מחפשים למכור בגדים באינטרנט? הנה איך לפתוח בוטיק מקוון מאפס בהשקעה מינימלית מראש.
מאת אליז דופסון
24 בספטמבר 2024
יש לך תשוקה לבגדים ואת רוצה להקים בוטיק מקוון. זה רעיון נהדר לעסקים קטנים – תוכל ללכוד חלק מההערכה של 1.7 טריליון הצרכנים שמוציאים על בגדים מדי שנה.
הבעיה? אין לך כסף להשקיע בפתיחת עסק להלבשה.
הנה איך להקים בוטיק מקוון ללא כסף. מגילוי מוצרים וכלה בקידום שלהם באינטרנט, תפעיל את בוטיק הבגדים שלך במהירות שיא – גם אם יש לך תקציב מוגבל.
איך להקים בוטיק מקוון בלי כסף
בחר מודל עסקי
בחר מוצרים למכירה
כתוב תוכנית עסקית
צור מותג
פתח את החנות המקוונת שלך
החליטו על אסטרטגיית המשלוח שלכם
תמחר את המלאי של הבוטיק שלך
תתכונן לקבל תשלום
התחל לקדם את החנות המקוונת שלך
בצע אופטימיזציה של החנות המקוונת שלך
1. בחרו מודל עסקי
מודל עסקי מתאר כיצד תמכור בגדים דרך חנות הבגדים המקוונת שלך.
דרופשיפינג הוא מודל עסקי מתאים לעסקי הלבשה עם כספים מוגבלים. על ידי שיתוף פעולה עם ספק בגדי dropshipping, אתה יכול לגשת למלאי גדול מבלי שתצטרך לשלם על המלאי מראש. כאשר אתה מוכר פריט, ספק הדרופשיפינג שלך יחייב אותך, ואז יארגן את מילוי ההזמנה.
כתוצאה מכך, עסקים המשתמשים במודל דרופשיפינג אחראים אך ורק לשיווק. באחריות הספק לאסוף, לארוז ולשלוח פריטים מהבוטיק שלך ללקוחות.
מודלים עסקיים ידידותיים לתקציב אחרים כוללים:
הכנת בגדים משלך
תיוג פרטי
הדפס לפי דרישה
2. בחר מוצרים למכירה
בחירת שוק נישה עבור הבוטיק שלך פירושה שאתה יכול להיות ידוע בתור המקום המומלץ עבור סוג מסוים של קו בגדים. אתה יכול לבחור פריטים רבי מכר בקטגוריות כמו:
בגדי וינטג'
בגדי תינוקות
בגדי כלבים
בגדים במידות גדולות
בגדים טבעוניים
לאחר מכן, מצא ספקים שיכולים לספק מוצרים איכותיים. "אנחנו עוקבים אחר משפיעני אופנה ופרסומים ועורכים מחקר מילות מפתח, ואנחנו שמים ספין משלנו על חומרי יסוד לבגדי רחוב", אומר ג'ון פטרסן, מייסד 1550 Brand.
"כשהתחלנו, היו לנו הרבה יצרנים שהגיעו אלינו, אבל עדיין לא היינו מוכנים להיכנס לייצור המוני. עכשיו, כשאנחנו מתקדמים לקראת זה, הצלחנו לבדוק יצרן שאנחנו אוהבים וסומכים עליו מרשימת אלה שפנו אלינו בעבר.
"אנחנו גם משתמשים ב-Alibaba כדי למצוא ספקים לפריטים ממותגים קטנים יותר, כמו תגים ושקיות אבק. אנו מבלים זמן רב בקריאת ביקורות ודירוגים ויצירת קשר עם מספר ספקים עד שנמצא אחד שיכול לענות על הצרכים שלנו כעסק קטן עם כמויות הזמנה קטנות.
"זה לוקח זמן ועבודת רגליים – ולילות מאוחרים רבים לשוחח עם ספקים מעבר לים – אבל זה לגמרי שווה את זה כדי להיות מסוגל להציע ללקוחות שלנו מוצרים ייחודיים וחוויה ייחודית".
3. כתוב תוכנית עסקית
תוכנית עסקית בוטיק מקוונת מפרטת כיצד החנות שלך תמשוך לקוחות ותרוויח כסף באינטרנט. השתמש בתבנית התוכנית העסקית החינמית הזו כדי לפרט כיצד אתה מתכנן לעבוד בהשקעה מינימלית, כולל:
מבנה העסק שלך
כיצד תביא מקור מלאי
בין אם אתה צריך רישיון עסק
אם תבטיח מימון או מימון
מי המתחרים שלך
תקציבים למלאי, שיווק ופרסום בתשלום
בזמן שאתם מתכננים, הקדישו זמן ליצירת תוכנית שיווקית המפרטת את שוק היעד שלכם וכיצד אתם מתכננים להגיע אליו.
באילו פלטפורמות שיווק ברשתות חברתיות תשתמשו? באילו סוגי תוכן קהל היעד שלך עוסק? איך תסיע אותם לחנות הבגדים המקוונת שלך?
להלן תבנית תוכנית שיווק בחינם שתעזור לענות על שאלות אלו.
4. צור מותג
מותג מייחד את הבוטיק המקוון שלך. שלך צריך לתקשר מה אתה מוכר, למי אתה מוכר ולמה מישהו צריך לקנות מבוטיק הבגדים שלך.
כדי לעשות בעצמך מותג ויזואלי בתקציב, צור:
שם עסק
תג או סיסמה
הצעת ערך
ערכי ליבה
זהות ויזואלית, כולל לוגו מקצועי, צבעים ופונטים
לא משנה מה תבחר, היה עקבי עם המיתוג של העסק המקוון שלך בכל נקודות המגע עם לקוחות פוטנציאליים.
מותג בגדי הילדים MORI, למשל, משתמש בסט עקבי של תמונות, צבעים וגופנים באתר המסחר האלקטרוני ובחשבונות המדיה החברתית שלו. כל מי שמבקר בחלון ראווה מקבל את אותה חוויה ממותגת.
5. פתח את החנות המקוונת שלך
כדי למכור בגדים, אתה צריך אתר משלך שלקוחות יוכלו לבקר בו, לגלוש ולרכוש את המלאי שלך.
חנות מקוונת נותנת לך שליטה רבה יותר על חווית המותג שלך מאשר שימוש בשווקים כמו Etsy, ועוזרת לך לשמור על נתוני לקוחות חשובים שניתן להשתמש בהם לצורך מיקוד מחדש בעתיד.
שימו לב למרכיבים הבאים של החנות המקוונת שלכם:
צילום מוצרי לבוש. הצג כיצד נראה מלאי הבוטיק שלך בתרחישים שונים, כמו דגמים בגדלים שונים, תלויים על קולב או מקופלים.
תיאורי מוצרים. שתף את מדריך המידות שלך, את החומר שבו אתה משתמש ומדוע המלאי של הבוטיק שלך שונה ממותגים אחרים.
ניווט. עזור לאנשים לגלות מוצרים חדשים בבוטיק שלך על ידי קישור בין מוצרים וקטגוריות רבי מכר.
מדיניות החנות. ממשלוח ועד החזרות, הענקת מידע חיוני זה ללקוחות פוטנציאליים מראש גורמת להם לעתים קרובות יותר בנוח לבצע את הרכישה הראשונה שלהם.
החלק הכי טוב? אתה לא צריך טונות של מזומנים כדי להתחיל. התחל למכור באינטרנט עם תוכנית המתחילים של Shopify. תמורת $5 לחודש, תקבל את כל הכלים שאתה צריך כדי למכור באמצעות מדיה חברתית.
Mariko Ichikawa מצאה שקל להפעיל פלטפורמת מסחר אלקטרוני עבור המותג בעל השם שלה. "Shopify עושה את זה קל מאוד עבור כל אחד ליצור אתר ממש נחמד, מקצועי ושימושי, כל עוד אתה עושה מחקר קטן על אילו נושאים עובדים הכי טוב עבורך, ומוכנים לשלם מעט כסף עבור השימוש בהם", היא אומר.
6. החליטו על אסטרטגיית המשלוח שלכם
איך תשיג פריטים מהבוטיק המקוון שלך ללקוחות שלך?
שקול את תעריפי המשלוח המקומי והבינלאומי, והאם תציע משלוח חינם. כ-78% מהקונים אומרים שהם מוכנים להוציא יותר כדי לזכות למשלוח חינם.
בצע זאת בפועל על ידי קידום משלוח חינם בהזמנות מעל סף מסוים, כגון באנר המשלוח החינמי של Kerrits:
השתמש ב-Shopify Shipping עבור תעריפי משלוח מוזלים. זה ימנע עלויות נוספות שירתיעו כמעט מחצית מהלקוחות הפוטנציאליים מלבצע רכישה.
החלטות משלוח יוסרו לחלוטין מהצלחת שלך אם אתה משתמש במודל העסקי של dropshipping לניהול הבוטיק המקוון שלך. מימוש הזמנה ומשלוח הם באחריות ספק הדרופשיפינג שלך.
7. תמחר את המלאי של הבוטיק שלך
אחד הדברים הקשים ביותר בפתיחת בוטיק מקוון והפיכתו לבעל עסק קטן הוא תמחור המלאי שלך. כדי להרוויח, תצטרך למכור מוצרים במחיר גבוה יותר ממה שהם עולים לך.
שקול אסטרטגיות תמחור שונות, כגון:
תמחור מבוסס ערך
תמחור תחרותי
תמחור פסיכולוגי
תמחור חדירה
הנחה
לא משנה באיזה מודל תמחור אתה משתמש, חשב שולי רווח באמצעות המחשבון החינמי הזה. צור עלויות קבועות (בעיקר הדומיין שלך ותוכנית Shopify) בתמחור המוצר שלך כדי לוודא שאתה עדיין מרוויח לאחר ששילמת עבור התקורות של הבוטיק המקוון.
8. תתכוננו לקבל תשלום
הגדרת את המחירים עבור כל פריט בבוטיק המקוון שלך. לאחר מכן, הפעל את מעבד התשלומים שלך כדי לגבות כסף מכל לקוח.
שיטת התשלום הפופולרית ביותר היא חיוב או כרטיס אשראי. קבל אותם בחנות המקוונת שלך באמצעות Shopify Payments. לקוחות יכולים להשתמש באמריקן אקספרס, ויזה או מאסטרקארד שלהם כדי לשלם עבור רכישות מקוונות.
לצד כרטיסי חיוב וכרטיסי אשראי, הצע שיטות תשלום חלופיות בבוטיק שלך כדי לייצר יותר מכירות. זה כולל:
ארנקים ניידים, כגון Apple Pay או Google Pay
קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר אפשרויות, כגון Shop Pay Payments או Klarna
העברה בנקאית
9. התחל לקדם את הבוטיק המקוון שלך
העבודה שלך לא נגמרה ברגע שהבוטיק שלך פועל. אסטרטגיות שיווק דיגיטלי חכמות מגדילות את הסיכוי שאנשים יתקלו בחנות המקוונת שלך. ככל שיש לך יותר תעבורה לאתר מסחר אלקטרוני, כך גדל הסיכוי שלך להרוויח כסף באינטרנט.
קדם את הבוטיק המקוון שלך באמצעות טקטיקות קידום בחינם כמו:
מתן מוצרים בחינם למשפיעני אופנה
פרסום אורח על פרסומי בגדים
פרסום סרטוני אינסטגרם או TikTok
מציע קוד הנחה
הפעלת קמפיין שיווק אוטומטי במייל
אירוח מתנת מדיה חברתית
השקעה במודעות פייסבוק או גוגל
שימוש באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי לעזור לחנות שלך להופיע בתוצאות החיפוש
Odd Muse, למשל, יוצר סרטונים של אנשים שלובשים את הבגדים שלה. סרטונים אלה נשענים על סרטונים או צלילים טרנדיים – כאשר חלק מהסרטונים צוברים מיליוני צפיות.
10. בצע אופטימיזציה של החנות המקוונת שלך
עבור חנות מקוונת, מומחים ממליצים לשקול שיעור המרה ממוצע של 2.5% כדי להיות המדד שלך. עם זאת, הנתונים העדכניים ביותר מראים שיעור המרה ממוצע של 1.78% בקרב עסקי מסחר אלקטרוני בשנת 2024.
סוג התנועה שאתה מוביל לבוטיק המקוון שלך משפיע במידה רבה על שיעור ההמרות שלך. אבל יש דברים שאתה יכול לעשות כדי לסחוט יותר הכנסות מהמבקרים הקיימים באתר.
השתמש ב-Shopify Analytics כדי למצוא את שיעור ההמרה של החנות שלך, ולאחר מכן בצע אופטימיזציה לאתר שלך באמצעות טקטיקות של אופטימיזציה של שיעור המרות (CRO) כמו:
תשלום בלחיצה אחת
סימני אמון, כגון לוגו של מעבד תשלומים או מדיניות החזרות חינם
רכיבי בדיקת A/B בדף, כגון תמונות המוצר או הפריסה שלך
הצגת הוכחות חברתיות, כגון ביקורות של לקוחות או תוכן שנוצר על ידי משתמשים
עיצוב הנייד הראשון שמשנה את הגודל באופן אוטומטי בהתבסס על המכשיר של המבקר
קרא עוד: 17 אפליקציות Shopify הטובות ביותר לחנויות בגדים בשנת 2023
אתה לא צריך מזומן כדי לפתוח בוטיק מקוון
פתיחת בוטיק מקוון היא רעיון עסקי נהדר בעלות נמוכה. בחר מודל עסקי שאינו מצריך מזומן מראש, כמו dropshipping או הדפסה לפי דרישה, והסביר כיצד תוכל לעקוף תקציב מינימלי עם תוכנית עסקית מוצקה.
קרא עוד
למד כיצד להפוך למפיץ ולהתחיל למכור מיד
30 הרעיונות הטובים ביותר להכנסה פסיבית לבניית העושר שלך (2024)
5 שלבים להמרת תובנות קהל בזמן אמת למוצרים בביקוש גבוה
איך למכור אמנות באינטרנט – המדריך האולטימטיבי
כיצד ליצור ולמכור מדבקות באינטרנט
כיצד למכור צעצועי מין באינטרנט בשנת 2024
כיצד להקים עסק נרות (עם דוגמאות)
איך להרוויח כסף ביוטיוב: 7 דרכים פשוטות (+סרטון)
16 רעיונות עסקיים למסחר אלקטרוני כדי לייצר רווח במהירות
מהי הכנסה פסיבית? מדריך אולטימטיבי עם דוגמאות
כיצד להקים בוטיק מקוון ללא כסף שאלות נפוצות<
האם בעלות על בוטיק מקוון משתלמת?
בוטיק מקוון יכול להפוך לעסק רווחי, מכיוון שהוא מאפשר לך לנצל את המוערך של 1.7 טריליון הצרכנים העולמיים שמוציאים על אופנה. המפתח להצלחה הוא מעקב אחר שולי הרווח שלך ומכירת בגדים במחיר גבוה יותר ממה שהם עולים לך.
איך אני פותח עסק קטן בתחום הלבשה מקוון מהבית?
התחל בבחירת מודל עסקי שאינו דורש השקעה מראש, כגון דרופשיפינג. מצא ספק אמין, סנכרן את המלאי שלו עם החנות המקוונת שלך, והתחיל לקדם את הבוטיק שלך באינטרנט.
כמה עולה להקים בוטיק
התחל עסק מקוון במחיר של $1 לחודש עם תוכנית המתחילים של Shopify. אם אתה מוציא מלאי עבור הבוטיק המקוון שלך, תשלם עבור המלאי רק לאחר שתמכר אותו.
מה אפשר למכור בבוטיק?
חולצות טריקו
סוודרים
תַכשִׁיטִים
תיקים
קוֹסמֵטִיקָה
מוצרי יוקרה
איפה בוטיקים קונים את המלאי שלהם?
חנויות יד שניה
ישירות מיצרנים
ספקי דרופשיפינג
קמעונאי אופנה סיטונאיים
שווקים מקוונים כמו eBay
מאת אליז דופסון
עודכן לאחרונה ב-24 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת אליז דופסון
24 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ-Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)