה ללקוחות חדשים מחוץ לקהילה של Etsy.
- השג שליטה על העיצוב והתפקוד של האתר שלך עם אפשרויות עיצוב הניתנות להתאמה אישית מחנות הנושאים של Shopify.
- תן לגיטימציה למותג שלך עם דומיין משלך.
- הגדל את המותג שלך מעבר למגבלות של Etsy על ידי הבאת מותגים אוצרים אחרים, הוספת תמחור סיטונאי או העברת הייצור שלך למתקן ייצור.
- פתח את אסטרטגיית שיווק התוכן שלך ושפר את SEO עם בלוג או תוכן וידאו שמתארח באתר שלך.
- הפעל קמפיינים שיווקיים בדוא"ל כדי להגדיל את המכירות והתנועה. התקשורת עם לקוחות ב-Etsy מוגבלת להודעות בתוך הפלטפורמה. Shopify מאפשרת לך לתקשר באופן קבוע עם הלקוחות והמנויים שלך ישירות.
- שכבה על אפליקציות מחנות האפליקציות של Shopify כדי להגביר את הפונקציונליות של האתר.
- ספר את סיפור המותג שלך בדרך שלך.