טיפים לשיווק דיגיטלי

שיווק וידאו לעסקים קטנים מא' עד ת': המדריך המלא

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

בשנים האחרונות, שיווק וידאו לעסקים קטנים גדל בהתמדה בפופולריות.

משתמשים צופים ביותר ממיליארד שעות של וידאו בכל יום ביוטיוב בלבד, ויותר ממחצית מהצרכנים שצופים בתוכן וידאו רוצים יותר.

מספר מחקרים מראים ששיווק וידאו מוביל לצמיחה משמעותית בהכנסות. לעסקים קטנים, הפקת וידאו עוזרת להגדיל את ההכנסות במהירות של 49% מאשר ללא וידאו.

הכללת תוכן וידאו באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך יכולה לעזור לך לבנות מודעות למותג ולפתח נוכחות מקוונת.

מסרטוני YouTube וסטרימינג בשידור חי בפייסבוק ועד למודעות וידאו אינטראקטיביות וסרטונים חברתיים של TikTok, לא חסרות דרכים בהן תוכל להשתמש בסרטונים כדי להתחבר לקהל היעד שלך.

אז אם תהיתם איך להתחיל עם שיווק וידאו לעסקים קטנים, אתם במקום הנכון.

המשך לקרוא כדי ללמוד.

תוֹכֶן הָעִניָנִים

מהו שיווק וידאו SMB?

שיווק וידאו SMB משתמש בתוכן וידאו כדי לקדם את המותג שלך, להגדיל מכירות ולחנך לקוחות.

הסרטונים שאתה יוצר כדי לקדם את העסק שלך יכולים לכלול דברים כמו היסטוריית מותג, יעדים, סקירת שירותים וביקורות, כמו גם מאחורי הקלעים וסרטונים חינוכיים.

כמו אסטרטגיות שיווק אחרות, המטרה העיקרית של וידאו היא לבנות מערכת יחסים עם הקהל שלך, לבסס אמון ולהגדיל את המודעות למותג. עם זאת, לשיווק וידאו יש כמה יתרונות מרכזיים לעסקים קטנים שגורמים לאסטרטגיה זו לבלוט מעל השאר.

מדוע עסקים קטנים ובינוניים צריכים להשתמש בשיווק וידאו

בין אם אתה מנסה לבנות נוכחות במדיה חברתית או לבסס את עצמך כמומחה בענף שלך, שיווק וידאו מציע מספר יתרונות לעסקים קטנים.

להלן חמש דרכים בהן תוכל להשתמש בשיווק וידאו כדי להרחיב את העסק שלך.

1. שפר את יצירת לידים

יצירת סרטונים חינוכיים ואינפורמטיביים יכולה ליצור עניין בשירותים ובמוצרים שלך. למעשה, 84% מהאנשים אומרים שהם שוכנעו לקנות מוצר או שירות על ידי צפייה בסרטון של מותג.

חבר את זה עם הערות והיכולת להפנות את הקוראים לטופס לכידת דוא"ל שמסתנכרן עם רשימת הדוא"ל או ה-CRM שלך, ותוכל להפוך כל פיסת תוכן וידאו למחולל לידים רב עוצמה עבור העסק שלך.

משווקי וידאו מקבלים 66% יותר לידים מוסמכים בשנה, ו-87% ממשווקי הווידאו אומרים שהווידאו הגדיל את התנועה לאתר שלהם. לבסוף, 83% ממשווקי הווידאו אומרים שהווידאו עוזר להם ליצור לידים.

2. הגבר את המודעות למותג בפלטפורמות גדלות

הפקת תוכן וידאו ושימוש בו באסטרטגיית המדיה החברתית שלך עוזרת לך לבסס מודעות למותג בפלטפורמות צומחות ממוקדות וידאו כגון YouTube ו-TikTok.

קחו בחשבון את העלייה הפתאומית בפופולריות ש-TikTok ראתה עם ההתמקדות בקליפים קצרים ומשעשעים. TikTok הפך לפופולרי כל כך שפייסבוק (הבעלים של אינסטגרם) הלכה בעקבותיה במהירות ויצרה אינסטגרם Reels – הגרסה שלה לקליפים קצרים ומשעשעים שרואים יותר מעורבות מפוסטים רגילים בפיד.

שלא לדבר על ערוצי יוטיוב – פלטפורמת שיתוף הווידאו הפופולרית ביותר עם למעלה משני מיליארד משתמשים ומיליארד שעות צפייה מדי יום.

3. לבסס מנהיגות מחשבתית

וידאו הוא המדיום המושלם ליצירת תוכן שמלמד לקוחות וממצב אותך כמומחה בתעשייה.

אנשים רבים הם לומדים חזותיים, מה שהופך תוכן וידאו לאחת האפשרויות הטובות ביותר עבור תוכן חינוכי. למעשה, הצופים שומרים 95% מההודעה כשהם צופים בו בסרטון.

זה כולל תוכן כגון:

  • סמינרים מקוונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להציג ולהציג את השירותים והמוצרים שלך
  • הדרכות כיצד להראות לקהל היעד שלך כיצד לזהות ולפתור בעיה איתה הוא מתמודד
  • הדגמות מוצר שמסבירות להם כיצד להשתמש במוצר או בתכונות המוצר שלך
  • סרטוני שיווק וראיונות וידאו ממותגים לעסקים קטנים שבהם תוכל לחלוק את המומחיות שלך

4. שפר את המעורבות באתר

סיבה נוספת שכדאי לך לשקול להשתמש בוידאו באסטרטגיית השיווק שלך היא שווידאו מגביר את המעורבות באתר.

תעודד את המבקרים להישאר באתר זמן רב יותר ולסיים לצפות בסרטון על ידי הוספת סרטונים לאתר שלך.

אם תשלבו גם קריאה לפעולה המזמינה אותם להצטרף לדיון או לשתף אותם במחשבותיהם, תעודדו אותם להשאיר תגובה וגם לחזור ולבדוק את התשובות.

5. שפר את תוצאות SEO

רמות מוגברת של מעורבות באתר שלך יכולה, בתורה, להגביר את SEO שלך. אבל, זו לא הדרך היחידה באמצעות וידאו יכול לעזור למאמצי SEO שלך. זכרו שיוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בבעלות גוגל.

כאשר אתה משתמש במילות מפתח אסטרטגיות בכותרת ובתיאור הסרטון שלך, הסרטונים שלך יכולים להתחיל להופיע בתוצאות החיפוש. זה מוביל לתנועה אורגנית בחינם של מבקרים שכבר מחפשים את מה שיש לך להציע.

במילים אחרות, וידאו יכול לעזור להוביל תנועה לאתר שלך ולהפחית או לבטל את הצורך להשקיע בפרסום בתשלום.

כיצד לפתח אסטרטגיית שיווק וידאו עבור עסקים קטנים ובינוניים

כעת, לאחר שכיסינו את היתרונות הייחודיים של שיווק וידאו smb, בואו נדבר על פיתוח אסטרטגיית שיווק הווידאו שלכם.

מדריך שלב אחר שלב זה מנחה אותך בתהליך התכנון, היצירה וההשקה של הסרטונים שלך.

שלב 1: ודא שיש לך את הציוד הדרוש

בוא נדבר על מה שאתה צריך כדי ליצור את קמפיין השיווק המושלם עבור העסק הקטן שלך עבור העסק שלך. אולי אתה חושב שיצירת וידאו דורשת ציוד יקר ומפואר, אבל זה לא תמיד הכרחי.

כדי להתחיל, תצטרך את הדברים הבאים:

  • אולפן או חדר שבו אתה יכול להקליט – בין אם זה המשרד שלך או חדר שקט אחר בבית שלך שממנו אתה עובד בדרך כלל.
  • ציוד תאורה – בעוד תאורה טבעית היא תמיד הטובה ביותר, זה גם רעיון וידאו טוב להשקיע בציוד תאורה מקצועי. זה לא חייב להיות יקר – למעשה, אתה יכול להשיג ערכת תאורה הגונה עם כל מה שאתה צריך בסביבות $100 באמזון.
  • מצלמה להקלטה – בדומה לערכת תאורה, אינך צריך מצלמה חדישה כדי להקליט את הסרטונים שלך. מצלמת DSLR או מכשיר נייד הם דרך מצוינת להתחיל עם סרטונים.
  • מיקרופון איכותי – לבסוף, תזדקק למיקרופון איכותי כדי שהקהל שלך יוכל לשמוע על מה אתה מדבר. זה כנראה הציוד המכריע ביותר שכן מומחים אומרים שאיכות השמע שלך חשובה יותר מאיכות תמונת הווידאו שלך. ככזה, תרצה להשקיע את רוב התקציב שלך במיקרופון באיכות גבוהה.
Video Marketing Sketch 2 03 Small Business Video Marketing From A-To-Z: The Complete Guide 1

שלב 2: כתוב את התסריט

לפני שאתה לוחץ על כפתור ההקלטה, מומלץ לחקור את הנושא שלך ולהכין תסריט בסיסי או מתווה שאתה יכול לעקוב אחריהם כדי להבטיח שתישאר על הנושא.

התסריט לא חייב להיות מורכב או מדויק מילה במילה של מה שאתה הולך להגיד. הצגת נקודות תבליט מאפשרת לך להישאר על הנושא מבלי להישמע מתוכנן מדי.

בעת יצירת סקריפטים, הקפד לזכור את המטרה העיקרית שלך. במילים אחרות, איזו פעולה אתה רוצה שהצופים יבצעו לאחר שהם צופים בסרטון שלך? השתמש בזה כדי ליצור קריאה מרתקת לפעולה.

שלב 3: הכן את הסטודיו

לאחר שסיימתם לסיים את התסריט או המתאר של הסרטון, הגיע הזמן להגדיר את אזור ההקלטה. אתה לא צריך אולפן הקלטות מקצועי כדי ליצור תוכן וידאו מרתק. עם זאת, אתה יכול להשתמש בכמה טיפים וטריקים כדי לשפר את איכות הסרטון שלך ולמנוע הסחות דעת.

הנה כמה צעדים שיש לנקוט לפני ההקלטה:

  • אם בחדר שלך אין שטיחים על הרצפה, שקול להניח כמה שמיכות. זה יעזור להפחית את ההד ולהפוך את האודיו שלך לבהיר יותר.
  • באופן דומה, תמונות על הקירות, הווילונות או יריעות הקצף האקוסטיות יעזרו להפחית את ההד החד באודיו שלך.
  • הסר הסחות דעת על ידי הפעלת מצב 'נא לא להפריע' בטלפון או בטאבלט שלך. אם אתה מקליט את מסך המחשב שלך, סגור את כל התוכניות שעלולות לצוץ עם התראה בזמן שאתה מקליט.

שלב 4: ערוך את הסרטון

לאחר הקלטת הסרטון, יהיה עליך לערוך אותו. לא חסרות תוכנות עריכה בחוץ, המתאימות למגוון תקציבים. אם אתה משתמש במחשב, Camtasia ו-Filmora הן שתי אפשרויות פופולריות. עורך וידאו מקוון כמו Clipchamp הוא גם אפשרות מצוינת

Filmora Video Editing Software Small Business Video Marketing From A-To-Z: The Complete Guide 2
Filmora, תוכנת עריכת וידאו עבור אסטרטגיית שיווק הווידאו של העסק הקטן שלך

עבור משתמשי Mac, אתה יכול ללכת פשוט עם iMovie או לבחור Final Cut Pro אם אתה צריך תכונות נוספות.

לבסוף, אם אתה כבר משתמש בתוכנת Adobe, אל תשכח שאתה יכול להשתמש ב-Adobe Premiere Pro כדי לערוך את הסרטונים שלך.

שלב 5: העלה את הסרטון לפלטפורמת אירוח

לאחר שתסיים לערוך, תצטרך להעלות אותו לפלטפורמת אירוח וידאו כדי להגיע לקהלים חדשים ולהטמיע את הסרטון באתר האינטרנט שלך.

אם אתה רוצה שהסרטונים שלך יופיעו בתוצאות החיפוש של Google או ינצלו את הפופולריות של מנוע החיפוש השני בגודלו, YouTube הוא הבחירה הרצויה.

עם זאת, אם אתה רוצה יותר שליטה על המקום שבו הסרטונים שלך משותפים ומי יכול לצפות בהם, אולי תרצה לשקול להעלות אותם לאתרי הזרמת וידאו כמו Wistia או Vimeo.

Wistia Small Business Video Marketing From A-To-Z: The Complete Guide 3
Wistia, פלטפורמת אירוח וידאו שאליה אתה יכול להעלות סרטונים כחלק מאסטרטגיית שיווק הווידאו Smb שלך

פלטפורמות אלה מציעות בקרות פרטיות והטמעה מפורטות כדי להבטיח שלא נעשה שימוש בסרטונים שלך ללא רשותך. זו בחירה טובה לשיווק תוכן וידאו, כגון סמינרים מקוונים, קורסים, כיתות אמן וסדנאות.

אם אתה רוצה להשתמש בסרטונים שלך בפלטפורמות מדיה חברתית, תצטרך להעלות אותם לאתרי האינטרנט המתאימים. עם זאת, הקפד לשמור עותק מקומי. כך, לעולם לא תצטרך לדאוג לאבד את כל התוכן שלך אם פלטפורמת המדיה החברתית תיסגר.

שלב 6: בצע אופטימיזציה של הסרטון לחיפוש אורגני

סרטונים יכולים גם לעזור לך לשפר את תוצאות החיפוש האורגניות שלך כל עוד אתה פועל לפי שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים בעת עיצוב הסרטונים שלך והעלאתם.

להלן כמה טיפים לקידום אתרים בשיווק וידאו שכדאי לזכור:

  • ודא שהסרטון שלך בגודל ובפורמט הנכון
  • שימוש במילות מפתח בכותרת, בתגים ובתיאור שלך
  • שים לב לתמונת התמונה הממוזערת שלך מכיוון שהיא הדבר הראשון שהקהל שלך רואה
  • זכור לכלול כיתובים או תמלול (רצוי שניהם) כדי לוודא שהסרטונים שלך נגישים לכולם

סוגי שיווק וידאו עבור עסקים קטנים ובינוניים

עכשיו כשאתה יודע איך ליצור סרטון שיווקי באיכות גבוהה לעסק שלך, בואו נעבור על הסרטונים השונים שתוכל לעשות.

1. מקרי מבחן והמלצות של לקוחות

מקרי מקרים והמלצות עוסקים כולם בהראות לקהל שלך שאתה מספק תוצאות ללקוחות שלך וללקוחות פוטנציאליים. הם בונים אמון ומציגים את השינוי שעוברים הלקוח או הלקוחות שלך כשעובדים איתך.

אתה יכול להשתמש בסרטונים האלה כדי להמיר מבקרים ועוקבים ללקוחות.

שקול לפנות ללקוחות ולקוחות עבר ושאל אותם אם הם יהיו מוכנים להקליט סרטוני עדות בתמורה לקופון או קוד הנחה. דרך נוספת להקליט סרטונים אלו היא להפוך אותם לחלק מתהליך היציאה מהמטוס של הלקוח שלך.

2. הדגמות מוצר

הדגמות מוצר מציגות את המוצר שלך בפעולה. הם מדגימים כיצד המוצרים, השירותים או ההצעות שלך עובדים. בדיוק כמו מקרי מקרה, הדגמות יכולות לעזור להמיר מבקרים לקונים.

אמנם אתה יכול להקליט הדגמות בעצמך, אבל זה גם רעיון טוב לפנות ללקוחות קודמים ולשאול אותם אם הם יהיו מוכנים להקליט סרטון קצר שלהם באמצעות המוצר. בדומה להמלצות, אתה יכול לכלול תמריץ לעודד אותן.

3. סרטונים מאחורי הקלעים

תוכן מאחורי הקלעים הופך את המותג שלך למקושר יותר, והם אופציה מצוינת לשיתוף במדיה החברתית. כשאתה מפרסם את אלה, העוקבים מרגישים שהם מקבלים מבט בלעדי על מה הולך לייצור המוצר האהוב עליהם.

אבל, עם סוגים אלה של סרטונים, אתה לא מוגבל לתהליך יצירת המוצר או ההפצה בלבד.

אתה יכול גם לתת להם הצצה אל מאחורי הקלעים כיצד אתה מתכונן ליום שלך או כיצד אתה מתכונן לפני שתתחיל לעבוד עם לקוח. אתה יכול להשתמש בסרטונים האלה כדי להגדיל את העוקבים שלך, לבנות אמון ולמשוך לקוחות חדשים.

4. הדרכות חינוכיות וסרטוני הדרכה

סרטוני הסברים אלה עובדים היטב בפלטפורמה כמו YouTube מכיוון שהם נוטים להיות ארוכים יותר. הם יכולים לעזור לך ליצור תוכן לבלוג שלך ולהוביל תנועה לאתר שלך.

אתה יכול להשתמש בהם כדי ללמד את המבקרים שלך על היתרונות של המוצרים או השירותים שלך ולהראות להם איך לעשות משהו.

הסיבה לכך שהסרטונים האלה עובדים היטב היא שברגע שהקהל שלך יראה מה נדרש כדי להציע את המוצרים או השירותים שלך, הם יהיו נוטים יותר להעסיק אותך מאשר לנסות להתמודד עם זה בעצמו.

אתה יכול להשתמש בסרטונים האלה כדי לבנות מודעות למותג, להפגין את הידע שלך, להגדיל את המעקב שלך וליצור לידים לעסק שלך.

5. סרטונים חיים

לגישה ספונטנית יותר לשיווק וידאו, נסה סרטונים בשידור חי. פלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם מקלות להתחיל ולשתף סרטונים חיים גם אם כל מה שיש לך זה הטלפון שלך.

היופי בווידיאו בשידור חי הוא שאתה יכול לתקשר ישירות עם הקהל שלך, לבנות את גורם הידע, אוהב והאמון אפילו מהר יותר.

אינטראקציה בזמן אמת יכולה לעורר רעיונות לתוכן עתידי ולתת לך עוד יותר תובנות לגבי איך הקהל שלך חושב ומה הוא מחפש.

6. סמינרים מקוונים, סדנאות וכיתות אמן

סמינרים מקוונים, סדנאות וכיתות אמן הם דרך מצוינת להציג את ההצעה שלך לקהל רחב ולאחר מכן להזמין אותו לעבוד איתך או לקנות את המוצר שלך. אם האסטרטגיה השיווקית שלך מסתמכת על מנהיגות מחשבתית, פורמט וידאו זה הוא דרך מצוינת לחזק את הסמכות שלך וליצור לידים.

בדרך כלל, סמינרים מקוונים, סדנאות וכיתות אמן מסופקים בחינם מכיוון שהם נועדו למכור הצעה בתשלום מסוג כלשהו. הם קורים גם בזמן אמת; עם זאת, אתה יכול לארח סמינר אינטרנט או סדנה חי פעם אחת בחינם ואז למכור את ההקלטה מאוחר יותר.

בחירת סוג הסרטון המתאים לעסק שלך תלויה בקהל שלך ובמטרות העסקיות שלך. ייתכן שתצטרך להתנסות בהתחלה ולעקוב אחר מדדי וידאו כדי לגלות אילו סרטונים מהדהדים הכי הרבה בקרב הצופים.

עם הזמן, תמצא את הזרימה שלך ותבין אילו סרטונים עובדים הכי טוב עם קהל היעד שלך והיעדים העסקיים האסטרטגיים שלך.

כיצד לקדם את סרטוני השיווק שלך

עכשיו, כשהחלק הקשה בהקלטה ועריכת סרטון הסתיים, הגיע הזמן לקדם את הסרטונים שלך. אחרי הכל, אם אתה לא מפרסם אותם, איך אתה יכול לצפות שהם יביאו לך תוצאות?

הצעד הראשון לקידום הסרטונים שלך הוא למצוא מקום לארח אותם. כפי שהוזכר קודם לכן, פלטפורמת אירוח סרטונים ייעודית כמו YouTube, Vimeo או Wistia היא מקום מצוין להתחיל בו מכיוון שהם מאפשרים לך לשתף את הסרטונים האלה באתר שלך בקלות.

שימוש בערוצי מדיה חברתית

כדי להגדיל את המודעות למותג, תרצה גם להעלות את הסרטונים שלך לפלטפורמות מדיה חברתית.

אבל לפני שאתם ממהרים להעלות את הסרטון שלכם בכל פלטפורמה חברתית תחת השמש, עליכם להבין היכן נמצא הקהל שלכם.

ודא שאתה בוחר בערוץ המתאים

במילים אחרות, אתה צריך לוודא שאתה מעלה סרטונים לפלטפורמה שהקהל האידיאלי שלך צפוי לבלות זמן ולעסוק בתוכן שלך.

לדוגמה, אם אתה ממקד לקהל ארגוני שמעדיף לינקדאין, אין זה הגיוני להעלות את הסרטון שלך לפייסבוק.

אבל, אם אתה מכוון לקהל צעיר יותר, הגיוני להעלות את הסרטונים שלך לפלטפורמות כמו TikTok, Instagram Reels ו-YouTube.

השתמש במחקר שוק כדי להבין אילו פלטפורמות הקהל שלך מעדיף. בנוסף, אתה יכול להסתכל על הפלטפורמות שבהן משתמשים המתחרים שלך ולמקד גם לאלה.

שימוש בתוכן האתר שלך

לאחר שהעלית את הסרטון שלך לפלטפורמות האלה, הגיע הזמן לקדם אותו. הנה כמה רעיונות שיעזרו לך להתחיל:

  • הטמע את הסרטון שלך בדפי הנחיתה שלך – הוסף את הסרטון כתוכן עצמאי או כקטע תוכן נלווה לדפי הנחיתה שלך, לדפי סרטוני מוצר, או לכל מקום אחר בו זה הגיוני. אל תשכח לכלול כיתובים או תמליל כדי לעמוד בהנחיות הנגישות.
  • הוסף אותו לפוסטים בבלוג שלך – אם אתה מדבר על נושא קשור בבלוג שלך, כלול את הסרטון כדי לספק עוד יותר הקשר ותוכן לפוסט בבלוג שלך.
  • שלח אותו בניוזלטר שלך – הודע למנויים הקיימים שלך שפרסמת סרטון חדש והזמין אותם לצפות בו ולהשאיר תגובה. אם אפשר, השתמש בדוא"ל כדי לשלוח אותם ישירות לאתר שלך. אתה יכול גם לשלוח אותם ישירות לפוסט במדיה החברתית אם אתה עובד על הגדלת הנוכחות שלך במדיה החברתית.
  • השתמש בפרסום וידאו בתשלום לעסקים קטנים – אם יש לך תקציב שיווקי גדול יותר, שקול להשתמש במודעות וידאו לעסקים קטנים בתשלום כדי להשיג צפיות וקליקים. זה יכול לעזור לך לקבל את המעורבות הראשונית שאתה צריך כדי שפלטפורמות מדיה חברתית יציגו את הסרטון שלך באופן אורגני ליותר משתמשים.
Elementor Editor Small Business Video Marketing From A-To-Z: The Complete Guide 4

הפוך את שיווק הווידאו שלך לעבודה בשבילך

אתה יכול לשנות את כל העבודה שהשקעת בסרטון שלך לנכסי שיווק אחרים כדי להפיק יותר מהזמן שלך.

לדוגמה, אתה יכול:

  • השתמש בתמליל כפוסט בלוג עצמאי
  • חלץ את האודיו והפוך אותו לפרק פודקאסט
  • צור מספר קליפים קצרים לשיתוף בפלטפורמות מדיה חברתית כמו סלילים, סרטוני TikTok ו-YouTube Shorts
  • משוך קליפים של 15 שניות לשימוש כסטורי באינסטגרם או בפייסבוק
  • צור ציטוטים לשיתוף במדיה החברתית
  • עצב גרפיקה מרובת של Pinterest כדי למשוך תנועה לסרטון שלך
  • צור רשימת השמעה של הסרטונים שלך בנושא מסוים ואפשר לקהל שלך לצפות בהם בבולמוס במקום נוח אחד

כיצד למדוד את הצלחת מסעות הפרסום שלך בווידאו

עד כה, עשית את העבודה הקשה של יצירת סרטון והמצאת תוכנית שיווק יעילה לסרטונים שלך. עכשיו כשהסרטונים שלך נמצאים בחוץ, הגיע הזמן למדוד את התוצאות ולנתח אותן.

Video Marketing Sketch 2 02 Small Business Video Marketing From A-To-Z: The Complete Guide 5

החדשות הטובות הן שרוב הפלטפורמות מציעות דוחות ותובנות של מדדי וידאו שיכולים לעזור לך להבין את ביצועי הסרטונים שלך. עם זאת, אתה צריך לדעת על מה לעקוב ולפקוח עין.

להלן מדדי הביצועים הנפוצים ביותר שיעזרו לך להעריך את הנתונים של יצירת הסרטון שלך:

1. ספירת משחק

ספירת ההשמעות היא מספר הפעמים שהסרטון שלך נצפה. זהו המדד הקל והבסיסי ביותר לעקוב אחריו. עם זאת, זה גם מדד שלא אומר לך הרבה על יעילות הסרטון שלך.

לרוב, זהו מדד יוהרה שיכול לתת לך רמז אם הנושא המסוים הזה פופולרי. כשאתה עושה מחקר, אתה תמיד צריך לזכור את זה, אבל זכור שזה לא כל כך חשוב כמו שאנשים חושבים.

2. זמן צפייה

זמן הצפייה מודד כמה אנשים צופים בסרטון שלך. האם הם צופים בסרטון בשלמותו, או שהם מורידים אותו לפני שהם מגיעים לבשר התוכן?

זהו מדד מצוין לעקוב אחר מעורבות ולעזור לך לשפר את תוכן הווידאו והעריכה שלך לאורך זמן.

אם אתה מגלה שאנשים רבים נושרים מהר יחסית, ייתכן שתצטרך להתאים את האופן שבו אתה מציג את הנושא שלך. זה יכול להיות עבודה על הקרס שלך, קיצור אורך הסרטונים שלך או צלילה ישר לנקודה.

3. שיעור קליקים

שיעור קליקים על סרטון מתייחס לאחוז הצופים שלוחצים על הקריאה לפעולה של הסרטון שלך ומבקרים בדף ספציפי באתר שלך. אם אתה מגלה ששיעור הקליקים שלך נמוך, אולי תרצה להפוך את הקריאות לפעולה ברורות ומרתקות יותר.

אתה יכול גם לכלול אותם פעמיים בסרטון – פעם אחת בהתחלה ובסוף. זה יעזור למקסם את מספר האנשים שרואים ושומעים את הקריאה שלך לפעולה.

4. שיעור המרה

שיעור ההמרה מתייחס לאחוז הצופים בסרטון שהופכים ללקוחות פוטנציאליים או ללקוחות לאחר צפייה בקטע מסוים של תוכן וידאו.

ככל שתבצע אופטימיזציה של הסרטון שלך ותשפר את הקריאות לפעולה והמדדים שלמעלה, כך שיעור ההמרה שלך גבוה יותר.

5. יצירת לידים

בדומה לשיעור ההמרה, שיעור יצירת הלידים מתייחס לאחוז הצופים שהופכים ללידים עבור העסק שלך לאחר צפייה ואינטראקציה עם הסרטון שלך.

6. מפות חום

כמה פלטפורמות אירוח וידאו, כמו Wistia, מאפשרות לך להציג נתוני מפות חום. מפות חום וידאו הן מדריכים מקודדים בצבע שנותנים לך ייצוג חזותי של מעורבות הקהל.

אתה יכול להשתמש במפות חום כדי לראות היכן הצופים מדלגים על קטעים או חוזרים וצופים מחדש בחלקים מהסרטון שלך.

הם מועילים כי הם יכולים לעזור לך להבין כיצד כל צופה מקיים אינטראקציה עם הסרטון שלך.

מחשבות אחרונות: מדריך שיווק וידיאו לעסקים קטנים לשנת 2021

שיווק וידאו לעסקים קטנים הוא אסטרטגיה מצוינת עבור מותגים להגדלת המודעות, להגביר את המעורבות ולהניע יצירת לידים. יצירת תוכן וידאו יכולה לקחת קצת יותר עבודה, אבל אתה יכול ליישם מחדש סקריפטים וקטעי וידאו לשימוש חוזר בכל ערוצי השיווק והחברתיים שלך.

עם הטיפים לשיווק וידאו לעסקים קטנים שנתנו לך, אתה תהיה בדרך להיות מקצוענית וידאו תוך זמן קצר.

הדבר היחיד שנותר לעשות עכשיו הוא להתחיל בסיעור מוחות כיצד וידאו יכול להעלות את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך היום.

בהצלחה!

מאמרים קשורים

Back to top button