למד כיצד להקים בוטיק מקוון, כולל טיפים ממוכרים מצליחים על בחירת הנישה שלך, רכישת מוצרים ובניית הנוכחות המקוונת שלך.
מאת מייקל קינן
28 ביולי 2024
בוטיק מקוון יכול להיות מיזם עסקי רווחי עבור יזמים המעוניינים להיכנס לתעשיית האופנה.
חדשנות דיגיטלית, טכנולוגיה ושינויים בהוצאות הצרכנים העניקו לעסקים מקוונים עצמאיים את היכולת להתחרות מול השחקנים הגדולים. החלק הכי טוב? כבר יש לך את הכלים ליצור חנות מקוונת יפה ולמכור מוצרים בעלות נמוכה. כל מה שאתה צריך זה חיבור לאינטרנט.
מאמר זה ידריך אותך כיצד להקים בוטיק מקוון, עם הוראות שלב אחר שלב, תובנות וחוויות ממקור ראשון מבעלי בוטיק מקוון.
מהו בוטיק מקוון?
מבחינה פונקציונלית, בוטיק מקוון הוא חנות מקוונת. המונח בוטיק מקוון, לעומת זאת, מתייחס בדרך כלל לנישה או לחנויות מקוונות מיוחדות הפונות לקהל מסוים. המונח משמש לעתים קרובות כדי להתייחס לחנויות בגדים עצמאיות או מותגי לייף סטייל. זה גם מציע עסק בגודל קטן יותר שמוכר מוצרי יוקרה או מבחר ידנית של מוצרים ומותגים בתוך נישה.
מאמר קשור
איך להקים עסק ביגוד ב-14 שלבים (2024)
בניית עסק ביגוד דורשת כמויות שוות של אסטרטגיה ויצירתיות. למד מבוגרת Project Runway כיצד לזהות לקוחות ולחדד את הסגנון שלך.
איך להקים בוטיק מקוון ב-10 שלבים
בחר נישה שאתה נלהב ממנה
זיהוי פערי שוק
כתוב תוכנית עסקית
פתח את המוצרים שלך
תעבוד על המותג שלך
תמחר את המוצרים שלך
צור את החנות המקוונת שלך
השקיעו בערוצי מכירה ומכירות חברתית
צור אסטרטגיית משלוח
שיווק את הבוטיק המקוון שלך
הבוטיקים המקוונים הטובים ביותר בתעשייה לא נזרקו בין לילה. אפילו עם קצת ניסוי וטעייה, לבעלים האלה הייתה תוכנית עסקית ותהליך לתחילת העבודה.
1. בחר נישה שאתה נלהב ממנה
יש אנשים שלא פותחים בוטיק מקוון כי הם חושבים שהם לא יכולים להמציא רעיון גדול לעסקים קטנים. מסתבר שזה לא המכשול שאתה חושב שזהו.
שאל את עצמך: מה התשוקה שלך? כבר יש לך דברים שאתה מתלהב מהם בחיי היומיום שלך, בין אם זה גינון, אומנות, רכיבה על אופניים או טיפול בעור. אם תשקול להקים עסק סביב משהו שאתה נלהב ממנו, אתה תעשה הכל כדי להפוך את הבוטיק המקוון שלך למציאות.
ג'ולי קלארק, מייסדת Province Apothecary, אמרה את זה הכי טוב בראיון ל-Shopify. ההרשמה לבית הספר לארומתרפיה וטיפול בלקוחות בשיעורים שלה חיזקה את החלטתה להמשיך בטיפול בעור כקריירה. "פשוט התאהבתי בעשיית הכל ורק רציתי שזה יהיו החיים שלי", היא אומרת.
כדי למצוא שוק נישה לבוטיק המקוון שלך, שאל את עצמך:
מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי?
מהו התסכול הנפוץ שיש לך שיכול להיפתר על ידי מוצר?
האם יש מוצרים שאתה יכול למכור הקשורים לתחביבים שלך?
על ידי צמצום התשוקות שלך וחקירת הרעיונות האלה, אתה כבר בונה את העסק שלך. זה גם עוזר לך לעשות מחקר שוק ולהחליט איך למקם את הבוטיק המקוון שלך להצלחה. כן, התוכנית העסקית שלך עדיין חשובה, אבל לדעת ממה אתה מתלהב (ולא מתלהב) הוא קריטי להצלחה ארוכת טווח.
בחר שוק קטן אך צומח ולמד עליו כל מה שאתה יכול. בנה מומחיות ושתף את כל מה שאתה לומד. אם אתה יכול ליצור גוף תוכן שמתחבר לקהל שלך, אתה תהיה במצב טוב לנצל אותו ולהגדיל את הבוטיק המקוון שלך.
📚 קרא עוד: כיצד למצוא את הנישה שלך ב-6 שלבים
2. זיהוי פערי שוק
בוטיק מקוון מצליח לא ישגשג בתשוקה בלבד. שקול בעיה בשוק הנישה שלך שאינה נפתרת כרגע או מוצר שאינו זמין. האם מדובר בקרם טבעי לטיפוח העור המטפל באקזמה? או ליין של כלי שולחן בעבודת יד של אומנים מקומיים באזור שלך? גלה אילו מוצרים צריכים להתקיים שאינם מוצעים על ידי מתחרים גדולים וקטנים. התוכנית העסקית שלך הולכת לשחק תפקיד חשוב בהצלחתך העתידית.
Rhiannon טיילור, מייסדת RT1home, אומרת שכאשר פתחה את בוטיק ציוד הגינון והבית שלה, היא "ראתה במהירות צורך בשוק ליריעת עציצים מקורה. בזמנו לא היו מוצרים איכותיים למניעת בלגן בעציצים מחדש".
במחקר שלה, ראינון גילתה צורך גדול יותר בציוד גינון מתקדם יותר. "כשהתחלתי את RT1home, לא יכולת למצוא ציוד נחמד בשום מקום בארה"ב, באינטרנט או בחנות. הכל היה דברים זולים בייצור המוני מהום דיפו", היא אומרת. "התחלתי ליצור אביזרים כמו יריעות וכיסויים כי הם לא היו קיימים. הכנתי דברים שרציתי להשתמש בהם לעצמי כי לא הצלחתי למצוא אותם".
Rhiannon ראה גם צורך בכלי גינון מקורה מובחרים עבור גננים עירוניים. לרוב תושבי העיר אין מקום לכלי גינון מגושם. כדי להילחם בזה, היא החלה לאצור כלי גינון יפני מובחרים ולמכור אותם מחדש דרך הבוטיק המקוון שלה, שהוכח כלהיט גדול בשוק היעד שלה.
3. כתוב תוכנית עסקית
תוכנית עסקית תנחה את המסע שלך בעת יצירת בוטיק מקוון מהבית. זה גם מאמת את הרעיון שלך ועוזר לך לחשוב על דברים ביעילות. קח את הזמן כדי לגבש את האסטרטגיה שלך, לזהות מכשולים פוטנציאליים, להבין לאילו משאבים תצטרך, ולהבהיר את הרעיון העסקי שלך לפני ההשקה. תוכנית עסקית גם תעזור להבטיח שהכספים העסקיים שלך יהיו תקינים ככל שתגדל.
שאלו את עצמכם: מה המטרה של הבוטיק המקוון שלי? האם אני רוצה להיות מותג שנמכר בחנויות כמו Urban Outfitters? האם אני רוצה להיות מותג יוקרתי הנמכר אך ורק בחנות המסחר האלקטרוני שלי?
אם אתה רוצה להקים בוטיק מקוון, זה קריטי ללמוד איך לכתוב תוכנית עסקית.
4. פתחו את המוצרים שלכם
יש לך הרבה החלטות לעשות כשאתה פותח את הבוטיק המקוון שלך. מעבר למוצרים שאתה רוצה למכור, ההחלטה הגדולה ביותר שתעשה היא איזה מודל עסקי ללכת לפי. המודל העסקי שלך עוזר לקבוע אילו מוצרים תציע ואת ההוצאות התפעוליות העתידיות שלך.
מודלים נפוצים לפיתוח מוצרים הם:
דרופשיפינג. עם מודל זה, צד שלישי מייצר מוצרים וממלא הזמנות. אתה אף פעם לא מחזיק מלאי עם מודל דרופשיפינג.
מוצרים מיוצרים. מדובר בחברה בחו"ל (או מקומית) שמייצרת את המוצר שלך ושולחת לביתך או למחסן שלך.
מכירה חוזרת. מודל זה כולל קניית מוצרים של מותגים אחרים דרך סיטונאי ומכירתם מחדש בחנות המקוונת שלך. דגם זה אידיאלי גם עבור מותגי בגדי וינטג'.
מוצרים בעבודת יד. שיטה זו קשורה ליצירת מוצרים ולמילוי הזמנות בעצמך. יש הרבה דברים לעשות ולמכור למטרות רווח.
הדפס לפי דרישה. זה דומה לדרופשיפינג, אבל עם דגם הדפסה על פי דרישה, אתה מעצב את המוצרים (כמו חולצות או כריות) והצד השלישי עושה את זה וממלא את ההזמנה.
רבים מהדגמים הללו יכללו אתר בוטיק מקוון. אתה יכול לערבב ולהתאים דגמים שונים כדי לענות על הצרכים שלך.
במקרה של ריאנון, הייצור המקומי לא היה נתון למשא ומתן עבורה. "אחרי עשור שעבדתי עם תאגידים גדולים שמייצרים הרבה מעבר לים, אין לי עניין לייצר מוצרים כאלה", היא אומרת.
אפילו ש-RT1home ראה שיא מכירות, הוא נשאר נאמן למודל העסקי של הייצור המקומי שלה. Rhiannon ממשיכה לייצר מוצרים מסוימים בתוך הבית, תוך כדי עבודה עם סויסטים ויצרנים מקומיים כדי להפוך דוגמים ומערכונים למציאות.
אם הבוטיק שלך יסתמך על יצרנים, הנה כמה טיפים למציאת ההתאמה הטובה ביותר:
מחקר באינטרנט. Google, Yelp וספריות ייצור הן מקומות נהדרים למצוא בהם יצרנים מקומיים.
פנה לכמה מועמדים בבת אחת. אימייל או התקשר ישירות לקביעת פגישה.
הכירו מפיקים פוטנציאליים עם דגמים מקצועיים ואבות טיפוס. שדר שיש לך חזון לעסק שלך. אל תופיע עם סקיצות גסות ורעיונות אקראיים.
כשאתה מתחיל, אתה צריך להוכיח את עצמך בפני מפיקים. רובם לא עושים פרויקטים נקודתיים. הם לא יבזבזו את זמנם על העסק שלך אם הם לא חושבים שתהיה לקוח לטווח ארוך. אתה צריך להראות להם שיש לך חזון נהדר ורעיונות מוצר מוצקים.
חיפוש ספקים וייצור הוא תהליך ייחודי, אך זו אחת העלויות של פתיחת עסק. זה לא נדיר שבעלי עסקים קטנים מרגישים לפעמים שהם פוגעים בקיר לבנים, אבל עם סבלנות והתמדה, תמצאו את השותפים המושלמים לבוטיק המקוון שלכם.
📚 קרא עוד:
כיצד למצוא יצרן או ספק סיטונאי עבור רעיון המוצר שלך
היתרונות של עסק White Label (ו-13 רעיונות למוצרים שיעזרו לך להתחיל)
משווקים ברוכים הבאים: התחל עסק עם מותג פרטי עם מוצרים שכבר מוכחים
דרופשיפינג של עליבאבא: כיצד להשיג ולנהל מוצרים בבטחה מאליבאבא
5. עבדו על המותג שלכם
בעוד שהתוכנית העסקית שלך היא קריטית, המיתוג שלך חשוב להפליא. המשמעות היא קבלת מספר החלטות מראש:
מה מייצג המותג שלך? מהם הערכים של המותג שלך?
איך היית רוצה שזהות המותג שלך תופיע ויזואלית? מה האסתטיקה שלך?
איך תספר את סיפור המותג שלך ומה קול המותג שלך?
תצטרך גם לבחור שם עסק ולעצב נכסי מותג כמו לוגו.
כדוגמה למיתוג נהדר, בואו נסתכל על הסיפור מאחורי Silk & Willow, בוטיק טקסטיל מקוון.
הסיפור של Silk & Willow מתחבר לקהל היעד שלו באמצעות הטון והקשריות. שם העסק שלו מגלם את תחושת המותג. זה פשוט ובלתי נשכח. לקוחות פוטנציאליים יכולים למצוא בקלות את המותג באינטרנט ולעזור לספר את הסיפור שלהם.
💡 טיפ: בהתאם לתקציב שלך, אתה יכול לשכור סוכנות כדי למצוא שם מותג טרי, רלוונטי ובטרנדים. לחלופין, אתה יכול להשתמש במחולל שמות העסק של Shopify ולמצוא שמות עסקים שאינם סימנים מסחריים ללא עלות.
6. תמחר את המוצרים שלך
בחירת נקודת מחיר עבור המוצרים שלך היא אחת מהחלטות אבני היסוד שתקבל. זה משפיע על כל היבט של העסק שלך, כולל החלטה על קהל יעד, תזרים מזומנים ושולי רווח, מס מכירה והבנת ההוצאות שאתה יכול לנהל.
מצא אסטרטגיית תמחור שתואמת את השוק שלך. החליטו על מחיר שמממן את עלויות הייצור שלכם, אבל אל תניאו את הלקוחות שתצטרכו כדי להשיק בוטיק מקוון מצליח.
📚 קרא עוד: כיצד לתמחר מוצר ב-3 שלבים פשוטים
7. צור את החנות המקוונת שלך
בשלב זה, הבוטיק החדש שלך צריך מקום למכור באינטרנט. Shopify היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני פופולרית לכך, עם למעלה ממיליון עסקים שבונים ומשיקים את החנויות המקוונות שלהם עד היום.
פתיחת חנות מקוונת עשויה להיראות כמו משימה מרתיעה בהשוואה לרישום פשוט בשווקים מקוונים, אבל היא רווחית ומתגמלת יותר כשעושים אותה נכון. אתה לא משלם עמלות גבוהות על ביצוע מכירה או צריך לציית לכל כלל חוץ משלך.
"בניתי את חלון הראווה הראשון שלי ב-Squarespace, אבל ככל שהתחלתי לגדול, בונה האתרים לא הצליח להסתגל איתי", אומר ריאנון. "נאבקתי כל הזמן לבצע שינויים בחנות שלי ולהשתלב עם כלים עסקיים אחרים."
הניסיון של Rhiannon עם Squarespace הניע אותה למצוא בית חדש ב-Shopify. "בחרתי עיצוב של Shopify, התאמתי אותו כך שיתאים למותג שלי, והעברתי את המוצרים שלי תוך זמן קצר."
📚 קרא עוד:
כיצד לבחור את שם הדומיין הטוב ביותר (7 טיפים וכלים)
כיצד להקים חנות מקוונת עם Shopify: מדריך שלב אחר שלב
8. השקיעו בערוצי מכירה ומכירות חברתית
Rhiannon ממליצה לבנות תחילה את הבוטיק המקוון שלך, ולאחר מכן לרשום בשווקים מקוונים כמו Etsy. היא גם ממליצה לשלב מדיה חברתית באסטרטגיית השיווק שלך כדי לבנות מודעות. RT1home היה מותג שהתחיל באינסטגרם, ושילובי המדיה החברתית של Shopify היו המפתח לעזור לה למכור יותר באינטרנט.
צפו בפוסט הזה באינסטגרם
פוסט משותף על ידי RT1home® (@rt1home)
בנוסף לחנות מקוונת, Rhiannon ממליץ לבעלי בוטיק חדשים "לא לשים את כל הביצים בסל אחד". בזמן שהיא התחילה באינסטגרם, חשוב לבנות נוכחות על פני פלטפורמות מדיה חברתית מרובות, כמו Pinterest, Facebook ו-TikTok.
הגע ללקוחות בכל מקום שבו הם נמצאים עם Shopify
Shopify מגיעה עם כלים רבי עוצמה שעוזרים לך לקדם ולמכור מוצרים בפייסבוק, אינסטגרם, TikTok, Google ו-YouTube ממשרד אחורי אחד. בצע מכירות במספר ערוצים ונהל הכל מ- Shopify.
חקור את ערוצי המכירה של Shopify
9. צור אסטרטגיית משלוח
עד כה, השקעת המון מאמץ ביצירת חווית לקוח מדהימה. עשית את המחקר, פיתחת את המוצרים שלך ובנית חנות מקוונת לבוטיק שלך – הכל כדי לשמור על לקוחות מרוצים.
אבל דבר אחד שיכול להרוס את כל ההתקדמות שלך הוא חווית משלוח גרועה. משלוח הוא חלק מרכזי בבוטיק המקוון שלך, מייצוג הוצאה גדולה ועד כמה זמן לוקח לפריט להגיע ללקוח שלך. לכן כל כך חשוב להחליט על אסטרטגיית משלוח לפני שתתחיל לשווק את הבוטיק החדש שלך. מלכתחילה, המבנה העסקי שלך אמור לקחת בחשבון את המשלוח.
"אל תמכור את עצמך בחסר במשלוח. אנשים רוצים משלוח חינם ועסקאות משלוח, אבל זה יקר", אומר ריאנון. "ראיתי הרבה בעלי עסקים חדשים מפסידים כסף בדרך זו. ודא שאתה מביא את המשלוח בעלויות המוצר אם אתה הולך בדרך זו."
שקול את השאלות הבאות כחלק מהאסטרטגיה שלך:
לאן תשלחו? מקומי, לאומי או בינלאומי?
באיזה אריזה תשתמש? יש לכם מוצרים שבירים עם צרכי אריזה מיוחדים? האם אתה מעוניין להשתמש בפתרונות ברי קיימא?
האם תציעו מספר סוגי משלוח? שקול משלוח מהיר, משלוח מקומי ואיסוף על המדרכה.
💡 טיפ: השתמש ב-Shopify Shipping כדי לצמצם את עלויות המשלוח, לקבל תעריפים מוזלים ולהאיץ את הגשמה.
10. שיווק את הבוטיק המקוון שלך
המטרה הסופית של שיווק הבוטיק המקוון שלך היא מודעות למותג.
אתה רוצה להיות מוכר כמוכר הטוב ביותר עבור מוצר או נישה. המוניטין שלך הוא המפגש הייחודי של האישיות, הכישורים והניסיון שלך שאף אחד אחר לא יכול להתחרות בו. מותגים לא נמצאים, הם נוצרים.
לאחר שיצרת את החנות המקוונת שלך ויש לך את שם העסק שלך, הגיע הזמן להתחיל לשווק. משיווק במדיה חברתית ועד SEO, הנה כמה אפשרויות שכדאי לשקול.
שיווק באינסטגרם
הפלטפורמה הוויזואלית הזו הפכה למטרה עבור בוטיקים מקוונים להשוויץ במוצרים ולמצוא לקוחות חדשים. יש גם הרבה משפיענים באינסטגרם שמחים לקדם את המותג שלך בתמורה למוצרים. שיווק באינסטגרם כולל גם שיווק אורגני וגם בתשלום (מודעות ופוסטים מקודמים).
שיווק במנועי חיפוש
שיווק SEO עוזר לאנשים למצוא אותך כשהם מחפשים מוצרים מסוימים. מכיוון שהם קונים בעלי כוונות גבוהות, תקבל תנועה רלוונטית לאתר שלך שעלולה להוביל למכירות. אתה יכול להשיג זאת באופן אורגני או על ידי תשלום עבור Google Ads.
מודעות בפייסבוק
אם אתה רוצה למצוא קהל יעד ספציפי למוצרים שלך, מודעות פייסבוק יכולות לעזור לך לשווק לאנשים שמתאימים לפרופיל שלך. אין לך תקציב להצגת מודעות באופן עקבי? באמצעות Shopify Capital Marketing Funding, אתה יכול להגדיל את תקציב המודעות שלך וליצור באזז בפייסבוק.
שיווק משפיענים
צור קשר עם יוטיוברים, אינסטגרם, בלוגרים, TikTokers וסלבריטאים אחרים כדי להציג את המוצרים שלך בפני הקהל הנכון. שיווק משפיע יכול לתת אמינות למותג שלך כאשר אנשים אמיתיים מקדמים מוצרים לקהלים התואמים את לקוח היעד שלך.
יחסי ציבור
השקעה ביחסי ציבור עוזרת להתחיל שיחות על המותג שלך עם כלי תקשורת, לקוחות וקמעונאים. במקרה של רוקח פרובינציה, ג'ולי קלארק אומרת, "מישהו יראה אותנו במגזין או בעיתון ויגיע אלינו כדי לשאת אותנו. זה עזר להרחיב את המותג במהירות".
שיווק בדואר אלקטרוני
דוא"ל הוא אחד מערוצי השיווק הטובים ביותר "בבעלות", שבו אתה שולט בתוכן ובהפצה. אתה יכול לבנות רשימת דוא"ל ולשלוח הודעות ללקוחות חדשים וקיימים כדי למכור, לחנך או לבנות נאמנות באמצעות שיווק בדוא"ל.
שיווק תוכן
Rhiannon מצאה הצלחה עם שיווק תוכן, כתיבת מאמרים בבלוג ושיתוף סרטוני הדרכה באתר המסחר האלקטרוני שלה. תוכן ירוק-עד כמו בלוגים וסרטונים, לעומת זאת, יכול להביא לידים ומכירות במשך שנים רבות.
כל הרעיונות השיווקיים האלה עשויים להיראות מהמם ממבט ראשון. אבל אם אתה בונה את הבוטיק המקוון שלך ב-Shopify, תוכל לגשת ליותר מ-4,000 אפליקציות שיווק ומכירות ב-Shopify App Store. רוב האפליקציות הן Plug and Play, מה שאומר שאתה פשוט מוסיף אותן לחנות שלך והן מתחילות לעבוד מיד. אפליקציות אלה קלות לשימוש ועוזרות להרחיב את הפונקציונליות של החנות שלך כדי למכור יותר באינטרנט.
שיווק את העסק שלך עם כלי שיווק הלקוחות של Shopify
ל- Shopify יש את כל מה שאתה צריך כדי ללכוד יותר לידים, לשלוח קמפיינים בדוא"ל, להפוך רגעי שיווק מרכזיים לאוטומטיים, לפלח את הלקוחות שלך ולנתח את התוצאות שלך. בנוסף, הכל בחינם עבור 10,000 האימיילים הראשונים שלך שנשלחו בחודש.
גלה את כלי השיווק ללקוחות של Shopify
3 דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני פתיחת בוטיק מקוון
אין לזה ציפוי סוכר: פתיחת בוטיק מקוון יכולה לפעמים להיות מלחיצה ומאתגרת. תכנון ומעקב אחר תוכנית עסקית אסטרטגית הם חלק חשוב בפתיחת עסק קטן, מכיוון שהוא מחליט כיצד הבוטיק המקוון שלך מתעצב. בעלי הבוטיק המקוונים הטובים ביותר הם לא רק יצירתיים, הם גם יזמים מונעים.
1. פתיחת בוטיק מקוון לוקחת הון עצמי
לא תבצע את המכירה הראשונה שלך בן לילה. אבל עם מסירות ועל ידי מיקוד האנרגיה שלך במשימות הנכונות, אתה תיגש לעסק שלך עם תחושת מטרה ותצא בראש. מכיוון שאתה חובש כובעים רבים (או כולם) בימים הראשונים של העסק, הקדיש זמן כדי ללמוד מה אתה אוהב בלהיות יזם. לאחר מכן, כשתהיה מוכן, האציל את השאר.
2. אתגרים מגיעים עם הטריטוריה
אתה תעמוד בפני אתגרים, במיוחד אם זה העסק הראשון שלך. חשוב לשמור על מוטיבציה ולנהל ציפיות לגבי ההתקדמות שלך. השתמש באתגרים כרגעי למידה בעת יצירת הבוטיק המקוון שלך. הם רק יעזרו לך לבנות חוויה טובה יותר ללקוחות שלך.
3. עשויות להיות דרישות משפטיות עבורך לעשות עסקים
שקול היבטים משפטיים של התעשייה שלך. בדוק אילו רישיונות עסק ותקנות ממשלתיות אתה צריך כדי להפעיל. אמנם אין רישיון ספציפי לבעלות על בוטיק, אך ייתכן שתזדקק לאישור עיר, מחוז או מדינה עבור מיסים, רכישת מלאי וסימן מסחרי של שם מותג עבור העסק שלך.
5 דוגמאות בוטיק מקוונות מהטובות בכיתה
עכשיו כשאתה יודע איך להקים חנות מקוונת, בואו נסתכל על כמה מהדוגמאות הטובות ביותר של בוטיקים מקוונים כדי לקבל השראה לעסק המקוון שלך.
1. בוטיק הנרוול
הבוטיק Narwhal הוא בוטיק בגדים ותיק מטורונטו עם נוכחות קמעונאית ועסק של מסחר אלקטרוני. הבוטיק מתמחה במותגים עצמאיים נישה, ייחודיים ויוקרתיים עם פריטים מוכנים ללבישה לנשים.
למה זה עובד
כאשר חווית הבוטיק הקמעונאית היא הלחם והחמאה של העסק, החנות המקוונת של הבוטיק Narwhal לוקחת תפקיד תומך. העיצוב הפשוט של הבוטיק המקוון מאפשר לצילום מוצר נועז לתפוס את מרכז הבמה וקרוסלה בדף הבית מציגה את הקולקציות האחרונות של החנות.
2. משי וערבה
חלון הראווה הבוטיק המקוון של Silk & Willow מיועד להצגת האסתטיקה הידידותית לסביבה ועין חדה לטקסטורות עיצוב החתונה.
למה זה עובד
תוכלו לעיין בקולקציית סרטי המשי הצבועים בצמחים, מצעי שולחן ונייחים בעבודת יד של המותג, ללכת לאיבוד בכל פרט שובה לב הקשור לתכנון חתונה. המותג משתמש בדימויים יפים ובתיאורי מוצרים מפורטים כדי להתחבר לקהל המחפש חלל ש"מרגיש יוקרתי, והופך את החגיגה שלך לנצחית ובלתי נשכחת".
3. תינוקות נובחים
החברה שבסיסה בוונקובר Barking Babies היא בוטיק, ספא, מלונה, חנות חיות ומתקן לאילוף גורים, כולם משולבים לאחד. הוא מציע כמעט כל שירות הקשור לכלבים שאתה יכול לחשוב עליו, שם דגש עצום על ההיבט החברתי של בריאות הכלב.
למה זה עובד
חלק גדול מאתר המסחר האלקטרוני של המותג דן בחשיבות של כלבים להתרועע אחד עם השני. הוא משלב תמונות של כלבים של לקוחות משחקים אחד עם השני, בשילוב עם מוצרים עילית שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. אלה נותנים ללקוחות ביטחון בכך ש-Barking Babies מבין את הצרכים שלהם.
4. חנות פארקים קנדה
The Parks Canada Shop היא חנות מרצ'ינג עם תחושת בוטיק. החנות המקוונת הרשמית של הפארקים הלאומיים של קנדה מוכרת מוצרים כגון סווטשירטים, ספלים וערכות סכו"ם לקמפינג עם מיתוג Parks Canada ומוצרים בעיצוב אמן. החנות פונה לקהל נישה של חובבי טבע קנדיים.
למה זה עובד
האוסף הנרחב של הבוטיק קל לניווט, הודות למספר אפשרויות מיון בסרגל הניווט העליון. כמו כן, דפי מוצר מכילים מידע מועיל כולל כל דבר, החל מגודל, מקור המוצר ועד ביקורות של לקוחות.
5. רוקח מחוז
מרקחת פרובינציה נוצרה כדי לפתור תסכול נפוץ שהיה לג'ולי קלארק עם מוצרי טיפוח עור רפואיים. כמי שחוותה מקרה של אקזמה לכל החיים, היא ספגה קרם סטרואידים אחרי קרם סטרואידים, ולא מצאה פתרון. היא לקחה את העניינים לידיים עם רוקחות פרובינציה, ופיתחה מוצרי טיפוח טבעוניים מוסמכים ומקוריים מבחינה אתית, יחד עם מיקום פיזי ומרפאה לטיפול בעור.
כיום, מותג התרופות הטבעיות הזה הוא אהוב על הכת האהוב על Gwyenth Paltrow ו- Vgue .
למה זה עובד
אתר האינטרנט של Province Apothecary מלא במידע מועיל שידריך לקוחות לקבל את החלטת הרכישה הנכונה. ממדריכים לשימוש במוצר ועד לרשימות מרכיבים מלאות, הבוטיק המקוון מבטל את תהליך הקנייה של טיפוח העור.
מוכנים להשיק בוטיק מקוון מצליח?
עכשיו כשיש לך את הכישורים להשיק עסק מקוון, הגיע הזמן להתחיל לבנות! כמו כל סוג של עסק, אתה רוצה להתמקד במציאת הנישה הנכונה והבאת המוצרים שלך בפני האנשים הנכונים. זה נורמלי להקים בוטיק מקוון בלי כסף בתור הבלאגן צדדי, ואז להצמיח אותו לעסק במשרה מלאה בבית.
עם הזמן, תלמדו יותר על אילו מוצרים מוכרים, על השינויים בפעילות שלכם ומי הם הלקוחות הטובים ביותר שלכם. החלק החשוב הוא להתחיל את העסק החדש שלך היום ולהפוך את הבוטיק המקוון שלך למציאות.
איור עלילתי מאת קורנליה לי
קרא עוד
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
מכירת בגדים, מוצרי לייף סטייל ומוצרי נישה אחרים היא דרך רווחית להרוויח כסף באינטרנט. ההערכה היא שמגזר הקמעונאות המקוונת של הלבשה ואביזרים בארה"ב לבדה יניב כ-153 מיליארד דולר עד שנת 2024. הרווחיות בכל ענף, לעומת זאת, מסתמכת על מציאת המוצר הנכון עבור הקהל הנכון בזמן הנכון. התוכנית העסקית שלך צריכה לכלול תוכנית פיננסית מפורטת שתעזור לך לחזות את הרווחיות.
מהם הבוטיקים המקוונים הטובים ביותר?
הבוטיקים המקוונים הטובים ביותר הם אלה שמבינים את קהל היעד שלהם, מספקים שירות לקוחות מהמם ומציעים חווית קניות מקוונת ייחודית ומותאמת אישית. לבוטיק מקוון מהשורה הראשונה יש אתר מסחר אלקטרוני שהוא רספונסיבי וקל לניווט. זה מביא את המיטב מהחוויה בחנות באינטרנט. כמה דוגמאות כוללות את Lisa Says Gah, House of Sunny ו-Soko Glam.
איך אני פותח בוטיק בגדים מקוון?
בחר נישה.
זיהוי פערי שוק.
כתוב תוכנית עסקית.
פתח את המוצרים שלך.
בחר שם מותג ולוגו.
תמחר את המוצרים שלך.
צור חנות מקוונת.
להבין משלוח.
שיווק את בוטיק הבגדים המקוון שלך.
האם אני צריך רישיון עסק כדי לפתוח בוטיק מקוון?
בהתאם למדינה או לאזור שלך, ייתכן שתזדקק לרישיון עסק או שתעמוד בדרישות משפטיות אחרות. בהתאם למבנה העסק שלך, ייתכן שתצטרך אישור מוכר (או רישיון מוכר) כדי למכור את המוצרים שלך באינטרנט. רוב המדינות בארה"ב דורשות אישור של מוכר כדי למכור באופן חוקי באינטרנט, אך הדרישות והעמלות משתנות בהתאם למדינה. אלו יהיו מסמכים חשובים לתשלום מס מכירה.
מאת מייקל קינן
עודכן לאחרונה ב-28 ביולי 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת מייקל קינן
28 ביולי 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ-Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)