שחרור כוחו של פילוח ב-Shopify: הצגת טריגרים של פלחים

שחרור כוחו של פילוח ב-Shopify: הצגת טריגרים של פלחים
היום, אנו נרגשים להשיק דרך חדשה לגמרי להשתמש בפלחי הלקוחות שכבר יש לך ב-Shopify כדי להתאים אפילו יותר מהשיווק שלך: טריגרים של פלחים. כעת, בנוסף ליכולת לשלוח קמפיין דוא"ל חד פעמי לפלח, אתה יכול להפעיל מיילים שיווקיים אוטומטיים כאשר מישהו מצטרף או עוזב פלח.
25 בספטמבר 2024

הפילוח הוא פשוט: זה יצירת קבוצות של לקוחות זהות בדרכים שחשובות לעסק שלך, כמו כל מי שקנה את הסווטשירט הנמכר ביותר שלך. ברגע שאתה מכיר את הקבוצה הזו, קל יותר להתאים עבורה שיווק אישי, כמו אימייל המקדם מכנסי טרנינג תואמים. וההתאמה האישית חשובה – 91% מהלקוחות נוטים יותר לקנות עם מותגים שמזהים אותם, זוכרים אותם ומספקים הצעות מותאמות אישית.
אתה כבר יכול ליצור פלחים ב-Shopify. אתה יכול למצוא את כל מי שקנה סוודר ספציפי, כל מי שמילא טופס Shopify שאומר לך שהוא מעוניין בחליפות טרנינג, או אפילו כל לקוח שצפה בקולקציית "Sweatsuits" בחנות שלך. יש לך הרבה נתוני לקוחות ב-Shopify, והפילוח נותן לך את הכוח להשתמש בו לקמפיינים שיווקיים יעילים יותר.
היום, אנו נרגשים להשיק דרך חדשה לגמרי להשתמש בפלחי הלקוחות שכבר יש לך ב-Shopify כדי להתאים אישית עוד יותר מהשיווק שלך: טריגרים של פלחים . כעת, בנוסף ליכולת לשלוח קמפיין דוא"ל חד פעמי לפלח, אתה יכול להפעיל מיילים שיווקיים אוטומטיים כאשר מישהו מצטרף או עוזב פלח.
מהם טריגרים של פלחים?
Shopify Flow מאפשרת לך לבצע אוטומציה של רגעי שיווק ותהליכים עסקיים פנימיים, כמו תיוג לקוחות, פינג לצוות שלך ב-Slack ועוד הרבה יותר. זו מערכת טריגר, מצב, פעולה: ברגע שמשהו מפעיל את האוטומציה, אתה יכול לסנן את הטריגרים האלה על סמך תנאים, ואז להפוך את הפעולה שאתה רוצה לבצע בכל פעם שהיא מופעלת.
כעת, ניתן להשתמש בקטעים כטריגרים ב-Flow. אתה יכול להשתמש בכל קטע כדי להפעיל אוטומציה, והחלק הטוב ביותר הוא שאתה לא צריך להתחיל מאפס.
התחל לבצע אוטומציה עם שתי תבניות חדשות
בנינו שני אוטומציות שיווקיות חדשות שתוכלו להפעיל תוך דקות ספורות כדי לפתוח את כוח הפילוח באוטומציות שיווקיות עבור העסק שלכם.
שפר את ההתאמה האישית שלך עם ברכות יום הולדת
כולם אוהבים עסקת יום הולדת, ומחקרים קודמים הראו שהודעות דוא"ל לימי הולדת עולות על ביצועים אחרים של שיווק בדוא"ל, ומייצרות כמעט פי שבעה יותר הכנסות. עמדו מול הלקוחות שלכם כשהם מוכנים לפנק את עצמם עם מייל שייצא בבוקר יום ההולדת שלהם.
טיפ מקצוען: אם תפעיל את האוטומציה הזו, זה יוסיף שדה תאריך לידה לרישומי הלקוחות שלך, אבל זה לא יכול להבין באופן קסום מתי יום ההולדת של כל לקוח חל. עם זאת, יש דרך לגרום ללקוחות להתחיל לתת לך את פרטי יום ההולדת שלהם, והיא נקראת Shopify Forms:
- צור טופס מקוון המבקש ספציפית את שמות הלקוחות, האימיילים וימי ההולדת, והגדר אותו בדף נחיתה.
- לאחר מכן, במייל הבא שלך (או במייל ייעודי) בקש מהלקוחות לשתף את יום ההולדת שלהם על ידי מילוי הטופס, כדי שתוכל לפנק אותם בהצעה מיוחדת באותו היום.
- הקפד לעדכן את טפסי לכידת לידים הראשיים שלך כדי להוסיף להם גם שדה יום הולדת, כך שכל הלקוחות החדשים יגיעו עם יום הולדת בפרופיל שלהם.
ואם יש לכם לקוחות קבועים שאתם מכירים היטב, ובמקרה אתם מכירים את ימי ההולדת שלהם, תוכלו למלא אותם ידנית ברשומת הלקוחות שלהם.
הכירו את הלקוחות הטובים ביותר שלכם עם מיילים VIP
פנה אל הלקוחות הטובים ביותר שלך וגרם להם להרגיש מוערכים כשהם תומכים בעסק שלך באמצעות דוא"ל VIP אוטומטי. כאשר אתה מפעיל את תבנית האוטומציה הזו, היא תיצור עבורך פלח VIP, כך שכל מה שאתה צריך לעשות הוא לערוך את האימייל כדי להתאים אישית את האופן שבו אתה רוצה לזהות את ה-VIP שלך. אולי זו הנחה מיוחדת כדי להודות להם על הנאמנות שלהם, ליידע אותם שהם יקבלו דיבים ראשונים במכירה הבאה שלך, או תודה מעומק הלב על תמיכתם. אולי זה כל האמור לעיל!
הערה: אנו ממליצים לבדוק את קטע ה-VIP ולשנות את המסננים כך שיהיו הגיוניים עבור העסק שלך. אם ערך ההזמנה הממוצע שלך הוא רק $30, ה-VIP שלך יכול להיות כל מי שהוציא יותר מ$300, לא $1,000.

פלח את מסעות הפרסום שלך בדוא"ל, לא רק האוטומציות שלך
עכשיו כשאתה חושב על האופן שבו ניתן להשתמש בקטעים באוטומציות שלך, זה זמן טוב לחשוב גם איך אתה יכול להגיע לכל אחד בפלח – לא רק לאנשים שמצטרפים ועוזבים אותם.
נניח שהפעלת את האוטומציה של ה-VIP, והתחלת לשלוח מיילים לקבלת פנים כשמישהו הופך ל-VIP. קח את זה לשלב הבא על ידי מתן גישה מוקדמת ל-VIP הקיימים גם למכירה הבאה שלך:
- צור אימייל של Shopify המדגיש את המכירה הבאה שלך.
- בשדה "אל", חפש את קטע ה-VIP שלך ובחר בו.
- התאם אישית את התוכן, כולל הוספת הנחות שתרצה להציע להם (תוכל להגביל את ההנחה גם לאנשים בקטע).
- תזמן את שליחת הדוא"ל כמה שעות או כמה ימים לפני ההכרזה על המכירה הכללית, כך שה-VIP שלך יקבלו הצעות ראשונות על העסקאות הטובות ביותר שלך.
בין אם אתה משתמש במקטעים המוגדרים מראש, או בפלחים חדשים שאתה יוצר ספציפיים לעסק שלך, פילוח מסעות הפרסום שלך בדוא"ל הוא עוד דרך מצוינת להתאים אישית את השיווק שלך ולהגביר את התוצאות שלך.
צור אוטומציות מותאמות אישית
אם אתה מוכן לקחת את זה צעד קדימה, טריגרים של פלחים יכולים להפעיל כמעט כל זרימת עבודה שאתה יכול לחשוב עליו עם אוטומציות מותאמות אישית ב-Shopify Flow. כך זה עובד:
- צור את הפלח שבו אתה רוצה להשתמש ב'לקוחות' > 'פלחים'. אתה יכול להתחיל עם תבנית או להשתמש במסננים ספציפיים כדי למצוא בדיוק את קבוצת הלקוחות המתאימה לאוטומציה שלך. תן שם ושמור את הפלח שלך.
- צור זרימת Shopify חדשה ובחר בפלח שהצטרף ללקוח או בטריגר הפלח השמאלי של הלקוח . בחר את הפלח שיצרת עבור האוטומציה.
- הוסף את התנאים או הפעולות הנכונות כדי לבנות את האוטומציה הדרושה לך, כמו תיוג לקוחות, שליחת אימיילים שיווקיים ועוד הרבה יותר.
האוטומציה המותאמת אישית שלך תפעל בכל פעם שמישהו מצטרף או עוזב את הפלח שבחרת, כך שהעסק שלך הופך להיות קשוב יותר לשלבים במסע הלקוח החשובים לך ביותר. הנה רק כמה רעיונות מה אפשרי:
- שליחת אימייל ללקוחות שמבצעים רכישה חד פעמית ואינם מנויים להזמנות רגילות. אם יש לך מוצר שנרכש לעתים קרובות, כמו מזון לחיות מחמד, שמפו, חטיפים או חומרים מתכלים אחרים, זו יכולה להיות הזדמנות גדולה למכירה נוספת כדי להשיג יותר לקוחות רשומים. לא מציעים מנויים? אתה יכול להתחיל עם מנויים של Shopify.
- שליחת מייל פנימי בכל פעם שלקוח השקיע סכום משמעותי לכל החיים. אולי אתה רוצה לעשות מעל ומעבר עבור הסופר VIP שלך, אז אתה יוצר פלח בלעדי שמקבל מתנה מיוחדת כשהם מצטרפים לפלח הזה. אתה יכול להפוך את הצוות שלך לאוטומטי שהגיע הזמן לשלוח את המתנה הזו כשהלקוח יצטרף לאותו פלח.
- תזכורות לחידוש מלאי. בין אם יש צורך להחליף את המוצרים שלך תוך מספר חודשים או מספר שנים, תוכל להגדיר תזכורות לרכישה חוזרת באמצעות טריגרים של פלחים. פלח המבוסס על מישהו שהזמין מוצר מסוים לפחות לפני מספר ימים, וכאשר הוא מצטרף לאותו פלח, אתה יכול לשלוח לו אימייל תזכורת שעליו לחשוב על קניית מוצר חדש – בדיוק בזמן הנכון עבורו.
בצע פעולה מותאמת אישית עם טריגרים של פלחים
בין אם אתה חדש באוטומציות שיווק ב-Shopify, ובין אם אתה משתמש בכלי האוטומציה השיווקית שלנו במשך שנים, זהו צעד גדול כדי לפתוח אפשרויות שיווק מתקדמות יותר עבור העסק שלך. התחל עם תבניות כמו אימייל VIP או אימייל ליום הולדת עוד היום, או חפר למידע נוסף על אוטומציות מותאמות אישית באמצעות טריגרים של פלחים.