11 תוכנות המסחר האלקטרוני הטובות ביותר עבור העסק שלך בשנת 2024
חקור את תוכנות המסחר האלקטרוני והפלטפורמות הטובות ביותר למכירת מוצרים באינטרנט בשנת 2024. השווה מחירי תוכנה, שילוב מכירות, תכונות שיווק ועוד.
מאת אלכסנדרה שיהאן
6 באוגוסט 2024
בחירת תוכנת המסחר האלקטרוני שלך היא חלק חשוב בפתיחת עסק מסחר אלקטרוני.
תוכנת המסחר האלקטרוני הנכונה תעניק לחנות המקוונת שלך את התכונות שאתה צריך. זה ימקסם את ההמרות בקופה, יספק ערוצי מכירה מרובים ויקל עליך לצמוח.
אז, מאיפה להתחיל? פוסט זה מכסה מה לחפש בתוכנת מסחר אלקטרוני וכמה מפתרונות המסחר האלקטרוני הטובים ביותר לנסות בשנת 2024.
תוֹכנָה
תוכניות חודשיות מ
נבנה עבור מסחר אלקטרוני
תכונות מכירה מתקדמות
Shopify
5 דולר לחודש
כֵּן
כֵּן
Wix
לְשַׁחְרֵר
לֹא
כֵּן
BigCommerce
$29
כֵּן
כֵּן
Adobe Commerce
תמחור מותאם אישית
כֵּן
כֵּן
WooCommerce
לְשַׁחְרֵר
כֵּן
כֵּן
PrestaShop
לְשַׁחְרֵר
כֵּן
לֹא
Squarespace
$28
לֹא
לֹא
GoDaddy
$11.99
לֹא
לֹא
וולוציה
$29
לֹא
לֹא
אֲמָזוֹנָה
$39.99
כֵּן
לֹא
Shift4Shop
לְשַׁחְרֵר
כֵּן
לֹא
מהי תוכנת מסחר אלקטרוני?
תוכנת מסחר אלקטרוני היא המערכת המאפשרת לחנות המקוונת שלך לפעול. זה יכול לכלול תכונות כמו קופה, מערכת ניהול מלאי, שירות מילוי וכלי שיווק.
פתרונות תוכנה בסיסיים למסחר אלקטרוני יאפשרו לך לרשום מוצרים למכירה ולקבל תשלומים מקוונים. עם זאת, רוב הפלטפורמות הולכות רחוק יותר, ומשרתות צרכים עסקיים מקוונים רחבים יותר כמו בניית אתרים ושילוב מדיה חברתית.
תוכנת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר מספקת מערכת אקולוגית שלמה של כלים ותכונות שיעזרו לעסק שלך לצמוח.
תוכנת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר לשנת 2024
תוכנת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר תלויה ביעדים העסקיים האישיים שלך. בואו נסתכל על כמה מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הטובות ביותר לשנת 2024:
Shopify
Wix
BigCommerce
Adobe Commerce
WooCommerce
PrestaShop
Squarespace
GoDaddy
וולוזיה
אֲמָזוֹנָה
Shift4Shop
1. Shopify
Shopify היא תוכנת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר עבור רוב המוכרים. הוא משלב ממשק אינטואיטיבי עם תכונות מסחר אלקטרוני מתקדמות.
בין אם הם מוכרים דרך אתר אינטרנט, במדיה חברתית, דרך שוק או באופן אישי, משתמשי Shopify יכולים לנהל את העסק שלהם באמצעות פלטפורמה אחת.
חבילת הכלים והמוצרים של Shopify כוללת:
בונה אתרי מסחר אלקטרוני
שירותי אירוח
עיבוד תשלומים
משלוח והגשמה
ניהול קשרי לקוחות (CRM)
ועוד כלים ומוצרים שיווקיים
AI sidekick למסחר אלקטרוני, Shopify Magic
כשתתחיל לעבוד, קח את האתר שלך לשלב הבא עם Shop Pay, התשלום המקוון בעל ההמרה הטובה ביותר. רתום חלונות ראווה מותאמים אישית, שחזור עגלה נטושה ומינויי מוצרים לחוויית קנייה טובה יותר.
ככל שההזמנות שלך גדלות, השתמש ב-Shopify POS כדי ללכוד מכירות אישיות וב-Shopify Fulfillment כדי לטפל במשלוח ובמלאי.
רוצה עוד תכונות? היכנס לחנות האפליקציות של Shopify לקבלת יותר מ-8,000 אפליקציות שנועדו להתחבר ולשדרג את האתר שלך.
עם Shopify, אתה לא צריך מומחיות טכנית או מימון. תוכנת המסחר האלקטרוני מכילה את כל מה שנדרש כדי להשיק ולהגדיל עסק.
משך ניסיון חינם: שלושה ימים. אז תהנה מהחודש הראשון שלך תמורת $1.
תמחור:
Shopify Starter: $5 לחודש
Shopify Basic (הפופולרי ביותר): $29 לחודש
Shopify: $79 לחודש
Shopify Advanced: $299 לחודש
ערוצי מכירה משולבים:
פייסבוק
אינסטגרם
גוגל
Walmart Marketplace
איביי
אֲמָזוֹנָה
ועוד ערוצי מכירה של Shopify
תכונות אפליקציה לנייד: חבילה של כלים ניידים לניהול מלא של העסק המקוון שלך.
נקודת מכירה: כן.
2. Wix
Wix הוא בונה אתרים עם פונקציונליות של גרירה ושחרור. לפלטפורמה יש תכונות מסחר אלקטרוני שניתן להוסיף לאתר שלך אם אתה רוצה למכור מוצרים באינטרנט. בעוד שבונה אתרי Wix הוא בחינם, תזדקק למנוי בתשלום כדי להסיר את מיתוג Wix ולנצל את כלי המסחר האלקטרוני.
אתרים שנוצרו עם Wix יכולים לבצע משימות מסחר אלקטרוני בסיסיות: אתה יכול לעקוב אחר הזמנות, לעבד תשלומים מקוונים, למכור דרך ערוצים מרובים (בתוכניות ברמה גבוהה יותר), ולהפוך הודעות דוא"ל של לקוחות לאוטומטיות.
עם זאת, ל-Wix חסרות כמה מתכונות המסחר האלקטרוני המפורטות יותר הזמינות ב-Shopify, כמו התראות על חוסר במלאי שיעזור לך להימנע ממלאי מלאי. אם יש לך מלאי בינוני עד גדול, תוכנת Wix עשויה להיות פשוטה מדי לצרכים שלך.
משך ניסיון חינם: אין ניסיון חינם.
מחיר: חינם – $159 לחודש, תלוי בתכונות הכלולות.
ערוצי מכירה משולבים: זמין בתוכניות ברמה גבוהה יותר.
תכונות האפליקציה לנייד: כן.
נקודת מכירה: כן.
למידע נוסף על השוואה בין Shopify ו-Wix.
3. BigCommerce
BigCommerce מייצרת תוכנת מסחר אלקטרוני ברמה ארגונית המיועדת לחברות גדולות. הפלטפורמה חזקה מספיק כדי להתמודד עם עסקים קמעונאיים עם מחזור גבוה ומלאי גדול.
BigCommerce תומך במגוון רחב של תכונות מסחר אלקטרוני, כולל מכירות חוצות גבולות, קידום אתרים, מכירה חברתית ושווקים של צד שלישי – אבל זה עשוי להיות מוגזם עבור חנויות קטנות יותר.
זה גם נוקשה יותר מבחינת התאמה אישית. כאשר מותג המסחר האלקטרוני Grace & Lace רצה ליישם מכירה נוספת ומכירה צולבת, הוא עבר מ-BigCommerce ל-Shopify כדי לגשת לתכונות מכירה גמישות יותר.
מחיר: $29-$299 לחודש, תלוי בתכונות הכלולות. תמחור מותאם אישית לעסקים ארגוניים.
משך ניסיון חינם: 15 ימים.
ערוצי מכירה משולבים: כן, כולל אתרי השוואת מחירים.
תכונות האפליקציה לנייד: כן.
נקודת מכירה: שילובים של צד שלישי זמינים.
💡 המותגים הגדולים בעולם בוחרים ב-Shopify לצרכי הארגון שלהם.
למידע נוסף על השוואה בין Shopify ו-BigCommerce.
4. Adobe Commerce (לשעבר Magento)
Adobe Commerce היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני עבור חברות מבוססות עם משאבים לבנות ולתחזק חנות מקוונת. זה דורש ספק אירוח של צד שלישי ורמה בסיסית של מומחיות טכנית.
Adobe Commerce היא כנראה לא הפלטפורמה הטובה ביותר עבור חנויות מסחר אלקטרוני שרוצים למכור במספר ערוצים. שילוב ערוצי מכירה ותשלומים בינלאומיים הוא תהליך מסובך יותר מאשר עם תוכנות אחרות ברשימה זו.
בעבר, לאתר המסחר האלקטרוני Character.com היה אתר מגנטו מורכב (כיום Adobe Commerce) שקידם אלפי מוצרים. כדי להשיג את הפונקציונליות הנכונה, החנות דרשה אינטגרציות מרובות, מה שהקשה על ניהול האתר. לאחר המעבר ל-Shopify, Character.com חווה עלייה של 40% בהמרות.
משך ניסיון חינם: אין ניסיון חינם.
מחיר: תמחור מותאם אישית בלבד.
ערוצי מכירה משולבים: מוגבל.
תכונות האפליקציה לנייד: לא.
נקודת מכירה: שילובים של צד שלישי זמינים.
למידע נוסף על השוואה בין Shopify ו-Adobe Commerce.
5. WooCommerce
WooCommerce הוא תוסף חינמי לוורדפרס. זה הופך את בלוגי וורדפרס לחנויות מסחר אלקטרוני עם מיתוג, מוצרים ותשלום משלהם.
באמצעות WooCommerce, סוחרים יכולים לקדם מוצרים, לקבל הזמנות ולעקוב אחר מכירות. לתכונות מורכבות יותר, ניתן להתקין תוספות נוספות. זה אמנם מוסיף לגמישות הפלטפורמה, אבל זה גם יוצר קצה אחורי מסובך.
מכיוון שתכונות כמו רישום שם דומיין ואירוח אינן כלולות ב- WooCommerce, תצטרך לשלם עבורן בנפרד, מה שיכול להקשות על מעקב אחר סך העמלות.
מחיר: תוסף בסיסי חינם. תכונות נוספות נמכרות בנפרד.
ערוצי מכירה משולבים: כן.
תכונות האפליקציה לנייד: כן.
נקודת מכירה: כן.
💡 הפעל רווחים מאתרי וורדפרס עםלחצן הקנייה של Shopify . הטמע את הכפתור כדי להתחיל למכור בבלוג שלך – תמורת $5 בלבד לחודש.
למידע נוסף על השוואה בין Shopify ו- WooCommerce.
6. PrestaShop
עבור תכונות מסחר אלקטרוני פשוטות כגון עגלת קניות ותשלום, זמינה גרסה חינמית של PrestaShop. עם זאת, תצטרך למצוא ספק אירוח.
הגרסה בתשלום של הפלטפורמה מגיעה עם אירוח, התקנת חנות ותמיכה במפתחים.
משך ניסיון חינם: 14 ימים.
מחיר: חינם.
ערוצי מכירה משולבים: כן.
תכונות האפליקציה לנייד: לא.
נקודת מכירה: שילובים של צד שלישי זמינים.
7. מרווח מרובע
גרור ושחרר בונה אתרים Squarespace כולל ממשק ידידותי למשתמש ותכונות מסחר אלקטרוני.
עם זאת, כפלטפורמה ליצירת אתרים במקום תוכנת מסחר אלקטרוני ייעודית, חסרים כלים מסוימים. יש רק שני שילובי תשלום, למשל.
יתרון אחד של Squarespace הוא תכונות מעקב המלאי שלו. אתה יכול גם לשדרג את התוכנית שלך למכירת מוצרי מנוי.
משך ניסיון חינם: 14 ימים.
מחיר: $28-$52 לחודש עבור תוכניות מסחר, תלוי בתכונות הכלולות.
ערוצי מכירה משולבים: כן.
תכונות האפליקציה לנייד: כן.
נקודת מכירה: כן.
💡הוסף את לחצן הקנייה של Shopify לאתר Squarespace שלך תמורת 5$ לחודש.
למידע נוסף על ההשוואה בין Shopify ו- Squarespace.
8. GoDaddy
GoDaddy הוא מוכר דומיינים ידוע שמציע גם בונה אתרי מסחר אלקטרוני. הוא משתמש בבינה מלאכותית של עיצוב כדי להאיץ את עיצוב האתר, תוך שימוש במידע שאתה מספק לבניית אתר מותאם אישית.
למרות שאתה יכול להתחיל לעבוד מהר עם GoDaddy, יש מגבלות למספר המוצרים שאתה יכול למכור דרך הפלטפורמה. אז אם אתה רוצה להגדיל את החנות שלך, GoDaddy היא לא תוכנת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר.
משך ניסיון חינם: 30 יום.
מחיר: $11.99–$20.99 לחודש, תלוי בתכונות הכלולות.
ערוצי מכירה משולבים: כן.
תכונות האפליקציה לנייד: כן
נקודת מכירה: כן.
למידע נוסף על השוואה בין Shopify ו-GoDaddy.
9. וולוציה
Volusion היא תוכנת מסחר אלקטרוני נוספת שהחלה את דרכה כבונה אתרים בסיסית ומאז הרחיבה את הפונקציונליות שלה כדי להתאים למכירה מקוונת. בעוד שאתה צריך להירשם ולשלם עבור שם דומיין דרך צד שלישי, Volusion כולל אירוח אתרים בתוכניות שלה.
ל-Volusion תכונות מסחר אלקטרוני בסיסיות כגון עיבוד הזמנות, חיוב חוזר, מעקב מלאי וקידום מוצרים קשורים. אתה יכול גם ליצור ולנהל חשבונות לקוחות ולהוסיף מיסים.
עם זאת, אפשרויות ההתאמה האישיות מוגבלות, במיוחד בעת שינוי תבניות אתר. ברגע שהסוחרים מגיעים לשלב מסוים של צמיחה, ייתכן שהם ירצו לשדרג לפלטפורמת מסחר אלקטרוני עם מגוון רחב יותר של כלים.
משך ניסיון חינם: 14 ימים.
מחיר: $29-$299 לחודש, תלוי בתכונות הכלולות.
ערוצי מכירה משולבים: כן, באמצעות הרחבות.
תכונות אפליקציה לנייד: כן, באמצעות הרחבות.
נקודת מכירה: כן.
10. אמזון
בעוד שאמזון ידועה בעיקר כשוק צד שלישי לקידום ומכירת מוצרים, היא גם מאפשרת לסוחרים ליצור חלונות ראווה ממותגים של אמזון. זה נותן לחברות מסחר אלקטרוני קהל עולמי של מיליונים – למרות שאמזון נשארת בשליטה על התוכן שלך וגובה עמלות על כל מכירה.
יצירת חנות אמזון היא דרך מצוינת להשלים את ערוצי המכירה הקיימים שלך. ככל שתגיע ללקוחות חדשים ותבנה מודעות למותג, הקונים יעברו לחנות המקוונת העצמאית שלך כדי שתוכל להימנע מהעמלות וההגבלות הקשורות לאמזון.
משך ניסיון חינם: אין ניסיון חינם.
מחיר: $39.99 לחודש בתוספת עמלות הפניה נוספות.
ערוצי מכירה משולבים: שלב את אמזון בחנות Shopify שלך.
תכונות האפליקציה לנייד: כן.
נקודת מכירה: לא.
11. Shift4Shop
בעבר 3dcart, Shift4Shop מציע תוכנת מסחר אלקטרוני בחינם לעסקים שמעבדים מינימום של $500 לחודש באמצעות כלי התשלום של Shift4Shop. סוחרים שמרוויחים פחות או מעדיפים להשתמש בעיבוד תשלומים ב-PayPal משלמים $29 לחודש.
ל- Shift4Shop אין פונקציונליות נרחבת של מסחר אלקטרוני, אבל אתה יכול להגדיר קניות מקוונות עבור העסק שלך במהירות, עם תבניות אתר רבות. אתה יכול להשתמש ב-API שלו כדי לשלב את החנות שלך עם אפליקציות של צד שלישי.
מחיר: חינם לעסקים שמעבדים מינימום של $500 לחודש באמצעות עיבוד תשלומים Shift4, או $29 לחודש באמצעות עיבוד תשלומים ב-PayPal.
ערוצי מכירה משולבים: כן.
תכונות האפליקציה לנייד: כן.
נקודת מכירה: שילובים של צד שלישי זמינים.
תכונות שצריך לחפש בפתרון מסחר אלקטרוני
תמחור
אתה יכול להשתמש בתוכנת מסחר אלקטרוני כדי להשיק עסק מקוון עם מעט כסף. אבל העלויות יגדלו ככל שתבצע מכירות, תתחיל לשווק ותדרוש תכונות מורכבות יותר.
לפי ניתוח Shopify, רוב העסקים הקטנים מוציאים בסביבות 40,000 $ בשנה הראשונה, כאשר 9% מוקצים לצרכים עסקיים מקוונים.
סוחרי Shopify מוציאים בממוצע $38,000, בעוד שסוחרים שאינם Shopify מוציאים כ-$41,000:
לוקח זמן לייצר תשואה על ההשקעות העסקיות שלך. אז חשוב לבחור בתוכנת מסחר אלקטרוני שלא תאכל את כל התקציב שלך – אבל עדיין יש לה את כל הכלים שאתה צריך כדי להגדיל את העסק שלך. שקול את העמלות החודשיות ואת עמלות שער התשלום שתשלם עבור כל עסקה.
בעוד שתוכנת המסחר האלקטרוני הזולה ביותר עשויה להיראות מפתה, יש עוד שצריך לקחת בחשבון. במקום להתמקד במקום שבו נמצא העסק שלך עכשיו, חשבו על הפעילות העתידית שלכם ומצאו תוכנת מסחר אלקטרוני שיכולה להתאים אתכם.
מדרגיות ושימושיות
דבר ראשון: תוכנת המסחר האלקטרוני שלך חייבת להתאים לכישורים הטכניים שלך.
אם אתה מתכנת, ייתכן שאתה מחפש תוכנת מסחר אלקטרוני בקוד פתוח לשליטה מרבית באתר האינטרנט שלך. עם זאת, עבור רוב האנשים, ממשק נגיש הוא חובה.
תזמן הדגמה או התחל ניסיון חינם כדי להבטיח שעקומות הלמידה אינן תלולות מדי.
חשוב גם לשקול כיצד תוכנת המסחר האלקטרוני שלך תשתלב עם אלמנטים מורכבים יותר של העסק שלך, כגון ניהול מלאי וחשבונאות.
כשאתה בוחר בתוכנת מסחר אלקטרוני, חפש כלי ניהול עסקיים שנבדקו היטב לצד תכונות של בניית חנויות. זה ימנע בעיות הגירה כאשר הפעילות שלך תגדל.
נניח שאתה מתכנן להתרחב לקמעונאות פיזית. תרצה תוכנת מסחר אלקטרוני עם תוספות, פלאגינים ואינטגרציות כדי לתת לך תכונות מכירה אישית – כמו Shopify POS.
💡 Shopify POS מסנכרנת באופן מיידי את נתוני המלאי והמכירות שלך, כך שתמיד יש לך מידע עדכני.
קופה יעילה
קופה נטולת חיכוכים תעשה הבדל מדיד בשיעור ההמרה שלך. כיזם מסחר אלקטרוני, אחת מהעדיפויות שלך צריכה להיות חווית תשלום קלה ומאובטחת לקונים להשלים את הרכישה.
תכונות התשלום הרצויות כוללות אפשרויות תשלום מוכרות כמו ארנק Google ו-PayPal, כמו גם את היכולת לאסוף פרטי לקוחות לשימוש עתידי.
אם אתה משתמש ב-Shopify, Shop Pay מגדיל את מהירות התשלום פי ארבעה. אתה יכול גם למנף אינטגרציות של Shopify, עם יותר מ-100 שערי תשלום כדי להתאים למספר שיטות תשלום ומטבעות.
התאמה אישית
רוב חנויות המסחר האלקטרוני חולקות תכונות כמו דפי פרטי מוצר ועגלות קניות. אבל עבור פונקציות מתקדמות יותר, ומראה ותחושה ייחודיים, מצא תוכנת מסחר אלקטרוני עם אפשרויות התאמה אישית.
חפש פלטפורמה שמציעה לא רק מגוון נושאים ותבניות, אלא גם מאפשרת התאמה אישית עמוקה יותר. זה יכול לכלול את היכולת לשנות צבעים, גופנים ופריסות, או אפילו להוסיף קוד מותאם אישית לשינויים מתקדמים יותר.
ל- Shopify, למשל, יש ערכות נושא הניתנות להתאמה אישית עבור חלון ראווה ממותג בעיצוב מקצועי. בעלי חנויות עם כישורי מפתח יכולים ליצור תבניות משלהם באמצעות Liquid, שפת תבניות בקוד פתוח. לשליטה מלאה, אתה יכול להפריד את הקצה הקדמי של החנות שלך מתוכנת המסחר האלקטרוני של Shopify.
אינטגרציה עם כלים אחרים
אם תוכנת המסחר האלקטרוני שלך לא יכולה להתחבר בקלות לשירותים אחרים, העסק שלך הופך מוגבל לתכונות ולערוצים המקוריים של התוכנה שלך. זה יכול להיות בסדר אם החנות שלך רק נפתחה, אבל ככל שתגדל, סביר להניח שתצטרך להשתמש בכלים של צד שלישי.
לדוגמה, אולי תצטרך לחבר את החנות שלך ל-marketplaces כדי שתוכל לסנכרן מכירות ומלאי בפלטפורמות כמו אמזון ו-eBay. לחלופין, אולי תרצה להוסיף צ'אט בוט המופעל בינה מלאכותית כדי לענות על שאלות הקונים בשידור חי בזמן שהם גולשים באתר שלך.
רוב תוכנות המסחר האלקטרוני הפופולריות מחזיקות חנויות אפליקציות כדי להקל על האינטראקציות הללו, שבהן מפתחים יכולים לבנות ולמכור אינטגרציות רשמיות. Shopify, למשל, משתלבת עם יותר מ-8,000 אפליקציות ב-App Store שלה, מה שמקל על חיבור החנות שלך לכלים מובילים.
תכונות אופטימיזציה למנועי חיפוש
אופטימיזציה למנועי חיפוש עוזרת להניע תנועה אורגנית לאתר שלך. כאשר החנות המקוונת שלך מותאמת לחיפוש, אתה תופיע בתדירות גבוהה יותר בדפי תוצאות של מנועי החיפוש, מה שמגביר את הנראות והתנועה.
מעבר למילות מפתח ומטא נתונים, מנועי החיפוש שוקלים גם את הרלוונטיות של נושא לתחום המומחיות של האתר שלך. האלגוריתם של גוגל יקבע עד כמה התוכן שלך סמכותי על ידי בדיקת מי מקשר לדפי האינטרנט שלך.
כדי לסייע באופטימיזציה של התוכן שלך, בחר בתוכנת מסחר אלקטרוני עם תכונות SEO, כגון היכולת לתמרן מטא נתונים, להגביר את מהירות טעינת העמודים ולדחוס את התמונות שלך.
לדוגמה, עם תוכנת המסחר האלקטרוני של Shopify, עיצוב התמונות של Google WebP מגיע מובנה כדי לגרום לתמונות להיטען ב-30% מהר יותר.
אחסון אתרים
אירוח אתרים הוא מרכיב בסיסי בפיתוח אתרים. מארחים מאחסנים את המידע והתוכן מהאתר שלך במסד נתונים נגיש לציבור של שרתים. כל אתר מתארח בשרת של ספק אירוח אתרים. תוכנות מסוימות למסחר אלקטרוני מציעות אירוח אתרים מובנה, בעוד שאחרות דורשות פתרון חיצוני.
אם אתה משתמש בתוכנת מסחר אלקטרוני בפלטפורמה מתארחת, הפתרון שלך פשוט. לא תצטרך לחפש פתרון של צד שלישי או לשלם עמלות נוספות. אם אתה משתמש ב-Shopify, אירוח אתרים מגיע בחינם עם כל תוכנית.
מכירה רב ערוצית
הגבול בין מסחר פיזי לדיגיטלי מיטשטשים. אפילו חנויות אמא ופופ מאמצות כיום גישה רב-ערוצית. אתה צריך תוכנת מסחר אלקטרוני המאפשרת מכירה במדיה חברתית, אתרים וחנויות פיזיות, במקום להגביל אותך לערוץ ספציפי.
Shopify פועלת כמרכז פיקוד עסקי, ומסנכרנת בזמן אמת נתוני מכירות מקוונים ונתוני מכירות אישיים. אתה יכול לקדם ולמכור במספר ערוצים מתוך Shopify, כולל שווקים של צד שלישי כמו אמזון וסיטונאי.
תמיכת לקוחות
לא משנה כמה טובה תוכנת המסחר שלך, יהיו מקרים שבהם תזדקק לתמיכה כדי לתקן בעיה או לבנות תכונה חדשה לחנות המקוונת שלך. לכן מומלץ לבחור בתוכנת מסחר אלקטרוני עם תמיכת לקוחות חזקה.
חפש ספקים המציעים תמיכה באמצעות ערוצים מרובים, כגון טלפון, דואר אלקטרוני וצ'אט חי. כמו כן, שקול את האיכות של משאבי עזרה עצמית, כמו בסיסי ידע ומדריכים. פורום קהילה פעיל יכול להיות מקור מידע מצוין.
מדוע חנות מקוונת צריכה תוכנת מסחר אלקטרוני
תוכנת מסחר אלקטרוני היא עמוד השדרה של כל חנות מקוונת. זה המנוע שמניע את העסק שלך, ומאפשר לך לנהל מוצרים, לקבל תשלומים ולעקוב אחר הזמנות.
הנה הסיבה שהחנות המקוונת שלך צריכה תוכנת מסחר אלקטרוני:
התקנה קלה של החנות
רוב בעלי החנויות אינם מעוניינים להשתמש בקוד כדי לתכנת אתר מסחר אלקטרוני.
פלטפורמות מסחר אלקטרוני דרך ללא קוד ליצור ולתחזק חנות מקוונת. הודות לממשקים אינטואיטיביים ופונקציונליות של גרירה ושחרור, אתה יכול לעצב את החנות שלך, להוסיף מוצרים ולהגדיר אפשרויות תשלום עם כישורי מחשב בסיסיים.
זה אומר שאתה יכול להפעיל את חנות המסחר האלקטרוני שלך במהירות בעצמך – אין צורך לשכור עזרה נוספת.
עיבוד תשלומים
מפתחי תוכנת מסחר אלקטרוני משקיעים מיליוני דולרים כדי ליצור חוויות תשלום בעלות המרה גבוהה. השימוש במעבדי תשלומים אלה מגדיל את הסיכוי שהלקוחות שלך יצליחו לבצע צ'ק אאוט ולא ינטשו את העגלה שלהם.
מעבדי תשלומים של תוכנות מסחר אלקטרוני מאפשרים ללקוחות לשלם באמצעות מגוון אפשרויות, ועוזרים לשמור על אבטחת המידע של הלקוחות – יתרון שגורם למותג שלך להיראות אמין יותר כשאתה מוכר באינטרנט.
ניהול הזמנות
ניהול הזמנות יעיל הוא חיוני לשמירה על שביעות רצון הלקוחות.
תוכנת מסחר אלקטרוני עוזרת לך לעקוב אחר הזמנות מרגע ביצוען ועד למסירה, ומספקת עדכונים ללקוחות לאורך הדרך.
עם ניהול הזמנות אוטומטי, קל יותר לבדוק את רמות המלאי ולעבד החזרות.
אופטימיזציה של חווית הלקוח
שימוש בתוכנת מסחר אלקטרוני לבניית החנות המקוונת שלך גם מקל על יצירת חווית גלישה מספקת.
שילוב של ערכות נושא בעיצוב מקצועי וחלק אחורי מהונדס היטב מביאים לחנויות עם ניווט קל, זמני טעינה מהירים ותהליך תשלום חלק – בין אם אתה קונה במחשב שולחני או בנייד.
מעבר לשיפור חווית הקנייה, אתר בעל תחושת פרימיום תורם לתחושת מקצועיות ואיכות למותג שלך.
אנליטיקה ודיווח
הבנת הלקוחות שלך וההתנהגות שלהם עוזרת לחנות שלך לצמוח בצורה יעילה יותר.
רוב תוכנות המסחר האלקטרוני מגיעות עם כלי ניתוח ודיווח מובנים המספקים תובנות לגבי הרגלי הקנייה של הלקוחות שלך, מוצרים פופולריים, מגמות מכירות ועוד.
אבטחה ותאימות
בעולם המסחר האלקטרוני, האבטחה היא מעל הכל. לקוחות צריכים להרגיש שהמידע האישי שלהם בטוח בעת קניות באתר שלך.
שימוש בתוכנת מסחר אלקטרוני פופולרית היא דרך פשוטה לשמור על החנות המקוונת שלך תואמת לתקני האבטחה והתקנות העדכניים ביותר, כגון PCI DSS (תקן אבטחת מידע בתעשיית כרטיסי תשלום).
להגיע לבסיס לקוחות גלובלי
עם חנות לבנים, טווח ההגעה שלך נקבע בעיקר על פי המיקום שלך. עברו לאינטרנט באמצעות תוכנת מסחר אלקטרוני ותוכלו למכור מוצרים ברחבי העולם, 24 שעות ביממה.
רוב תוכנות המסחר האלקטרוני מגיעות עם תכונות לשיפור המכירות הבינלאומיות, כגון תמיכה מרובת שפות, המרת מטבעות ותמיכה במשלוח בינלאומי.
התחל למכור באינטרנט עם Shopify
בעת בחירת תוכנת מסחר אלקטרוני, זכור לשקול את הצרכים הנוכחיים והעתידיים שלך.
תוכנת המסחר האלקטרוני הנכונה היא לא רק בונה חנויות. זה אמור לספק תמיכה בכל העסק שלך – עכשיו וכאשר אתה גדל.
קרא עוד
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
כיצד מדען נתונים זה השתמש בחקר שוק כדי להשיק עסק פוריות מוצלח
13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
איך למצוא מוצר למכירה: 16 שיטות מוכחות
ערכות הנושא הטובות ביותר למסחר אלקטרוני של Shopify לחנות המקוונת שלך
רעיונות למוצרים: 17 מקומות למצוא מוצרים רווחיים
מעבר מ-Etsy ל-Shopify – סיפור העברת מסחר אלקטרוני
מהו עסק לייף סטייל וכיצד לפתוח אחד
שאלות נפוצות על תוכנת מסחר אלקטרוני
מהי תוכנת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר?
Shopify היא תוכנת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר. ל- Shopify יש רשימה נרחבת של כלים שיעזרו לך לנהל את העסק המקוון שלך ולייעל את התשלום שלך, עם תמיכת לקוחות 24/7 והגמישות לצמוח איתך.
מהם הסוגים העיקריים של תוכנות מסחר אלקטרוני?
ישנם שלושה סוגים עיקריים של תוכנות מסחר אלקטרוני: תוכנה כשירות (SaaS), פלטפורמה כשירות (PaaS) ופלטפורמות מקומיות. SaaS הוא מודל מבוסס מנוי שבו התוכנה מתארחת בשרת של צד שלישי והגישה אליו היא דרך האינטרנט. PaaS מספקת סביבה למפתחים לבניית אפליקציות ושירותים דרך האינטרנט. לבסוף, פלטפורמות מקומיות מותקנות ומופעלות בשרתים של החברה עצמה.
איך עובדת תוכנת מסחר אלקטרוני?
תוכנת מסחר אלקטרוני מחברת את כל המערכות המקוונות שלך בחלק האחורי כדי להבטיח שתוכל לקדם את האתר שלך, למכור מוצרים ולמלא הזמנות.
איך אני בונה אתר מסחר אלקטרוני?
בחר תוכנת מסחר אלקטרוני מהרשימה במאמר זה, הירשם לחשבון ועצב את אתר המסחר האלקטרוני שלך. התאם אישית את המראה והתחושה, הוסף מוצרים והגדר את תהליכי הקצה האחוריים לקופה והגשמה.
מאת אלכסנדרה שיהאן
עודכן לאחרונה ב-6 באוגוסט, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת אלכסנדרה שיהאן
6 באוגוסט 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ-Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)