Temu מתרחבת במהירות, ומציעה מגוון רחב של מוצרים במחירים מוזלים. כעת, מוכרים שבסיסם בארצות הברית יכולים לרשום מוצרים ישירות באפליקציה.
מאת צוות Shopify
9 בספטמבר 2024
גללת באינטרנט לאחרונה ונתקלת במודעה של Temu? אם כן, סביר להניח שראית את המגוון הרחב של המוצרים שהוא מציע.
שוק המסחר האלקטרוני הרחיב לאחרונה את המבחר שלו עוד יותר על ידי פתיחת דרך למוכרים בארה"ב לרשום את המוצרים שלהם ישירות בפלטפורמת Temu. בעבר, האפשרות היחידה של הסוחרים הייתה למכור את הסחורה שלהם לטמו בסין לצורך משלוח בסופו של דבר לצרכנים בארה"ב ובמקומות אחרים. כעת, החברה מזמינה מוכרים בארה"ב לפלטפורמה שלה, כשהמוכרים מנהלים בעצמם את מימוש ההזמנות שלהם.
אם אתם מחפשים להרחיב את טווח ההגעה שלכם מעבר ליעדי קניות מקוונים מוכרים, Temu היא אלטרנטיבה שצומחת במהירות. ל-Temu יש סגנון מובהק משלה – כל כך מובחן, למעשה, אמזון משיקה יריבה משלה.
התהליך להפיכתו לסוחר Temu בארה"ב הוא חדש, והיבטים של אישור הבקשה נותרו מסתוריים. כדי לגשת לשוק ההולך ומתרחב של Temu, תצטרך ליצור קשר עם החברה ולבצע את השלבים הבאים.
מה זה Temu?
Temu הוא שוק מסחר אלקטרוני הידוע במוצרים בהנחות גבוהות, באפליקציית gamified ובפרסום דיגיטלי בכל מקום. Temu הושקה בארה"ב בספטמבר 2022 והיא חברת בת של PDD Holdings, יחד עם פלטפורמת המסחר האלקטרוני הפופולרית Pinduoduo.
מוכרי Temu מציעים מגוון מסחרר של מוצרים, כולל ביגוד, מוצרי יופי, מכשירי חשמל, בריכות מעל הקרקע, שמיכות בשר ומסכות ג'ים קארי המסכה . קורה הרבה.
בשלביה הראשונים, Temu מכרה מוצרים על בסיס קונסיגנציה. היא אחסנה את מוצרי המוכרים במחסנים שלה וטיפלה בכל תהליך המכירה, משיווק ועד למימוש והחזרות. פירוש הדבר שהמוכרים היו צריכים להתבסס בסין או לשלוח את הסחורה שלהם למחסנים סיניים לצורך חלוקה מחדש. זה מאפשר למוכרים לדלג על השלב של אחסנת מוצרים בארה"ב, כדי שיוכלו להימנע מעמלות הייבוא שהארה"ב גובה על משלוחים גדולים יותר.
איך למכור ב-Temu
בקש חשבון מוכר Temu
הגש את המסמכים הנדרשים
צור חשבון מוכר ופרופיל של Temu
הוסף רשימות מוצרים
הגדר הגשמה
בתחילת 2024, הודיעה Temu שהיא תאפשר למוכרים בארה"ב לרשום את המוצרים שלהם באפליקציית Temu ולהשתמש במילוי ישיר או במודל דומה ל-Fulfillment by Amazon. מאז, Temu החלה להכניס מוכרים בארה"ב. הנה איך להתחיל:
1. בקש חשבון מוכר Temu
ישנן שתי דרכים להגיש בקשה לחשבון מוכר ולהקים חנות מקוונת ב-Temu. הראשון הוא להגיש בקשה דרך החברה האחות של Temu, Pinduoduo. השני הוא על ידי יצירת קשר ישירות עם Temu.
במקרה הראשון, תצטרך להוריד את אפליקציית המוכר של Pinduoduo או להיכנס לאתר Pinduoduo כדי להירשם לחשבון סוחר חוצה גבולות. ברגע ש-Pinduoduo יאשר אותך, תוכל להשתמש באישורים שלך גם כדי להגדיר חשבון Temu.
כדי להגיש מועמדות ישירות עם Temu, תשתמש במרכז המוכרים של Temu, אבל אתה צריך הזמנה תחילה. דוא"ל seller@temu.com כדי לבקש קוד מוכר בחנות Temu.
2. הגש את המסמכים הנדרשים
לאחר שתתחיל בתהליך הבקשה, Temu או Pinduoduo יבקשו תיעוד כדי לוודא שהעסק שלך לגיטימי. התכונן להגשת רישיון העסק שלך, פרטי זיהוי מס, תעודה מזהה אישית וזיהוי עבור הייצוג המשפטי שלך. לפי Pinduoduo, תהליך האישור יכול להימשך עד שלושה ימים.
3. צור חשבון מוכר ופרופיל של Temu
כאשר Temu או Pinduoduo מאשרים את הבקשה שלך, תוכל להגדיר את חשבון המוכר שלך באפליקציית Temu. הזן את שם החנות המקוונת שלך והוסף תמונת פרופיל. קונים יוכלו לצפות בפרופיל שלך ולעקוב אחריו ברגע שהוא ישודר.
4. הוסף רשימות מוצרים
כשהחשבון שלך פועל, הקש על הלחצן הוסף מוצרים. הזן את תיאורי המוצרים והתמחור שלך והעלה תמונות מוצרים. כשתסיים, שלח את רישומי המוצרים שלך לאישור. Temu תבדוק את המוצרים שלך לפני שתהפוך את הרישומים לנגישים לציבור.
5. הגדר מילוי
אם מותג המסחר האלקטרוני שלך פועל, אז כבר יש לך מערכת למימוש הזמנות. בצע את הצעדים הדרושים כדי להבטיח שהמערכת תוכל לטפל בהזמנות נכנסות מ-Temu לצד כל פלטפורמה קמעונאית מקוונת אחרת שבה אתה משתמש.
זה עשוי להיות ביצוע התאמות בניהול המלאי שלך או תדרוך העובדים שלך על נהלי משלוח חדשים. אם יש לך שאלות בזמן מילוי הזמנות, פנה אל Temu – למרות שהתוכנית בארה"ב עדיין חדשה יחסית, לפי הדיווחים, תמיכת הסוחרים של החברה מהירה.
מכור בינלאומי תוך דקות עם Managed Markets
שווקים מנוהלים עוזרים לך למכור ב-150+ מדינות ולהרחיב את העסק שלך ברמה בינלאומית – הכל מחנות Shopify אחת. הפוך את המשלוח הגלובלי ללא טרחה, עם כלים לניהול לוקליזציה של חנויות, גביית מכסים מראש, לפשט את תיעוד המכס ולקבל זמני הובלה מהירים.
גלה שווקים מנוהלים
טיפים למכירה ב-Temu
בצע אופטימיזציה של שמות ותיאורי המוצרים שלך
בחר תמונות מוצר מעשיות
קבע מחירים תחרותיים
השתמש במחירי מחיקה
ספק מדריכים או מדריכים למוצר
השב במהירות לביקורות
שיטות עבודה מומלצות למכירה ב-Temu דומות לאלו למכירה בכל שוק מקוון. אבל בהתחשב במוניטין של Temu בכמות על פני איכות, תצטרך לעשות קילומטר נוסף כדי לגרום למוצרים שלך לבלוט בשדה צפוף מאוד.
בצע אופטימיזציה של שמות ותיאורי המוצרים שלך
גלול בגרסה הפונה לצרכן של אפליקציית Temu כדי להעריך את המגמות הנוכחיות. חפש מוצרים דומים לשלך ובדוק את השמות והתיאורים שבהם משתמשים המתחרים. איך הם ממקמים את המוצרים שלהם? שקול להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח כדי לעזור לך לבצע אופטימיזציה של שמות המוצרים והתיאורים שלך. ודא שניסחת בקפידה את הצעת הערך שלך במונחים שקהל היעד שלך יבין.
בחר תמונות מוצר מעשיות
בעת בחירת תמונות מוצר עבור Temu, בחר תמונות באיכות גבוהה ברורות, פשוטות וצבעוניות. הם צריכים להציג את המוצר מכמה זוויות ולספק תחושה של קנה מידה.
אם אין לך תמונות מוצר זמינות, או שאתה מוכר מוצרים במגוון רחב של סגנונות וצבעים (יותר מדי מכדי לצלם בנוחות), עיבוד מוצר תלת מימדי הוא חלופה קלה לצילומי צילומים עתירי לוגיסטיקה. עם זאת, צרכנים מסוימים עשויים לרצות לראות את המוצר בפועל לפני שהם קונים אותו. אם אתה יכול לכלול לפחות כמה תמונות מקוריות של המוצר שלך, זה יגדיל את המשיכה של הרישום שלך.
שקול גם להשתמש בתמונות הכוללות את מידות המוצר שלך. הצב תמונה של המוצר שלך על רקע לבן, ולאחר מכן הוסף את הגובה, הרוחב והעומק של המוצר שלך יחד עם קווים אנכיים ואופקיים. לדוגמה, רשימת מוצר זו מאפליקציית Temu כוללת מידות של כיסא משרדי, יחד עם משקלו, בגרפיקה קלה לקריאה.
קבע מחירים תחרותיים
לפי המודל המנוהל במלואו, Temu הפסידה מיליוני דולרים מדי שנה באסטרטגיה שלה לזכות בנתח שוק. אבל תחת המודל החצי מנוהל החדש, המוכרים צריכים לקבוע מחירים תחרותיים. עם זאת, הצרכנים עדיין מצפים שהמוצרים באפליקציית Temu יהיו סבירים בצורה יוצאת דופן, כך שאתה צריך לאזן בין רווחיות לציפיות הצרכנים. בחר אסטרטגיית תמחור אסטרטגית ועקוב אחר המכירות שלך כדי להעריך את יעילותה.
השתמש במחירי מחיקה
מוצרים רבים ב-Temu זמינים עבור מה שנראה כמו מחיר מוזל מאוד. לדוגמה, ייתכן שתראה טוסטר במחיר של $15, אבל מתחת למחיר זה, יש מחיר הרבה יותר גבוה, נניח $50, שנראה מחוצה. זה מה שנקרא מחיר מחיקה. לפי Temu, מחיר המחיקה הוא המחיר המומלץ של היצרן לצרכן או המחיר שמציעים קמעונאים אחרים.
סוג זה של תמחור פסיכולוגי יכול לגרום ללקוחות לקנות ב-Temu. על ידי קביעת מחיר שהוא הרבה מתחת למחיר המחיקה, אתה מציין לצרכנים שהם מקבלים עסקה טובה. הפוך את זה למכירה לזמן מוגבל בלבד וזה עוד תמריץ אחד לרכוש את המוצר שלך.
ספק מדריכים או מדריכים למוצר
רשימות המוצרים של Temu יכולות לכלול הוראות להרכבה, כביסה או שימוש במוצרים שלך. אם אתה מוכר בגדים, רהיטים, צעצועים, מוצרי אלקטרוניקה או כל דבר שבו המשתמש עשוי להפיק תועלת ממידע נוסף, שקול להעלות מדריך למשתמש ב-PDF שהוא מעבר לתיאור המוצר. Temu תציג מדריך למשתמש זה בדף המוצר ישירות מתחת לשם החנות שלך.
השב במהירות לביקורות
כדי לשמור על רמת שביעות הרצון של הלקוחות שלך במקסימום, שימו לב למשוב של לקוחות והגיבו במהירות לביקורות המאזכרות פגמים במוצר. על ידי מתן שירות לקוחות מעולה, אתה יכול לשמור על דירוגים גבוהים, לבנות הוכחה חברתית ולמשוך אפילו יותר לקוחות.
כיצד למכור ב-Temu שאלות נפוצות
האם מכירה ב-Temu משתלמת?
מכירה ב-Temu יכולה להיות רווחית, אם אתה יודע מה אתה עושה. המותג ידוע באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית ההפסדית שלו בהפעלת PDD Holdings, חברת האם של Temu. זה הביא לדיווחים על כך שהספקים הסיניים שלה קיבלו הפסדים. עם זאת, מוכרים שמשתמשים במודל המנוהל למחצה של Temu שומרים על שליטה רבה יותר על התמחור ושולי הרווח שלהם.
איך אני הופך למוכר Temu?
אם אתה יצרן או מוכר, אתה יכול להפוך למוכר Temu על ידי שליחת דוא"ל לחברה בכתובת seller@temu.com או רישום לחשבון עם החברה האחות הסינית שלה, Pinduoduo.
האם Temu חוקי?
כן, Temu הוא שוק מסחר אלקטרוני לגיטימי בבעלות החברה הסינית הנסחרת בבורסה PDD Holdings. עם זאת, היזהרו מאימיילים מזויפים של שירות לקוחות Temu והונאות אחרות; ודא תמיד שהודעות האימייל של Temu מגיעות מדומיין לגיטימי של temu.com, או השתמשו בערוץ שירות הלקוחות בתוך האפליקציה כדי להימנע ממתחזים.
איך מקבלים תשלום על Temu?
הדרך הישירה ביותר לקבל תשלום ב-Temu היא להפוך למוכר ולפרסם מוצרים בשוק שלה. אתה יכול לבקש משיכות מהיתרה הזמינה שלך לחשבון הבנק המקושר שלך. אתה יכול גם להרוויח כסף על Temu דרך תוכנית השותפים שלה, להרוויח עמלות על ידי הפניית אנשים להוריד את אפליקציית Temu ולרכוש מוצרים.
מאת צוות Shopify
עודכן לאחרונה ב-9 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת צוות Shopify
9 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ-Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)