תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
דוגמאות קופצות של כוונת יציאה יכולות להיות מקור נהדר להשראה למאמצי השיווק שלך. טכנולוגיה זו שימושית מאוד כדי לתפוס מבקרים שעומדים לעזוב את האתר שלך. כאשר הסמן שלהם זז כדי לסגור את הכרטיסייה או ללחוץ על כפתור החזרה, זה מפעיל קריאה אחרונה לפעולה.
חלונות קופצים של כוונת יציאה יכולים להיות שימושיים מאוד עבור:
- עזור לך להמיר מבקרים שנמצאים בדרכם החוצה ואולי לא יחזרו לעולם
- עשה זאת בצורה לא פולשנית (מה המבקרים הולכים לעשות, לעזוב פעמיים?)
- אפשר פילוח (לדוגמה, כדי ליצור רשימה של לקוחות מהססים ליצירת לידים)
זה יכול להיות מאוד חזק. כאשר אתה מבצע חיפוש בגוגל עבור שיעורי המרות קופצים עם כוונת יציאה, אתה יכול למצוא תוצאות של עד 1,300%. לא נורא, נכון?
אז איך הופכים אותם ליעילים ביותר? ובכן, הצעד הראשון הוא ללמוד כיצד ליצור חלונות קופצים בעלי המרה גבוהה באופן כללי. לאחר מכן, נציג ונדון במספר דוגמאות מצוינות של כוונת יציאה קופצת המדגימות מה אתה יכול לעשות עם סוג זה של מודעת ביניים.
בואו נצא לדרך.
השתמש בדוגמאות הקופצות האלה של כוונת יציאה כדי לייעל את השיווק שלך
כל הדוגמאות שלהלן הוכחו במציאות. הם נוכחים באתרי אינטרנט שמשתמשים בהם לבניית רשימות אימייל, שחזור עגלות קניות נטושות ועוד.
1. GQ: הפוך את חלונות היציאה שלך לרלוונטיים באופן מקומי
הפופאפ של כוונת היציאה של GQ מעוצב היטב, כפי שהייתם מצפים מפרסום כזה. הוא כולל תמונה של ריאן גוסלינג, בתוספת מסר שמעביר שאתה יכול להיות מסוגנן כמוהו – בתנאי שתצטרף לרשימת הניוזלטר.
שימו לב לשורה בתחתית, המפנה את המבקרים למדיניות הפרטיות של המגזין. בזמנים של מודעות מוגברת לגבי אבטחת נתונים של משתמשים, זוהי הבטחה הכרחית.
עם זאת, חשוב מכך, שימו לב שהקופץ הולך ביחד עם נושאי הבלוג ברקע. זה מראה שחלונות קופצים הם דרך מצוינת לפלח מנויים.
אם אתה כבר בעמוד הסגנון , ניחוש טוב שניוזלטר בנושא זה יהיה רלוונטי עבורך. GQ יכול גם לעשות דברים דומים עבור קטעי התרבות והכושר שלהם.
למי למקד: חלונות קופצים כמו זה הם דרך מצוינת למקד מבקרים לפי עניין. עם זאת, יכול להיות גם הגיוני להוסיף אפשרות המאפשרת להם להירשם לניוזלטר הכללי אם הם רוצים.
היכן להשתמש: אם ברצונך לפלח מנויים, הקפד להשתמש בחלונות הקופצים בדפים רלוונטיים.
2. נעלי Xero: קופץ יציאה שיוצר תחושת דחיפות
יש הרבה דברים טובים שקורים עם הפופאפ המסוים של Xero Shoes. קודם כל, הבחור בתמונה עושה X (אתם יודעים, כמו ב- X ero Shoes). שנית, במקום המודאל הרגיל של אמצע המסך, מדובר במודעת ביניים במסך מלא על פניך. קשה מאוד לפספס.
בנוסף לכך, הפופאפ מכיל הצעה נהדרת. מי לא רוצה שובר מתנה של $100? למרות שאני חושב שעל צבעי הכפתורים אפשר להתווכח, הדבר הטוב ביותר בדוגמה הזו נמצא בתחתית: הספירה לאחור.
למבקרים היוצאים מהאתר יש שלוש דקות בלבד להחליט אם הם רוצים לקבל את ההצעה שלהם. אחרי זה, זה נעלם לנצח – כביכול. האם זה יגרום למבקרים ללחוץ על הכפתור מהר יותר? אתה בטוח.
למי לכוון: עד כמה שאני יכול לדעת, חלון קופץ זה מופיע רק כאשר יש לך משהו בעגלה. זה הגיוני. אתה לא צריך להציע שובר מתנה למי שלא הראה עניין בביצוע רכישה. זה, אחרי הכל, פופאפ נטישת עגלה).
היכן להשתמש: סוג זה של קופץ הוא כנראה המתאים ביותר לדפי מוצרים וקניות במסחר אלקטרוני/חנויות מקוונות. לא כל כך עבור דפי בית או בלוגים, שבהם אנשים לא כל כך קרובים לקנייה.
3. Vapes בצד הדרך: השתמש בוויזואלים מושכים והעתק
הפופאפ של Roadside Vapes הוא באמת אחת הדוגמאות הטובות ביותר לפופ-אפ של כוונת יציאה שראיתי – ואני אפילו לא מוודה! תמונת האריה המחבקת והעותק שמעליו הם נקודתיים ויש להם כוח משיכה רגשי. חוץ מזה, 10% הנחה הם רק מחשבה שלאחר מכן.
למעשה הייתי מתפתה למסור את כתובת האימייל שלי רק כדי להראות הערכה לעיצוב הקופץ הזה.
למי לכוון: כולם צריכים לראות את זה!
איפה להשתמש: בכל מקום, טיפש שכמותך!
4. Green Mountain Mustard: לשחזר עגלות קניות עם הומור
הומור הוא תמיד מרכיב טוב אם אתה יכול להוציא אותו. החברה לעיל עושה זאת בצורה יפה.
"אתה עוזב בלי החרדל שלך!" הוא מסר כל כך טוב שמועצם על ידי הנחה של 10% וחשוב מכך, קישור הסירוב בתחתית. סוג זה של קופץ הוא דרך מצוינת לשחזר עגלות קניות נטושות ולהדגיש עוד יותר את המיתוג שלך.
למרבה הצער, זה לא הספיק כדי לשמור על Green Mountain Mustard. כתוצאה מכך, זוהי דוגמה קופצת עם כוונת יציאה מהארכיון.
למי למקד: לקוחות שאכלסו את עגלת הקניות שלהם אך עומדים לעזוב את האתר שלך.
איפה להשתמש: לפחות בדפי התשלום אבל, אם אפשר, כל עמוד שאנשים עם עגלה מלאה מנסים לנשור ממנו.
5. לוח זמנים: העבר מבקרים לדף נחיתה
חלונות קופצים עצמם יכולים לתפקד כמיני דפי נחיתה. עם זאת, הם לא חייבים. במקום זאת, הם יכולים לעבוד גם כנקודת כניסה לדף נחיתה אמיתי, כמו למשל בדוגמה של CoSchedule לעיל. כאשר משתמשים לוחצים על הכפתור, הם נוחתים כאן:
העמוד מספק פרטים על ההצעה המוזכרת בפופאפ ומכיל גם טופס מפורט שמשתמשים צריכים למלא כדי לנצל אותו. פעולה זו עוזרת לפלח אותם לרשימה הנכונה, ומאפשרת לך לשלוח להם הודעות ממוקדות מאוחר יותר. כמו כן, ברור שכל התוכן הזה יהיה יותר מדי חומר עבור חלון קופץ, ולכן הגיוני שמודעת הביניים רק תפעל כהפניה מחדש.
למי למקד: אתה יכול להשתמש בזה עבור הקהל הרחב שלך. עם זאת, אפשר גם ליצור חלונות קופצים שונים לנושאים שונים ולאחר מכן לשלוח מבקרים לדפי נחיתה נפרדים.
היכן להשתמש: אם אתה משתמש בו כפי שתואר לעיל, הקפד להציג את החלונות הקופצים הנכונים במקומות הנכונים.
6. טריגרים חברתיים: השתמש ניגודיות בשפע
ניגודיות היא שיטה טובה להעביר את המסר שלך. זה עוזר לבלוט מיד את המידע הנכון.
דרק הלפרן עושה זאת היטב באתר שלו Social Triggers. הקופץ שלו יוצר ניגודיות הן באמצעות צבע והן עם משקל וגודל הגופן.
במבט אחד בלבד אתה מבין שהוא יכול לעזור לך להשיג 5,000 מנויים ושיש בו ספר אלקטרוני בחינם עבורך. הודעת הדחייה אפילו לא ממש גלויה כאילו זו לא אפשרות שאתה צריך לשקול ברצינות. דרך מצוינת להוביל משתמשים לפעולה הרצויה לך.
למי לכוון: נראה שההודעה הזו מכוונת לאלה שרק התחילו את דרכם בתחום הבלוג הזה. לכן, זה כנראה מתאים כמסר כללי.
היכן להשתמש: בהתאם לנושאים בבלוג שלך, אתה יכול למעשה לפלח את זה כדי להופיע רק בפוסטים רלוונטיים עם מגנט מוביל אחר לקטגוריות אחרות.
7. Zodeys: הפכו חלונות קופצים למשחק
בכנות, איזה רעיון מדהים! אתר Zodeys הצליח להפוך פופאפ שעלול לעצבן למשחק מהנה ומשעשע. במקום לדרוש את כתובת האימייל שלך, Zodeys מאפשרים לך להחליף אותה בהזדמנות לשחק ואולי לזכות בפרס! Gamification במיטבה.
בטח, זה לוקח כמה חתיכות תכנות כדי להוציא, בנוסף הייתי מניח שהמשחק מזויף (הם לא באמת נותנים $1,000,000, נכון?). עם זאת, עבור גורם החידוש, בהחלט הייתי מנסה את זה. זה גם סיבוב נהדר על הודעת ההנחה הרגילה ( ספין – רואה מה עשיתי שם?).
למי לכוון: מי לא אוהב לשחק? בדיוק, אף אחד. עם זאת, הקפד לא להציג זאת למבקרים חוזרים שאת כתובת הדוא"ל שלהם כבר יש לך.
איפה להשתמש: בכל האתר! זוהי אחת הדוגמאות הטובות ביותר של כוונת היציאה הקופצת שיש.
8. טימותי סייקס: השתמש בהוכחה
טענת התהילה של סוחר המניות טימותי סייקס היא שהוא הפך את כספי בת המצווה שלו להון. אז למה לא להוביל עם זה, וזה בדיוק מה שהוא עושה בפופאפ שלו.
שימוש בעובדות ובמספרים הוא תמיד רעיון טוב כדי להראות את הסמכות שלך. אתרים רבים מסתמכים על הוכחה חברתית, כלומר מספרי עוקבים ברשתות המדיה החברתיות ובלייקים.
עם זאת, כאשר יש לך משהו אפילו יותר גדול כמו ההישג שהוזכר, צא עם זה! זה בהחלט מרשים ויעורר את העניין של מי שרואים את המסר.
כמו כן, העותק משתלב היטב עם התמונה שמשדרת שלווה, שלווה וחופש – כל מה שאליו כמה מי שמחפש ביטחון כלכלי. זה גם מראה עד כמה חשובה התאמת הוויזואליה שלך למסר שלך.
למי לכוון: שוב, מסר טוב לכל מי שמגיע לאתר שלך. זוהי דרך מצוינת להציג את עצמך ואת מטרת האתר שלך. גם מי שעדיין לא מצא משהו מעניין ישים לב להודעת פרידה מהסוג הזה.
איפה להשתמש: אתה יכול להשתמש בזה הן בדף הבית עבור מבקרים בפעם הראשונה כמו גם עבור אנשים שלוקח את הזמן לקרוא את הפוסט בבלוג שלך. עם זאת, אל תראה אותו למתקשרים חוזרים. אלה בטח מכירים מה אתה יכול לעשות.
9. Kindlepreneur: היה קונקרטי במסר שלך
לדוגמה הקופצת של כוונת היציאה של Kindlepreneur יש כיוון דומה לנקודה האחרונה. זה מופיע באתר שעוזר לך לפרסם בעצמך ספרים אלקטרוניים באמזון ונותן לך את ההודעה לעיל כשאתה מנסה לעזוב. עד כאן עד סטנדרטי.
אחד הדברים שיש לקחת בחשבון הוא ה"חכה!" בהתחלה. זו דרך טובה לגרום למבקרים שלך לשים לב.
עם זאת, הדבר החשוב ביותר הוא החלק של העותק בכתום. כאן, החלון הקופץ נותן לך מספר קונקרטי כיצד המידע יכול לעזור להגדיל את מכירות הספרים שלך. זה מאוד משכנע וגורם לזה להיראות כאילו יש להם ראיות לבסס את זה. בנוסף, להשיג את זה לוקח רק "צעד אחד קטן", מה זה לא לאהוב?
למי לכוון: לכולם. זהו דבר כללי שכל מפרסם עצמי יהיה מעוניין בו. אם הם כבר נמצאים באתר שלך, רוב הסיכויים שהם חלק מקבוצת היעד הזו.
איפה להשתמש: אתה יכול לראות את זה ישירות בדף הבית. זה מדגיש את הרושם שזה מיועד להמונים. הודעת ברד מרי נהדרת לחיבור לקוחות פוטנציאליים.
10. העתק האקרים: השתמש בסוגים שונים של מדיה
כאשר אתה עומד לעזוב את Copy Hackers, אתה מקבל מכה עם החלון הקופץ לעיל. זה די סטנדרטי בכך שהם מנסים לגרום לך למסור את כתובת הדוא"ל שלך. עם זאת, מגנט המוביל הוא קצת יוצא דופן: גישה לקורס וידאו.
החלון הקופץ מגיע עם צילום מסך מהסרטון בפועל כדי שתדע למה לצפות. בנוסף, משמאל, תקבלו תיאור של היתרונות שאיתם תצאו משם.
בסך הכל זה די טוב בגלל הצבעים העדינים ושזה רק דחיפה ידידותית. בנוסף, יש להם הצעת ערך נהדרת. כמו כן, שים לב לקישור ביטול ההסכמה. זה מצביע על כך שהתירוץ היחיד לא לצפות בו הוא אם כבר ראית אותו.
לאתר יש גרסה חלופית שגם אני אוהב:
למי לכוון: הקורס שהם מפרסמים מיועד למתחילים, אז הוא מיועד לכל מי שמתעניין בקופירייטינג. זו הסיבה שהאקרים העתקים הופכים את זה לברירת המחדל הקופצת שלהם.
איפה להשתמש: אתה מקבל את זה רק בבלוג, לא בדף הבית. המבקר צריך להראות רמה מסוימת של עניין לפני שהוא יכול לראות אותו, וזה הגיוני.
מַסְקָנָה
לחלונות קופצים של כוונת יציאה יש עמדה מיוחדת בשיווק מקוון. הם כלי נהדר לשליחת ההודעה האחרונה למבקרים שלך לפני שהם מאבדים אותם, אולי לנצח.
ישנן דרכים רבות להשתמש בהודעה זו ביעילות, והדוגמאות הקופצות של כוונת היציאה למעלה הראו לך מספר דרכים לעשות זאת.
כרגיל, עדיף לחשוב מה אתה מנסה להשיג ולמי אתה מנסה לפנות. זה יאפשר לך להמציא את המסר המתאים ביותר. לאחר מכן, מדובר בבדיקה מה עובד ולהמשיך ללמוד.
האם יש לך עוד דוגמאות מוקפצות של כוונת יציאה מדהימות או טיפים נוספים כיצד להפוך אותן ליעילות יותר? אנא הודע לנו בקטע ההערות למטה!