שיווק שותפים עתיר כרטיסים: 15 תוכניות רווחיות (2024)
חקור את תוכניות השותפים עתירות הכרטיסים הללו. הגדל את הרווחים שלך עם פחות מכירות ועמלות גבוהות יותר.
מאת מייקל קינן
24 בספטמבר 2024
לא חסרות תוכניות שיווק שותפים המציעות תגמולים ליוצרים ומשווקים שיכולים להניע תנועה וליצור מכירות.
אבל בתור שותף, מציאת הזדמנויות עם שכר גבוה יכול להיות אתגר. עם כל כך הרבה מוצרים ומבני עמלות לבחירה, קל למשווקים למצוא את עצמם בשותפויות לא רווחיות.
גם אם אתה שותף במשך שנים, אתה עלול להחמיץ את 15 ההזדמנויות האלה עם שכר גבוה.
מהו שיווק שותפים עתיר כרטיסים?
שיווק שותפים גבוה בכרטיסים הוא סוג מיוחד של שיווק שותפים המתמקד בקידום מוצרים ושירותים יקרים תמורת עמלה גדולה, בדרך כלל $100 או יותר לכל מכירה. אסטרטגיה זו מאפשרת למשווקים להרוויח יותר כסף מפחות מכירות.
מאפיין מרכזי של שיווק שותפים גבוה בכרטיסים הוא שיעורי עמלות גבוהים יותר, הנעים לרוב בין 10% ל-50% ממחיר המוצר. המשמעות היא שמכירה בודדת יכולה להניב רווחים משמעותיים.
משווקי שותפים עתירי כרטיסים מכוונים לקהלים קטנים יותר עם עניין ספציפי בפריטים יקרים. דוגמאות למוצרים המקודמים על ידי תוכניות שותפים עתירות כרטיסים כוללות:
תוֹכנָה
כלי השקעה פיננסיים
תַכשִׁיטִים
חוויות טיול יוקרתיות
🌟 לא בטוחים מאיפה להתחיל? למד כיצד למצוא נישת שיווק שותפים משתלמת שמתאימה לכישוריך.
כמה מרוויחים משווקי שותפים עתירי כרטיסים?
הכנסה גבוהה משיווק שותפים משתנה בהתאם למוצר ולמבנה העמלות. חלק מתוכניות הכרטיסים הגבוהות משלמות תעריף אחיד לכל מכירה. לדוגמה, Shopify משלמת עד $500 עבור כל הפניה מוצלחת של POS Pro. אחרים מציעים אחוז מהמכירה.
נתונים מ-ZipRecruiter מצביעים על ההכנסה הממוצעת הגבוהה של משווק שותפים היא כ-$47,500 לשנה. לעומת זאת, ZipRecruiter מעמידה את ההכנסה השנתית הממוצעת לכל סוגי משווקי השותפים ב-$82,000.
מדוע משווק שותפים רגיל עשוי להרוויח יותר בממוצע מאשר משווק עם כרטיסים גבוהים? זה בדרך כלל מסתכם במספר המכירות. למרות שכל מכירה בשיווק שותפים עתיר כרטיסים מכניסה סכום גדול יותר, המכירות נפוצות פחות בגלל העלות הגבוהה של הפריטים.
לצד צרכנים זהירים יותר, משווקים שותפים עתירי כרטיסים מתמודדים לעתים קרובות עם תחרות מוגברת מצד משווקים אחרים. כדי להניע ביעילות את המכירות, משווקים בעלי כרטיסים גבוהים זקוקים לידע נרחב בנישה שלהם, כמו גם לאסטרטגיית תוכן מעודנת כדי למשוך קונים מהססים.
דוגמאות למשווקי שותפים מצליחים, כמו פט פלין וריאן רובינסון, מראות שאפשר להרוויח סכום משמעותי מתוכניות עתירות כרטיסים. לפי הדיווחים, פאט הרוויח יותר מ-3.5 מיליון דולר בהכנסות של שותפים מאז 2010, בעוד ראיין מרוויח כמעט מחצית מההכנסה החודשית שלו בבלוג של 35,000 דולר ממכירות גבוהות של כרטיסי שותפים.
🌟 האם אתה רוצה להיות משווק שותפים אבל יש לך כספים מוגבלים? למד כיצד לפתוח עסק לשיווק שותפים ללא כסף.
15 התוכניות הטובות ביותר לשיווק שותפים עתירי כרטיסים
Shopify
מנוע WP
אינטרנט נוזלי
לחץ על משפכים
HubSpot
מכונת מכירה מדהימה
האקר רשות
Smartproxy
עכבר חבר
Fiverr
סמרוש
קינסטה
ספוקט
Google Workspace
Villiers
1. Shopify
נישת שותפים: עסקים ויזמות
תוכנית השותפים של Shopify היא תוכנית שותפים עתירת כרטיסים למחנכים, משפיענים, סוקרים ויוצרי תוכן שיכולים להגיע לקהלים המתעניינים בעסקים וביזמות.
כשותף, תעשה עמלה תחרותית עבור כל סוחר שנרשם לאחת מתוכניות החנות במחיר המלא של Shopify או רוכש חומרה בנקודת המכירה.
צוות השותפים של Shopify עוזר לך ליצור תוכן שיווקי מרתק עם ספרייה מלאה של נכסים יצירתיים, חומרים חינוכיים ומגנטים מובילים – כמו גם תובנות ביצועים מלוח המחוונים האישי שלך לשותפים.
דרישות שותפים:
הבעלים והניהול של אתר אינטרנט פעיל
יש קהל מבוסס
צור תוכן מקורי כגון קורסים מקוונים, פוסטים בבלוג, סרטונים או מדריכים
בעל ניסיון עם מסחר, יזמות, Shopify או פלטפורמות מסחר אלקטרוני אחרות
פרטים מרכזיים:
עמלה קבועה המשתנה לפי מיקום הסוחר
העמלה נעה בין $25 ל-$150 עבור הפניות לתוכנית במחיר מלא, ועד $500 עבור הפניות POS Pro
תשלום דו שבועי בדולר ארה"ב באמצעות חשבון בנק או PayPal
משך העוגייה: 30 ימים
הפוך לשותף של Shopify
הצטרף לתוכנית כדי להגדיל את המותג שלך, לגשת להזדמנויות בלעדיות ולהרוויח עמלה תחרותית עבור כל עסק חדש שאתה מפנה אל Shopify.
הגש בקשה עכשיו
2. מנוע WP
נישת שותפים: אחסון אתרים
WP Engine היא חברת אירוח מסחר אלקטרוני המציעה שירותי אירוח וורדפרס ונושאי אתרים עבור בלוגרים, עסקים ואתרים אישיים.
שותפים מרוויחים עמלות גבוהות על כרטיסים על ידי מכירת תוכניות אירוח וערכות נושא של אתר StudioPress. התשלומים נעים בין $200 ל-$7,500, בהתבסס על התוכנית שאתה מוכר. התוכנית גם מתגמלת שותפים על גיוס משווקים אחרים, משלמת $50 בכל פעם ששותף שאתה מפנה מבצע מכירה.
פרטים מרכזיים:
תעריפי עמלות מתחילים ב-$200 עבור הפניה למנוע WP או 35% ממכירות הנושא של StudioPress
בונוס עבור כל חמש הפניות שנשלחות ל-WP Engine
תשלומים חודשיים ל-PayPal או ל-ACH
משך קובצי Cookie: 180 ימים עבור הפניות WP Engine או 60 יום עבור מכירות ערכת נושא של StudioPress
3. רשת נוזלית
נישת שותפים: אחסון אתרים
Liquid Web היא חברת אחסון אתרים נוספת עם תוכנית שותפים עתירת כרטיסים. תכונות המכירה של שירות האירוח של Liquid Web כוללות תמיכת לקוחות 24/7, VPS ואירוח בענן, כמו גם שרתים ייעודיים.
ל-Liquid Web יש את אחד ממבני העמלות המשלמים ביותר מכל חברת אחסון. שותפים מקבלים עד 200% מסכום המכירות, עד למקסימום של 7,000 $. הצטרף לתוכנית דרך רשת השותפים Impact Radius.
פרטים מרכזיים:
העמלה מתחילה ב-150% ממכירה בודדת ועולה ל-200% עבור 20 מכירות או יותר, עד למקסימום של $7,000
העמלות משולמות בהפקדה ישירה 15 ימים לאחר מועד הנעילה
משך העוגייה: 90 ימים
4. לחץ על משפכים
נישת שותפים: כלי שיווק
ClickFunnels הוא בונה דפי נחיתה ליזמים. נוסדה בשנת 2014, כעת יש לה יותר מ-100,000 משתמשים. תוכנית השותפים של ClickFunnels מציעה עמלה חודשית חוזרת של 30% כל עוד חשבונות מופנים פעילים, עם הזדמנות לבונוסים נוספים המבוססים על מכירות חוזרות, אתגרי מכירה ותוספות.
פרטים מרכזיים:
30% עמלה חודשית חוזרת
תשלום דו-חודשי באמצעות ACH, הפקדה ישירה, PayPal או העברה בנקאית
משך העוגייה: 45 ימים
5. HubSpot
נישת שותפים: כלי שיווק
HubSpot מייצרת תוכנה לעסקים שיווק, מכירות ושירות לקוחות. תוכנית השותפים שלה מחולקת לשלושה שכבות מבוססות ביצועים:
שותף HubSpot: 30% עמלה חוזרת למשך עד שנה אחת
שותף סופר: 30% עמלה עד שנה בתוספת אפשרויות בונוס
שותף עילית: עמלות מותאמות אישית
כל שכבה מקבלת גישה למרכז משאבים שותפים עם דוגמאות העתקה, תמונות וחומרי שיווק אחרים לתמיכה ביצירת תוכן.
פרטים מרכזיים:
30% עמלה חודשית לשנה
תשלום באמצעות PayPal או הפקדה ישירה 30 יום לאחר הוצאת החשבונית
משך העוגייה: 180 ימים
6. מכונת מכירה מדהימה
נישת שותפים: קורסים מקוונים
Amazing Selling Machine (ASM) היא תוכנית הדרכה המלמדת יזמים כיצד למכור בפלטפורמות מסחר אלקטרוני כגון אמזון ושופיפיי. ההצעות כוללות קורסים מקוונים בני שישה שבועות, חונכות פרטית וגישה לקהילה גלובלית של מוכרים.
כשותף, אתה יכול לקדם שלוש הצעות עיקריות:
Amazing Selling Machine: קורס הדגל של המותג
חברות באקדמיה המדהימה
כרטיסים ל-SellerCon: הכנס השנתי של המותג
פרטים מרכזיים:
שיעורי עמלה של עד 50%
עמלות חוזרות למנויים שהופנו
תשלומים חודשיים באמצעות PayPal, המחאה או העברה בנקאית
משך העוגייה: 60 יום
7. האקר רשות
נישת שותפים: קורס מקוון
Authority Hacker היא חברת חינוך לשיווק מקוון המלמדת אנשים כיצד לבנות ולנהל אתרים מצליחים. החברה מנוהלת על ידי הפודקאסטים Gael Breton ומארק וובסטר.
תוכנית השותפים שלהם משלמת עד $1,979 לקורסים לקידום מכירה, עם עמלה לכל החיים על מוצרים אחרים שהפניות קונות. שותפים יכולים לעקוב אחר תנועה, הפניות ותשלומים דרך לוח מחוונים מותאם אישית דרך ThriveChart.
פרטים מרכזיים:
עמלות של עד $1,979 לכל מכירה
תשלומים חודשיים באמצעות PayPal דרך ThriveChart
משך העוגייה: 60 יום
8. Smartproxy
נישת שותפים: שירותי אינטרנט
Smartproxy היא רשת פרוקסי למגורים עם יותר מ-40 מיליון כתובות IP למגורים. פרוקסי הוא שרת בינך לבין אתר שאתה מנסה לגשת אליו. עסקים יכולים להשתמש בשירות של Smaryproxy כדי למקד נתונים גלובליים, לאמת מודעות, להפוך את המדיה החברתית לאוטומטית ועוד.
סניפים של Smartproxy מרוויחים עמלות על מכירות של תוכניות פרוקסי, שמרוויחות עד $2,500 ללקוח חדש. התשלומים מתבצעים 20 יום לאחר תקופת נעילה של 27 יום. רוב התוכניות של Smartproxy מגיעות למאות דולרים לחודש, כך שהעמלות יכולות להצטבר במהירות.
פרטים מרכזיים:
עמלות של עד 50%, עד למקסימום של 2,500$
תשלום באמצעות העברה בנקאית או PayPal 20 יום לאחר תקופת הנעילה
משך העוגייה: 60 יום
9. MemberMouse
נישת שותפים: אפליקציות מסחר אלקטרוני
MemberMouse הוא תוסף חברות וורדפרס ברמה ארגונית המאפשר למשתמשים ליצור תוכן סגור (הדורש מידע כגון אימייל כדי לגשת אליו), לקבל תשלומים, לנהל לקוחות ועוד.
MemberMouse מספק לשותפים קישורים ייחודיים ותוכן פרסומי, כך שתוכל להתחיל להרוויח מהר. העמלות מתחילות ב-25% מהרכישה הראשונה של הפניה של כל תוכנית MemberMouse, עם הזדמנויות להגדיל את הסכום הזה באמצעות תגמולי בונוס.
פרטים מרכזיים:
25% עמלה על כל התשלומים למשך שנה
תשלום באמצעות PayPal בראשון לחודש
משך העוגייה: 90 ימים
10. Fiverr
נישת שותפים: שירותי פרילנסר
Fiverr הוא שוק לשירותי פרילנסר דיגיטליים מקופירייטינג ועד פיתוח אתרים. לפלטפורמה מספר מוצרים, כמו Fiverr Business, Fiverr Pro ו- Fiverr Learn.
שותפים של Fiverr מרוויחים עמלות שונות על סמך המוצרים שהם בוחרים לקדם. רוב המוצרים מציעים אחוז גבוה מההזמנה הראשונה, כמו גם 10% מכל רכישות נוספות שנעשו ב-12 החודשים הבאים.
פרטים מרכזיים:
מבני עמלות שונים: שיעור קבוע, חלוקת הכנסות או היברידי
תשלום חודשי באמצעות PayPal, העברה בנקאית, כרטיס הכנסה של Fiverr או Payoneer
משך קובץ Cookie: 30 יום מהקליק הראשון
11. סמרוש
נישת שותפים: כלי שיווק
Semrush הוא כלי אופטימיזציה למנועי חיפוש עבור משווקים מקוונים. ישנם יותר מ-10 מיליון משתמשי Semrush, כולל חברות Fortune 500.
תוכנית השותפים של Semrush מופעלת דרך רשת השותפים Impact. הוא משתמש במודל ייחוס שיווקי בקליק האחרון שבו קישור השותף האחרון שממיר את הליד מקבל קרדיט על המכירה. תוכנית חלוקת ההכנסות מציעה 200 דולר עבור כל מכירת מנוי חדש, כמו גם עמלות קטנות יותר עבור לידים והרשמות לניסיון בחינם.
פרטים מרכזיים:
עמלה של $200 למנוי ו-$10 לכל ליד
תשלום באמצעות PayPal 21 יום לאחר תקופת הנעילה
משך העוגייה: 120 ימים
12. קינסטה
נישת שותפים: אחסון אתרים
Kinsta מציעה אירוח וורדפרס מנוהל בשרתי ענן עם הבטחת זמן פעולה של 99.9%. תוכנית ההפניות הגבוהה של הכרטיסים שלה מעניקה לשותפים שותפים את ההזדמנות להרוויח עד $500 עבור הפניות מוצלחות, בתוספת של עד 10% מדמי התוכנית החודשית של הפניה כל עוד הם נשארים לקוח של Kinsta.
לפי מחשבון התשלומים של Kinsta, המשמעות היא ששותפים יכולים לצפות להרוויח $135 לחודש עבור הפניות לתוכנית Pro – מה שהופך את התוכנית למקור פוטנציאלי משתלם להכנסה פסיבית.
Kinsta מספקת גם משאבי שיווק באמצעות האקדמיה השותפים שלה, בסיס ידע של טיפים והדרכה לשותפים.
פרטים מרכזיים:
עמלות ראשוניות של עד $500, בתוספת עמלות חוזרות חודשיות של 5% עד 10% מעמלת התוכנית של הפניה
תשלומים חודשיים באמצעות PayPal
משך העוגייה: 60 יום
13. ספוקט
נישת שותפים: Dropshipping
Spocket הוא שוק dropshipping עולמי שמחבר בין מוכרים לספקי מוצרים ברחבי ארה"ב, אירופה, הודו ודרום אמריקה. סוחרי Shopify יכולים להשתמש באפליקציית Spocket כדי לרשום ולמכור מוצרים מספקי Spocket.
תוכנית השותפים עתירת הכרטיסים שלה מציעה עמלה חוזרת של עד 30% מהעמלות החודשיות של הפניה, ומאפשרת לשותפים להרוויח עד $1,080 ללקוח בשנה. Spocket גם מקדמת אתגרי שותפים חודשיים תמורת כסף נוסף ומספקת נכסי שיווק כדי לעזור לשותפים לפרסם.
פרטים מרכזיים:
עמלות חודשיות חוזרות כל עוד לקוחות משתמשים ב-Spocket
תשלומים חודשיים באמצעות PayPal או Stripe
משך העוגייה: 90 ימים
14. Google Workspace
נישת שותפים: SaaS
תוכנית השותפים של Google Workspace מתגמלת שותפים על הפניית עסקים ל-Gmail, Google Meet, Drive ואפליקציות Workspace אחרות.
התשלומים הם לכל משתמש, ועם חשבונות עסקיים רבים הכוללים עשרות משתמשים, המשמעות יכולה להיות עמלות גבוהות של כרטיסים. לדוגמה, הפניה של Business Plus של לקוח בארה"ב עם 10 משתמשים תגרום לעמלה של $270.
פרטים מרכזיים:
העמלות הן על בסיס משתמש ומשתנות לפי מיקום הלקוח.
הרווח עד $27 למשתמש, עד למקסימום של 300 משתמשים.
משך עוגיה: 60 ימים.
15. Villiers
נישת שותפים: טיולי יוקרה
Villiers היא רשת סילונים חכורה עם יותר מ-10,000 מטוסים פרטיים שטסים ל-40,000 יעדים. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים להשוות מחירים ולהזמין טיסות.
עבור בלוגרי נסיעות, שיתוף פעולה עם תוכנית השותפים עתירי הכרטיסים של Villiers מציע פוטנציאל להרוויח אלפים כאשר הפניות מזמינות טיסות, בתוספת עמלות חוזרות עבור הזמנות עתידיות. לפי Villiers, שותפים מצליחים יכולים להרוויח יותר מ-5,000 דולר לחודש.
פרטים מרכזיים:
30% עמלה על כל טיסה שהוזמנה, כולל הזמנות הפניות עתידיות
תשלומים שבוצעו 14 ימים לאחר סיום הטיסה באמצעות PayPal או העברה בנקאית
משך עוגיה: 365 ימים
כיצד להתחיל שיווק שותפים עתיר כרטיסים
להלן השלבים הבסיסיים הכרוכים בהגדלת קהל, שיתוף פעולה עם מותגים והפניית לקוחות למכירות כרטיסים גבוהות.
1. הגדל קהל רלוונטי ומעורב
התחל בבניית מרכז מקוון לפרסום תוכן ולהגיע לקהל שלך. זה עשוי להיות בלוג, ערוץ YouTube, פודקאסט או חשבונות מדיה חברתית. בשיווק שותפים עתירי כרטיסים, גודל העוקבים שלך אינו קריטי כמו איכות האינטראקציות שלך. חשוב ליצור קשר עם קהל רלוונטי שסומך על העצות שלך ורואה בך סמכות בנישה שלך.
לדוגמה, פודקאסט על יאכטות המכסה את המוצרים והחדשות האחרונות עשוי למשוך רק כמה מאות מאזינים לפרק. אבל מגע עם קהל רלוונטי מאוד זה יהפוך אותך לשותף אטרקטיבי לתוכניות שותפים עתירות כרטיסים בתעשיית השייט.
2. הגש בקשה לתוכניות שותפים
כאשר אתה מפתח קהל בתוך הנישה שבחרת, התחל לחקור תוכניות עתירות כרטיסים עבור מוצרים רלוונטיים. חלק מהמשווקים עשויים לבצע משימה זו תחילה, בבחירת נישה על סמך תוכניות השותפים הזמינות. המטרה היא למצוא התאמה בין התוכן שלך, תחומי העניין של הקהל שלך ומוצרים בעלי ערך גבוה.
בעת בחירת תוכניות שותפים, הערך בקפידה את מבני העמלות. שקול את גודל הקהל שלך כמו גם את שיעור ההמרות הצפוי של מוצר כדי להעריך רווחים פוטנציאליים.
ערוך רשימה של מוצרי שותפים שיוצגו בכל התוכן שלך. כלול פריטים הקשורים ישירות לקהל שלך, כמו גם מכירות צולבות או מוצרים הקשורים באופן משיק. לדוגמה, אם אתה מנהל ערוץ YouTube לכושר, אתה עשוי להתמקד בסקירת ציוד אימון מתקדם. בנוסף, תוכל לקדם תוספי תזונה או קורסי כושר כדי להרחיב את הרווחים שלך.
כדאי להגיש בקשה למספר תוכניות שותפים. זה לא רק נותן לך מגוון מוצרים לקדם, אלא גם מציב אותך בעמדה טובה יותר לנהל משא ומתן עם שותפים לתנאי עמלה נוחים יותר ככל שהשפעתך תגדל.
כאשר הפלטפורמה שלך הופכת למרחב מבוקש עבור מותגים, אתה עשוי לגלות שחברות מוכנות להציע עסקאות בלעדיות או תעריפים מוגברים כדי להבטיח מקום מעולה לקישורי השותפים שלהן.
3. צור תוכן מפורט וכנה
בעת פיתוח תוכן שותפים, התמקד בבהירות ובכנות. בין אם אתה יוצר סקירות מעמיקות של מוצרים או משלבת אזכורים קצרים של מוצרים בתוך תוכן רחב יותר, הקפד להציג את דעתך האמיתית.
ביקורות מקיפות צריכות להציג את החסרונות של המוצר וגם את היתרונות שלו. לדוגמה, אם אתה בודק מחשב יוקרתי, התלהב על כוח העיבוד המעולה שלו למשחקים, אבל אל תשכח לציין אם הוא נופל בניידות או חיי סוללה.
תמיד היה שקוף לגבי מערכות היחסים השותפים שלך. גלה בבירור אם הקישורים בתוכן שלך הם קישורים שותפים, והודע לקהל שלך שאתה עשוי להרוויח עמלה מהרכישות שלהם.
4. השתמש בפורמטים מרובים של תוכן
על ידי גיוון האופן שבו אתה מציג תוכן שותפים, אתה יכול לפנות למגוון רחב יותר של לקוחות. לא כולם אוהבים לקרוא מאמרים ארוכים. חלקם עשויים להעדיף לצפות בסרטון או להסתכל באינפוגרפיקה.
פרסום במספר ערוצי שיווק גם מרחיב את הקהל שלך.
5. השקיעו מחדש את העמלות המוקדמות שלכם
עשוי לקחת זמן עד שתראה הכנסה קבועה מהפניות שותפים. כשהעמלות הראשונות שלך נכנסות, שקול להשקיע מחדש את הרווחים הראשוניים כדי לעזור לעסק שלך לצמוח.
אם רוב התנועה שלך מגיעה ממנועי חיפוש, חשוב על השקעה מחדש ב-SEO של האתר שלך. לדוגמה, שותפים רבים מגדירים תקציב לפרסום אורח. הצגת התוכן שלך באתרים נחשבים יכולה לשפר את פרופיל ה-backlink שלך ולשפר את סמכות האתר שלך.
למי שמסתמך יותר על מדיה חברתית, תקציב למודעות ממוקדות יכול להיות דרך מצוינת להרחיב את טווח ההגעה שלך. פלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם מאפשרות לך להפנות מודעות לקהלים ספציפיים, להגביר את הקליקים וההמרות.
שיווק שותפים בכרטיסים גבוהים לעומת שיווק שותפים בכרטיס נמוך
שיווק שותפים בכרטיסים גבוהים שונה משיווק שותפים בכרטיסים נמוכים בכך שהוא כולל:
פריטים יקרים יותר
פוטנציאל רווחים גבוה יותר
תחרות גדולה יותר
מכירה בנישה עסקית ספציפית
צבירת מוניטין כמומחה לנושאים בשוק הנישה שלך
זה יכול להיות מאתגר להצטרף לכמה תוכניות שותפים עתירות כרטיסים בשל רמת התחרות והקושי לגשת לשוק צרכני רלוונטי. לדוגמה, הזמנת מטוס פרטי עם Villiers יכולה לעלות למעלה מ-32,000 דולר – נקודת מחיר שאינה כוללת את הרוב המכריע של הצרכנים.
למותגים עתירי כרטיסים עשויים להיות דרישות מחמירות יותר של שותפי שותפים, כגון הגעה לקהל מסוים או מספר עוקבים.
תוכניות שותפים בעלות כרטיס נמוך כמו תוכנית שיווק השותפים של אמזון הן בדרך כלל נגישות יותר, ומספקות גישה למיליוני מוצרים שנעים בין 25 דולר למאות דולרים.
אם יש לך קהל עוקב נאמן שסומך על המלצות המוצר שלך, ייתכן שיהיה קל יותר לבצע נפח גדול יותר של עמלות קטנות יותר באמצעות שיווק שותפים נמוך בכרטיסים.
יתרונות וחסרונות של בחירת תוכנית שותפים עתירת כרטיסים
היתרונות והחסרונות האלה יכולים לעזור לך להחליט אם שיווק שותפים עתיר כרטיסים תואם את המטרות שלך:
יתרונות
עמלות גבוהות יותר: שותפים מרוויחים יותר לכל מכירה, מה שיכול להצטבר במהירות להכנסה משמעותית.
צריך פחות מכירות: בגלל העמלה הגבוהה יותר למכירה, שותפים לא צריכים למכור כל כך הרבה מוצרים כדי להרוויח הכנסה טובה.
שיווק ממוקד: מאמצי שיווק ממוקדים מכוונים לפלחי קהל ספציפיים שסביר שירכשו מוצרים יקרים.
ערך גבוה יותר לכל החיים של לקוח: תוכניות עתירות כרטיסים משלמות לעתים קרובות לשותפים עבור מכירות עתידיות, ויוצרות רווחים מתמשכים מהפניה אחת.
חסרונות
ציפיות גבוהות יותר של לקוחות: קונים שמוציאים הרבה כסף מצפים להמלצות וחומרי שיווק באיכות גבוהה יותר.
יותר היסוס של לקוחות: נקודות מחיר גבוהות יותר יכולות להוביל למחזורי מכירה ארוכים יותר ולעגלות נטושות יותר, שכן ללקוחות לוקח זמן להחליט אם לקנות.
נדרש ידע מעמיק יותר: על המשווקים להבין תכונות מורכבות ויתרונות כדי לקדם ביעילות פריטים בעלי כרטיסים גבוהים.
מגבלות שוק: מאגר הלקוחות הפוטנציאליים למוצרים יקרים קטן יותר, מה שעלול להגביל הזדמנויות מכירה.
בצע עמלות שותפים גבוהות יותר עם פחות מכירות
בין אם אתה רק מתחיל בשיווק שותפים ובין אם יש לך שנים של ניסיון, מציאת תוכנית השותפים הנכונה עתירת כרטיסים יכולה למקסם את הרווחים שלך.
פריטים בעלי כרטיסים גבוהים, כאשר הם רלוונטיים לקהל שלך, יכולים להגדיל משמעותית את ההכנסה שלך ולתרום לצמיחת עסקי שיווק השותפים שלך.
קרא עוד
כיצד להתחיל שיווק שותפים ללא כסף
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
25+ רעיונות לעסקים מקוונים להתחיל עכשיו (2024)
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
מה זה Shopify ואיך זה עובד?
130+ מוצרי Dropshipping למכירה ברווח
מסעות פרסום פורצי דרך- 5 סוחרים משתפים את האסטרטגיות שלהם עבור Black Friday Cyber Monday
תשלום מהיר יותר באינסטגרם ובפייסבוק עם Shop Pay
שאלות נפוצות על תוכניות שותפים עתירות כרטיסים
מהי דוגמה לשיווק שותפים עתיר כרטיסים?
דוגמה אחת לשיווק שותפים עתירי כרטיסים היא תוכנית השותפים של Kinsta. הרווח בונוס של $500 עבור הפניות חדשות, בתוספת 10% מדמי המנוי החודשיים של הפניה. שותפים של Kinsta יכולים להרוויח יותר מ-1,000$ בהכנסה פסיבית חודשית על ידי מכירת חבילות Kinsta בסיסיות.
מי משווק השותפים בעל השכר הגבוה ביותר?
פט פלין נחשב למשווק השותפים בעל השכר הגבוה ביותר, לאחר שהרוויח מיליוני דולרים משיווק שותפים. הוא מלמד את כל מה שלמד בבלוג ובפודקאסט של Smart Passive Income.
מהן התוכניות הפופולריות ביותר לשיווק שותפים עתירי כרטיסים?
התוכניות הפופולריות ביותר לשיווק שותפים עתירי כרטיסים כוללות:
Shopify
מנוע WP
אינטרנט נוזלי
HubSpot
האקר רשות
Fiverr
ספוקט
כמה זמן לוקח להרוויח כסף משיווק שותפים גבוה של כרטיסים?
הזמן שלוקח להרוויח כסף משיווק שותפים עתירי כרטיסים תלוי בגודל ובמעורבות של הקהל הקיים של שותף. אם לשותף יש קהל גדול ורלוונטי, הם יכולים להתחיל להרוויח כסף מיד. עם זאת, אם הם צריכים לבנות או להתאים קהל שיתאים למוצר, עשויים לקחת מספר חודשים עד יותר משנה כדי ליצור הפניות עקביות. הסיבה לכך היא שיצירת תוכן פופולרי שמדורג במנועי חיפוש או מופיע במדיה חברתית לוקח זמן. שימוש בפרסום בתשלום יכול לזרז תהליך זה, אם כי הוא דורש השקעה מראש.
Zip Recruiter – [שכר שיווק שותפים גבוה בכרטיסים]
Zip Recruiter – [שכר שיווק שותפים]
Smartway – [שיווק שותפים Smart Way]
ריאן רובינסון – [איך הרווחתי $35,218.31 בבלוג בחודש שעבר]
מאת מייקל קינן
עודכן לאחרונה ב-24 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת מייקל קינן
24 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ- Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך לפתוח חנות מקוונת ב-2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)