תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות שנותרו while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
נוף השיווק בדוא"ל מתפתח בקצב מהיר – ואיתו מגיעים אתגרים כמו לבדל את עצמך, קנה מידה בחן, שמירה על אמון והשגת החזר ROI חיובי.
בעוד שעסקים מכל הגדלים עושים עבודה טובה יותר במדידת מה עובד ומה לא, כל שנה מביאה לקשיים חדשים – והזדמנויות חדשות. אם אינך רוצה להישאר מאחור בזמן שנוף השיווק בדוא"ל משתנה, תצטרך להקצות את הכמות המתאימה של תשומת לב ומשאבים כדי לוודא שאתה מצויד במלואו לנהל את השינויים האלה כשהם מתרחשים.
הנה מה שאתה צריך לדעת על שיטות עבודה מומלצות לשיווק בדוא"ל לשנת 2019.
ההתאמה האישית עדיין שולטת בשיא
התאמה אישית היא כבר לא אופציה – היא חובה. בעוד שלמי ששולחים נפח נמוך יותר של מיילים יש את הלוקסוס של התאמה אישית של כל אחד מהם, משווקים רבים חייבים לשלב התאמה אישית בדרכים אחרות, כגון פילוח. קצת יותר ממחצית מהמשווקים (51%) מציינים פילוח כאסטרטגיית התאמה אישית של דוא"ל היעילה ביותר, מעל כל שאר הטקטיקות. אז איך אתה יכול לנצל את זה?
לפני שתעשה משהו אחר, החליטי איך תפלח את הקהל שלך. לדוגמה, תוכל לפלח לפי:
- נתונים דמוגרפיים, כגון גיל, מין, הכנסה, מצב משפחתי, הכנסה ומוצא אתני.
- גיאוגרפיה, כגון מקומי, אזורי, לאומי ובינלאומי.
- פסיכוגרפיה, כגון עמדות, תכונות אישיות, תחומי עניין, ערכים ופעילויות.
- התנהגויות, כגון שיעורי שימוש, נאמנות למותג, מוכנות הקונה והטבות המבוקשות.
לאחר שתחלק את הקהל שלך לדליים ספציפיים, תוכל למנף שיווק בדוא"ל כדי לשלוח הודעות ממוקדות יותר שיגדילו במידה ניכרת את הסיכויים שהנמענים ילחצו ויבצעו את הפעולה הרצויה. שקול פילוח יתר של הודעות האימייל שלך על ידי כך שהקהל שלך יבחר בעצמו איזה תוכן הוא רוצה לקבל.
אוטומציה של דוא"ל תמשיך לעלות
בטח, כולנו מקבלים מיילים אוטומטיים של עסקאות כמו משלוח ואישורי הזמנה, אבל עם אוטומציה של דוא"ל כל כך משתלמת וקלה לשימוש, תתחיל לראות יותר ויותר מיילים שנראים ומרגישים כאילו אדם שולח אותם ישירות אליך. סביר להניח שהם ירגישו רלוונטיים ומותאמים אישית.
איך זה אפשרי?
כלים כגון Mailshake יכולים לשלוח הזנת טפטוף וקצבי אימייל אוטומטיים בהתבסס על פעילות הקהל שלך (או אי פעילות). מסעות פרסום אלו נועדו ליידע, לטפח ולאסוף נתונים על העדפותיהם. אתה אפילו יכול לראות אם מישהו פותח את המיילים שלך ועל מה הוא לוחץ כדי לתת לך יותר תובנות לגבי מה עובד ומה מעניין אותו.
דגש מוגבר על שקיפות ואותנטיות
עם כל הרעש בתיבות הדואר הנכנס של אנשים בימים אלה, זה יכול להיות קשה להתבלט עם המיילים השיווקיים שלך. חברות נאלצות להיות יצירתיות כדי לפרוץ את הרעש הזה. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שיתוף פעולה צולב, שבו אתה מקדם מוצרים של חברות אחרות ולהיפך, מה שמאפשר לך להתחבר לקהלים אחרים. עם ה-FTC מעדכן את הנחיות התמיכה שלו ופוגע במשפיענים, משווקי דוא"ל שמים לב והופכים שקופים יותר לגבי פוסטים ממומנים.
לצד דגש גדול יותר על שקיפות יש גם קריאה ליותר אותנטיות ואמון. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי שליחת מיילים מאנשים במקום מחברות . לראות את הפנים המחייכות של אשלי בשיווק במקום לוגו או צילום ראש של המנכ"ל נותן למייל יותר אותנטיות וגורם לו לבלוט בתיבת הדואר הנכנס.
זה גם חיוני שהודעות האימייל שלך יתמקדו בעיקר במתן ערך במקום רק במכירה או שיווק של מוצרים. פרסם פי 10 תוכן רלוונטי ושימושי לקורא הקצה. אם תמשיך להכות אותם עם ערך שבוע אחר שבוע ותזרוק מדי פעם פוסט או פוסט ממומן, תמצא קהל מעורב יותר – ובהמשך יש סיכוי גבוה יותר שיבצע המרה.
התמקדות גדולה עוד יותר במובייל
כמו כן, תבחין בעלייה בהודעות דוא"ל בטקסט רגיל השנה. תבניות דוא"ל מבוססות HTML, טונות של תמונות והודעות דוא"ל כבדות גרפיקה ומעוצבות מדי, מאבדות קיטור, ודוא"ל טקסט רגיל מהבית הספר הישן הופכים לסטנדרט. זה נובע בחלקו משום שספקי דוא"ל מסוימים אינם מציגים תמונות משולחים לא ידועים, ובחלקו משום שמסננים שהוגדרו על ידי ספקי דוא"ל מפנים דוא"ל HTML ותמונה מתיבות הדואר הנכנס הראשיות של המשתמשים לתיקיות קידום מכירות.
עם זאת, אחת הסיבות הגדולות ביותר היא שהודעות דוא"ל בטקסט פשוט קלות יותר לקריאה בנייד. בשנת 2019, משתמשי הטלפון הנייד צפויים לעבור את רף חמישה מיליארד, ויותר ממחצית מכל המיילים נפתחים במכשירים ניידים. ובכל זאת איכשהו 1 מכל 5 מסעות פרסום בדוא"ל עדיין לא מותאם לנייד. כדי להבטיח שהודעות הדוא"ל שלך לא יסתיימו שלא נקראו או ייכנסו לאשפה, נסה לפעול לפי השיטות המומלצות המותאמות לנייד:
- שמור על שורות נושא קצרות ואישיות כדי להגדיל את שיעורי הפתיחה ב-50% ולהשיג שיעור תגובה גבוה יותר.
- השתמש בתבנית של עמודה אחת. פורמטים מרובי עמודות במכשירים ניידים נראים דחוסים ויכולים להיות מבלבלים לניווט.
- בטל את כל הקריאה לפעולה פרט אחת בדוא"ל כדי לספק עלייה במספר הקליקים.
- השתמש בגודל גופן גדול יותר של לפחות 13 או 14 פיקסלים כדי להפוך את התוכן שלך לקריאה יותר.
לבסוף, אל תשכח שכל ספק דוא"ל מטפל בתקני תצוגת הדוא"ל שלו בצורה שונה. דוא"ל עשוי להופיע ב-Gmail בצורה אחת ובצורה שונה לחלוטין ב-Yahoo או Outlook. הקפד לבדוק אותו במספר ספקים והתקנים לפני שליחתו.
גידול רשימת דוא"ל נקייה ומעורבת בעדיפות עליונה
בחיים, המוניטין שלך הוא הכל – ושיווק בדוא"ל אינו שונה. בין אם אתה יודע זאת או לא, המיילים שלך נשפטים לפי ההתנהגות שלך, כלומר ציון השולח שלך. ציון השולח שלך הוא מדד לאופן שבו ספקי דואר אלקטרוני רואים את כתובת ה-IP שלך. גורמים כמו תלונות על דואר זבל, שליחת אימייל למשתמשים לא ידועים והקפצות מוגזמת יכולים להכניס אותך למים חמים ולהוריד את הציון שלך.
לכן, עדיף לא להתמקד בצמיחה למען הצמיחה. במקום זאת, התמקד בהגדלת מנויים אמיתיים שמשקיעים בקבלת התוכן שלך. השיטה המומלצת כאן היא לפרוס הצטרפות כפולה כדי להגביר את האבטחה ולהגדיל את הרשימה שלך בדרך החכמה. אפשרות ההצטרפות היחידה בסופו של דבר משאירה את האתר שלך חשוף להאקרים או מתחרים שיכולים לחדור בקלות לרשימת המנויים שלך עם אימיילים לא חוקיים או מלכודות ספאם.
זה גם מנהג טוב לנקות באופן קבוע את רשימת הדוא"ל שלך. כלי כמו Voila Norbert יכול לעזור להילחם בדעיכת רשימת הדוא"ל ולמנוע הקפצות על ידי אימות כתובות הדוא"ל שאליהן אתה שולח נכונות ומעודכנות.
בינה מלאכותית (AI) תהפוך לנגישה יותר
שיווק בדוא"ל הוא עוד תעשייה שתשתבש על ידי למידת מכונה. בינה מלאכותית המציעה דרכים לפלח טוב יותר את רשימת הדוא"ל שלך, להזיז המלצות ספציפיות למוצרים, ואפילו לעצב חוויה אישית יותר בעת מיקוד לפלח ספציפי של לקוחות, כולם בתחום האפשריות.
נשמע טוב מכדי להיות אמיתי?
זה לא – ויש כמה כלים העומדים לרשותך כעת שיכולים למנף AI כדי לשפר את תוצאות השיווק שלך בדוא"ל:
Phrasee, כלי בינה מלאכותית המתמחה ביצירת שפות עבור עותק שיווקי, משתמש באלגוריתמים מורכבים ליצירת שורות נושא, עותק גוף בדוא"ל וקריאות לפעולה המאפשרות מעורבות רבה יותר ושיעורי קליקים גבוהים יותר. האפליקציה לא רק פועלת לפי שיטות עבודה מומלצות. הוא גם משתמש בשפה שנמצאה על ידי ניתוח התוכן של החברה שלך וקביעה למה הקהל שלך מגיב כדי שיוכל לפרוס יותר ממנו.
Persado Pro Email מוציא את הניחוש משיווק בדוא"ל על ידי ניתוח מיילים באמצעות למידת מכונה וכלי עיבוד השפה הטבעית שלה כדי למקסם את התגובות. זה עושה זאת על ידי שימוש במסנני סגנון אינטואיטיביים כדי לשנות את הטון של הודעות הדוא"ל שלך כדי להתאים טוב יותר את ההודעה או קול המותג שלך. כמו Phrase, הוא גם ממנף אלגוריתמים רבי עוצמה כדי ליצור שורות נושא עם ביצועים טובים יותר, עותק גוף וקריאות לפעולה.
חלק מהשיטות המומלצות נשארות עקביות משנה לשנה, כמו התאמה אישית של הודעות דוא"ל והבטחת התוכן שלך מותאם לנייד. אחרים מגיעים לקדמת הבמה, כמו התקדמות בבינה מלאכותית שהופכת למיינסטרים מיום ליום. אתגרים הנוגעים לשקיפות עם חסויות ופרסומות משנים את הנוף, והצורך הגובר להדוף את ריקבון רשימת הדוא"ל חשוב מתמיד.
שנה חדשה בפתח ואיתה ים חדש של אפשרויות. ודא שאתה ממשיך עם כל השינויים, האתגרים וההזדמנויות, עכשיו ובעתיד.
מה עקבי ומה חדש באסטרטגיית השיווק שלך בדוא"ל לשנת 2019? ספר לנו בתגובות למטה!