טיפים לשיווק דיגיטלי

למה אתה צריך לייעל את דף הנחיתה שלך עכשיו

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

הדף שלך פעיל, השקעת הרבה זמן ואנרגיה בעיצוב הנכון, מנועי החיפוש מציגים תוצאות, אבל הקליקים לא מגיעים.

כמה שזה נשמע מתסכל, זו בעיה שחברות שיווק דיגיטלי רבות מתמודדות עם בשלב זה או אחר. הפתרון? אופטימיזציה של דפי נחיתה.

אתר לא מותאם לא מעודד משתמשים להמשיך לגלול, או שהדף עלול לבלבל אותם. יכול להיות שיש מעט מדי לחצני קריאה לפעולה (CTA), יותר מדי תוכן, מהירות הדף עשויה להיות איטית, או שזה יכול להיות משהו קצת יותר קשה למדוד.

למרות שהטיפול בבעיות הללו עשוי להישמע מסובך, זה לא חייב להיות כך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למדוד את ביצועי דף הנחיתה שלך כדי לבצע את ההתאמות הנדרשות ולהגביר את שיעור ההמרה של העסק שלך.

המשך לקרוא כדי לגלות את המדדים שאתה צריך לעקוב אחריהם וכיצד הם יכולים ליצור או לשבור את האתר שלך.

תוֹכֶן הָעִניָנִים

אופטימיזציה של דפי נחיתה

אופטימיזציה של דפי נחיתה (LPO) היא הנוהג של ביצוע שינויים קלים באתר האינטרנט שלך כדי להגדיל את ההמרות ולשפר את חווית המשתמש.

המטרה הסופית של דף נחיתה היא להמיר את התנועה שלך ללקוחות. ייתכן שיש לך תוכניות שונות עבור דפי נחיתה שונים. אחד יכול להתמקד באיסוף מידע ליצירת קשר, בעוד שאחר מכוון למכירות.

הגדר את יעדי דף הנחיתה שלך ובצע אופטימיזציה של כל דף עבור היעד הנתון שלו. מדידת ביצועים על סמך תקופות קודמות, תנועה ושיעור המרות.

כדי להגדיל את שיעור ההמרות שלך, יהיה עליך לבצע שינויים בעותק של דף הנחיתה שלך. אתה יכול להשתמש בחלק מהכלים המפורטים למטה כדי לגלות אילו אזורים באתר שלך מושכים משתמשים ואילו פחות פופולריים.

אתה יכול גם ללמוד עוד על התנהגות משתמשים, הנמקה, ולבדוק דרכים למשוך יותר קליקים.

זכור לא לנחש בעת שינוי, אלא עקוב אחר הנתונים כדי לבצע שינויים משמעותיים באזורים הזקוקים לכך.

Society A Uses Popups, Clear Navigation, Contrasting Colors, And An Eye-Catching Shopping Basket To Encourage Sales

מהו שיעור המרה טוב עבור דפי נחיתה?

למרות שקשה לתת מספרים מדויקים על שיעורי המרות, יש כמה מספרים שכדאי לזכור בעת הגדרת יעד לאופטימיזציה של דפי נחיתה. Wordstream פירק אלפי דפי Google Analytics ומצא שיעור המרה חציוני של 2.35% בכל דפי הנחיתה.

25% העליונים השיגו 5.31% ומעלה, כנראה הודות לאופטימיזציה מסוימת של שיעור ההמרות (CRO), אבל הם מכירים בהטיה מסוימת של מותג במחקרי מקרה אלה.

שיעור ההמרה משתנה בהתאם למקור התנועה ולתעשייה גם כן. אתרי מסחר אלקטרוני לרוב מרחפים נמוך מ-2% בעוד שאתרי B2B יכולים בקלות להכפיל את זה.

אלו הן רק הנחיות, וייתכן שתגלה שהענף או היעדים הספציפיים שלך אינם מתיישבים עם השוליים הללו. ביסוס הביצועים הנוכחיים שלך על שיעור ההמרה הקודם שלך הוא תמיד דרך מצוינת לבדוק אם אתה עושה את הטוב ביותר שאתה יכול להיות.

Dizanjar Designed A Gorgeous, Animated Landing Page That Shows The Company’s Skills As Graphic Designers Using Elementor.

כיצד לשפר את הביצועים של דף הנחיתה שלך

אם אתה יודע מה אתה רוצה להיות שיעור ההמרה שלך, אתה צריך לעבוד על שינוי דף הנחיתה שלך בדרכים מדידות. נעשה זאת באמצעות מדדים כמותיים המספקים בקלות נתונים ומדדים איכותיים שהם סובייקטיביים יותר.

כדי להגיע לפעולה הרצויה עם אופטימיזציית דף הנחיתה שלך, תוכל להתמקד בדברים הבאים:

מדדים כמותיים

  • שיעור הקליקים – איך שיעור ההקלקות שלך? האם האורחים לוחצים על אלמנטים, או שהם גולשים עליהם? Google Analytics מודד את ה-ctr שלך עבור כל מודעה המופעלת, אבל אתה יכול גם להשתמש בכלי כמו Hotjar כדי לבדוק.
  • שיעור יציאה מדף כניסה – שיעור יציאה גבוה מדף הכניסה הוא אינדיקציה לכך שתוכל לשפר את דף הנחיתה שלך. זהו מספר המבקרים שצפו רק בדף אחד באתר שלך לפני שהם עוזבים. שאפו לשיעור נטישה נמוך מ-50%, 70% ומעלה נחשב די גרוע.
  • שיעור נטישת הטפסים – שיעור נטישת הטפסים הממוצע הוא 68%. Hotjar יכול לעזור להפחית את זה כדי להגדיל את המכירות. טופס קצר וקל למילוי יעזור גם כן.
  • מקור תנועה – גוגל אנליטיקס מראה מהיכן מגיעים המבקרים באתר שלך, בין אם מדיה חברתית, מודעות או תנועה אורגנית. אתה יכול גם לראות אם התנועה מבוססת על נייד, טאבלט או שולחן עבודה.
  • לידים – כמה מהלידים שלך ממירים למכירות? עקוב אחר המדדים המובילים להמרה ומדדים קריטיים במכירה. האם הצעת הערך שלך ברורה, או שהיא יכולה להשתמש בלק?
  • תנועה – השווה את תנועת האתר שלך לשבועות, חודשים או שנים קודמים באמצעות Google Analytics. קח את זה צעד קדימה עם כלי פרימיום כמו Semrush או Ahrefs כדי לראות איך אתה משווה למתחרים שלך.
Tempimage4Gqhfe Why You Need To Optimize Your Landing Page Now 1

מדדים איכותיים

  • צפה בהקלטות משתמש – כלים כמו Hotjar ו-Crazy Egg מאפשרים לך לצפות בחוויות משתמש בפועל. אתה יכול לראות לאן מבקרים נמשכים ולאן הם עוזבים את האתר שלך.
  • מבחן שמישות – מבחן שמישות של האתר שלך יכול להראות כיצד מבקרים אמיתיים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך. ממשק המשתמש שלך אולי יפה, אבל קהל היעד שלך יכול להתקשות איתו. Hotjar מציעה לך מפת חום של היכן המשתמשים מעדיפים ללחוץ.
  • ראיין את צוות המכירות שלך – האם הם מקבלים משוב מלקוחות? אולי יש להם כמה רעיונות המבוססים על האינטראקציות שלהם. העובדים שלך מהווים מקור מצוין למשוב על עיצוב דף הנחיתה שלך.
  • ראיין את הלקוחות שלך – זה יכול להיות סקר מוקפץ פשוט כמו אחד שנעשה עם Survey Monkey או תשאול מורכב יותר שנערך בדוא"ל.

כיצד לייעל את דף הנחיתה שלך

בהתחשב במחקר שלעיל, אתה יכול לעבור על כל אחד מהם ולקבוע אילו רכיבים של דף נחיתה יכולים להפיק את המרב מאופטימיזציה. כנראה שתהיה לך תערובת של תיקונים ספציפיים ותיקונים של עמוד שלם לעבוד עליהם כדי להגביר את שיעור ההמרות שלך.

אתה רוצה לוודא שדף הנחיתה שלך מהיר ומגיב. אם זמן טעינת הדף שלך הוא יותר מכמה שניות, שיעור היציאה מדף הכניסה שלך יגדל באופן משמעותי. אתר האינטרנט שלך צריך להיות מותאם לנייד כברירת מחדל.

יתר על כן, האתר שלך צריך להיות גם אטרקטיבי. 38% מהמשתמשים עוזבים אתר שנראה להם לא מושך. השימוש בדף נחיתה רספונסיבי ונעים לעין עושה הבדל גדול.

Use Tools Such As Hotjar’s Heatmaps To Visualize Where Users Click On Your Website.

כעת נסתכל על דוגמה ספציפית יותר כמו שיפור שיעור הקליקים ב-CTA שלך.

בעזרת כלי כמו מפות החום של Hotjar, חפש אילו CTAs מושכים קליקים ואילו אזורים בדף הנחיתה שלך מניבים את הביצועים הטובים ביותר. בדוק את שיעור הקליקים הנוכחי שלך באמצעות Google Analytics ולאחר מכן בצע כמה שינויים.

אתה יכול להעביר את ה-CTA שלך לחלק בדף שיש בו תעבורה גבוהה יותר או להסיר אלמנטים שמבלבלים את הכותרת שלך.

נסה להציג גם רכיבי עמוד חדשים שאינך משתמש בהם כעת. אתה יכול לשלב חלונות קופצים, לצמצם את מספר שדות הטפסים, להוסיף מידע מפורט יותר ליצירת קשר, כולל מספר טלפון, או לספק כמה קישורים חדשים למדיה חברתית, המלצות וצורות אחרות של הוכחה חברתית.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לפעול למען אופטימיזציה של האתר שלך ליצירת לידים.

בנוסף לשינויים הטכניים, אתה יכול גם לשקול הוכחה חברתית כסוג של אופטימיזציה. המלצות מלקוחות מרוצים או המלצה של מומחה בתעשייה יכולים לספק ביטחון ללקוחות פוטנציאליים על הגדר.

כיצד לבדוק את אופטימיזציית דפי הנחיתה שלך

אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שהשינויים שלך באמת עובדים היא באמצעות מבחן A/B. בדיקת A/B מסתכמת בבדיקת שתי גרסאות או יותר של האתר שלך זו מול זו ולקבוע איזו מהן מניבה ביצועים טובים יותר.

אתה יכול לבדוק אם עיצוב מינימלי בקריאה לפעולה שלך עם ניצול טוב של שטח לבן והודעות ברורות מהדהד טוב יותר מעיצוב הכפתורים שאתה מפעיל כרגע. בדיקת A/B תציג למחצית מהמבקרים שלך גרסה אחת של דף האינטרנט שלך וחצי מהאחרת. אתה יכול לעבוד עם שינויים בכל האתר או אלמנטים קלים.

Crazy Egg מציעה פלטפורמה טובה לבדיקת A/B המאפשרת לך לבצע שינויים לאט ולנתח את הנתונים. אתה יכול לראות אם שינוי בגופן משנה או לא משפיע על שיעור ההמרה שלך. קל גם להגדיר מבחן A/B בוורדפרס.

Create Google Optimize Why You Need To Optimize Your Landing Page Now 2

מחשבות אחרונות: כיצד להגביר את שיעורי ההמרה באמצעות אופטימיזציה של דפי נחיתה

אופטימיזציה של דפי נחיתה היא קצת עבודה. זה לא משהו שמסתיים ביום אחד אלא לוקח חודשים של שינויים קטנים שניתן לכמת כדי לבצע.

מדוד את הביצועים של דפי הנחיתה שלך בנתונים כמותיים שקל לעקוב אחריהם לאורך זמן. עבור מדדים איכותיים ערכו סקרים של משתמשים כדי לבדוק שינויים אסתטיים או שינויי עיצוב. משווקים צריכים ליישם בדיקות A/B כדי למדוד את ביצועי השינויים הללו.

כדי לשפר את דף הבית שלך, בקש משוב או אפילו צפה בתצוגת דף מוקלטת. שיעור ההמרות של דף הנחיתה שלך לא יגדל אם אנשים אמיתיים לא ילחצו על הקריאה לפעולה שלך.

קיום קריאה לפעולה פחות עמוסה שמובילה ליעדי ההמרה שלך היא חיונית. אלמנטור מתגאה בגלריה של תבניות דפי נחיתה מותאמות מראש לכל צורך. נסה אותם היום.

מאמרים קשורים

Back to top button