כשאתה שוקל אסטרטגיות שיווק עבור העסק המקוון שלך, אתה עשוי לחשוב על שיווק במדיה חברתית, מודעות בתשלום ומסעות פרסום בדוא"ל. אבל האם שקלת שיווק שותפים?
שיווק שותפים כרוך בשיתוף פעולה עם בלוגרים, מפרסמים או משפיענים שמקדמים את המוצרים שלך לקהל שלהם. הם מרוויחים עמלה עבור כל מכירה, בזמן שאתה מקבל גישה ללקוחות פוטנציאליים חדשים.
הפופולריות הגדלה משנה לשנה, שיווק שותפים מהווה כעת 16% מהמכירות המקוונות בארה"ב. זוהי דרך בעלת סיכון נמוך ומאמץ נמוך להגדיל את ההכנסות, קלה עוד יותר עם תוכנת שיווק שותפים. להלן, חקור אפשרויות תוכנה עבור תוכניות שותפים כדי למצוא את הכלי המתאים לעסק שלך.
מהי תוכנת שיווק שותפים?
תוכנת שיווק שותפים (או תוכנה לניהול שותפים) היא כלי שמותגים משתמשים בהם כדי לתמוך בתוכניות שיווק השותפים שלהם ולייעל את התפעול. בהתאם לתוכנה, הוא יכול לעקוב אחר שיטות הפניה למכירה (כגון קודי קופונים או קישורי שותפים), רווחים של משווק שותפים, שיעורי עמלות ותשלומים. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לשווק, לגייס ולנהל שותפים.
תוכנת השותפים הטובה ביותר משתלבת עם פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו Shopify. עלויות התוכנה משתנות, אך בדרך כלל נעות בין $25 ל-$750 לחודש.
כדי ליצור תוכנית שיווק שותפים משלך, אתה צריך כלי ליצירת קישורים מותאמים אישית, מעקב אחר עמלות ותשלום לשותפים. שימוש בתוכנת ניהול שותפים יכול לפנות זמן להשקיע במשימות בעלות השפעה גבוהה יותר.
כעת, לאחר שהבנתם את היסודות של שיווק שותפים, בואו נחקור את הקריטריונים לבחירת תוכנה לניהול שותפים, ונסקור שמונה המלצות כדי להתחיל.
מאמר קשור
שיווק שותפים למתחילים: מדריך ההפעלה שלך (2024)
חדש בשיווק שותפים? אתה במקום הנכון. למד כיצד להתחיל את העסק הראשון שלך בשיווק שותפים במדריך זה.
תוכנת שיווק שותפים הטובה ביותר למותגים
- Shopify שיתופי פעולה
- באופן שותף
- Everflow
- הפניה
- Tapfiliate
- Post Affiliate Pro
- LeadDyno
- UpPromote
- מתגמל
- הפניה סלע
- אווין
- מפעל הפניות
- AffiliateWP
- PartnerStack
- אפיס
- כדור שלג חברתי
1. שיתופי פעולה של Shopify
Shopify Collabs הוא כלי משולב לשיווק ותוכניות שותפים משפיענים עבור סוחרי Shopify. זה מאפשר לעסקים להתחבר ליוצרים, לנהל שיתופי פעולה ולהניע מכירות באמצעות שותפויות משפיעות, הכל בממשק הניהול של Shopify.
כמה מהתכונות הטובות ביותר של Shopify Collabs כוללות:
- גיוס יוצרים: צור דפי יישומים מותאמים אישית, חפש במיליוני פרופילים של יוצרים, והזמן שותפים קיימים להצטרף לתוכנית שלך.
- ניהול מתנות ודוגמאות: פשט את שליחת המוצרים ליוצרים.
- קישור וקוד שותפים: צור בקלות קישורי שותפים ייחודיים וקודי הנחה ליוצרים לחלוק עם העוקבים שלהם.
- תשלומים אוטומטיים: ייעל את תשלומי העמלות באמצעות מערכת החיוב של Shopify, וחסוך זמן בחישובים ותשלומים ידניים.
- רשת Collabs: השג גישה מיידית למאגר של יוצרים מוסמכים שיכולים להתחיל מיד לקדם את המוצרים שלך.
- שילוב Shopify Flow: אוטומציה של משימות וזרימות עבודה חוזרות ונשנות הקשורות לתוכנית השותפים שלך.
תמחור: חינם להתקנה עבור סוחרי Shopify בתוכניות Shopify, Advanced או Shopify Plus. עמלת עיבוד של 2.9% חלה על תשלומים אוטומטיים.
2. שותפים
Affiliatly הוא כלי שיווק שותפים שעוזר לך לנהל שותפים מלוח מחוונים אחד. זה משתלב עם חנות Shopify שלך או פלטפורמה אחרת, עוקב אחר מכירות באתר שלך ומחבר אותן לשותף שהפנה את התנועה. עקוב אחר מכירות שותפים באמצעות דואר אלקטרוני, מק"ט, קוד קופון, קישור ועוד.
כמה מהתכונות הטובות ביותר של Affiliatly כוללות:
- פורטל שותפים: שותפים יכולים להיכנס ללוח המחוונים שלהם כדי ליצור קישורי שותפים מותאמים אישית, לצפות במכירות קודמות ולעקוב אחר תשלומי עמלות.
- הגדרות עמלות מותאמות אישית: תגמל את השותפים המובילים שלך בעמלות נדיבות או הצע תשלומים שונים עבור מוצרים שונים. לדוגמה, אתה יכול לקשור את אחוז העמלה שלך לשולי הרווח של פריט: פריט עם שולי רווח של 50% יכול להרוויח שותף ב-10% עמלה, בעוד שאחד עם שולי רווח של 20% עשוי להרוויח רק 5%. אתה יכול אפילו להציע אשראי לחנות או כרטיסי מתנה כדי לתמרץ שותפים לרכוש מוצרים משלהם באמצעות התשלום שלהם.
- חלון קופץ של שותפים לקופה: מציאת הזדמנויות חדשות לשותפות יכול להיות מאתגר. אין שותף טוב יותר מלקוח קיים שמכיר את המוצרים שלך מבפנים. השתמש ב-Affiliatly כדי להוסיף תיבה קופצת לדף התשלום שלך ב-Shopify שמזמינה לקוחות חדשים להצטרף לתוכנית ההפניות.
תמחור: מתחיל מ-$16 לחודש, כולל ניסיון של 90 יום.
3. Everflow
Everflow היא תוכנית שיווק שותפים העוקבת אחר נתוני מכירות ממקורות שונים, כולל הפניות ושותפים. עוצב עבור חנויות מקוונות מבוססות או גדולות, התכונות הטובות ביותר של Everflow כוללות:
- מעקב אחר קוד קופון: במקום ששותפים שותפים יפנו תנועה דרך קישורים מותאמים אישית, צור קודי קופונים עבור הקהל שלהם. זה לא רק תמריץ לקנות, אלא ש- Everflow עוקב אחר השימוש בקוד קופון ומייחס מכירות למשווק השותפים ששיתף אותו.
- דיווח על קליק להמרה: מנע הונאה של שותפים ושימוש לרעה בקישור עם תכונה זו. תקבל התראה כאשר אירוסין נראה חשוד.
- קודי QR: עובדים עם שותפים שיש להם השפעה בתחום מסוים? עזור להם לבצע מכירות באופן אישי עם קודי QR הניתנים למעקב. כל שותף יכול להדפיס את הקוד שלו ולקבל קרדיט כאשר אנשים רוכשים באמצעותו, ולהרחיב את טווח ההגעה של תוכנית שיווק השותפים שלך.
תמחור: בקש הצעת מחיר.
4. הפניה
הפניה היא כלי נוסף שכדאי לשקול לתמיכה בקמפיינים של שיווק שותפים. הוא מספק תובנה בזמן אמת לגבי הביצועים ויצירת ההכנסות של השותפים שלך, לצד ערוץ שיווק מובנה לאחר רכישה המזמין לקוחות להפוך לשותפים.
בשימוש על ידי עסקים מקוונים מצליחים כמו Magic Spoon ו-Pura Vida Bracelets, תוכנת שיווק השותפים של Refersion מציעה:
- גישה לשוק השותפים: מצא יותר מ-5,000 משפיענים מוסמכים, יוצרי תוכן, בלוגרים ומשפיענים דרך ה-Refersion Marketplace. הזמן אותם להצטרף לתוכנית השותפים שלך בכמה קליקים בלבד.
- שיווק בדוא"ל: שמור על קשר עם השותפים שלך באמצעות הודעות דוא"ל אוטומטיות עבור אישורי בקשות, הודעות מכירה ועיבוד תשלומים. השתמש בשידורים מותאמים אישית כדי ליידע אותם על מוצרים חדשים והנחות.
- שלם לשותפים עצמאיים: שלח תשלומים בכמות גדולה לשותפים בסוף החודש עם שילוב PayPal של Refersion. לחלופין, אם אתה מעדיף להציע כרטיסי מתנה כתמריץ להפניות של לקוחות, שלח קודים ייחודיים בדוא"ל לשותפים מתאימים.
תמחור: החל מ-$99 לחודש (אם משולם מדי שנה). זמינה ניסיון חינם למשך 14 יום.
5. Tapfiliate
Tapfiliate היא תוכנת מעקב שותפים המשתלבת עם Shopify. מותגי מסחר אלקטרוני משתמשים בכלי זה כדי לעקוב אחר עמלות שהושגו על ידי הפניית לקוחות, שותפים עצמאיים או משפיענים שאיתם הם משתפים פעולה.
כמה מהתכונות הפופולריות ביותר של Tapfiliate כוללות:
- מנהל נכסי מותג: הקל על שותפים לקדם מוצרים עם נכסי מותג מוכנים מראש. העלה סמלי לוגו, תבניות מדיה חברתית וכרזות HTML כך שכל שיווק שהם עושים בשם העסק שלך יישאר במותג.
- בונוסים שותפים מובילים: תגמל שותפים מובילים על ידי הנפקת בונוסים ברגע שהם מגיעים למספר מסוים של לקוחות שהופנו.
- תמיכה בריבוי שפות: מחפשים להרחיב את הקהל שלכם ולהגיע ללקוחות בינלאומיים? הישענו על שותפים עם קהלים באזורים אלה. Tapfiliate תומך בשש שפות, כולל צרפתית, ספרדית וגרמנית.
מחיר: החל מ-$89 לחודש. זמינה ניסיון חינם למשך 14 יום.
6. Post Affiliate Pro
Post Affiliate Pro היא פלטפורמת שיווק שותפים המטפלת בכל היבט של התוכנית שלך – מהזמנת משפיענים להצטרף ועד לניטור תוצאות ושליחת תשלומי עמלות.
מותגי מסחר אלקטרוני משתמשים ב-Post Affiliate Pro עבור:
- שכפול אתר: צור דפי נחיתה מותאמים אישית עבור הקהל של כל שותף. קל יותר להשפיע על מכירה אם מישהו שלקוח חדש מכיר, אוהב וסומך עליו נראה בדף המוצר.
- דיווח על כתובות אתרים מובילות: אל תכלול את כל המכירות שאינן קשורות לשותפים כדי למצוא את המוצרים עם הביצועים הטובים ביותר שלך. שתף את המידע הזה עם השותפים שלך, במיוחד חדשים – אולי יהיה להם קל יותר להרוויח את העמלה הראשונה שלהם על ידי קידום רבי מכר.
- שילובי תשלום מתקדמים: תוכניות שותפים רבות מאפשרות למותגים לשלם עמלות רק באמצעות PayPal. Post Affiliate Pro משתלב עם כלים כמו ReCharge, WorldPay ו-Stripe כדי לשלם לשותפים באמצעות השיטה המועדפת עליהם.
מחיר: החל מ-$129 לחודש. זמינה ניסיון חינם.
7. LeadDyno
LeadDyno היא אפליקציית Shopify המיועדת לתוכנה כשירות (SaaS) ולעסקי מסחר אלקטרוני להפעיל תוכנית שותפים משלהם. השתמש בלוח המחוונים שלו כדי לגייס ולגייס שותפים. זכור: ככל שהם מוכרים יותר מוצרים, כך העסק שלך מייצר יותר הכנסות באמצעות שיווק שותפים.
כחלק מהתוכנה, לקוחות LeadDyno מקבלים:
- לוח מחוונים ממותג: הוסף את שם המותג, הלוגו והצבעים המותאמים אישית שלך ללוח המחוונים של השותפים וצרף אותו לחנות המקוונת שלך.
- טופס הזמנה לשותפים: אסוף מידע מרכזי על שותפים פוטנציאליים – כולל גודל הקהל שלהם, קישורי מדיה חברתית וספירת עוקבים – באמצעות טופס הצטרפות. קבלו רק את מי שעומד בקריטריונים שלכם.
- אפליקציה לנייד: שותפים יכולים לבדוק את הדוחות שלהם תוך כדי תנועה עם האפליקציה לנייד של LeadDyno. זה שימושי במיוחד אם הקהל שלו לא מקוון.
מחיר: החל מ-$49 לחודש. זמינה ניסיון חינם למשך 30 יום.
8. UpPromote
עובדים עם תקציב תוכנה מוגבל אבל צריך כלי לניהול מאמצי שיווק השותפים שלך? UpPromote מיועד למייסדי עסקים קטנים עם ידע טכני מוגבל.
תכונות תוכנת השותפים של UpPromote:
- מעקב בזמן אמת: עם דיווח בזמן אמת, אתה יכול לראות באופן מיידי אילו שותפים מובילים למכירות. לא צריך לחכות יותר לראות אם האנשים שהם הפנו בסופו של דבר רכשו.
- תבניות דוא"ל מקצועיות: הפעל את תוכנית השותפים שלך עם תבניות מוכנות מראש כדי לשלוח דוא"ל לשותפים חדשים, לאשר תשלומים ולהניע שותפים להמשיך ולקדם את המוצרים שלך.
- שוק שותפים: חפש משפיענים בתעשייה שלך דרך שוק UpPromote. זוהי דרך מצוינת למתחילים, כולל מותגים חדשים ללא בסיס לקוחות נאמן, להתחיל את תוכנית השותפים הראשונה שלהם.
מחיר: החל מ-$29.99 לחודש. תוכנית חינם זמינה.
9. מתגמל
Rewardful היא תוכנת ניהול שותפים מתוכננת במיוחד עבור חברות SaaS. זה משתלב בצורה חלקה עם Stripe ו-Padle כדי לעקוב אחר הפניות, הנחות ועמלות. Rewardful זוכה לשבחים על הפשטות והשילוב העמוק שלה עם פלטפורמות תשלום.
חלק מהתכונות של Rewardful כוללות:
- מעקב מקיף: עקוב אחר נסיונות חינם, שדרוגים, שדרוג לאחור, ביטולים, שינויים יחסיים והחזרים כדי להבטיח חישובי עמלות מדויקים.
- סנכרון Stripe דו-כיווני: הצג ונהל נתוני שותפים ישירות מלוח המחוונים של Stripe, ומציע את האינטגרציה העמוקה ביותר שקיימת.
- פורטל שותפים הניתן להתאמה אישית: ספק לשותפים עם לוח מחוונים ממותג משלהם כדי ליצור קישורי הפניה ולעקוב אחר הביצועים שלהם.
- זיהוי הונאה: זיהוי והשבתה אוטומטית של הפניות עצמיות חשודות כדי לשמור על שלמות התוכנית.
תמחור: החל מ-$49 לחודש עבור תוכנית Starter, עם תוכנית צמיחה ב-$99 לחודש ותוכניות Enterprise מותאמות אישית החל מ-$149 לחודש. כל התוכניות מגיעות עם 14 יום ניסיון חינם.
10. סלע הפניה
Referral Rock היא תוכנת הפניות המיועדת לעסקים מבוססי שירות, מסחר אלקטרוני, B2B וטכנולוגיה בכל הגדלים. הוא מציע תוכניות הפניה מקצה לקצה עם שיתוף ללא חיכוכים, תזכורות דחיפה ותגמולים הניתנים להתאמה אישית כדי לעזור לעסקים להפוך את גיוס הלקוחות לאוטומטיים באמצעות שיווק מפה לאוזן.
תכונות ReferralRock כוללות:
- פורטל אתר הפניות ייעודי: מספק פורטל חברים במותג שבו לקוחות יכולים לשתף ולעקוב בקלות אחר הפניות שלהם, להגביר את המעורבות ושיתוף חוזר.
- ניהול תגמול מתקדם: מציע מבני תגמול גמישים הכוללים תגמולים דו-צדדיים, תגמולים אבני דרך/שכבות ואפשרויות תשלום שונות כמו קופונים, מזומן וכרטיסי מתנה.
- סוגי תוכניות מרובים: תומך בתוכניות הפניית לקוחות, תוכניות שיווק של שותפים ושותפים, ותוכניות שגרירי מותג כדי להתאים לצרכים עסקיים שונים.
- אינטגרציות נרחבות: מתחבר לפלטפורמות פופולריות כמו HubSpot, Salesforce, Shopify ו-WoCommerce למעקב אוטומציה חלקים של הפניות.
תמחור: משתנה לפי סוג העסק. עבור מסחר אלקטרוני, זה מתחיל ב-$200 לחודש עבור תוכנית Engage, הכוללת עד 15,000 חברים ותוכנית אחת. תוכנית Engage+ זמינה במחיר של $400 לחודש, עם תכונות נוספות. זמינות גם תוכניות ארגוניות מותאמות אישית.
11. Awin
Awin היא פלטפורמת שיווק שותפים עולמית המחברת בין מפרסמים ליותר ממיליון מפרסמים כדי להניע מכירות מקוונות ולהגיע ללקוחות חדשים. לפלטפורמת Awin שלוש תוכניות שונות: Access, Accelerate ומתקדם כדי לספק פתרונות לעסקים בכל הגדלים, מחנויות מסחר אלקטרוני קטנות ועד ארגונים גדולים.
התכונות של Awin כוללות:
- רשת שותפים נרחבת: גישה ליותר ממיליון שותפים שותפים שנבדקו בתעשיות שונות, כולל יוצרי תוכן, משפיענים ושותפים טכנולוגיים.
- מבני עמלות גמישים: התאם אישית את האופן שבו אתה מתגמל שותפים על סמך התוצאות הרצויות, עם אפשרויות לכללי עמלות ספציפיים למוצר, מבוססי קטגוריות ורב-שכבות.
- יכולות אוטומציה: ייעל את ניהול תוכניות השותפים עם תכונות כמו אימיילים אוטומטיים לקבלת פנים, אישורי עסקאות ושילובי API.
תמחור: Awin Access הוא $59 חודשי, בתוספת עמלת מעקב של 3.5% ודמי הצטרפות של $549. ל-Awin Accelerate ול-Awin Advanced יש מחירים מותאמים אישית וזמינים לפי בקשה.
12. מפעל הפניות
Referral Factory היא תוכנת תוכנית הפניות המסייעת לעסקים בכל הגדלים להשיק ולנהל תוכניות הפניית לקוחות ללא צורך במפתחים או ניסיון. הוא מציע פלטפורמה ידידותית למשתמש עם בוני גרירה ושחרור ותבניות הניתנות להתאמה אישית.
תכונות תוכנית הפניות במפעל כוללות:
- תבניות תוכניות הפניות הניתנות להתאמה אישית: גישה ליותר מ-100 תבניות מובנות מראש שעוצבו על ידי מומחי שיווק עבור תעשיות שונות וסוגי תוכניות הפניות.
- מעקב וניתוח: מערכת מובנית למעקב הפניות עם ניתוח מפורט, כך שתוכל לנטר בקלות את ביצועי התוכנית והחזר ה-ROI.
- אפשרויות תגמול מרובות: יכולת להציע תגמולים שונים, כולל מזומן, כרטיסי מתנה, קופונים מותאמים אישית ועוד, עם תמיכה בתגמולים ביותר מ-50 מדינות.
- אינטגרציות עסקיות מעולות: מתחבר למערכות CRM פופולריות, פלטפורמות מסחר אלקטרוני וכלים אחרים כמו HubSpot, Salesforce, Stripe ו-Zapier לאוטומציה חלקה של זרימת עבודה.
תמחור: תוכניות בתשלום מתחילות ב-$95 לחודש. כל התוכניות מגיעות עם ניסיון חינם של 15 יום, והחיוב השנתי מציע הנחה של 20% בהשוואה לחיוב החודשי.
13. AffiliateWP
AffiliateWP הוא תוסף וורדפרס פופולרי שעוזר לעסקים ליצור ולנהל תוכניות שותפים באתרי האינטרנט שלהם. הוא מותאם במיוחד עבור משתמשי וורדפרס ו-WooCommerce, ומציע חבילה של כלים מתקדמים לשיווק שותפים למתחילים כדי להקל על הניהול.
תכונות WP בולטות לשותפים כוללים:
- הגדרה ואינטגרציה קלים: מציע אינטגרציה בלחיצה אחת עם WooCommerce ויותר מ-28 תוספי מסחר אלקטרוני וטופס אחרים, מייעלים את ההגדרה.
- ניהול שותפים הניתן להתאמה אישית: מספק כלים להתאמה אישית של רישום שותפים, הצטרפות, תהליכי אישור ותשלומים, מה שהופך את ניהול התוכנית ללא מאמץ.
- דיווח מפורט: מציע דוחות שותפים מפורטים כדי לעזור למשתמשים לנתח את ביצועי התוכנית ולבצע אופטימיזציה לקבלת תוצאות טובות יותר.
- מבני עמלות גמישים: תומך בסוגי עמלות שונים, כולל עמלות חד פעמיות, חוזרות, מדורגות, לכל החיים ועמלות מותאמות אישית כדי להתאים למודלים עסקיים שונים.
תמחור: תוכניות בתשלום מתחילות ב-$149.60 לשנה, עם ערבות להחזר כספי של 14 יום. (הערה: המחיר משקף הנחה נוכחית לקידום מכירות.)
14. PartnerStack
PartnerStack היא פלטפורמה אקולוגית איתנה של שותפים שנועדה לעזור לחברות B2B SaaS לבנות, לנהל ולהרחיב את תוכניות השותפים שלהן. זה מייעל את כל מחזור חיי השותפות, מגיוס ועד אופטימיזציה, תוך התמקדות בהנעת הכנסות באמצעות סוגי שותפויות מגוונים.
התכונות העיקריות של PartnerStack כוללות:
- גיוס שותפים ממוקד: מקדם תוכניות ליותר מ-80,000 שותפים פעילים ומציע כלים לזהות ולהזמין שותפים אידיאליים על סמך קריטריונים ספציפיים.
- הפעלת שותפים הניתנת להתאמה אישית: מספקת מסעות מותאמים אישית, ניהול משאבים וכלי הדרכה כדי להגדיר שותפים להצלחה.
- מעקב וייחוס מתקדמים: מציע תובנות מעמיקות לגבי ביצועי שותפים, כולל מעקב אחר לידים ועסקאות, עם אינטגרציה חלקה של CRM.
- ניהול עמלות יעיל: מפשט את תשלומי השותפים באמצעות חישובי עמלות אוטומטיים וחשבונית חודשית מאוחדת.
- דיווח ואופטימיזציה ניתנים לפעולה : מספק ניתוח מקיף על הכנסות, ביצועי שותפים והחזר ה-ROI של התוכנית הן לספקים והן לשותפים.
תמחור: צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית.
15. אפיס
Affise היא פלטפורמת שיווק ביצועים רב-תכליתית המציעה פתרונות עבור רשתות שותפים, מפרסמים ומפתחי אפליקציות לנייד. אמנם חוזק הליבה שלו טמון בייחוס לנייד, המאפשר למשווקים לנייד למדוד ולנתח את ביצועי האפליקציה, אבל הוא גם מספק שוק ליצירת קשרים עם בעלי אתרים ומשפיענים, יחד עם כלים לניהול קמפיינים ואופטימיזציה.
התכונות של Affise כוללות:
- ניתוח ודיווח בזמן אמת: מספק תובנות מיידיות לגבי מגמות שוק והתנהגות צרכנים לצורך התאמות מהירות של מסעות הפרסום.
- אופטימיזציה אוטומטית: מייעל את מאמצי השיווק עם כלים כמו בדיקות A/B כדי לחדד את אסטרטגיות הקמפיין ולמקסם את החזר ה-ROI.
- פלטפורמת ריבוי פתרונות: מציעה פתרונות מיוחדים לרבות Affise Performance עבור רשתות שותפים, Affise Reach עבור תוכניות שותפים למותג, ו-Affise Mobile Attribution עבור משווקי אפליקציות.
- אבטחה ותאימות מתקדמים: מבטיח הגנה על נתונים עם תאימות ל-GDPR ו-CCPA, אישורי SOC2 ו-ePrivacy, ואמצעי אבטחה חזקים.
- אוטומציה הניתנת להתאמה אישית: משתמשים יכולים לבצע אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן, כולל מעקב המרות, הפקת חשבוניות ותזמון הצעות.
תמחור: בקש הצעת מחיר.
16. כדור שלג חברתי
Social Snowball הוא פתרון מקיף למותגי מסחר אלקטרוני, המכסה תוכניות שותפים, משפיענים, הפניות ושגרירים. בתור אפליקציית Shopify, היא עושה אוטומציה של יוזמות שיווק של עבודה מפה, ומאפשרת לעסקים להגדיל את רכישת הלקוחות דרך ערוצי שותפות שונים.
תכונות כדור השלג החברתי כוללות:
- תוכניות הפניה ללא חיכוך: מתייחסת ללקוחות כאל שותפים ומספקת תמריצים חזקים להנעת הפניות, מעבר להצעות פשוטות של "תן $10, קבל $10".
- ניהול מתוחכם של משפיענים: מפשט את שותפויות המשפיעים עם תכונות כמו זרימת מוצרים אוטומטית, דפי הרשמה ממותגים, תקשורת רב-ערוצית ותשלומים יעילים בין ספקי תשלומים שונים.
- טכנולוגיית Safelinks חדשנית: מציעה פתרון ייחודי למניעת דליפות קוד שותפים ושימוש לרעה בקופונים על ידי יצירת קודי הנחה חד-פעמיים עבור כל קליק של לקוח.
- הצטרפות חלקה לשותפים: יוצר באופן מיידי חשבונות שותפים עבור לקוחות חדשים לאחר הרכישה, תוך הצגת קודים/קישורים ייחודיים בדף התודה כדי לעודד הפניות מיידיות.
תמחור: תוכניות בתשלום מתחילות ב-$199 לחודש בתוספת 2% מההכנסות שנוצרו על ידי שותפים. כל התכניות כוללות אפשרות ניסיון בחינם, והפלטפורמה מציעה הזמנות הדגמה ללקוחות מתעניינים.
בחירת תוכנת שיווק שותפים: 8 שיקולים
- תאימות לחנות מקוונת
- פירוט מפורט של שותפים
- מבני עמלות גמישים
- חלונות עוגיות הניתנים להתאמה אישית
- אפשרויות תשלום יעילות
- גילוי הונאה חזק
- פונקציונליות CRM משולבת
- יכולות אוטומציה
בעת בניית תוכנית השותפים שלך ומשיכת שותפים, חשוב לבחור את הכלי המתאים לשיווק שותפים. להלן רשימה של תכונות חיוניות שיש לחפש:
1. תאימות לחנות מקוונת
ודא שהתוכנה משתלבת בצורה חלקה עם פלטפורמות מסחר אלקטרוני פופולריות כמו Shopify. אינטגרציה זו מספקת ראייה הוליסטית של ההכנסות שנוצרו על ידי השותפים שלך.
2. פירוט שותפים מפורט
בחר בכלי ניהול המציע מדדים מקיפים עבור כל שותף, כולל מכירות שנוצרו, שיעורי קליקים ושיעורי המרות של תנועה. תובנה זו חיונית לזיהוי וטיפוח הביצועים הטובים ביותר שלך.
3. מבני עמלות גמישים
בחר תוכנה המתאימה למערכות תגמול שונות, כגון קודי קופונים, בונוסים במזומן ועמלות באחוזים. חפש אפשרויות ליישום מודלים שונים כמו תשלום לכל מכירה, תשלום לפי פעולה, תשלום לפי קליק ותשלום לפי ליד.
4. חלונות עוגיות הניתנים להתאמה אישית
בחר תוכנת מעקב שתואמת את מחזור המכירות הממוצע שלך. היכולת להגדיר ייחוס חלון קובצי Cookie מותאמים אישית היא חיונית, במיוחד עבור פריטים בעלי כרטיסים גבוהים עם תהליכי רכישה ארוכים יותר.
5. אפשרויות תשלום יעילות
תעדוף תוכנה המשתלבת עם חשבון הבנק העסקי שלך או PayPal לתשלומי שותפים יעילים. המטרה היא לעבד תשלומים עם התערבות ידנית מינימלית.
6. איתור הונאה איתן
הגן על התוכנית שלך מפני הונאות פוטנציאליות על ידי הבטחת התוכנה שבחרת כוללת יכולות חזקות לגילוי הונאה ותמיכת לקוחות אמינה.
7. פונקציונליות CRM משולבת
שליחת מבצעים עונתיים, הודעות שיווקיות ומידע על השקת מוצרים חדשים עוזרת לשותפים ליצור מסעות פרסום משלהם. חפש כלים עם תכונות מובנות של ניהול קשרי לקוחות (CRM) המשלבות בצורה חלקה שיווק בדוא"ל והעברת הודעות ישירה. שילוב זה יכול לפשט את ערימת הטכנולוגיה שלך ולשפר את התקשורת עם שותפים.
8. יכולות אוטומציה
בחר פלטפורמה שממכנת תהליכי מפתח כמו הזמנות שותפים, הצטרפות ותשלומי עמלות. אוטומציה זו מאפשרת לך להקצות משאבים בצורה יעילה יותר לרוחב העסק שלך.
סוגי שיווק שותפים
הבנת אסטרטגיות שיווק שותפים שונות יכולה לעזור לך לבחור את הגישה היעילה ביותר עבור הקהל והיעדים שלך. להלן ארבעה סוגים נפוצים:
שותפים לשיווק תוכן
שותפים אלה יוצרים תוכן אינפורמטיבי (בלוגים, אתרי אינטרנט, ערוצי יוטיוב) המשלבים קישורים ומבצעים שותפים שלך. הם יעילים במיוחד עבור מוצרים הדורשים הסבר מפורט או עם תהליכי קניה ארוכים יותר.
שותפים של משפיענים
משפיענים ממנפים את המותגים האישיים והמדיה החברתית שלהם כדי לקדם מוצרים ושירותים באמצעות ביקורות, הדגמות והמלצות. הם אידיאליים להגעה לשווקי יעד ספציפיים וליצירת תוכן מרתק.
שותפים לניוזלטר
יוצרים אלה משתמשים בשיווק בדוא"ל כדי לקדם מוצרים לבסיס המנויים המעורבים שלהם. על ידי שילוב קישורי שותפים והמלצות בניוזלטרים שלהם, הם מובילים למכירות תוך מתן ערך לקהל שלהם.
אתרי השוואה וביקורות
אתרים אלו מציעים הערכות מפורטות, זו לצד זו, של מוצרים או שירותים בתוך נישות ספציפיות. הם יעילים במיוחד עבור פריטים במחירים גבוהים יותר שבהם צרכנים עורכים מחקר מקיף לפני הרכישה.
📚 למד: 16 טיפים ואסטרטגיות לשיווק שותפים להרוויח יותר כסף (2024)
בחירת הכלים הנכונים לשיווק שותפים
בעת השקת תוכנית שותפים, יש לך אפשרויות תוכנה רבות לבחירה. חנות האפליקציות של Shopify היא ביתם של מספר כלי שיווק שותפים, רבים מהם עם נסיונות חינם. נסה עם אפשרויות שונות כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לצרכים שלך.
קרא עוד
- שיווק שותפים למתחילים: מדריך ההפעלה שלך (2024)
- איך להתחיל שיווק שותפים ללא כסף
- כיצד ליצור תוכנית שותפים מוצלחת
- תוכנית השותפים של אמזון: איך להצטרף ולהרוויח יותר
- 16 טיפים ואסטרטגיות לשיווק שותפים להרוויח יותר כסף
- כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
- כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
- 11 אסטרטגיות השיווק הטובות ביותר שכל עסק קטן יכול לבצע
- מהו שיווק מבוסס חשבון (ABM)? הגדרה ומדריך
- 17 רעיונות שיווק יצירתיים לעסקים קטנים
שאלות נפוצות לגבי תוכנת שיווק שותפים
האם אתה יכול להרוויח $10,000 בחודש עם שיווק שותפים?
אמנם אפשרית, השגת רמת הכנסה זו דורשת זמן, מאמץ ואסטרטגיה משמעותיים. ההצלחה תלויה בבניית קהל גדול, בבחירת נישה משתלמת ובניהול אפקטיבי של מספר ערוצי שיווק.
איזו תוכנה אני צריך לשיווק שותפים?
אתה צריך כלי שנועד לנהל את כל ההיבטים של תוכנית השותפים שלך. חפש תוכנה שיכולה לעקוב אחר מכירות המיוחסות לקמפיינים שותפים, להשתלב עם החנות שלך וכלים אחרים, ולעזור בגיוס וניהול שותפים.
איזו תוכנה הכי מתאימה לשיווק שותפים?
התוכנה הטובה ביותר תלויה בתקציב ובמטרות העסקיות שלך. אפשרויות פופולריות כוללות Shopify Collabs, Everflow, Awin, Affise ו-Social Snowball.
מה עושה תוכנת שיווק שותפים?
תוכנת שיווק שותפים עוזרת לך לנהל שותפויות עם בלוגרים, מפרסמים ומשפיענים שמקדמים את המוצרים שלך. זה בדרך כלל מסייע ביצירת קישורי שותפים מותאמים אישית, מעקב אחר עמלות ועיבוד תשלומים.
איך עושים אוטומציה של שיווק שותפים?
השתמש בתוכנת שיווק שותפים כדי להפוך תהליכים לאוטומטיים כמו תשלומי שותפים, קמפיינים שיווקיים בדוא"ל ומעקב ניתוח. התוכנה הטובה ביותר משתלבת בצורה חלקה עם פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך כדי לייעל את הפעולות.