סיכום צמיחה של אלמנטור – 15 מומחים משתפים כיצד להצמיח את העסק שלך ב-2020
תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
מסע הצמיחה של אלמנטור היה הרפתקת רכבת הרים מדהימה.
3 שנים, 3 מיליון אתרים, איך זה קרה כל כך מהר?
החלטנו לנצל את היתרון הזה, של הגעה ל-3 מיליון התקנות פעילות, ולחקור צמיחה. התחלנו בסקירה של כמה מחברות הדיגיטל הצומחות ביותר, והמומחים המובילים בתחום.
הסיכום סיפק תובנה שיווקית נהדרת לגבי האופן שבו חברה יכולה להשיג צמיחה משמעותית ללא קשר לגודלה. בין אם אתה מחשיב את עצמך כעסק קטן ובין אם אתה מנהל סוכנות גדולה, אנו בטוחים שהעצה הזו תמצא תובנות ובונה.
שאלנו 15 מומחי שיווק מובילים, כולל המנכ"ל שלנו, 3 שאלות בסיסיות:
- מה היה הגורם הראשון לצמיחת העסק שלך?
- עם אילו אתגרים התמודדת ומה למדת מהתגברות עליהם?
- מהם 3 הטיפים המובילים שלך למישהו שמחפש להצמיח את העסק שלו בשנת 2020?
הטיפים זמינים רק בספר האלקטרוני שהכנו. הכנסנו את כולם למסמך אחד שניתן להורדה, שבהחלט תמצאו שווה קריאה.
יוני לוקסנברג
מנכ"ל אלמנטור
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
הגורם מספר אחד עבורנו היה העובדה שהמוצר שלנו נבנה כדי לענות על הבעיות האמיתיות שאנו עצמנו חווים כמעצבי אתרים. כדי להצליח, מוצר חייב להיות בעל התאמה אמיתית של המוצר לשוק ולהיות מסוגל לענות על הצרכים המדויקים של המשתמשים.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
אתגר הצמיחה הגדול ביותר הוא צמיחה אינטנסיבית במהירות גבוהה של החברה. אמנם לראות את החברה שלך מצליחה וצומחת זה נהדר ומשפיל, אבל זה גם מלווה בהרבה אתגרים. זה לימד אותי לקבל את העובדה שיש הרבה שאני עדיין לא יודע ושהתייעצות עם אנשים מנוסים אחרים היא חובה.
קוון לי
סמנכ"ל שיווק בחברת Buffer
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
בשלב מוקדם ראינו צמיחה גדולה משיווק תוכן ופרסום אורח. מאז פיתחנו את האסטרטגיה הזו כדי לכלול רכיב קידום אתרים אורגני חזק, וכך אנו מניעים את רוב דור הביקוש שלנו כיום.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
האתגר הראשוני הגדול ביותר שלנו היה למצוא את הנישה המתאימה לשיווק התוכן שלנו. גדלנו במהירות על ידי כתיבה על נושאים שלא היו מרכזיים בהיצע המוצרים שלנו. אז עשינו ציר כדי להפוך לסמכות רבה יותר במרחב המדיה החברתית. זה בסופו של דבר היה מהלך מרכזי גם באסטרטגיית ה-SEO שלנו, שעזר לנו לדרג מילות מפתח בעלות כוונה גבוהה. לאורך הדרך למדנו שזה בסדר להטיל ספק בנכסי אבן הפינה שלך – שום דבר אינו קדוש. זה עזר לנו להתקדם בלי להיתקע.
סקוט טוסלי
HubSpot ראש תחום שיווק צמיחה ורכישת משתמשים
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור החברה שלך?
שימור מוצר ושימור הכנסות יהיו תמיד בראש סדר העדיפויות. הפניות מלקוחות קיימים מנחות לקוחות חדשים. ככה העולם פועל היום. אתה בונה מוצר נהדר ומספק תמיכה מעולה. לאחר מכן, תוכל לבצע קנה מידה דרך ערוצי רכישה מסוימים. עם זאת, רכישת משתמשים בקנה מידה זה חסר טעם עד שיש לך מוצר עם שימור חזק ושירות לקוחות מעולה.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
HubSpot הוא בן 12+, עם הרבה מכשולים בדרך. אני יכול לדבר על אתגר צמיחה לאחרונה שנתקלנו בו. ככל שגדלנו למודל Freemium, עם אלפי הרשמות חדשות מדי חודש, היינו צריכים לזהות לידים מתאימים שהחלו להשתמש במוצר החינמי. בנינו מודל מוצר מוסמכת לידים (PQL), שעזר להכשיר את המשתמשים שהסבירות הגבוהה ביותר לרכוש על סמך התנהגות השימוש במוצר. צירפנו את זה לאוטומציה השיווקית שלנו כדי לשלוח מיילים מותאמים אישית מנציגי מכירות הקשורים לתכונות שהמשתמש חקר.
ראנד פישקין
מייסד SparkToro, מייסד שותף של Moz ו-Inbound.org.
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
עבור Moz, זה היה הבלוג שבניתי בתחילה כפרויקט צדדי, אך מאוחר יותר כמרכז המרכזי לאופן שבו עזרנו לחנך את הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלנו. אפילו לא ידענו לקרוא לזה "שיווק תוכן" ב-2003/4, אבל זה בהחלט מה שזה הפך בעשור הבא. מבקרים שקראו את הבלוג שלנו, צפו בסרטוני ה-Whiteboard Friday שפרסמתי שם, ולאחר מכן ניסו את התוכנה שלנו הפכו ללקוחות הטובים ביותר שלנו, עם ה-LTV הגבוה ביותר, עם הנטייה הנמוכה ביותר. הם אלו שהפכו את העסק לקנה מידה.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
צ'ורן היה האתגר הגדול ביותר במוז. מעולם לא בנינו את העסק או את ערכת הכלים בצורה חכמה כדי לנצל קהל בעל סבירות גבוהה (חברות SMB ו-VSB המנסים לבצע קידום אתרים משלהם, כמו גם יועצים וסוכנויות סולו), ולכן הייתה לנו בעיה מתמדת של מילוי מחדש של דלי דולף. דרך המשפך שלנו.
במבט לאחור, Moz יכול היה לבצע אופטימיזציה סביב חוסר העקביות של השימוש, לעבוד כדי לספק ערך סמוי ללקוחות שאינם משלמים ולאחר מכן להמיר אותם למוצרים/שירותים/נתונים בתשלום כשהיה להם צורך (כמו כשהתנועה שלהם ב-Google מעידה, או כשהם נכשלו נזקק לביקורת נוספת, השקיעו מחדש בקידום אתרים וכו'). אני מקווה שאוכל לקחת את הלמידה הזו לתוך SparkToro ולבנות עסק שלא כל כך מכור לקבל הכנסות מכל לקוח, בכל חודש.
דוד פוגלפוהל
VP Web Strategy, WP Engine
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
נתינה לאחרים. WP Engine התברכה בקהילה עשירה ומגוונת של לקוחות ושותפי סוכנות שאת נאמנותם והסברתם אנו עובדים קשה כדי להרוויח מדי יום.
אנו עושים זאת על ידי שימוש בערכי הליבה שלנו כמפת דרכים למצבים שאנו נתקלים בהם. ערכים אלה כוללים מושגים כמו "בהשראת הלקוח" ו"עשה את הדבר הנכון". נקיטת פעולה על ערכים אלו מובילה אותנו לעתים קרובות לתמוך בלקוחות בדרכים שלא תמיד מביאות תועלת ברורה לעסק שלנו, אבל כן מציגות ערך ברור למי שאנו משרתים.
בסופו של דבר המשימה שלנו היא לעזור ללקוחות שלנו לנצח באינטרנט, ואחד המפתחות הגדולים ביותר להצלחה שלנו הוא שאנחנו נותנים את כל מה שיש לנו במרדף הזה. על ידי התמקדות בנתינה לאחרים והרווחת נאמנותם והסברה שלהם, הצלחנו לשמור ולהגדיל את ההכנסות בדרכים ש"אופטימיזציה של המשפך שלנו" לעולם לא הייתה עושה. לעתים קרובות אתה יכול להניע את העסק שלך מהר יותר עם הלב שלך מאשר עם החכמים שלך.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
קנה מידה של עסק קשה. קנה מידה של מטרה הוא אפילו קשה יותר. אנו גאים באופן גורף בעבודה שעשו אנשי WP Engine כדי להרחיב את המערכות והצוותים שלנו, אבל האתגר האמיתי בקנה מידה הוא טיפוח תרבות של מטרה שמחלחלת לכל פינה בעסק שלך ומאחדת את אלה שאתה משרת.
אחד מרגעי המפתח עבורנו בהגדלת תרבות המטרה שלנו התרחש בשלב מוקדם בקיומו של WP Engine. בשנת 2013, רק 3 שנים לאחר הקמתה, הת'ר ברונר הצטרפה ל-WP Engine כמנכ"לית. זה היה בתקופה של צמיחה קיצונית של החברה. עברנו משלב של הצטופפות סביב שולחן בחלל עבודה משותף לצורך להגדיל את הצוות שלנו. מָהִיר.
עבדתי כיועץ ב-WP Engine באותם ימים, ואני זוכר שיכולתי לטעום את תחושת המטרה באוויר. זה היה מדהים. אני גם זוכר ששאלתי את עצמי "האם זה באמת יחזיק מעמד?". כשהת'ר מספרת את הסיפור הזה, גם היא חשבה על נקודות דומות. איך היא, כמנהיגה, תעזור ל-WPEngine לצמוח כעסק ולא רק לשמר תרבות של מטרה אלא לטפח כזו שחיה ומתפתחת. תרבויות לא נוצרות, הם חיים. מנקודת מבטי, הת'ר הלכה על קנה המידה של תרבות של מטרה בשתי דרכים מרכזיות.
הדרך הראשונה הייתה לכנס את כולם בחברה כולה לעבוד יחד כדי ליצור את ערכי הליבה של WP Engine. ערכים אלו הם התוכנית שעוזרת להגדיר את תחושת המטרה שלנו ואת המסגרת שאנו מיישמים על ההחלטות והפעולות שלנו.
הדרך השנייה בה הת'ר עזרה להרחיב את תרבות המטרה שלנו היא בתפקידה כ"קצינת החזרות הראשית". כחבר בצוות ההנהגה הבכיר, אני יכול להעיד שכולנו חולקים את התפקיד הזה ומזכירים זה לזה כל הזמן. הא.
על ידי חזרה ואישור מחדש של המחויבות שלנו לערכי הליבה שלנו מדי יום, זה מאפשר לנו לטפח תרבות של מטרה שהיא יותר ממילים שנכתבו ברשימה, אלא חלק חי מהעסק שלנו שמספק ערך לעסק שמאמץ ואינטלקט יכולים. לעולם אל תעשה לבד.
בריאן דין
מייסד Backlinko.com
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
התמקדות בתוכן SUPER באיכות גבוהה. כאשר השקתי לראשונה את Backlinko ידעתי שאני נכנס למרחב צפוף ותחרותי. חלל מלא בבלוגים שפוצצו תוכן יומיומי.
בתור מופע של איש אחד, לא היה לי סיכוי להתחרות בזה. אז במקום לנסות להתחרות על כמות, השקעתי את כל האנרגיה שלי לאיכות. אז במקום לפרסם כל שבוע, פרסמתי כל חודש פוסט חדש. ודאגתי שזו תהיה היצירה הכי טובה שפורסם בכל הנושא הזה. וזה עבד! תוך מספר חודשים, התנועה החלה להיכנס. אותה גישה עזרה לנו להגדיל את התנועה, מנויי האימייל והלקוחות שלנו.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
אתגר הצמיחה הגדול ביותר שלי היה המרות. קיבלתי תנועה סבירה. אבל ההמרות היו סתם כך.
הדבר היחיד שהפך לי את העניינים היה בעצם לדבר עם לקוחות. היו לי שיחות עם כ-5 לקוחות. ולמדתי יותר בחמש השיחות האלה מאשר בכל סקר ששלחנו.
סוג'אן פאטל
מייסד שותף, תיבת הדואר הנכנס הימני
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
בניית מוצר שאנשים "אוהבים" היא דחף הצמיחה העיקרי בכל העסקים שלי. הערך מזה גובר על כל אסטרטגיית שיווק ומכירות ישיר שעשינו אי פעם.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
האתגר הגדול ביותר הוא לגרום לשיווק ומכירות לעבוד יחד בארגון שנע במהירות. ב-Mailshake & RightInbox הוספנו צוות מכירות מוקדם יותר השנה מה שאומר שהשיווק אחראי על גיוס לקוחות ועל יצירת לידים עבור צוות המכירות שלנו. סיימנו את זה בכך שגרמנו את הצוותים לעבוד יחד, יישרנו את המטרות שלנו והיה לנו קו תקשורת פתוח.
לארי קים
מנכ"ל MobileMonkey, מייסד וורדסטרים
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
המקור הגדול ביותר לצמיחה הוא המוצר שלנו – אנחנו לא מוציאים כמעט כלום על "שיווק"! קפיצות הצמיחה הגדולות ביותר שלנו כאשר אנו מספקים משהו פונקציונליות או חוויה חדשה של מוצר שהוא טוב משמעותית ממה שהיה לנו בעבר – תכונות חדשות כמו תוסף צ'אט של וורדפרס או צ'אט חי של תמיכת לקוחות פתחו את המוצר שלנו למערכות אקולוגיות חדשות ומקרי שימוש שמתדלקים צמיחה אמיתית – לא רק צמיחה קטנה של 2-5% – יותר כמו פונקציות של פי 2-5! ההתרחבות האחרונה של אלמנטור מעיצוב אתרים לכלול כעת כלי שיווק היא דוגמה נוספת לאסטרטגיה הזו שלדעתי הייתה הגיונית מאוד.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
אתגר הצמיחה הגדול ביותר הוא באמת חשיבה צמיחה. אני יודע, רוב האנשים שקוראים את זה יחשבו לעצמם: "יש לי חשיבה צמיחה!", נכון? אבל במציאות, אני מעריך ש-97% מהמשווקים הם אנשי שיווק חמורים הסובלים מ"תסמונת האשליה של החמור" שהיא נטייה מצערת לבזבז זמן ומשאבים על יוזמות שיווק מטופשות שלא מניבות תוצאות (ולמרות שלא הניבו תוצאות, הם ממשיכים לעשות את אותו הדבר שוב ושוב ושוב..) לדוגמה, אם מסע פרסום בדוא"ל ייצר שיעור פתיחה של 10% ושיעור קליקים של 1%, רוב המשווקים ינסו לשלוח את ההצעה ליותר מיילים, וזה לגמרי דבר לא נכון לעשות. (טיפ של מומחה: מצא מוצר מעניין יותר והצע לקדם במקום זאת!)
המפתח הוא לזהות אסטרטגיות צמיחה חד-קרן ממונפות במיוחד, כמו הדוגמאות שסיפקתי, שיש להן השפעה עצומה על העסק. כמו כן, זה משחק מספרים. רוב יוזמות הצמיחה השיווקיות למעשה לא מצליחות להשפיע ולפיכך חשוב לבצע על פורטפוליו גדול יותר של עשרות או מאות קמפיינים שיווקיים חדשניים בתקווה ש-1-3 מהרעיונות יתפסו כמו משוגעים בכל שנה נתונה.
סייד בלכי
מייסד WPBeginner
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
הגורם מספר 1 לצמיחה שלנו היה לשים את המשתמשים במקום הראשון. התחלנו בכתיבת מדריכים לעסקים שנאבקים באתרי הוורדפרס שלהם. לאחר מכן ביקשנו ממשתמשים שלנו משוב והקשבנו להם. לרבות מהתגובות שלהם היה דבר אחד במשותף. הם רצו להיות מסוגלים להתאים אישית את אתרי וורדפרס שלהם ללא צורך בקוד. אז, נתנו להם את מה שהם רצו. יצרנו מוצרים ידידותיים למשתמש שהקלו עליהם לעצב את האתרים שלהם.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
אתגר הצמיחה הגדול ביותר שלנו היה מחסור בתהליכים בתחומים שונים. התגברנו על כך על ידי הוספת תיעוד לכל תחום בעסק שלנו – מפעילות לצמיחה ועד להצלחת לקוחות. זה הקל על עובדים חדשים להתקדם במהירות. לעובדים יש כעת מרכז משאבים שבו הם יכולים לחפש ולמצוא תשובות.
ג'ואנה וויבה
היוצר של Copyhackers
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
היום שבו שילמתי את העסק שלי והתחלתי לשלם לעצמי משכורת היה הרגע המכונן בהפיכת מה שעשיתי לעסק ממשי. זה לא סקסי, אבל יש שינוי עצום שמתרחש כאשר אתה מתחיל להחזיק כסף בעסק שלך ולצבור קצת מזומנים כדי שתוכל להשקיע בעסק שלך. הצלחתי להעסיק את העובד הראשון שלי זמן קצר לאחר מכן, וזה, כמובן, כאשר הצלחתי להתחיל בקנה מידה.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
אתגר הצמיחה הגדול ביותר שלנו תמיד היה למצוא את האנשים הנכונים שיעזרו לנו לצמוח. אני לא יכול להגיד שהתגברתי על האתגר או שאני מאמין שאני (או כל עסק) אי פעם אצליח. עם זאת, גיוס, גיוס ושימור של אנשים לימד אותי להיות הרבה יותר סבלני ומכוון בציפיות שלי מאנשים. כמו, הציבו יעדים ברורים לאנשים והקשיבו למה שהם צריכים כדי להגיע לשם: האם הם צריכים יותר ממני, פחות ממני, יותר הכשרה, יותר טכנולוגיה, פחות טכנולוגיה, יותר אנשים, פחות דעות, יותר דעות, יותר רעיונות? לפני שגייסתי אנשים, הנחתי שכולם פשוט הבינו מה לעשות בעבודתם כדי להצליח. טעיתי.
דיוויד בריס
מנהל כללי של קבוצת לקוחות Envato
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
הקמת קהילה משגשגת של סופרים והמשך השקעה בצמיחת הקהילה לאורך זמן.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
להבטיח שאתה מבין ולהישאר ממוקד בהצעת הערך הליבה שלך ללקוחות. במקרה שלנו, זה אומר להבטיח שתוכן מעולה זמין תמיד במחירים מעולים. יותר מכירות, מובילים לסופרים מאושרים ועוד תוכן נהדר עבור הלקוחות שלנו.
אלי אוברבי
ראש הצמיחה, צופית עזרה
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
בין אם מדובר במכירות כשירות (בהיותו יועץ מהימן לאורך כל המסע של הקונה), תמיכה מונעת צמיחה (שינוי התפיסה של תמיכת לקוחות כמרכז עלות לכיוון CS כמניע הכנסה קריטי), או יצירת טונות של תוכן מועיל עבור צוותים עבודה בתמיכה, הצלחה או שירות, הצמיחה שלנו הושפעה מהמסירות העזה שלנו להציב את הלקוח במקום הראשון, ומהאמונה שלנו שמתן שירות מעולה הוא גורם מבדל צמיחה עבור עסקים קטנים ובינוניים. וכשבנינו את פלטפורמת העברת ההודעות ללקוחות Help Scout , אנו יכולים להשתמש במוצרים שלנו כדי להתמקד בחוויית הלקוח ולהוביל דוגמה על ידי ניסוח הכלים שלנו.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
שמירה על רף מצוינות גבוה תוך ניסיון להרחיב במהירות. אנחנו חברה בצמיחה גבוהה עם ערכים שלא נתפשר עליהם – וזה מאתגר. יש בקלות כמה קיצורי דרך או פריצות שנוכל לנקוט כדי לצמוח מהר יותר, אבל בסופו של דבר, זה לא הדבר הנכון עבורנו לעשות, אז אנחנו לא נעשה את זה. אני לא חושב שזה אתגר שאנחנו נתגבר, או צריכים, להתגבר עליו. במקום זאת, אנו בוחרים לראות את רף המצוינות הגבוה הזה כמבדיל תחרותי, וכזה שבאנו לאמץ. האיפוק הזה מביא לנו בהירות של מיקוד, ואף הוכח כמגביר את היצירתיות.
ניק בוש
מנהל תקשורת שיווקית ב-ActiveCampaign
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
אנו מקשיבים ללקוחותינו בראש ובראשונה. הם באים מעל הכל. משם אנו משקיעים במוצר ובונים פתרונות לשווקים רחבים, ומציעים אותם בנקודות מחיר סבירות. כאשר אנו רואים הזדמנות, אנו פועלים מהר מדי, מספקים ללא הרף ערך ומשתפרים באמצעות איטרציה.
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
אחד האתגרים הגדולים ביותר היה להמשיך להקשיב ללקוחות שלנו, במיוחד בעת קבלת החלטות נגד שיטות עבודה מומלצות או הסטטוס קוו. זה יכול להיות מתוח, למרות שזה תמיד השתלם. זה השתלם כשהחלטנו להיות פתרון שניתן לערום שעוזר ללקוחותינו להפגיש את הכלים הטובים ביותר שלהם (לעומת להיות פתרון הכל-באחד), כשהחלטנו לערוך למעלה מ-200 אירועי הדרכה מקומיים (לעומת לערוך כמה כנסים גדולים של לקוחות ), וכאשר החלטנו להתמקד תחילה בעסקים קטנים (לעומת יציאה לשוק מוקדם ולעתים קרובות). כל שלוש ההחלטות ממשיכות להשתלם.
טרוי דין
מנכ"ל ומייסד שותף WP Elevation
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
מוֹקֵד. בכל פעם שאני עושה חשבון נפש על המקום שבו אנחנו נמצאים ומכפיל את המאמצים שלי ומתמקד באחד עד שלושה פריטים גדולים שיתנו לנו את הצמיחה הגדולה ביותר, זה עובד. יש מאה דברים שאתה יכול לעשות כל יום שיגרמו לך להרגיש שימושי ופרודוקטיבי. בדרך כלל יש רק דבר אחד או שניים שבאמת חשובים מבחינת גידול העסק שלך.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
אֲנָשִׁים. לוודא שיש לך את האנשים הנכונים במושב הנכון שעובדים על הדברים הנכונים בזמן הנכון. ההתגברות על האתגר הזה (ואנחנו עדיין כאלה) לימדה אותי את החשיבות של ערכים וחזון ברור. חזון וערכים הם הדברים היחידים שמבדילים אותך מהמתחרים שלך ומאפשרים לך לשמור על הצוות שלך בהתאמה. צמיחה קשה. אנשים הם התשובה. חזון משותף וערכים משותפים הם אלה שגורמים לאנשים לעבוד יחד.
ג'ון ג'נטש
שיווק סרטי דביק
מה היה גורם הצמיחה מספר 1 עבור העסק שלך?
ההמולה אני חושב, לפחות במקור, עבדתי קשה ולא פחדתי לקדם את עצמי וליצור קשרים על ידי ערך מוסף.
מה היה אתגר הצמיחה הגדול ביותר? אילו לקחים לימדה אותך ההתגברות על זה?
ניהול אנשים – כמו כל כך הרבה יזמים אני אוהב לעשות את הדברים ולא יודע למה כולם לא פשוט יודעים מה לעשות. כשהכנסתי מישהו לתפקיד הזה הצלחתי לצאת מהדרך של צמיחה.
אנו מקווים שנהנית מהתובנות הללו על צמיחה בדיוק כמונו. אבל רגע, יש עוד לפנינו!
בשבועות הבאים נוציא פודקאסטים עם מנהלים בכירים מחברות מובילות, שישתפו גם את ידע הצמיחה שלהם. הישארו מעודכנים!
בינתיים, אנו מזמינים אותך להוריד את הספר האלקטרוני לצמיחה ולקבל את הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לך להצמיח את העסק שלך לשנת 2020.