אתה מבלה שבועות ביצירת פריסת הגיבורים המושלמת כדי לעודד מבקרים באתר להירשם לתוכנית התגמולים החדשה שלך. העותק מדליק והגרפיקה הגחמנית מושכת את העין. כאשר אתה סוף סוף מפעיל את הדף שלך, אתה לומד שמשתמשים גוללים ישר מעבר לו.
התנהגות המשתמש יכולה להיות בלתי צפויה, אבל אחת הדרכים לעזור למבקרים לשים לב לאלמנטים חשובים – כמו הודעה – היא באמצעות דף פתיחה.
הנה מה הם דפי פתיחה, מדוע עסקים מקוונים משתמשים בהם, ושישה טיפים שיעזרו לך לעצב בעצמך.
מהו דף התזה?
דף פתיחה (או מסך פתיחה) הוא שכבת-על או חלון קופץ המופיע לפני שמשתמש רואה דף באתר הראשי שלך. אתה יכול להשתמש בדפי פתיחה כדי לברך מבקרים, לשתף מידע בעל ערך או לקדם עסקאות או אירועים.
דפי פתיחה רבים כוללים אלמנטים של עיצוב גרפי מרתקים כמו תמונות, סרטונים או אנימציות המחזקים אלמנטים מרכזיים בתדמית המותג שלך.
דף Splash לעומת דף נחיתה לעומת דף הבית
דפי Splash, דפי נחיתה ודפי בית הם כולם נקודות כניסה נפוצות לאתר, אבל הם לא זהים.
דף Splash
דף פתיחה אינו דף אינטרנט שלם – הוא חלון קופץ או שכבת-על המצורפת לאחת או יותר מכתובות האתרים של האתר שלך. זה אומר שאתה יכול להבטיח שהמבקרים יראו את זה לפני שהם נכנסים לדפים אחרים, ללא קשר לאופן שבו הם הגיעו.
דף נחיתה
דפי נחיתה הם דפי אינטרנט עצמאיים עם כתובות URL ברורות שעסקים מעצבים עבור מסעות פרסום ספציפיים. לדוגמה, מודעת Google שלך עשויה לקשר לדף נחיתה שמעודד משתמשים להשלים פעולה, כגון הרשמה לניסיון מוצר או מתן פרטי קשר כדי לגשת לתוכן סגור.
דף הבית
דף הבית שלך הוא הדף הראשי של האתר שלך. דפי הבית כוללים בדרך כלל הודעות קבלת פנים וקישורים לדפים פנימיים מרכזיים, כמו אוסף המוצרים שלך או טופס יצירת קשר.
היתרונות של דפי התזה
- חוויות משתמש עקביות
- מיקוד שפה ואזורי
- ציות לחוק
- העברת הודעות אפקטיבית
דפי Splash מציעים שליטה על ההופעות הראשוניות של האתר שלך, ועוזרים לך לשפר את חווית המותג שלך ולהדגיש מסרים מרכזיים. להלן היתרונות:
חוויות משתמש עקביות
יש יותר מדרך אחת לגשת לאתר שלך. לקוחות פוטנציאליים עשויים להקליד את כתובת האתר שלך בסרגל הכתובות של הדפדפן שלהם, ללחוץ על מוצר בפוסט של קניות בגוגל או למצוא שרשור Reddit בן שלוש שנים שמקשר לפוסט בלוג בארכיון. אתה יכול להציג את אותו דף פתיחה לכל אחד מהצופים האלה, ולתת לכולם את אותה אינטראקציה ראשונה עם האתר שלך.
מיקוד שפה ואזורי
השתמש בדף פתיחה של אתר כדי לבקש מהמשתמשים לבחור את מיקומם ואת השפה המועדפת שלהם, מה שיכול לשפר את החוויה שלהם – במיוחד עבור משתמשים שאינם דוברים את שפת ברירת המחדל של האתר שלך. זה גם מבטיח שלקוח אירופאי לא יראה מוצר זמין רק בצפון אמריקה, למשל.
ציות לחוק
חלק מדפי הפתיחה דורשים מהמבקרים להסכים עם הצהרה או לקבל כתב ויתור כתנאי לצפייה באתר. חברות שמוכרות מוצרים עם הגבלת גיל (כמו משקאות אלכוהוליים) משתמשות לעתים קרובות באסטרטגיה זו כדי להגביל את הגישה על סמך גיל המבקר, ומבקשות מהמשתמשים להזין תאריך לידה או לאשר את גילם.
העברת הודעות אפקטיבית
אם אתה צריך להעביר מסר לכל משתמש באתר, אתה יכול לעדכן כל דף באתר שלך (כולל פוסטים בארכיון בבלוג) או ליצור דף פתיחה שמדגיש את מה שהמבקרים צריכים לדעת.
דפי Splash הם פשוטים ויעילים יותר. אתה יכול למקד פריסת עמוד שלם סביב הודעה אחת, לדרוש פעולות ספציפיות כדי להיכנס לאתר שלך, או ליצור חוויה ממותגת ייחודית שמוסיפה ערך למבקרים.
6 טיפים ליצירת דפי שפריץ
- השתמש בוויזואליות באיכות גבוהה
- תהיה תמציתי
- ספק יציאה ברורה
- לספק ערך
- בצע אופטימיזציה לנייד
- חשבון למבקרים חוזרים
דפי שפריץ אפקטיביים מושכים את העין, ישירים ומתאימים למותג. להלן שישה טיפים ליצירת דף פתיחה לאתר האינטרנט שלך:
1. השתמש בוויזואליות באיכות גבוהה
דף פתיחה בודד יכול להציג את החברה שלך למבקרים, מה שהופך אותה למקום חשוב להשקעה בתמונות, פריסות ועיצוב באיכות גבוהה. צור דף מושך את העין שמושך את תשומת הלב של המבקרים ותואם את אישיות המותג הכללית שלך. התרחק מתמונות או תבניות כלליות של מלאי.
2. היו תמציתיים
רוב דפי הפתיחה מכילים מעט מאוד אלמנטים – באופן אופטימלי לא יותר מארבעה משפטים, שלושה צבעים וכמה אלמנטים עיצוביים. זה מגדיל את הסבירות שמשתמש יעסוק בתוכן הדף, ישמור מידע רלוונטי וימשיך לעסוק באתר שלך.
3. ספק יציאה ברורה
הכללת קישור יציאה ברור יכולה להפחית את הסיכון שמשתמשים יעזבו את האתר שלך אם הם לא רוצים לראות תוכן של דף שפריץ. כפתור המשך לאתר או X גדול בפינה הימנית העליונה של חלון דף הפתיחה יכול למנוע תסכולים של משתמשים
4. לספק ערך
המבקרים באתר שלך לא ביקשו לנחות בדף פתיחה נפרד וייתכן שהם להוטים לעזוב. אם תוכן דף הפתיחה שלך אינו מספק ערך, הוא יכול להרחיק משתמשים במקום להגביר את שיעורי ההמרה.
שמור דפי העברת הודעות להודעות משמעותיות באמת – אירוע קרוב או מגה-מכירה. אם דף הפתיחה שלך מעודד פעולה, שקול להציע קוד הנחה או תמריץ אחר. לדוגמה, דף הפתיחה שלך יכול לקרוא "קבל 15% הנחה על פריט אחד כשאתה נרשם לניוזלטר שלנו" במקום "הירשם לאימיילים שיווקיים".
5. בצע אופטימיזציה לנייד
יותר ממחצית מכל תעבורת האינטרנט היא סלולרית, כך שעיצוב דף רספונסיבי המוצג כראוי עבור משתמשי נייד ושולחן עבודה הוא חובה. עמוד התזה בלתי קריא – או דף עם קישור יציאה חתוך – יכול להגדיל את שיעורי היציאה מדף הכניסה (אחוז האנשים שעוזבים מבלי לבצע כל פעולה באתר שלך) ולפגוע בתדמית המותג שלך.
6. חשבון למבקרים חוזרים
האם אי פעם הרגשת מוטרד לשמוע את אותו סיפור בפעם הרביעית? דף התזה חוזר יכול להרגיש דומה. כדי להימנע מכך, אתה יכול להציג כמה דפי פתיחה למבקרים בפעם הראשונה בלבד.
כדי לשפר את החוויה של מבקרים חוזרים, השתמשו בקובצי Cookie של הדפדפן כדי לאחסן העדפות שפה או סטטוס אימות גיל, למשל, כך שהם לא יצטרכו למלא אותם בכל פעם. חלק מדפי הפתיחה כוללים גם תיבת ביטול הסכמה, שמשתמשים יכולים לבדוק אם הם מעדיפים לא לראות הודעת קידום מכירות פעמיים.
דוגמאות לדפי שפריץ
שלוש דוגמאות דפי הפתיחה הללו מדגימות את הערך של תמונות באיכות גבוהה, פריסות נקיות והעתקה תמציתית:
חברת שפריץ
חברת המשקאות האלכוהוליים Spritz Society מוכרת שפריצי יין העשויים מלבנים מקליפורניה ופירות אמיתיים, עם טעמים כמו פסיפלורה, אננס ותפוז דם. הוא גם מספק דוגמה מצוינת לדף פתיחה של אימות גיל.
Spritz Society משתמשת ברקע שיפוע נקי ומושך חזותית בפלטת הצבעים החתימה של המותג, עותק מינימלי שפורס ביעילות חלק מהשם של החברה ושני מסלולי משתמש ברורים.
אומסום
Omsom, קמעונאית מזון ארוז וספקית מוצהרת של "טעמים אסיאתיים רועשים וגאים", משתמשת בדף הפתיחה שלה כדי לעודד הרשמות לניוזלטר. סגנון שכבת העל של Omsom מבהיר למשתמשים שהם נחתו בעמוד הנכון, והפריסה שלו מדגישה את הצעת הערך של העמוד על ידי קידום הנחה עם הטקסט הגדול ביותר על המסך. העמוד מכיל גם קישור יציאה ברור בפינה הימנית העליונה של החלון הקופץ.
סגנון שכבת העל של Omsom מאפשר לחברה לכלול מספר אלמנטים מבלי לדלל את המסר שלה. החלון הקופץ השני, שבו כתוב "היי ממייסדת קים שותפה", נטען לאחר התמונה הראשית ומתרחב כדי להציג סרטון קצר של מייסדת אומסום, קים פאם, אוכלת נודלס ומקבלת את פני הקונים.
משתמשים יכולים ליצור אינטראקציה עם האלמנט כדי לצפות בסרטון קצר נוסף או לחזור לאתר הראשי על ידי לחיצה על קישור היציאה בפינה הימנית העליונה.
זארה
קמעונאית האופנה הבינלאומית זארה מראה כיצד תמונת רקע איכותית יכולה לחזק את תדמית המותג. זארה מתמחה בלבוש אופנתי במחירים נוחים עם תחושה יוקרתית. דף בחירת השפה והמדינה שלו משתמש באלמנטים עיצוביים קלים כדי להימנע מהפניית תשומת לב מתמונת רקע מסוגננת, המחקה את המראה של צילומי אופנה יוקרתיים. הוא מציב את המותג כיעד עבור צרכנים יצירתיים ומודעים לאופנה שרוצים להיראות יקרים – גם כשהם עושים קניות בשוק המוני.
שאלות נפוצות של דף Splash
האם אתה צריך לשכור מעצב אתרים כדי ליצור דף פתיחה?
לא, יישומי צד שלישי עושים את זה קל להפליא לעצב דף פתיחה מותאם אישית עבור האתר שלך. חפש ב-Shopify App Store (או בספק האפליקציות לבחירתך) כדי להציג יישומי פופ-אפ ודפי פתיחה ידידותיים למשתמש.
מה ההבדל העיקרי בין דף פתיחה לדף בית?
דף בית הוא העמוד הראשי של אתר אינטרנט, ודף פתיחה הוא חלון מוקפץ המצורף לכתובת URL אחת או יותר באתר. דף הפתיחה הטיפוסי משתמש בהודעות פשוטות ובתמונות מושכות את העין כדי להציג מבקרים את החנות המקוונת של העסק.
כיצד דפי שפריץ משפיעים על SEO?
דפי Splash יכולים להפריע למאמצי SEO שלך. בדרך כלל יש להם תוכן מוגבל והם יכולים להשפיע על מאמצי מנוע החיפוש לסרוק את האתר שלך.