הנה איך אתה יכול לפרוץ לענף של 8 מיליארד דולר מלא בהזדמנויות להרוויח הכנסה פסיבית.
מאת צוות Shopify
21 בספטמבר 2024
עם שיווק שותפים, מותגים ויוצרי תוכן נהנים מעבודה משותפת. מותגים מקבלים גישה לקהלים בעלי המוטיבציה של בלוגרים, פודקאסרים, מגזינים ומשפיעי מדיה חברתית. בתמורה, יוצרים עושים עמלה על מכירות או הפניות, מה שמספק דרך יציבה לייצר רווח מהתוכן שלהם.
מדריך זה מסביר כיצד להפוך למשווק שותפים ולהרוויח כסף על ידי קידום מוצרים. להלן, מצא טיפים ממומחי שיווק שותפים ודוגמאות לתוכניות שותפים פופולריות.
מחפשים להקים תוכנית שותפים? הנה איךלגייס ולנהל שותפים לעסק שלך.
מהו שיווק שותפים?
שיווק שותפים הוא סוג של שיווק שבו בעלי אתרים, הידועים כשותפים, מרוויחים עמלה על ידי קידום מוצר או שירות עבור קמעונאי או מפרסם. השותף מתוגמל בתשלום כאשר הוא מספק תוצאה ספציפית עבור השותף השותף שלו, כגון לקוחות, תנועה לאתר או הפניות למכירות.
שותפים מעודדים את הקהל שלהם לבקר בחנות מקוונת או בשוק באמצעות קישורי שותפים שעוקבים אחר המקור של המשתמש. בעוד שרוב השותפים מקבלים תשלום כאשר ההפניות שלהם מובילות למכירה, חלק מהתוכניות מתגמלות הרשמות לניסיון חינם, קליקים באתר או הורדות אפליקציה.
לתוכניות שותפים רבות ניתן להצטרף בחינם. תוכניות שותפים פועלות על ידי מתן אפשרות לאנשים או לעסקים לקדם ולמכור את המוצרים או השירותים של חברה אחרת בתמורה לעמלה על כל מכירה.
השותף מרוויח עמלה בכל פעם שמישהו מבצע רכישה דרך קישור השותפים הייחודי המשויך להמלצה שלו.
כך פועל שיווק שותפים ברמה גבוהה:
שותף מקדם קישור שותף למבקרים באתר, לקוראי הבלוג או לרשת החברתית שלו.
חבר קהל לוחץ על הקישור.
חבר הקהל מבצע רכישה.
רשת השותפים מתעדת את העסקה.
השותף מקבל עמלה כספית.
תעריפי העמלות עבור מכירות שותפים משתנים בהתאם למוצר, לענף ולהסכם שנקבע בין השותף למותג.
מוצרים נמוכים ובעלי נפח גבוה בנישות כמו מזון לחיות מחמד או טיפוח העור עשויים להרוויח 5% מכל מכירה. תוכניות שותפים עתירות כרטיסים במגזרים כמו פיננסים ותוכנה יכולות להציע יותר מ-20%.
שותפים מוצלחים עשויים לנהל משא ומתן על עסקאות מותאמות אישית עם השותפים שלהם עבור אחוזים גבוהים עוד יותר. חלק מתוכניות שיווק שותפים מספקות תעריף אחיד לכל מכירה במקום אחוז.
הפוך לשותף של Shopify
הצטרף לתוכנית כדי להגדיל את המותג שלך, לגשת להזדמנויות בלעדיות ולהרוויח עמלה תחרותית עבור כל עסק חדש שאתה מפנה אל Shopify.
הגש בקשה עכשיו
3 סוגי שיווק שותפים
1. שיווק שותפים לא צמוד
שיווק שותפים לא קשור הוא כאשר השותף הוא מפרסם כללי או מקדם. הם אינם משויכים למותג, למוצר, לתעשייה או לנישה הקשורים, ועשויים לקדם מגוון רחב של מוצרי שותפים לקהלים מרובים.
משווקי שותפים לא קשורים משתמשים לעתים קרובות בקמפיינים של תשלום לפי קליק (PPC) כדי להגיע ללקוחות במדיה החברתית ובדפי תוצאות של מנועי החיפוש.
2. שיווק שותפים קשור
שיווק שותפים קשור הוא הפרקטיקה של קידום מוצרים או שירותים הרלוונטיים לקהל של שותפים. שותף בקטגוריה זו השקיע משאבים כדי לבנות עוקבים באמצעות בלוגים, YouTube, TikTok או סוגים אחרים של שיווק תוכן.
משווקי שותפים קשורים עשויים להיות משפיענים, מה שהופך אותם למקור מהימן להמלצה על מוצרים.
3. מעורב שיווק שותפים
שיווק שותפים מעורב מתייחס ליצירת תוכן הכולל מוצר או שירות קשורים. זה יכול להיות סקירת מוצר, הדרכה או תוכן אחר המדגים את היתרונות של המוצר.
משווקי שותפים מעורבים רבים צוברים מוניטין של המלצות מוצר אמינות וחסרות פניות. הרווחת אמון הקהל היא דרך בת קיימא למתחילים לבנות עסק לשיווק שותפים.
יתרונות וחסרונות של שיווק שותפים
הוצאות שיווק שותפים עלו על 8 מיליארד דולר בשנת 2022 וממשיכה לגדול. עבור יוצרים, זו דרך זולה לפתוח עסק שכמעט כל אחד יכול לנסות.
לפני שצולל פנימה, שקול את היתרונות והחסרונות הללו של שיווק שותפים.
מקצוענים בשיווק שותפים
קל לביצוע
בשיווק שותפים, המטרה העיקרית היא פשוטה: הפני לקוחות לקמעונאי השותף שלך. שותפים יכולים למקד את מאמציהם בשיווק ולהשאיר משימות קשות אחרות, כגון פיתוח מוצר ומימוש הזמנות, לקמעונאי.
השקעה וסיכון נמוך
הצטרפות לתוכנית שותפים בדרך כלל לא עולה כלום. לאחר הקמת קהל, שותפים יכולים להתחיל להרוויח כסף על ידי קידום מוצר ללא השקעה נוספת. זה יכול להוביל להכנסה פסיבית (יחסית) מעמלות.
יכולת קנה מידה
כאשר הוא מצליח, שיווק שותפים יכול להגדיל את הרווחים ללא צורך בעובדים או משאבים נוספים. שותפים יכולים להציג מוצרים חדשים לקהל שלהם, לנהל משא ומתן על עמלות גבוהות יותר או להשקיע מחדש רווחים כדי להרחיב את טווח ההגעה שלהם.
חסרונות שיווק שותפים
לוקח זמן
בניגוד לכמה פרשנות מקוונת, שיווק שותפים אינו תוכנית להתעשר במהירות. הגדלת קהל והשגת השפעה דורשת זמן ומסירות. ייתכן שיחלפו מספר שנים של יצירה ופרסום עקבי של תוכן לפני שתרוויח הכנסה קבועה.
שליטה מוגבלת
שותפים צריכים לפעול לפי הכללים שנקבעו על ידי תוכנית שותפים. זה עשוי לכלול מגבלות על האופן שבו ניתן לקדם מוצר.
מגבלה נוספת של שיווק שותפים היא מודל ההכנסות מבוסס עמלות, מה שאומר ששותפים ירוויחו רק חלק קטן מכל מכירה.
אם אתה מצליח להפנות לקוחות לחברה מסוימת, ייתכן שתוכל לנהל איתם משא ומתן על עמלות טובות יותר, בונוסים וגישה לתוכן שיווקי משפיע יותר (כגון מבצעים) עבור הקהל שלך.
מי צריך להיות משווק שותפים?
עבור עסקים חדשים, שיווק שותפים הוא דרך להרוויח כסף בעלויות תקורה נמוכות. עבור יוצרים מבוססים, זו הזדמנות לייצר הכנסה נוספת מקהל קיים או מתיק תוכן.
להלן שלושה סימנים לכך ששיווק שותפים יכול להתאים לך:
יש לך גישה לקהל
אם יצרת קהל לקוחות מעורב, אתה יכול להיות בעמדה מעולה למינוף שיווק שותפים. זה יכול להיות קהל כללי גדול או קהילה קטנה יותר של חובבים וחובבים מסורים.
לדוגמה, פודקאסט בריאות יכול להיות שותף עם מוצרים המותאמים לתחומי העניין של הקהל שלו, כמו תוסף ויטמין, אפליקציית מדיטציה או מזרון יוקרתי.
אתה אשף תוכן
אם יש לך כישרון לאלגוריתמים של פלטפורמה ולהגיע למספר רב של משתמשים, שיווק שותפים יכול להיות מודל עסקי רלוונטי.
משווקי שותפים רבים מייצרים הפניות על ידי אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה בתוצאות מנועי החיפוש. אחרים הם מקצוענים ביצירת תוכן ויראלי עבור אינסטגרם Reels או YouTube.
אתה גורו מהימן
אם אתה מומחה במגוון מוצרי נישה, אתה יכול להשתמש בידע שלך כדי להצליח בשיווק שותפים. יצירת תוכן חינוכי היא דרך רבת עוצמה לשכנע לקוחות ללחוץ לאתרי שותפים.
איך משווקי שותפים מרוויחים כסף (וכמה)
כשאתה מצטרף לתוכניות שותפים, אתה תבחין במודלים שונים של תשלום. תוכניות עשויות להתייחס למודלים של תשלום גם כמבני תמחור, מודלים של תשלומים או סוגי המרות.
מודל תשלום אומר לשותפים על איזו התנהגות משתמשים יקבלו תשלום עבורם. לדוגמה, אם אתה מקדם מוצר תוכנה, המטרה יכולה להיות הרשמה לניסיון בחינם. עבור משווקי שותפים המקדמים מוצרים פיזיים, המטרה כנראה תהיה רכישה.
תוכניות שיווק שותפים רבות פועלות על ייחוס שיווקי בקליק האחרון, כלומר השותף שמקבל את הקליק האחרון לפני הרכישה מקבל זיכוי של 100% על המכירה.
5 דרכים שבהן שותפים משלמים
לכל מכירה. שותפים מרוויחים עמלה עבור כל מכירה שמתבצעת, מודל תשלום נפוץ עבור הצעות מסחר אלקטרוני.
לכל פעולה. עמלה מתקבלת עבור פעולה ספציפית כגון הרשמה לניוזלטר, בקשה ליצירת קשר או שליחת טופס.
לכל התקנה. שותפים משלמים עבור כל אפליקציה או התקנת תוכנה שנוצרת.
לכל מוביל. שותפים מקבלים תשלום בכל פעם שנוצר ליד.
לכל קליק. עמלה מתקבלת עבור כל קליק על קישור שותף. מודל זה עשוי לשמש סוחרים גדולים במטרה לבנות מודעות למותג.
כמה יכולים משווקי שותפים להרוויח?
נתונים משנת 2023 מראים שרוב השותפים מרוויחים לפחות 1,000 $ לחודש מקישורי שותפים המקודמים במדיה החברתית. בשילוב עם אתר אינטרנט או ערוצי שיווק אחרים, ברור ששיווק שותפים יכול להיות עסק רווחי במשרה מלאה.
לפי חברת תוכנת התגמול Payscale, השכר השנתי הממוצע של משווק שותפים הוא יותר מ-$56,000, בהתבסס על יותר מ-7,000 פרופילי שכר. עם זאת, משווקי שותפים רבים מרוויחים הרבה יותר.
בדרך כלל, ככל שהבאים גדולים יותר, כך ניתן להרוויח יותר כסף באינטרנט בתור משווק שותפים. אבל אל תזלזלו בכוחו של קהל קטן של לקוחות בעלי ערך גבוה: זה יכול להיות רווחי באותה מידה.
כמה מרוויח שותף תלוי במידה רבה בנישה. לדוגמה, תוכניות שותפים הקשורות לעסקים מציעות עמלות גבוהות משמעותית מאשר ספרים, מדיה או תוכניות ביגוד.
יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את שיעור ההמרה של נישה – הסבירות להפניה מוצלחת. שקלו את הערך של הפניה מול המאמץ שהיא צפויה לקחת.
כיצד להתחיל שיווק שותפים ב-4 שלבים
בחר ערוץ ופורמט
קבע את הנישה שלך
מצא תוכנית שותפים
בחר את המוצר הראשון שלך
1. בחר ערוץ ופורמט
הצעד הראשון להפוך לשותף הוא בחירת ערוץ שיווקי להגעה לקהל שלך – וסוג תוכן ליצור עבור ערוץ זה.
ערוצי שיווק נפוצים כוללים:
חיפוש אורגני
אֶלֶקטרוֹנִי
אינסטגרם
TikTok
יוטיוב
פורמטי תוכן פופולריים כוללים:
ביקורות מוצרים
רשימות המוצרים "הטובים ביותר".
המלצות למוצרים שנאספו
השוואות מוצרים
תוכן סגנון חיים
כשאתם בוחרים ערוץ ופורמט, קחו בחשבון את הפלטפורמות בהן אתם משתמשים הכי הרבה ואת הפורמטים שאתם הכי מבינים. התחלת ערוץ שיווק מוכר יכולה לסייע בהפקת תוכן באיכות גבוהה, ולהוביל לקהל מעורב יותר.
לא משנה באיזה מסלול תבחר, האותנטיות היא המפתח בשיווק שותפים. ללא קשר אמיתי עם הקהל, המרתם למכירות שותפים עשויה להיות מאתגרת.
2. קבע את הנישה שלך
בעת בחירת נישה, משווקי שותפים בדרך כלל הולכים באחד משני נתיבים:
הם בוחרים בנישה שהם נלהבים ממנה
הם בוחרים נישה על סמך ניתוח קהל
בחירת נישה שאתה כבר יודע עליה יכולה לעזור לך להיראות אותנטי ואמין ללקוחות פוטנציאליים. זה גם מסייע להעריך אילו מוצרים ומותגים לקדם.
נניח שפתחת בלוג כשאימצת כלב, כדי לתעד את המסע שלך כבעלים חדש של חיית מחמד. במצב זה, יהיה הגיוני לבחור בנישת שותפים בתחום הטיפול בחיות מחמד. זה מאפשר לך לקדם מוצרים רלוונטיים לתוכן ולקהל שלך.
מצד שני, בחירת נישת שיווק שותפים המבוססת על ניתוח קהלים יכולה לחשוף תחומים בעלי פוטנציאל רווחיים שהם פחות תחרותיים. גישה זו עשויה לעזור לך לבסס נוכחות באזורים לא מנוצלים לפני ששותפים אחרים מזהים את ההזדמנות.
עם זאת, שיטה זו פירושה שאתה תתחרה בתוכן שנוצר על ידי אנשים שסביר להניח שיודעים יותר על הנושא ממך. כדי להצליח, תצטרך להשתמש בכלי שיווק שותפים כמו הקשבה חברתית, ניתוח אתרים ותובנות מדיה חברתית כדי להבין את העדפות הקהל שלך.
3. מצא תוכנית שותפים
כדי להרוויח הכנסה כמשווק שותפים, הפריטים שאתה מקדם צריכים להיות רלוונטיים לקהל שלך. טעות זו יכולה לעכב את הצלחתך ולהפחית את אמינותך.
אם אינך בטוח היכן למצוא מוצרים או מותגים לשיתוף פעולה, עיין ברשתות שותפים, המארחות מאות תוכניות. רשתות פופולריות כוללות:
עתיד שותפים
AvantLink
CJ
קליקבנק
FlexOffers
LinkConnector
ShareASale
אפשרות נוספת היא לבקר באתרים של עסקים כדי לראות אם הם עובדים עם שותפים. עסקים רבים מציעים תוכניות שותפים, כמו תוכנית השותפים של Shopify.
גישה ישירה יותר היא לפנות לבעלים של מוצר שאתה מוצא מושך ולברר אם יש לו תוכנית שיווק שותפים. אם הם לא עושים זאת, ייתכן שהם יהיו פתוחים להגדיר הסדר, כגון מתן קוד קופון מיוחד שתוכל לשתף עם העוקבים שלך.
זכור, לתוכניות שיווק שותפים יש תנאים והגבלות שאתה צריך לעמוד בהם, אז קרא תמיד את האותיות הקטנות. לדוגמה, לקישור השותף שלך יהיה בדרך כלל קובץ Cookie עם מסגרת זמן מוגדרת, ותוכניות מסוימות אינן מתירות מודעות בתשלום לפי קליק המשתמשות בשם המוצר או החברה.
קבל תשלום ממותגים שאתה אוהב עם Shopify Collabs
Shopify Collabs מקל למצוא מותגים התואמים את האווירה שלך, לבנות קשרי שותפים ולקבל תשלום עבור מה שאתה מוכר.
מצא מותגים
4. בחר את המוצר הראשון שלך
כשאתה עושה סיעור מוחות של מוצרים או גולש דרך פלטפורמות שותפים, הקריטריונים החשובים ביותר שיש לזכור הוא שהמוצרים שאתה מקדם צריכים להיות מתאימים לקהל שלך, או לקהל שאתה מקווה לבנות.
שאל את עצמך:
האם המוצר הזה הוא משהו שקהל היעד שלי ימצא בעל ערך?
האם זה מתאים לתחום ההתמחות שלי? המותג שלי?
כמו כן, ודא שהמוצר או השירות שאתה מקדם מתאים לפלטפורמה שבה אתה משתמש. לדוגמה, עיצוב הבית והבגדים עשויים לתפקד היטב בפלטפורמות עתירות תמונות כמו אינסטגרם. עם זאת, עבור רכישות מורכבות יותר, כמו תוכנה, שיעורי ההמרה שלך עשויים להיות גבוהים יותר בפלטפורמות המאפשרות תוכן מעמיק יותר, כמו בלוג או YouTube.
כיצד להצטרף לתוכנית השותפים של Shopify
תוכנית השותפים של Shopify פתוחה למחנכים, משפיענים ויוצרי תוכן מכל העולם. סניפים של Shopify מעוררים אנשים להתחיל את מסע היזמות שלהם עם Shopify – או להראות לסוחרים קיימים את היתרונות של העברת העסק שלהם.
זה בחינם להפוך לשותף של Shopify. לאחר שתתקבל לתוכנית, תרוויח עמלה בכל פעם שסוחר Shopify ישלים ניסיון חינם ומתחייב לתוכנית במחיר מלא.
הנה מה שאתה צריך לדעת על הפיכתך לשותף של Shopify.
קריטריונים של שותפים
כדי להיחשב לתוכנית השותפים של Shopify, עליך:
הבעלים והניהול של אתר אינטרנט
יש קהל מבוסס
צור תוכן מקורי, כגון קורסים מקוונים, מאמרים או סרטונים
יש ניסיון עם Shopify או פלטפורמות מסחר אלקטרוני אחרות
בתור שותף, תצטרך גם לציית להנחיות המותג של Shopify כדי לוודא שאתה משתמש נכון בנכסים ממותגים.
תהליך הגשת בקשה
כדי להפוך לשותף של Shopify, מלא טופס בקשה זה. זה לוקח בערך חמש דקות כדי להשלים.
כחלק מתהליך הבקשה, תצטרך לקבל את תנאי החוזה של Shopify, הכוללים סכומי תשלום עבור הפניות לפי מיקום. התנאים מסבירים גם כיצד תקבלו תשלום.
ספר ל-Shopify כיצד אתה מתכנן להפנות סוחרים – לדוגמה, על ידי יצירת תוכן ביקורת, הצעת קורסים או שיחה עם הקהל הקיים שלך.
לאחר מכן, תוכל לחבר את ערוצי הקידום שלך לאפליקציה שלך. הוסף את האתר שלך, חשבונות חברתיים, פודקאסט, ניוזלטר או שיטות אחרות להגיע ללקוחות פוטנציאליים.
אלא אם כן אתה כבר משתמש ב-Impact (פלטפורמת ניהול השותפים של Shopify), תצטרך גם להירשם לחשבון. אתה יכול לעשות זאת בטופס הבקשה.
פְּגִיעָה
Shopify משתמשת ב- Impact, תוכנת צד שלישי, כדי לנהל את תוכנית השותפים שלה. שותפים יכולים ליצור ולנהל קישורי הפניה באמצעות Impact.
בתוך Impact, תמצאו אלפי כתובות אתרים מוכנות מראש ונכסי קריאייטיב, שצוות העיצוב של Shopify העלה. כל נכס נבדק כדי לוודא שהוא מניב המרות.
אתה יכול גם לצרף קישורי שותפים לנכסים שלך ולהוסיף קודי מעקב כדי לראות אילו קישורים מתפקדים היטב. חלון עוגיות המעקב של Shopify לקישורי שותפים הוא 30 יום.
לאחר הגשת מועמדות
Shopify תבדוק את הבקשה שלך ותודיע לך על התוצאה, בדרך כלל תוך שלושה עד חמישה ימים.
אם הבקשה שלך תאושר, תקבל דוא"ל המאשר את הקבלה, יחד עם קישורים לכמה כלים שיעזרו לך להתחיל.
עיין בתיעוד העזרה הזה למידע נוסף על תוכנית השותפים של Shopify, כולל איך שותפים מקבלים תשלום וטיפים לבניית אסטרטגיית השותפים שלך.
9 טיפים להצלחת שיווק שותפים
1. בנה אמון
מכל הטיפים לשיווק שותפים ממומחים, אחד הוא אוניברסלי: היה אמין. אל תסכן את תדמית המותג שלך עבור כל שותף או מוצר שותפים.
להיות אמין פירושו פרסום תוכן כנה. אם אתה בודק מוצר, שתף את דעתך האמיתית על סמך הניסיון שלך. ככל שאתה פתוח יותר, אתה נראה יותר אותנטי.
אמון הופך חיוני יותר בנישות מסוימות. לדוגמה, קידום קורס מקוון של $1,000 דורש יותר אמון מאשר מכירת חולצת טריקו של $20.
Desirae Odjick, מייסדת בלוג הפיננסים האישי Half Banked, מציעה לבנות אמון על ידי היצמדות ל"מספר מוגבל של שותפים, או רק על ידי קידום מוצרים שבהם אתה משתמש באופן אישי".
היא אומרת, "לדוגמה, אנשים סמכו על ההמלצות שלי לגבי אפליקציות פיננסיות קנדיות, אבל אולי לא הצלחתי בתור שותפה של Sephora."
2. דבר עם משתמשי מוצר ומומחים
שקול לראיין אנשים שמשתמשים במוצר או בשירות שאתה מקדם. לחלופין, צור תוכן על המותג או הממציא של המוצר.
תוכן קונטקסטואלי יכול להוסיף עומק לביקורות שלך וליצור נרטיב לקוראים לעסוק בו.
3. צור הדרכה למוצר
אסטרטגיה יעילה נוספת היא יצירת הדרכה עבור המוצר או השירות שאתה מקדם.
אנשים מחפשים לעתים קרובות מדריכי הדרכה, כמו "איך לחסוך כסף למכללה" או "איך לקשט חדר כביסה". על ידי הצעת מדריך הפותר את הבעיה של המחפש ומדגיש בבירור את הערך של המוצר, ההפניות שלך מספקות תמריץ חזק יותר ללקוח לרכוש את המוצר שאתה ממליץ עליו.
4. בנה רשימת מיילים
רשימת דוא"ל היא דרך יעילה לשמור על קשר עם אנשים לאחר שהם התנתקו מהמדיה החברתית וסגרו את דפדפן האינטרנט שלהם.
שקול לכתוב ולשלוח ניוזלטר שבועי למנויים שלך המקדם את השותפים השותפים שלך. שאפו לספק משהו בעל ערך לקוראים שלכם, כגון:
הורדות חינם
דוחות
תובנות על החיים או העסק שלך
סיפורים משעשעים
עדכונים וחדשות
מבצעים מיוחדים
אם מנוי מגיב לדוא"ל שלך, הקפד להשיב. עקביות בתדירות ובאיכות של הניוזלטרים שלך היא המפתח. מדי פעם, אתה יכול לקדם מוצר שותף או שניים.
אין כלל קפדני לגבי התדירות לשלוח הודעות דוא"ל לקידום מכירות. עם זאת, הימנע מלשלוח אותם בכל פעם שיש לך קידום, מכיוון שזה עלול להיראות ספאמי ולפגוע באמינותך.
צור אימיילים ממותגים תוך דקות עם Shopify
צור, שלח, הפוך לאוטומטי ועקוב בקלות אחר מסעות פרסום בדוא"ל הכל ממנהל ה-Shopify שלך – ללא צורך בקידוד.
גלה את האימייל של Shopify
5. מצא מונחי חיפוש רלוונטיים
אם אתה מקדם מוצר באמצעות פוסט בבלוג, חקור את מילות המפתח שמישהו עשוי להקליד במנוע חיפוש כדי למצוא את התוכן שלך.
מתכנן מילות המפתח של Google Ads הוא כלי שימושי למטרה זו. זה בחינם לשימוש, אבל תצטרך ליצור חשבון.
6. השתמש במוצר
יצירת תוכן הדרכה או הדרכה ממקור ראשון היא דרך טובה לעודד את הקהל שלך לנסות מוצר בעצמו.
לדוגמה, אתה יכול ליצור סרטון שבו אתה מדגים מוצר פיזי בתרחישים נפוצים בחיים האמיתיים, או להסביר כיצד להפיק את המרב ממוצר דיגיטלי. הניסיון והתובנות האישיות שלך יכולים להוסיף עומק לתוכן שלך ולהפוך אותו ליחס יותר.
פוסטים של Unboxing הם סוג פופולרי של שיווק שותפים מעורב. אם אתה מקבל את המוצר בדואר, שקלו לתעד את החוויה שלכם בפתיחתו. זה יכול ליצור תחושה של ציפייה והתרגשות בקרב הקהל שלך, ולגרום להם לשקול לנסות את המוצר בעצמם.
7. הגדר את אסטרטגיית ההפצה שלך
לאחר שכתבת את התוכן הפרסומי שלך, שתף אותו באתר האינטרנט שלך או בפלטפורמות המדיה החברתית. אם יש לך רשימת מנויים, תוכל ליצור קמפיין שיווקי בדוא"ל.
8. ליד עם קוד הנחה או הצעת בונוס
לפעמים, משווקים מקדמים תוכניות שותפים על ידי מתן בונוסים לכל מי שרוכש את ההצעה. לדוגמה, אתה יכול לתת ספר אלקטרוני בחינם לכל עוקב שמבצע רכישה.
מבצעים כמו זה מעודדים לקוחות לקנות על ידי המתקת העסקה. הם משכנעים במיוחד אם הבונוס שאתה מציע הוא משהו שאתה מוכר בדרך כלל, מכיוון שקונים יכולים להעריך את הערך הדולר שלו.
לדוגמה, Talking Shrimp היא שותפה לקורס היזמות המקוון B-School. הוא מציע גישת בונוס לתוכן קופירייטינג משלו, שסביר להניח שיעניין את מנויי B-School.
9. שמרו על דברים חוקיים
גלה תמיד מתי תוכן מכיל קישורי שותפים. לא רק שזה נדרש על ידי ה-FTC, אלא שהסבר על ההשתייכות שלך יכול לעזור לבנות אמון.
לדוגמה, בלוג העצמאות הפיננסי Frugalwoods מציע את הגילוי הזה:
"Frugalwoods.com מכיל קישורי שותפים. כלומר frugalwoods.com מקבל עמלות עבור רכישות שבוצעו דרך הקישורים הללו, ללא עלות עבורך. אנא הבינו שיש לנו ניסיון עם כל החברות הללו והמליצו עליהן כי הן מועילות ושימושיות, לא בגלל העמלות הקטנות שאנו עושים אם תחליטו לקנות משהו".
אם אתה זקוק לעזרה להבין באיזו שפה להשתמש בכתב ויתור, כדאי להקדיש זמן להתייעץ עם איש מקצוע משפטי.
דוגמאות לתוכניות שותפים
עיין בתוכניות השותפים הפופולריות הללו כדי להבין את דגמי התשלום השונים, המוצרים והשירותים שאתה יכול לקדם.
Shopify
תוכנית השותפים של Shopify היא קהילה של יזמים, מחנכים, משפיעים ויוצרים שמפנים לקוחות לשופיפיי. ההצטרפות לתוכנית השותפים היא בחינם – כל מה שאתה צריך לעשות הוא להגיש בקשה.
לאחר האישור, השותפים מקבלים קישור ייחודי לשיתוף עם הקהל שלהם. בכל פעם שמישהו נרשם באמצעות קישור זה, השותף מרוויח הכנסה.
בממוצע, שותפים של Shopify מרוויחים $58 עבור כל משתמש שנרשם לתוכנית Shopify בתשלום. פוטנציאל ההשתכרות הוא בלתי מוגבל ותלוי לחלוטין בהצלחת האסטרטגיה השיווקית שלך.
עזרא Firestone של Marketer של Smart מחשיב את תוכנית השותפים של Shopify כאחת הנגישה ביותר שהוא נתקל בה במשך יותר מעשור של שיווק דיגיטלי.
"Shopify הקל עליי לקדם את המוצר שלהם, להרוויח כסף ולספק ערך לקהילה שלי", הוא אומר.
שותפים רבים של Shopify משתמשים במדיה חברתית כדי לקדם את קישורי השותפים שלהם, יוצרים סרטוני YouTube מרתקים על אופן השימוש ב-Shopify, או קצרים עבור TikTok המציגים הצלחות שהושגו על ידי סוחרי Shopify.
אחרים יוצרים תוכן חינוכי ארוך, כמו קורסים מקוונים שלוקחים יזמים חדשים מרעיון עסקי ראשוני למכירה הראשונה שלהם ומעבר לכך.
בריא
קמעונאית בקבוקי המים Healthish השתמשה בשיווק שותפים כדי לבנות מותג של מיליון דולר. היא שיתפה פעולה עם משפיעני אינסטגרם כדי לבנות מודעות להשקת מוצר המפתח שלה, בקבוק WB-1.
תוכנית השותפים Healthish ממשיכה לעבוד עם חשבונות משפיענים עם 100,000 עוקבים או יותר, היא עובדת עם כ-300 יוצרים בחודש כדי ליצור תוכן המשווק ומוכר בקנה מידה.
Amazon Associates
Amazon Associates היא אחת מתוכניות שיווק השותפים הגדולות בעולם, המאפשרת לבעלי אתרים לייצר רווחים מקטלוג הסחורות העצום של אמזון. העמלות משתנות לפי קטגוריית המוצרים, בדרך כלל נעה בין 1% ל-10%.
הודות לטווח ההגעה האוניברסאלי של אמזון ולמוניטין המותג החזק, שותפי אמזון נהנים לרוב משיעורי המרה גבוהים מהממוצע עבור הקישורים המקודמים שלהם.
Juice Beauty
Juice Beauty הוא מותג טיפוח העור שבסיסו בקליפורניה ומציע תוכנית שותפים דרך Rakuten. תעריפי העמלות מתחילים ב-6% על כל המכירות ולשותפים מסופקים מבצעים והנחות מיוחדות. Juice Beauty אינה גובה כל בקשה או דמי חבר מהחברות המסונפות לה.
EcoFlow
EcoFlow הוא מותג של פתרונות סולאריים חכמים. היא מייצרת מוצרים כולל מזגנים ניידים וגנרטורים. החברה עובדת עם שני שותפים שונים בתוכנית שותפים ומציעה עמלה של 5% על כל מכירה. זכור, עם זאת, ערך ההזמנה הממוצע הוא $1,000 – כלומר עמלה של $50 עבור מאמצי השיווק שלך.
מנדוקה
מותג היוגה Manduka מציע מספר תוכניות הפניות ושותפים למורים ליוגה, משפיענים ומפרסמים שותפים. הגיוון של אסטרטגיית שיווק שותפים זו אומר שמנדוקה יכולה לחבר את השותפים הנכונים עם תוכנית המותאמת לערוצים או לקהל שלהם.
טוב ללכת
מותג מזון הקמפינג Good To-Go מציע תוכנית שותפים עם שיעור עמלה של 10% והטבות אחרות. בשל שוק הנישה שלה, Good To-Go יכולה לשתף פעולה עם משפיעני מדיה חברתית במרחב המחיה החיצוני כדי להפעיל קמפיינים שותפים המיועדים לקהל הרצוי שלה: חניכים ותרמילאים.
יש להימנע מטעויות בשיווק שותפים
התמקד בעזרה, לא רק במכירה
ללא קשר לפלטפורמה שלך – בין אם זה בלוגים, יוטיוב או אינסטגרם – התוכן שלך צריך לכוון לסייע במקום למכור. לדוגמה, אם הוא מקדם שירות מנוי לערכת ארוחה, בלוגר עשוי לכתוב סקירה מפורטת שתדון כיצד הוא עונה על צרכים תזונתיים ספציפיים. לחלופין, יוטיובר יכול לשתף פעולה עם שף כדי לקבל את דעתו של מומחה על המתכונים.
גישה זו מספקת ערך אמיתי ובונה אמון עם הקהל שלך, מה שהופך אותו לסביר יותר שישקול את הרכישה.
הימנע מפרסום תוכן באיכות נמוכה
זה חיוני להתאים את האיכות, הטון, הנושאים וסגנון ההגשה של התוכן שלך עם מה שמצליח בנישה שלך.
צפה בביצועים מובילים באזור שלך: באילו פורמטים הם משתמשים? אילו נושאים הם מכסים? איך הם מושכים את הקהל שלהם? לדוגמה, אם מבקרי גאדג'טים טכנולוגיים מובילים ב-YouTube משתמשים בסרטוני unboxing עם אנרגיה גבוהה ומפורטת, שקול לאמץ אלמנטים דומים כדי להתחבר ולהדהד עם הקהל הזה.
אסטרטגיה זו מבטיחה שהתוכן שלך עונה על הציפיות וההעדפות של קהל היעד שלך, ומגבירה את האמינות.
אל תתעלם מ- SEO
קידום אתרים יעיל כולל יותר מסתם מילות מפתח – הוא דורש הבנה של אלגוריתמי פלטפורמה ואופטימיזציה של תוכן.
עבור YouTube, זה עשוי להיות התמקדות במעורבות בווידאו (כמו זמן צפייה, לייקים ותגובות) לצד תיוג ותיאורים נכונים.
עבור בלוגרים, קידום אתרים אינו כרוך רק בשימוש במילות מפתח אלא גם בהבטחת האתר שלך ידידותי למכשירים ניידים ונטען במהירות.
משפיעני אינסטגרם צריכים לתקשר עם עוקבים באמצעות תגובות וסיפורים כדי להגביר את נראות הפוסטים.
למד את הפרטים של האלגוריתם של כל פלטפורמה והתאם את התוכן שלך כדי למקסם טווח הגעה והשפעה.
התחל את העסק שלך לשיווק שותפים עוד היום
שיווק שותפים יכול להיות דרך מתגמלת ליצור זרם הכנסה חדש עם השקעה מינימלית מראש. אמנם זה דורש זמן ומאמץ כדי למצוא את רשת השותפים הנכונה ולחדד את האסטרטגיה שלך, אבל התוצאה יכולה להיות מערכת המייצרת הכנסה פסיבית לשנים קדימה.
קרא עוד
כיצד להתחיל שיווק שותפים ללא כסף
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
עליאקספרס דרופשיפינג- איך לדרופשיפ מאליאקספרס
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
מדריך ל-Dropshipping של אמזון – כיצד לבצע Dropship באמזון (2024)
30 הרעיונות הטובים ביותר להכנסה פסיבית לבניית העושר שלך (2024)
למכור קפה באינטרנט – איך להשיק בית קפה
10 מגמות לעסקים קטנים שכדאי לצפות בהם (מחקר חדש)
שאלות נפוצות בנושא שיווק שותפים
מה המשמעות של שיווק שותפים?
בשיווק שותפים, שותפים מרוויחים עמלה כספית על ידי קידום מוצר או שירות של חברה באמצעות קישור שותפים. שותף מתוגמל בעמלה עבור מתן תוצאה ספציפית לסוחר או למפרסם. פעולת התגמול יכולה להיות מכירה, הפניה, הורדה, הרשמה או התנהגות בעלת ערך אחרת. הכנסה של שותפים יכולה להיות אחוז או סכום דולר עבור כל הפניה.
איך אני מתחיל שיווק שותפים?
אתה יכול להתחיל שיווק שותפים על ידי ביצוע השלבים הבאים:
להחליט על נישה.
בחר את הפלטפורמה שלך.
מצא תוכניות שיווק שותפים רלוונטיות.
צור תוכן בעל ערך.
בנה קהל.
פעל לפי הנחיות ה-FTC.
איך מתחילים נכנסים לשיווק שותפים?
מתחילים יכולים להתחיל שיווק שותפים על ידי לימוד תחילה את היסודות של האסטרטגיה והבנה מה עובד הכי טוב בנישה שבחרו. לאחר מכן, עליהם לבחור תחום עניין מסוים ולבחור פלטפורמה כמו בלוג או מדיה חברתית לשיתוף תוכן. לאחר הצטרפות לתוכניות שותפים רלוונטיות, הם יכולים ליצור ולפרסם תוכן הכולל קישורי השותפים שלהם. כדי להגדיל את התנועה ואת הרווחים הפוטנציאליים, מתחילים צריכים להתמקד בקידום אתרים, שיווק במדיה חברתית וקמפיינים בדוא"ל.
האם שיווק שותפים שווה את זה?
תעשיית שיווק השותפים עלתה על 8.2 מיליארד דולר בשנת 2023, על פי סטטיסטה. שיווק שותפים זול להתחלה ונושא סיכון נמוך בהשוואה למודלים עסקיים מקוונים אחרים.
מהן רשתות השותפים המובילות?
רשתות השותפים המובילות כוללות:
עתיד שותפים
AvantLink
CJ
קליקבנק
FlexOffers
LinkConnector
ShareASale
מהי דוגמה לשיווק שותפים?
Shopify מציעה תוכנית שותפים שבה שותפים יכולים להפנות סוחרים לפלטפורמה. ההרשמה חינם. לאחר ששותף מגיש בקשה ומקבל אישור לתוכנית שיווק שותפים, הוא מקבל קישור הפניה. כאשר סוחר נרשם דרך הקישור לתוכנית Shopify בתשלום, השותף השותף מרוויח עמלה.
מאת צוות Shopify
עודכן לאחרונה ב-21 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת צוות Shopify
21 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ- Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)