תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
כמו רוב האנשים, אתה כנראה מקבל הודעות דוא"ל רבות בתיבת הדואר הנכנס שלך מדי יום. הנושאים יכולים להשתנות. אתה יכול לקבל את "פתח את האימייל הזה כדי לקבל הנחה" או את "בדוק את המוצר החדש שלנו!" דואר אלקטרוני, ומדי פעם – המייל "הנסיך הניגרי".
כמה מהמיילים האלה אתה באמת פותח, ומדוע? האם זה בגלל האימוג'י הזה בשורת הנושא? או שזה בגלל שהציעו לך 20% הנחה על משהו? או שאולי לא פותחים אותם בכלל?
בניגוד לדעה הרווחת בקרב נמענים (כמוני) לפיה המיילים הללו נוצרים על ידי קופים, שיווק בדוא"ל הוא מדע בפני עצמו. זו גם צורת אמנות. מטרתו היא להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות, ולקוחות למעריצים נאמנים.
אבל מהו בעצם שיווק בדוא"ל?
שיווק בדוא"ל הוא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית יעילה ביותר הכוללת שליחת תוכן מעניין או בעל ערך לרשימת מנויים באמצעות דואר אלקטרוני כדי ליצור תנועה, לקבל לידים ולטפח נאמנות לקוחות. באמצעותו, אתה מקבל את האפשרות למכור מוצרים, לשתף חדשות ולספר סיפורים לקהל שלך.
האם זה יפתיע אותך לדעת שעל כל $1 שמוציאים על אימייל, אתה מרוויח $38 בתמורה? בטח, ספאם העניק לו מוניטין רע והמדיה החברתית גנבה את אור הזרקורים, אבל שיווק בדוא"ל הוא עדיין הדרך היעילה ביותר להפוך את הלידים שלך ללקוחות.
הסיבה לכך היא שהיא מבוססת על תבניות מעניינות, על התאמה אישית (כגון לוודא ששם המנוי שלך מופיע בברכה), על הזמנים המתאימים לשליחת מיילים, על אוטומציה ועוד כל כך הרבה פרטים שאסור שלא יעברו מעיניהם. כדי לוודא שהכל מכוסה, תזדקק לשירות ניהול דוא"ל. כאן ב-Elementor השתמש ב-MailChimp, ואנחנו רוצים לספר לך למה.
מה זה Mailchimp?
MailChimp הוא שירות ניהול ושיווק דוא"ל מבוסס ענן. יש בו אלמנטים של CRM, ואפשר לומר שזו פלטפורמת שיווק הכל-באחד שנותנת לך את היכולת ליצור ולנהל רשימות תפוצה, ניוזלטרים, קמפיינים אוטומטיים ועוד. זה פשוט לשימוש ועשיר בתכונות. נכון לשנת 2019, יש לה 11 מיליון משתמשים פעילים עם קהל כולל של 4 מיליארד, כאשר כמיליארד מיילים עוברים במערכת שלה מדי יום.
בשביל מה אני צריך תוכנת שיווק בדוא"ל?
שיווק בדוא"ל קל מספיק כשיש לך כמה מנויים. אתה יכול לשלוח להם הודעות דוא"ל בודדות, או עותק מוסתר למייל אחד, אבל ככל שתקבל יותר מנויים, כך קשה יותר לנהל את כולם.
לא תוכל לשלוח מיילים בודדים לאלפי מנויים, בטח לא דרך שירותים כמו Gmail, Yahoo והשאר. מַדוּעַ? מכיוון שרוב ספקי שירותי הדוא"ל מגבילים את מספר האימיילים, אתה יכול לשלוח בבת אחת. בנוסף, אם אתה שולח דואר זבל לאנשים עם הודעות הדואר האלקטרוני שלך, שירותים אלה עשויים לתייג את הכתובת שלך ככתובת ספאם, ולהגביל עוד יותר את היכולת שלך להגיע לכל קהל. קשיים נוספים בעיצוב, בדיווח ובעמידה בחוק (כמו הוספת אפשרות ביטול המנוי), יעכבו את יכולתך לשלוח מיילים מהכתובת הפרטית שלך.
כלי שיווק וניהול במייל יאפשר לכם להתגבר על הקשיים והמגבלות הללו. זה יציע לך דרכים להפוך תהליכים לאוטומטיים, אתה תבניות בעיצוב מקצועי, אני מוודא שהודעות הדוא"ל שלך מועברות. והכי חשוב, היא תפיק דוחות שיאפשרו לכם לקבל החלטות טובות יותר ולשפר את הקמפיינים שלכם, והיא תאפשר לכם לעשות הכל בקלות. כאן נכנסת לתמונה Mailchimp מכיוון שהיא מציעה את כל האמור לעיל ועוד.
תחילת העבודה
היסודות
Mailchimp מציעה גרסה חינמית של השירות שלה, והיא מרשימה. זה מאפשר לך לשלוח 10,000 מיילים ל-2000 אנשי קשר בכל חודש.
כדי להתחיל, תצטרך להיכנס לאתר ולהירשם. הגדרת החשבון היא פשוטה למדי, ויש מדריך שיעזור לך גם אם אינך מתמצא בטכנולוגיה. לאחר ההרשמה, תתבקשו להציג דברים כמו כתובת הדוא"ל שלכם, אתר אינטרנט, רשימת מנויים, ולהתחבר למדיה חברתית וכו'. רגע לפני שתסיימו, תוצע לכם האפשרות " מצא את נתיב השיווק שלך " א. שירות מאוד מועיל למתחילים שלוקח רק 60 שניות להגדרה.
עכשיו אתה יכול להתחיל לעצב את המייל הראשון שלך על ידי בחירת תבנית, הוספת אנשי קשר, והרי! אתה מוכן לשלוח את האימייל הראשון שלך לאחר כמה שלבים קלים ומודרכים. עליך להיות מודע לכך שמכיוון שזו גרסה חינמית, תהיה כותרת תחתונה של Mailchimp בכל אחד מהודעות הדוא"ל שלך.
תגים ופלחים
כשאתה מייבא את אנשי הקשר שלך, חשוב שתתייג אותם בהתאם, שכן זה ייתן לך יותר חופש למקד למנויים מאוד ספציפיים לכל קמפיין שתחליט להפעיל. אתה יכול להוסיף מספר תגים לאיש קשר יחיד. ניתן גם ליצור פלחים המשמשים ליצירת קהלי יעד, על סמך נתונים משותפים, שיתעדכנו אוטומטית.
פילוח מתקדם
עבור המשתמש בתשלום, ישנן דרכים מובנות נוספות למיין ולמקד אנשי קשר. ניתן לשלב תנאים שונים כמו גיל, מין, פעילות רכישה ועוד. משווקים שהשתמשו בקמפיינים המפולחים הללו ציינו עלייה של 760% בהכנסות.
תבניות
Mailchimp מקל על שליחת דוא"ל על ידי מתן אפשרות לבחור מתוך תבניות שנוצרו בצורה מקצועית, הניתנות להתאמה אישית, זמינות כמעט לכל אירוע. אתה יכול לקבל בברכה מנויים חדשים או להכריז על שחרור של מוצר חדש עם תבנית מוכנה מראש. גם אם זו הפעם הראשונה שאתה יוצר מסע פרסום בדוא"ל, עם התבניות האלה, אתה תיראה כמו מקצוען. התבניות מעוצבות בצורה כזו שצריך רק ללחוץ על תיבה, להוסיף טקסט או תמונה וזהו. ל-Mailchimp יש יותר מ-100 תבניות זמינות.
ערוצי שיווק
MailChimp מציעה גם מגוון ערוצי שיווק, שבעה מהם זמינים למשתמש החינמי. המעניינים ביניהם הם:
- דפי נחיתה – אתה יכול לעצב דפי נחיתה יפים עם MailChimp כדי לכלול קריאה ברורה לפעולה. יתרה מכך, ניתן לפרסם ללא הגבלה דפי נחיתה בחינם.
- מודעות פייסבוק ואינסטגרם – אתה יכול להשתמש בנתוני MailChimp שלך כדי ליצור קמפיינים בפייסבוק. אתה יכול בקלות ליצור מודעות, לשלם עבורן ולעקוב אחר התוצאות דרך MailChimp.
- פרסום חברתי – לא רק שאתה יכול ליצור מודעות, אלא אתה יכול גם ליצור ולפרסם את הפוסטים שלך בפייסבוק ובאינסטגרם, ולעקוב אחר הביצועים שלהם בלוח המחוונים של MailChimp.
אוטומציה
בונוס נוסף למשתמשים חינמיים הוא האוטומציה החד-שלבית, המאפשרת לשלוח הודעת קבלת פנים אוטומטית למנויים חדשים. זה גם מאפשר לך לשלוח מייל אוטומטי לימי הולדת, ימי נישואין, ואפילו לשלוח תזכורות למשתמשים עם עגלות נטושות. ישנם 21 סוגי אוטומציה שיעזרו לך לחסוך זמן ולבצע יותר דברים. משתמשים בחינם מוגבלים לבחור אחד, בניגוד למשתמשים משלמים שיכולים לבחור כל מספר של פעולות אוטומציה כדי ליצור זרימת עבודה מרובת שלבים מותאמת אישית.
עם זאת, יש כמה הערות שיש לקחת בחשבון. אתה לא יכול ליצור זרימות עבודה אוטומציה משלך, ועריכת אלה הזמינים היא קשה, אבל עבור אלה שרק מתחילים את מסע השיווק בדוא"ל, זו התחלה מצוינת.
דוחות
לאחר שתתחיל את מסע הפרסום שלך, תהיה לך גישה לדוחות. תוכל לעקוב אחר מגמות עם נתונים סטטיסטיים בזמן אמת, לעקוב אחר ביצועים ולזהות את החוזקות והחולשות שלך. תוכל להשתמש במידע זה כדי ליצור מסעות פרסום טובים יותר, לקבל החלטות טובות יותר ולהבין טוב יותר את הקהל שלך ואת ההתנהגות שלו. זה עוזר לך להבין מי קיים אינטראקציה עם האימיילים שלך, מי לחץ על מה ומי קנה או הוריד את המוצרים שלך. אתה יכול לקבל גרפים אינטראקטיביים, מעקב גיאוגרפי, מידע על מדיה חברתית ועוד. בנוסף, אתה יכול לשלב את Google Analytics כדי לקבל עוד יותר מידע.
תמורת תשלום, אתה אפילו יכול לקבל דוחות השוואתיים המאפשרים לך לבחור כל מספר של מסעות פרסום, כדי לעזור לך לזהות דפוסים במעורבות של מנויים.
אינטגרציות
Mailchimp מציעה יותר מ-500 אינטגרציות ותוספות. אתה יכול בקלות לשלב כלים שאתה כבר משתמש בהם ולפתוח את הדלת לאינספור אפשרויות אחרות. כמה אינטגרציות חיוניות; אחרים מוסיפים אפשרויות התאמה אישית וכוללים כל דבר, החל משילובי CRM ומסחר אלקטרוני ועד אינטגרציות אנליטיות ועוד. ללכוד יותר לידים וליצור תשובות אוטומטיות כאשר לקוחות מוסיפים פריט לעגלה או לרשימת המשאלות שלהם. חבר את אתר הוורדפרס שלך כדי להוסיף עוד אפשרויות התאמה אישית, ליצור חלונות קופצים ועוד הרבה הרבה יותר.
עיוות זמן
תכונה זו בתשלום מתזמנת קמפיינים בדוא"ל על סמך אזורי זמן בודדים. כך המנויים שלך יקבלו את המיילים שלהם בזמן הנכון, לא משנה אם הם בניו יורק או בלונדון… במקום לשלוח את המייל לכולם בבת אחת, Timewarp יעכב ותשלח אותו רק כשהזמן מתאים, מה שיאפשר לך כדי לוודא שהודעות האימייל שלך לא יאבדו או מוזנחות בגלל שבחרת בטעות בזמן הלא נכון לשליחתן.
בּוֹחֵן
ישנם שני סוגים של בדיקות זמינים: בדיקת A/B ובדיקה מרובה משתנים. A/B מאפשר לך לבדוק שלוש וריאציות של משתנה בודד, (שורת הנושא, למשל) וכיצד הן משפיעות על האופן שבו המנויים שלך מקיימים אינטראקציה עם האימיילים שלך. בדיקה רב-משתנית, לעומת זאת, מאפשרת לבדוק עד 8 וריאציות של כל אחד מתוך עד 3 משתנים בבדיקה אחת. בעזרת בדיקות אלו, תוכל לגלות איזו אפשרות עובדת בצורה הטובה ביותר, ולוודא שהמאמצים שלך מניבים את התוצאות הטובות ביותר.
מה אנחנו אוהבים ב-MailChimp (המקצוענים)
Mailchimp מלא בתכונות מעניינות, שימושיות ומועילות ואנו מגלים שיש הרבה היבטים חיוביים לניסיון, במיוחד הגרסה החינמית.
הדברים בחינם
אנחנו אוהבים את העובדה שאתה יכול לעשות הרבה עם התוכנית החינמית. אתה יכול לשלוח עד 10,000 מיילים ל-2000 אנשי קשר, ולא רק שאתה מקבל תבניות בסיסיות, אפשרות אוטומציה אחת, שבעה ערוצי שיווק, אפשרויות פילוח בסיסיות ודוחות בסיסיים. עם זאת, יש מלכוד קטן. יהיה לך תג MailChimp בתחתית כל דוא"ל, שלדעתנו הוא מחיר קטן לשלם.
קלות שימוש
Mailchimp קל לשימוש במובנים רבים: קל להגדיר אותו. התהליך כולו מודרך מאוד, והוא אפילו מציע לך אפשרות ' מצא את נתיב השיווק שלך '. זה מאוד אינטואיטיבי; אין צורך בידע טכני. הממשק שלו נקי, ללא כל רעש מיותר. הוא מיישם מנגנון גרירה ושחרור בעורך. אתה יכול להשתמש בתבניות ובתגים מובנים מראש, להגדיר בקלות את האוטומציה, ולאחר שהכל מוכן, פשוט לשלוח את המיילים.
אינטגרציות ותוספות
עם יותר מ-500 אינטגרציות זמינות, MailChimp פותחת את הדלת להמון אפשרויות. אתה יכול להוסיף כלי ניתוח נוספים, אפשרויות עיצוב נוספות, לחבר את חנויות המסחר האלקטרוני שלך, להוסיף חלונות קופצים, לחבר את המדיה החברתית שלך ועוד הרבה יותר, כדי ליצור חוויה הרבה יותר טובה ומותאמת אישית ולממש את מלוא הפוטנציאל שלך.
הפלאגין של וורדפרס
ל-Mailchimp יש תוסף וורדפרס, שלדעתנו הוא מועיל מאוד לקוראים שלנו. זה יקל על ההרשמה לניוזלטר שלך עם טפסי הרשמה ידידותיים למשתמש ומותאמים לנייד.
מה גורם לנו לשקול מחדש את השימוש ב-MailChimp (החסרונות)
בין ההיבטים החיוביים הרבים של MailChimp, יש גם כמה שליליים. אנו מאמינים שחשוב שתדעו עליהם לפני שאתם מתחייבים לחלוטין לנסות זאת.
מְחִיר
אחד הצדדים השליליים העיקריים של MailChimp הוא המחיר שלו. ככל שתרצה לשלוח יותר אנשי קשר אליהם, כך תצטרך לשלם יותר. למרות שלאתר יש מחשבון, הוא כן כולל את העלויות המפורטות באותיות הקטנות במשוואה הסופית. יש עלות נוספת אם אתה חורג ממספר האימיילים בתוכנית שלך. כך, למשל, אם אתה משלם $259 עבור תוכנית של 50,000 אנשי קשר, ואתה חורג מהקצבה שלך, תצטרך לשלם $59.99 נוספים לחודש לכל 4000 אנשי קשר נוספים. עבור חלק, זה נראה מוגזם (50,000 עבור $259 לעומת 4000 עבור 59.99). יתר על כן, יש להם תוכנית תשלום לפי נסיעה, שבה אתה יכול לרכוש אסימונים. תוכנית זו נראית גם יקרה מאוד, מכיוון שכל אסימון מוציא בכל פעם שנשלחת אימייל.
אין אימיילים עסקיים
ישנן כמה מגבלות על MailChimp מבחינת מה שהיא מציעה וכיצד היא מציעה זאת. אם נשקול את המונחים של דוא"ל עסקה ושיווקי , נלמד במהירות ש-MailChimp לא מספקת את מה שרובנו מחשיבים כהודעות דוא"ל עסקות. MailChimp מגדיר מיילים שיווקיים כהודעות שאתה שולח המכילות תוכן פרסומי. בעוד שהודעות דוא"ל עסקות מוגדרות כהודעות, אתה שולח המכילים מידע הדרוש להשלמת תהליך עסקה (כגון קבלה).
מגבלות עיצוב
למרות שאנו מאמינים שהתבניות מקלות על יצירת קמפיינים בדוא"ל, יש בכך גם חיסרון מכיוון שהוא מגביל את אפשרויות העיצוב. לא רק שאתה צריך לעקוב אחר התבנית כדי ליצור את המייל, אלא שאתה גם צריך לקחת בחשבון גורמים מסוימים, כמו גדלים וממדים. משהו שמגביל את אפשרויות העיצוב שלך עוד יותר. בסך הכל, תבניות אלו אינן חריגות והן דומות לתבניות אחרות המוצעות על ידי כלים דומים אחרים.
אוטומציה מוגבלת
בעוד שהאוטומציה של Mailchimp פשוטה להקצאה, בפועל היא פשוטה מדי ומוגבלת מדי. אין עורך זרימת עבודה כדי להפוך את ניהול שלבי האוטומציה לפחות בעייתי. גם עריכת האוטומציה הקיימת היא קשה. בסך הכל, כשזה מגיע לאפשרויות אוטומציה, ל-MailChimp אין, בעוד שאחרים, כמו ActiveCampaign, למשל, מצטיינים בו.
שורה תחתונה
אנו ממליצים על MailChimp למתחילים, לאלו שיש להם מעט אנשי קשר ולאלו שלא בהכרח זקוקים למייל עסקאות. זהו פתרון הכל-באחד לשיווק בדוא"ל ודיווח אינפורמטיבי. הדבר הנפלא בו הוא שמשתמשים בחינם יכולים לקבל הרבה מכלי זה. אתה יכול לקבל את האוטומציה הבסיסית בחינם, אתה יכול לקבל תבניות נחמדות ויכולת לתייג ולפלח. תהיה לך גישה ל-7 ערוצי שיווק שונים, ובסך הכל, תקבל הרבה בחינם. עם זאת, אם אתה מוכן לשלם, תקבל עוד יותר אפשרויות כמו בדיקות ותכונות מתקדמות אחרות.
ישנן גם מספר מגבלות שעלולות לגרום לך לשקול מחדש את השימוש בכלי זה. המגבלה החשובה ביותר היא המחיר. יותר ויותר יקר להשתמש בו ככל שיש לך יותר אנשי קשר. עבור חלק, העלות עשויה להיות מקובלת, מכיוון שהם יכולים לקבל תשואה טובה על השקעתם, עבור אחרים, עם זאת, הדבר עשוי להתברר כיקר מדי. לבסוף, בעוד שאנחנו אומרים שזהו פתרון הכל-באחד לשיווק בדוא"ל, אנחנו לא יכולים לומר הרבה כשמדובר במיילים עסקיים.
אנחנו אוהבים להשתמש בכלי הזה, ואנחנו ממליצים עליו בחום. למרות שזה טוב במיוחד עבור פרילנסרים ועסקים קטנים, אנחנו גם חושבים שזה יועיל לארגונים גדולים יותר עם הרבה אנשי קשר.
אתר אינטרנט: https://mailchimp.com/
תפקיד : ניהול דוא"ל ושיווק.
חלופות : ActiveCampagin, ConvertKit, GetResponse, MailerLite
תמחור : המחירים משתנים, בהתאם למספר אנשי הקשר, ויש להם מחשבון באתר האינטרנט שלהם. עד 2000 אנשי קשר בחינם. 500 אנשי קשר – $9.99 לחודש. 200,000 אנשי קשר – $1,099 לחודש