תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "name": name, "url": url }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
מציאת לקוחות חדשים לעיצוב אתרים היא בדרך כלל האתגר הגדול ביותר שעימו מתמודדים מעצבים עצמאיים וסוכנויות קטנות. התחרות קשה, ולעיתים נדרשת עבודה רבה כדי לקדם את השירותים שלך ולהתבלט בשוק.
גם אם אתה מעצב אתרים מצוין עם תיק עיצובים מרשים, גילוי הדרכים הנכונות לשווק את עצמך יכולה להיות משימה מפרכת.
אבל מציאת הופעות ובניית קשרים עם לקוחות לא תמיד צריכה להיות משימה כה מרתיעה. בואו נראה איך נוכל לפרק את התהליך כדי שיהיה קל כמו עוגה.
תוֹכֶן הָעִניָנִים
- כיצד להשיג לקוחות עיצוב אתרים
- 1. בנה את האתר שלך
- 2. אסוף ניירת עיצוב האתר שלך
- 3. צור את זהות המותג שלך
- 4. למנף קהילות מדיה חברתית
- 5. קדם את המותג שלך באמצעות שיווק באמצעות תוכן
- 6. צור מגנטים עופרת
- 7. רשת באירועים
- 8. הפוך לכוכב
- 9. קבל הפניות מלקוחות מרוצים
- 10. התחל לחפש הופעות
- כיצד לקבל ניסיון בעיצוב אתרים
כיצד להשיג לקוחות עיצוב אתרים
1. בנה את האתר שלך
כפי שאנו רואים זאת, זהו כלל אצבע שאינו ניתן למשא ומתן: כל מעצב אתרים, בין אם פרילנסר, עובד או בעלים של עסק לעיצוב אתרים, צריך אתר אינטרנט משלו.
זה אולי נשמע מרתיע ליצור אתר משלך מאפס, אבל זה באמת יכול להיות הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע. וזה סופר חשוב מכמה סיבות, וזה דבר אחד שאנחנו הולכים להתייחס אליו בפוסט הזה.
בכל פעם שלקוח פוטנציאלי מתעניין בעבודה שלך, סביר להניח שהדבר הראשון (או אחד הראשונים) שהם ירצו לראות הוא האתר שלך. ואתה בהחלט רוצה לספק את מה שהם מבקשים.
הדבר האחרון שאתה רוצה שיקרה הוא שלקוח פוטנציאלי יחפש אותך בגוגל, ייאבק למצוא את האתר שלך ואז יבחר מעצב אתרים אחר במקום זאת. הדרך הטובה ביותר להימנע מסוג זה של תרחיש היא להשקיע הרבה זמן ומאמץ בעיצוב האתר שלך.
ברגע שעיצוב האתר וקידום אתרים שלך נמצאים במצב טוב, הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים אותך יתרשמו ממה שהם רואים.
עכשיו לכמה טיפים מעשיים, תכנון יצירת האתר הראשון שלך יכול להיות די פשוט.
ראשית, אנו ממליצים להרטיב את הרגליים בעולם של וורדפרס, כלומר קבלת שם דומיין, מציאת מארח אתר וכו'. תוכל ללמוד הכל על איך להקים אתר וורדפרס עם סרטון הדרכה ופוסט זה.
לאחר מכן, לאחר שתגדיר את התשתית הזו, תעבור לשלב הבא: הגדרת האתר עצמו. לאחר שתעשה את אלה, תוכל סוף סוף להתחיל בתהליך העיצוב, הן מבחינה ויזואלית והן מבחינה פונקציונלית. הדרך האופטימלית (והקלה ביותר) לעשות זאת היא הורדת תוספים, כגון Elementor Page Builder ו-Yoast, לעיצוב האתר שלך, אופטימיזציה של SEO וכו'.
נסה את Elementor בחינם
יתכן ויעזור לך לראות את סדרת מדריכי הווידאו שלנו שמראה לך בדיוק איך להוריד את התוסף Elementor ולהתחיל להשתמש בו כדי לעצב כל עמוד ופוסט באתר שלך.
לאחר שתסיים את זה, האתר שלך אמור להיות פעיל ומוכן להפעלה, וסוף סוף תוכל להתחיל לעשות את מה שאתה צריך לעשות כדי למשוך את הלקוחות החדשים שלך.
2. אסוף ניירת עיצוב האתר שלך
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
נסח הצעה לאתר
הצעת אתר היא הסכם כתוב בין נותן השירות (במקרה זה אתה, מעצב האתר) לבין הלקוח. זה דומה לחוזה עסקי, אליו נתייחס בהמשך הפוסט הזה. אבל, זה שונה מחוזה בכך שהוא מתייחס לציפיות ההדדיות שלך עם הלקוח לגבי איזו עבודה תספק לו, כמה זה יעלה וכו'.
בפועל, איך אתה יודע מה להכניס להצעת האינטרנט שלך, במיוחד בתחילת חווית עיצוב האתרים שלך?
לפני שתתחיל לנסח את ההצעה בפועל, נדרש ממך, מעצב האינטרנט, מחקר רב.
זה יכלול את השלבים הבאים:
- ראיון עומק עם הלקוח
- הקשיבו לצרכי הלקוח
- הערך את היכולות והמומחיות שלך
- הערך את המשאבים והחומרים שלך
- הערך את הזמינות שלך
בפוסט האחרון שלנו בבלוג, כיצד לכתוב הצעות עיצוב נהדרות , אנו מתעמקים בפירוט רב יותר של כל השלבים הללו המעורבים במחקר הדרוש להצעתך.
למעשה, יש לנו מספר משאבים שיעזרו לך ויקלו אפילו על התהליך:
פרק אחרון של כיתת האמן שלנו ביום שני: איך לכתוב הצעה לעיצוב אתר
בפרק של כיתת אמן זה, תוכלו ללמוד את כל מה שאתם צריכים לדעת על מה שנכנס להצעת עבודה באתר: מחקר יסודי, כיצד לחבר את ההצעה, תמחור וכן הלאה.
לאחר מכן, יצרנו גם הצעה לדוגמה הניתנת להורדה בחינם, אותה תוכל להוריד על ידי לחיצה למטה:
הורד את תבנית ההצעה שלנו לדוגמה
כתוב חוזה לדוגמה
בשלב הבא, תתחיל את הצד העסקי האמיתי של הדברים: כתיבת חוזה לדוגמה. לכל שירות שאתה מספק חייב להיות חוזה כתוב שמגבה אותו. זה יעבוד רק לטובתך. היתרונות העיקריים, כפי שאנו רואים זאת, בהקפדה על חוזה כתוב לפני ביצוע כל פרויקט עיצוב אתרים הם כדלקמן:
- זה חוסך לך זמן
- זה חוסך לך כסף
- זה חוסך לך החמרה
כאשר אתה מתחיל לראשונה כמעצב אתרים עצמאי, המשימה של כתיבת חוזה עיצוב אתרים יכולה להיראות מרתיעה, בלשון המעטה. אבל זה לא צריך להיות ככה.
אנו ממליצים לנקוט בצעדים הבאים בעת כתיבת החוזה שלך:
יש הצהרת עבודה מוגדרת בבירור
זהו חלק מכריע בחוזה שלך, כי כפי שנאמר, הלקוח (הלקוח) תמיד צודק. אם אינכם יודעים למה הלקוח מצפה מכם, ייתכן מאוד שהוא לא יהיה מרוצה מהעבודה שלכם לאחר שתסיימו אותה. הצהרת עבודה גם מאפשרת לך להבין ולהגדיר בבירור את היקף הפרויקט (כדי למנוע זחילת היקף) מה תהיה מסגרת הזמן להשלמתו (טוב).
ייעל את תהליך הבדיקה והאישור
דבר אחד שאתה בהחלט רוצה להימנע ממנו הוא לשלוח ללקוח כמות ניכרת של עבודה שעשית, ואז לא לשמוע ממנו במשך שנים. ברגע שהחוזה שלך מציין את מספר הימים שעל הלקוח לבדוק את העיצובים ולחזור אליך, תוכל למנוע עיכובים ותקשורת שגויה שגורמת לפרויקטים שנופלים בין הסדקים.
הגן על עצמך במקרה של סיום פרויקט
ישנן נסיבות רבות שעלולות לגרום להפסקת פרויקט. זה יכול להיות בידי הלקוח (ההחלטה שלו לסיים) או על ידי אירוע בלתי צפוי שאינו בשליטתו. בכל מקרה, הכללת סעיף בחוזה שלך שמגן עליך מפני אובדן הכנסה במקרה של סיום הפרויקט הוא חובה.
הגן על עצמך מפני הפרת זכויות יוצרים
במערכת היחסים בין מעצב אתרים ללקוח שלו, דוגמה אחת להפרת זכויות יוצרים יכולה להתרחש היא אם לקוח שלף תמונה או חזותי שלך מחיפוש תמונות בגוגל ונכלל בנכסים כדי להיכנס לאתר החדש שלו.
אם זה יקרה, תרצה את העילה המשפטית כדי להגן על הנכס הדיגיטלי שלך? וודא שאתה שומר על הבעלות שאתה זכאי לה.
התייעצו עם עורך דין וקבעו תחום שיפוט משפטי קרוב אליכם והתייחסו אליו בחוזה
בתרחיש הגרוע ביותר, ישנם מצבים שבהם למעצב אתרים וללקוח שלהם יש קונפליקט או אי הסכמה ומגיעים למצב שבו צד אחד תובע את השני.
אם אתה הצד שנתבע ולא קבעת סמכות שיפוט משפטית בחוזה שלך, בסופו של דבר תצטרך לנסוע לסמכות השיפוט המשפטית הרצויה של הלקוח (הצד שמגיש תביעה). זה בהחלט לא מצב שאתה רוצה למצוא את עצמך בו.
מסיבות אלה, תרצה גם להתייעץ עם עורך דין לפני שתסיים את החוזה שלך. תמיד טוב שמומחה יוודא שאתה מגן על כל הזכויות שלך ושאינך מסתכן בצרות בהמשך.
3. צור את זהות המותג שלך
מדוע חשוב לבנות את המותג האישי שלך
מיתוג אישי הוא מרכיב מרכזי עבור כל מעצב אתרים שרוצה להצטיין במלאכתו. למה כן? בתור התחלה, יצירת מותג אישי עוסקת בגיבוש זהות כמעצב. כך אתה בולט בין הקהל, בין המתחרים. וכפי שרובנו יודעים, התחרות עזה.
איך שאנחנו רואים את זה, המיתוג שלך הוא:
- איך אתה מציג את עצמך בפני הקהל האידיאלי שלך
- התמונה שאתה מעלה
- הדבר שמייחד אותך ומייחד אותך מהמתחרים שלך
- הערך במה שאתה מציע כמעצב אתרים
- ייצוג חזותי של כל הפריטים המפורטים כאן
כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים מעצב אתרים לבניית אתר החלומות, הם ירצו לחפש מעצב שהסגנון והאישיות שלו תואמים את סוג האתר שהלקוח מחפש.
אז, לבסוף, מהי בעצם זהות מותג עבור מעצב אתרים? מה זה צריך לכלול?
אם עבודת העיצוב והסגנון האישי שלך מיוצגים היטב על ידי צבעים בהירים, גופנים נועזים וכו', האתר שלך עשוי להיות מאוד מושך, למשל, חברת משקאות פירות עצמאית המעוניינת לשווק את המוצרים שלה עם נושא תוסס ופירותי. הם כנראה יימשכו יותר לסגנון המותג שלך מאשר למעצב שהאתר שלו משתמש בסכמת צבעים אלגנטית ומסורתית של שחור ולבן עם לוגו כתוב בקליגרפיה.
שני סגנונות המותג נהדרים בפני עצמם, אך כל אחד מהם מייצג סוג שונה של אישיות עיצובית. אולי אתה יודע שאתה מתאים יותר לעצב אתר אינטרנט המציג מוצרי פירות בצבעים בהירים, במקום סוכנות לבלט שמציגה את לוח הזמנים ואת צילומי הרסיטל שלהם.
אם זה המקרה, בחר את סגנון המיתוג המתאים לאישיותך ולדוגמאות העיצוב שלך, כדי שתוכל להתחבר באמת למה שהלקוחות העתידיים שלך יצטרכו.
כיצד לזהות את נישת עיצוב האתרים שלך
התמקדות בקהל הנישה שלך יכולה להקל במידה ניכרת על מציאת לקוחות עיצוב אתרים וכן לעזור להם למצוא אותך.
אז איך אתה יכול להבין מה הנישה שלך צריכה להיות?
קודם כל, מה מעניין אותך? האם אתה קונה מקוון ותיק עם ניסיון רב במסחר אלקטרוני? האם אתה חובב יוגה שאוהב לעצב אתרים הקשורים לספורט ופעילות גופנית?
השאיפה למצוא פרויקטים של עיצוב אתרים הקשורים לנושאים ותעשיות שאתה מכיר יכול להיות מחליף משחק משתי סיבות (בין היתר):
- ייתכן שכבר יש לך אנשי קשר או קהילות בתחומי העניין שלך שיכולים להפנות אותך ללקוחות (עדויות ממש חשובות בשלב זה).
- פרויקטי העיצוב שלך כמעט תמיד יהיו חזקים יותר אם הם קשורים לנושא שאתה מתעניין בו ו/או מתלהב ממנו
זה גם דבר טוב שיש לזכור בעת יצירת תיק עיצוב אתרים שלך. בחר פרויקטים, אפילו פרויקטים לדוגמה, שקשורים לדברים שיש לך ידע וניסיון בהם. התוצאות יהיו חזקות יותר, וגם אתה תהנה מהתהליך יותר.
נגיע לערך של בניית קהילה ומינוף מדיה חברתית לעבודה משובחת בעיצוב אתרים עצמאי בהמשך הפוסט, אך בעודנו מדברים על הנושא של 'מציאת הנישה שלך', חשוב שנבין עד כמה קהילות חיוניות יכולות להיות מציאת הנישה שלך, ולא רק קריטי לרשת, אלא למציאת עבודה עצמאית לחלוטין.
גישה לקהילות הבנויות סביב נישה שזיהית, כמו מסחר אלקטרוני, למשל, יכולה ללמד אותך הרבה על סוגי הלקוחות שאליהם אתה מכוון.
נניח, למשל, שאתה באמת מעוניין בבניית אתרים הקשורים לאופנה ומסחר אלקטרוני. לאחר מכן אתה מחליט להצטרף לקבוצת פייסבוק שנבנתה עבור בעלי חנויות בגדים קמעונאיות המשתמשים בקבוצה כדי לחלוק טיפים וניסיון על הענף.
אם אתם נחשפים לנושאים שהם דנים בהם ולאתגרים שהם מתעניינים עליהם יחד, אולי תבינו טוב יותר את מגמות אתרי מסחר אלקטרוני, אילו סוגי אישים עובדים בתעשייה, איזה סוג של בעלי חנויות הם נאבקים ואיזה סוג מצליחים יותר, וכן הלאה.
חשיפה ממקור ראשון תיתן לך יתרון חזק להבנת סוג הלקוחות שאתה מחפש לפגוש ולבנות מערכות יחסים עבורם.
4. למנף קהילות מדיה חברתית
פלטפורמות מדיה חברתית
ככל שתשקיע יותר זמן בבניית הנוכחות שלך כמעצב אתרים במדיה החברתית, כך הקריירה שלך תודה לך יותר. מעצבי אתרים מבלים טונות של זמן בתקשורת, שיתוף מומחיות ודוגמאות עבודה, והכי חשוב בפרסום פרויקטים שהם מחפשים לשכור עבור מעצבים עמיתים. בעולם המקוון בו אנו חיים, אחת הדרכים הטובות ביותר לפגוש את האנשים שאתה רוצה לעבוד עבורם היא לתקשר איתם ולהתחבר לבני גילם.
פייסבוק
פייסבוק היא בעלת תושייה במיוחד עבור מעצבי אתרים ופרילנסרים באופן כללי בגלל הקבוצות שאנשים יוצרים, בין אם הן מבוססות אזור, מבוססות נושאים או סתם קבוצות עיצוב אתרים כלליות. הם פתוחים לאנשים בכל מקום בעולם, לעתים קרובות אנשים שלעולם לא היית נתקל בהם אלמלא רשת חברתית כמו פייסבוק.
תתפלאו מכמה המלצות והפניות מעצבי אתרים מקבלים בפייסבוק, שם מפה לאוזן מתפשטת כמו אש בשדה קוצים. אתה יכול לעקוב אחר משפיענים, לפגוש אנשים בנישה שאתה מחפש להתחבר אליה ועוד. גם אם בהתחלה אתה רק צופה שקורא דיונים שאנשים מנהלים, אתה יכול ללמוד כל כך הרבה על מה שקורה בתעשייה, איך נראה שוק עיצוב אתרים ואיך אתה יכול לצלול לתוכו.
לינקדאין
מקרה השימוש המסורתי עבור LinkedIn הוא מגייסים ומנהלים שמפרסמים משרות שהם מחפשים למלא. אבל זה לא אומר שלמעצבים עצמאיים אין מה להרוויח בלינקדאין.
קודם כל, זו דרך מצוינת להוציא את השם שלך החוצה, מכיוון שאתה יכול להתחבר עם המון אנשי מקצוע, גם אם הם לא בהכרח מחפשים לשכור פרילנסרים בעתיד הקרוב.
אתה יכול לשווק את עצמך כמעצב אתרים מקצועי, לפרסם קישורים לפרויקטים שלך, לפרסם מאמרים (כאלה שכתבת או כאלה שקראת ומצאת השראה), וליצור עוקבים.
קריאת מאמרים ותכנים המשותפים על ידי אחרים ברשת שלך היא גם מאוד מועילה, כך שתוכל לגלות על מה אנשים מדברים, להכיר את מגמות עיצוב אתרים ואפילו ליצור פרויקטים לדוגמה על סמך מה שאתה רואה פופולרי. ההזדמנויות הן אינסופיות.
גם קבוצות לינקדאין הן נהדרות. בדומה לקבוצות פייסבוק, תוכלו להצטרף ולהיחשף לדיונים נישה מאוד שמנהלים אנשי מקצוע אחרים. ידע הוא כוח.
אינסטגרם
באלמנטור, אנחנו מעריצים גדולים של אינסטגרם. מהאשטאגים ועד משפיענים, יש כל כך הרבה חשיפה שאפשר ללמוד ממנה, ושתוכלו לזכות ברגע שתצברו קהל עוקבים. זו גם פשוט דרך מהנה לראות מה קורה שם בחוץ.
אתה יכול להשוויץ בעבודות שלך, לשתף תמונות אמיתיות וחזותיים שיאפשרו לאנשים להכיר אותך אישית ומקצועי, וכמובן, לראות אילו נושאים שוקקים ומה אתה יכול ללמוד מהמומחים.
כדרור
דריבל הוא "הקהילה למעצבים". זוהי מערכת אקולוגית שבה מעצבי אתרים יכולים לעשות כמה דברים נפלאים:
- הציגו את עבודתם
- ראה פרויקטים של מעצבים אחרים לקבלת השראה
- חפש בלוח המשרות של Dribble למשרות פנויות במשרה מלאה
- התקבל לעבודה עבור פרויקטים של עיצוב אתרים
- כל כך הרבה יותר
מכיוון שהמהות של מה שדריבל נוצרה עבורו היא להיות מקום שבו מעצבים מחליפים את מיטב עבודתם, בין אם לבניית קהילה, תחרויות, למידה ממשפיעים, בלוגים וכן הלאה, התוכן שלהם נותן מענה לצרכים המדויקים של מה שמעצבי אתרים צריכים. להצמיח את הקריירה שלהם.
בהאנס
Behance היא קהילה נוספת שנבנתה באופן בלעדי עבור מעצבים (בבעלות Adobe), שנועדה לתת להם להציג את עבודתם הטובה ביותר. Behance הוא מקום נהדר לשים את הפרויקטים שלך באור הזרקורים. אתה יכול להעלות כל אלמנט ויזואלי שיצרת, ולקבל אמינות ויוקרה כמקצוען אמיתי בעיצוב אתרים.
זו אפילו פלטפורמה מצוינת לשימוש בתור תיק עבודות המאפשר לך להעלות את הפרויקטים שלך ואז להפנות לקוחות פוטנציאליים אליהם. אם אתה רק מתחיל כמעצב אתרים, פרסום העבודה שלך ב-Behance הוא דרך מצוינת להרטיב את הרגליים ולהתחיל לבנות את הנוכחות שלך בעיצוב מקוון.
גם אם עדיין אין לך מספיק חומר כדי ליצור אתר אינטרנט מלא עם מספר לא מבוטל של פרויקטים. אתה יכול לפרסם את עבודת העיצוב שלך ב-Behance כשתסיים אותם, וברגע שיש לך את המשאבים (זמן ופרויקטים שהושלמו), אתה יכול להקדיש זמן לאתר ולתיק העבודות האישי שלך.
אבל גם ברגע שהאתר ותיק העבודות שלך פועלים, אנו מציעים להמשיך ולפרסם את עבודת העיצוב שלך ב-Behance במקביל. זה מקום נהדר לפגוש אנשים ולתת למשתמשי Behance אחרים לדעת מה אתה בעצם כמעצב.
5. קדם את המותג שלך באמצעות שיווק באמצעות תוכן
אתר אינטרנט הוא חיוני, ולכל אתר יש תוכן. עם זאת, תוכן נהדר הוא המלך וטקטיקה מצוינת של שיווק נכנס. קיום בלוג, למשל, יכול להגביר משמעותית את המאמצים שלך לגייס לקוחות פוטנציאליים. אם יש לך בלוג או רוצה לפתוח אחד , זהה את הנישה שלך כדי לבדל את עצמך מהמתחרים ולהכתיב את סוג הלקוחות שאתה רוצה למשוך.
תהליך זה עוזר לך לבחור נושאים רלוונטיים לכתוב עליהם, תוך התייחסות לנקודות הכאב של קהל הנישה שלך. כמו כן, באמצעות הכתיבה, אתה ממצב את עצמך כמוביל מחשבה בתחומך. תחזוקת בלוגים יכולה להגביר עוד יותר את קידום האתרים שלך ולדחוף אותך למעלה במנועי החיפוש. ערכו מחקר מילות מפתח קבוע כדי לראות כיצד תוכלו להגדיל את הקהל שלכם ולהגיע ללקוחות.
התוכן והסיכויים הנלווים אליו לא מתייחסים רק לאתר שלך. מדיה חברתית היא חלק מכריע בהרחבת טווח ההגעה שלך לפוטנציאלים והרחבת הקהל שלך.
שיווק תוכן ברשתות חברתיות
המדיה החברתית היא המקום שבו רוב האנשים 'מסתובבים'. זיהוי היכן להשקיע את המאמץ חוזר להכרת קהל הנישה שלך. הנישה שלך כוללת גם תעשייה/תחום, גיל ופרמטרים נוספים. אם המומחיות העיצובית שלך טמונה ביצירת אתרים רציניים עבור ספקי SAAS, LinkedIn עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר שלך.
מצד שני, אם יש לך ניסיון עצום בעיצובים מהנים לספקי בגדים ואביזרים מקוונים לבני נוער, סביר להניח שקהל היעד שלהם היה מסתובב בפינטרסט או באינסטגרם. מדוע ידע זה נחוץ? כי אתה צריך להתאים את התוכן שלך בפלטפורמות שונות ללקוחות הפוטנציאליים שלך ולמשתמשי הקצה שלהם.
הפלטפורמות המובילות למיקוד הן:
- פייסבוק – צור דף חברה בעל מראה מקצועי עם דוגמאות לעבודותיך. עודדו לייקים ושיתופים.
- אינסטגרם – פלטפורמה ויזואלית מושלמת ליצירת תיק עבודות וירטואלי, הצגת אינדיבידואליות ושימוש בהאשטאגים ממוקדים.
- LinkedIn – נסה את הכלי LinkedIn Recruiter, המשתמש בלוגיקת מילות מפתח (למשל, מעצב אתרים עצמאי) המאפשר לעסקים למצוא מתגייסים. כלול דוגמאות לאתרים או דפי נחיתה שעיצבת והמלצות.
- Pinterest – בנה לוחות מדהימים של העבודה שלך. סיכות חוזרות מגדילות את החשיפה!
6. צור מגנטים עופרת
דרך מצוינת ליצור לידים למכירות היא להשתמש במה שמשווקים מכנים "מגנט לידים". המטרה היא כפי שזה נשמע – למשוך לקוחות פוטנציאליים פנימה כמו מגנט על ידי כך שהם מגיעים לנקודה של שיתוף פרטי ההתקשרות שלהם והפיכתם ללקוחות.
אתה יכול להשיג זאת על ידי אספקת תוכן שאינו זמין בדרך אחרת . במילים אחרות, המגנט הטוב ביותר הוא להציע משהו בחינם. מי יכול לעמוד בפני מתנות או מתנות בחינם? אפילו עסקים רציניים רוצים 'לנסות לפני שהם קונים'.
לדוגמה, תוכל להציע גישה לניוזלטר אלקטרוני נהדר שדן בתעשייה, במגמות עיצוב אתרים האחרונות וקישורים למידע נוסף במשאבים זמינים לציבור . אם זה ייקח יותר מדי זמן, השתמש בלקוח לאוטומציה של דוא"ל ובעדכון ה-RSS שלך כדי לאסוף את מאמרי הבלוג שלך לניוזלטר יומי, שבועי או חודשי.
כמה רעיונות נהדרים למעצבים הם להציע ייעוץ חינם, לספק תבניות בחינם ואפילו ספרי הדרכה למעצבים אחרים או ללקוחות פוטנציאליים. בנוסף, תוכלו לפרסם מבצעים מיוחדים בפלטפורמות שונות ואף להשתמש בקמפיינים בתשלום המובילים לדף נחיתה מהמם.
7. רשת באירועים
זה לא קר-קריאה, אבל בואו נקרא לזה קריעה אישית. זה דבר אחד להתחבא במשרד שלך ולנסות כל טקטיקה שיווקית כדי לשים את עצמך בחוץ. זה דבר אחר להציג את עצמך פנים אל פנים ולנסות למכור את עצמך. זה האחרון דורש אומץ והרבה אמונה עצמית. עם זאת, הכוח של "החלפת כרטיסי ביקור" עדיין משפיע רבות.
אז איך אנחנו מוציאים את זה לפועל? בואו לכנסים ואירועים! אירועים הם הזדמנויות להשקיע בעסק שלך. על ידי מפגש עם אנשים חדשים, יצירת קשרים ויצירת רשתות, אתה מגביר את הנראות שלך. אתה עשוי לגלות רשתות חדשות, למצוא שותפויות פוטנציאליות ופוטנציאל לשיווק משותף, ובתקווה לקבל כמה לקוחות חדשים.
יתרה מכך, אם ידברו איתך באופן אישי, לקוחות פוטנציאליים לא יחשבו עליך כאל עוד אחד ממאות הפרילנסרים המתחרים באינטרנט על מקום בשמש. אתה יכול לבנות מערכת יחסים של אמון ולחלוק את המומחיות שלך.
בחר את האירועים שבהם נמצא הקהל שלך
האירועים שתבחרו, במיוחד אם התקציב שלכם מצומצם, צריכים להיות ספציפיים לתעשייה ולכן, פיתוח אתרים. כמו כן, אל תפספסו אירועי נטוורקינג ומטרת מפגשים שבהם אתם יודעים שהקהל המושלם שלכם יהיה. הפיכתה לפנים מוכרות באירועים ספציפיים לתעשייה מאפשרת לך להתבלט מהקהל כאשר חברות מחפשות מעצב אתרים.
אם צברתם אוסף של פרטי התקשרות ופגשתם אנשים מעניינים רבים, קח את הנטוורקינג רציני לשלב הבא. הוסף את הלידים הפוטנציאליים ביותר בלינקדאין, כדי שהם לא ישכחו אותך. תוכל לרשום להם פתק כדי לומר שהיה תענוג לפגוש אותם ותשמח לספק את שירותיך.
עקוב אחר מי אתה פוגש
שקול ליצור גיליון אלקטרוני. עדכן אותו לאחר כל אירוע, כתוב את שמותיהם של מי שפגשת, המומחיות שלהם, תפקידם בארגון שלהם, נקודות הכאב שלהם אם דנית בהם, היעדים העסקיים שלהם וסיבה להישאר בקשר – ואז עשה את זה!
8. הפוך לכוכב
אנחנו לא מדברים על הוליווד, אבל אחת הדרכים המצוינות ביותר להגביר את העסק שלך ולהרוויח את מקומך באור הזרקורים היא להיות דובר ציבורי. אתה תקדם את המותג שלך על ידי הפגנת המומחיות שלך בתעשייה. עם זאת, קל יותר לומר זאת מאשר לעשות.
הופעות אורח באירועים, או בזמנים אלו, בסבירות גבוהה יותר באמצעות פודקאסטים וסמינרים מקוונים, יכול להיות מרתיע. בנוסף, אנשים רבים סובלים מחרדה בכל הנוגע לדיבור בפני קהל. התחל בקטן על ידי פנייה למארגני אירועי נטוורקינג שמחפשים אנשים לחלוק את החוויות שלהם בתחום ולמלא זמן באירועים.
ככל שאתה צובר ניסיון וצוברת הזדמנויות רבות יותר לדבר, אתה יכול להגיע לקהל רחב יותר. בסופו של דבר, תוכלו להופיע באירועים משמעותיים יותר ולהפוך לדובר מבוקש אליו ניגשים המארגנים מבלי שתצטרכו להציע!
9. קבל הפניות מלקוחות מרוצים
חלק גדול מההצלחה בכל ענף ובמיוחד עבור פרילנסרים שמנסים לנחות הופעות הוא מפה לאוזן. קבלת לקוחות שמרוצים מהעבודה שלך ומוכנים להתלהב ממנה פירושה הפניות עתידיות וצמיחה עסקית.
מציאת לקוחות אלה כרוכה בכל הסעיפים המוזכרים במאמר זה. זה דורש עבודה קשה ומסירות, אבל אנשים יעדיפו לעבוד עם מישהו שהופנה אליהם – בין אם זה על ידי עמית, חבר, או אפילו על ידי ראיית השם שלך באתר של מתחרה.
גם אם העבודה שלכם מצוינת והלקוחות שלכם נרגשים, כנראה שהם לא יעלו בדעתם להתנדב לכתוב המלצה בעמוד הלינקדאין שלכם. למרות שזה בהחלט משהו שאתה צריך לבקש מהם לעשות באמצעות כלי הבקשות LI. כל מי שקורא את דף ה-LI שלך יסתכל על הפניות.
אסוף המלצות באתר שלך
אתה יכול גם לקבל מקום באתר שלך – או בדף העסקי שלך ב-FB הכולל ציטוטים של לקוחות מרוצים. ודא שהציטוטים אמיתיים עם שם הממליץ והארגון ולא נשמעים כאילו כתבת אותם בעצמך. אולי תוכל לשים תמונה של הלקוח שלך או לקבל קישור לאתר שלו כדי להגביר את השקיפות וליצור אמון ואמינות.
אל תהיה פסיבי. אימייל או התקשר ללקוחות קודמים ושאל אם הם מכירים מישהו שזקוק לשירותיך. כך מתחיל מפה לאוזן!
10. התחל לחפש הופעות
היכרות עם שווקים עצמאיים
היצירה של שווקים למעצבי אתרים כגון Elementor Experts, Upwork, Fiverr וכו' שינתה את הנוף המקצועי עבור פרילנסרים בעיצוב אתרים. עד כדי כך ש-73% מהפרילנסרים מחפשים ומוצאים עבודה בשוקי פרילנסרים. במהלך השנים האחרונות, מקומות השוק הללו הפכו למרכיב עיקרי לעסקים המעוניינים להעסיק פרילנסרים, ולאפשרות בחירה עבור אנשי מקצוע עצמאיים המחפשים פרויקטים של עיצוב אתרים.
שוק פרילנסרים, למעשה הכניסו עידן חדש לשיתוף פעולה עסקי ללא גבולות, שכן פרילנסרים יכולים לעשות עבודה עבור לקוחות בצדדים מנוגדים של העולם, ללא קשר לאזור הזמן או המיקום.
הבנת נקודת המבט של הלקוח
לקוחות המעוניינים להעסיק באמצעות שוק פרילנסרים מכיוון שזה מקל משמעותית על הצד הלוגיסטי של תהליך הגיוס. זה נכון גם למציאת 'האיש הטוב ביותר לתפקיד'. למקומות שוק יש לעתים קרובות קריטריוני קבלה גבוהים שבהם הפרופיל והתיק שלהם צריכים להתקבל על ידי רשויות האתר או מנהלי האתרים, כך שלקוחות יכולים להיות בטוחים שהם יכולים להסתמך על האישורים והיכולות של המעצב. חיסכון בזמן בתהליך הגיוס הוא תמריץ עצום לבעלי עסקים.
הצנזורה הזו פועלת למעשה הן לטובת הלקוח והן לטובת אנשי המקצוע, שכן הלקוח יודע שהוא יעבוד עם מישהו אמין, והמקצוען צבר רמת אמינות לקראת ההופעות העתידיות שלו.
בקנה מידה עולמי, 30% מחברות Fortune 500 שוכרות דרך Upwork. זה מציין עד כמה הפך למיינסטרים עבור מעצבי אתרים לשקול מקומות שוק פרילנסרים (Upwork ורבים אחרים) כאפשרות בחירה להגדלת המומחיות והקריירה שלהם.
מומחי אלמנטור
Elementor Experts היא רשת הגילוי החדשה שלנו ליוצרי אינטרנט. זוהי פלטפורמה למעצבים, משווקים ומפתחים להציג את עבודתם ולהתקבל לעבודה לפרויקטים. ותהליך ההרשמה הוא סופר פשוט וקל.
ברגע שאתה יוצר פרופיל, אתה ממלא כמה פרטים מהירים על עצמך, בוחר את השפות בהן תוכל לעבוד, לסמן את השירותים שאתה מספק, ולהוסיף פרויקטים לתיק העבודות שלך. לאחר שתכסה את הבסיסים הללו, תהפוך זמין להופעות עצמאיות של עיצוב אתרים.
עד שלקוחות יתחילו ליצור איתך קשר בפלטפורמה, אנו ממליצים לנצל את הזמן כדי להוסיף עוד ועוד פרויקטים לדוגמה לתיק העבודות שלך. ככל שיש לך יותר דוגמאות עבודה, כך ייטב. לקוחות פוטנציאליים תמיד רוצים לראות איזה סוג של עבודה אתה יכול לעשות וכמה מנוסה אתה בתחום.
Upwork
תהליך ההרשמה ל-Upwork דורש יותר עבודה ומאמץ (וצריך להגיש מועמדות ולהתקבל על ידי הפלטפורמה), אבל בסיס הלקוחות ומספר רשימות המשרות כה עצומים שזה בהחלט שווה את המאמץ, גם אם תצטרך להגיש מחדש אפליקציית Upwork שלך (כמו שרבים עושים).
אתרים כמו Upwork שימושיים במיוחד עבור מעצבי אתרים שנמצאים בתחילת הקריירה העצמאית שלהם, ומחפשים לבנות את תיק העבודות שלהם כמו גם את בסיס הלקוחות שלהם. אתה יכול להתחיל עם הופעות קטנות עם שכר נמוך יותר, ולהמשיך לעבוד עד שתתחיל לקחת על עצמך פרויקטים מתקדמים המספקים מקור הכנסה משמעותי.
כן, נדרשת עבודה כדי לפרוץ לקהילת Upwork, אבל אנחנו רואים בזה השקעה שצריך לעשות.
בדומה ל-Elementor Experts, עליך להזין אילו כישורים יש לך בעת הגשת בקשה ל-Upwork. עם זאת, מה ששונה הוא שמספר הכישורים המומלץ לסמן בעת הגשת בקשה ל-Upwork הוא מקסימום שניים. הרעיון הוא שאתה רוצה למקם את עצמך כמומחה במומחיות שלך, ומועמדים המסמנים יותר מדי כישורים עלולים לעורר חשד שלא כל הכישורים שלהם באמת כשירים.
Fiverr
Fiverr עובד קצת אחרת מהשוק העצמאי הממוצע שלך – מבחינת הטרמינולוגיה שלהם לאופן שבו אתה מציג את עצמך לאנשים שמחפשים לעבוד.
אתה מתחיל בכך שאתה הופך למה שהם מכנים 'מוכר', ומפרסם הופעות שאפשר להעסיק אותך מאפס. שלא כמו מקומות שוק מסורתיים יותר שבהם הפרופיל שלך מודיע למבקרים על השירותים שאתה מספק, ב- Fiverr אתה יוצר הופעות ממש כאילו הן מוצר שאתה מוכר.
לאחר מכן אתה תהיה גלוי בשוק שלהם, ולקוחות פוטנציאליים יצפו בפרופיל שלך כדי לראות אם ההופעה שלך היא מה שהם צריכים, ואז הם יציעו הצעה לכמה הם רוצים לשלם לך עבור מה שאתה ' מוכר'.
קבלת עובדים לפרויקטים ב- Fiverr דורשת חשיבה מחוץ לקופסה בזמן שאתה מציג את עצמך על סמך מי אתה ומה שאתה עושה, במקום להראות שאתה עומד בקריטריונים המדויקים שלקוח מחפש.
מה שטוב בטכניקת הגיוס של Fiverr הוא שאתה יכול לקחת את פרופיל עיצוב האתרים שלך לשלב הבא. יש לך לוח נקי לזהות את עצמך באור ייחודי. במקום לענות על שאלות לאילו תיבות אתה מתאים, אתה יוצר את הזהות שלך.
במקום לבחור "אני מעצב אתרים והכישורים שלי כוללים וורדפרס, HTML ו-CSS, אתה יכול להציג לעצמך זהות ייחודית יותר. דוגמה לכך יכולה להיראות משהו כמו "אני מעצב אתרים ותיק. אני מתמחה בעיצוב רספונסיבי, אז השקעתי הרבה פרויקטים ב-HTML ו-CSS, כדי ליצור אתרים חלקים ומותאמים למובייל”.
זו יכולה להיות דרך נפלאה לבלוט בין מעצבי אתרים אחרים.
כיצד לקבל ניסיון בעיצוב אתרים
אחת הבעיות העיקריות של אנשים שמתחילים בכל מקצוע היא הניסיון. כדי למצוא עבודה במקום כלשהו, אתה צריך ניסיון, אבל כדי לקבל ניסיון, אתה צריך לעבוד ולחדד את הכישורים שלך. זהו מחזור אינסופי ותלוי בשיתוף פעולה שיכול להיות מתסכל.
למרבה המזל, יש לנו כמה רעיונות איך להתחיל.
צור תיק עיצוב אתרים
כדי להראות את החוויה שלך, אתה צריך ליצור תיק עיצוב משלך – כדי להראות ללקוחות פוטנציאליים ולמעסיקים בדיוק מה אתה יכול לעשות. התחל בבניית אתר משלך, השקיע בו את זמנך וודא שהוא בוצע היטב. אחרי הכל, זה יהיה היהלום שבכתר שלך – תכשיט הראווה שיציג את כישוריך (לפחות עד שתיצור משהו אפילו טוב יותר בעתיד).
גישה זו תדרוש מכם גם להשקיע קצת כסף (בתחזוקת האתר, ברכישת הכלים המתאימים וכו') אבל כמו שנאמר, צריך להוציא כסף כדי להרוויח כסף, לא?
לספק שירותי עיצוב פרו-בונו
על מנת לצבור ניסיון רב ערך בעיצוב אתרים, לפעמים יש צורך לספק שירותי התנדבות. אתה יכול להציע את כישוריך בחינם ל:
חברים ומשפחה
ייתכן שיש לך חברים או בני משפחה שצריכים אתר אינטרנט. למה לא לפנות אליהם ולהציע להם לעצב עבורם את האתר? חלקם אולי מוכנים לשלם לכם משהו עבור עבודתכם, אך לרוב, גישה זו לא תניב הכנסה.
עם זאת, זה ייתן לך קנבס לעבוד איתו, ובסוף, תוצאה להראות (שלא לדבר על, כמה ביקורות חיוביות מאוד של אלה שקרובים אליך).
אנשי מקצוע אחרים
רעיון טוב נוסף יהיה שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע אחרים (מפתחי אינטרנט, למשל), שגם הם צריכים להציג את עבודתם. אתה יכול למצוא מישהו כזה, ולהציע לעבוד על אתר אינטרנט. הם יציגו את כישוריהם במחלקת הפיתוח ואתם תציגו את כישוריכם במחלקת העיצוב.
ארגונים ללא מטרות רווח
אתה יכול גם למצוא ארגונים ללא מטרות רווח שזקוקים לעזרה בעיצוב אתרים שלהם. כארגונים שאינם פועלים על כסף, אלא על התנדבות, עזרתכם תהיה מוערכת ביותר. בסופו של יום, תציג את עבודתך ועזרת לנזקקים – מה יכול להיות טוב יותר?
בהצלחה עם ההופעה הראשונה שלך!
עכשיו כשאתה יודע בדיוק מה אתה צריך לעשות כדי להכניס לקוחות חדשים לעיצוב אתרים, הגיע הזמן להתחיל. התחרות יכולה להיות עזה עבור מעצבי אתרים, אבל יש כל כך הרבה משאבים וכלים שמקלים עליך בהרבה להשיג את האמינות שאתה צריך ולפגוש את האנשים הנכונים.
זכור כי איטי ויציב מנצח במירוץ, ולכן זה הגיוני לקחת על עצמך פרויקטים פשוטים יותר (שגם יותר קל להתקבל אליהם) בהתחלה ולהרחיב בהדרגה את היקף העבודה שלך לפרויקטים מתקדמים יותר עם דרישות גבוהות יותר.
כל הופעה עיצובית שתנחתו נחשבת לקראת ההופעה הבאה, אז אנחנו אוהבים לחשוב עליה במונחים של התמונה הגדולה. אבל זה גם לא אומר שאתה צריך לקחת כל עבודה עצמאית שמציעים לך.
בחרו בחוכמה את הלקוחות שלכם, והשקיעו את עצמכם באלה שמעריכים את הערך של עיצוב אתרים, ושאתם יכולים לחזות איתם קשרים ארוכי טווח.
ספר לנו איזה סוג של פרויקטים אתה מוצא, והראה לנו מה אתה מציע!