השק את החנות שלך בשנת 2024 עם רשימת 15 שלבים למסחר אלקטרוני זה
השתמש ברשימת בדיקה מקיפה זו למסחר אלקטרוני כדי להשלים את כל המשימות הדרושות להשקת חנות מקוונת מוצלחת בשנת 2024.
מאת דיינה וינטר
20 בספטמבר 2024
יצרת את המוצרים הטובים ביותר בתעשייה שלך. עיצוב המותג שלך נמצא בנקודה. הקמת ערוצים חברתיים עבור העסק שלך. זה אומר שאתה סוף סוף מוכן להשיק את חנות Shopify שלך!
לא כל כך מהר. קל להיקלע להתרגשות של הצגת העסק שלך לעולם ולהחמיץ כמה שלבים קריטיים.
גם אם המותג והאתר שלך נראים מלוטשים, ישנם מספר פריטי רשימת מסחר אלקטרוני שיבטיחו השקה חלקה. האם דפי המוצר שלך מותאמים למנועי חיפוש? יצרת תוכנית שיווקית לקידום המותג שלך? האם באתר שלך יש דפים קריטיים כמו שאלות נפוצות ופרטים ליצירת קשר?
כשאתה פותח את העסק שלך, ערוך חשבון נפש של המשימות האלה שנשכחות בקלות שיכולות לעשות את ההבדל בין חווית לקוח גרועה לחוויה נהדרת. רשימת בדיקה אולטימטיבית זו למסחר אלקטרוני מכילה את כל המשימות שתצטרך להשלים לפני שהחנות שלך תעלה לאוויר.
💡 טיפ: הוסף לסימניות את רשימת ההשקה של חנות אלקטרונית של Shopify ובדוק שוב כשאתה עומד להשיק.
רשימת בדיקה להשקת חנות מסחר אלקטרוני
הוסף ערוצי מכירה
צור דומיין מותאם אישית עבור אתר המסחר האלקטרוני שלך
בדוק את חווית התשלום שלך
בנה את הדפים החיוניים של האתר שלך
בדוק את האימיילים האוטומטיים שלך
ערכו ביקורת תוכן
הגדר ניתוח ומעקב
התחדשו בקידום אתרים במסחר אלקטרוני ובצעו אופטימיזציה של החנות שלכם
בצע אופטימיזציה של כל התמונות באתר שלך
בניית תוכנית שיווקית לפני השקה
הגדר והגדרות המס והמשלוח שלך
סקור את אפשרויות יצירת הקשר עם הלקוחות שלך
התקן אפליקציות ואינטגרציות מועילות
הגדר את פרטי החיוב שלך
עשה סדר במשרד האחורי שלך
1. הוסף ערוצי מכירה
צרכנים מצפים כעת לחוויה של כל ערוצים ממותגים, מכיוון שיותר פונים למקורות חיפוש לא שגרתיים כמו YouTube ו-TikTok כדי לגלות ולקנות מוצרים. אפילו הערוץ הקמעונאי עושה קאמבק רציני – מחצית מהצרכנים מהדור Z מעדיפים קניות בחנות, למרות היותם מקוריים באינטרנט.
בחר את המדיה החברתית ואת ערוצי המכירה בשוק שיעבדו הכי טוב עבור המותג שלך, ולאחר מכן הוסף את האינטגרציות הזמינות לחנות שלך. ערכו מחקר שוק כדי להבין היכן הלקוחות שלכם מבלים ומה הערוצים שהם קונים לרוב.
כמה ערוצי מכירה מקוונים שתוכל להוסיף לאתר המסחר האלקטרוני שלך כוללים:
איביי
אֲמָזוֹנָה
אינסטגרם ופייסבוק
קניות בגוגל
TikTok
קנה כפתור וקישורים לקופה
פינטרסט
ערוצים אלה מתחברים ל- Shopify כך שתוכל לעקוב בקלות אחר הזמנות, מלאי ולקוחות בפלטפורמות שונות.
הגע ללקוחות בכל מקום שבו הם נמצאים עם Shopify
Shopify מגיעה עם כלים רבי עוצמה שעוזרים לך לקדם ולמכור מוצרים בפייסבוק, אינסטגרם, TikTok, Google ו-YouTube ממשרד אחורי אחד. בצע מכירות במספר ערוצים ונהל הכל מ- Shopify.
חקור את ערוצי המכירה של Shopify
2. צור דומיין מותאם אישית עבור אתר המסחר האלקטרוני שלך
דומיינים מותאמים אישית יכולים לתת לאתר שלך דחיפה לזיהוי המותג ולהקל על הלקוחות לזכור את כתובת האתר שלך ולמצוא אותך באינטרנט.
כדי להתחיל, בצע חיפוש שם דומיין כדי לראות אם שם העסק שלך זמין. אם כן, והשם אינו כבר סימן מסחרי על ידי עסק אחר בענף שלך, אתה יכול לרכוש את שם הדומיין המותאם אישית שלך ישירות דרך Shopify.
אם הבחירה הראשונה שלך עבור שם דומיין אינה זמינה, עדיין יש לך אפשרויות. לפעמים זה יהיה מאתגר להשיג את הדומיין הרצוי, במיוחד אם המותג שלך הוא מילה נפוצה. כאן אתה יכול להגמיש את השריר היצירתי שלך. Pepper, למשל, בחר ב-wearpepper.com ככתובת האתר שלו.
נסה גם עם דומיינים ברמה העליונה (TLD). TLD מגיע בסוף כתובת האתר – דוגמאות נפוצות הן .com, .edu, .net וכו'. TLDs כמו .gov ו-.org משמשים ממשלות וארגונים, בהתאמה. TLDs נפוצים עבור אתרי מסחר אלקטרוני כוללים .store ו- .shop, אבל אתה יכול להיות יצירתי גם כאן.
3. בדוק את חוויית התשלום שלך
לפני שאתה פותח רשמית לעסקים, ודא שלקוחות פוטנציאליים יכולים לבצע רכישה בחנות המקוונת שלך. לפי Statista, שיעור הנטישה העולמי הממוצע של עגלת קניות מקוונת באתרי מסחר אלקטרוני הוא 70%. כדי להילחם בנטישה, זהה ותקן שגיאות והסר חיכוכים בקופה לפני ההשקה.
בעת בדיקת תהליך התשלום, ודא כי:
תעריפי המשלוח מופיעים בעמוד התשלום, ומעניקים ללקוחות את כל האפשרויות לזמני משלוח ורמת השירות לאזור שלהם
ניתן ליישם קודי הנחה בעגלה (בדוק כל קוד כדי לוודא שהוא עובד)
לקוח יכול לערוך את תוכן העגלה שלו (למחוק מוצרים, לשנות כמויות)
שיטות תשלום מוכרות, כגון כרטיסי אשראי, PayPal, Google Pay ו-Shop Pay זמינות
ישנה אפשרות למעקב אחר מצב ההזמנה
ניתן לגשת בקלות לדף יצירת הקשר לשאלות המשך או תיקוני הזמנה
הודעת דוא"ל אוטומטית מופעלת עם הרכישה
בורר שפה, מחליף מטבעות ומדיניות משלוח בינלאומית זמינים ופועלים (אם אתה שולח מחוץ למדינה או לאזור שלך)
💡 טיפ: עם Shopify Payments, אתה יכול לבצע הזמנת בדיקה באתר שלך עם שער תשלום חי כדי לוודא שהכל עובד. הקפד לבדוק את התשלום שלך גם בנייד.
התחל לקבל תשלומים מהר עם Shopify Payments
דלג על הפעלות ממושכות של צד שלישי ועבור מהגדרה למכירה בלחיצה אחת. Shopify Payments מגיע עם תוכנית Shopify שלך, כל מה שאתה צריך לעשות הוא להפעיל אותה.
גלה את Shopify Payments
4. בנה את הדפים החיוניים של האתר שלך
אמון החנות מסתמך על דפים קריטיים באתר האינטרנט שלך המאותתים ללקוח שאתה מנהל עסק לגיטימי. אלו דפים שלקוחות ציפו להם, והם מכילים מידע שעוזר לקהל שלך ללמוד עליך כמייסד, להבין את המדיניות שלך וליצור קשר.
בהתבסס על מחקר, אלו הם הדפים המומלצים ביותר לחנויות מקוונות לכלול במפת האתר שלהם:
דף הבית
עמוד צור קשר
עמוד אודות
דף שאלות נפוצות (שאלות נפוצות).
עמוד מדיניות משלוחים והחזרות
תנאים והגבלות ודפי מדיניות הפרטיות
אל תשכח מדפים אחרים כמו דפי אוסף וקטגוריות ודפי מוצרים. בדוק שוב את כל דפי הנחיתה של קידום המכירות, את דף התשלום שלך ואת עגלת הקניות שלך. כל נקודת מגע של לקוח ראויה לבדיקה שלך!
💡 טיפ: השתמש בעקרונות העיצוב הפסיכולוגי כדי להפחית עומס קוגניטיבי: הצב אלמנטים של האתר במקומות שלקוחות מצפים לראות אותם, כמו פרטי יצירת קשר בכותרת התחתונה וניווט נפתח באחת הפינות העליונות.
דף הבית
דף הבית הוא בדרך כלל העמוד החשוב ביותר בכל אתר מסחר אלקטרוני. לקוחות פוטנציאליים לרוב ינחתו כאן ראשונים, או ינווטו אליו שנית. ראה בדף הבית את האתר של "הדייט הראשון" עם הלקוח שלך. זו הזדמנות ליצור רושם ראשוני נהדר ולבסס את התחושה של המותג שלך.
זוהי גם נקודת קפיצה לשאר האתר. ניווט ברור שיעזור למשתמשים לגלוש בחנות שלך ו-CTA חזק חשובים כאן. קישור בולט לדפי הקטגוריות, לדפי המוצר ולמבצעים שלך מדף הבית שלך.
לדוגמאות אלו מ- Personal Fav ומכל מיני קריאות ברורות לפעולה, ויזואליות קליטה המייצגת את האווירה של המותג, ודרך קלה לנווט בשאר האתר.
עמוד צור קשר
דף יצירת קשר מסמן ללקוחות שחנות אותנטית, שהם יכולים לגשת לבעל החנות לעזרה, ושיש אנשים אמיתיים מאחורי המותג. בדף זה, כלול מספר טלפון, אימייל וכתובת קמעונאית (אם רלוונטי), יחד עם הדרכים שבהן לקוח יכול להגיע אליך וכמה זמן הוא אמור לצפות להמתין.
לדוגמא זו מהמותג הפעיל Isle יש טופס יצירת קשר קל לשימוש וכן שיטות אחרות ליצירת קשר עם החברה.
💡 טיפ: אתה יכול גם להציע צ'אט חי או צ'אט בוט באמצעות אייקון קטן שנמצא בדרך כלל בפינה השמאלית התחתונה של כל עמוד באתר שלך. זוהי דרך מהירה עבור לקוחות להגיע אליך ללא צורך לנווט לדף יצירת הקשר שלך.
עמוד אודות
דף המידע שלך הוא המקום שבו לקוחות פוטנציאליים מנווטים כדי ללמוד עוד על המותג שלך, הייעוד שלך והאנשים שמאחורי המוצרים שלך. יש כמה דרכים שבהן אתה יכול לגשת לדף זה כבעל חנות, ולפנות לסיבות העיקריות שלקוחות מבקרים בו:
ספר סיפור. קונים לעתים קרובות מנסים לוודא שעסק יהיה בסביבה לטווח ארוך. דף מידע הוא הזדמנות להראות שהחנות שלך אמיתית, עם בני אדם אמיתיים בראש. ספר את הסיפור שלך והצג ללקוחות את הרקע של המותג שלך: הצוות שלך, התהליכים שלך והעיר המקומית שלך.
התחבר לערכים משותפים. קונים רבים מתעניינים במשימה ובמטרה של העסק והאם העסק שותף לאחד מהערכים שלהם. שיתוף המטרה, העקרונות, הייעוד וה"למה" של המותג שלך יכול לזכות בלקוחות חדשים שתומכים במטרות דומות.
הדוגמאות הללו מ-Brightland and Leath מציגות תמונות של בעלי העסקים, ומעניקות ללקוחות ביטחון שיש אנשים אמיתיים מאחורי המותגים. הם גם משתמשים בכוח של סיפורי מותג כדי למשוך מבקרים פנימה.
דף שאלות נפוצות (שאלות נפוצות).
לפני שתשקו, ייתכן שלא תצפו מראש את השאלות שתקבלו מלקוחות. ככזה, זהו דף שתתפתח עם הזמן, בהתבסס על אינטראקציות עם שירות לקוחות. כדי ליצור דף שאלות נפוצות יעיל, בדוק את המתחרים כדי לראות אילו שאלות הם עונים באתרים שלהם, או נסה כלי בינה מלאכותית ליצירת שאלות נפוצות.
ללקוחות יש לעתים קרובות שאלות לגבי משלוח, מדיניות החזרה, מידות, אחריות וטיפול במוצר. ל- Starface יש דף שאלות נפוצות שניתן לחיפוש בו תוכלו לעיין בנושאים ולראות שאלות ותשובות קשורות.
עמוד מדיניות משלוחים והחזרות
זהו עמוד חשוב שיעזור ללקוחות להבין בדיוק למה לצפות במהלך תהליכי המשלוח וההחזרה. תאר בדיוק מה הם ישלמו, כמה זמן הם זמני המימוש והאספקה שלך, מי אחראי על המכסים והמיסים, ואילו צעדים הלקוחות צריכים לנקוט כדי לקבל החזר.
דוגמה זו של Thursday Boot Co. מתארת בבירור את מדיניות המשלוח של המותג.
תנאים והגבלות ודפי מדיניות הפרטיות
דפי תנאים והגבלות ודפי מדיניות הפרטיות מכילים מידע משפטי כדי להגן הן על העסק שלך והן על זכויות הלקוח. הם מתווים את הציפיות הן של המותג והן של הלקוח.
הדוגמאות הבאות מ-Lucky Lad ו-Cubitts מראות שהדפים האלה לא חייבים להיות יצירתיים, אבל הם צריכים להציג בבירור מידע שקל לנווט בו.
💡 טיפ: השתמש בכלים החינמיים של Shopify כדי ליצור מדיניות פרטיות ודף תנאים והגבלות.
5. עיין באימיילים האוטומטיים שלך
כל בעל עסק בתחום המסחר האלקטרוני צריך לשקול להוסיף דוא"ל לתוכנית השיווק שלו בעת פתיחת חנות מקוונת. דואר אלקטרוני הוא גם כלי שימושי להעברת מידע חשוב ללקוחות לאורך מסע הרכישה שלהם.
עבור העסק שלך, יש כמה הודעות דוא"ל אוטומטיות שתרצה להתאים אישית לפני ההשקה. ערוך את תבניות הדוא"ל שלך וצור רצפים שמטפחים את רשימת המנויים שלך ובסופו של דבר מובילים למכירות.
השתמש ב-Shopify Email כחלק מאסטרטגיית השיווק הכוללת שלך וכדי להפוך את התקשורת עם הלקוחות שלך לאוטומטית. הגדר אפליקציית שיווק בדוא"ל כמו Shopify Email או אפליקציית צד שלישי מחנות האפליקציות של Shopify ושקול את האימיילים האוטומטיים הבאים להוסיף לזרימה שלך:
סדרת ברוכים הבאים מציגה את המותג, המוצרים ומבצעי הלקוחות החדשים שלך
אישורי הזמנה (קבלות)
התראות על עגלה נטושה (לזכות בהן בחזרה עם קוד הנחה)
מיילים לאישור הזמנה
הודעות דוא"ל לקידום כדי למשוך מחדש לקוחות נאמנים
אימיילים ספציפיים לקמפיינים ולחגים
6. ערכו ביקורת תוכן
עריכה היא חלק קריטי בכל תרגיל כתיבה. קרא בחזרה כל מילה באתר שלך או – אפילו טוב יותר – קבל מערכת עיניים שניה כדי לבדוק שוב את העבודה שלך. בדוק את תיאורי המוצר, עותק דף הבית, העתקת כפתורים ומידע תחתונה לצורך דיוק, איות ודקדוק.
כשמדובר בעותק שלך, עקביות היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור. אמצו מדריך סגנון עריכה, בין אם זה MLA או AP, כמו גם הנחיות קוליות של המותג שלכם. שינויים מצטברים בהודעה שלך יכולים לעזור להגדיל את ההמרה או את ערך ההזמנה הממוצע.
בפן הטכני, חפש קישורים שבורים ושגיאות 404 בפרט, כמו גם כל בעיות של עיבוד תמונה ובעיות תגובה לנייד. בדוק את האתר שלך בדפדפנים ובמכשירים ניידים שונים כדי שתוכל להבין אם באג הוא אוניברסלי או ספציפי לדפדפן או למכשיר.
הדוגמאות האלה מ-Wild דאודורנט ו-Superplastic מראות שאתה יכול ליהנות עם 404 הדפים שלך.
💡 טיפ: שכור מומחי Shopify שיעזרו לך להקים את חנות Shopify שלך ולבדוק אותה עבור בעיות. אנשי מקצוע בדוקים אלה יכולים להציע משוב טכני אם אינך מתמצא מדי.
7. הגדר אנליטיקה ומעקב
חשוב להגדיר אנליטיקה מהיום הראשון. נתונים אלה יעניקו לך תובנות חשובות לגבי המבקרים והלקוחות שלך. כלי Analytics יכולים לעזור לך לעקוב אחר האופן שבו משתמשים מנווטים באתר שלך, מאיפה הם מגיעים והיכן הם חווים חיכוך. תובנות אלו יכולות לעזור לך לבצע שיפורים באתר שלך תוך כדי צמיחה של העסק שלך.
Shopify Analytics מוטבע בפלטפורמת המסחר האלקטרוני, ומאפשר לך לקבל נתונים ישירות בלוח המחוונים שלך. אתה יכול גם להסתמך על כלים כמו Google Analytics ו-Google Search Console, או להסתכל על פתרונות נישה נוספים. אתה יכול להשתמש בשילוב של כלים כדי לנתח היבטים ספציפיים של העסק שלך, אך הקפד לעקוב תחילה אחר מדדי מסחר אלקטרוני בסיסיים.
💡 טיפ: חנות האפליקציות של Shopify עמוסה באפליקציות המשתלבות בצורה חלקה עם החנות שלך. עיין באפליקציות הניתוח כדי למצוא את האפליקציה המתאימה לך ביותר.
8. התחדשו בקידום אתרים במסחר אלקטרוני ובצעו אופטימיזציה לחנות שלכם
אם אתה פותח עסק מקוון, ודא שהאתר שלך מופיע בתוצאות החיפוש כאשר לקוחות מחפשים מונחים הקשורים למוצר שלך. בעוד שרשתות חברתיות הופכות יותר ויותר נקודות בחירה לגילוי מוצרים, גוגל עדיין אחראית ל-40% מהחיפושים. טקטיקות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) יכולות לעזור לך לייצר תעבורה עקבית, איכותית, והכי טוב, בחינם. הכל מתחיל במחקר מילות מפתח.
בגלל מאמצי ה-SEO של המותג, Starface מופיע בעמוד הראשון של דפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP) עבור המונח "תיקוני אקנה" לצד מותגים מסיביים כמו Walmart ו-Sephora.
הנה איך להשתמש בטקטיקות SEO של מסחר אלקטרוני כדי לעזור לחנות המקוונת שלך לדרג במנועי החיפוש:
ערכו מחקר מילות מפתח. גלה מונחי חיפוש פופולריים ופופולריים הקשורים למוצרים שלך.
נסה אופטימיזציה של מילות מפתח. השתמש במילות מפתח ובמונחים קשורים בתיאורי מוצרים, תיאורי קטגוריות, כותרות דפים, עותק דפים, כתובות URL, מטא כותרות, טקסט חלופי ושמות קבצים של נכסים.
השתמש בסימון סכימה. השתמש בקוד ספציפי, כמו סימון סכימה, כדי לעזור למנועי החיפוש למצוא טוב יותר את התוכן שלך ולהגיש תוצאות משופרות ב-Google (למשל, Rich Snippets).
עיצוב מפת אתר. בנה מפת אתר המספקת מידע על תוכן האתר שלך לגוגל. זה יעזור ל-Google לסרוק בקלות רבה יותר את האתר שלך ולסווג את הדפים שלך.
מטב את מהירות האתר . בחר את חברת האחסון הטובה ביותר, השקיעו ברשת אספקת תוכן (CDN), ודחוס תמונות כך שהאתר שלך ייטען מהר יותר כדי לשפר את חווית הלקוח.
השתמש בכוחו של שיווק באמצעות תוכן. צור מאמרי בלוג המדורגים עבור מילות מפתח יעד, מחנך את הקוראים וקבל קישורים נכנסים בעלי ערך גבוה מאתרים אחרים. מתן ערך ללקוחות בתוצאות החיפוש יכול להוביל להמרה טובה יותר.
9. בצע אופטימיזציה של כל התמונות באתר שלך
תמונות שנטענות לאט מדי יכולות להשפיע על חווית המשתמש והביצועים במנועי החיפוש – וזמני טעינה איטיים יותר יכולים אפילו להוביל לשיעורי המרה נמוכים יותר. ודא שכל התמונות (כולל תמונות מוצר ותמונות סגנון חיים) מותאמות לאינטרנט כדי להשיג זמני טעינה מהירים יותר ולשפר את שביעות רצון הלקוחות.
Shopify מטפלת במורכבות הטכנית של שמירת התמונות שלך מהירה, מכיוון שהמהירות חשובה עבור חנויות מקוונות. הנה מה עוד אתה יכול לעשות כדי לשפר את מהירות הטעינה ולמטב את התמונות שלך לאינטרנט:
השתמש בשמות קבצים תיאוריים. אופטימיזציה של שמות קבצים מסייעת בדירוג ה-SEO של האתר ודפי המוצר שלך. השתמש במילות מפתח שרלוונטיות לתמונות ולעסק שלך.
בצע אופטימיזציה של הטקסט האלטרנטיבי שלך. טקסט חלופי משמש עבור נגישות וקידום אתרים. זה צריך להיות טקסט תיאורי המכיל מילות מפתח במידת הצורך.
הקטן את גודל התמונות שלך. תמונות גדולות ויפות משפיעות על דף הבית, אך וודאו שגודל הקובץ (בפיקסלים) מצטמצם ככל האפשר מבלי להקריב את האיכות.
שמור תמונות כ-JPEG או PNG. עבור רוב התמונות המקוונות, כלל אצבע טוב הוא להשתמש בתמונות JPEG לצילום ובתמונות PNG לגרפיקה ואייקונים.
A/B בדוק את התמונות שלך. תרצה לדעת מה עובד ומה לא – וחשוב מכך, למה. הפעל כמה מבחני תמונה A/B כדי לראות אילו סוגי תמונות עובדים הכי טוב במצבים שונים (כלומר, תמונות סגנון חיים קונטקסטואלי לעומת מוצרים על רקע לבן).
💡 טיפ: השתמש בכלי חינמי כמו Simple Image Resizer של Shopify כדי להקטין את גודל התמונות שלך לפני העלאה.
10. בניית תוכנית שיווקית לפני השקה
אתה תשיק את האתר שלך לצרצרים אלא אם אנשים יודעים על זה. הדרך הטובה ביותר להפיץ את הבשורה היא באמצעות אסטרטגיית שיווק לפני השקה. אלה הפעולות שאתה עשוי לנקוט כדי לבנות קהל או לעורר ציפייה להשקה שלך. בעוד ששיווק הוא משימה מתמשכת עבור עסקי המסחר האלקטרוני שלך, אסטרטגיית ההשקה המוקדמת היא קריטית במיוחד.
כמה רעיונות לתוכנית השיווק שלך לפני ההשקה כוללים:
יצירת דף נחיתה לפני השקה ללכידת מיילים
פרסום תוכן מדיה חברתית לפני ואחרי ההשקה כדי לשמור על התרגשות ומידע על הלקוחות
תיאום הזדמנויות יחסי ציבור
אירוח אירוע טרום השקה, וירטואלי או IRL
הגדרת הזמנות מראש
הזמנת מנויים מוקדמים לקידום גישה מוקדמת עם גישה בסיסמאית לאתר
11. הגדר והגדרות המס והמשלוח שלך
בדוק שתעריפי המשלוח שלך מתאימים למוצרים שאתה מוכר במקומות שבהם אתה מוכר אותם. אחרת, אתה יכול לכסות את הרווחים שלך, ולכסות את ההפרש בין תעריפי המשלוח שלך לעלות המשלוח בפועל.
חשוב לקבוע גם את הגדרות המס שלך. בהתאם למיקום העסק והלקוחות שלך, ייתכן שיהיה עליך לגבות מס מכירה ולהעביר אותו לממשלה בזמן מס. אם אתה מוכר במספר אזורים, רואה חשבון יכול לעזור לך להתקין.
12. סקור את אפשרויות יצירת הקשר עם הלקוח שלך
למרות שזה קריטי לבנות דף יצירת קשר עצמאי באתר המסחר האלקטרוני שלך, מומלץ לכלול את הכתובת, מספר הטלפון, האימייל ואפילו הצ'אט החי של העסק שלך ברוב הדפים. עסקים רבים מוסיפים מידע זה לכותרת תחתונה סטטית בכל עמוד.
Euka נוקטת בגישה אוטומטית עם אפשרות צ'אט בוט הנגישה מכל עמוד באתר שלה. בינתיים, האימייל ליצירת קשר של סוקו נמצא בכותרת התחתונה של האתר שלה בכל עמוד.
13. התקן אפליקציות ואינטגרציות מועילות
ב-Shopify App Store יש שפע של אפליקציות שיכולות להרחיב את הפונקציונליות של האתר שלך, אבל התחל בקטן ובחר רק את אלה החיוניות לעשיית עסקים ביעילות. אתה תמיד יכול לשכב יותר ככל שתגדל.
עסקים חדשים צריכים להתמקד באפליקציות שיעזרו בשיווק, תמיכת לקוחות והמרות. חפש גם אפליקציות ספציפיות לסוג העסק שלך. לדוגמה, אפליקציות טבלת מידות מתקדמות הן נהדרות לעסקים בתחום ההלבשה. בנוסף, אפליקציות חידונים יכולות לשפר את חווית הלקוח ולהפחית את ההחזרים עבור מותגים עם מוצרים מסובכים על ידי סיוע ללקוחות לבחור נכון.
💡 טיפ: בתקציב? יש המון אפליקציות Shopify בחינם שיכולות לעזור לייעל את התפעול עבור עסקי המסחר האלקטרוני שלך – הכל משיווק ועד משלוח.
14. הגדר את פרטי החיוב שלך
לפני שתעלה לשידור חי, בוא נעשה את זה רשמי! אם השלמת את תקופת הניסיון החינמית שלך, בחר את התוכנית הנכונה בפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך והגדר את נתוני החיוב של החנות שלך כדי להבטיח שעמלות החנות שלך ישולמו בזמן ואין בעיות.
15. עשה סדר במשרד האחורי שלך
האם אתה מוכן להתקפה של הזמנות עם השקת המותג המבוקש שלך לעולם? להבטיח שהתהליכים שלך מסודרים לפני שאתה יוצא לאוויר יכול לעזור למנוע עיכובים במשלוח, בעיות במלאי וחובות לשירות לקוחות.
שוב, אפליקציות יכולות לעזור להפוך חלק מהתהליכים והמערכות שלך לאוטומטיות במדריך הסגנון העסקי שלך, וחומרי הדרכה יכולים להשאיר את כולם באותו עמוד.
נהל את כל המלאי שלך מ-Shopify
Shopify מגיעה עם כלים מובנים כדי לסייע בניהול מלאי מחסנים ואחסון במקום אחד. עקוב אחר מכירות, תחזית ביקוש, הגדר התראות על מלאי נמוך, צור הזמנות רכש, ספירת מלאי ועוד.
חקור את ניהול המלאי ב-Shopify
מדוע רשימת בדיקה להשקת אתר מסחר אלקטרוני חשובה
יש לך המון בראש בחודשים ובימים שלפני יום ההשקה. הצלחת המסחר האלקטרוני מסתמכת על חוויה חלקה עבור הלקוחות שלך ועל מערך מערכות שמכתיבות את אופן ניהול העסק שלך. אז איך רשימת בדיקה להשקת מסחר אלקטרוני יכולה לעזור?
זה מציע שקט נפשי לך ולצוות שלך
עם כל כך הרבה חלקים נעים, קל לפספס שלבים פשוטים אך קריטיים לקראת ההשקה שלך. הפעולה של סימון פריטים ברשימה נותנת לך את הביטחון שלא שכחת כלום. אתה לא צריך לדאוג מה קורה אם כבר בדקתם, ביקרתם ובדקתם כל שלב בחוויית הלקוח בחנות המסחר האלקטרוני שלכם.
זה מבטיח יום השקה חלק
כאשר אתה צריך שמשהו ילך כשורה, רשימת תיוג למסחר אלקטרוני יכולה לעזור להפחית את העמימות ולייעל את העבודה שצריך לעשות. טיפול בחפצי משק הבית לפני ההשקה פירושו שלא תסתבך ודעתך תוסח מהם כשאתה מנסה לחגוג. התמקדו ביום ההשקה בקשרי לקוחות ובכך שכל חווית הזמנה נחשבת.
זה נותן את הטון לחוויית הלקוח
לקוחות ינטשו במהירות את העסק שלך אם החוויה הראשונה שלהם תהיה פחות מכוכבת. מצד שני, חוויה נהדרת יכולה להוביל ללקוחות נאמנים ולהפניות מפה לאוזן. אם סימנת כל תיבה ברשימת הבדיקה, הסבירות לאכזבה נמוכה. עם זאת, דברים עדיין יכולים להשתבש. אם כן, יש לך מספיק זמן לעשות את זה נכון כי אתה לא מתעסק עם SEO או מגדיר תעריפי משלוח.
ודא שחנות המסחר האלקטרוני שלך מסמנת את כל התיבות
כעת, לאחר שמחקת את כל מה שברשימה שלך, הגיע הזמן להשיק את אתר המסחר האלקטרוני והמותג שלך להמונים. הפעל את תוכנית השיווק שלך והתחל לבנות הכרה במותג.
החלק הכי טוב הוא ששום דבר לא חקוק באבן. בזמן שאתה אוסף משוב ונתונים, אתה יכול לשנות את הגדרות המשלוח או עיצוב אתרים. אתה יכול להשקיע יותר בקידום אתרים במסחר אלקטרוני ופחות בקמפיינים שיווקיים שאינם מניבים ביצועים. הוסף אפליקציות חיוניות, שפר את דף התשלום שלך, וחזק את תמיכת הלקוחות שלך – הכל בשירות של נחיתת לקוחות מרוצים יותר ויותר מכירות.
איור עלילתי מאת יוגניה מלו.מחקר נוסף מאת אדם רוג'רס.
קרא עוד
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
בונה אתרים ויצר אתרים מאת Shopify
מה זה Shopify ואיך זה עובד?
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
9 אתרי הדרופשיפינג הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך
עליאקספרס דרופשיפינג- איך לדרופשיפ מאליאקספרס
לקוחות נסערים? הנה איך לעצור תלונות של לקוחות לפני שהן קורות
כיצד להקים חברת LLC חד-חברית
איך זוג אחד גייס מעל 500% מיעד מימון ההמונים שלהם בקיקסטארטר ב-28 ימים ללא קהל
שאלות נפוצות לגבי רשימת מסחר אלקטרוני
מהם השלבים ליצירת אתר מסחר אלקטרוני?
כאשר אתה בוחר בפלטפורמת מסחר אלקטרוני כמו Shopify, אתה יכול ליצור אתר מסחר אלקטרוני בכמה שלבים בלבד. ראשית, הירשם לגרסת הניסיון בחינם, קנה שם דומיין מותאם אישית והתאם אישית את המראה והתחושה של אתר המסחר האלקטרוני שלך. רשימת בדיקה להשקת מסחר אלקטרוני יכולה לעזור להבטיח שלא תפספס אף שלב. רשימת הבדיקה של אתר המסחר האלקטרוני שלך מכילה פריטים כמו הגדרת פרטי משלוח ועדכון אפשרויות תשלום.
מהן הדרישות הפונקציונליות לאתר?
דרישות פונקציונליות בסיסיות עבור אתר מסחר אלקטרוני כוללות נגישות, מהירות תגובה לנייד, זרימת קופה עובדת, תנאים והגבלות של האתר ומדיניות פרטיות. בונה האתרים שתבחר צריך לקבל, לכל הפחות, את הפונקציונליות הזו. פריטים נחמדים לאתר עסק המסחר האלקטרוני שלך כוללים התאמה אישית, כניסה ללקוח, אלמנטים אינטראקטיביים, תמיכה בצ'אטבוט ועוד.
עם כמה מוצרים צריך להשיק עסק מסחר אלקטרוני?
אתה צריך רק מוצר אחד כדי להשיק את חנות המסחר האלקטרוני שלך. מותגים מקוונים רבים מתחילים עם מוצר אחד ומוסיפים פריטים משלימים לאוסף המוצרים שלהם במועד מאוחר יותר. אם אתה מציע מוצרים מרובים באתר המסחר האלקטרוני שלך, הקפד להשתמש בדפי ניווט, אוספים ודפי קטגוריות כדי לעזור ללקוחות למצוא את המוצרים הנכונים.
מאת דיינה וינטר
עודכן לאחרונה ב-20 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת דיינה וינטר
20 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ-Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)