חדש בשיווק שותפים? אתה במקום הנכון. למד כיצד להתחיל את העסק הראשון שלך בשיווק שותפים במדריך זה.
שֶׁבִּכְתָב מאת צוות Shopify
נבדק מאת מייק מגיסטרו
15 בספטמבר 2024
מגזר שיווק השותפים הוא תעשייה של מיליארדי דולרים עם הזדמנויות מרגשות ליוצרים. זו הפכה לדרך נפוצה עבור מותגי מסחר אלקטרוני לקדם את המוצרים והשירותים שלהם, עם דיווח של 79% מהחברות המקוונות הממנפות שותפים.
תוכניות שיווק שותפים הטובות ביותר הן לרוב בחינם להצטרף, כך שזה לא עולה הרבה להתחיל שיווק שותפים. יזמים רבים מתחילים בשיווק שותפים כהמולה צדדית ומצמיחים את העסקים שלהם לאורך זמן.
מדריך זה למתחילים לשיווק שותפים יעזור לך להתחיל לעבוד מהר. למד כיצד למצוא תוכנית שותפים, ליצור קישורי שותפים, ולהתחיל להרוויח כשותף שותף.
איך עובד שיווק שותפים
שיווק שותפים הוא מודל מכירה שבו חברה משלמת לצד שלישי כדי למכור מוצר או שירות.
אם אי פעם הקשבת למודעת פודקאסט או ראית משפיע על מדיה חברתית מקדם מוצר, סביר להניח שהיית מקבל שיווק שותפים.
בתמורה להמלצה על מוצרים ושירותים לקהל שלהם, שותפים שותפים מקבלים עמלה עבור כל מכירה שנעשתה כתוצאה מהפניות שלהם.
כאשר אתה הופך לשותף, תקבל קישור ייחודי המאפשר למנהל התוכנית שלך לעקוב אחר כל לקוח שאתה שולח לדרכו. כאשר לקוח רוכש את המוצר דרך הקישור שלך, אתה מרוויח עמלה.
🌟 האם אתה רוצה להיות משווק שותפים אבל יש לך כספים מוגבלים? למד כיצד לפתוח עסק לשיווק שותפים ללא כסף.
אתה יכול למצוא תוכנית שותפים ישירות דרך חברה או דרך רשת שותפים שמפרטת מספר תוכניות. ללא קשר, כך פועלת תוכנית השותפים הרגילה:
1. אתה מקדם את Store XYZ באתר, בבלוג או ברשת החברתית שלך. 2. מישהו לוחץ על הקישור הייחודי שלך. 3. הם מבצעים רכישה בחנות XYZ. 4. החברה או רשת השותפים רושמים את העסקה. 5. הרכישה מאושרת על ידי Store XYZ. 6. אתה מקבל עמלה.
לדוגמה, Instagrammer @caullenfit מקדם את מותג השעונים MVMT, ומפנה את המשתמשים לקישור השותפים בביו שלו. ל-MVMT יש תוכנית שותפים למשוך משפיעני סגנון חיים כמוהו.
צפו בפוסט הזה באינסטגרם
פוסט ששותף על ידי קאלן הדסון (@caullenfit)
אם תלחצו על הקישור בביו שלו, תראו קישורים נוספים לכל המותגים ש-Caullen מקדם, כולל MVMT.
לחיצה על אחד מאותם קישורים מאחסנת קובץ Cookie במכשיר שלך. זה עוקב אחר הביקורים שלך בשותף, כך שמנהל התוכנית יכול לפצות את קאלן על הפניה מוצלחת, גם אם תבקר ב-MVMT במועד מאוחר יותר.
אם אז תחליט שאתה רוצה לקנות שעון MVMT, כשתבצע צ'ק-אאוט, 8% מהרכישה הזו יכנסו לכיס של @caullenfit. קאלן גם מציע לקהל שלו הנחה של 15% דרך קישור השותפים בדף הקישור-בביו שלו.
איך להתחיל שיווק שותפים
להחליט על נישה
בחר את ערוץ שיווק השותפים שלך
מצא תוכנית שיווק שותפים רלוונטית
צור תוכן בעל ערך
בנה קהל
פעל לפי תקנות ה-FTC
1. החליטו על נישה
נישה היא פלח של שוק גדול יותר המוגדר על ידי מאפיינים ייחודיים משלו. זה הופך למומחיות שלך ולנושא שאנשים יכירו אותך עבורו. בלוגים לנסיעות יהיו נישת שיווק שותפים, וכך גם טיפול בחיות מחמד או בתים זעירים.
אלו לא האפשרויות היחידות שלך, כמובן. ישנן מאות נישות שיווק שותפים זמינות. אז איך תמצאי נישה רווחית שמעניינת אותך? שקול את הדברים הבאים:
רוצים ללמוד עוד על הנישה? תצטרך להפוך למומחה לנושאים בנושא שלך על ידי למידה מתמדת והתעדכנות בטרנדים.
האם אתה יכול לפתור בעיות בתוך הנישה? למשווקי שותפים יש לרוב הכשרה או ניסיון מיוחד בנישה ספציפית. זה נותן להם דרכים חדשות להציג מידע ולעזור לאנשים לפתור בעיות.
האם הנישה רווחית? נישות רווחיות אינן מנוצלות לעתים רחוקות. נישה שמכילה כמה מתחרים היא סימן שיש לקוחות מוכנים לקנות.
המטרה היא לבחור נישה עם לקוחות פוטנציאליים טובים, אבל גם כזו שאתה נהנה ממנה. ניהול עסק שותף דורש מחויבות וזמן. אם אתה נהנה מהתהליך, סביר יותר שתישאר מחויב.
2. בחר את ערוץ שיווק השותפים שלך
השלב הבא הוא לשקול באילו ערוצים תשתמש כדי להגיע לקהל שלך. לכל משווק שותפים יש גישה שונה.
לדוגמה, בעוד שלשווק השותפים ריאן רובינסון יש חשבון אינסטגרם, הבלוג שלו הוא מקור ההכנסה העיקרי שלו. משווקים אחרים מתמקדים אך ורק בשיווק שותפים באינסטגרם או TikTok כדי להרוויח עמלות.
מצטרפים חדשים רבים לשיווק שותפים יקימו את אחד משני הערוצים הבאים:
אתר סקירות מוצר נישה
אתרים אלו סוקרים מוצרים של חברות לקהל מסוים ומשווים מוצרים אחד עם השני. הם יכולים גם לפרסם מדריכים לקונים ומדריכים למוצרים כדי לעזור לקונים לקבל החלטות קנייה, כגון אתר השיווק השותפים של ה-New York Times 'Wirecutter.
תוכן אינפורמטיבי לבלוגים ומדיה חברתית
בלוגרים, משפיענים על מדיה חברתית ויוטיוברים מפרסמים תוכן שותפים המהדהד עם הקהל שלהם כדי להשיג השפעה ולעודד קליקים.
דוגמה טובה היא כיצד הבלוג של ריאן רובינסון מתמקד בפרילנסרים. הוא מפרסם באופן קבוע תוכן חדש הקשור לפרילנסר כדי למשוך קהל שרלוונטי למותגים שהוא קשור אליהם.
אותנטיות ומעורבות קהל הם שני מרכיבים קריטיים בשיווק שותפים. אם אתה לא יכול להתחבר לקהל שלך, סביר להניח שהם לא יקנו את המוצרים שאתה ממליץ.
לא בטוחים באיזו פלטפורמה לבחור? התחל בפלטפורמה שאתה מרגיש איתה בנוח. אם אתה נהנה ליצור סרטוני מדיה חברתית, הפוך את אינסטגרם לפלטפורמה שלך. אם אתה כותב טוב, אולי בלוג הוא המסלול הטוב ביותר עבורך. יצירה בפלטפורמות שאתה כבר מבין תעזור לך ליצור תוכן שמתחבר לקהל שלך ומניע מכירות שותפים.
האם אתה מעולה ביצירת סרטוני יוטיוב? YouTube מציעה תוכנית שיווק שותפים משלה. כדי להיות זכאי להצטרף, עליך לעמוד בקריטריונים ספציפיים, כולל השתתפות בתוכנית השותפים של YouTube, להיות מבוסס בארה"ב, ולהיות בעל יותר מ-20,000 מנויי ערוץ.
מותגים שמוכרים מוצר יכולים גם להצטרף לתוכנית השיווק השותפים של YouTube Shopping. סוחרי Shopify כשירים יכולים לסנכרן מוצרים ל-YouTube בצורה חלקה באמצעות אפליקציית Google ו-YouTube ב-Shopify. זה מאפשר ליוצרים לתייג מוצרים לסרטונים שלהם ומאפשר לצופים לקנות בזמן שהם צופים.
3. מצא תוכנית שיווק שותפים רלוונטית
הבטח את ההתאמה הנכונה על ידי התמקדות בהצעות שותפים ובמוצרים שימשכו לקהל שלך, ולא רק בתוכניות שותפים בעלות שכר גבוה.
כמה דברים שצריך לחפש בבחירת תוכנית שותפים כוללים:
האם לשותף יש מוניטין טוב של המותג? עבוד רק עם שותפים שהלקוחות סומכים עליהם. למרבה המזל, רשתות שותפים תוכניות וטרינר ומציגות סוחרים אמינים ורווחיים שתוכלו לעבוד איתם.
האם לתוכנית השותפים יש שיעור עמלה טוב? אתה רוצה להרוויח כסף טוב עבור הזמן והמאמץ שלך. תוכניות רבות משלמות למעלה מ-20% עמלות עבור מכירה. בחר תעריף שמתאים לך.
האם יש לו שיעור רווחים לכל קליק (EPC) גבוה? EPC הוא מדד כלל תעשייתי המציג את הרווחים הממוצעים של שותפים לכל 100 קליקים על פני תוכנית השותפים של סוחר. רשתות שותפים רבות מציגות לך מידע זה עבור כל תוכנית.
מציאת תוכנית מותאמת היא קריטית לניהול עסק שותפים מצליח. לדוגמה, True Crime Obsessed הוא פודקאסט קומי שבו החברים הכי טובים ומארחים פטריק הינדס וג'יליאן פנסוואל מדברים בספין קומי על סרטי תעודה של פשע אמיתי.
באמצעות הטקט הספציפי הזה על נישה פופולרית, הם צברו למעלה מ-200 מיליון הורדות ומינפו את הקהל שלהם לקידום מגוון מוצרים ושירותים שותפים. כאשר מאזין לוחץ על קישור שותף וקונה מוצר, הוא מקבל עמלה.
כדי למצוא הזדמנויות שותפים טובות, שאל את המותגים האהובים עליך אם יש להם שגריר או תוכנית שותפים. כך תוכלו לקדם מוצרים שאתם כבר מעריכים ונהנים מהם.
אתה יכול גם למצוא מוצרים ומותגים לעבוד איתם בשוקי השותפים הבאים:
CJ
קליקבנק
FlexOffers
ShareASale
אווין
Amazon Associates
קבל תשלום ממותגים שאתה אוהב עם Shopify Collabs
Shopify Collabs מקל למצוא מותגים התואמים את האווירה שלך, לבנות קשרי שותפים, לקבל תשלום על מה שאתה מוכר ולעקוב אחר הכל במקום אחד.
למד על שיתופי פעולה של Shopify
4. צור תוכן בעל ערך
בשנת 2023 אנשים בילו בממוצע שש שעות ו-35 דקות באינטרנט ביום. אין ספק שתשומת לב גלובלית זמינה עבור יוצרי תוכן מקוונים, אבל כדי ללכוד אותה, עליך להפוך את התוכן שלך לבעל ערך לקהל מסוים.
בלוגים הם דרך טובה ליצור תוכן רלוונטי, עם דיווח של 65% מכלל משווקי השותפים שמייצרים תנועה באמצעות בלוגים בלבד.
קידום קישור שותפים ברשתות החברתיות הוא עוד דרך חינמית להעביר את התוכן שלך לידי האנשים שעשויים להתעניין בו. יש הרבה משווקי שותפים הפועלים לחלוטין במדיה חברתית, כמו @taylerfit שבנתה את חשבון ה-TikTok שלה ליותר מ-460,000 עוקבים עם תוכן כושר. היא מרוויחה כסף בקידום מותגים כמו 1UpNutrition באמצעות שיווק שותפים.
בעמוד הקישור-ביו של טיילר, מעריצים יכולים למצוא קישורי שותפים למוצרים שהיא מקדמת בתוכן שלה. היא מרוויחה הכנסה של שותפים בכל פעם שמעריץ לוחץ וקונה את אחד ממוצרי השותפים האלה.
5. בנה קהל
כדי לבנות קהל, קודם כל צריך להגיע אליו. יצירת רשימות אימייל עוזרת לך להגיע ישירות לקהל שלך. אתה יכול לשלוח ניוזלטרים, עדכונים על תוכן חדש והצעות מרגשות ישירות לכל מי שנרשם להיות חלק מרשימת הדוא"ל שלך.
אם אתה פועל בעיקר במדיה חברתית, עקוב ותייג משפיענים שעשויים להתעניין בנישה שלך. שם המשחק הוא לעשות מה שאתה יכול כדי להגדיל את התנועה לאתר שלך או לעמוד המדיה החברתית שלך.
לעורר אותם הוא רק החלק הראשון, עכשיו חשוב לבנות אמון בינך ובין הקהל שלך כדי שהם יחזרו.
אל תנסה פשוט למכור כל דבר לקהל שלך כדי להרוויח כסף מהיר. ככל שהם ירגישו יותר את העניין האמיתי שלך, כך הם יבטחו בך יותר.
צור אימיילים ממותגים תוך דקות עם Shopify Email
עם Shopify Email, אתה יכול בקלות ליצור, לשלוח, לבצע אוטומציה ולעקוב אחר קמפיינים בדוא"ל, הכל מהמנהל של Shopify שלך – ללא צורך בקידוד.
גלה את האימייל של Shopify
6. פעל לפי תקנות ה-FTC
ה-FTC מגן על צרכנים מפני שיטות שיווק מטעות. למרבה הצער, ישנם משווקי שותפים שמוכנים לקדם הונאות ומוצרים ושירותים מטעים כדי להרוויח כסף מהיר.
כדי למנוע זאת, ה-FTC דורש מכל משווק שותפים לחשוף את הקשר הפיננסי שלו עם כל מותג או מוצר שהוא מקדם. בקיצור, אתה צריך להגיד לקהל שלך שאתה מקבל פיצוי על קידום המוצרים שאתה מקדם, ואתה חייב תמיד להגיד להם מתי קישור הוא קישור שותף כדי להישאר תואם ל-FTC.
אם אתה לא בארה"ב, אתה עשוי להיות כפוף לחוקים ותקנות שונים הנוגעים לתוכן מקודם. ודא שבדקת עם הגוף הממשלתי הרלוונטי באזור שלך.
מהם היתרונות של שיווק שותפים?
עכשיו שאתה מבין איך עובד שיווק שותפים, הנה כמה מהיתרונות העיקריים שלו.
אתה לא הבעלים של המוצרים שאתה מקדם
רוב תוכניות השותפים הציבוריות גדולות יותר ואינן דורשות ממך לקנות אף אחד מהמוצרים שאתה ממליץ עליהם, כמו Amazon Associates. אתה פשוט מצטרף לתוכנית השותפים שלהם, תופס את הקישור שלך ומפרסם אותו בעמוד או באתר שלך.
זה מושלם כשאתה מתחיל, כי אתה לא צריך להשקיע הרבה כסף מהבית. אתה יכול לקחת זמן ולהתנסות כדי לראות אילו סוגים של מוצרים ושירותים זוכים למשיכה הגדולה ביותר בקרב הקהל שלך.
זה מקור הכנסה פסיבי
לאחר שיצרתם את הבסיס לשמירה על תנועת גולשים לאתר שלכם, אתם די מסודרים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור את השותפים הנכונים שיפנו לקהל שלך ולפרסם את הקישורים האלה. הקישורים והקודים הייחודיים שלך ימשיכו להכניס עבורך עמלה חוזרת, כל עוד תשאיר אותם גלויים באתר שלך.
יש לו פוטנציאל השתכרות גבוה
לשיווק שותפים יש פוטנציאל השתכרות בן שש ספרות למצטרפים חדשים. אולי לא תכניס כסף מהסוג הזה מיד בקפיצה, אבל יש פוטנציאל אמיתי לשיווק שותפים שיחליף את התשע עד החמישה שלך.
עוד בשנת 2016, משווק השותפים פט פלין אמר ל-Business Insider שהוא מרוויח עד 170,000 דולר לחודש מעמלות שותפים.
נרקומן הרפתקאות ומייסד אתר השותפים Biking Know How Rohan Kadam הפך גם את הבלוג שלו מפרויקט תשוקה לעסק מקוון מצליח על ידי שימוש במכירות שותפים. "הגדלתי את העסק שלי, במיוחד במהלך מגיפת הקורונה, והפכתי אותו לרווחי תוך תקופה קצרה", הוא אומר.
כמה אתה יכול להרוויח בתור משווק שותפים חדש?
כמה אתה יכול להרוויח עם שיווק שותפים תלוי לחלוטין בך. זה יהיה תלוי בכמות התנועה שאתה יכול לייצר, באיזו מידה אתה מודד לאילו מוצרים ושירותים שותפים הקהל שלך יגיב, ושיעורי העמלות של תוכניות השותפים שאתה מצטרף אליהם.
שיעורי העמלות משתנים מאוד בין תוכניות שותפים. תוכניות כרטיסים גבוהות עשויות להציע תעריפים גבוהים יותר ותשלומים גדולים יותר, אך יש לאזן זאת מול מכירות תכופות פחות. תוכניות למוצרים בעלי ערך נמוך יותר מציעות בדרך כלל 1% עד 20% עמלות על מכירות, שעשויות להיות תכופות יותר.
מותגים מסוימים מפעילים תוכניות שותפים משלהם עם מודלים מותאמים אישית של עמלות כגון עמלות בתעריף קבוע או תשלום עבור תעבורה במקום מכירות. ככל שהביצועים שלך משתפרים, ייתכן שתוכל גם לנהל משא ומתן על תעריפים מועדפים עם השותפים השותפים שלך.
הפוך לשותף של Shopify
הצטרף לתוכנית כדי להגדיל את המותג שלך, לגשת להזדמנויות בלעדיות ולהרוויח עמלה תחרותית עבור כל עסק חדש שאתה מפנה אל Shopify.
הגש בקשה עכשיו
הרווח הכנסה פסיבית עם שיווק שותפים מוצלח
אין ספק שהכנסה משותפים היא דרך חכמה להרוויח כסף באינטרנט. עם קצת זמן ומאמץ מראש, אתה יכול לבנות קהל ולהרוויח תשלומים עקביים דרך אתר השותפים שלך – הכל מבלי לקחת על עצמך יותר מדי סיכון.
קרא עוד
כיצד להתחיל שיווק שותפים ללא כסף
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
מה זה Shopify ואיך זה עובד?
מדריך דרופשיפינג של אמזון – כיצד לדרופשיפ באמזון (2024)
המוצרים הדיגיטליים הרווחיים ביותר למכירה (וכיצד לקדם אותם)
מהי עלות רכישת לקוח? חשב וצמצם אותו
7 דוגמאות לתוכניות שיווק מעוררות השראה (ואיך אתה יכול ליישם אותן)
שאלות נפוצות בנושא שיווק שותפים למתחילים
איך אני מתחיל שיווק שותפים בתור מתחיל?
להחליט על נישה
בחר את הפלטפורמה שלך
מצא תוכניות שיווק שותפים רלוונטיות ברשתות שותפים
צור תוכן בעל ערך
בנה קהל
פעל לפי תקנות הגילוי של FTC
כמה מרוויחים משווקי שותפים מתחילים?
משווקי שותפים מתחילים מרוויחים בדרך כלל עד 30% עמלה לכל מכירה. בהתאם למספר המכירות שבוצעו, משווקי שותפים מתחילים יכולים להרוויח בין $10,000 ל-$100,000 בשנה.
מהן ההזדמנויות הטובות ביותר לשיווק שותפים למתחילים?
ההזדמנויות הטובות ביותר לשיווק שותפים למתחילים הן תוכניות הקשורות לנישה של אותו יוצר או משווק. חפש תוכניות שמשלמות עמלות גבוהות יותר וכאלה הקשורות למגמות ולמונחי חיפוש פופולריים. חפש את ההזדמנויות האלה ברשת שותפים או בשוק כמו:
CJ
קליקבנק
FlexOffers
ShareASale
אווין
האם שיווק שותפים שווה את זה למתחילים?
עבודת שיווק שותפים שווה את זה למתחילים כי אתה יכול להתחיל בלי כסף. אתה יכול לצבור ולהגדיל את קהל היעד שלך בפלטפורמות חינמיות כמו TikTok ואינסטגרם, ולקדם את מוצרי השותפים שלך ללא עלויות מראש.
מהם שלושת הסוגים העיקריים של שותפים?
שלושת הסוגים העיקריים של שותפים הם שיווק שותפים לא צמודים, שיווק שותפים קשור ושיווק שותפים מעורב.
שֶׁבִּכְתָב מאת צוות Shopify
נבדק מאת מייק מגיסטרו
עודכן לאחרונה ב-15 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
שֶׁבִּכְתָב מאת צוות Shopify
נבדק מאת מייק מגיסטרו
15 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ- Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך לפתוח חנות מקוונת ב-2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)