טיפים לשיווק דיגיטלי

10 דרכים מעשיות לייעל את WooCommerce לשיעורי המרות גבוהים יותר

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

אופטימיזציה של שיעור ההמרות של WooCommerce (CRO) היא חלק חיוני בהגדלת הצלחת המסחר האלקטרוני שלך. שיעור ההמרה שלך הוא מספר המכירות שאתה מבצע בהשוואה למספר הפעלות באתר WooCommerce שלך.

מעקב אחר אופטימיזציית שיעור ההמרות שלך מאפשר לך לבדוק כיצד האתר שלך מעודד מכירות. אתה יכול להתמקד בדרכים להגדיל אותו, ובכך להגדיל את המכירות ולקוחות חוזרים.

בעוד שאופטימיזציה של SEO תעזור, אופטימיזציה עבור WooCommerce דורשת תערובת של מומחיות שיווקית ומומחיות באינטרנט כדי ליצור את חלון הראווה האידיאלי עבור הלקוחות שלך. תרצה לעבוד הן על UX והן על ממשק המשתמש כפי שנחקור עוד.

המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על שיעורי המרה וכיצד הם קשורים לענף שלך, כיצד אתה יכול להשתמש ב-Google Analytics כדי לנתח התנהגות לקוחות, מדוע עליך לבצע בדיקות A/B כדי להתנסות בחנות שלך, ואילו אלמנטים לכלול בחנות שלך. לעודד מכירות.

תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד למדוד את שיעור ההמרה שלך

Goal Conversion Rate E 3 1 10 Practical Ways To Optimize Woocommerce For Higher Conversion Rates 1
Google Analytics מקל על יצירה ומעקב אחר המרות יעד

הכרת שיעור ההמרה שלך היא הצעד הראשון ביכולת להגביר אותו. גוגל אנליטיקס קובע ש"שיעור המרות יעד" הוא מספר ההמרות חלקי מספר הפעלות, כפול 100.

כדי לתת דוגמה, אם יש לך 500 מבקרים באתר, ו-30 מהם מבצעים רכישה, יש לך שיעור המרה בריא מאוד של 6%, כאשר 30/500 x 100 = 6%.

אתה יכול להגדיר שיעורי המרה שונים עבור יעדים שונים. אחרי הכל, זה לא רק על שיעור ההמרה של המכירות שלך. אתה יכול גם לעקוב אחר מי שמבקר בחנות שלך בהשוואה למבקרים הכוללים באתר, משתמשים שמוסיפים מוצר לעגלת הקניות שלהם אך לא מבצעים צ'ק אאוט, או נרשמים לרשימת הדוא"ל שלך.

אתה יכול בקלות להגדיר יעד למעקב בגוגל אנליטיקס. מצא את כתובת האתר של הדף שאחריו אתה רוצה לעקוב ובחר יעדים שיתאימו. דוגמה טובה תהיה מעקב אחר כמה משתמשים מגיעים לדף "תודה על ההזמנה" של האתר שלך.

כל מה שאתה צריך לעשות הוא לעבור ללוח הניהול שלך > עמודה תצוגה > יעדים ולהוסיף יעד חדש למעקב (בתנאי שיש לך את תפקיד העורך).

מהו שיעור המרה טוב עבור אתרי מסחר אלקטרוני?

12.10.21 10 Ways To Optimize Your Woocommerce Conversion Rates Red 10 Practical Ways To Optimize Woocommerce For Higher Conversion Rates 2
פירוט שיעורי ההמרה של מסחר אלקטרוני לפי ענף

שיעור ההמרה שלך ישתנה בהתאם לגורמים רבים, כולל תעשייה, מחיר, מותג ומקור תנועה. מחקר של Growcode הראה ששיעור ההמרה הממוצע של מסחר אלקטרוני בשנת 2021 הוא 2.27%, כאשר חלק מהענפים היו בעלי סיכוי גבוה יותר לבצע המרה מאחרות.

עם זאת, יעדי אופטימיזציית ההמרות האישיים שלך עשויים להשפיע גם על אחוז ההמרה.

לדוגמה, אתה יכול להעריך שצפיות במוצר או ביקורים שבהם משתמשים מוסיפים מוצרים לעגלות קניות כחלק מיעדי ההמרה שלך, מה שיעלה את שיעור ההמרה הכולל שלך.

רק ודא שהמטרות שלך ריאליות ושאתה מתחשב בגורמים שעלולים להשפיע בטעות על הצלחתך הכוללת.

לדוגמה, לביקורים בנייד יש שיעור המרה נמוך יותר מאשר במחשב שולחני. עם זאת, לפני שתבטל את הנייד, עליך לקבוע מהיכן התנועה שלך מגיעה. אם רוב המבקרים מוצאים אותך דרך הנייד, הפיכת האתר שלך לרספונסיבי צריך להיות אחד מהעדיפות העליונה שלך.

10 דרכים להגביר את המרות WooCommerce שלך

אופטימיזציה של המרות WooCommerce פירושה התמקדות בהגדלת המכירות בחנות המקוונת שלך ביחס למספר המבקרים שאתה מקבל. אתה לא בהכרח צריך יותר תנועה, אבל אתה רוצה שיותר מהדפדפנים שלך יקנו ממך מוצר.

עם זה בחשבון, בוא נעבור על 10 דרכים מעשיות להגברת המרות WooCommerce שלך.

1. התאם אישית את הדפים שלך

הקונים מצפים למידת התאמה אישית. פלח את הקהל שלך על סמך מיקום והשתמש בתוסף תרגום כדי להציג תוכן בשפתו.

אתה יכול גם להשתמש בתגים הדינמיים של Elementor כדי להתאים אישית אפילו יותר. קישור בקלות למוצרי תוספים כדי למכור במכירה יתרה או להשתמש בתגים שמושכים את תשומת ליבו של המשתמש. תג דינמי הפונה ללקוח חוזר בשמו משכנע יותר מהודעת קבלת פנים גנרית.

יתר על כן, שקול להוסיף שיווק אוטומטי בדוא"ל כדי למקד את נטישת העגלה. קבלת אימייל כעבור יום או יומיים המזכיר להם את הפעולה הזו (במיוחד אם היא כוללת קופון) עשויה לדחוף אותם להשלים את תהליך התשלום.

2. הפוך את אתר המסחר האלקטרוני שלך לידידותי לנייד

Img 4697 10 Practical Ways To Optimize Woocommerce For Higher Conversion Rates 3
דוגמה של חלון ראווה רספונסיבי מאת Jupiter X, מופעל על ידי אלמנטור

זוכרים איך הזכרנו ששיעור ההמרה לנייד היה נמוך יותר מאשר שולחן העבודה? כמו כן, חשוב לציין ש-56% מהמכירות הן ממכשירים ניידים.

אתה צריך שהחנות המקוונת שלך תהיה רספונסיבית ככל האפשר. בדוק תמיד את ממשק המשתמש בנייד, וודא שהמהירות עומדת בסטנדרט.

ודא שהחנות שלך קלה לניווט בטלפון כמו במחשב שולחני כדי לשפר את אופטימיזציית ההמרות שלך ב-WooCommerce. העורך הרספונסיבי של Elementor מאפשר לך ליצור נקודות עצירה מותאמות אישית עבור מכשירים מרובים, נותן לך שליטה מלאה על איך האתר שלך מופיע בכל מסך.

בזמן העריכה, אתה יכול לראות את האתר שלך כפי שהצופים שלך היו רואים, לא משנה איזה מכשיר אתה רוצה לדמות. גרור ושחרר אלמנטים מסביב כדי ליצור את העיצוב שאתה רוצה עם עשרות ערכות נושא תואמות המותאמות לנייד כברירת מחדל.

3. שפר את ממשק המשתמש שלך

ממשק משתמש ברור (UI) משפיע על שיעור ההמרות שלך. שקול את הדברים הבאים:

  • האם הקריאה שלך לפעולה (CTA) ברורה?
  • האם כפתור ה"הוסף לעגלה" שלך נמצא במקום חם?
  • במידת הצורך, בצע שינויים חזותיים בדפי המוצר שלך. תמונות מוצר ברורות בטעינה מהירה, ניווט חלק וצבעים מנוגדים עוזרים למכור את הפריטים שלך.
  • שקול לבדוק כלי כמו Hotjar כדי לראות אילו אזורים מושכים את המשתמשים שלך. מפת חום יכולה לעזור לך לקבל החלטות עיצוב המבוססות על חווית משתמש.

עם Elementor, אתה יכול לבנות ולערוך חזותית את אותה חנות שהלקוחות שלך רואים. ממשק משתמש המתמקד בפונקציונליות ובעיצוב נקי יכול לעזור לחנות מסחר אלקטרוני לאין שיעור.

4. קבל ביקורות על מוצרים

לביקורות יש השפעה עצומה על שיעור ההמרות שלך. מחקר ממרכז המחקר Medill Spiegel של North Western מצא עלייה של 270% בשיעור ההמרה למוצר עם חמש ביקורות לעומת מוצר עם אפס ביקורות.

הוסף תוסף כמו ביקורות לקוחות עבור WooCommerce כדי לאפשר ללקוחות לבדוק את הרכישות שלהם. ביקורות מאומתות של קונים עוזרות להבטיח שלא יהיו לך ביקורות רעות מאנשים שאינם קונים. אחרי הכל, ביקורות אלה יכולות לשחק תפקיד משמעותי באופטימיזציה של המרות WooCommerce שלך.

תהליך קבלת חוות דעת לקוחות אלו יכול להיות מעט מאיים, אך שליחת אימייל מעקב ללקוחות שבוע או שבועיים לאחר הרכישה היא התחלה מצוינת.

אתה יכול לתמרץ לקוחות מרוצים עם קופונים אם אתה צריך לקבל ביקורות מהר, אבל נסה לשמור על כנות.

הוכחה חברתית יכולה לשכנע לקוחות להשלים את העסקאות שלהם, אבל ביקורות מזויפות יכולות להרחיק אנשים.

5. פשט את התשלום

כל שלב נוסף בצ'ק אאוט הוא מקום נוסף עבור לקוחות פוטנציאליים לעזוב. ל-WoCommerce יש תשלומים של עמוד אחד וקופות אורחים, כך שהלקוחות לא צריכים למלא טונות של דפי מידע בכל פעם שהם רוכשים מוצרים.

אפשר ללקוחות להשתמש בקופה או בצ'ק-אין באמצעות חשבון מדיה חברתית מבוסס כמו גוגל או פייסבוק. כוון לא יותר משלושה עד חמישה עמודים להשלמת תהליך התשלום, אם כי זה ישתנה בהתאם למוצר.

Elementor Checkout 10 Practical Ways To Optimize Woocommerce For Higher Conversion Rates 4
Widget Woocommerce Checkout של Elementor מפשט כל שלב בתהליך התשלום

6. בצע אופטימיזציה עבור SEO ו-WooCommerce

קידום אתרים ב-WooCommerce שונה במקצת משאר האתר שלך. יש לך כמה אזורי מפתח לערוך, כולל שני אזורי תיאור מוצר, שבלולים ומטא נתונים.

אתה תמיד יכול לכלול מטא נתונים עבור התמונות שלך ולשמור עליהן בטעינה מהירה, אבל וודא שאתה לא מזניח את התיאורים של המוצרים שלך. כלול את כל הנתונים הרלוונטיים לא רק עבור לקוחות אלא גם עבור מנועי חיפוש.

7. אפשר פירורי לחם

האם אתה מכיר את הקישורים הקטנים או שורות הטקסט בראש אתרי אינטרנט רבים? אלה נקראים פירורי לחם, והם עוזרים לך להתמצא בדפי נחיתה לא מוכרים.

בדומה ל-SEO, פירורי לחם מקלים על המשתמשים לנווט באתר האינטרנט שלך, לגלות קטגוריות חדשות של מוצרים ולחפש פריטים נוספים לקנייה. עם וורדפרס, הפעלת אלה היא קלה כמו הפעלת מתג.

Screen Shot 2021 08 30 At 2.46.32 Pm 10 Practical Ways To Optimize Woocommerce For Higher Conversion Rates 5
אפשר פירורי לחם ב-Woocommerce לניווט קל באתר

7. הוסף פונקציית חיפוש לחנות WooCommerce שלך

אתה יכול להגביר את ההמרות עם סרגל חיפוש. בממוצע, רק 15% מהמשתמשים ישתמשו בסרגל החיפוש, אבל הם מהווים 45% מההכנסות. זה גם מטפל בבעיה של משתמשים שמתקשים לנווט באתר שלך.

עם סרגל חיפוש במקום, לקוחות יכולים להקליד בדיוק מה שהם רוצים ולהשלים את הרכישה שלהם מהר יותר.

8. שחזר עגלות נטושות עם מיילים ממוקדים

בעיה נפוצה שעומדת בפני חנויות מקוונות היא נטישת העגלה. זה קורה כאשר לקוח פוטנציאלי מוסיף פריטים לעגלת הקניות שלו אך צריך להשלים את הרכישה. עם זאת, עגלות נטושות אלו מהוות הזדמנות משמעותית לשחזר מכירות אבודות.

הכלי Abandoned Cart Pro בולט ביכולתו ללכוד מזהי דוא"ל של משתמשים הנוטשים את העגלות שלהם ממספר מקורות, תוך שימוש יעיל במידע זה כדי לשחזר הזמנות שאבדו.

9. הוסף מבצעים ועורר דחיפות

קופונים ומכירות לקידום היו קיימים הרבה לפני האינטרנט. כצרכנים, אנחנו אוהבים לחשוב שהשגנו עסקה מצוינת. נסה מחירים שונים עם בדיקה, שלח קופונים בדוא"ל ללקוחות חוזרים והוסף הנחות עבור קניית מוצרים מרובים.

אתה יכול לשלב הנחות אלה עם תחושת דחיפות על ידי הכללת טיימרים לספירה לאחור ומבצעים לזמן מוגבל.

טריק פופולרי נוסף הוא המודעה הקופצת הקלאסית. זה לא טוב בכל מצב, אבל אם אתה מציג חלונות קופצים למשתמשים היוצאים מהאתר שלך, הם יכולים להגדיל את ההמרות ב-35%.

Screen Shot 2021 08 31 At 7.40.20 Pm 10 Practical Ways To Optimize Woocommerce For Higher Conversion Rates 6
מודעה קופצת מתוזמנת היטב יכולה להמיר לקוחות פוטנציאליים העומדים לעזוב את האתר שלך

10. עקוב אחר הלקוחות שלך וחנות ב-Google Analytics

אתה יכול לעקוב אחר רבים מהטיפים המפורטים למעלה באמצעות Google Analytics. עקוב אחר אילו ערוצים מביאים לקוחות, באילו מכשירים הם משתמשים כדי לגלוש באתר WooCommerce שלך, באילו מונחי חיפוש הם משתמשים, ואפילו הדפים עם אחוזי יציאה גבוהים מדף הכניסה.

האפקטיביות של אופטימיזציית המרות WooCommerce שלך תהיה תלויה ככל הנראה בתובנות שתפיק מהמעקב שלך וכן בבדיקות שתבצע באתר הוורדפרס שלך.

עבור האחרונים, הגדר מבחן A/B כדי לראות כיצד גרסאות שונות של האתר שלך מסתדרות זו מול זו.

מחשבות אחרונות: 10 דרכים לייעל את שיעורי ההמרות של WooCommerce

על ידי מעקב אחר שיעור ההמרה שלך, ביצוע שילוב של שינויים בממשק המשתמש ו-UX, בדיקת השינויים הללו ומעקב אחר חווית הלקוח שלך, תוכל לבצע אופטימיזציה של ההמרות בחנות שלך.

בעוד שחלק מהטיפים לעיל עשויים להישמע מסובכים, כמה ווידג'טים יכולים לעזור למאמצי חנות WooCommerce שלך.

ללא ספק, אופטימיזציה של המרות WooCommerce לוקחת זמן. הוסף כמה דפים ל-Google Analytics שלך כדי לעקוב ולבצע כמה שינויים בחנות שלך. עקוב אחר ביצועי ההמרות שלך לאחר הוספת דברים כמו טיימרים לספירה לאחור או המלצות.

גם כשהמכירות שלך חזקות, זה אף פעם לא רעיון רע לראות איך להשתפר. השתמש בטיפים שלמעלה כדי לקחת את שיעורי ההמרה של חנות WooCommerce שלך לשלב הבא.

בהצלחה!

מאמרים קשורים

Back to top button