רעיונות עסקיים

10 כלי ניתוח אינטרנט מובילים לשנת 2024 [בחינם ובתשלום]

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

האתר שלך הוא באר עמוק של מידע עם נתונים החל מתנועה, להתנהגות בדף, מקורות תנועה ועוד. מידע זה הופך להיות חיוני במיוחד כאשר אתה מחפש לשפר אזורים בודדים אלה באתר שלך או באתר שלך בכללותו.

אבל כדי לאסוף ולנתח מידע זה, תזדקק לכלים מיוחדים, וכאן נכנסים לתמונה כלי ניתוח האינטרנט. כלי ניתוח אינטרנט נועדו לעקוב, למדוד ולדווח על פעילות האתר שלך. חלק מפלטפורמות ניתוח האינטרנט משתמשות בטכנולוגיות אוטומציה חזקות, כמו למידת מכונה, אלגוריתמים חזויים ואוטומציה של דוא"ל.

במאמר זה, נדון בכלים הטובים ביותר לניתוח אתרים שבהם יכולים משווקים וארגוני מחקר חוזים (CROs) להשתמש כדי לשפר מכירות, המרות ומעורבות. בואו נתחיל!

גלה כיצד להתקין את Google Analytics באתר שלך

תוֹכֶן הָעִניָנִים

למה אתה צריך כלי ניתוח אינטרנט

תוכנת ניתוח אינטרנט עוקבת אחר אופן האינטראקציה של המבקרים עם האתר שלך. זה כולל את ההתנהגויות והפעילויות שלהם. הבנת האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך מספקת תובנות ונתונים שלא יסולא בפז שעוזרים לך לשפר את חוויית המשתמש ולמקסם את ההמרות ולבצע אופטימיזציה של התוכן שלך.

כבעל אתר, רוב הסיכויים שיש לך כמה מטרות ברורות בראש. לאחר שתהיה לך גישה לנתוני מבקרים, תוכל להפוך את היעדים הללו לניתנים למדידה על ידי הגדרת מדדי ביצועים מפתח (KPI) ומדדים. לאחר מכן תוכל להשתמש בפלטפורמת ניתוח האינטרנט שלך כדי לעקוב אחר פעילות מבקרים ולקבוע אם האתר שלך עומד בסטנדרטים הללו.

על ידי התקנת פלטפורמת ניתוח באתר האינטרנט שלך, תוכל לזהות מה עובד ומה טעון שיפור. זה נותן לך את הסיכוי הטוב ביותר להשיג את המטרות שלך.

גוגל אנליטיקס היא אחת מפלטפורמות הניתוח הפופולריות בעולם. עם זאת, זה לא אידיאלי עבור כל מקרי השימוש. פלטפורמת הניתוח של גוגל מתמקדת מאוד באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ובביצועי מודעות גוגל. עם זאת, הפתרון הזה לא כל כך חזק כשמדובר בביצוע סוגים אחרים של ניתוח, במיוחד ניתוח התנהגות לקוחות.

הגרסה החינמית של Google Analytics מיישמת דגימת ביקורים על הנתונים שלך. המשמעות היא שגוגל מנתחת תת-קבוצה של כל הנתונים על מנת להסיק מסקנות לגבי מערך הנתונים הגדול יותר. על ידי הסתמכות על דגימת נתונים, אתה עלול לפספס מידע חשוב ברמת המשתמש וברמת הפלחים.

בעת בחירת פלטפורמת ניתוח אינטרנט, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. עם זאת, חשוב במיוחד להצליב את ערכת התכונות עם היעדים העסקיים שלך. באופן אידיאלי, פלטפורמת הניתוח שלך תספק מספר דרכים לנתח את המדדים החשובים לך. לדוגמה, אם ברצונך לעקוב מקרוב אחר מסע הלקוח, תכונות כגון מפות חום והקלטות הפעלה וירטואליות עשויות להיות חיוניות.

4 הכלים הטובים ביותר לניתוח אינטרנט בחינם

כל בעל אתר יכול להפיק תועלת מגישה לניתוחי אינטרנט. עם זאת, לא תמיד יש לך את המשאבים להשקיע בכלים ברמת הארגון. זו הסיבה שהרכבנו רשימה של פלטפורמות ניתוח האינטרנט החינמיות המועדפות עלינו.

1. פתח את Web Analytics

Open-Web-Analytics

Open Web Analytics (OWA) עוקב אחר כל המדדים הרגילים שאתה מצפה מפלטפורמת ניתוח. זה כולל אתרי הפניה, צפיות בדפים ומבקרים ייחודיים. עם זאת, OWA יכול גם לנטר את זרם הקליקים של כל מבקר ולספק מפות חום.

על ידי שימוש בפרטים אלה, OWA יכול לספק תובנה עמוקה לגבי האופן שבו מבקרים מקיימים אינטראקציה עם הדפים שלך. בפרט, אתה יכול להשתמש בכלי זה כדי למפות את הנתיבים והפעולות שהמבקרים מבצעים לפני שהם הופכים רשמית להמרות. לאחר מכן תוכל להשתמש במידע זה כדי להגביר את שיעורי ההמרה שלך.

OWA מציעה גם מעקב אחר מסחר אלקטרוני. זה הופך אותה לבחירה טובה עבור בעלי חנויות מקוונות שמחפשים פלטפורמת ניתוח חינמית בקוד פתוח. בנוסף, אם אתה מודאג מפרטיות, אתה יכול להשתמש ב-OWA תוך שמירה על שליטה מלאה על הנתונים שלך, מכיוון שפלטפורמת ניתוח זו אינה חולקת מידע כלשהו עם צדדים שלישיים.

2. קליקי

Clicky-Web-Analytics

למעלה מ-1,300,00 אתרים משתמשים ב-Clicky כדי לנטר את התנועה שלהם בזמן אמת. קליקי מבדיל את עצמו מפלטפורמות ניתוח מתחרות על ידי יצירת מפות חום עבור מבקרים בודדים ולא אוספים של משתמשים. רמת פונקציונליות זו נמצאת בדרך כלל רק בכלי מפת חום ייעודיים, ולא בפלטפורמות ניתוח רחבות יותר.

התמקדות זו במבקרים בודדים משתרעת על מדדי מפתח אחרים, שכן לוח המחוונים של Clicky מציג מידע על כל אדם המבקר באתר שלך. זה כולל את המיקום שלהם, מקור ההפניה, משך הזמן שהם בילו בכל דף והפעולות שהם ביצעו באתר שלך.

Clicky הוא בחינם עבור עד 3,000 צפיות בדפים עבור אתר אינטרנט בודד. יש גם מגוון של תוכניות בתשלום זמין אם אתה רוצה לפקח על אתרים מרובים, או אם האתר שלך מושך מספר רב של צפיות בדפים.

3. משרעת

Amplitude-Web-Analytics

Amplitude היא פלטפורמת מודיעין מוצר המתמקדת במעקב אחר חווית משתמש (UX) והתנהגויות משתמשים. אתה יכול להשתמש בכלי זה כדי לפלח את המבקרים שלך ולנתח משפכים, הכנסות ושימור.

Amplitude שימושי במיוחד עבור מנהלי מוצר שמחפשים לשפר את שיעורי השמירה על ידי הבנת מסע הלקוח. בפרט, מנהלי מוצר יכולים להשתמש ב-Amplitude כדי לזהות נקודות ירידה והמרה נפוצות. משווקים יכולים גם להשתמש ב-Amplitude כדי להריץ מבחני A/B וליצור מסעות פרסום ממוקדים.

Amplitude ניתן בחינם עבור עד עשרה מיליון פעולות בחודש. תוכנית זו מספקת תכונות כגון ניתוח מחזור חיים, לוחות זמנים בלתי מוגבלים של פעילות משתמשים ופילוח המבוסס על פעולות המשתמש. אתה יכול גם להשתמש בנוסחאות כדי לשלב מדדים, מה שיכול להיות שימושי למדידת אחוזונים, ממוצעים מתגלגלים וקווי מגמה.

4. Hotjar

Hotjar-Web-Analytics

Hotjar היא פלטפורמת ניתוח התנהגות ואופטימיזציה של שיעור המרות המשמשת למעלה מ-550,000 אתרים. הוא מבטיח לשפר את ה-UX של האתר שלך על ידי אספקת ניתוח מפת חום, ניתוח משפך המרות והקלטת הפעלה וירטואלית.

הפעלות מוקלטות אלו יכולות להיות שימושיות במיוחד כדי להבין מדוע מבקרים מבצעים פעולות מסוימות באתר שלך. לאחר מכן, משווקים דיגיטליים, מעצבי UX ומפתחי אתרים יכולים להשתמש במידע זה כדי לבצע אופטימיזציה של שיעור ההמרות ולשפר את ה-UX הכולל של האתר שלך.

בניגוד לפלטפורמות ניתוח אחרות, Hotjar נועד לשמש לצד Google Analytics. לדוגמה, אתה יכול להשתמש ב-Google Analytics כדי לזהות דף עם ביצועים נמוכים, כמו דף נחיתה שמניב מעט מאוד המרות. לאחר מכן תוכל להשתמש ב-Hotjar כדי לאסוף הקלטות הפעלה של הפעולות שהמבקרים מבצעים בדף הנחיתה המסוים הזה. זה יכול לעזור לך להבין מדוע הדף הזה מתפקד נמוך, ולנקוט צעדים כדי לתקן את הבעיה. אתה יכול גם להשתמש בו כדי להציג ניסויים של Google Optimize

Hotjar זמין בחינם עבור עד 2,000 צפיות בעמודים ביום. לחלופין, תוכניות בתשלום זמינות החל מ-$39 לחודש.

6 הכלים הטובים ביותר לניתוח אינטרנט בתשלום

ניתוח אינטרנט יכול לספק לך את הנתונים הדרושים לך כדי להניע את העסק שלך להצלחה. אם אתה בעמדה להשקיע בפלטפורמת ניתוח, חשוב לקבל את ההחלטה הזו נכונה. כדי לעזור לך למצוא את ההתאמה המושלמת שלך, הנה ששת הכלים המובילים שלנו לניתוח אינטרנט בתשלום.

5. קיסמטריקס

Kissmetrics-Web-Analytics

Kissmetrics היא פלטפורמת אוטומציה של מעורבות לקוחות המספקת ניתוח התנהגותי מפורט. זה כולל ניתוח בזמן אמת, מעקב המרות, ניתוח מסע לקוחות, הדמיית נתונים ופילוח.

Kissmetrics מתאימה במיוחד לעולם המסחר האלקטרוני. אם אתה בעל חנות מקוונת, אתה יכול להשתמש בתובנות של Kissmetrics כדי לייעל את משפך המכירות שלך, ולהמיר מבקרים מזדמנים ללקוחות נאמנים.

בנוסף לאספקת ניתוחים, Kissmetric היא פלטפורמת אוטומציה של דוא"ל. זה אומר שאתה יכול להשתמש בתובנות שלו כדי ליצור קמפיינים ממוקדים בדוא"ל. זה יכול לעזור לך למכור יותר ללקוחות הקיימים שלך, ולהגדיל את ערך חיי הלקוח שלך (CLV).

Kissmetrics מספקת גם ניתוח החזר על השקעה (ROI). עבור חנויות מסחר אלקטרוני, זה יכול לעזור לך לזהות את הלקוחות הטובים ביותר שלך. לאחר מכן תוכל ליצור מסעות פרסום בדוא"ל המכוונים ספציפית למוציאים הגדולים האלה.

הרישוי של Kissmetrics נע בין $299-$499 לחודש. הוא מציע גם תוכניות נפרדות עבור תוכנה כשירות (SaaS) ולקוחות מסחר אלקטרוני.

6. SEMrush

Semrush-Web-Analytics

SEMrush הוא כלי ניתוח אינטרנט המתמקד בקידום אתרים. הוא מספק מגוון רחב של כלים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להעריך ולשפר את קידום האתר שלך בדף, מחוץ לדף והטכני.

SEMrush כולל גם את כל מה שאתה צריך כדי לזהות מילות מפתח רלוונטיות בעלות תנועה גבוהה שבהן תוכל להשתמש כדי לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש. ראוי לציין שהניתוח של SEMrush אינו מוגבל לאתר שלך. לוח המחוונים של SEMrush מכיל כלים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לרגל אחר המתחרים שלך.

כלים אלה חשובים במיוחד עבור מחקר מילות המפתח שבהן משתמשים המתחרים שלך בפרסומות שלהם, בחיפושים אורגניים ובתשלום ובאסטרטגיות קישור. זה הופך את SEMrush לפתרון רב עוצמה עבור סוכנויות קידום אתרים ושיווק.

מנויי SEMrush נעים בין $119.95-$449.95 לחודש. זמינה גם ניסיון חינם למשך שבעה ימים.

7. ביצה מטורפת

Form Visual Cues

Crazy Egg הוא כלי לאופטימיזציה של אתרים שיכול לעזור לך לנטר ולנתח את שיעורי ההמרה שלך. אתה יכול להשתמש בכלי זה כדי לראות כיצד מבקרים מקיימים אינטראקציה עם התוכן שלך, כולל מעקב אחר הסמנים שלהם ורישום האזורים שבהם הם לוחצים.

זה יכול לספק תובנות לגבי התוכן שמניע את האינטראקציה של המבקרים והתוכן המעכב אותך. לאחר מכן תוכל להשתמש במידע זה כדי לבצע אופטימיזציה של דפי האינטרנט שלך, על מנת להשיג מעורבות מקסימלית.

Crazy Egg מציעה גם ניתוח משפך ובדיקת A/B. זה יכול להיות מועיל למשווקים ומעצבי אתרים שמחפשים לשפר את ה-UX ולהשיג שיעורי המרה גבוהים.

התמחור של Crazy Egg מתחיל ב-$24 לחודש. שימו לב שכל התוכניות מחויבות מדי שנה.

8. Matomo

Matomo-Web-Analtyics

Matomo הוא כלי למדידת תעבורת אתר והתנהגות משתמשים. זהו פתרון קוד פתוח שתוכלו לארח בשרת שלכם או בהתקנת וורדפרס. זה נותן לך גמישות מקסימלית.

תכונות בולטות כוללות מעקב המרות יעד, מעקב אחר אירועים ובדיקת A/B. ראוי גם לציין ש- Matomo לא משתמש בדגימת נתונים. זה מאפשר לו לספק דיוק נתונים גבוה, ללא קשר לכמות התנועה שהאתר שלך מושך.

Matomo אפילו מגיע עם תכונות דיווח ייעודיות של מסחר אלקטרוני המאפשרות לך לזהות את הפעולות הספציפיות ומקורות התנועה שמביאים למכירות מוצלחות. זה הופך אותה לבחירה פופולרית עבור בעלי חנויות מקוונות.

התמחור של Matomo אינו זמין לציבור. עם זאת, אתה יכול לבקש מידע נוסף ישירות מהחברה, או להירשם ל-21 יום ניסיון חינם.

9. אדובי אנליטיקס

Adobe-Analytics

Adobe Analytics מספקת תובנות ניתנות לפעולה בזמן אמת לגבי התנועה באתר שלך. כלי הניתוח הרב-ערוצי החזק הזה אוסף נתונים ממגוון מקורות, כולל האינטרנט, הקול וה-IoT (האינטרנט של הדברים).

לאחר שאספת את הנתונים הללו, תוכל להשתמש ב-Adobe Analytics כדי לפלח את המבקרים שלך לקבוצות, ולאחר מכן להשוות את ההתנהגויות שלהם. Adobe משתמשת גם למידת מכונה חזקה ואלגוריתמים חזויים כדי לספק תובנות מתקדמות יותר. זה יכול לעזור לך לזהות מגמות שמובילות להמרות מוצלחות. השילוב הזה של ניתוח אינטרנט ויכולות שיווק דיגיטלי הופך את Adobe Analytics לבחירה פופולרית בקרב משווקים.

Adobe לא מפרסמת את פרטי התמחור שלה. עם זאת, אתה יכול לבקש הדגמה חינם של Adobe Analytics ישירות מהאתר.

10. Chartbeat

Chartbeat-Web-Analytics

Chartbeat היא חבילה של תוכנות לניתוח תוכן של בעלי אתרים. הוא מכוון במיוחד למפרסמים ולחברות מדיה ושיתף פעולה עם למעלה מ-60,000 מותגי מדיה.

כפלטפורמה ממוקדת פרסום, לוחות המחוונים האנליטיים בזמן אמת והיסטוריים של Chartbeat מתרכזים סביב מעורבות הקוראים. זה יכול לעזור למותגי מדיה לזהות את הנושאים והתוכן המהדהדים עם קהל הקוראים שלהם.

לאחר שכתבת את התוכן שלך, תוכל להשתמש ב-Charthbeat כדי לבצע בדיקת כותרות ותמונה, כמו גם אופטימיזציה בעמוד. זה יכול לעזור למקסם את המעורבות ולהפוך מבקרים מזדמנים לקוראים נאמנים.

התמחור של Chartbeat אינו זמין לציבור. עם זאת, אתה יכול לבקש הדגמה של Chartbeat מאתר החברה.

כיצד להשתמש בכלי ניתוח אינטרנט

פלטפורמת ניתוח האינטרנט הנכונה יכולה להגדיר את העסק שלך להצלחה. עם זאת, לאחר הטמעת פלטפורמת הניתוח שבחרת, תצטרך גם להשתמש בנתונים שלה.

רוב פלטפורמות ניתוח האינטרנט עוקבות אחר כמות התנועה שהאתר שלך מקבל. על ידי ניטור מדד זה לאורך זמן, תוכל לזהות תנודות. אם האתר שלך חווה עלייה בתנועה, תמיד כדאי לבדוק מה גרם לעלייה. לאחר מכן תוכל לנסות לשחזר את האירועים שגרמו לעניין המוגבר הזה. לדוגמה, אם פוסט בבלוג יצר באזז משמעותי, אולי תנסה ליצור תוכן דומה סביב אותו נושא.

כמובן, משיכת מבקרים לאתר שלך היא רק חצי מהקרב. ברגע שהם מגיעים, תצטרך לעבוד קשה כדי לשמור על מעורבותם של המבקרים בתוכן שלך. מדדים כגון מספר הדפים שביקרו בהם, שיעור יציאה מדף כניסה ומשך ביקור ממוצע יכולים להצביע על האם האתר שלך מצליח לקיים את העניין של המבקר.

אם הנתונים הללו נמוכים, זה עשוי להצביע על בעיה בתוכן שלך, או אפילו על ניתוק בין התוכן שהאורח ציפה לו לבין החוויה שסיפקת. מדדים אלה יכולים לפעמים גם להצביע על בעיה בביצועי האתר שלך. קיים סיכוי שמבקרים עשויים להתעניין בתוכן האתר שלך, אך מתוסכלים מבעיות UX כגון זמני טעינת דפים איטיים.

רוב האתרים רוצים לאבטח המרות. אתה יכול להשתמש בפלטפורמת הניתוח שלך כדי לזהות את המגמות, הדפוסים או מקורות התנועה שמספקים את שיעורי ההמרה הגבוהים ביותר. לאחר מכן תוכל להתאים את הפעילויות העתידיות שלך בהתאם, על מנת ליצור אתר אינטרנט בעל המרות גבוהות.

בחר את כלי הניתוח המתאים לעסק שלך

אם אין לך גישה לכלי ניתוח אינטרנט, אתה בעצם עיוור. עם זאת, עם אינספור פתרונות אנליטיקה בשוק, חשוב לבחור את המתאים לאתר הספציפי שלך.

בעת בחינת פלטפורמות הניתוח הזמינות, אנו ממליצים לזכור היטב את היעדים העסקיים שלך. כלי הניתוח האידיאלי שלך יספק את הנתונים הדרושים לך כדי להשיג את התוצאות העסקיות הרצויות לך. המשמעות עשויה להיות איתור הפעולות שגורמות למכירות מסחר אלקטרוני באמצעות פלטפורמות כמו Matomo או Kissmetrics. לחלופין, תוכל לבחור בכלי המיועד לתפקידים ספציפיים (לדוגמה, Crazy Egg פופולרי בקרב מעצבי UX).

יש לך שאלות לגבי בחירת פתרון הניתוח המושלם לעסק שלך? שאל משם בקטע התגובות למטה!

מאמרים קשורים

Back to top button