טיפים לשיווק דיגיטלי

11 המשרות הדיגיטליות המובילות לקריאייטיבים ומשווקים

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

דיגיטל הוא תעשייה גדולה, מהירה ומרגשת שאנשי מקצוע רבים חולמים לעבוד בה. עם זאת, יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה שלא תמיד קל לזהות את הקריירה המתאימה ביותר לכישורים ולניסיון הייחודיים שלך.

למרבה המזל, אם אתה מכיר את המגזר שבו אתה רוצה לעבוד, זה הופך להיות הרבה יותר קל לאתר את המקצוע האידיאלי שלך. בין אם אתה נוטה לכיוון עיצוב, שיווק, ניהול או פיתוח, יש הרבה דרכים מתגמלות לבחירה.

בפוסט זה, נספק סקירה כללית של כל אחד מהם לפני שנפרט כמה מהמשרות המבוקשות ביותר בכל מגזר. כמו כן, נדון בחלק מהמידע החיוני על כל אחת מהמשרות הללו, כולל כישורים נחוצים וסיכויי קריירה. בואו נתחיל!

גלה את ההבדל בין
מעצב אתרים ומפתח אתרים

מבוא לתעשיית השיווק הדיגיטלי המקוון

שיווק מקוון אינו שונה מדי משיווק מסורתי. כמו באחרונים, יש לך מוצר או שירות שאתה רוצה למכור, ומטרה עקבית להתחבר לקהל היעד שלך.

ישנן פעילויות שיווק דיגיטלי רבות ושונות המקדמות ומחזקות את המטרות הללו כולל פרסומות בתשלום, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק בדוא"ל, רכישת לידים ועוד.

כמשווק או מעצב הפועל במרחב הדיגיטלי, תעבוד בעיקר עם תוכנה ותפעל בערוצים מקוונים. יש מגוון רחב של משרות דיגיטליות בחוץ, מה שאומר מגוון עצום של אפשרויות קריירה. זה הופך אותה לענף מרגש ואטרקטיבי, מכיוון שלעיתים קרובות אתה יכול למצוא קריירה המותאמת בצורה מושלמת לנקודות החוזק והתחומי עניין שלך.

דיגיטל הוא גם תעשייה שצומחת במהירות. מחקרים מראים שתקציבי ההוצאה לשיווק דיגיטלי צפויים לגדול, כאשר מחקרים מצביעים על כך שלמעלה מ-75 אחוז מתקציבי השיווק יעברו לדיגיטל תוך חמש שנים.

מגיפת COVID-19 חוללה גם מהפכת עבודה מרחוק. לאורך 2020, עסקים הסתמכו על עבודה מרחוק כדי להישאר פעילים. שמות בית רבים הכריזו גם על תוכניות להמשיך לעבוד מרחוק בעתיד הנראה לעין, כולל פייסבוק, טוויטר ומיקרוסופט.

כקריאייטיב דיגיטלי או משווק, אתה יכול לעבוד מכל מקום, כולל המשרד הביתי שלך. בתקופות אי-ודאות אלו, סביר להניח שנראה עסקים מגדילים את ההשקעה שלהם במשרות דיגיטליות במהלך החודשים הקרובים, ואולי אף שנים.

עם זאת, לצמצם איזו עבודה, בפרט, לעסוק יכולה להיות מאתגרת. למרבה המזל, יש הרבה אפשרויות מוצקות לבחירה. בואו נסתכל על כמה מהמשרות המובילות שיש לקחת בחשבון בתעשיית השיווק הדיגיטלי.

3 משרות העיצוב הדיגיטלי המובילות

עיצוב הוא משהו שאף עסק לא יכול לחיות בלעדיו, לפחות במידה מסוימת. המשמעות היא שלמעצבים דיגיטליים יש הרבה הזדמנויות לעבור לענפים שונים, כולל משחקים, אנימציה, שיווק במדיה חברתית, פלוס הפקת טלוויזיה ווידיאו.

עבודה מרחוק, חוזי עצמאי ולוחות זמנים גמישים הם דבר שבשגרה בעולם העיצוב הדיגיטלי. אתה יכול אפילו להקים עסק משלך לעיצוב דיגיטלי.

כשמדובר בכישורים, למעצב דיגיטלי יהיה בדרך כלל תואר בעיצוב גרפי, אמנות או נושא קשור. מכיוון שעיצוב דיגיטלי דורש רמה גבוהה של מומחיות טכנית, מעסיקים לרוב יחפשו הסמכה או בקיאות בתוכנות עיצוב גרפי ספציפיות. כמו כן, מומלץ להתעדכן בטרנדים האחרונים בעיצוב אתרים.

לפי PayScale, השכר הממוצע של מעצב דיגיטלי הוא 54,986 דולר. עם זאת, הרווח השנתי יכול להגיע ל-78,000 דולר. ישנן קטגוריות עבודה רבות עבור מעצבים דיגיטליים, כולל שלושת המובילים הבאים.

1. מעצב חווית משתמש (UX).

מעצבי חווית משתמש (UX) עוזרים להבטיח חוויה חיובית לכל מי שמשתמש במוצרים ובשירותים הדיגיטליים של המעסיק שלו. עבודתו של מעצב UX עשויה להיות כרוכה ביצירת הקצה הקדמי של אפליקציה, ייעול המסע של הקונה בפלטפורמת מסחר אלקטרוני, או יצירת פרסונות משתמש כדי לזהות בעיות בממשק המשתמש (UI) של אתר אינטרנט.

משרות מעצבי UX דורשות בדרך כלל תואר בנושא רלוונטי, כגון עיצוב, מחשוב, פיתוח אפליקציות או מדיה וטכנולוגיה דיגיטלית. הזדמנויות התקדמות בקריירה כוללות סיום לתפקיד כמעצב UX בכיר, ראש UX, אסטרטג תוכן או מנהל עיצוב UX. מעצבי UX יכולים לצפות להרוויח משכורת שנתית ממוצעת של $85,277.

2. מעצב מוצר

כמעצב מוצר, תוכל לעזור לפתח מוצרים חדשים או לשפר מוצרים קיימים. מעצב מוצר דיגיטלי צפוי להשתמש בהבנתו בטכנולוגיה כדי לשפר את העיצוב והשימושיות של המוצר. לרוב מעצבי המוצר יש תואר בעיצוב מוצר, עיצוב תעשייתי או עיצוב תלת מימד.

התקדמות לתפקיד של מעצב בכיר היא בדרך כלל השלב הבא, אם כי חלק מהמעצבים עשויים לעבור למנהל קריאייטיב או לתפקיד ניהולי. מעצב המוצר הממוצע מרוויח בסביבות 119,568 דולר לשנה.

3. מעצב אתרים

כמעצב אתרים, תעצב ותפתח דפי אינטרנט המתאימים לדרישות המעסיק והמשתמשים שלך. ייתכן שאתה גם אחראי לתחזוקת אתרים קיימים ולעיתים קרובות אתה משתמש בכלים כגון וורדפרס ואלמנטור:

Elementor-Website

מקצועות התואר הרלוונטיים כוללים מדעי המחשב, הפקת מדיה דיגיטלית, עיצוב גרפי, טכנולוגיית מידע (IT), הנדסת תוכנה ועיצוב אתרים. עם זאת, הסמכה רשמית לא תמיד תהיה הכרחית, מכיוון שמעסיקים מסוימים מייחסים ערך רב יותר לניסיון רלוונטי. כמעצב אתרים, השכר הממוצע יכול להשתנות בהתאם לקומץ גורמים, אך השכר השנתי הממוצע למעצבי אתרים הוא כ-51,564 דולר.

כיצד ליצור אתר אינטרנט לעסק בכמה שלבים

3 המשרות המובילות בשיווק דיגיטלי

משווקים דיגיטליים מקדמים מותגים, מוצרים ושירותים באמצעות ערוצים מקוונים. זה כולל מדיה חברתית, אתרים ויישומים ניידים.

משווקים דיגיטליים עשויים להיות בעלי תואר בשיווק, ניהול, לימודי עסקים או יחסי ציבור (PR). עם זאת, ייתכן שיש להם גם הסמכה בנושא קשור, כגון תקשורת.

מכיוון שזהו תפקיד דיגיטלי, מעסיקים מחפשים גם רמה יציבה של מומחיות טכנית. בפרט, עליך להכיר כלי שיווק דיגיטליים פופולריים, כגון Google Analytics, Mailchimp ו-Spraut Social:

Sprout-Social

לפי PayScale, השכר הממוצע למשווק דיגיטלי הוא 69,406 דולר. עם זאת, סגן נשיא לשיווק יכול להרוויח עד 152,000 דולר.

מכיוון שכל עסק דורש שיווק, יש גם הרבה מקום לעבוד כפרילנסר, קבלן או יועץ גם בתחום זה. בנוסף, ישנה אפשרות לעבור לתחום קשור, כגון פרסום, מכירות, מסחר אלקטרוני או יחסי ציבור.

ישנם תפקידי עבודה רבים עבור משווקים דיגיטליים. בואו נסתכל על הפופולריים ביותר.

1. קופירייטר דיגיטלי

כקופירייטר דיגיטלי, תפיק תוכן כתוב לאתרי אינטרנט ובלוגים. עם זאת, אתה יכול גם לייצר תוכן עבור מדיה חברתית, ספרים אלקטרוניים וקמפיינים בדוא"ל.

הכישורים הספציפיים לכתיבת תוכן כוללים תואר בשיווק, עיתונות או כתיבה יצירתית. עם זאת, כישורים פורמליים לא תמיד נדרשים לתפקיד קופירייטר דיגיטלי. ניסיון רלוונטי עשוי להספיק כדי להתחיל את הקריירה שלך. לדוגמה, ייתכן שתפעיל בלוג וורדפרס משלך.

רוב הקופירייטרים הדיגיטליים מתחילים בתפקיד קופירייטר זוטר לפני שהם מתקדמים לעבודות במשקל בינוני. מגזרים רבים ושונים דורשים קופירייטרים דיגיטליים. לכן, מכיוון שאתה יכול לצבור ניסיון רלוונטי, אתה עשוי להימשך לכיוון דיסציפלינה מסוימת, כגון חינוך או קופירייטינג מדעי. בממוצע, קופירייטרים דיגיטליים מרוויחים בסביבות $52,529 לשנה.

2. מנהל מדיה חברתית

מנהלי מדיה חברתית אחראים להניע את האסטרטגיה החברתית של הארגון שלהם. מוטלת עליהם גם המשימה להגביר את הנראות ומעורבות הקהל בערוצי מדיה חברתית פופולריים.

אין כישורים מוגדרים להיות מנהל מדיה חברתית. עם זאת, תארים בניהול עסקי, שיווק דיגיטלי, יחסי ציבור ומדיה ותקשורת עשויים להועיל.

כתפקיד חדש יחסית, למנהלי מדיה חברתית אין מבנה קריירה מוגדר. עם זאת, ייתכן שתתקדם לתפקיד בכיר יותר, כגון ראש המדיה החברתית. השכר הממוצע של מנהל מדיה חברתית עומד על כ-52,808 דולר.

3. משווק אימייל

משווקי דוא"ל משתמשים בדוא"ל כדי לפתח ולתחזק קשרים עם לקוחות ולקוחות. עדכוני חברה, מידע על מוצרים, מבצעים ומיילים הם כולם מרכיבים של שיווק בדוא"ל.

התארים הרלוונטיים כוללים שיווק, פרסום, תקשורת ועסקים. לאחר שרכש את הניסיון הדרוש, משווק דוא"ל עשוי להתקדם להיות מנהל שיווק דיגיטלי או מנהל שיווק ראשי. לפי Glassdoor, השכר הממוצע למשווק דוא"ל הוא כמעט 61,000 דולר לשנה בארצות הברית.

2 המשרות המובילות למפתחים דיגיטליים

מפתח דיגיטלי הוא מומחה טכני שמעצב, מפתח ומתחזק אתרים, אפליקציות ושירותים. יש להם ביקוש גבוה, כאשר הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה של העבודה מזהה פיתוח תוכנה ויישומים כאזורים הצפויים להוסיף את המשרות החדשות ביותר ולצמוח הכי מהר עד 2024.

כדי להצליח כמפתח דיגיטלי, עליך להיות בעל כישורי פיתוח חזקים וניסיון בעבודה עם ארכיטקטורת מידע וממשקי עיצוב. השכר הממוצע למפתחים דיגיטליים מגיע ל-$57,998. בואו נסתכל על שתי משרות פוטנציאליות מובילות במגזר זה.

1. DevOps

מהנדסי DevOps בונים, בודקים ומתחזקים את התשתית והכלים שמאיצים ומאוטמים את תהליך פיתוח התוכנה. הבוגרים עשויים להתחיל כמהנדסי DevOps עמיתים לפני שהם מתקדמים לתפקיד בכיר ב-DevOps.

מהנדסי DevOps דורשים בדרך כלל תואר בתחום טכני או בתחום מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM). מהנדסי DevOps יכולים לצפות להרוויח כ-135,000 דולר בשנה.

2. מפתח סלולרי

כמפתח סלולרי, תתרגם דרישות לקוד ותפתח אפליקציות מובייל, לשימוש פנימי בתוך הארגון שלך או חיצוני על ידי קהל היעד שלך. משרות יישומים ניידים פתוחות בדרך כלל לבוגרים בתוכנה, מדעי המחשב או תחומים קשורים.

ככל שתצבור ניסיון כמפתח מובייל, ייתכן שתקודם למפתח אפליקציות בכיר. אתה יכול גם לעבור לניתוח מערכות או להתקדם לתפקיד מנהל יישומים. מפתח אפליקציות לנייד יכול לצפות להרוויח כ-74,033 דולר.

3 המשרות המובילות בניהול דיגיטלי

מנהלי דיגיטל אחראים על יצירה, שיפור ותחזוקה של פרויקטים דיגיטליים. בדרך כלל מוטלת עליהם המשימה להגביר את המודעות למותג במרחב הדיגיטלי ולזהות ולהעריך טכנולוגיות דיגיטליות חדשות. זה יכול לכלול שימוש בפלטפורמות ניתוח כדי לנטר ולהעריך את הביצועים של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים.

שכר הניהול הדיגיטלי נע בין 54,214 דולר ל-136,783 דולר, לפי PayScale. עם זאת, בממוצע, מנהלי דיגיטל יכולים לצפות להרוויח כ-86,347 דולר בשנה. תפקידי ניהול דיגיטליים מבוקשים כוללים את הדברים הבאים.

1. מנהל שיווק מוצר

מנהלי שיווק מוצרים אחראים לפיתוח אסטרטגיות שיווק המקדמות מוצרים חדשים ללקוחות. רוב תפקידי מנהל המוצר דורשים תואר בשיווק.

מנהלי שיווק מוצרים עובדים בדרך כלל מספר שנים בתפקידי שיווק ברמה נמוכה יותר לפני שהם מתקדמים לתפקיד ניהולי. כמנהל שיווק מוצר, הצעדים הבאים שלך עשויים לכלול מנהל שיווק, מנהל תובנה או מנהל אסטרטגיה. מנהלי שיווק מוצרים יכולים לצפות להרוויח כ-119,723 דולר לשנה.

2. מנהל דיגיטלי

מנהלי שיווק דיגיטלי אחראים על יצירה וניהול של אסטרטגיות שיווק מקוונות. בדרך כלל יש להם תואר בשיווק או תחום רלוונטי כמו יחסי ציבור או תקשורת. כמנהל שיווק דיגיטלי, אתה יכול לצפות להרוויח בסביבות $74,234 לשנה.

3. מנהל תוכן

מנהל תוכן מפקח על התוכן שמתפרסם באתרים ובבלוגים. לעתים קרובות הם גם אחראים לתחזוקת התוכן. לדוגמה, זה עשוי לכלול עדכון פוסטים ישנים יותר בבלוג או יצירה וניהול של לוח תוכן חודשי.

מנהלי תוכן מחזיקים בדרך כלל בתואר בנושא רלוונטי ובעלי ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד שיווקי תוכן, כגון קופירייטר. מנהל תוכן יכול לצפות להרוויח משכורת שנתית של כ-$59,588.

הפעל את הקריירה הדיגיטלית שלך עם המשרות המובילות האלה

דיגיטל הוא תעשייה ענקית וצומחת. עם קריירות מקוונות בעלייה, אנשים רבים חולמים לפרוץ לתחום המתגמל הזה. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל.

כדי לעזור למקד את חיפוש העבודה שלך, אנו ממליצים לזהות את האזור שבו אתה רוצה לעבוד, כגון ניהול או שיווק. לאחר מכן תוכל להעריך את המשרות המובילות באזור שבחרת ולמצוא את הקריירה המתאימה ביותר לכישורים ולניסיון שלך.

יש לך שאלות לגבי מציאת עבודת החלומות הדיגיטלית שלך? שאל משם בקטע התגובות למטה!

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button