תמונות מוסיפות כוח לקמפיינים מותגיים ושיווקיים, מכיוון שצרכנים נוטים יותר לזכור תוכן עם רכיב ויזואלי. שיטות יצירת תמונה מסורתיות – כולל צילומים ועיצוב גרפי – הן דרכים נהדרות ליצור נכסים בלתי נשכחים וייחודיים. למרבה הצער, גישות אלו עשויות להיות גם גוזלות זמן ויקרות.
ייתכן שלסטארט-אפים ולחברות קטנות אין את המשאבים לייצר מספיק תמונות מקוריות כדי לתמוך במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, פיתוח דפי אינטרנט ופרסום באופן שוטף. למד כיצד שימוש ב-Stable Diffusion, כלי בינה מלאכותית (AI) ליצירת תמונה, יכול לעזור לך או לצוות השיווק שלך לייצר נכסים רבי עוצמה בשבריר מהעלות של שיטות מסורתיות.
מה זה דיפוזיה יציבה?
Stable Diffusion הוא כלי AI מחולל המתמקד ביצירת אמנות דיגיטלית. ליתר דיוק, זהו כלי טקסט לתמונה שכל אחד יכול להשתמש בו כדי ליצור נכסים חזותיים על ידי הזנת הנחיה פשוטה. הפלטפורמה פועלת באמצעות מודל דיפוזיה של למידה עמוקה, כלומר יוצריה אימנו אותה על סט גדול של צמדי טקסט ותמונה. שלא כמו מודלים אחרים של טקסט לתמונה, כמו Midjourney ו-Dall-E, Stable Diffusion הוא כלי קוד פתוח, כלומר כל אחד יכול להשתמש, לערוך או לשפר את המערכת.
Stable Diffusion מציעה שלושה סוגי רישיונות שונים; רישיונות לא מסחריים וקהילתיים הם בחינם, בעוד שהתמחור מותאם אישית עבור רישיונות ארגוניים.
אלמנטים של הנחיות דיפוזיה יציבה
ההנחיות הטובות ביותר ל-Stable Diffusion כוללות הדרכה לגבי תוכן התמונה ואלמנטים סגנוניים, כגון הצבע, הקומפוזיציה והניגודיות שלה. כל הדברים האלה משפיעים על ההבנה של הצופה בתמונה.
התייחסות למספר רכיבים אסתטיים בהנחיה שלך מגדילה גם את הסיכוי שהתפוקה תענה על הציפיות שלך. יש כמה אלמנטים ויזואליים, הידועים גם כקטגוריות מילות מפתח ב-Stable Diffusion, שכדאי לשקול לכלול בהנחיה שלך.
- נושא: מה המוקד של התמונה שלך? כלול שורת הוראות המתארת את הדמות או הפריט המרכזי שתרצה לראות.
- הגדרה: איך הרקע צריך להיראות? ציין את הנוף, האמיתי או המדומיין, של התמונה שלך.
- תאורה וטון: ציין את האווירה והתאורה; לדוגמה, "אחר צהריים בהיר ושטוף שמש, קיץ בהיר" או "פנים חמים ונעים שטוף לאור נרות."
- לוח צבעים: ציין באילו צבעים להשתמש. ליצירת תוכן עסקי, אתה יכול לבחור להזין את קודי הקש עבור צבעי המותג הספציפיים שלך.
- סגנון אמנותי: התייחס לסגנון אמנותי ספציפי – לדוגמה, היפר-ריאליזם, ציור שמן או קריקטורה משנות ה-90 – כדי ליידע איזה מרקם כולל דיפוזיה יציבה צריכה להחיל על התמונות שלך.
- התייחסות: הפניה לתנועה תרבותית ספציפית או לשם אמן יכולה לעזור לחדד את הסגנון. לדוגמה, הוספת ההוראה "בסגנון של קלוד מונה" תגיד ל-Stable Diffusion ליצור ציור שמן אימפרסיוניסטי באמצעות גוונים ירוקים, כחולים, ורודים וסגולים.
כיצד לכתוב הודעת דיפוזיה יציבה
- קבע את הסצנה
- הוסף עוד מילות מפתח
- השתמש בהנחיה שלילית
- בדוק אם יש טעויות נפוצות
הנדסה מהירה עם AI Stable Diffusion היא לעתים קרובות תהליך איטרטיבי. יוצרים לפעמים יוצרים מספר תמונות ולאחר מכן מתאימים את ההנחיה. הנה איך להשתמש בטכניקת הנחיה איטרטיבית וגם בטכניקות שליליות כדי ליצור פלט התואם לתמונה בראש שלך:
1. הגדר את הסצנה
התחל עם הנחיה בסיסית המתארת את התמונה הרצויה לך. התייחס לקטגוריות מרובות של מילות מפתח על ידי תיאור הנושא, ההגדרה ופלטת הצבעים. צור מספר תמונות עם ההנחיה הראשונית שלך וסקור את התוצאות.
2. הוסף מילות מפתח נוספות
אם התפוקות הראשוניות אינן תואמות את הציפיות שלך, השתמש בהנחיות איטרטיביות כדי לבנות על ההוראות הראשוניות שלך. ספק מילות מפתח חדשות ופרטים נוספים כדי לשנות את התמונה. לדוגמה, אם התמונה מופשטת מדי, נסה להכניס "היפר ריאליזם" בהנחיה.
3. השתמש בהנחיה שלילית
הנחיות שליליות הן הוראות שאומרות לדגם מה לא לכלול בתמונה שנוצרה. הנחיה שלילית יכולה להיות כלי רב עוצמה לחידוד התמונות על ידי ביטול אלמנטים לא רצויים.
לדוגמה, נניח שהזנת את ההנחיה הבאה: "אישה צעירה עם שיער חום ועיניים כחולות הלובשת ז'קט ג'ינס עומדת מול בית קולנוע וינטג' בעיירה קטנה." אם Stable Diffusion מייצרת תמונה עם טקסט משובש על המרקיזה, תוכל לשלוח שוב את ההוראות שלך, הפעם עם ההנחיה השלילית "אין טקסט בתמונה", כדי להניב מוצר סופי מלוטש יותר.
4. בדוק אם יש טעויות נפוצות
שימו לב לטעויות נפוצות בתמונות שנוצרו, כמו מילות מפתח לא מאורגנות והוראות סותרות. פיזור יציב משקלל מילות מפתח על סמך מיקומן בהודעה. אם אלמנטים של ההנחיה שלך חסרים או חסרים בולטות, נסה לשנות את ההנחיה על ידי הצבת מילות המפתח החשובות ביותר ליד החזית. תגלה שהתאמת סדר המילים של הנחיה יכולה לשנות באופן דרמטי את הפלט.
הוראות סותרות יכולות להוביל לתמונות באיכות נמוכה. לדוגמה, אם ההנחיה שלך כוללת גם "עמידה בקהל" וגם "ריקוד", ה-AI עשוי לנסות לתאר את שתי הפעולות הללו, מה שיוביל לתמונה עם אנטומיה גרועה, כמו גפיים נוספות או ידיים מעוותות. קרא את ההוראות שלך וודא שהן אינן כוללות סתירות או יתירות.
דוגמאות של דיפוזיה יציבה לבעלי עסקים
- תוכן מדיה חברתית
- מסעות פרסום
- תמונות אינטרנט
אתה יכול להשתמש ב-Stable Diffusion ובמודלים מחוללים אחרים של AI כדי לעזור לך ליצור נכסים דיגיטליים עבור מאמצי המיתוג והשיווק שלך, כולל עבור פוסטים במדיה חברתית, תמונות אינטרנט ומסעות פרסום. לכלים אלה יש פוטנציאל לחסוך לך זמן ולשפר את התהליכים היצירתיים שלך. שקול את הדוגמאות האלה כדי ללמוד כיצד AI גנרטיבי יכול להשתלב בתהליך יצירת הנכסים שלך:
תוכן מדיה חברתית
ייעל את יצירת הנכסים שלך עבור מדיה חברתית עם יצירת תמונות בינה מלאכותית. להלן ארבע דוגמאות להנחיות:
- צעיר חייכן עם שיער שחור ועיניים חומות יושב על שמיכת פיקניק אדומה ולבנה עם ענבים וצלחת גבינה. יום קיץ בהיר, אור זוהר חם. מיקוד חד. תמונה ברזולוציה גבוהה.
- ציור עפרון של דמות מקל חייכנית בסגנון יצירות אמנות לילדים. פנים מצוירות בצורה גרועה, ידיים מצוירות בצורה גרועה.
- עיר עתידנית עם מכוניות מעופפות שעפות בין גורדי שחקים נישאים ושלטי ניאון בצבעים מרהיבים. שמי לילה כחולים כהים עם ירח מלא. אורות ניאון משתקפים על המדרכה. תאורת מצב רוח כהה.
- סופגניות מפוזרות ממלאות את המסך. ציפוי צבעוני ופיזורים. צילום מעל. רקע צילום כחול.
מסעות פרסום
צור תמונות מודעה מאפס או צור אמנות רקע והוסף טקסט באמצעות כלי עיצוב של צד שלישי. עיין במדריך הסגנון שלך וספק לדגם את צבעי המותג שלך כדי ליצור דימויים מלוכדים. שקול ליצור תמונות רבות ולהשתמש במועדפים שלך עבור בדיקות A/B. להלן ארבע הנחיות לדוגמה:
- שיפוע אומברה של צורות מופשטות באמצעות הצבעים 3be8b0, 1aafd0, 6a67ce. ציור דיגיטלי.
- אמנות קונספט לקו אופנה בהשראת מדע בדיוני. השפעה חזקה.
- חזית בניין ניאו-קלאסית. שיש לבן. תאורה וולומטרית. תמונה בשחור לבן.
- רקע של צורות מופשטות. קווים נקיים. השתמש בצבעים b3dcff, 5ecc62, 00ad45. תמונה וקטורית.
תן ל- Shopify Magic לכתוב עבורך תיאורי מוצרים
אי פעם רצית שתיאור מוצר פשוט יכתוב את עצמו? עם Shopify Magic – כלי הבינה המלאכותית של Shopify המיועדים למסחר – זה יעשה זאת. צור תיאורי מוצרים תוך שניות והצג את המוצרים שלך בפני הקונים מהר יותר מאי פעם.
למד על Shopify Magic
תמונות אינטרנט
שפר את האתר שלך עם תמונות מותאמות אישית באמצעות AI גנרטיבי. תמונות בינה מלאכותיות יכולות לתפוס את מקומן של תמונות מלאי – בניגוד לתמונות מלאי כלליות, אתה יכול להתאים אישית תמונות בינה מלאכותית כדי לכלול פרטים ספציפיים למותג. להלן ארבע דוגמאות:
- תצלום וינטג' של שדה. אור רך. גרגר סרט. גווני ספיה. אין בני אדם.
- ג'ירפה מצוירת מונפשת מביטה מעבר לגדר. צוואר ארוך נראה מעל הגדר. צבעי יסוד בהירים בסגנון קריקטורה משנות ה-90. השתמש ביישום Unreal Engine.
- תמונת תקריב של אישה הלובשת צללית אומברה מטאלית בצבע ורוד ולבן. חיוך רך. תאורת סטודיו. רזולוציה גבוהה. רקע לבן.
- צילום ריאליסטי של עוגת יום הולדת עם נרות צבעוניים על מעמד לעוגה. זיגוג ורוד ולבן ומפזרים. תאורת סטודיו. רקע תמונה.
שאלות לגבי פיזור יציב שאלות נפוצות
מהן כמה הנחיות טובות לפיזור יציב?
הנחיות הדיפוזיה היציבות הטובות ביותר עמוסות בפרטים מורכבים. הנחיות יעילות כוללות תיאור יסודי של הנושא וכן הנחיות להנחות את הטון, התאורה, מצב הרוח וסיפור הצבע של התמונה.
כמה זמן הן הנחיות דיפוזיה יציבה?
דיפוזיה יציבה משתמשת בתהליך שנקרא טוקניזציה כדי לנתח הנחיות טקסט לרמזים. אורך ההנחיה המרבי הוא 75 אסימונים – זה מתורגם לכ-350 תווים. הנחיות ארוכות יותר ומפורטות מאוד נוטות ליצור תוצאות טובות יותר.
כיצד ניתן להשתמש בהנחיות של דיפוזיה יציבה בעסק?
מותגים עשויים להיות מסוגלים לחסוך זמן וכסף עם טכנולוגיית AI גנרטיבית. אתה יכול להשתמש ב-Stable Diffusion כדי ליצור נכסים גרפיים למאמצי שיווק, כגון מסעות פרסום או פוסטים במדיה חברתית. כל אחד יכול להזין הודעת טקסט פשוטה ולהפיק אמנות דיגיטלית – שיטה זו מהירה ויקרה יותר מאשר עיצוב תמונות מאפס או ביצוע צילום.