טיפים לשיווק דיגיטלי

מקסם את מכירות החגים שלך עם ערכת חג המולד העונתית שלנו

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

הריח של קינמון טרי, אורן ונענע סוף סוף באוויר, והלקוחות שלך מתחילים לרחרח מבצעים לחג.

כשאנחנו עוברים משיווק בלאק פריידי, עכשיו הגיע הזמן להכניס את האתר שלך לרוח החג ולהתמקד בעונת המכירה של חג המולד.

השנה צפויה להיות חזקה במיוחד, במיוחד עבור קמעונאי מסחר אלקטרוני, שם צפויה צמיחה של 11-15% בהשוואה לשנה שעברה. כתוצאה מכך, יוצרי אינטרנט רבים הולכים להשקיע זמן וכסף בהתאמת אתרי האינטרנט שלהם לטירוף המכירות של חג המולד .

החדשות הטובות הן שיצרנו את כל מה שאתה צריך כדי לעזור לך למקסם את המכירות שלך עם כמה שפחות מאמץ.

היכרות עם ערכת חג המולד העונתית שלנו למשתמשי מקצוענים – אוסף מגוון של נכסי אינטרנט ממוקדי שיווק שבהם אתה יכול להשתמש כדי להפוך את האתר שלך לחגיגי ולהניע את המבקרים שלך לקנות ממך את מתנות חג המולד שלהם.

ערכת חג המולד שלנו כוללת:

  • 3 דפי נחיתה סופר יצירתיים
  • 5 סטים ייחודיים של חלקים
  • 5 חלונות קופצים המושכים את העין
  • אוסף של מדבקות דמיון ואנימציות לוטי

מוכנים לראות את הערכה מקרוב?

דפי נחיתה

1. דף הנחיתה של חג המולד בתלת מימד

דף נחיתה זה מיועד לכל מותג מסחר אלקטרוני שרוצה להכיל את השמחה העונתית המסורתית של חג המולד. בהשראת תצוגות חלונות חג המולד, החלק המרכזי של דף זה הוא האלמנט הגרפי התלת-ממדי הממלא את קטע הגיבורים.

החזותי של ארץ הפלאות של חג המולד המותאמת אישית כוללת חלקים נעים כדי באמת להחיות את הדף. הוא בנוי בפשטות עם קובץ וידאו ברקע, כך שניתן להתאים אותו בקלות לכל אתר קיים.

שאר עמוד הנחיתה מציע חווית קנייה נקייה ומקצועית של מסחר אלקטרוני, עם קטעים לקטגוריות מוצרים, פריטים בודדים וסקירות של לקוחות. כל זה מבוצע עם ערכת צבעים רכה של אדום וירוק, המוסיף גוון מתוחכם לצבעי חג המולד האופייניים.

The 3D Christmas Delight Landing Page Maximize Your Holiday Sales With Our Christmas Seasonal Kit 1

2. דף הנחיתה של כדור השלג מאניה

טלטל את האתר שלך והעביר את המבקרים שלך לעולם קסום עם דף הנחיתה בהשראת כדור השלג הזה. עמוד זה מתאים באופן מושלם לכל מלון או חברה מוכוונת שירות שלא דורשים הרבה תמונות מוצר כדי שיוצגו.

העמוד בכוונה לא כולל הרבה תמונות מתוך מאמץ לשמור את הדגש על התחושה של חווית חג, ולא על מוצרים מוחשיים. במדור הגיבורים תמצאו איור גדול ומרגש שמשתלב בצורה חלקה עם גופני טקסט יוקרתיים בכותרת, שיוצרים יחד CTA מפתה במרכז.

כשאתם גוללים מטה בשאר העמוד, מקבלים את פניכם כל הסעיפים הדרושים כדי לעזור להמיר את המשתמשים שלכם, כגון הטבות ותכונות – כל אחד מוצג בדרכו המיוחדת. אתה לא יכול לפספס את פתיתי השלג הנופלים או את התמונות עם מסכות ייחודיות.

Upd The Snow Globe Mania Landing Page Maximize Your Holiday Sales With Our Christmas Seasonal Kit 2

3. דף הנחיתה של Big Reveal

דף נחיתה מסחר אלקטרוני מקסים זה נועד לגלם את ההתרגשות שכולם חשים בעת מתן ומקבל מתנות לחג. העמוד מלא באיורים מלאי חיים, כולם מקוננים בתוך המראה והתחושה של כרטיס ברכה לחג, המעורר אווירה נוסטלגית ונעימה.

אחד החלקים הכי מגניבים בעמוד הזה הוא תמונות המוצר עצמן. באמצעות הווידג'ט Flip Box, כל מוצר מכוסה ב'נייר עטיפה' עד שהמבקר מרחף מעליו כדי לחשוף את המוצר מאחור. תמונות המוצר גם די גדולות כדי לוודא שפרטי הפריטים נראים בבירור.

העמוד גם משתמש בווידג'ט של נתיב הטקסט, אפקטי תנועה ומספר אנימציות של לוטי כדי להפוך כל חלק בדף לכובש יותר ולהתאים לאווירת הענקת המתנות.

The Big Reveal Landing Page Maximize Your Holiday Sales With Our Christmas Seasonal Kit 3

קטעים

סעיף בחירה 1 – "צורות של חג המולד"

הו הו הו! חלקים אלה מושלמים עבור כל מותג שרוצה למשוך תשומת לב למכירות חג המולד שלהם ולוודא שאף מבקר אחד לא מפספס את זה! מעוצב עם צבעים מרהיבים ואלמנטים מופשטים הקשורים לחג המולד, כל מדור מציע סגנון מושך את העין כדי לקדם את המכירות שלך.

Shapes Of Christmas Maximize Your Holiday Sales With Our Christmas Seasonal Kit 4

סעיף בחירה 2 – "אלגנטיות של פתיתי שלג"

ערכת חלקים זו מאפשרת לך להציג את תמונות המוצר שלך תוך כדי שמירה על מבצעי חג המולד שלך בתחושה אלגנטית. הרעיון של העיצוב הוא בשבילך לפתח את המראה והתחושה שלך על ידי שימוש בדימויים שיש לך. גם תמונת הרקע וגם התמונה הראשית נועדו להיות אותה תמונת מוצר, לייצר שילוב שהוא דרך מהנה וטרנדית להציג את המוצר שלך.

בנוסף, החלקים כוללים עיטור חותמת עדין, גופן Serif כדי לשמור על הטקסט במראה קלאסי ופתיתי שלג נוצצים להוספת אלמנט גרפי עדין.

Snowflake Elegance Maximize Your Holiday Sales With Our Christmas Seasonal Kit 5

סעיף בחירה 3 – "חופשת שיפוע"

מחפשים עיצוב אופנתי אופנתי שלא דורש התאמות פרטניות מלבד העותק? הקטעים האלה בשבילך! המאפיין העיקרי של הקטעים הוא עיצובי השיפוע שנעשו אפילו יותר מעורבים בתנועה באמצעות אנימציות לוטי. עם צורות של עצי חג המולד וצבעים שנותנים סיבוב על האדום והירוק הקלאסי של חג המולד, החלקים האלה מאפשרים לך לבטא את אווירת החג בצורה אופנתית.

A Gradient Holiday Maximize Your Holiday Sales With Our Christmas Seasonal Kit 6

סעיף בחירה 4 – "נשיפה לקישוט"

סט חלקים זה כולל עיצוב המצאתי, עם קישוטי עץ חג המולד בתלת מימד שפורצים החוצה מהדף. הרקע הלבן שומר על הדף נקי וסטרילי תוך שהוא מאפשר לצורות הצבעוניות, יחד עם תמונות המוצר שלך, לבלוט באמת וללכוד את תשומת הלב של המבקרים שלך.

עם טיפוגרפיה ענקית בכותרות וטיימר ספירה לאחור ליצירת דחיפות, הקטעים הללו נועזים ומוכווני שיווק.

Ornament Blowout Maximize Your Holiday Sales With Our Christmas Seasonal Kit 7

סעיף בחירה 5 – "טירוף מתכתי"

קטעים אלה מציעים אווירת חג המולד מבריקה ומרגשת. ההיבטים הבולטים הם צבע ירוק ניאון עז, הטקסט המתכתי ואלמנטים של פתית שלג שמוסיפים אווירה קרירה לדף.

תמונות ענק תופסות את רוב המקום, מה שהופך אותו מושלם עבור חנויות מסחר אלקטרוני המוכרות מוצרים כמו פריטי אופנה. מנקודת מבט של מכירות, למדורים יש טיימרים לספירה לאחור ליצירת דחיפות וכפתורי CTA גדולים כדי לוודא שהמבקר יוכל ללחוץ במהירות כדי להתחיל בקניות.

Metallic Madness Maximize Your Holiday Sales With Our Christmas Seasonal Kit 8

חלונות קופצים (סה"כ 5)

נראה שחג המולד הגיע מוקדם! עבור כל סט של קטעים, יצרנו חלון קופץ תואם שיתאים לו. בשימוש נכון, חלונות קופצים יכולים להיות דרך יעילה ביותר להעלות את ההמרות, במיוחד עבור מכירות עונתיות כמו זו.

החלונות הקופצים היצירתיים המושכים את העין עוצבו עם CTAs גדולות וסידורים נועזים, והכל במטרה לוודא שכל מבקר באתר יראה את קידום חג המולד שלך.

Christmas Popups Maximize Your Holiday Sales With Our Christmas Seasonal Kit 9

כל מה שאני רוצה לחג המולד הוא… מדבקות!

אם אתה מחפש דרך מהירה לשפר את האתר הקיים שלך לחג המולד, התכונן לשחרר עידוד. עם אוסף זה של אנימציות ומדבקות לוטי מחוץ לקופסה, מעולם לא היה קל יותר לגרום לאתר שלך להיראות חגיגי לקראת החגים.

בין אם האתר שלך מיועד למותג רשמי יותר או למותג צעיר ומגניב, המדבקות הללו עוצבו במיוחד כדי להתאים לכל סוג של אתר. אתה יכול אפילו ליצור קטעים או חלונות קופצים מותאמים אישית משלך רק באמצעות המדבקות והטיפוגרפיה.

איך אתה משתמש בהם? כל שעליך לעשות הוא להעתיק כל אחת מהסטיקרים הללו ולהדביק אותם באתר שלך ובום – פשוט כך, האתר שלך ברוח החג.

Stickers2 Maximize Your Holiday Sales With Our Christmas Seasonal Kit 10

תן לזה למכור! תן לזה למכור! תן לזה למכור!

בעוד שסנטה מכין את הסדנה שלו לחג המולד, עכשיו זה הזמן בשבילך להכין את האתר שלך כדי למקסם את המכירות לחג שלך. בדיוק כמו האלפים, עבדנו קשה כדי להעניק לך קבוצה של נכסים מקצועיים ויצירתיים מוכווני שיווק שתוכל ליישם במהירות באתר האינטרנט שלך.

הורד את ערכת חג המולד החדשה עכשיו ושתף קישור למה שאתה עושה איתה! נשמח לראות את יצירות הרשת היצירתיות שאתה ממציא.

כיצד להתקין את ערכת חג המולד העונתית

זה מאוד קל להתחיל! כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את ספריית הערכה על ידי ניווט ללוח וורדפרס > תבניות > ספריית ערכה. משם, אתה יכול לבחור את ערכת חג המולד ולהתחיל לשחק!

לפרטים נוספים על אופן השימוש בספריית ערכות, עיין במאמר זה

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button