איך להתחיל להרוויח עם תוכנית השותפים של אמזון (2024)
רוצה לייצר רווחים מתנועת האינטרנט שלך באמצעות תוכנית השותפים של אמזון? למד כיצד להפוך לעמית אמזון ולמכור באינטרנט באמצעות המדריך הזה.
מאת צוות Shopify
21 בספטמבר 2024
אם אתה שואף להגדיל את הרווחים מהתוכן המקוון שלך, יישום אסטרטגיית שיווק שותפים יכול להיות רעיון טוב.
אמזון מארחת את אחת מתכניות שיווק השותפים הפופולריות ביותר, תופסת כמעט מחצית משוק רשת השותפים כולו. עם יותר מ-900,000 שותפים שותפים, תוכנית Amazon Associates מסייעת ליוצרי תוכן, לבעלי אתרים ובלוגרים לייצר רווחים מהתנועה שלהם.
מחקרים מראים שאמזון היא היעד הראשון עבור רוב הקונים. עם נוכחות מותג כל כך חזקה, שליחת אנשים מהתוכן שלך למוצרי אמזון עלולה לגרום לאחוזי המרה גבוהים יותר.
קדימה, למד כיצד להפוך לעמית אמזון, הכולל טיפים, שלבים ודוגמאות אמיתיות.
מהי תוכנית Amazon Associates?
תוכנית Amazon Associates היא אחת מתוכניות שיווק השותפים הגדולות בעולם. כמו תוכנית השותפים של Shopify, היא מאפשרת ליוצרים, לבעלי אתרים ולבלוגרים לייצר רווחים מתנועה באינטרנט על ידי קידום מוצרים בתוכן שלהם.
לאחר הקבלה לתוכנית החינמית הזו, תוכל ליצור קישורי שותפים לקידום לקהל שלך. כאשר מישהו לוחץ על קישור שותף וקונה מוצר, תקבל עמלה.
עמלות אמזון נעות בין 1% ל-20% בהתאם לקטגוריית המוצרים.
לאמזון יש מעט דרישות לגבי אופן קידום קישורי שותפים, כלומר ניתן להשתמש בהם על ידי מגוון יוצרים ועסקים. Amazon Associates כוללים יוטיוברים, בלוגרים ומשפיעני TikTok – כמו גם חנויות מקוונות ואתרי ביקורות מוצרים.
כמה מרוויחות שותפי אמזון?
הרווחים של תוכנית השותפים של אמזון תלויים בשיעורי העמלות של המוצרים שהשותפים בוחרים לקדם, ובנפח הקליקים ששותפים שותפים לייצר מתנועה רלוונטית.
זה אומר ששותפים של אמזון יכולים להרוויח עד מאה דולר בחודש, או עד שש ספרות בשנה.
הוגו גריריו, מייסד אתר שותפים לאופנת גברים The Men Hero, חולק את הרווחים הראשוניים של האתר שלו.
"פתחתי את בלוג סגנון החיים לגברים שלי בסוף אפריל 2021. בנובמבר הרווחנו 963.69 דולר מאמזון אסושיייטס, והמספר ממשיך לגדול."
לפי ZipRecruiter, השכר הממוצע הארצי עבור אמזון שותף הוא 77,893 דולר לשנה. המשתכרים הגבוהים ביותר מרוויחים עד $126,500, בעוד שה-13% הנמוכים ביותר מרוויחים בין $35,000 ל-$43,499.
אם אתה מחפש דרכים להגביר את ההכנסה של השותפים שלך עם פחות מכירות, נסה להצטרף לתוכניות שותפים עתירות כרטיסים.
דרישות תוכנית השותפים של אמזון
כדי להפוך לשותף בתוכנית Amazon Associates, עליך לעמוד בכללים ובדרישות של התוכנית. קריטריוני ההשתתפות העיקריים מתוארים בתקנון התוכנית של אמזון, האוסר דברים כמו תוכן גנוב ואתרים המיועדים לילדים.
לאחר שנרשמת, אמזון גם תבדוק את הפעילות הראשונית שלך ותדחה את חשבונך אם לא תעמוד בתקני הביצועים שלה.
אמזון דורשת שהערוץ שלך יכיל תוכן עדכני ומקורי ויקבל כמות מסוימת של תנועה, כדרך להראות שהוא מבוסס היטב ומסוגל להניע מכירות.
להלן הדרישות העיקריות שיש לזכור:
האתרים חייבים להיות ציבוריים ולהכיל לפחות 10 פוסטים מקוריים, מדויקים ועדכניים שפורסמו במהלך 60 הימים האחרונים.
אפליקציות לנייד חייבות להיות זמינות באופן חופשי בחנויות האפליקציות של Google Play, אפל או אמזון.
ערוצי מדיה חברתית נתמכים הם פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, YouTube, TikTok ו-Twitch, בתנאי שלחשבונות יש לפחות 500 עוקבים.
בנוסף, עליך לבצע לפחות שלוש מכירות מתאימות בתוך 180 הימים הראשונים שלך כשותף. בעוד שאמזון לא מציינת תנאי ביצוע מעבר לכך, מעורבות פעילה כגון קליקים, לייקים ושיתופים עשויים לשפר את האפליקציה שלך.
סיבות נפוצות לדחייה
אם יישום ה-Associate שלך נכשל בכל אחד משלבי התהליך, סביר להניח שזה בגלל אחת מהסיבות הבאות:
פחות משלוש מכירות מתאימות במהלך 180 הימים הראשונים.
תוכן מקורי לא מספיק שאינו מעניק ללקוחות "חוויה או תובנה ייחודית שאינה זמינה בשום מקום אחר".
שימוש לא נכון בקישורי שותפים.
תוכן או נהלים שאינם עומדים בדרישות.
איך להפוך לשותף באמזון
עבור למרכז Amazon Associates ולחץ על כפתור "הירשם".
מלא את הפרטים שלך
הוסף את האתר, האפליקציה לנייד או ערוץ YouTube שלך
הגדר את הפרופיל שלך
הסבר כיצד אתה מוביל תנועה לאתר או לאפליקציה שלך
הוסף את פרטי המס והתשלום שלך
צור קישורי שותפים של אמזון שלך
השתלב עם Shopify באמצעות אפליקציית Connector
מכיוון שרוב תהליך הבדיקה מתרחש לאחר ההרשמה, ההצטרפות לתוכנית השותפים של אמזון היא קלה.
לפני שאתה הולך לאמזון, ודא שהאתר או ערוץ התוכן שלך חי, ציבורי וכבר מאוכלס בתוכן. משם, אתה יכול להגיש בקשה לחשבון Amazon Associates.
1. עבור למרכז Amazon Associates ולחץ על כפתור "הירשם".
כדי להתחיל בתהליך ההרשמה לתוכנית השותפים של אמזון, תתבקש להיכנס עם חשבון אמזון קיים או ליצור חשבון חדש. אם יש לך רק חשבון אישי, עדיף ליצור חשבון חדש כדי להפריד בין העסק שלך.
עם זאת, אם יש לך מספר טלפון המקושר לחשבון האישי שלך (ואין לך מספר טלפון עסקי), לא תוכל ליצור חשבון חדש.
2. מלא את הפרטים שלך
לאחר מכן, ספק מידע אישי ופרטים על ערוץ השותפים שלך, כדי שאמזון תוכל לעקוב אחר הרווחים שלך ולתגמל אותם.
3. הוסף את האתר, האפליקציה לנייד או ערוץ YouTube שלך
אתה יכול להוסיף עד 50 אתרים או אפליקציות לנייד. אם יש לכם יותר מבית דיגיטלי אחד, אתם מוזמנים להוסיף אותם. כל אלה הם מקומות שבהם אתה יכול למקם קישור שותף.
לאחר שהוספת אתר ולחץ על כפתור הבא, תישאל גם אם האתר או האפליקציה שלך ממוקדים לילדים מתחת לגיל 13 (אתרים אלו אינם כשירים לתוכנית).
4. הגדר את הפרופיל שלך
סעיף זה מבקש מידע נוסף על האתר שלך ומאפשר לך ליצור מזהה חנות – המזהה הייחודי שישייך את חשבונך למכירות שבוצעו דרך קישורי השותפים שלך.
5. הסבר כיצד אתה מוביל תנועה לאתר או לאפליקציה שלך
הסעיף הבא של תהליך חשבון השותפים של אמזון מבקש ממך להסביר כיצד אתה מוביל תנועה לאתר שלך (תוכל לבחור יותר מאפשרות אחת).
תצטרך לשתף כיצד האתר או האפליקציה שלך מייצרים הכנסה כרגע, כיצד אתה בונה קישורי שותפים, סך המבקרים הייחודיים שלך ומדוע אתה רוצה להצטרף לתוכנית.
לאחר מכן, תצטרך להשלים את CAPTCHA האבטחה ולהסכים להסכם ההפעלה.
6. הוסף את פרטי המס והתשלום שלך
לאחר שתשלים את הבקשה, תתבקש להוסיף את פרטי התשלום והמס שלך כדי שתוכל לקבל את הרווחים שלך.
בתור עמית אמזון, יש לך מספר אפשרויות לקבל תשלום: הפקדה ישירה, כרטיס מתנה של אמזון או המחאה. התשלומים ניתנים מדי חודש, אך 60 ימים מתום החודש בו בוצעו הרווחים. כך, למשל, רווחים שנעשו בינואר צריכים להיות משולמים בסוף מרץ.
מכאן, תוכל להתחיל להשתמש ב-Associates Central כדי ליצור קישורי שותפים.
7. צור קישורי אמזון שותפים שלך
לאחר שתתקבל לתוכנית Amazon Associates, תוכל להתחיל ליצור קישורים שותפים להצבה בתוכן שלך ולהרוויח עמלה.
ראשית, היכנס לחשבון Associate שלך כך שכל הקישורים שנוצרו יתויגו עם מזהה Associate הייחודי שלך.
לאחר מכן, נווט אל תפריט הקישור למוצר בלוח המחוונים Associates Central. כאן, אתה יכול לחפש מוצרי אמזון וליצור קישורים מותאמים אישית המכילים את ה-Associate ID שלך, עם מזהה מעקב אופציונלי, כדי שתוכל לעקוב אחר אילו מקישורי השותפים שלך מצליחים ביותר להביא תנועה.
לחלופין, נסה את שני הכלים האלה כדי ליצור קישורים במהירות מכל מכשיר:
סרגל הכלים של SiteStripe (לשולחן העבודה)
דרך נוספת ליצור קישורי שותפים של אמזון היא עם סיומת הדפדפן SiteStripe. כאשר אתה מחובר, הכלי מופיע בחלק העליון של דפי המוצר של Amazon.com, כך שתוכל ליצור קישורים במהירות תוך כדי גלישה בקטלוג ולחקור את האפשרויות שלך.
GetLink (לנייד)
GetLink מאפשר לך ליצור קישור שותף על ידי לחיצה על סמל השיתוף של דף מוצר מהמכשיר הנייד שלך. לאחר מכן תוכל לשתף קישור מקוצר עם מזהה השותף שלך מוטבע.
ודא שלכל קישור שאתה מקדם יש פוטנציאל להניב רווחים על ידי הכללת מזהה השותף שלך.
8. השתלב עם Shopify באמצעות אפליקציית מחברים
אם האתר שלך פועל על Shopify, השתמש באפליקציית Amazon Associate Connector כדי לייבא במהירות את מוצרי Amazon שבחרת לחנות Shopify שלך.
זוהי דרך מהירה ליצור אתר שותפים איכותי של אמזון. לאחר קישור חשבון Amazon Associates שלך, תוכל לייבא מוצרים ספציפיים באמצעות כתובת האתר של המוצר.
לאחר שהוספת את המוצר דרך אפליקציית המחבר, הוא יוצג בחנות Shopify שלך, שם אנשים יכולים ללחוץ כדי לבצע רכישה.
להפוך לשותף באמזון: יתרונות וחסרונות
אמנם יש הרבה סיבות מצוינות להצטרף לתוכנית השותפים של אמזון, אבל זה לא מתאים לכולם. בואו נסתכל על היתרונות והחסרונות כדי להחליט אם שיווק שותפים באמזון מתאים לכם.
יתרונות
שיתוף הפעולה עם אמזון נותן לך גישה לשוק גלובלי של מיליוני מוצרים, כלומר כמעט תמיד תוכל למצוא המלצות רלוונטיות לקהל שלך.
אמזון זוכה לאמון רב גם על ידי צרכנים, שעשויים להיות בעלי סיכוי גבוה יותר לבצע רכישה עם אמזון לעומת חברות שותפים אחרות, פחות מוכרות.
יתרון נוסף של תוכנית השותפים של אמזון הוא שניתן לקדם קישורים בחנויות מסחר אלקטרוני, כלומר אתה יכול להוסיף מוצרי שותפים לחנות המקוונת שלך.
חסרונות
בהשוואה לכמה תוכניות שותפים, חלון העוגיות של אמזון קצר. הפניות חייבות להוסיף פריטים לעגלת הקניות שלהם בתוך 24 שעות מרגע הלחיצה על הקישור שלך כדי שתהיה זכאי לקבל עמלה. עם זאת, הפניות יכולות לצאת במועד מאוחר יותר, כל עוד הפריט נשאר בעגלה שלהם.
עמלות גם מתקבלות רשמית רק כאשר המוצר נשלח – לא ברגע המכירה. לכן, אם לקוח יבטל את ההזמנה שלו לפני המשלוח, העמלה שלך תבוטל.
במונחים של שיעורי עמלות, התוכנית של אמזון מציעה אחוזים נמוכים משמעותית מתוכניות מותג ישיר רבות. עבור חלקם, גישה למוצרים כמעט בלתי מוגבלים היא סיבה מספקת לקבל עמלה נמוכה יותר לכל מכירה, בעוד שאחרים עשויים להתקשות לייצר הכנסה מספקת.
טיפים לשיווק שותפים להגדלת ההכנסה
כדי לגרום לתוכנית השותפים של אמזון לעבוד, תצטרך לעשות אסטרטגיה.
הנה כמה טיפים ואסטרטגיות להגדלת ההכנסה של השותפים שלך ובניית זרם של הכנסה פסיבית לאחר שהגדרת את חשבון השותפים שלך באמזון.
מצא נישה
כמו בכל אסטרטגיית מותג, התבססות בנישה היא דרך טובה למקד לפלח ספציפי של לקוחות. נישה היא פלח של השוק הגדול יותר המוגדר על ידי הצרכים והידע שלו. זה הופך למומחיות שלך בתור משווק שותפים.
"צלול לתוך הנישה שלך ובאמת יודע את הפרטים הקטנים שלה כדי להיות מסוגל לפתור את הבעיה שאולי יש למישהו עם מוצר מסוים", מייעץ ארון גרוואל, מייסד אתר הנישה המשויך Coffee Brewing Pro.
"שיווק שותפים עוסק בהוספת תובנה ופרספקטיבה משלך והפיכתך לסמכות עבור נישה או בעיה מסוימת."
התמקד בקטגוריית מוצר מסוימת שאתה מתעניין בה באמת. כך יהיה קל יותר להישאר מעורב בבניית העסק. לדוגמה, עמית אמזון אליז דופסון הקימה את Sprocker Lovers, אתר לטיפול בחיות מחמד לקבלת עצות, טיפים וסקירות על מוצרים.
לדברי אליז, "Amazon Associates היו גורם קריטי להפקת רווחים מהתנועה בבלוג ולספק לקוראים אפשרויות מוצר איכותיות ומכובדות."
אליז כוללת קישורי שותפים של אמזון בפוסטים הנישה שלה בבלוג, ומפנים את הקוראים לשוק כדי לרכוש מגוון מוצרים הקשורים לחיות מחמד.
אז איך אתה יכול למצוא נישה משלך? שקול את הקריטריונים הבאים:
זה נושא שאתה מתעניין בו. משווקי שותפים טובים הופכים למומחים בתעשייה שלהם עם הזמן. הישארו מעודכנים בטרנדים, קחו חלק באירועים ותלמדו כל הזמן.
אתה יכול לפתור את הבעיות של הנישה. אנשים יעקבו אחריך כי הם נהנים מהתובנה שלך ואתה מוסיף ערך בכך שאתה עוזר להם לפתור בעיות.
הנישה רווחית. הפעל חיפוש ב-Google Trends כדי לראות עד כמה הנישה שלך פופולרית. עיין בדוחות מחקרי שוק ובדוק באיזו תדירות אנשים מחפשים את נושאי הנישה שלך. זה יכול לאותת אם אנשים מוכנים לקנות או לא.
צור תוכן מקורי בפלטפורמות שונות
כיזם מקוון, אתה כבר יודע את הערך של תוכן מקורי. זה עוזר לך להתבלט, לבנות אמינות ולטפח אמון עם עוקבים – כל הדברים שאתה צריך לשיווק שותפים מוצלח.
אבל יצירת תוכן מקורי אינה מספיקה. אתה גם צריך להפיץ תוכן על פני פלטפורמות מרובות, תוך התחשבות שלקוחות ריבוי ערוצים קונים פי 1.7 יותר, ומוציאים יותר מלקוחות ערוץ יחיד.
בואו נסתכל על החברה האחראית החברתית Package Free, למשל. Package Free הוא חלון הראווה של הבלוג וערוץ היוטיוב Trash is for Tossers, מותג סגנון חיים אפס עד נמוך.
ערוץ היוטיוב מלא בתוכן שנועד לעזור לאנשים לחיות אורח חיים בר-קיימא יותר. על ידי יצירת תוכן זה והצגת מומחיות, הוא מסוגל למשוך את סוג האנשים שסביר להניח שהם יבטחו ובסופו של דבר יקנו. בדרך זו, כאשר הוא מציב קישורי שותפים של אמזון בתוכן, זה נראה אמין.
סיבה נוספת ליצור תוכן מקורי במקום אחר היא למקד למילות מפתח עם זנב ארוך במספר פורמטים. בתמונה למעלה, אתה יכול לראות כמה מאותם ביטויים ארוכי זנב ברשימות השמעה כגון "חלופות קלות לאפס פסולת" ו"קניות אפס בזבוז".
זכור שבניית ספריית תוכן היא תהליך ארוך טווח. כמו כל אסטרטגיית שיווק שותפים, זמן ומסירות יובילו לתוצאות משמעותיות בהמשך הדרך.
השקיעו בקידום אתרים
אם אתה רוצה שאנשים יגיעו לאתר שלך דרך גוגל או כל מנוע חיפוש אחר, תצטרך לחשוב גם על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). הקפדה על אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש עוזרת לך להופיע בתוצאות החיפוש.
עם זאת, קידום אתרים אינו עוסק בסתימת מילות מפתח. אז איך תוודא שהאתר שלך מותאם למנועי חיפוש? אתה יוצר דפי אינטרנט או כולל תוכן שעוזר למנועי החיפוש להבין טוב יותר את האתר שלך.
ביקורות מוצרים
הכללת ביקורות על מוצרים משרתת מטרה כפולה. הם עוזרים ליצור הוכחה חברתית ללקוחות פוטנציאליים כמו גם לחזק את SEO שלך. הסיבה לכך היא שהם שומרים על התוכן שלך רענן ומעודכן.
שותף שמפרסם ביקורות כנות וחסרות פניות על מוצרים, שלהם או של לקוחות, יכול לבנות נאמנות עם עוקבים – ולהפוך ביקורות למכירות. למעשה, על פי מחקר אחד של מקינזי, מוצרים עם דירוג כוכבים של 3.5 ומעלה היוו 95% מהמוצרים שנמכרו.
"שתף את החוויה שלך עם המוצר ללקוחות ותמיד תן את הנקודות הטובות והגרועות ביותר לגביו עם דוגמאות", אומר הוגו גריריו מ-The Men Hero.
"לקוחות רוצים לדעת מה אתה אוהב בו ומה לא, כי יש להם פחד מיוחד לקנות את המוצר שיכול להיעלם לאחר קריאת החוויה שלך, ולגרום להם לרכוש אותו מהר יותר."
אתה יכול גם ליצור מדריכי קנייה ומתנות עבור מוצרים שאתה ממליץ עליהם כשותף. משווקי שותפים יוצרים לעתים קרובות מדריכי מתנות כחלק מאסטרטגיית התוכן שלהם ומפרסמים המלצות עם קישורי שותפים כמו אמזון.
אם קורא רוצה לבצע רכישה, הוא יכול ללחוץ על הקישור ולקנות אותו באמזון. לדוגמה, The Everyday Farmhouse היא חברה עצמאית של אמזון עם מדריך מתנות לבניית בית.
בין אם נוצרו כפוסטים בבלוג או כדפי אינטרנט ייעודיים, השוואת מוצרים היא גם דרך מצוינת להגביר את SEO, מכיוון שהנתונים מראים ש-60% מהלקוחות מתחילים את חיפוש המוצרים שלהם באמזון. הצעת השוואות למוצרים דומים עוזרת ללקוחות במחקר שלהם.
דף הבית
זה יכול להיות קל לשכוח מקידום אתרים עבור דף הבית שלך. כמה דרכים קלות לבצע אופטימיזציה של דף הבית שלך כוללות את מילת המפתח שלך בכותרת דף הבית שלך, אופטימיזציה של מטא תיאור הדף, הפיכתו לידידותי לנייד, הוספת SSL ושמירה על מהירות הטעינה מהירה.
"הדרך הטובה ביותר להניע תנועה אורגנית לבלוג שלך ולייצר כמות מספקת של הכנסות היא לשלב תוכן באיכות גבוהה עם SEO", אומר ניקולס מרטין, מייסד אתר השותפים Pest Control Hacks. "אם תשקיע בקידום אתרים, תזכה לחשיפה רבה יותר ותקדם מכירות שותפים באופן טבעי."
אלו הם רק כמה תחומים שאתה יכול להסתכל עליהם עבור SEO, אבל דרך נוספת להגיע לראש גוגל היא על ידי בניית בלוג. כאשר אתה מפרסם תוכן בלוג באיכות גבוהה באופן עקבי, אתה בונה אמינות לגבי נושא ספציפי, מה שיכול לעזור לך לדרג גבוה יותר עבור מילות מפתח קשורות.
פתח בלוג
בניית בלוג דומה ליצירת תוכן בפלטפורמות אחרות. הסיבה העיקרית לפרסם תוכן בבלוג שלך היא לעזור לבנות את המומחיות שלך בנושא, לעזור בקידום אתרים ולהפנות אנשים למוצרים שלך.
אֶמְצָעִי:
בנה את המותג שלך: דוגמאות לבלוג מסחר אלקטרוני לשיווק תוכן טוב יותר
טיפים לשיווק שותפים: איך לגרום לאנשים לקנות את ההמלצות שלך
זרמי הכנסה אחרים של אמזון
מלבד הפיכתה לסניף של אמזון, יש דרכים אחרות להרוויח כסף באמזון מלבד רישום מוצרים בשוק הסטנדרטי שלה:
אמזון בעבודת יד הוא מקום ייעודי למכירת אומנות וסחורה בעבודת יד שלך.
Kindle Direct Publishing הוא כלי לפרסום ומכירת ספרים ישירות לקוראים.
Amazon Merch on Demand מאפשרת לך להוסיף את העיצובים שלך למוצרי הדפסה על פי דרישה.
השתמש בכלים ובפלטפורמות האלה כדי לייצר רווח מהיצירתיות שלך ולהגיע לקהל העצום והמובנה של אמזון.
הרווח יותר עם אמזון
הכניסה לעולם שיווק השותפים היא קלה עם תוכנית Amazon Associates. כל מה שצריך זה אתר אינטרנט, אפליקציה או ערוץ יוטיוב, הרשמה לאמזון ויצירת תוכן שאליו ניתן להוסיף קישורי שותפים.
עם זאת, קח את הדברים צעד קדימה על ידי חיבור חשבון השותפים שלך באמזון לחנות Shopify שלך באמצעות אפליקציית Amazon Associate Connector – מה שמאפשר לך להציג רישומי מוצרים מלאים של אמזון וקישורי שותפים בחזית החנות שלך, אבל עם המיתוג של החנות שלך.
קרא עוד
29 תוכניות שיווק שותפים הטובות ביותר למתחילים
שיווק שותפים למתחילים: מדריך ההפעלה שלך (2024)
מדריך דרופשיפינג של אמזון – כיצד לדרופשיפ באמזון (2024)
כיצד להתחיל שיווק שותפים ללא כסף
13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
15 משווקי סטטיסטיקה של TikTok צריכים לדעת (2024)
היזם-במקום של Shopify- 'לא, שיווק משפיענים לא מוגזם'
שאלות נפוצות על תוכנית השותפים של אמזון
כיצד אוכל להיות משווק שותפים עבור אמזון?
אתה יכול להצטרף לתוכנית שיווק שותפים של אמזון על ידי ביצוע השלבים הבאים:
עבור אל אתר Amazon Associates ולחץ על "הירשם".
הזן את המידע הנדרש.
הוסף את האתר, ערוץ YouTube או האפליקציה שלך לנייד.
הגדר את פרופיל השותפים שלך.
הראה כיצד אתה מוביל תנועה לאתר שלך.
הוסף פרטי מס ותשלום.
השתמש באפליקציית Amazon Affiliate Connector עבור Shopify.
הצב את קישורי השותפים שלך באמזון בתוכן שלך והמתן לקבלת תשלום.
מהם היתרונות של הפיכתה לשותף אמזון?
הפיכתה של אמזון קשורה למספר יתרונות כולל:
אמזון היא השוק המקוון הגדול בעולם.
צרכנים סומכים על קניית מוצרים דרך קישור שותפים של אמזון.
אתה יכול לקבל תשלום על ידי הפקדה ישירה, המחאה או כרטיסי מתנה של אמזון.
יש מיליוני מוצרים לבחירה.
אתה יכול לחבר את חשבון Amazon Associates שלך לחנות Shopify.
כמה מרוויחות שותפי אמזון?
לפי ZipRecruiter, השכר הממוצע לשותף באמזון הוא 77,983 דולר לשנה. 3% המרוויחים המובילים בתוכנית השותפים של אמזון מרוויחים בין $110,500 ל-$126,500, בעוד שה-13% הנמוכים ביותר של Amazon Associates מרוויחים בין $35,000 ל-$43,499.
איך משלמים לשותפים של אמזון?
Amazon Associates שמפנים בהצלחה לקוחות יכולים לבחור לקבל תשלום באמצעות הפקדה ישירה, כרטיס מתנה של אמזון או המחאה. התשלומים מבוצעים 60 יום לאחר תום החודש בו בוצעו הרווחים.
מה קורה אם לקוח מחזיר מוצר שרכש דרך קישור השותף שלי?
מוצרים שהוחזרו אינם זכאים לעמלת שותפים דרך אמזון, כך שכל עמלה שכבר הוענקה תנוכה מהרווחים העתידיים.
כמה זמן נמשכים קישורי שותפים של אמזון?
לקישורי שותפים של אמזון יש משך עוגיות של 24 שעות, כלומר הלקוח צריך להוסיף את הפריט לעגלת הקניות שלו תוך 24 שעות מרגע לחיצה על הקישור כדי להיחשב כהפניה. התשלום יכול להתרחש במועד מאוחר יותר, כל עוד הפריט נשאר בעגלה של הלקוח.
Datanyze – [נתח שוק תוכנה ברשתות שותפים]
Amazon Associates – [תוכנית שיווק השותפים של אמזון]
eMarketer – [Prime Day קונים מקוונים בארה"ב מתחילים חיפושי מוצרים באמזון]
Amazon Associates – [דרישות השתתפות בתוכנית Associates]
Themenhero – [מדריך גברים למותגים ואופנה]
מגייס זיפ – [שכר שותפים של אמזון]
Amazon Associates – [דרישות השתתפות בתוכנית Associates]
אמזון – [תהליך סקירת אפליקציה]
Coffee Brewing Pro – [Coffee Brewing Pro]
Sprocker Lovers – [Sprocker Lovers]
McKinsey & Company – [מהו שיווק רב-ערוצים?]
חנות ללא חבילה – [חנות ללא חבילה]
McKinsey & Company – [צמיחה בחמישה כוכבים: שימוש בדירוגים מקוונים לעיצוב מוצר טוב יותר]
בית החווה בכל יום – [רעיונות למתנות לאחסון ביתי]
Insider Intelligence – [מעל 60% מהקונים המקוונים בארה"ב מתחילים את חיפוש המוצרים שלהם באמזון]
מאת צוות Shopify
עודכן לאחרונה ב-21 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת צוות Shopify
21 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ-Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת הדוא"ל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)