רגע ה"הוסף לעגלת הקניות" הוא מכריע במסעו של הלקוח – זה כאשר הגלישה הופכת לרכישה פוטנציאלית. בחירת פתרון עגלת הקניות המסחר האלקטרוני הנכון ועיצוב זרימת תשלום חלקה חיוניים למניעת נשירת לקוחות וליצירת חווית קנייה נהדרת.
במדריך זה, נחקור את המשמעות של עגלות קניות עבור עסקי מסחר אלקטרוני, כיצד להוסיף אחת לאתר שלך, ונסקור אפשרויות שוק מובילות, כולל שילוב עגלת הקניות של Shopify.
מהי עגלת קניות למסחר אלקטרוני?
עגלת קניות למסחר אלקטרוני היא תוכנה המאפשרת ללקוחות לבחור, לאחסן ולנהל פריטים לפני ביצוע רכישה. זה משקף את חווית הקנייה בחנות, מאפשר ללקוחות להוסיף פריטים, להתאים כמויות ולראות את העלויות הכוללות לפני השלמת עסקה.
סוגי עגלות קניות למסחר אלקטרוני
עגלות קניות למסחר אלקטרוני מגיעות בצורות שונות, שכל אחת מהן מיועדת לענות על צרכים עסקיים ויכולות טכניות שונות.
עגלות קניות של SaaS (תוכנה כשירות).
עגלות קניות של SaaS הן כלים מבוססי ענן שעסקים יכולים להשתמש בהם ללא התקנה מקומית. הם פועלים דרך האינטרנט, כמו אתר אינטרנט.
סוחרים משלמים תשלום חודשי כדי לגשת לעגלות אלה, המגיעות עם תכונות מובנות. זה מקל על מתחילים להתחיל למכור באינטרנט במהירות ללא ידע נרחב בטכנולוגיית עגלת הקניות.
מתארח עגלות קניות
עגלות קניות מתארחות דומות לעגלות SaaS. חברה מנהלת עבורך את העגלה בשרתים שלה.
אינך צריך לדאוג לגבי עדכוני תוכנה או פתרון בעיות – חברת האחסון מטפלת בכך. עגלות אלה כוללות לרוב תבניות הניתנות להתאמה אישית ועיבוד תשלומים משולב.
עגלות קניות באירוח עצמי
עגלות קניות המתארחות בעצמן מציעות לעסקים שליטה רבה יותר על עיצוב ותכונות. אתה מתקין את תוכנת העגלה על השרת או המחשב שלך.
למרות שזה מספק התאמה אישית מקסימלית, אתה אחראי על תחזוקה ופתרון בעיות. עגלות קניות שמתארחות בעצמן מתאימות בדרך כלל לעסקים ארגוניים או סוחרים עם ערימות טכנולוגיה מורכבות.
עגלות קניות בקוד פתוח
עגלות קניות בקוד פתוח הן חופשיות לשימוש וניתן לשנות אותן על ידי כל מי שיש לו ידע בקידוד. התוכנה פותחה על ידי קהילה של מפתחים החולקים את עבודתם.
ניתן לארח עגלות אלו בעצמן או להשתמש בהן עם שירות אירוח. הם אידיאליים לעסקים בעלי תקציב מוכנים להשקיע זמן בהקמת החנות שלהם. עם זאת, ייתכן שתצטרך לשכור מפתח לצורך התאמות אישיות משמעותיות.
כיצד לבחור את עגלת הקניות הנכונה למסחר אלקטרוני
בעת מחקר אפשרויות עבור עגלת הקניות של החנות המקוונת שלך, שקול את הגורמים הבאים:
תמחור
תקציב הוא שיקול מרכזי בבחירת עגלת קניות מקוונת, אבל זה לא רק על מציאת המחיר הנמוך ביותר. לפעמים, האפשרות הזולה ביותר היא לא הבחירה הטובה ביותר.
עגלות קניות מסחר אלקטרוני המתארחות בעצמן הן בדרך כלל זולות יותר, אך לעתים קרובות יש להן פונקציונליות מוגבלת בהשוואה לאפשרויות מלאות כמו Shopify. הם גם דורשים השקעה במשאבים טכניים לבנייה ותחזוקה.
בעת הערכת תמחור, שקול:
- עמלות חודשיות
- עמלות עיבוד תשלומים
- דרישות נפח עסקה מינימלי
- דמי העברה
- דמי ביטול או סיום מוקדם
אינטגרציות
חפש עגלת קניות מקוונת המציעה אינטגרציות עם פלטפורמת המסחר האלקטרוני והמחסנית הטכנולוגית הקיימת שלך, כמו גם אפשרויות נוספות לצמיחה עתידית. סביר להניח שהעסק המקוון שלך יתרחב עם הזמן, אז אתה צריך כלים עסקיים ופתרונות מסחר אלקטרוני שיוכלו להתאים ולגדול איתך.
סוגי תשלום מקובלים
בחר עגלת קניות מקוונת התומכת במגוון שיטות תשלום, כולל:
- כרטיסי חיוב ואשראי
- ארנקים ניידים
- PayPal
- קנה עכשיו, שלם אחר כך שירותים
אפשרויות תשלום נוספות יכולות להגביר הן את ההמרות והן את ערך ההזמנה הממוצע (AOV). לדוגמה, אחד מכל ארבעה סוחרים המשתמשים ב-Shop Pay Payments מכפילים את ה-AOV שלו כאשר הם מאפשרים ללקוחות לפזר עלויות על פני תשלומים חודשיים. אפשרויות תשלום גמישות מגדילות את כוח ההוצאה של הצרכנים.
הגדל את המכירות עם קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר
Shop Pay Payments מעניק ללקוחות גמישות בקופה על ידי מתן אפשרות לשלם בארבעה תשלומים ללא ריבית, או תשלומים חודשיים של עד 12 חודשים. הגדל את ערכי ההזמנה הממוצעים, צמצם עגלות נטושות והפוך עוד דפדפנים לקונים היום.
גלה את Shop Pay תשלומים
התאמה אישית
היכולת להתאים את המראה והתחושה של עגלת הקניות המקוונת שלך היא חיונית להתאמת המיתוג שלך ולאופטימיזציה של חווית המשתמש. הזמנות אבודות בשווי מוערך של 260 מיליארד דולר ניתנות לשחזור באמצעות זרימת קופה ועיצוב טובים יותר.
שקול להפחית את מספר השלבים בזרימת התשלום שלך כדי למזער את החיכוך. עגלות קניות של מסחר אלקטרוני כמו התשלום בקליק אחד של Shop Pay יכולות לפשט את התהליך ולהקל על הקונים לבצע המרה.
אפשרויות משלוח
עלויות משלוח גבוהות הן הגורם המוביל לנטישת עגלת קניות. בחר עגלת קניות למסחר אלקטרוני המאפשרת לך להתאים אישית את אפשרויות המשלוח ומאפשרת ללקוחות לבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליהם.
ודא שחווית עגלת הקניות הופכת את העלויות הללו לשקופות. קונים רבים נוטשים את העגלה שלהם מכיוון שהם לא יכולים לחשב את עלות ההזמנה הכוללת מראש. הקל עליהם על ידי מתן מידע זה בצורה ברורה.
חווית משתמש
חווית משתמש (UX) מתייחסת לכמה בקלות לקוחות יכולים ליצור אינטראקציה עם פלטפורמת מסחר אלקטרוני, כולל עגלת הקניות שלה. חווית לקוח מעוצבת היטב יכולה להשפיע ישירות על הסבירות של לקוח לקנות ולהחזיר לרכישות עתידיות.
חפש עגלה המאפשרת ללקוחות:
- הוסף והסר בקלות מוצרים
- הצג את העלויות הכוללות
- השלם את התשלום בצורה מאובטחת ובקלות
- נווט בין העגלה לחנות
תכונות אלו עשויות להגדיל את שביעות רצון הלקוחות ואת שיעורי ההמרה.
אנליטיקס
תוכנת עגלת קניות למסחר אלקטרוני יכולה לעקוב, לאסוף ולהציג נתונים הקשורים להתנהגות ומכירות של לקוחות. מידע זה יכול לספק תובנות חשובות לשיפור אתר המסחר האלקטרוני שלך.
לדוגמה, אם ניתוחים חושפים שיעור גבוה של נטישת עגלה, זה יכול להצביע על בעיות כמו תהליך קופה מסובך או עלויות משלוח בלתי צפויות. השתמש בתובנות אלה כדי לייעל ללא הרף את עגלת הקניות שלך ואת חוויית המסחר האלקטרוני הכוללת.
5 תוכנות עגלת הקניות הטובות ביותר למסחר אלקטרוני
בחירת הפלטפורמה הנכונה עבור העסק הקטן שלך היא קריטית, הן להיום והן לעתיד. הטמעת טכנולוגיה עסקית דורשת זמן ומאמץ משמעותיים, ומעבר בין פלטפורמות מאוחר יותר יכול להיות גוזל זמן, יקר ומלחיץ.
1. Shopify
Shopify מציעה עגלת קניות מקוונת תואמת רמה 1 PCI-DSS (תקן אבטחת מידע בתעשיית כרטיסי תשלום) המתאימה לסוחרי מסחר אלקטרוני חדשים, מבוססים וצומחים. הוא מטפל בתשלומים ישירות באמצעות הצפנת SSL, ללא צורך בחשבונות צד שלישי.
אתה יכול להשתמש ביותר מ-100 שערי תשלום ולהתאים אותם למכירה בינלאומית, תוך תמיכה ביותר מ-50 שפות, שיעורי מס ומטבעות. Shopify מותאמת גם למסחר נייד, ומספקת שירות לסוחרים שמתעדפים מכירה במכשירים ניידים.
למשלוח, עגלת הקניות המקוונת של Shopify מאפשרת לך לבחור בתעריפים קבועים, מדורגים, מבוססי מיקום או משקל. אם אתה בתוכנית המתקדמת, תקבל גם תעריפי משלוח אוטומטיים מספקים גדולים כמו UPS, USPS ו-FedEx.
כלי השיווק של הפלטפורמה מאפשרים לך לשלוח מיילים לשחזור נטישת עגלה אוטומטית וליצור פרופילי לקוחות עם פרטי תשלום שמורים לביצוע תשלומים חלקים יותר.
Shop Pay בולטת כעגלת הקניות המקוונת המהירה ביותר ועם ההמרה הגבוהה ביותר שקיימת. אתרים המשתמשים ב-Shop Pay ממירים פי 1.91 יותר מאלה עם תשלומים רגילים של מסחר אלקטרוני.
אתה יכול להרחיב את טווח ההגעה של Shopify על ידי הוספת לחצן הקנייה של Shopify לאתרים אחרים, כגון הבלוג שלך, דפי נחיתה או חזיתות חנויות מקוונות בפלטפורמות מסחר אלקטרוני שונות. זה יוצר חווית תשלום עקבית של Shopify בכל הנוכחות המקוונת שלך.
עם Shopify, אתה מקבל גישה לחבילה מקיפה של כלים עסקיים לניהול כל היבט של הפעילות שלך. ספריית הפלטפורמה הכוללת אלפי אפליקציות של צד שלישי מאפשרת לך לבנות מחסנית טכנולוגית חזקה העונה על כל הצרכים העסקיים שלך, בין אם אתה מוכר באינטרנט או באופן אישי.
להלן תמונת מצב של עגלת הקניות המקוונת של Shopify:
- תמחור: Shopify בסיסי: $39 לחודש; Shopify מתקדם: $399 לחודש.
- סוגי תשלום: כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב, ארנק נייד, תשלומי תשלום; שילובים של צד שלישי מרחיבים את אפשרויות התשלום עוד יותר. יותר מ-100 שערי תשלום נתמכים.
- תשלומים בינלאומיים: המרת מטבעות גלובלית, יותר מ-50 שפות, הגדרות מס הניתנות להתאמה אישית.
- שילובי מסחר אלקטרוני: Shopify Buy Button תואם לפלטפורמות שונות.
- שילובי כלים עסקיים נוספים: אינטגרציה חלקה עם חבילת הכלים העסקיים של Shopify; אלפי אפליקציות של צד שלישי בחנות האפליקציות של Shopify.
- אפשרויות משלוח: תעריפי מוביל אוטומטיים (מתקדם Shopify); תעריפים קבועים, מדורגים, מבוססי מיקום או מבוססי משקל.
- התאמה אישית: מתאים למיתוג אתר Shopify שלך.
2. ShopWired
ShopWired משלב עגלת קניות מקוונת עם בונה אתרי מסחר אלקטרוני בסיסי. אתה יכול ליצור חנות מקוונת מותאמת אישית ולמכור במספר ערוצים.
הפלטפורמה מציעה קופה בשתי קליקים עם יותר מ-60 ספקי שער תשלום שונים. עם זאת, היא חסרה אפליקציה נלווית לנייד, מה שיכול להפוך את ניהול העסק שלך בדרכים למאתגר יותר.
עגלת קניות מקוונת של ShopWired במבט חטוף:
- תמחור: פרו: $29.95 לחודש; מתקדם: $59.95 לחודש; פרימיום: $119.95 לחודש. 20% הנחה לחיוב שנתי. ללא עמלות עסקה. ניסיון חינם למשך 14 יום. אין חוזה מינימום.
- סוגי תשלום: כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב; Apple Pay, Google Pay, PayPal, Klarna, Laybuy, Zip Pay, Clearpay, Stripe; יותר מ-60 שערי תשלום נתמכים.
- תשלומים בינלאומיים: יותר מ-40 שערי תשלום בינלאומיים; לקוחות רואים את מחירי המוצרים והמשלוח במטבע המקומי שלהם.
- שילובי מסחר אלקטרוני: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל שופינג, איביי, אטסי, אמזון, עליאקספרס.
- שילובי כלים עסקיים נוספים: Klaviyo, QuickBooks, TaxJar, Reviews.io, Veeqo, Vend, Xero ועוד.
- אפשרויות משלוח: התאמה אישית של אזורי משלוח ותעריפים; להציע משלוח חינם; התקן אפליקציות משלוח חינם כדי להרחיב את האפשרויות. אינטגרציות עם ShipStation, ShippingEasy ו-Shipo להדפסת תוויות.
- התאמה אישית: תואמת את המיתוג שלך.
3. OpenCart
OpenCart היא עגלת מסחר אלקטרוני בקוד פתוח אידיאלית לעסקים עם המומחיות הטכנית והמשאבים לבנות ולהתאים אישית קופה יעילה. אמנם זה בחינם להורדה ולשימוש, אבל תזדקק לידע טכני כדי ליצור עגלת קניות מקוונת יעילה.
עגלת קניות מקוונת של OpenCart במבט חטוף:
- תמחור: חינם. אתה תשלם עבור אירוח, הרחבות וערכות נושא, וכל פיתוח מותאם אישית הנדרש.
- סוגי תשלום: כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב, ארנקים ניידים, Amazon Pay, PayPal, Klarna, Afterpay. זמינים גם תשלומים חוזרים.
- תשלומים בינלאומיים: כן; תומך במטבעות גלובליים וביותר מ-40 שפות.
- שילובי מסחר אלקטרוני: אמזון.
- שילובי כלים עסקיים אחרים: יותר מ-13,000 הרחבות של צד שלישי. Google Shopping, Facebook, Square, PayPal, Authorize.Net, First Data, LiqPay, Skrill ועוד.
- אפשרויות משלוח: אינטגרציות עם Australia Post, Citylink, FedEx, Parcelforce, Royal Mail, UPS, USPS ועוד. הרחבות OpenCart רבות של צד שלישי זמינות, חלקן בתשלום נוסף.
- התאמה אישית: מציע הנחות, קופונים ומבצעים; לסוחרים יש גמישות רבה, בתנאי שיש להם את המשאבים למנף את הפלטפורמה במלואה.
4. וויבלי
Weebly היא בונה חנויות מקוונות בסיסיות עם אפשרויות תמחור סבירות. בבעלות Square, הוא משתלב בצורה חלקה עם פלטפורמות אחרות בבעלות Square.
עם זאת, ל- Weebly יש מגבלות. זה מוגבל יותר מעגלות קניות מקוונות אחרות מבחינת פונקציונליות והתאמה אישית. המחיר הסביר שלו מגיע במחיר של פחות תכונות.
עגלת הקניות המקוונת של Weebly במבט חטוף:
- תמחור: חשבון בסיסי חינם; אישי: $13 לחודש ($10 לחודש, מחויב מדי שנה); מקצועי: $16 לחודש ($12 לחודש, מחויב מדי שנה); ביצועים: $29 לחודש, (26$ לחודש, מחויב מדי שנה).
- סוגי תשלום: כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב, Square, Stripe, PayPal, Apple Pay, Android Pay.
- תשלומים בינלאומיים: תלוי בשער התשלום.
- אינטגרציות של מסחר אלקטרוני: לא רלוונטי (Weebly היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני).
- שילובי כלים עסקיים אחרים : חבילת כלים ואינטגרציות מרובעת.
- אפשרויות משלוח: מחשב ומציג באופן אוטומטי את עלויות המשלוח על סמך משקל, מספר מוצרים, מיקום וספק.
- התאמה אישית: עריכה גרירה ושחרור ידידותית למשתמש; הוסף שדה להערות לקוחות; מחשבון מס מכירה אוטומטי; תגי אבטחה; שחזור עגלה נטושה.
5. אקוויד
Ecwid בולט מאפשרויות אחרות ברשימה זו. למרות שהיא מציעה בונה חנויות מקוונות ייעודי, המטרה העיקרית שלה היא להפוך אתרים קיימים לאתרי מסחר אלקטרוני.
אתה לא צריך כישורי קידוד טכניים כדי להתחיל למכור באינטרנט עם Ecwid. עם זאת, למרות שהיא מציעה בונה חנויות מקוונות, היא עשויה להיעדר את עומק התכונות שמותגים צומחים דורשים.
עגלת קניות מקוונת של Ecwid במבט חטוף:
- תמחור: חינם לבנות ולהשיק את החנות שלך; תוכניות בתשלום חודשי מתחילות ב-$25 ($21 לחודש אם משולמים מדי שנה); ללא עמלות עסקה נוספות.
- סוגי תשלום: כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב, Apple Pay, Google Pay, מטבעות קריפטוגרפיים, כרטיסי מתנה, קודי קידום.
- תשלומים בינלאומיים: תומך בכל המטבעות הרשמיים העולמיים.
- שילובי מסחר אלקטרוני: Ecwid, WordPress, Amazon, Wix, eBay.
- שילובי כלים עסקיים נוספים: MailChimp, Google Ads, Facebook, Square, Clover, Vend, Alice, Instagram, Google Shopping.
- אפשרויות משלוח: אומדן אוטומטית את עלויות המשלוח כאשר מסופקים עם מיקום הלקוח.
- התאמה אישית: מכירת מוצרים קשורים במכירות; הגדר סכום רכישה מינימלי; להציג או להסתיר את הכותרת התחתונה של החנות.
מדוע בחירת עגלת הקניות הנכונה למסחר אלקטרוני חשובה
בחירת התוכנה הטובה ביותר מבטיחה חווית עגלת קניות חלקה, מה שגורם ללקוחות להשלים את הרכישה. עגלת הקניות היא נקודת המגע האחרונה לפני שלקוח קונה, אז אתה רוצה למזער את הסיכון של נטישת עגלת הקניות כאן.
עם שיעור נטישת עגלת קניות ממוצעת של 70%, בחירת עגלת הקניות המתאימה לחנות המקוונת שלך יכולה לעזור לך לשחזר רבות מהמכירות האבודות הללו ולהגביר את שיעור ההמרה שלך.
בנוסף, עגלת קניות למסחר אלקטרוני חיונית להמרת מכירות מקוונות, קבלת תשלומים ועיבוד עסקאות. בלעדיו, לקונים מקוונים לא תהיה דרך לבחור פריטים ולשלם עבורם, מה שהופך את אתר המסחר האלקטרוני שלך לאתר אינטרנט בלבד מבלי למכור פונקציונליות.
עגלות קניות מקוונות מודרניות מאחסנות גם נתונים יקרי ערך שבהם אתה יכול להשתמש למטרות שונות, כולל אסטרטגיות שיווק, חיזוי ותמחור.
קח שליטה על תזרים המזומנים שלך עם Shopify Payments
רק עם Shopify Payments תוכל לעקוב אחר ההזמנות והתשלומים שלך במקום אחד. קבל תצוגה מלאה של הכספים שלך, קבל מטבעות מקומיים וסוגי תשלום עבור חווית תשלום חלקה.
גלה את Shopify Payments
קרא עוד
- כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
- הונאה מבאסת! הילחם בחזרה עם Shopify Protect, הגנת ההונאה החינמית של Shop Pay
- Dropshipping אוטומטי: כל מה שאתה צריך לדעת בשנת 2024
- 10 חברות מסחר אלקטרוני מובילות שכדאי להכיר
- מהו הגשמה של מסחר אלקטרוני? מדריך לאסטרטגיות הגשמה
- 7 פלטפורמות המסחר האלקטרוני הטובות ביותר לעסקים קטנים בשנת 2024
שאלות נפוצות לגבי עגלת קניות מסחר אלקטרוני
כמה זמן עגלה נשארת פעילה ב-Shopify?
ב-Shopify, עגלות נטושות בדרך כלל נשארות פעילות במשך שלושה חודשים כברירת מחדל. לאחר תקופה זו פג תוקף העגלה והפריטים מוסרים.
האם Shopify שולחת אוטומטית מיילים של עגלה נטושה?
Shopify לא שולחת דוא"ל עגלה נטושה אוטומטית מהקופסה. עם זאת, אתה יכול להגדיר בקלות הודעות דוא"ל אוטומטיות של עגלה נטושה באמצעות תכונת שחזור הקופה הנטושה המובנית של Shopify או באמצעות אפליקציות של צד שלישי הזמינות ב-Shopify App Store.
האם אוכל לעקוב אחר התנהגות הלקוחות בעגלת הקניות שלי?
כן, אתה יכול לעקוב אחר התנהגות הלקוחות בעגלת הקניות שלך באמצעות כלי ניתוח. רוב פלטפורמות המסחר האלקטרוני, כולל Shopify, מציעות ניתוח מובנה המציג תוספות לעגלה, הסרות והתקדמות בקופה.
מהי עגלת קניות במסחר אלקטרוני?
עגלת קניות במסחר אלקטרוני היא תוכנה המאפשרת ללקוחות לרכוש פריטים מהחנות שלך או לשמור רשימה של פריטים שהם רוצים לקנות ביחד בעתיד.
למי יש את עגלת הקניות הטובה ביותר?
Shopify מציעה את הפתרון הטוב ביותר לעגלת קניות למסחר אלקטרוני. Shop Pay, במיוחד, היא עגלת הקניות המקוונת המהירה ביותר ועם ההמרה הגבוהה ביותר.
כמה עולה עגלת קניות באינטרנט?
העלות של עגלת קניות מקוונת יכולה לנוע בין חינם לכמה מאות דולרים לחודש, בהתאם לתכונות וליכולות שאתה צריך.
כיצד אוכל ליצור עגלה עבור אתר המסחר האלקטרוני שלי?
אתה יכול ליצור עגלת קניות עבור אתר המסחר האלקטרוני שלך באמצעות עגלת קניות באירוח עצמי או ברישיון. עגלה שמתארחת בעצמה כוללת פחות שלבים ומסתמכת על אינטגרציות, בעוד עגלת קניות מורשית נבנית בהתאמה אישית מאפס כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלך.