טיפים לשיווק דיגיטלי

14 תוספי CRM הטובים ביותר לוורדפרס

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "name": name, "url": url }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'אין' : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

עם CRM, השיווק והמכירות הופכים להרחבה יותר מכיוון שהם מאפשרים לבעלי עסקים ולעובדים להיות פרודוקטיביים יותר. הנתונים מראים שחברות מגדילות את מכירותיהן בממוצע ב-29% רק על ידי שימוש בתוכנת CRM.

עם זאת, מציאת מערכת CRM שעובדת היטב היא קלה לשימוש ומשתלבת עם כל המערכות האחרות שלך יכולה להיות מסובכת. במיוחד בעסקים קטנים, שבהם התקציבים לפעמים מצומצמים, והדרישות מחמירות, חיוני למצוא את ההתאמה הנכונה.

ל-CRM יש מספר רב של פונקציות. בתוך עסק, אתה יכול להשתמש בו לפעולות כגון:

  • אחסן את כל הנתונים על לקוחות ולקוחות פוטנציאליים
  • פנה למבקר באתר ונסה להמיר אותו ללקוח
  • צור קשר עם לקוחות נאמנים כדי ליידע אותם על הנחות ומבצעים
  • עקוב אחר אינטראקציות עם לקוחות כדי שתוכל לתכנן את אסטרטגיית המכירה שלך

ללא CRM, כל זה קשה להפליא ונתון לטעויות.

התאם אישית את WordPress CRM שלך ובנה לוח מחוונים מותאם אישית עם Elementor

למה אתה צריך לחבר את ה-CRM שלך לוורדפרס

CRM צריך להשתלב בצורה חלקה עם המערכות הפועלות כעת בתוך העסק. בראש ובראשונה, זה צריך להשתלב עם מערכת ניהול התוכן שלך. מערכות ניהול תוכן הן עמוד השדרה של איסוף פרטי קשר. וכאשר אתה מחבר CRM ל-CMS שלך, אתה יכול לאחסן את המידע הזה כדי להבין טוב יותר את האינטראקציות שלהם עם העסק שלך.

תחשוב על זה כך: מבקר מבקר בדף מוצר באתר שלך. הוא או היא ממלאים טופס המבקש את שמם, מספר הטלפון וכתובת האימייל שלהם. לאן הולך כל המידע הזה?

יש לך את זה – זה נכנס ל-CRM. משם, צוות המכירות שלך יכול לראות את המידע הזה בקלות ולהתקשר למבקר כדי לברר יותר על מה שהוא חיפש. לחלופין, הם יכולים להודיע להם על הנחה רגישה לזמן על המוצר שהם רק גלשו. במכירות, התזמון הוא הכל.

מערכת ניהול התוכן הפופולרית בעולם היא וורדפרס. וורדפרס רב תכליתית וניתנת להתאמה אישית היא מנוע תוכן רב עוצמה, וכ -35% מכל אתרי האינטרנט בעולם משתמשים בו.

כיום, אתה יכול בקלות לחבר את ה-CRM שלך לוורדפרס באמצעות תוסף. במאמר זה, נסקור כמה מתוספי CRM שעובדים היטב עם וורדפרס.

14 מערכות ה-CRM הטובות ביותר לשימוש עם וורדפרס

תוֹכֶן הָעִניָנִים

ישנן אפשרויות רבות לתוספי וורדפרס CRM, אך מעטים מסוגלים לעמוד בכל הסטנדרטים שעסק קטן עשוי לחפש. ברשימה שלנו יש רק את התוספים הטובים ביותר לאתר הוורדפרס שלך.

רוב הכלים הללו מציעים יותר מסתם פתרון CRM. אתה עשוי לגלות ש-CRM כולל גם אוטומציה של שיווק, שירות לקוחות ואפילו תכונות בינה עסקית.

1. HubSpot CRM

Wp-Contacts-Screen

HubSpot היא אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר עבור CRM, מכירות, שיווק ושירות לקוחות. למעלה מ-100,000 עסקי וורדפרס כבר משתמשים בתוסף הזה לניהול תקשורת הלקוחות שלהם. היתרון הגדול ביותר בשימוש ב- HubSpot הוא שיש לו למעלה מ-300 אינטגרציות מקוריות (ואלפים נוספים דרך Zapier). זה עושה את זה סביר שהוא ישחק יפה עם מערכות רבות אחרות בעסק הקטן שלך, לא רק עם וורדפרס.

אתה יכול להשתמש בתוסף HubSpot WordPress מבלי לנווט הרחק מממשק וורדפרס. הוא מותקן במהירות ומוסיף תכונות רבות לוורדפרס: ניהול אנשי קשר, שיווק בדוא"ל, ניהול מודעות, צ'אט חי ובוטים, טפסים ואפילו ניתוח.

עם HubSpot, אתה יכול לראות כיצד אנשי הקשר שלך מתקשרים עם החברה שלך. התוסף יראה לך צפיות בדפים, הגשת טפסים, שיחות צ'אט בשידור חי, התקשרויות בדוא"ל ועוד בציר זמן יפה ליצירת קשר.

יתרונות HubSpot WordPress CRM:

  • השתמש ב- HubSpot ישירות בתוך וורדפרס, הודות לתוסף HubSpot WordPress
  • מעקב אחר פעילות באתר שלך: הצג את מספר ההגשות של טופס יצירת קשר, צפיות בדפים
  • הפעל הודעות דוא"ל מעקב שיווק ומכירות אוטומטיות
  • בונה טפסים בחינם לאתר שלך
  • צ'אט חי ובוטים לשיחה
  • לוח מחוונים עם מדדי שיווק למעקב אחר היעדים שלך

התוסף HubSpot WordPress ניתן להורדה בחינם כאן.

2. WooCommerce CRM

Woocommerce-Crm

אם יש לך חנות WooCommerce באתר האינטרנט שלך, אתה יכול לבחור בתוסף CRM עם אותו שם. למנהל קשרי לקוחות של WooCommerce יש את כל הכלים הדרושים לניהול הלקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלך.

יתרונות WooCommerce CRM:

  • יומן שיחות ומיילים עם לקוחות
  • שלח אימיילים בכמות גדולה ללקוחות
  • צפה בפעילות הלקוחות בדף ההזמנות
  • צור קבוצות לקוחות לקמפיינים שיווקיים ספציפיים
  • לכיד מידע עסקי לניתוח לקוחות פוטנציאליים
  • עקוב אחר התקדמות המכירות שלך, מהפניה לסגירת לקוח
  • WooCommerce CRM משתלב עם מנויי WooCommerce, כך שתוכל ליצור ולהציג מנויים

3. CRM זריז

Agilecrm

Agile CRM מציע פלטפורמת שיווק ומכירות פונקציונלית להפליא. AgileCRM מאפשר לך לעקוב אחר המבקרים באתר האינטרנט שלך, כמו גם לתקשר איתם, להמיר אותם לאנשי קשר. ברגע שהם נמצאים ברשימת אנשי הקשר שלך, תוכל לכלול אותם בקמפיינים שיווקיים.

התוסף של וורדפרס כולל טלפוניה, מעקב אחר מכירות, ניתוחי אינטרנט ומיילים דו-כיוונים. דוא"ל דו-כיווני מאפשר למשתמשים להגיב הן לתקשורת ביוזמת המשתמש והן להודעות דוא"ל אוטומטיות.

יתרונות CRM זריזים:

  • תהליך שיווק, מכירות ושימור לקוחות אוטומטיים
  • עורך גרור-שחרור פשוט עבור מסעות הפרסום השיווקיים שלך
  • מערכת למעקב וניקוד לידים באופן אוטומטי.
  • התקשר, אימייל או צייץ לאיש קשר מאותו עמוד.
  • שומרת תיעוד מפורט של כל המידע והיסטוריית המגע של הלקוחות בעמוד אחד
  • יאחסן ויעקוב אחר נתוני לקוחות מאפליקציות עסקיות אחרות.

4. קפסולה CRM

Capsulecrm

Capsule CRM היה מועדף על משתמשי וורדפרס מאז 2009, והוא הולך וגדל בפופולריות. זה מאפשר לך ליצור רשומות של אנשי קשר ומשימות כדי לעקוב אחר איש הקשר החדש.

ל- CapsuleCRM יש ממשק אלגנטי מאוד וקל לשימוש. אתה יכול לראות הכל על אנשי הקשר שלך במסך אחד, כמו הערות, מסמכים ואימיילים ששלחת להם.

יתרונות קפסולה CRM:

  • רשימות פילוח לקמפיינים שיווקיים המיועדים לאנשי קשר ספציפיים
  • תיוג פונקציונליות כך שליד יוכל להפוך ללקוח, ספק או יותר
  • יכול לייבא אנשי קשר מ-Outlook, Gmail או גיליונות אלקטרוניים. מאפשר גם ייצוא רשימות
  • מאפשר לך לעקוב אחר משימות ומועדים בתוך צינור מכירות ויזואלי
  • תכונות ניהול פרויקטים פשוטות: מאפשרות לך להקצות משימות, לתקשר עם הצוות שלך ולעקוב אחר הביצועים שלהן

5. Zoho CRM

Zohocrm

Zoho CRM הוא אחד התוספים הפופולריים ביותר בשוק, עם למעלה מ-150,000 משתמשים בכל רחבי העולם. זהו אולר שוויצרי עבור צוותי מכירות ושיווק, כולל תכונות כמו דואר אלקטרוני, טלפוניה, צ'אט חי, אפילו פורטלים בשירות עצמי ושיחות ועידה בווידאו. תקשורת רב-ערוצית בהישג ידך.

פונקציות המעקב המתקדמות מסתכלות על מחזור המכירות שלך מהפניה לסגירת העסקה ומדגישות את הביצועים או החריגות של משפכי השיווק שלך. יתר על כן, הוא כולל פונקציות מכירות חיזוי, המאפשרות לנציגי מכירות לדעת מתי וכיצד ליצור קשר עם הלידים הטובים ביותר שלהם.

היתרונות של Zoho CRM:

  • אוטומציה של תהליך טיפוח לידים, עם יכולת התאמה אישית
  • לוח המחוונים לדיווח עוקב אחר ביצועים ומגמות עבור ההמרות שלך
  • תכונות ניהול פרויקטים כגון התראות, תזכורות משימות והצעות
  • פונקציות מכירות חזויות מראות לצוות המכירות שלך את הזמנים הטובים ביותר ליצור קשר עם לידים

6. WP ERP

Wp-Erp-Crm

מודול WP ERP הוא תוסף קוד פתוח לעסקים קטנים המעוניינים לצמוח. WP ERP CRM מאפשר מעקב מלא של מעורבות לקוחות וכולל גם כלים לניהול פרויקטים כדי לראות איך הצוות שלך עובד. התוסף גם מאפשר לך לעקוב אחר האינטראקציות שלך עם לקוחות B2B וליצור מספר אנשי קשר עבור כל חשבון.

ל-CRM יש ממשק פשוט שבו אתה יכול לראות את כל אנשי הקשר שלך, כמו גם את הפגישות הקרובות שלך עם לקוחות. לוח המחוונים בנוי כדי להקל על חיי נציגי המכירות בכך שהוא מאפשר להם לראות מיידית אילו לידים ואנשי קשר נמצאים בראש סדר העדיפויות של היום.

אתה יכול להקליט שיחות, פגישות, דואר אלקטרוני ו-SMS ששלחת ללקוחות שלך ולהקצות משימות לסוכנים.

יתרונות WP ERP CRM:

  • נהל ועקוב בקלות אחר הפעילויות היומיומיות של נציג המכירות שלך בלוח מחוונים
  • קבץ אנשי קשר ותייגו אותם כלידים, הזדמנויות, לקוחות או מנויים
  • עבוד על לקוחות ה-B2B שלך ומצא אנשי קשר לפי חברה
  • ראה את כל הפעילויות עבור כל איש קשר: אימייל, שיחות, SMS, הערות ועוד
  • קבע פגישות בקלות והציץ בלוח השנה שלך כדי להתכונן אליהן
  • פלח קבוצות אנשי קשר עבור מסעות פרסום בדוא"ל בכמות גדולה

7. DX Sales CRM

Dx-Sales-Crm

DX sales CRM הוא תוסף של Devrix המאפשר לבעלי עסקים קטנים לנהל את העסקאות שלהם ישירות מלוח המחוונים של וורדפרס. התוסף תומך בנתונים על חברות, לקוחות ופרויקטים, ויש לו לוחות מחוונים מותאמים אישית למעקב אחר הפעילויות החשובות לעסק שלך.

יתרונות DX Sales CRM:

  • אוטומציה שיווקית מחוץ לקופסה
  • לכוד ואחסן מידע על כל אנשי הקשר והחשבונאות שלך
  • אחסן מידע לחברות כגון איש קשר ראשי, סוג, תעשייה, גודל ועוד
  • עקוב אחר עסקאות כפרויקטים, מחבר אותן ללקוחות ולחברות לפי הצורך
  • דיווח מכירות וניהול צנרת
  • מאגר ידע להעצמת צוות המכירות שלך

8. WP-CRM של Usability Dynamics

Wp-Crm-Ud

WP-CRM מאת Usability dynamics הוא תוסף קוד פתוח לוורדפרס המאפשר לך לאחסן, לארגן ולנתח נתונים על הלקוחות שלך. יש לו את הפונקציונליות ליצור טפסים עם שדות מותאמים אישית, כמו גם לנהל תקשורת עם לקוחות.

יתרונות WP-CRM על ידי Usability Dynamics:

  • נהל וארגן את המידע של איש הקשר שלך
  • אחסן את אנשי הקשר שלך ב-CRM כמשתמשי וורדפרס
  • ייצא את המשתמשים שלך כקובצי CVS
  • עקוב אחר הפעילויות של המשתמש שלך
  • ניהול זכויות ניהול של משתמשים
  • נתח נתונים באמצעות תרשימים דינמיים המציגים תכונות נתונים
  • הודעות קבוצתיות וניהול הודעות
  • שילוב תוסף WP-Invoice.

9. אפס BS CRM

Zero-Bs-Crm

Zero BS CRM הוא בדיוק מה שמו מציין – תוסף ללא BS לוורדפרס שיעזור לך לנהל את אנשי הקשר שלך ולתקשר עם לקוחות. הם עובדים על העיקרון שפשוט יותר הוא טוב יותר וש-CRM לא צריך להיות מורכב ויקר מדי כדי להפיק תוצאות.

לתוסף יש ממשק מעוצב להפליא עם לוח מחוונים המאפשר לך לראות, במבט חטוף, כמה לידים נמצאים במשפך המכירה שלך בכל עת ובאיזה שלב הם נמצאים. אתה יכול לשלוח הצעות מחיר, חשבוניות ולנהל עסקאות ישירות מהמכשיר שלך. לוח המחוונים של וורדפרס.

ה-CRM בונה פרופילי פעילות עבור אנשי הקשר שלך על ידי מתן אפשרות לנציגי מכירות לתייג לקוחות עם מאפיינים מפורטים. באמצעות המידע הזה, תוכלו לבנות פלחים שיקלו על השיווק לכל קהל בהתאם לצרכים הייחודיים שלו. עבור כל לקוח, תוכל לראות ציר זמן של פעילויות כגון מיילים, שיחות או עסקאות.

תכונה ייחודית אחת של Zero BS CRM היא שהוא מתארח בעצמו, מה שאומר שמשתמשים הם הבעלים של הנתונים שלהם. בדרך זו, הם יכולים לנהל את האבטחה שלהם ולהגן על עצמם מפני פרצות מידע.

אפס תכונות BS CRM:

  • אחסן, נהל ועקוב אחר אנשי הקשר שלך
  • תייג ופלח את הלקוחות שלך על סמך התכונות הייחודיות שלהם
  • מצב B2B התומך בחברות עם מספר אנשי קשר וטבלאות מס
  • מוכן לנייד וכולל שפות ומטבעות שונים
  • לוח מחוונים הניתן להתאמה אישית עם מדדים כדי להראות את הצמיחה בצנרת המכירות שלך
  • כתוב ושלח הצעות וחשבוניות ישירות מה-CRM שלך
  • משתלב עם מספר תוכנות, כגון Gravity Forms ו-PayPal

10. vCita

Vcita Crm 14 Best Crm Plugins For Wordpress 1

vCita CRM הוא תוסף לניהול לקוחות המאפשר לבעלי עסקים לאחסן ולנהל אנשי קשר תוך כדי תנועה, בממשק אחד אלגנטי ופשוט. עם vCita, אתה יכול לקבל מבט ממעוף הציפור על כל מה שחשוב באיש קשר: היסטוריה, פגישות, תשלומים, חשבוניות ושיחות אחרות.

vCita גם מאפשרת שיתוף פעולה קל לצוות שלך, ומגדילה את פרודוקטיביות המכירות. אתה יכול להקצות ללקוחות פגישות ובקשות נכנסות לצוות שלך. התקשורת עם הלקוחות הופכת להרבה יותר קלה עם מעקבים לאחר הפגישה ותזכורות אוטומטיות לפגישות.

יתרונות vCita CRM:

  • צור לידים עם ווידג'ט אתר ידידותי למשתמש
  • קמפיינים בדוא"ל ופונקציות שיווק ב-SMS
  • חיוב וחשבונית ישירות בוורדפרס, כמו גם תשלומים מקוונים
  • לוח שנה מקוון המאפשר ללקוחות להזמין פגישות ולבקש שירות

11. Maximizer CRM

Maximizer-Crm

Maximizer CRM היא תוכנה רב-תכליתית שנבנתה כדי לעזור לבעלי עסקים לשפר את היחסים עם הלקוחות שלהם. ל-CRM יש גרסאות המותאמות במיוחד עבור צוותי שיווק, מכירות או צוותי שירות לקוחות – כל אחת עם סט התכונות החיוניות הייחודיות שלה.

עבור צוותי שיווק, Maxizimer CRM מאפשר שיווק בדוא"ל, אינטגרציה של MailChimp ותבניות דוא"ל. זה מאפשר לך ליצור, לבצע ולעקוב אחר קמפיינים שיווקיים מלאים ולבצע אופטימיזציה של תוצאות עם תובנות על הפלחים שלך.

צוותי מכירות מקבלים דחיפה בפרודוקטיביות עם תוכניות פעולה שניתן לחזור עליהן – מה שמאפשר לנציגי מכירות לשלב שיטות עבודה מומלצות בפעילות היומיומית שלהם. הם יכולים לנהל את כל אנשי הקשר שלהם במקום אחד, כמו גם את כל הפרטים החיוניים כמו הערות, מסמכים ופעילויות. יתר על כן, הוא מאפשר ניהול צנרת מכירות להגדלת ההכנסות.

אפילו צוותי שירות לקוחות נהנים משימוש ב- Maximizer CRM, המתגאה בזמני פתרון מהירים יותר עבור מקרים.

יתרונות CRM למקסם:

  • שיווק בדוא"ל למיקוד רשימות וקמפיינים בטפטוף מרובי שלבים
  • תבניות דוא"ל ממותגות עם חתימות, כותרות עליונות ותחתונות מותאמות אישית
  • תבניות דואר אלקטרוני ושילוב MailChimp
  • ניהול צנרת מכירות התומך במטרה של צמצום מחזור המכירות
  • תוכניות פעולה לקידום שיטות עבודה מומלצות למכירות בצוות שלך
  • חיפושים מהירים לפי חברה ומספר תיק לתמיכה בשיחות מכירה
  • תכונות ניהול קשרי שותפים

12. CRM פחות מעצבן

Lessannoyingcrm

פחות מעצבן CRM היא תוכנה אחת שנבנתה עבור בעל העסק הקטן והעסוק מאוד. השם המפורש שלו מעיד על כמה קל לעבוד עם ה-CRM כדי להגיע ללקוחות. משתמשים יכולים לנהל אנשי קשר, לעקוב אחר לידים ולהתעדכן במעקבים.

עם ממשק פשוט וישיר, ה-CRM מציע תכונות כמו ניהול אנשי קשר, לוח שנה ומשימות, כמו גם ניהול לידים וצנרת.

יתרונות CRM פחות מעצבנים:

  • ראה את כל מה שאתה צריך לדעת על אנשי הקשר שלך במסך אחד
  • עקוב אחר יומן ואפליקציות ב-CRM שלך, וסנכרן עם יומן Google
  • דוח לידים הכולל סטטוס עדיפות, פרטי קשר והערות אחרונות שרשמת
  • גישה מכל מכשיר ותמיכה עם אבטחה, גיבויים ועדכונים של נתונים

13. טפטוף

Drip-Crm

Drip CRM היא פלטפורמה רבת עוצמה לאוטומציה של מכירות ושיווק המסייעת לבעלי עסקים בתחום המסחר האלקטרוני לשמור על לקוחותיהם קרובים. הוא כולל טונות של תכונות המאפשרות לך לנתח את הפעילות של המשתמש שלך, ללמוד מה הצרכים שלו ולדחוף החוצה תוכן שיוצר איתו קשר.

החוזק של Drip CRM טמון ביכולתו ליצור חוויות עוצמתיות ומותאמות אישית בקנה מידה שהופכות לקוחות פוטנציאליים ללקוחות נאמנים.

יתרונות Drip CRM:

  • עקוב וניתוח נתונים לגבי חנות המסחר האלקטרוני שלך
  • תייגו וזיהוי פעולות כדי לחשוף תובנות מהתנהגות המשתמש
  • פילוח משתמשים על סמך פעילות באתר, רכישות, מעורבות
  • ניהול תקשורת לקוחות באמצעות ערוצי שיווק מרובים.
  • אוטומציה של שיווק רב ערוצי

14. בתובנה

Insightly-Crm

Insightly CRM הוא תוסף המתמחה בניהול זרימת עבודה ואוטומציה, המאפשר לצוותי מכירות להיות יעילים יותר ביצירת קשר עם לקוחות. הוא כולל כלי לניהול פרויקטים, כמו גם תכונות אוטומציה שיווקית.

היתרון העיקרי בשימוש ב-Insightly הוא שצוותי מכירות B2B יכולים למפות אינטראקציות בתוך חשבונות כדי להבין טוב יותר את הקהל שלהם. פונקציונליות קישור הרשומות מאפשרת לך לקבוע במהירות מיהו מקבל ההחלטות ואת מי עוד הם מכירים בחברה.

Insightly גם ניתנת להתאמה אישית לתהליכים העסקיים שלך – אתה יכול להוסיף אובייקטים מותאמים אישית ל-CRM. כדי להשתמש בתוסף וורדפרס, עליך להוסיף טפסי אינטרנט של Insightly לאתר שלך, שילכוד מידע מהמבקרים באתר ויוסיף אותם ל-CRM.

יתרונות CRM של Insightly:

  • תקשורת אימייל עם פונקציות מעקב (קליקים, פתיחה ומשלוח)
  • אוטומציה של זרימת עבודה יוצרת תהליכים עסקיים מורכבים ומרובי שלבים
  • צור או עדכן רשומות, שלח התראות בדוא"ל והפק משימות עבור חברי הצוות
  • סנכרון מערכות חיצוניות מ-SAP, אורקל ואחרות
  • עקוב אחר נתוני לידים חשובים והצג ציר זמן של פעילות עבור כל איש קשר
  • נתב הפניות בזמן אמת לאדם הנכון, כך שנציגי המכירות עוקבים בזמן

בחירת תוסף CRM לוורדפרס

בין אם יש לך עסק של מסחר אלקטרוני או אתר הורדות וירטואליות, עם תקציב גדול או קטן, ברור שיש שפע של אפשרויות בכל הנוגע לתוספי וורדפרס. בחירת תוסף ה-CRM הטוב ביותר תהיה תלויה באינטגרציות והפונקציונליות החשובות ביותר עבורך ועבור צוות המכירות או השיווק שלך.

אנחנו חיים בזמנים מדהימים באמת. כל אחד יכול להקים עסק מכל מקום בעולם ולהצליח בנישה שלו. וזה נהדר שיש כל כך הרבה אפשרויות!

קרא עוד על כמה מהפלאגינים החינמיים הטובים ביותר לוורדפרס!

מאמרים קשורים

Back to top button