תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
עבור רוב אנשי המקצוע היצירתיים, עבודתם דורשת שניים או עשרים תהליכים כדי לתרגם יעדים עצומים למשימות שניתן לבצע. ואז יש את המטלות האדמיניסטרטיביות: מענה למיילים, בדיקת העתקת מסמכים, מעקב אחר העתקת מסמכים – כל המכלול של עבודה עמוסה. לה נאנח.
אם אתה מעצב, מנהל פרויקטים – או ריילי משיווק שסקרן ללמוד משהו חדש – המדריך הזה לניהול פרויקטים עיצוביים יראה את הצעדים המעשיים שאתה יכול לנקוט ברגע זה כדי לסגור פעילויות מבזבזות זמן ותסכול. לשים קץ לעיבוד מחדש של נכסים. תגיד לא ל-scope creep. ובנה מסגרת ללא תקלה שיכולה להסתובב לבלתי צפוי.
מדריך זה הוא חלק אחד של הדרכה וחלק אחד פילוסופיית פרודוקטיביות (עם זריקת המלצות תוכנה) כדי להגשים את שאיפות ניהול פרויקט העיצוב שלך. עכשיו קח את כוס הקפה השלישית שלך ובואו נתחיל!
תוֹכֶן הָעִניָנִים
- מהו ניהול פרויקטים בעיצוב?
- כיצד לבצע ניהול פרויקטים בעיצוב (וטיפים לפתרון אתגרי מעצבים)
- מדריך כיס לעיצוב מתודולוגיות לניהול פרויקטים
מהו ניהול פרויקטים בעיצוב?
ניהול פרויקטים בעיצוב עובד עם אנשי מקצוע יצירתיים כדי להמשיג, לנהל ולבנות פרויקטים עיצוביים, ממוצרים ועד חנויות פופ-אפ.
בניגוד לפרויקטים מסורתיים עם תאריך התחלה וסגירה, פרויקטי עיצוב נמשכים. נדרש משוב של לקוחות ולקוחות כדי להשתפר לקראת החוויה הבאה. יתרה מכך, לפרויקטים עיצוביים מאפיינים ואתגרים שונים מכיוון שעבודת עיצוב היא סובייקטיבית. כתוצאה מכך, אין שני מעצבים שייצרו את אותו הפרויקט! לכל אחד יש טעם, תפיסה וחוויות חיים ייחודיים.
אנשי מקצוע יצירתיים מצליחים מבינים שעיצוב ומערכות חייבים לעבוד זה לצד זה כדי שאנשים יספקו עבודה באיכות גבוהה לעולם – מבלי להישרף. אז בואו נרים את הווילון ונעבור על הפעולות הפנימיות של ניהול פרויקטים בעיצוב.
כאשר אנו צוללים לתוך כל שלב של פרויקט עיצוב, תלמד טיפים שיעזרו לך פי 10 לפרודוקטיביות הצוות וליצור סביבה צפויה עבור מעצבים להתמקד בעבודה החשובה!
כיצד לבצע ניהול פרויקטים בעיצוב (וטיפים לפתרון אתגרי מעצבים)
שלב 1: תכנון והכנה
הסוד הלא כל כך להצלחת פרויקט עיצוב? בהירות . משמעות הדבר היא חיבור בין העובדים, כלי ניהול הפרויקטים והמערכות שלך כדי להכין כיצד אתה עושה לספק שירותי עיצוב.
שלב 1: ארגן את צוות הפרויקט
רוב העסקים אימצו מבנה מרוחק-ראשון בעולם המשתנה במהירות. אתה לא מוגבל לאותו בניין או מיקוד כשאתה מחפש כישרון! יתרה מכך, הנוף של מערכי מיומנויות העיצוב הוא עצום ומגוון. תרצה להביא מנהלי פרויקטים עיצוביים ומעצבים מגוונים כדי למלא אחריות ספציפית של תהליך העיצוב.
להלן רשימה קצרה של תפקידי העיצוב הנפוצים ביותר, שלכל אחד מהם פונקציות שונות:
- מעצבים גרפיים מסדרים מושגים ויזואליים וטקסטים כדי להעביר את המסר של המותג, השיווק, האינטרנט וחומרי הפרסום
- מעצבי UX מעצבים את המסע של המשתמש באמצעות דפי אינטרנט כדי להפוך אותו למהנה ונגיש
- מעצבי ממשק משתמש מארגנים כפתורים של דף אינטרנט, שדות הזנת טקסט, ערכות צבעים וכו' כדי לגרום לכל אלמנט ויזואלי להתאחד כתמונה אך לשרת מטרה בנפרד.
- מעצבי מוצר בונים פתרונות לצרכי הלקוח על ידי פיתוח ושיפור תכונות המוצר
- מעצבים חווייתיים בונים חוויה אינטראקטיבית כדי לתקשר מידע לאנשים במרחב
- מעצבי גרפיקה בתנועה משלבים סיפורים, אנימציה ויצירת סרטים כדי ליצור סרטוני דו-ממד ותלת-ממד
- מעצבי משחקים ממציאים חווית עולם וירטואלי עם דמויות וקווי עלילה
- כותבים מרכיבים את שורות התיוג, הביטויים והמשפטים בקול של מותג כדי לגרום לקוראים לפעול
בין אם יש לכם צוות פנימי של שניים או חמישים, סביר להניח שתיעזרו בקבלנים מסיבות שונות בכל זמן נתון:
- הוסף תמיכה לפרויקט עיצוב בקנה מידה גדול
- מילוי חוזר למעצב בזמן שהוא בחופשה או בחופשה
- ספק מיומנויות או התמחויות שאינן קיימות בצוות הפרויקט הנוכחי
- קח על עצמך מילוי משימות בעוד צוות הליבה מתמקד באסטרטגיית עיצוב ותכנון
בניית צוות פרויקט עם Rolodex של קבלנים אמינים תבטיח שיש לך את האנשים הנכונים במקום (או את האנשים הנכונים לצלצל) כמעט בכל מקום!
שלב 2: סידור זרימות עבודה בתוכנת ניהול פרויקטים בעיצוב
אם אתה כמו רוב צוותי העיצוב, אתה משתמש במספר תהליכים וכלים כדי להשלים פרויקט מתחילתו ועד סופו. אנשים לא צריכים לעבוד 24/7, אבל יש דבר אחד שיכול – תוכנת ניהול פרויקטים בעיצוב שלך!
מעצבים צריכים כוח מוח לעבודה יצירתית, לא לעבודה עסוקה . Busywork מסנן יותר מ-50 מיילים כדי לקבל משוב על עיצוב. בניית תיקיית לקוח מאפס בכל פעם. או להגיב לאותו "האם אני יכול לקבל את קובץ הגופן הזה?" הודעה כל יומיים.
אז איך אתה יכול לפתח זרימות עבודה חסינות כישלון? שאל את המקור: הצוות שלך!
- אילו נכסי עיצוב גוזלים הכי הרבה זמן?
- אילו משימות מונוטוניות אתה עושה ביום יום?
- אילו סוגי משימות דורשות שיתוף פעולה עם אחרים?
- באילו פגישות אתה משתתף שלא מספקות לך ערך?
- האם יש דברים שצריכים להיות אוטומטיים או למיקור חוץ למישהו אחר?
- האם הכלים לניהול הפרויקטים מאטים אותך? זה אני?
לאחר מכן תוכל להתחיל להרכיב זרימות עבודה שישפיעו לטובה על הצוות כולו.
משהו שכדאי לזכור הוא שאתה לא (ולא צריך) להנדס יותר מדי ולבצע שינויים דרסטיים בתהליך העיצוב בן לילה. זה עלול לשבש את הזרימה של הצוות ולהזמין בעיות נוספות פנימה. אם אתה רוצה להתחיל לבצע מהלכים היום, צור והתאם אישית תבניות עיצוב אתרים עבור פרויקטים שונים. חובה לצוותים עם פרויקטים, תהליכים או משימות שגרתיות!
טיפ: הוסף זמן חיץ בתבניות שלך עבור כרית לאורך ציר הזמן של הפרויקט.
שלב 3: הכנס את בקשת פרויקט העיצוב
זה נשמע מוכר? למעצב נשלח אימייל מג'סי ב-IT וביקש "רק באנר ממותג של LinkedIn עבור צוות ה-IT". בתמימות, המעצב חושב שזה פשוט מספיק ויכול להפיל את זה תוך חצי יום. לאחר כמה חילופים קצרים, המעצב שולח את הבאנר של Linkedin ומחזיר אותו לרשימת המטלות שלו. הודעה קופצת מג'סי המציעה שהבאנר הוא חלק ממסע פרסום פנימי וצריך כעת 43 נכסים.
סיפור עתיק יומין.
זו המציאות שרוב המעצבים הגרפיים צריכים להתמודד איתה כמעט כל יום כשאין ערוץ סטנדרטי לבקשת עיצוב במקום. כדי לעזור למעצבים הגרפיים שלנו לצאת מהמעגל הזה, השתמש בטופס מקוון!
טפסים מקוונים טובים בהרבה מהודעות דוא"ל שנקברות בתיבת הדואר הנכנס של מישהו. הנה הסיבה:
- טפסים מקוונים מבטיחים משאבי זמן ומשאבי אנשים לא מבוזבזים – במיוחד בשלב הביצוע
- טפסים מקוונים נשלחים לכלי ניהול הפרויקטים לצורך נגישות ואישור – לפני תחילת עבודה כלשהי
- טפסים מקוונים מבטיחים שלבקשות עיצוב יש מספיק מידע על דרישות הלקוח כדי להתחיל לשרטט את היקף הפרויקט ללא בלבול.
- טפסים מקוונים מפחיתים את הסיכוי לזחילת היקף – עקב אכילס של מעצב
חלק מתפקידו של המעצב הוא להציע פתרונות לבעיה שלקוח מנסה לפתור. ובכל זאת, זה יכול ללכת למיליון כיוונים שונים אם המעצב מחפש מידע. התאם אישית את הטופס המקוון שלך כדי לדרוש ציפיות ברורות (יעד הפרויקט, תוצאות ברמה גבוהה, תאריך היעד, תקציב), כך שצוות הפרויקט יוכל לראות במה מדובר.
מהצד השני, לקוח עיצוב צריך לדעת איך תיראה עבודה עם המעצבים והעסק שלך. רגשותיה של אלמנטור לגבי ציפיות הלקוחות אומרים שהכי טוב: "אחת הדרכים להבטיח שפרויקט יעבור בצורה חלקה היא על ידי הגדרה וניהול של ציפיות הלקוח. אמנם יכולים להיות לא מעט שלבים שלוקחים קצת זמן ומאמץ, אבל ביצוע בדיקות הנאותות הנדרשות יכול למנוע חיכוכים בטווח הארוך ולשמור על המוניטין שלך מהמם".
כמה צעדים אלה שאתה יכול לנקוט כעת כדי להניח את הבסיס לחוויית לקוח מוצלחת מספקים מרכז שבו אתה יכול לשתף מסמכים, תאריכי מפתח לשיחות לקוח ומשימות עם עדכוני סטטוס. צור תבנית עבור מרכז לקוח זה ושפר אותה ככל שהאסטרטגיות, זרימות העבודה והמשאבים של הצוות שלך מתפתחים עם הזמן!
שלב 2: הבנייה
שלב 4: גזום את סדרי העדיפויות לשקיפות מלאה
כאשר משימות מגיעות ממגוון מקורות – מנהלים, צוותי שיווק, ג'יימי מבקש להדפיס את שיעורי הבית שלהם – מה יש עדיפות? זה יכול להיות מבולגן מוקדם ולעיתים קרובות בין הערות פוסט-איט, הודעות Slack ומיילים.
עם רשימת משימות ייעודית בתוכנת ניהול פרויקטי עיצוב, לכל מעצב יש תצוגה מפורטת של עומס העבודה שלו בכל יום וכיצד הוא משתלב בתמונה הרחבה יותר. רשימת משימות אישית עוזרת לצוותים יצירתיים ביותר מדרך אחת:
- מעצבים משוחררים מעומס אדמיניסטרטיבי
- המעצבים שומרים על סדר עדיפויות, תאריכי יעד ותלות במשימה
- מנהלי פרויקט עיצוב יכולים להקצות משימות ולעקוב אחר התקדמות כדי לעדכן לקוחות ובעלי עניין אחרים
שלב 5: הפוך את העבודה לבלתי נשכחת עם מערכת מעקב אחר זמן
זמן הוא משאב סופי, אבל הוא הכי לא מובן. קריאייטיבים נאבקים עם שמירת זמן, וזה יכול להיות מסיבות אחרות מלבד מוטיבציה:
- הם משתמשים בכלי פרהיסטורי למעקב זמן שהוא מסובך ולא ידידותי ליצירתיות
- הם לא יודעים איך להתחיל ולהיות עקביים עם שמירת זמן
- הרעיון של ניהול מיקרו הוא מייאש
התחל עכשיו אם מעקב אחר זמן אינו הרגל קולקטיבי. התחומים החיוניים ביותר בעסק שלך מושפעים ממעקב זמן:
- שמירה על רווחיות של פרויקטים
- שיפור מודלים של תמחור
- ניהול עומסי עבודה בצוות
- בקשת אישורי תקציב לשדרוג הטכנולוגיה ולהבאת תמיכה בעיצוב
אתה צריך אימות שתשומת הלב, המערכות והאנרגיה של צוות העיצוב שלך מושקעים במשימות הנכונות. אז בואו ניקח את רשימת ההזמנות של שמירת זמן למעלה ונראה איך אתה יכול לעודד את צוות העיצוב שלך לעקוב באופן עקבי אחר זמן:
- הם משתמשים בכלי פרהיסטורי למעקב זמן שהוא מסובך ולא ידידותי ליצירתיות. מחקר כלים לניהול פרויקטים שיכולים להשתלב עם תוכנת ניהול פרויקט העיצוב שלך. (הבא שניים עד ארבעה מעצבים במהלך הניסוי והבחירה. ראה מדוע ב-#2)
- הם לא יודעים איך להתחיל ולהיות עקביים. בקשו מ"שגרירי הזמן" (המעצבים שנבחרו) להשתמש בכלי מעקב הזמן וללמד את שאר הצוות במפגשים בטוחים של 1:1
- הרעיון של ניהול מיקרו הוא מייאש. שתף עם הצוות שלך איך נתוני מעקב בזמן כנה לא פועלים נגדם , אלא כדי שהם ידחו כשיש יותר מדי עבודה לתור הבקשות
מעצב מתרחק מהאזור היצירתי שלו בכל דקה שהם מבלים בחיפוש אחר קובץ. זה כמו תעלומה של ננסי דרו שמחפשת את העקבות הדיגיטליות של טיוטה. הנה דברים שכדאי להימנע מהם:
- אחסון קבצי פרויקט על שולחן העבודה של מעצב
לעתים קרובות, משימות עיצוב מועברות דרך מעצבים מרובים. כתוצאה מכך, מעצב יכול בקלות לפספס זמן בהמתנה על מישהו שישלח את קובץ הפרויקט משולחן העבודה שלו. (או שהם יכולים להאזין לגרסה בת 10 הדקות של "All Too Well" פעמיים, וזה לא ייחשב זמן שגוי.)
- שימוש במספר שירותים מבוססי ענן עם גישה לא אמינה
"זה בכונן. לא, לא כונן המותג… לא Google Drive… לא Dropbox. רגע רגע, זה בכונן המותג. אה, אתה צריך VPN כדי לגשת לכונן המותג? ש*ת."
אני צריך להגיד יותר?
- הגבלת גישה לקבצי הפרויקט
אם אלכס מגשים את חלומות הטיולים היוקרתיים שלהם במימי הטורקיז של איי בהאמה, הדבר האחרון שהם רוצים לעשות הוא לשלוח נתיב קובץ לדגמי דף האינטרנט.
- שמירת שינויי עיצוב על פני הקובץ המקורי
ממשיכים הלאה…
אם השימוש במערכת תיקיות פשוטה ומשעממת לא מעורר שמחה בצוות העיצוב שלך, נסה את לוחות הציור של ClickUp! מעצבים יכולים לקשר נכסים, לחשוב על רעיונות חדשים וליצור משימות פרויקט מפורטות. "אנחנו עורכים האקתוני עיצוב ומוצרים – מפגשי סיעור מוחות – שבהם אנו יוצרים רעיונות בזמן אמת ועובדים דרך בעיות UI/UX מאתגרות", אומר זאק בלודג'ט, מנהל המוצר הבכיר של ClickUp.
שלב 3: סיום
שלב 6: הקמת תרבות של משוב
חלק זה של תהליך ניהול פרויקט העיצוב מרגיש כמו ספרינט אל קו הסיום. ראשית, מעצבים מקבלים משוב ומבצעים שינויים מורכבים או שינויים משמעותיים כדי להתקרב לחזון הלקוח. ואז ימים מרגישים כמו שעות ושעות כמו דקות.
שקול לסנן את כל הודעות המשוב לתוך מערכת ניהול הפרויקטים שלך כדי למקסם את התקופה הקצרה אך הקריטית הזו.
קבל היפר ספציפי על ידי שימוש בכלי הערות כדי להגיב ישירות על קבצים, כך שמעצבים לא יצטרכו לעשות עבודת בילוש. אלא אם כן את שניה טוויין, עליך לתת משוב איכותי למעצב על מרכיבי הנכס שלא מרשימים אותך במיוחד. הערה מעורפלת יכולה לגלגל שלג למספר איטרציות של עיצוב שניתן היה להימנע ממנו.
אם אתה מחפש להתחיל או לשפר את מערכת המשוב שלך, שקול להשתמש ב-DACI, מסגרת קבלת החלטות המגדירה את מעורבותו של אדם בפרויקט.
- נהג : האדם שמנהל את כל הפרויקט מתחילתו ועד סופו
- מאשר : האדם או האנשים שיש להם את המילה האחרונה על תכונות של פרויקט
- תורם : האדם או האנשים המשפיעים על ההחלטה בגלל מומחיותם
- מיודע : האדם או האנשים שאינם מעורבים ישירות בפרויקט אך צריכים להיות מודעים כי זה יכול להשפיע על עבודתם
קח את זה צעד קדימה והוסף את זה לכלי ניהול פרויקט העיצוב שלך לשקיפות, עדכונים ושמירת תיעוד!
שלב 7: שלח את התוצרים הסופיים וניקיון הבית
כל הנכסים מאושרים, וזה הזמן לעטוף אותם בקשת וירטואלית ולשלוח אותם! זה המקום שבו תיקיית פרויקט הלקוח משלב א' מועילה. זה לא רק מייעל את האספקה ללקוח, אלא הוא גם משמש כארכיון לכל החומרים הקשורים לפרויקט. משימות, תקשורת, מסמכים, חשבוניות – כולם מקושרים יחד לעיון קל!
שלב 8: תקפוץ את הלהיטים הגדולים של שנות ה-90 וחגגו כצוות
חגיגות אינן נדרשות, אם כי חובה ביותר , במיוחד עבור פרויקטים שיכולים להימשך עד תשעה חודשים! כל הלילות המאוחרים של פתרון בעיות וחברי צוות עושים מעל ומעבר צריכים להיות מוכרים בסביבה מהנה. (כלומר, תסתכל על הפרצופים המחייכים האלה אחרי השקה מנצחת!)
צלצל בפעמון! אנחנו בסוף תהליך ניהול פרויקט העיצוב – אבל יש חלק אחרון בפאזל הזה כדי להביא את הכל הביתה. התקווה שלי עבורך ועבור הצוות שלך היא הצלחה ארוכת טווח, אז הנה כמה מתודולוגיות שיש לקחת בחשבון שיכולות לעזור לך להבין טוב יותר את הפרויקטים והצוותים שלך.
מדריך כיס לעיצוב מתודולוגיות לניהול פרויקטים
עיצוב זריז
מתודולוגיית ניהול הפרויקטים הזריזים היא גישה אינקרמנטלית ואיטרטיבית לניהול פרויקטים בשלבים. לכל איטרציה יש היקף קבוע (בין 1-3 שבועות) כדי לשמור על עקביות שחרור המוצר, יציבות ואספקה בזמן!
מקצוענים בעיצוב זריז
- שביעות הרצון והשימור של הלקוחות עולה
- קוד תוכנה ותקני בדיקה משמשים שוב ושוב
- תפקידים ספציפיים עם מספר נהגי פרויקט כדי לעמוד באותה מטרה
חסרונות עיצוב זריזים
- חוסר הבנה פוטנציאלי בגמישות זרימת העבודה
- ארגונים מסוימים עשויים למצוא שזרימות עבודה זריזות מתאימות לתרבות גרועה
- מקצוען זריז מנוסה עשוי להיות נחוץ לצוותים חדשים בתחום הזריזות
עיצוב קנבן
מתודולוגיית ניהול הפרויקטים של Kanban מאפשרת לצוותים לדמיין את עבודתם באופן לא מפריע. לוח Kanban מובנה בעמודות כדי לעזור לצוותים לדמיין את כמות העבודה בתהליך. כרטיס (המייצג את המשימה) עובר בכל עמודה (המייצג את מצב זרימת העבודה) משמאל לימין עד שהוא מגיע למצב בוצע.
מקצועני עיצוב Kanban
- מגבלות עבודה בתהליך מונעות עומס יתר
- כלי לניהול פרויקטים המיועד לאנשים ויזואליים
- יותר חיזוי עם מערכת יציבה ותקשורת פתוחה
חסרונות עיצוב של Kanban
- היעדר מסגרות זמן בכל שלב של זרימת עבודה
- לוחות Kanban מיושנים יהפכו לצוואר בקבוק
- יש להשתמש במסגרת ניהול פרויקטים משומנת היטב
עיצוב Scrum
מתודולוגיית ניהול הפרויקטים של Scrum מוסיפה לגישה הזריזה על ידי יישום פגישות ספרינט עיצוביות. פריטים בעדיפות גבוהה מתור הבקשות לעיצוב נבחרים בקפידה כדי לבנות ספרינט אחד שיכול להימשך עד ארבעה שבועות.
"אנחנו – מעצבים, מנהלי פרויקטים ומנהל קריאייטיב ראשי – בודקים את כל הבקשות הנכנסות ומתזמן משימות על סמך מועדים ורוחב פס של הצוות. אנחנו גם מנצלים את הזמן הזה כדי לשאול כל שאלה לגבי תקציר הבקשות ולספק עדכוני סטטוס על משימות שכבר מתבצעות", אומרת שרה גורדון, מנהלת הפרויקטים הקריאטיביים של ClickUp.
מקצוענים בעיצוב Scrum
- אורך ציר זמן גמיש, בדרך כלל 1-4 שבועות
- ספרינטים קצרים תומכים בשינויים מהירים יותר ממשוב של לקוחות ומבעלי עניין
- הצוותים מיושרים סביב משימות ומתקדמים באמצעות פגישות סקרום יומיות
חסרונות עיצוב Scrum
- פגישות יומיות עשויות לא להיות תרבות שמתאימה לקבוצות מסוימות
- שיעור ההצלחה גבוה יותר עם חברי צוות זריזים מנוסים
- אימוץ מסגרת Scrum בצוותים גדולים יותר יכול להיות תהליך ארוך
עיצוב מפל מים
מתודולוגיית ניהול פרויקטי מפל היא אחת השיטות המסורתיות. יש לו שתי תכונות עיקריות: תכנון ראשוני יסודי ודרישות קצה קבוע. ניהול פרויקטים של מפל הוא חיזוי, כלומר כל שלב מתחיל כאשר קודמו מסתיים.
לאחר תחילת פרויקט, זה כמעט בלתי אפשרי לבצע שינויים. (מאפיין זה של מפל מפריע לארגונים שחווים דרישות משתנות!)
מקצוענים בעיצוב מפל
- אין חפיפה בין שלבי הפרויקט
- קל ומוכר להבנה עבור קבוצות חדשות וותיקות
- מועדים ברורים נקבעים ומתקיימים עם תחילת הפרויקט
חסרונות עיצוב מפל
- מודל תקשורת מלמעלה למטה
- לא הכי מתאים לפרויקטים מתמשכים
- לא מתאים לפיתוח תוכנה או פרויקטים מורכבים
עצב מחדש את ניהול פרויקט העיצוב שלך
תארו לעצמכם את כל הרעיונות שתוכלו להמשיג ואת המשימות שתוכלו לסיים ביום עבודה על ידי העלאת המערכות שלכם לרמה גבוהה יותר. תן למדריך הזה להיות העוגן שלך ליצירת פתרונות ניהול פרויקטים עיצוביים הטובים ביותר שלך – סמן אותו או שתף אותו עם מעצב עמית.
היה כיף לבלות איתך ועם אלמנטור! זכור להיות אדיב במיוחד לעצמך, שנה את הסביבה שלך לחשוב בדרכים שונות, ולהתחבר לאחרים בקהילות האמנותיות שלך. אנחנו שורשים בשבילך!