איפה אתה יכול לחפש כדי למצוא מוצר רווחי למכירה באינטרנט? במדריך הזה לגילוי הזדמנויות מוצרים יש יותר מתריסר טיפים למציאת הרעיון הגדול הבא שלך – וקהל למכור לו.
מאת דיינה וינטר
28 באוגוסט 2024
עסקים רבים נולדים מרעיון טוב מכדי לוותר עליו. בין אם זו המצאה מבריקה, טוויסט ייחודי לקלאסיקה או מוצר טרנדי עם המון פוטנציאל שוק, רעיון למוצר הוא בדרך כלל הצעד הראשון ליזמות.
אבל מה אם הרצון שלך להיות יזם מגיע לפני הרעיון הגדול שלך? איך מוצאים מוצר למכירה כשאתה מתחיל מאפס? התהליך יכול להיראות מאיים, במיוחד כשנראה שכל מוצר אפשרי כבר זמין באינטרנט.
ובכל זאת, מותגים חדשים צצים מדי יום, מה שמוכיח שעדיין יש מקום בשוק לרעיון שלך. על ידי ביצוע מחקר מוצר, צפייה במגמות והערכת ביקוש של לקוחות, אתה יכול למצוא מוצר רווחי ולבנות סביבו מותג משלך. קדימה, למד כיצד למצוא מוצר – וקהל למכור לו אותו.
מהו מחקר מוצר?
מחקר מוצר מתייחס לתהליך איסוף מידע ונתונים על מוצר ועל השוק הנוכחי שלו. זה כולל מחקר על מותגים שמוכרים אותו (מתחרים), הלקוחות שלהם והתעשייה בכלל. מחקר מוצר כולל גם ניתוח מידע זה כדי לענות על שאלות ספציפיות לגבי המוצר, כמו ביקוש בשוק, כדאיות וערוצי המכירה הטובים ביותר.
מחקר מוצר מועיל לעסקים חדשים המחפשים את המוצר הראשון שלהם, אבל הוא גם כלי רב ערך לצמיחת מותגים. זה יכול לעזור לאמת את המעבר למוצרים או קטגוריות חדשות עם גישה אסטרטגית שיכולה לעזור למותג להימנע ממלכודות ולהקדים את המתחרים.
16 דרכים למצוא מוצר למכירה
פתור נקודת כאב
גלה טרנדים לפני שהם מופיעים
פנייה לתחומי עניין נישה
פנה לשוק דל
עקוב אחר תשוקה אישית
שקול את הניסיון המקצועי שלך
מצא הזדמנויות למוצר במילות מפתח
מנף את המדיה החברתית
עיין בשווקים מקוונים
שפר מוצר קיים
מחקר מוצרים עם שולי רווח גבוהים יותר
לענות על הדרישה לקיימות
השתתף בתערוכות וירידים
שקול התאמה אישית
ניתוח שווקים בינלאומיים
קבל השראה משינוי חברתי
1. פתרו נקודת כאב
מוצרים רווחיים רבים בשוק מטרתם לפתור בעיה (או נקודת כאב). בהערכת דרישת הלקוח למוצר, שימו לב לאתגרים שיש לאנשים עם המוצרים הסובבים אותם. מדיה חברתית ואתרי ביקורות של לקוחות הם מקומות נהדרים לקבל רעיונות.
פתרון נקודת כאב הוא לא תמיד המצאת מוצר חדש לגמרי. לפעמים, תוכל לזהות פער בגישת המתחרים שלך לעיצוב המוצר, או דפוס של שירות לקוחות גרוע בענף מסוים.
איך אתה יכול לחזור על רעיון קיים כדי לפתור תסכול נפוץ? גלוריה הוואנג עשתה בדיוק את זה כשבנתה את המותג שלה, Thousand. היא מצאה שרוכבי אופניים רבים שלא חבשו קסדות ציינו את הסגנון כאחת הסיבות שלהם. "אם אתה יכול לגרום לקסדה שאנשים באמת ירצו לחבוש, אתה יכול לעזור להציל חיים", היא אומרת. המותג של גלוריה התמקד בסטייל – ובבטיחות – כדי להמציא מחדש מוצר יומיומי.
2. לזהות טרנדים לפני שהם צצים
זיהוי מגמה מתפתחת יכולה להיות ניצחון משמעותי עבור בעל עסק חדש. זה מאפשר לך לבסס את עצמך כמנהיג לפני שאחרים קופצים על ההזדמנות. אבל בדרך כלל, ברגע שמשהו מזוהה כטרנד, הוא כנראה כבר בדרך החוצה. לצפות מוצרים טרנדיים לפני שהם הופכים למיינסטרים היא המטרה.
הנה כמה דרכים לפקוח עין על מוצרים עם פוטנציאל מגמתי כדי שתוכל לפעול בהתאם להזדמנות:
מדיה חברתית: זה יכול להיות בסיסי כמו סריקת האשטאגים מגמתיים ומעקב אחר משפיענים בז'אנר ספציפי. לרוב הפלטפורמות יש כרטיסייה או קטע מגמתי. אתה יכול גם להשתמש בכלי הקשבה חברתית כדי לזהות ולנטר מגמות לאורך זמן.
Google Trends: כאן תוכלו לראות את הפופולריות של טרנדים לאורך זמן. כמו באופנה, מגמות נוטות לחזור במחזוריות, ו-Google Trends עשוי לעזור לך לחזות את הגל הבא.
פרסומי סחר: לפרסומים בתחום שלך עשויים להיות תובנות או תחזיות מגמה המבוססות על מחקר ומגמות היסטוריות.
אירועים אקטואליים ותרבות פופ: הזדמנויות מוצר רווחיות עשויות להימצא על ידי מעקב אחר התקשורת על מה שקורה בעולם. טרנדים נובעים לרוב מתוכניות טלוויזיה פופולריות או מאירועים עולמיים.
התקדמות טכנולוגית: טכנולוגיה חדשה יכולה לעורר ביקוש של לקוחות למוצרים המשתמשים בה. קחו בחשבון את הזינוק של מכשירים ומכשירים "חכמים" שמגיעים לשוק לאחר כל התקדמות ב-AI ולמידת מכונה.
מיגל ליאל זיהה מגמה בענף אחד וארז אותה מחדש לענף אחר. המותג שלו סומוס גילה שמוצרי מזון מקסיקני בסופרמרקט לא מתקדמים לצד המסעדות המקסיקניות האהובות עליו. מיגל לקח טרנדים ממסעדות פופולריות והביא אותם למעברי המכולת.
3. פנייה לתחומי עניין נישה
כאשר אנשים נלהבים מתחביב או עניין מסוים, הם בדרך כלל נוטים יותר להשקיע כסף כדי להשיג את המוצר המדויק שהם רוצים. זו הסיבה שהבנת שוק היעד שלך חשובה. זוהי משימה קלה יותר אם אתה מוכר לקבוצה שאתה שייך אליה. האם אתה משחק פיקקלבול או משתתף במעגל סריגה שבועי? צ'אט עם חובבים אחרים כדי ללמוד את העדפותיהם ונקודות הכאב שלהם.
צמצום בנישה עשויה להיות שוק קטן יותר, אבל זה יכול להיות נאמן אם תצליחו להתאים את המוצר לשוק. גישה זו יכולה להיות מוצלחת אפילו יותר אם תמצא נישה שאינה משרתת את המוצרים הנוכחיים בשוק.
Solé Bicycles לא מוכרת רק לרוכבי אופניים. המותג מעצב מוצרים עבור אלה הרואים ברכיבות שלהם "קנבס נייד" כדי לייצג את האישיות והסגנון שלהם. זו הסיבה שמגוון רחב של אפשרויות צבע עזות חיוניות להיצע של Solé ותמונות סגנון חיים שאפתניות הן מרכזיות בשיווק שלה.
4. פנה לשוק דל
שווקים לא מוגבלים אינם מוגבלים לחובבים עם תחומי עניין נישה. הם יכולים לכלול גם נתונים דמוגרפיים שלמים של אנשים שהמותגים הנוכחיים בשוק התעלמו מהם. לדוגמה, אנשים LGBTQ+ עשויים לגלות שתעשיית החתונות לא תמיד עונה על הצרכים שלהם, ולעתים קרובות יותר מציעים מוצרים המיועדים לאיגודים הטרו. חשיפת פערים כאלה יכולה לעזור לך למצוא מוצר שהלקוחות רוצים.
יליצה ז'אן-שארל זיהתה פער בשוק הצעצועים של בובות לילדים שחורים שחגגו שיער מתולתל. היא עיצבה את Health Roots Dolls כדי ליצור מוצר שהייתה רוצה בתור ילדה – כזה שלימד בנות לאהוב ולעצב את השיער שלהן. "כאשר התקשורת המרכזית מתעלמת ממך, אתה צריך להיות פותר בעיות", אומר יליצ'ה.
5. עקבו אחר תשוקה אישית
בחירת נישה על סמך תחומי העניין שלך היא אחת הכניסות הנפוצות ביותר ליזמות. עסקים רבים צמחו מתחביבים, כולל יצרנים שמרחיבים את אומנותם למכור מוצרים בעבודת יד באינטרנט.
התאמה בין המייסדים לשוק חשובה, מכיוון שתהיה מצויד יותר לשמור על מוטיבציה ולהתגבר על מכשולים של בניית עסק אם אתה משקיע עמוקות במה שאתה מוכר. בנוסף, סביר יותר שתבין את שוק היעד שלך כאשר אתה כבר מגלם את דמות הקונה האידיאלית שלך.
הקריירה של שרה צ'ישולם כרקדנית הסתיימה בפתאומיות. אז היא פנתה לתשוקה ליצור לעצמה דרך חדשה. היא סובבה את אהבתה לאוכל לתוך Wild Rye Baking Magic, מותג שמוכר תערובות עוגות יוקרתיות, ציפוי ופנקייק. בהסתמך על ידע ואנשי קשר קיימים, שרה בנתה את העסק שלה עם תמיכה. "אף אחד לא יכיר את הקהילה המקומית שלך טוב יותר ממך", היא אומרת.
6. שקול את הניסיון המקצועי שלך
ניסיון העבר יכול לעזור לך להצליח בעסק עתידי. עזבת קריירה כמאמן? נסה למצוא מוצר עם קהל ספורטאים חובבים. בעל ניסיון בהוראה? צור חבילת קורסים למכירה מקוונת כמוצרים דיגיטליים. הניסיון שלך אומר שאתה תבין את הקהל שלך, תהיה לך קשרים בתעשייה ותוכל לזכות באמון בקלות בזכות המומחיות שלך.
RetroSupply הוא מותג שמוכר פונטים בהשראת וינטג' ונכסי עיצוב נוספים עבור מעצבים גרפיים ומאיירים. המייסד דסטין לי עבר מניהול חנות עצמאית לעיצוב אתרים ליצירת הכנסה פסיבית יותר באמצעות מבחר המוצרים הדיגיטליים של RetroSupply.
7. מצא הזדמנויות למוצר במילות מפתח
השגת תנועה אורגנית ממנועי חיפוש היא דרך מצוינת להצמיח עסק. אבל עם הרבה תחרות והאלגוריתם המשתנה של גוגל, קידום אתרים יכול להיות מרתיע עבור בעלי עסקים חדשים.
עם זאת, אתה יכול להשתמש במחקר מילות מפתח כדי למצוא הזדמנויות שבהן נפח החיפוש גבוה (כלומר שהמוצר הוא משהו שאנשים רוצים) והתחרות נמוכה (כלומר שיהיה קל יותר לדרג את המונח). ישנם מספר כלים למחקר מילות מפתח ותוספי דפדפן שתוכלו לנסות – חלקם אפילו בחינם.
זכור שגוגל הוא לא המקום היחיד שבו אנשים מתחילים את החיפוש שלהם. יותר ויותר, פלטפורמות המדיה החברתית הן המקומות שאליהם פונים צרכנים – במיוחד קונים צעירים מדור אלפא ודור Z – לצורך גילוי מוצרים. נתוני חיפוש של Pinterest, Instagram ו-TikTok יכולים להיות מקורות מצוינים לרעיונות למוצרים עבור הנתונים הדמוגרפיים הללו.
8. למנף את המדיה החברתית
למרות שלמדת שמדיה חברתית יכולה להיות מקום מצוין לזהות טרנדים ולערוך מחקר מילות מפתח, היא גם פלטפורמה מצוינת לבדיקת הרעיונות שלך, למידה על התנהגות הקהל וקבלת השראה.
מייסד שותף של אולפני מוש, ג'ייקוב ווינטר, נתקל ברעיון העסקי שלו כשסרטוני ה-TikTok שלו להכנת שטיחים הפכו לוויראליים. העניין ביצירותיו אמר לו שיש שוק לתחביב שלו. מכיוון שהוא כבר בנה קהל כיוצר, הוא הבין איך לדבר אליהם – ולמכור להם.
אמנם אפשר למכור באמזון, ב-Etsy וב-eBay לצד חנות Shopify העצמאית שלך, אבל אתה יכול גם להשתמש בשווקים האלה אך ורק למחקר. בכל אחת מהן תמצאו רשימות המיועדות לקונים שיכולות לחשוף תובנות לגבי הזדמנויות מוצרים. הנה כמה קישורים שיעזרו לך להתחיל:
אמזון רבי מכר
אמזון הנכסף ביותר
הובלות ושייקרס של אמזון
Etsy Most Wanted
הפריטים הנמכרים ביותר ב-Etsy
הפריט הפופולרי ביותר ב-Etsy
טרנדים באיביי
כדי לחפור קצת יותר לעומק, שקול להשתמש בכלי כמו Jungle Scout שעוזר לך לזהות הזדמנויות על ידי בחינת נתונים הכוללים מוצרים הנמכרים ביותר ומוכרים פופולריים.
10. שפר מוצר קיים
ביקורות של לקוחות יכולות להיות מכרה זהב למציאת מוצר למכירה. הסיבה לכך היא שביקורות חושפות נקודות כאב של לקוחות עם מוצרים קיימים. לאחר שצמצמת למוצר, לקטגוריה או לתעשייה, עיין בביקורות על מוצרים קיימים ונמכרים כדי לראות היכן חסר להם.
זה נכון גם לגבי עסקים קיימים. אם אתה מחפש למצוא את המוצר הבא למכירה תחת המותג שלך, הביקורות של המוצר שלך יגלו את רצונות הלקוחות. השתמש באלה כמדריך לפיתוח המוצר הבא שלך.
עם עשרות אפשרויות גנריות של שמן זית על מדפי המכולת, קשה לצרכן הממוצע להבין מה הוא קונה. Aishwarya Iyer של ברייטלנד החליטה שהיא יכולה לשפר את מצרך מזווה נפוץ עם מיתוג מעולה, חינוך לקוחות ושותפים לייצור שנבחרו בקפידה. "חייב להיות כאן משהו שבו נוכל לבנות מותג שאנשים מרגישים ממש מתלהבים ממנו ואנשים רוצים לשים אותו על השיש שלהם", אומר איישוואריה.
11. מחקר מוצרים עם שולי רווח גבוהים יותר
מוצרים עם מרווחים גבוהים יותר — כלומר כאלה עם הוצאות נמוכות ופוטנציאל רווח גבוה — הם מקום מצוין להתחיל בו, כי הסיכון נמוך בהרבה. בעת תמחור המוצרים שלך, עליך לקחת בחשבון את עלות הסחורה הנמכרת (COGS) כדי לקבוע את המחיר הקמעונאי שלך ואת שולי הרווח. COGS כולל כל עלות ליצירה, קידום, אחסון ומשלוח של מוצר.
חפש פריטים בעלות נמוכה שיכולים לייצר החזר גבוה על ההשקעה (ROI). חלק מהמוצרים עם שולי רווח גבוהים כוללים פריטי ילדים, מוצרים מיוחדים, נרות ומוצרי מותג פרטי.
🏬 סיפור הצלחה: עסק משפחתי לנרות המנוהל על ידי שלושה ילדים
שלושה אחים צעירים חיפשו דרך להרוויח כסף עבור הקולג' – ו-Nerf Blasters. עסק הנרות שלהם הפך ליותר מפרויקט צדדי.
קרא את הסיפור שלהם
12. לענות על הדרישה לקיימות
מגמות צרכניות מצביעות יותר ויותר על ביקוש למותגים שעושים טוב. זה כולל הכל, החל משיטות עסקיות בר קיימא ועד מוצרים ידידותיים לסביבה. צרכנים צעירים יותר נמשכים במיוחד למותגים בעלי ערכים התואמים את שלהם. ענה על דרישת הלקוחות על ידי מכירת מוצר בר קיימא.
כמה גישות למציאת מוצר למכירה בקטגוריה זו כוללות מחקר על עסקים ברי קיימא אחרים כדי למצוא מוצרים פופולריים ועיצוב גרסה בת קיימא של מוצר קיים.
מייסדת צונו, רוז קמפבל, ראתה הזדמנות לשפר פריט טיפוח אישי יומיומי. היא לא רק עיצבה מוצרים תקופתיים ברי קיימא אלא גם יצרה תוכנית אחד לאחד שתרמה מוצרים לנערות במצוקה. היא משקיעה את ההכנסות בארגונים שותפים ששולחים בנות לבית הספר.
13. השתתף בתערוכות וירידים
הבנת הנוף הנוכחי ואת המתחרים הפוטנציאליים שלך היא שלב חשוב בתהליך מחקר המוצר. אם כבר יש לך תחום או קטגוריית מוצרים בראש, חפש תערוכות, שווקים ואירועים אחרים כדי לבצע ניתוח תחרותי ולגלות רעיונות טובים למוצרים. שימו לב אילו דוכנים מייצרים הכי הרבה באזז.
14. שקול התאמה אישית
אחת הדרכים להתבלט מהמתחרים היא להציע מוצרים ייחודיים, מותאמים אישית ומיוחדים במינם. מודל הדפסה על פי דרישה מאפשר לך לבצע את הקונספט הזה עבור סחורה כמו חולצות וספלים מבלי שתצטרך לייצר מוצרים או לסחוב מלאי בעצמך.
כרית פלוטו קפצה על טרנד היגיינת השינה כדי להמציא מחדש מוצר בבית של כולם. הכריות שלהם מעוצבות בהתאמה אישית לפי המפרט של כל אדם כולל תנוחת שינה והעדפות.
הערה : התאמה אישית יכולה להתרחב מעבר למוצר עצמו. אם אתה מוכר מוצר קיים בשוק תחרותי, התבלט על ידי הצעת חווית קנייה מותאמת אישית סביב המותג שלך.
15. ניתוח שווקים בינלאומיים
השווקים הבינלאומיים עשויים להיות המפתח לדבר הגדול הבא באזור שלך. מגמות במדינות אחרות עשויות לתפוס מעבר לגבולותיהן. קחו בחשבון את פריחת היופי הקוריאני בצפון אמריקה בתחילת שנות ה-2010. תסתכל על אזורים שמשפיעים בדרך כלל על התרבות שבה אתה גר: האם אתה יכול לזהות מגמה לפני שהיא תופסת?
אתה יכול ליצור מוצרים משלך ברוח המוצרים הפופולריים באזורים אחרים, או שאתה יכול לבחור להיות מפיץ או משווק מקומי של מותג קיים. זה מה שג'יליאן גלנט עשתה כשגילתה את Paper Shoot Camera ב-TikTok וידעה שזה יהיה להיט בצפון אמריקה.
16. קבל השראה משינוי חברתי
בנוסף למוצרים בני קיימא, חברות יכולות להפגין את הערכים שלהן בדרכים אחרות. מותגי השפעה חברתית יכולים לבנות נאמנות עם לקוחות החולקים את הערכים הללו. אם אתה מוכר פריט נפוץ, קשירתו למטרה יכולה להיות מבחנה נהדרת בין המותג שלך לבין המתחרים שלך.
Hippy Feet הוא מותג שמוכר גרביים ואביזרים אחרים, כאשר 50% מהרווחים תומכים בשותפים ללא מטרות רווח. לקוחות קונים את הגרביים של המותג לא רק בגלל הדפוסים היצירתיים והמגוון הרחב של אפשרויות – הם גם עושים זאת כי זה מרגיש טוב.
אימות רעיון המוצר שלך
אימות מוצר מתרחש באמת כאשר אתה מבצע מכירה ומאשר את התחושה שלך. ובכל זאת, יש הרבה שאתה יכול לעשות לפני בחירת מוצר כדי לקבוע אם הוא יימכר.
ביצוע מחקר מוצר. העריכו את השוק ואת המתחרים שלכם.
תעשה מחקר שוק. נסה קבוצות מיקוד, סקרים או אפילו הסברים ברשתות חברתיות כדי לקבל משוב מלקוחות פוטנציאליים.
הפעל את המספרים. האם למוצר יש פוטנציאל להרוויח? הבן את העלויות שלך וקבע את המחיר הקמעונאי האידיאלי כדי למצוא את המרווח שלך.
נסה קמפיין מימון המונים. הבטחת רמה מסוימת של עניין והשקעה מלקוחות פוטנציאליים לפני שתשיק את עסק המסחר האלקטרוני שלך הוא ללא ספק בעל ערך.
הפעל מכירה מוקדמת. בדומה לאמור לעיל, אתה יכול לאמוד עניין אמיתי מצד לקוחות על ידי מכירת המוצר לפני הייצור.
"תמיד לימדו אותי לקחת סיכונים חכמים", אומרת ננסי טווין, מייסדת Briogeo. "אז ידעתי שאם אני הולך לעזוב את הקריירה שלי בתחום הפיננסים כדי להקים חברה משלי, אני רוצה להרגיש ממש טוב עם מה שאני הולך לצאת אליו". מבחינתה זה אומר להשקיע במחקר שוק ולבנות את החברה לאט בזמן שהיא עדיין מועסקת.
כלי מחקר המוצר הטובים ביותר
שמירה על האצבע על הדופק של מגמות והעדפות מוצרים חיונית להצלחה. כלי מחקר מוצר יכולים להציע תובנות חשובות לגבי דרישות השוק, מחיר ממוצע היסטורי והזדמנויות מתפתחות.
להלן ארבעת הכלים הטובים ביותר:
נושאים מתפוצצים: כלי זה משתמש בבינה מלאכותית כדי לסרוק את האינטרנט לאיתור מוצרים ונושאים פופולריים. מסד הנתונים של המוצרים ותכונות המקצוענים שלו עוזרים לך להקדים את מגמות המוצרים, וזה מושלם לפיתוח מוצרים חדשים ולעקוף את המתחרים.
Helium10: Helium10 מציעה חבילת כלים המיועדת למוכרי אמזון ו-Walmart. התוסף ומסד הנתונים של Chrome יכולים לעזור לך למצוא את המוצר הרווחי הבא למכירה בפלטפורמות אלה.
TikTok Creative Center: TikTok מספקת גם גישה חופשית לרשימות המוצרים המובילים ותובנות על ביצועי מודעות עבור פריטים פופולריים בכל ימות השנה. זה מועיל להבנת מגמות המוצר בקרב קהל צעיר יותר ולפיתוח אסטרטגיית שיווק של TikTok.
Jungle Scout: כלי פופולרי עבור מוכרי אמזון, Jungle Scout מציע תחזית מכירות, אימות יצרן ומעקב אחר מגמות עונתיות. זה גם עוזר עם משימות לאחר מחקר כמו בקשות לביקורת לקוחות ואופטימיזציה של רישום.
הזדמנויות מוצר נמצאות בכל מקום
בין אם צמצמתם בקטגוריית מוצרים ובין אם אתם מתחילים מאפס, יש הרבה מקומות למצוא מוצרים עם תחרות נמוכה עם ביקוש גבוה. היכנס למנועי חיפוש, מדיה חברתית ו-Google Trends. ראה את המוצרים הנמכרים ביותר של מותגים אחרים. וגם, חפש מוצרים טרנדיים או קהל לא מוצלח בשווקי נישה.
לאחר שנחת על מוצרי נישה עבור העסק המקוון שלך, עשית את הצעד הראשון לעתידך כיזם. הגדר את החנות המקוונת שלך והתחל להשקיע בשיווק דיגיטלי כדי להגיע ללקוח האידיאלי שלך. אתה מוכן להתחיל למכור מוצרים באינטרנט!
איור עלילתי מאת איזבלה פאסלר
קרא עוד
כיצד לבצע את מכירת המסחר האלקטרוני הראשונה שלך – מהירה (הדרכה 2024)
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
25+ רעיונות לעסקים מקוונים להתחיל עכשיו (2024)
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
עליאקספרס דרופשיפינג- איך לדרופשיפ מאליאקספרס
13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
130+ מוצרי Dropshipping למכירה ברווח
האם דרופשיפינג שווה את זה בשנת 2024?
21 המוצרים הנמכרים ביותר להדפסה לפי דרישה
כיצד למצוא שאלות נפוצות לגבי מוצר
איך אני יכול למצוא מוצרים למכירה באינטרנט?
אתה יכול למצוא מוצרים למכירה בחנות המסחר האלקטרוני שלך באמצעות כמה שיטות. הזדמנויות למוצר יכולות להגיע מפתרון נקודת כאב ללקוח, פנייה לחובבים נלהבים בשוק נישה, רדיפה אחר התשוקה האישית שלך, מינוף הניסיון המקצועי שלך ועוד. כדי למצוא מוצרים רווחיים למכירה בחנות המקוונת שלך, הקפד להעריך את הביקוש למוצר ולבצע מחקר שוק.
מהם כמה מקורות טובים לרעיונות למוצרים?
אתה יכול למצוא מוצרים למכירה על ידי התבוננות במדיה החברתית, בטרנדים הנוכחיים, במוצרים מצליחים של מותגים אחרים ונפח חיפוש בגוגל ובשווקים. פרסומי סחר או מגזינים לצרכנים בקטגוריות המוצרים הרצויות שלך הם גם משאבים טובים.
לאיזו קטגוריית מוצרים יש ביקוש גבוה?
קטגוריות המוצרים המבוקשות ביותר עשויות להשתנות עם הזמן. Jungle Scout פרסם את רשימת הקטגוריות הפופולריות ביותר באמזון בשנת 2024. ושופיפיי מעדכנת באופן קבוע את רשימת המוצרים הפופולריים שלה. השתמש ברשימה זו כדי לקבוע דפוסים בתוך קטגוריות מוצרים. שים לב שלקטגוריות מוצרים בביקוש גבוה עשויות להיות גם המון תחרות.
כיצד אוכל לאמת את רעיון המוצר שלי?
אתה יכול לאמת את פוטנציאל השוק לרעיונות המוצר שלך על ידי מחקר חיפוש, מדיה חברתית ומגמות בתעשייה. השתמש בכלים כמו Buzzsumo ו-Google Keyword Planner כדי לראות על מה אנשים מדברים ומחפשים. הערך את הנוף התחרותי כדי לזהות פערים והזדמנויות. ענה על צרכי הלקוחות על ידי מילוי הפערים הללו.
מה המוצר הכי משתלם למכור?
שולי הרווח שלך יהיו תלויים ב-COGS שלך, אסטרטגיית התמחור, כמות התחרות, הביקוש למוצר וקריטריונים אחרים. עם זאת, לחלק מקטגוריות המוצרים יש בדרך כלל עלויות נמוכות ומרווחים גבוהים. אלה כוללים מוצרי יופי, תכשיטים ומוצרי אלקטרוניקה.
מאת דיינה וינטר
עודכן לאחרונה ב-28 באוגוסט 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת דיינה וינטר
28 באוגוסט 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ- Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך לפתוח חנות מקוונת ב-2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)