רעיונות עסקיים

10 הכלים הטובים ביותר לניהול זמן עבור מעצבי אתרים

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות שנותרו while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

הזמן שלנו יקר. זה המשאב היחיד שאנחנו לא יכולים לקבל ממנו יותר. נוכל להתחיל דיון פילוסופי בנושא הזה, ולחקור את הצד הפנימי והחוצה של ההצהרה הזו, אבל נתמקד בהיבט המקצועי של הזמן. ליתר דיוק, כמה זמן יקר כשאתה מבלה אותו בעבודה.

אנחנו מקבלים תשלום עבור העבודה שלנו – עבור השעות שאנחנו משקיעים בפרויקטים שונים. ניתן היה לבזבז כל דקה מבוזבזת על להרוויח יותר כסף. לכן ניהול זמן חשוב מאוד.

עם זאת, כאשר עוסקים בנושא של כלים לניהול זמן, ישנה מגמה של התמקדות בעיקר במעקב אחר זמן ובכלים לניהול משימות. הם בהחלט חלק עיקרי מזה, אבל יש גם כלים אחרים שיכולים לעזור לך לנצל את הזמן שלך בצורה יעילה יותר. כלים המכסים בעיות כמו תקשורת עם לקוחות, מסירי הסחות דעת ואחרים.

10 ההמלצות הבאות יעזרו לך לצמצם את כל התחומים שבהם מעצבי אתרים מקצועיים ובפרט, מפסידים הרבה זמן.

עקוב אחר רשימת ניהול הפרויקטים שלנו כדי לעמוד בזמנים

תוֹכֶן הָעִניָנִים

10 הכלים הטובים ביותר לניהול זמן עבור מעצבי אתרים

עם ניהול זמן טוב, תרוויח שורה שלמה של יתרונות:

  • השקיעו יותר זמן בעבודת הלקוח במקום במשימות ניהול שאינן ניתנות לחיוב.
  • שים קץ לעבודה של שעות ארוכות או בסופי שבוע כדי להתעדכן.
  • עשה יותר ועשה זאת בזמן קצר בהרבה ממה שהיית יכול קודם.
  • תפסיק לקחת דברים מהיום להיום והתחל לעבוד עם חשיבה לטווח ארוך.
  • ייעל את זרימת העבודה שלך ונהל בקלות רבה יותר פרויקטים בו זמנית.
  • היה בטוח יותר בקבלת לקוחות חדשים, תזמון פרויקטים ועמידה בלוחות זמנים.
  • הרגישו פחות לחוץ, ובתמורה, הגבירו את המיקוד והיצירתיות.

עם זאת, אסטרטגיית פרודוקטיביות טובה שימושית רק אם יש לך את הכלים הנכונים ליישם ולנהל אותה. אז בואו נסתכל על האפליקציות שתזדקקו להן:

1. חופש

1-Freedom-App

זה לא משנה אם אתה מעצב אתרים או מפתח אתרים. על ידי עבודה מקוונת כל היום, אתה חשוף להסחות דעת בכל מקום שאתה הולך – דואר אלקטרוני, מדיה חברתית, אתרי חדשות, אפליקציות לנייד ועוד.

חופש נותן לך את היכולת להחליט מתי אתה חופשי לשוטט באינטרנט, אילו אתרים או אפליקציות אינם מוגבלים, ובאילו מכשירים להגביל את הגישה שלך. שלא כמו כמה אפליקציות חוסמות הסחות דעת אחרות, זה עובד על כל המכשירים העיקריים.

2-Freedom-Dashboard

חיסרון פוטנציאלי אחד הוא שזה דורש קצת הגדרה אם אתה רוצה להשיג ממנו תוצאות טובות. לדוגמה, ל- Freedom יש ארבעה הרחבות דפדפן שונות להתקנה:

  • מסך ירוק מרגיע
  • כפתור הפסקה
  • כפתור הגבלת זמן
  • כפתור תובנה

יש לו גם כמה דברים שצריך להתקין אם אתה משתמש בו בטלפון החכם שלך. למרות שהוא מגיע עם רשימת אתרים מסיחים מראש ומגבלות זמן יומיות, תצטרך להקדיש זמן ליצירת רשימה משלך של הסחות דעת לחסימה.

3-Freedom-Limit-Settings

אבל לאחר שתגדיר את זה, זה יכול להיות מאוד שימושי – ולא רק כשאתה עובד. לדוגמה, אם אתה רוצה להגביל באיחור או מוקדם אתה יכול לבדוק את הדוא"ל שלך בעבודה או להיכנס למדיה חברתית, אתה יכול להגדיר שעות מוגבלות ולגרום להן לחזור על עצמן.

כמובן, כלי כל כך טוב לא יהיה חופשי לשימוש. חופש עולה $6.99 לחודש בתוכנית החודשית, $2.42 לחודש בתוכנית השנתית, או תשלום קבוע של $129 עבור גישה לנצח.

2. בומרנג לג'ימייל

4-Boomerang-For-Gmail

כשמדובר בדוא"ל, ייתכן שתזדקק לפקדים מעודנים יותר.

לדוגמה, מה אתה עושה לגבי שליחת אימייל אם הגישה שלך ל-Gmail מוגבלת לחלוטין? עם Freedom, אתה יכול "לבטל את ההשהיה" של אתר מוגבל, אבל אתה לא רוצה להרגל לעשות זאת.

במקום זאת, אתה יכול להשתמש בבומרנג עבור Gmail. זוהי תוסף דפדפן שמוסיף כמה תכונות ייחודיות לניהול דוא"ל ל-Gmail.

התכונה העיקרית של הרחבה זו היא השהיית תיבת הדואר הנכנס. כל הודעה שנכנסת מוחזקת בצד בתור. רק כשאתה מבטל את ההשהיה של תיבת הדואר הנכנס אתה רואה את כל מה שנכנס.

5-Boomerang-For-Gmail-Features

בנוסף, Boomerang מאפשר לך לתזמן את המיילים שלך למועד מאוחר יותר. אתה יכול גם לתזמן הודעת דוא"ל שתחזור לתיבת הדואר הנכנס שלך כאשר אתה באמת זמין לטפל בו או לשלוח לך תזכורת אם לא פתרת את הבעיה במלואה.

החיסרון הגדול ביותר של הכלי הזה הוא שהוא עובד רק עבור Gmail.

לבומרנג אמנם יש תוכנית חינמית, אך היא מוגבלת בשימוש. עדיף לך לשדרג לתוכנית האישית תמורת $4.99 לחודש אם אתה משתמש ב-Gmail או לתוכנית Pro תמורת $14.99 לחודש אם אתה משתמש ב-G Suite.

3. Toggl Track

6-Toggl

מעקבי זמן הם כלי שימושי לניהול זמן, אם כי אולי לא מהסיבות שאתה עשוי לצפות.

כן, מעקב זמן כמו Toggl עוזר לך לעקוב אחר כמה שעות אתה עובד ולאן הזמן שלך הולך. אבל נניח שאתה עוקב אחר הזמן שלך במשך חודש. תקבל יותר ממספיק נתונים שיעזרו לך להבין כמה זמן אורכות המשימות הנפוצות ביותר שלך.

7-Toggle-Time-Tracking

אם אתה יודע בדיוק כמה זמן לוקח כל משימה מעבודה לעבודה, אתה יכול לתזמן את הפרויקטים שלך בצורה מדויקת יותר, וחשוב מכך, לעמוד בלוחות זמנים.

יתרה מכך, אתה יכול לעשות עבודה טובה יותר כדי להבטיח שאתה גובה את הסכום הנכון עבור כל עבודה שאתה עובד עליה.

החיסרון היחיד בשימוש ב- Toggl Track הוא שהניתוח לא זמין אלא אם תשדרג לאחת מתוכניות הפרימיום, שמתחיל ב-$9 לחודש.

4. לחץ למעלה

עוצב עבור מתכננים ויזואליים ומובילי מחשבה כאחד, ClickUp היא פלטפורמת ניהול פרויקטים המשלבת תצוגות רבות ושונות ופקדים הניתנים להתאמה אישית כדי ליצור את זרימת העבודה המושלמת שלך. זה יכול לעזור לארגן פרויקטים פשוטים ומורכבים כאחד ולנהל את הצוות שלך.

Clickup 10 Best Time Management Tools For Web Designers 1

ClickUp מבטיחה לעזור לחסוך לך יום אחד בשבוע, עם יצירת משימות אינטואיטיבית, זרימת עבודה היררכית ותכונות הערות כדי לתת ולקבל משוב ישירות על תמונות ועיצובים. בנוסף, עם הרשאות אורח, אתה יכול להזמין לקוחות וקבלנים ישירות לזרימת העבודה שלך מבלי לפגוע ברשומות הפנימיות שלך או לרכוש אפליקציה אחרת.

בעוד ש-ClickUp יכול כמעט להחליף את כל אפליקציות העבודה שלך, אתה יכול להשתמש בתצוגת Embed כדי להביא אפליקציות של צד שלישי אם אתה מוצא את עצמך זקוק להן. בנוסף, עם יותר מ-1000 אינטגרציות, אתה יכול לסנכרן את כל האפליקציות שלך עם ClickUp לחיבורים חלקים! אם אתה מחפש אוטומציות שיפשטו כל שלב בתהליך שלך מתחילתו ועד סופו, תמצא אותם כאן.

Clickup2 10 Best Time Management Tools For Web Designers 2

ישנן חמש תוכניות שונות לבחירה, כולל תוכנית Free Forever הכוללת את רוב תכונות ניהול הפרויקטים החיוניות עבור מעצבים. עם זאת, אם אתה זקוק לתכונות פרימיום נוספות, כגון כלי דיווח או אפילו תכונות מיתוג מותאמות אישית, תוכל לשדרג לתוכנית בתשלום, החל מ-$5 לחודש.

ClickUp מציע תפקידי משתמש מרובים כך שתוכל להביא משתמשים אורחים, חברי צוות ומנהלי מערכת לסביבת העבודה שלך. אתה יכול לשתף ולהפריט משימות בכמה קליקים פשוטים, והצוות שלך יעריך את החופש להאציל משימות ומשימות כדי להבטיח שהם עומדים בלוחות הזמנים של הפרויקט.

Clickup3 10 Best Time Management Tools For Web Designers 3

עם לוחות Kanban, טפסים מותאמים אישית, ספרינטים, יכולת אימייל ישירות מהפלטפורמה ועוד יותר תכונות מפתח, ClickUp היא פלטפורמת פרודוקטיביות רבת עוצמה שמעצבי אתרים צריכים לשקול.

5. קציר

8-Harvest-App

Harvest היא אפשרות נוספת למעקב אחר זמן, אבל יש לה יותר תכונות ממה שיש ל-Togl. לדוגמה, אתה יכול:

  • התחבר לתוכנת יצירת ההצעות/החוזה שלך וצור באופן אוטומטי חשבוניות עבור אבני הדרך בפרויקט שלך.
  • שלב עם תוכנת ניהול משימות ועקוב אחר הזמן שלך מבלי לעזוב את האפליקציה.
  • צור חשבוניות מהזמן שלך במעקב ושלח אותן אוטומטית דרך תוכנת עיבוד התשלומים שלך.
9-Harvest-Time-Tracking

אמנם Harvest הוא כלי נהדר למעקב אחר זמן והוא יפשט חלק מעבודת הניהול שלך, אבל זה כלי טוב יותר לניהול זמן עבור סוכנויות עיצוב. לכן, אם יש לך כרגע צוות שעובד בשבילך או שאתה מתכוון להעסיק אותו בעתיד, זה הכלי למעקב אחר הזמן שיש לקחת בחשבון.

התמחור הוא פשוט. זה 12 דולר לחודש למשתמש.

6. AND.CO

10-Andco-Proposal-Software

כשאתה מוצא לקוחות פוטנציאליים לעבוד איתם ומבלים זמן לדבר איתם על שירותי עיצוב האתרים שלך, בסופו של דבר תגיע לנקודה שבה הם מבקשים הצעה.

זהו רק אחד מהכלים הרבים שחוסכים בזמן ש-AND.CO יכולה לספק לך.

11-Andco-Dashboard

בבסיסה AND.CO היא תוכנה ליצירת הצעות וחוזים. זה עושה עבודה קלה גם על כל התהליך. כל שעליכם לעשות הוא להזין פרטים מיהו הלקוח, מהם תנאי ההסכם ולחתום עליו.

התוכנה דואגת להכין עבורכם את שאר התיעוד המשפטי. אז זו רק תכונה אחת שחוסכת זמן.

AND.CO מגיע גם עם טיימר מובנה.

12-Andco-Time-Tracking

אם אתה זוכר לשייך את הזמן שלך במעקב לחוזה פתוח, אתה יכול ליצור חשבוניות עבור הלקוחות שלך ללא כאב. אם אתה מחייב לפי שעה, כלומר.

גם אם אינך יכול להשתמש בתכונת החשבונית הזו, זה בסדר. AND.CO יכולה להפיק חשבוניות על סמך תשלומי אבני הדרך שאתה קובע בחוזים שלך – זה כולל את ההפקדה מראש וכן את התשלום הסופי עם השלמת תוצאות האתר.

כך או כך, זה יעזור לך לקבל תשלום עבור העבודה שאתה עושה.

ל-AND.CO יש תוכנית בחינם. עם זאת, אם תשדרג ותשלם את $18 לחודש, תוכל להסיר את מיתוג ה-AND.CO מהחוזים שלך וגם לערוך אותם (במקרה שיש סעיפים נוספים שתרצה להוסיף).

7. Pomofocus.io

13-Pomofocus-Timer

זהו סוג שונה של טיימר מאלה שראינו ברשימה זו. Pomofocus הוא טיימר שנבנה במיוחד כדי לעזור למעצבי אתרים להשתמש ב- The Pomodoro Technique.

הטיימר פועל למשך 25 דקות. בסיומו תעשו הפסקה של 5 דקות. אתה תעשה שלושה מרווחים של זה. ברביעי, תקבל הפסקה ארוכה יותר של 15 דקות.

14-Pomofocus-Timer-Setting

רק זכור כי לוח הזמנים שלך הוא שלך כדי ליצור.

באופן מסורתי, טכניקת פומודורו משתמשת ב-25 דקות הפעלה ו-5 דקות כיבוי. עם זאת, אם אתה מרגיש ש-25 דקות לא מספיקות כדי לבצע כמות ניכרת של עבודת עיצוב, אתה יכול לשנות את ההגדרות.

הכלי הזה הוא לגמרי בחינם לשימוש, אז נסה אותו ותראה אם הוא עוזר לשפר את המיקוד שלך.

8. לצוף

15-Float-App

Float הוא כלי מתזמן פרויקטים, כך שהוא קצת שונה מתוכנה לניהול משימות.

אחד הבדלים העיקריים הוא שהוא מאפשר לך להכניס משימות ללוח השנה שלך בפרק זמן מסוים שהוקצב להן. עם הרבה אפליקציות לניהול משימות, כל מה שאתה יכול לעשות הוא להגדיר תאריך התחלה וסיום, מה שיכול להקשות על תזמון כמות העבודה הנכונה בכל יום.

16-Float-Schedule-Management

עם Float, המשימות שלך תופסות מקום רב בלוח השנה שלך כפי שהן תופסות בפועל במהלך יום העבודה שלך, כך שתוכל לערום משימות ולפזר אותן על פני ימים מרובים במידת הצורך.

תכונה נהדרת נוספת היא הגדרת לוח הזמנים.

17-Float-Time-Settings

אתה יכול להסתיר את סופי השבוע שלך, כדי שלא תתפתה לעשות עבודת "הצפה" אז. אתה יכול גם להגדיר את מספר השעות שאתה עובד בכל יום. אם אתה מנסה להיות יותר ממוקד ופרודוקטיבי במהלך היום, לתת לעצמך גבול כזה בהחלט יעזור.

מבחינת חסרונות, Float לא הולך לעשות הרבה במונחים של ניהול לקוחות, תהליכים או תיעוד. זה אך ורק על בניית לוח הזמנים האידיאלי שלך ועמידה בו.

אם זה משהו שאתה מרגיש שאתה צריך עזרה בו ואתה אוהב את הדרך שבה הוא מאפשר לך לתזמן משימות, זה עולה $6 לחודש למשתמש או $10 אם אתה רוצה להוסיף מעקב זמן.

9. טרלו

18-Trello-Project-Management

חשוב מאוד להשתמש בכלי לניהול פרויקטים כדי להבטיח שדברים לא יחמוקו בין הסדקים ושתעבוד בצורה יעילה יותר בעת ניהול מספר רב של לקוחות ועבודות בו זמנית.

אין ספק שיש הרבה אפשרויות נהדרות לבחירה. עם זאת, Trello בולט בגמישותו. הנה למה זה חשוב:

קחו למשל את 2020, שבה 82% מהפרילנסרים אמרו שהמגיפה אילצה אותם לשנות את אופן עבודתם. אם אתה משתמש בכלי לניהול פרויקטים שלא מאפשר לעסק ולתהליכים שלך להסתובב במהירות, זה יאט אותך.

Trello מאפשר לך לעבוד בכל דרך שמתאימה לך ביותר. אתה יכול לארגן את התיעוד והמשימות שלך עם כרטיסים. אתה יכול גם ליצור לוחות תבניות (מתבניות מוכנות מראש או משלך) שחוסכים לך זמן בהתחלת עבודות חדשות או ביצוע תהליכים במלואם.

19-Trello-Project-Template-Cards

עם מנוי פרימיום, אתה יכול לבטל את הנעילה של עצירות של Trello ולנהל את המשימות שלך מתצוגות שונות, כמו לוח שנה או ציר זמן.

20-Trello-Calendar-Powerup

כוח-אפים גם מאפשרים לך להשתלב עם תוכנות עסקיות אחרות שלך, כמו Google Drive, Dropbox ו-Slack. בנוסף, Power-ups עוזרים לך להפוך את המשימות הנפוצות ביותר שלך לאוטומטי ב-Trello.

מכיוון ש-Trello הוא חלק מחבילת המוצרים של Atlassian, כולל Jira ו-Confluence, תקבל גישה לחבילה שלמה של כלים שימושיים למעצבי אינטרנט בעת ההרשמה.

ניתן להשתמש ב-Trello בחינם מהקופסה ויש הרבה שניתן לעשות בתוכנית החינמית. עם זאת, אם אתה רוצה להשתמש בזה כדי לייעל את הזמן שלך, השדרוג של $5 לחודש עבור Trello Gold או $10 לחודש עבור Business Class שווה את זה.

10. זאפייר

21-Zapier

מהרגע שהתחלת את העסק שלך בעיצוב אתרים, סביר להניח שחשבת על כל התוכנות שתצטרך כדי לנהל את העסק שלך.

רשימת הכלים שלך כנראה גדלה לא מעט מאז. זו הסיבה שאולי אפילו לא תחשוב על התוכנה העסקית שלך בכל הנוגע לאסטרטגיית ניהול הזמן שלך. אתה כל כך רגיל להשתמש בהם כפתרונות עצמאיים לחשבונאות או תזמון פגישות או משימות ניהול שגרתיות אחרות.

עם זאת, אני בטוח שלרוב הכלים האלה יש רשימה של אינטגרציות ואני גם מהמר ש-Zapier נמצא ברוב הרשימות האלה.

הסיבה לכך היא ש-Zapier יכול לעזור לך לחבר תהליכים בין הכלים הנפוצים ביותר שלך. לדוגמה, אם תסתכל על לוח המחוונים הבא של Zapier, תראה שיש לו "Zaps" (זרימות עבודה מחוברות) מראש בין האפליקציות הנפוצות ביותר שלי:

22-Zapier-Dashboard

אם אינך מוצא זרימת עבודה מוכנה מראש, בנה משלך. לדוגמה, הנה דרך אחת שבה תוכל לחבר את הטיימר של Toggl לתוכנת הנהלת החשבונות שלך:

23-Zap-Toggle-To-Quickbooks

יש כאן הרבה אפשרויות, אז קחו את זה צעד אחד בכל פעם. ערכו רשימה של משימות הניהול הגוזלות ביותר שלכם והכלים שבהם אתם משתמשים כדי לבצע אותם (אם בכלל). לאחר מכן, התחל לעבור דרך Zapier כדי לראות מה היא יכולה לעשות כדי להפוך את זרימות העבודה שגוזלות זמן לאוטומטיות עבורך.

Zapier חופשי לשימוש עד 5 זאפים ו-50,000 משימות. כל דבר מעבר לזה ידרוש שדרוג. תוכניות חודשיות מתחילות ב-$19.99.

חסוך זמן וכסף בעזרת כלי נכון לניהול זמן

כפי שאתה יכול לראות, ישנם כלים רבים לניהול זמן עבור מעצבי אתרים, גם אם הם לא בנויים במפורש למשימה של מעקב אחר זמן.

רבים מאלה יעזרו לך להתמקד בעבודה שלך, להימנע מפעולות מיותרות שגוזלות זמן והסחות דעת.

עכשיו, כשהתחלת לחשוב בצורה יצירתית יותר על איך להפוך ליותר פרודוקטיבי, הגיע הזמן להפוך את זה למציאות שלך.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button