הוספת ביקורות של Google ו-Yelp עם תוספים אולטימטיביים עבור Elementor
תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
החברים שלנו מ-Brainstorm Force שחררו תכונה חדשה בתוסף Ultimate Addons עבור Elementor. התכונה מאפשרת להוסיף ביקורות של גוגל ו-Yelp לעמוד שלכם בקלות, מה גם שהיא מציעה המון אפשרויות התאמה אישית.
על תכונת הביקורת העסקית
אז מהי התכונה 'ביקורות עסקיות'? זהו יישומון קטן ומעולה המאפשר לך לצייר ביקורות על העסק שלך מ-Yelp ו-Google ולהוסיף את הביקורות הללו לאתר הוורדפרס שלך, בצורה של סרגל. זה גם עוזר לך להוסיף Rich Snippets לתוצאות החיפוש שלך ב-Google באמצעות סימון הסכימה. אתה יכול להתאים אישית ולשחק עם ההיבטים הוויזואליים של הביקורות ולבחור את הדירוג המינימלי שיוצג. תכונה חדשה זו מועילה מאוד לכל אחד.
למה אתה צריך ביקורות עסקיות?
ישנן מספר סיבות מדוע אתה זקוק לביקורות עסקיות המוצגות באתר האינטרנט שלך, ובראשן:
בנה אמון
ביקורות מאפשרות לנו לדעת אם ניתן לסמוך על העסק או לא. נדבר על החשיבות של הפניות מפה לאוזן בעתיד הקרוב, אבל חשוב לציין ש-84% מהאנשים סומכים על ביקורות מקוונות באותה מידה שהם סומכים על המלצות מפה לאוזן, במיוחד ביקורות מפלטפורמה כמו Google Reviews. מגיעים ישירות מהאנשים שכתבו אותם, ומבטלים את האפשרות של ביקורות מזויפות או אנונימיות. אנשים מסתמכים במידה רבה על ביקורות מקוונות כדי לקבל החלטות מושכלות, והביקורות הללו חשובות לאמון.
שפר את SEO
קידום אתרים הוא נושא חשוב, עד כדי כך, שאנחנו דנים בו כבר זמן מה. לא ניכנס למה המשמעות של SEO, אתה יכול ללמוד על זה בקלות על ידי צפייה בסרטון שלנו או לקרוא על Ahrefs, במקום זאת, נסביר כיצד ביקורות ישפרו את SEO שלך.
ביקורות מקוונות יכולות להיות פשוטות כמו סרגל באתר שלך או קצת יותר מורכבות כמו סימון הסכימה, המאפשר למנועי חיפוש לאחזר ולהציג מידע נוסף על האתר שלך. Schema מציגה קטע עשיר בתוצאות החיפוש, מה שגורם לאתר שלך להיראות אטרקטיבי יותר ומאפשר לגוגל לדעת שהעסק שלך ידידותי ללקוח.
על ידי מתן ביקורות טובות, זמינות בקלות בתוצאות החיפוש, אתה חייב לייצר יותר תנועה לאתר שלך, מה שבתורו יאפשר לגוגל ודומיו לדעת שאתה אתר מהימן עם ערך לתת.
הגדרת זה
כדי להתחיל להשתמש בתכונה, תידרש את התוסף Elementor for WordPress, תוסף Ultimate Addons עבור Elementor ומפתחות API מגוגל ו-Yelp.
1. הגדרת מפתחות ה-API
התהליך מעט טכני ודורש מספר שלבים להשלמתו, אבל החברים שלנו ב-Brainstorm Force עשו עבודה מצוינת בכתיבת המדריכים האינפורמטיביים האלה:
- כיצד למצוא את מפתח ה-API של Google.
- כיצד למצוא את מפתח ה-API של Yelp.
2. קבלת תעודות הזהות העסקיות
- אתה יכול למצוא בקלות את מזהה העסק שלך ב-Google באמצעות המפה האינטראקטיבית הזו.
- השגת מזהה ה-Yelp היא אפילו קלה יותר, זה רק חלק מכתובת ה-URL שלך ב-Yelp אחרי www.yelp.com/biz/
3. הפעלת סכימה
כדי להפעיל Schema, עליך להיות בחלון העריכה של Business Review. תחת התמיכה בסכימה פשוט לחץ על כפתור המחוון כדי להפעיל את הסכימה.
לאחר שהגדרת אותו, זה באמת די קל לשימוש, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור את Business Reviews מספריית הווידג'טים ולגרור ולשחרר אותו למקום הרצוי בדף. כשתלחצו עליו יעלה סרגל הצד המוכר של העורך וכאן מתחיל הכיף.
כעת תוכל להתאים אישית את הביקורות ככל שתרצה. אתה יכול:
- שנה כמעט כל דבר מבחינה ויזואלית. מצבעי הכוכבים ועד רקעים וצורות.
- הגדר את הזמן שלוקח לווידג'ט לבדוק אם יש ביקורות חדשות.
- שנה את הביקורות שיוצגו בסרגל שקופיות.
- הצג את מידע המבקר כדי לגרום לבר להיראות יפה ואותנטי יותר.
- הגבל את הביקורות הרעות והצג רק את הטובות. כמובן שלאפשרות זו יש חובה מוסרית. הרעיון הוא לא להערים על המבקרים שלך אלא להציע להם שירות יוצא מן הכלל.
המחשבות שלנו
התרשמנו לטובה מהתוספת החדשה הזו לתוסף Ultimate Addons עבור Elementor, והנה הסיבה.
קל להתקנה, קל לשימוש
החלק הקשה ביותר עבורנו היה להגדיר את מפתחות ה-API של Google ו-Yelp, וזה לא היה קשה בכלל, במיוחד עם המדריך המקוון, שלב אחר שלב. לאחר ההגדרה, כל השאר היה ישר קדימה. שיחקנו עם העיצוב שיתאים לרצונות ולצרכים שלנו.
ניתן להתאמה אישית
בלחיצה על הווידג'ט, סרגל הצד המוכר מופיע בצד שמאל שבו אתה יכול להתאים אישית כמעט כל היבט של התחזית החזותית, מה שנותן לך שליטה מלאה על האופן שבו סרגל הביקורות נראה. שיחקנו עם הצבעים, הצורות והגדלים, והבנו שאנחנו יכולים להתאים אותו מבחינה נושאית לכל נושא שבחרנו.
שפר את SEO שלך
השימוש בתכונות 'ביקורות עסקיות', במיוחד עם זמינות סימון הסכימה, ללא ספק יגדיל את דירוג ה-SEO שלך. ביקורות לא רק מאפשרות למבקרים שלך לדעת שאתה אמין, אלא הן מאפשרות לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים לדעת זאת. עסקים מהימנים יהיו מבוקשים יותר וזמינים יותר למשתמשים שמחפשים אותם.
קבל תוספים אולטימטיביים עבור Elementor
התכונה החדשה של Ultimate Addons – ביקורות עסקיות, קלה להתקנה וקל לשימוש. הווידג'ט מציע אפשרויות התאמה אישית רבות עבור סרגל הביקורות, וזה חשוב במיוחד עבור אלה שרוצים שכל ההיבטים של האתר שלהם יהיו בעלי נושא דומה. הווידג'ט לביקורות עסקיות יועיל כמעט לכל מי שיש לו ביקורות של Google או Yelp. הפניות מפה לאוזן הן חשובות, ואנו נדון בהן בשבועות הקרובים, והביקורות המקוונות אינן רחוקות מאחור והן חשובות לא פחות. זה מועיל בנוסף מבחינת SEO, שכן ביקורות טובות, יחד עם סימון סכימה יובילו לדירוג טוב יותר.