מחפש דוגמאות חכמות של דפי נחיתה? למד ממומחים כדי ליצור עיצובים טובים יותר של דפי נחיתה שמושכים – ומשמרים – את הלקוחות שאתה רוצה.
מאת אליז דופסון
26 בספטמבר 2024
הרושם הראשוני קשור ב-94% לעיצוב. כלומר, אם החוויה הראשונה של לקוח פוטנציאלי עם המותג שלך מתרחשת בדף נחיתה מבלבל, ייתכן שהוא לא יישאר בסביבה. למעשה, 48% מהמשתמשים מכנים את עיצוב האתר של העסק כגורם החשוב ביותר בקביעת האמינות של המותג – והם יכולים לעשות את השיפוט המהיר תוך 50 אלפיות שניות בלבד.
האמת היא שאפילו לחלק מהמותגים הגדולים בעולם יש עיצוב לא יעיל של דפי נחיתה. זו בעיה נפוצה – אבל אתה יכול לפתור אותה עם עיצוב אתר שמבוסס על הבנה מעמיקה יותר של קהל היעד שלך.
קדימה, למד ממומחים כיצד ליצור עיצובים טובים יותר של דפי נחיתה הממירים לקוחות פוטנציאליים ללקוחות, כולל 20 דוגמאות מעוררות השראה ממותגים שמצליחים לעצב דף נחיתה.
מה הופך דף נחיתה ליעיל?
דף נחיתה בדרך כלל עוקב אחר אותו מבנה, אך ישנם אלמנטים מסוימים שדפים בעלי ביצועים גבוהים שמים לב אליהם במיוחד.
תוכן בחלק העליון והקבוע
הקיפול הוא השטח בדף אינטרנט הנראה ללא גלילה, והוא שונה בהתאם למכשיר שמישהו משתמש בו, בין אם זה מחשב שולחני, טאבלט או מכשיר נייד, כולם משתנים בגודל המסך מדגם לדגם. בדרך כלל, הקיפול הוא 600 פיקסלים מהחלק העליון של חלון דפדפן.
לא כל המבקרים בדף הנחיתה שלך יגללו מעבר לחלק העליון של הדף במחשב שולחני או במכשירים ניידים. למעשה, רוב המבקרים באתר כנראה לא יגללו למטה בכלל.
התמקד בזרימת המידע על פני כל הדף במקום לעצב רק לחלק העליון והקבוע – בעצם כל מה שמשתמש יכול לראות בדף הנחיתה שלך מבלי לגלול מטה.
עותק של דף נחיתה
עותק טוב של דף נחיתה מורכב מהמילים בדף – כולל תיאורי מוצר, עותק של קריאות לפעולה, כותרות ומטא כותרת ותיאור. השתמש בכותרת מודגשת וממוקדת בבעיה כדי להתחיל את דף הנחיתה שלך.
שקול את קולו של הלקוח בעת כתיבת עותק דף הנחיתה שלך. שליחת ביקורות ומדיה חברתית, ושלב את המילים והביטויים שהקהל שלך משתמש בו בעותק של דף הנחיתה שלך.
זכור להציג הטבות במקום תכונות. לדוגמה, אם דף הנחיתה שלך מקדם כיסוי לטלפון עמיד למים, דבר על איך אנשים יכולים לצלם תמונות בזמן שחייה כאשר אתה מדגיש את דירוג ה-IP עמיד למים.
לבסוף, עותק משכנע נכתב מתוך מחשבה על קול המותג שלך. עקביות היא המפתח, גם כשמדובר במבצעים ומסעות פרסום ממוקדים.
דימויים וערכת צבעים
עיצוב דף הנחיתה שלך צריך להתייחס לצבעים ולגופנים, כמו גם שיהיה מקום לתמונות ממוקמות היטב. אנשים רבים מתחילים עם עותק דף הנחיתה שלהם ואז מפתחים את הנכסים החזותיים כדי להבטיח סינרגיה בין השניים. זכור, תמונות עשויות לכלול גם איורים וסרטונים בנוסף לתמונות המוצר.
ביקורות של לקוחות
אחד השינויים הקטנים והמשפיעים ביותר עזרא Firestone, מייסד Smart Marketer ומייסד שותף ומנכ"ל BOOM! מאת סינדי ג'וזף, שנעשה בקופסאות הקנייה בחנות Shopify שלו הוסיף המלצות של לקוחות בראש הקופסה במקום שם הפריט.
כך זה נראה:
הכללת הצעת מחיר למעלה בונה אמון, לא משאירה אנשים מחפשים ביקורות ונותנת ללקוחות שלך לדבר במקומך. רק ודא שאתה בוחר הצעות מחיר שמדברות ישירות לתועלת או נקודת כאב שכל מוצר פותר.
בנוסף, שקול לכלול חלק שלם המוקדש לביקורות הלקוחות שלך כדי שהקונים יוכלו לקרוא את נקודות המבט של אנשים אמיתיים שבאמת רכשו את המוצרים שלך. הקפד להציג לפחות כמה מהרעות והביקורות בטווח הביניים כדי שאחרים יוכלו להבין מה אנשים אוהבים ומה לא.
קריאה לפעולה
כל דף נחיתה צריך קריאה לפעולה (CTA) כדי להיות אפקטיבי. שלך צריך לגרום למשתמשים לבצע את הפעולה שאתה רוצה שהם יבצעו. בהתאם לדף הנחיתה שלך, ה-CTA יכול לומר משהו כמו "למידע נוסף", "קנה עכשיו" או "הירשם". ייתכן שתכלול כאן גם מידע על תמחור, אם רלוונטי.
אם אתה תוהה לגבי מיקום CTA, זה תלוי גם במה שהקהל שלך צריך. אתה תקבע זאת על סמך מיקום בדיקה כדי לראות מה מוביל לשיעור המרה טוב יותר. באופן כללי, תרצה לקבל CTA בחלק העליון והקבוע וכן בכל דף הנחיתה, תלוי באורך הדף.
20 דוגמאות לעיצוב דפי נחיתה
ברייטלנד
אוליפופ
נָתִיב
LUSH Cosmetics
נטפליקס
לִטחוֹן
האקדמיה ליוצרים
ג'ולי
אהרפס
כרטיסיות
מציצים
ConvertKit
יופי של כביש ג'ונס
תוכן BEAM
מחנה בסיס
מייב
כסף עם קייטי
אשף היוצר
תיאור
Shopify POS
1. ברייטלנד
האם אי פעם הוצגת בפרסום חדשותי? הצגת הלוגואים האלה בדפי הנחיתה שלך עם ציטוטים מהמאמרים הוא מה שניק שארמה, מנכ"ל Sharma Brands, מכנה "בר התרברבות". פרסומים אלה מוסיפים אמינות למותג שלך, והזכירתם מובילה לקונים שמחפשים מידע נוסף.
ברייטלנד, למשל, מוכרת שמן זית כתית מעולה מקליפורניה. הוא זכה לשבחים חיוביים מפרסומים כמו הניו יורק טיימסוהוול סטריט ג'ורנל , שבהם הוא משתמש לטובתו בעיצוב דף הנחיתה שלו.
2. אוליפופ
Olipop מוכרת משקאות מוגזים בריאים יותר עמוסים במרכיבים צמחיים ופרה-ביוטיקה לתמיכה במיקרוביום בריא. המותג משתמש בעותק מונחה תועלת כדי לטפל ישירות בהתנגדויות ("אבל כמה סוכר יש בסודה?") ולמצב את המשקה כתרופה לתשוקה עבור שותי סודה מושבעים שמחפשים דרך להיגמל.
אתה יכול לשכפל רעיונות אחרים של דפי נחיתה כגון טקסט ברור ומודגש, מידע מעמיק על המוצר (בגלילה), כוכבים עם ביקורת ממשית נחשבת לאמינות, כותרת קטנה שאינה שולטת בדף, אינטואיטיבית וקלה לביצוע. ניווט בפריסה וצילום מוצר נהדר.
3. נתיב
Path הוא סטודיו לעריכת תמונות וירטואלי עם חנות Shopify. היצע הליבה שלה הוא שירותי עריכת תמונות של מוצרים. אחד הערוצים שהוא משתמש בהם כדי לשווק ללקוחות פוטנציאליים ולהתחבר אליהם הוא אימייל. ל-Path יש דף נחיתה ייעודי להנעת הרשמות לניוזלטר באימייל.
אתה יכול לראות שהדף מתמקד בבירור במטרה – הגדלת מנויים – ואינו מציע הרבה הסחות דעת כדי להפריע למטרה זו. הדף אינו נגיש בקלות מאתר החברה, אך הוא יכול להניע קמפיינים ממוקדים המקדמים הרשמות לניוזלטר לדף נחיתה זה.
4. LUSH Cosmetics
אישורים עושים הרבה עם קונים, וחלקם לא יבצעו רכישה בלעדיהם. אישורי ה-Leaping Bunny, שאינם GMO או B Corp מוסמך הם שלוש דוגמאות. אם קיבלת הסמכה למשהו, שים את זה בדף הנחיתה שלך.
LUSH Cosmetics נוקטת בגישה זו עם עיצוב דף הנחיתה שלה. בתחתית העמוד "ללא פלסטיק" שלו, הלקוחות רואים את ערכי הליבה של המותג – כולל העובדה שהמוצרים שלו הם 100% צמחוניים, בעבודת יד ולא נוסו על בעלי חיים.
5. נטפליקס
נטפליקס נחשבת לחלוצה בתעשיית המנויים. מתגאה ביותר מ-260 מיליון מנויים משלמים בלמעלה מ-190 מדינות, היא יודעת דבר או שניים על עיצוב דפי נחיתה שישכנעו אנשים להירשם.
קחו למשל את העיצוב של דף הנחיתה של כרטיס המתנה שלו. ישנן שתי קריאות פשוטות לפעולה (בין אם ברצונך לקנות את הכרטיס דרך נטפליקס או באמזון) ופירוט קטן של אופן הפעולה של כרטיס המתנה. זה קצר וקולע, נותן למישהו את כל המידע שלקוח צריך לדעת לפני הקנייה.
6. לטחון
Grind הוא מותג קפה שמוכר דרך החנות המקוונת ובתי הקפה שלו. יש לו דף נחיתה שבו הוא מדבר על קיימות – אחד מערכי הליבה והמבדלים של המותג.
מה שמעולה במיוחד בעיצוב דף הנחיתה הזה הוא השימוש באלמנטים ויזואליים. יש פס גלילה ממש מעל הקיפול, כפתורים מקודדי צבע שעוזרים לאנשים לנווט לקטע שהם הכי מתעניינים בו, וכתוביות קליטות המשכפלות את אוצר המילים של שוק היעד שלו – כמו "אנחנו לוקחים קפה ברצינות".
7. Creatorpreneur Academy
מוצרים דיגיטליים יכולים להיות כרטיס גבוה; אנשים יצטרכו מידע רב לפני שהם מתחייבים לרכישה גדולה יותר. היוצר עלי עבדאל עיצב את דף הנחיתה האידיאלי לכך – כזה שמספק מידע שצריך לדעת באופן שאינו מכריע את המבקרים.
הדבר הראשון שמישהו רואה כשהוא מבקר בדף הנחיתה הזה הוא הכותרת: "הגדל את ההמולה היצירתית שלך לשלב הבא". זה מושך אתגר ומטרה שיהדהדו עם קהל היעד. אם מישהו מעדיף ללמוד עוד על הקורס מבלי לקרוא טקסט, הוא יכול ללחוץ על הקישור כדי לצפות בסרטון YouTube המסביר זאת ביתר פירוט.
8. ג'ולי
המטרה העיקרית של דף נחיתה היא לגרום למישהו להשלים פעולה. במקרה של מסחר אלקטרוני, זה לא תמיד אומר שעיצוב דף הנחיתה שלך צריך להסתובב סביב התכונות והיתרונות של כל מה שאתה מוכר.
קחו למשל את ג'ולי, מותג ישיר לצרכן שמוכר מערכות סינון למקלחת. הוא בנה דף נחיתה לדוח המים שלו – דרך שאנשים יוכלו לראות אילו כימיקלים יש במים שלהם.
העמוד מדבר על הסכנות של כימיקלים מסוימים והשפעתם על העור והשיער שלנו. ברגע שאנשים יודעים את המידע הזה, הבעיה הופכת דחופה יותר ודחופה יותר, מה שמגדיל את הסיכוי שהם ישלימו את הדוח באמצעות אחד מטפסי ההרשמה למייל המשולבים בעיצוב דף הנחיתה.
9. אהרפס
אתה לא צריך מיומנויות עיצוב מומחה כדי להתאים אישית דף נחיתה עם המרות גבוהות. קח לדוגמא את Ahrefs, כלי קידום אתרים הכולל דפי נחיתה עבור כל אחד מהמאפיינים העיקריים שלו ומקרי שימוש.
עיצוב דף הנחיתה עבור פונקציונליות מחקר מילות המפתח שלו כולל גרפיקה קטנה שמפרקת נקודות מפתח לקוביות טקסט. יש גם לוגו זעיר של Ahrefs במעברי השורות – דרך חכמה לחזק את עקביות המותג וזיהוי הלוגו מבלי להכניס את הגרסה המלאה.
10. כרטיסיות
דף המרכיבים של Tabs הוא כיתת אמן כיצד לשלב הוכחה חברתית בעיצוב דף הנחיתה שלך. יש לו פס הכרזה ורוד, שבולט מול העיצוב המונוכרומטי, כדי להראות כיצד הוא מציע ערבות להחזר כספי, אלפי ביקורות של חמישה כוכבים, ויותר מ-200,000 לקוחות מרוצים.
יש גם קטע סקירה של חמישה כוכבים מתחת ללחצן ה-CTA הראשי, שמחזק שמישהו נמצא בחברה טובה אם הוא קונה את השוקולד שלו. מיקום זה הוא אסטרטגי – סביר להניח שזה הדבר האחרון שמישהו רואה לפני לחיצה על כפתור הקריאה לפעולה.
11. מציצים
תיאור המוצר שאתה עשוי לשלב בעיצוב דף הנחיתה שלך הוא עותק תמציתי שמבין מיד מהו המוצר שלך. יש לך הרבה יותר מקום למטה בעמוד כדי לספק פרטים המטפלים ישירות בכל התנגדות שעלולה לחסום לקוח מלהשלים את הרכישה שלו.
עסקי המשקפיים Peepers משתמש בטקטיקה הזו. מעל הקפל יש שפע של תמונות מוצר, ולמטה תמצאו פרטים ותיאור המפרט את כל היתרונות של בחירת עדשת Peepers.
12. ConvertKit
למרות שהתרגול המומלץ הוא להיצמד למספר קטן של צבעים משלימים בדף הנחיתה שלך, ConvertKit מדגים כיצד אתה יכול להשתמש בגוונים וגוונים כדי לקבל יותר שונות – מבלי להרתיע רחוק מדי ממדריכי הסגנונות שלך.
מה שיפה בעיצוב דף הנחיתה הזה הוא השימוש בחלל לבן. במקום להשאיר את הקטע שמעל לכותרת המשנה ריק, המעצב של ConvertKit הוסיף הערות בכתב יד למבקר. זהו שימוש חכם במיקרו-קופי – ופיסת השראה עיצובית – שיכול לעזור למבקרים בדף הנחיתה לקבל תחושה של אישיות המותג.
13. יופי של כביש ג'ונס
כמה מותגי יופי נאבקים עם החזרות בעת מכירת מוצרי קוסמטיקה באינטרנט. גוונים נראים אחרת על מסך מחשב מאשר בחיים האמיתיים. Jones Road Beauty פותר את הבעיה הזו בעזרת חידונים שעוזרים לאנשים למצוא את המתאים.
עיצוב דף הנחיתה לחידונים של Jones Road Beauty הוא פשוט וישיר. זה נוגד את השיטות המומלצות לכלול רק קריאה לפעולה אחת, אבל זה עושה עבודה מצוינת להסביר את החידונים הזמינים, כיצד משתמשים בהם וכיצד אתה יכול לגשת אליהם. יש אפילו דירוג כוכבים קטן מתחת לכותרת המשנה של החידון כדי לחזק שהחידון עושה עבודה טובה בפתרון הבעיה של גוונים לא תואמים.
14. תוכן BEAM
בדיוק כמו שהעותק שלך צריך להיות במותג, כך גם תמונות, גופנים וצבעים. למרות שאולי יש לך יותר מקום ליצירתיות עם עיצוב דפי נחיתה, עדיין חשוב לספק חווית מותג נרדפת בכל נקודות המגע.
BEAM Content הוא דוגמה נהדרת לדף נחיתה לשאוב ממנה השראה. הסוכנות משתמשת בפלטת צבעים מתוחכמת עם אלמנטים גרפיים התואמים. בחירת הגופן פשוטה ואלגנטית, תוך שימוש בגופנים מצוירים ביד למיקרוקופי שמושך תשומת לב לעותק חשוב – כמו "מותג חברתי", הצעת השירות העיקרית בדף נחיתה זה.
15. מחנה בסיס
המלצות הן חלק מרכזי בכל עיצוב דף נחיתה. מחקר אחד מצא שכאשר דף מציג ביקורות על מוצר יקר, שיעורי ההמרה יכולים לעלות ב-380%.
הבעיה עם המלצות היא שאתה לא יכול לשנות את מה שמישהו אמר. זה מנהג רע לקצץ במילים של מישהו אחר ולייחס להם את זה. עם זאת, Basecamp מראה כיצד אתה יכול להדגיש את החלקים הקשים ביותר של עדות כדי להבליט אותה.
16. מייב
Maev היא דוגמה מצוינת לשאוב ממנה השראה לדף נחיתה אם אתה צריך להציג הרבה מידע בצורה נוחה לעין.
במקום פשוט לרשום את המרכיבים במזון הכלבים שלו, הקמעונאי השתמש בתמונות. אנשים מזהים מייד אוכמניות או קייל, ועוזרים להם להתגבר על נקודת כאב נפוצה בקניית מזון לחיות מחמד באינטרנט: להמחיש בדיוק מה הכלב שלהם אוכל.
17. כסף עם קייטי
לדפי נחיתה של ניוזלטר יש מטרה אחת ברורה: לגרום למישהו להירשם לרשימת הדוא"ל שלך. Money with Katie, ניוזלטר תחת המותג Morning Brew, שיכלל אותו מבלי להשקיע בעיצוב עמוד נחיתה באורך מלא.
כסף עם כל דף הנחיתה של קייטי הוא רק מה שאנו רואים מעל החלק העליון והקבוע. אין צורך לגלול או להציף את המבקר במידע רב מדי. הכותרת מבטיחה בדיוק מה הם יקבלו; התמונה מראה להם למה הם נרשמים. הדבר היחיד שהם צריכים לעשות הוא למלא את טופס ההרשמה.
18. אשף היוצר
ג'סטין מור הוא מאמן חסות שמוכר מוצרים דיגיטליים. Gifted to Paid הוא הקורס המקוון הפרימיום שלו שמלמד את היוצרים כיצד הם יכולים להבטיח עסקאות חסות ולהרוויח כסף מהתוכן המקוון שלהם.
Gifted to Paid נוגע בשני היעדים הללו לאורך כל דף הנחיתה. חלק זה, במיוחד, נותן למבקר מידע על ההדרכה של הקורס. זה הרבה מידע לעיכול, אז ג'סטין עשה בחירות עיצוב חכמות – כמו הדגשת טקסט חשוב ושימוש בקובצי GIF – כדי להקל על ההבנה.
19. תיאור
כותרות דורשות יותר מקום בדף הנחיתה שלך, מה שהופך אותן למרכיב חשוב להתמקד בו בעת העיצוב. בדף הנחיתה של Descript, למשל, הכותרות חכמות ומתייחסות בעדינות למכשול שעלול להיות למישהו לפני המרה: כמה זה עולה? ומה באמת כלול בתוכנית "חינם"?
עם כל כך הרבה משתני תמחור, יש גם מחשבון תמחור אינטראקטיבי שיעזור לאנשים להבין כמה עולה תוכנת עריכת הווידאו. זה הרבה יותר מרתק מתוכן סטטי ועוזר למותג להתאים אישית בקנה מידה.
20. Shopify POS
למעצבי Shopify שבנו את דף הנחיתה של נקודת המכירה (POS) הייתה המשימה הקשה לספק לשלושה CTAs שונים:
התחלת ניסיון חינם
שיחה עם צוותי מכירות
כניסה לחשבון Shopify POS קיים
צבעי הכפתורים עושים כאן הבדל עצום. כפתורים בעלי ניגודיות גבוהה (טקסט לבן על רקע כהה) בולטים ביותר מול העיצוב הנייטרלי, כך שזו הפכה לאופציה ל-CTA המועדף והחשוב ביותר: התחלת ניסיון חדש.
מדברים עם מכירות קיבלו את תיבת הכפתורים בגודל זהה עם הצבעים ההפוכים. השלישי והפחות חשוב הוא רק קטע קטן של טקסט מקושר מתחת לכל כפתור.
7 שיטות עבודה מומלצות לעיצוב דפי נחיתה
משכת את תשומת ליבו של לקוח פוטנציאלי, ועכשיו יש לך כמה שניות לשתף מה מייחד את המותג והמוצרים שלך. זו בקשה די גדולה להעביר את זה בכמה מילים או תמונות, וקשה עוד יותר כאשר ללקוח פוטנציאלי יש מעט הקשר לגבי המותג שלך.
למרות שהביצועים יהיו תלויים בגורמים רבים, שמירה על עיצוב דף הנחיתה הכולל פשוט יכולה לעזור להפנות אנשים למידע שאתה הכי רוצה שהם יראו. אם הם לא לוקחים שום דבר אחר, מה הדבר היחיד שאתה רוצה להדהד?
שקול את זרימת המידע
בצע אופטימיזציה של תיבת הקנייה שלך להמרה
התמקד באלמנטים חזותיים
השתמש בעיצוב רספונסיבי
נתח תנועה ומקור המכשיר
בדוק את עיצובי דפי הנחיתה שלך
תעדוף מחקר UX
1. שקול את זרימת המידע
לא משנה מה עובד הכי טוב עבור הלקוחות שלך, תמיד תרצה לחשוב על סוג העותק והתוכן שאתה מציב בראש כל דף נחיתה. אבל ניסיון להתאים תוכן למסך הראשון יכול להזיק ולגרום לחוויה עמוסה עבור המשתמש.
"משווקים צריכים לחשוב פחות על 'חלק מהקפל' והרבה יותר על היררכיית המידע הכוללת וזרימת התוכן בדף הנחיתה", אומר יועץ CRO, מייקל אאגארד.
חשבו על השאלות הבאות בזמן שאתם בונים את דפי הנחיתה שלכם. התשובות יהיו תלויות בהבנתך את מסע המשתמש הכולל של קהל היעד שלך ובתפקיד שאתה רוצה שדף הנחיתה ישחק.
האם אתה עונה על השאלות הנכונות ומטפל במחסומים הנכונים?
האם אתה מנהל ציפיות ועוקב אחר "הבטחות" שניתנו במקור המודעות?
האם אתה מעביר את התוכן בסדר הנכון ובונה מומנטום לקראת מטרת ההמרה?
2. בצע אופטימיזציה של תיבת הקנייה שלך להמרה
תיבת הקנייה היא חלק קטן בכל דף נחיתה שצריך להשפיע רבות. עזרא קורא לזה החלק החשוב ביותר בדפי הנחיתה של המוצר שלך. זוהי תיבה מילולית בדף עם קבוצה מותאמת מאוד של נכסי המרה הכוללת כפתור רכישה.
בדרך כלל, אם אתה מסתכל על שולחן העבודה, קופסת הקנייה כוללת קרוסלת תמונה עם תמונות של המוצר בצד שמאל והתקציר שלך, עותק מכירות, תמחור, כוכבי סקירה, כפתור קנה או כפתור Shop Pay, ומכירה ייחודית. הצעה מתחת לכפתור מימין.
"לרוב העסקים אין עותק מכירות בתיבת הקנייה, אין להם הוכחות חברתיות בקופסה, אין להם הצעות מכירה ייחודיות ופורמט תמונה תחת כפתור הוסף לעגלה, וקרוסלת המוצר מציגה תמונות ש לא נראה טוב", אומר עזרא. "קופסת הקנייה היא הכל."
יש כמה אלמנטים בתבנית שמפנים מקום להעתקה ולתמונות שלך להאיר באמת. תיבת קנייה מותאמת במיוחד כוללת את מה שעזרא מכנה "ערימת נכסי המרה". הנה דוגמה איך זה יכול להיראות על שולחן העבודה:
3. התמקדות באלמנטים ויזואליים
התמונות שאתה כולל של המוצרים שלך הן כנראה הדבר היחיד שיש לקונים פוטנציאליים כאשר הם שוקלים להשלים את הפעולה הרצויה. חלק את המידע בעיצוב דף הנחיתה שלך עם אלמנטים אחרים כמו:
נקודות תבליטים או רשימות ממוספרות
לוגו או גרפיקה
תמונות
כפתורי CTA
ביקורות
המלצות וידאו
במקרה של מסחר אלקטרוני, תמונות הן האופן שבו קונה מצלם פריט מבלי להיות מסוגל להחזיק אותו בעצמו. אם הצילום שלך לא תופס עד כמה המוצרים שלך מדהימים, קשה מאוד ללקוחות לעשות את אותו הדבר.
4. השתמשו בעיצוב רספונסיבי
סביר להניח שאתה מעצב את דף הנחיתה שלך על מסך מחשב נייד או מחשב, אבל המציאות היא: לא כולם ניגשים לדפי נחיתה במחשב שולחני. כמחצית מכל תעבורת האינטרנט מתרחשת במכשיר נייד. עיצוב רספונסיבי מתגמש כדי להפוך את דף הנחיתה שלך מתאים לכל מכשיר.
השתמש בבונה האתרים שלך כדי לבדוק כיצד קרוסלות תמונות וקריאות קריאה לפעולה הן במחשב והן בנייד כדי להבטיח שהן מותאמות לשניהם. טיפים נוספים לעיצוב אתר רספונסיבי כוללים:
שימוש בתפריטים מתקפלים
כפתור הפרטים הקטנים יותר כדי להבטיח חוויה חלקה יותר
שימוש במדחס תמונה כמו TinyPNG כדי להקטין את גודל התמונה לזמן טעינה מהיר יותר
הימנעות מהפעלה אוטומטית של וידאו
שימוש בכפתורים גדולים ידידותיים לאצבעות
5. נתח תעבורה ומקור המכשיר
עיצוב דף הנחיתה שלך על סמך המכשיר שמישהו קונה איתו הוא אחת הדרכים להתחיל את מחקר ההמרות שלך.
אם רוב הלקוחות שלך מגיעים לאתר שלך במכשיר נייד, תרצה לבצע אופטימיזציה של דפי הנחיתה שלך לחוויה נהדרת בנייד. לחלופין, אם תגלה שהקונים שלך מעדיפים שולחן עבודה, תהיו מצוידים יותר לבנות דף נחיתה שמשפר את חוויית שולחן העבודה.
Nik Sharma מ-Sharma Brands ממליץ להסתכל אפילו יותר לעומק על התנועה הזו כדי להבין מאיזו סוג של פלטפורמה הגיעו אנשים – בין אם זה TikTok, Facebook, פוסט בבלוג או ערוץ אחר.
"אי הפיכת הדפים שלך להקשריים לפלטפורמה ממנה הם הגיעו יגרום לשיעור היציאה מדף הכניסה שלך להרקיע שחקים ולהחזר על הוצאות פרסום של הפלטפורמה הכוללת שלך להישאר נמוך", הוא אומר. סוג זה של הקשבה הקשרית מניעה חווית לקוח טובה יותר בסך הכל.
6. בדוק את עיצובי דפי הנחיתה שלך
לאחר שדפי הנחיתה שלך פעילים וקצת תנועה משמעותית מגיעה לאתר שלך, תוכל להתחיל לבדוק חלקים שונים בעיצוב דף הנחיתה שלך כדי לוודא שהוא מבצע המרה בקצב הגבוה ביותר האפשרי.
עם זאת, בדיקת A/B היא לא רק מציאת שורת התיוג או מיקום ה-CTA עם הביצועים הטובים ביותר. בן לאבאי, מנכ"ל ב-Speero by CXL, מציין: "אם אתה בודק, אתה לא רוצה לבדוק כדי להוכיח דעות, אלא לאתגר אסטרטגיה או לבחון השערות הקשורות ישירות לבעיות לקוחות או הזדמנויות עסקיות."
בן אומר שהבדיקות צריכים להיות פרופורציונליים לגורמים הקשורים למודל הצמיחה של העסק שלך. אם תרצו לרכוש יותר לקוחות, לייצר רווחים באינסטגרם שלכם או לשמור על לקוחות קיימים, חווית דף הנחיתה והשערות הבדיקה צריכות להשתנות בהתאם.
7. תעדוף מחקר UX
הטיפים לעיצוב דפי נחיתה במאמר זה היו מוצלחים עבור המומחים שבדקו וחזרו עליהם. אבל היזהר ליישם את האלמנטים העיצוביים האלה מבלי להבין כיצד הם מתחברים ליעדים הכוללים שלך.
לדעת מה קהל היעד שלך צריך הוא הבסיס לבניית דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות.
"ככל שתבין טוב יותר את קהל היעד שלך, כך תוכל לבנות דפי נחיתה טובים יותר. אל תסתנוור ממגמות העיצוב האחרונות", אומר מייקל. "במקום זאת, ודא שאתה מקבל את כל היסודות במקום ועושה מחקר משתמשים מעמיק כך שאתה מקבל החלטות מושכלות שמשפיעות על ההתנהגות, במקום פשוט לשנות את פריסות הדפים."
בניית דפי נחיתה יפים
ל- Shopify יש את כל הכלים, האפליקציות, האינטגרציות והנושאים שאתה צריך כדי להתחיל עם עיצובי דפי הנחיתה שלך. התחל מאפס או עם תבנית, התאם אותה אישית כך שתתאים למותג הייחודי שלך, ונהל הכל מכל מקום.
אתה יכול גם לעיין באלפי אפליקציות Shopify כדי להוסיף תכונות ופונקציונליות של דפי נחיתה, שיעזרו לך להגביר את ההמרות ולהפיק את המרב מההשקעה שלך.
קרא עוד
ערכות הנושא הטובות ביותר למסחר אלקטרוני של Shopify לחנות המקוונת שלך
עליאקספרס דרופשיפינג- איך לדרופשיפ מאליאקספרס
אסטרטגיית שיווק בת 5 השלבים להגדלת העסק שלך
מהו מטא תיאור וכיצד לכתוב אחד (+דוגמאות)
כיצד לקבל רישיון עסק ב-3 שלבים פשוטים
25+ רעיונות לעסקים מקוונים להתחיל עכשיו (2024)
דפי מוצר: 16 דוגמאות לדפי נחיתה יפים של מוצרים (2024)
הסבר על משפכי שיווק – למה הם חשובים ואיך לבנות את שלך
5 אסטרטגיות פרסום בחינם שבהן משתמשות יריבות אמיתית כדי להשיג חשיפה
Etsy Dropshipping: המדריך הסופי
שאלות נפוצות בנושא עיצוב דף נחיתה
מהו עיצוב דף נחיתה?
עיצוב דף נחיתה מורכב מהאלמנטים, חזותיים וכתובים, המרכיבים דף אינטרנט מותאם להמרת לקוחות חדשים ולעודד רכישות חוזרות. פשטות בפריסה ויזואלית, עותק מונחה תועלת ותמונות מוצר באיכות גבוהה הם שלושה מעמודי התווך המנחים רבים לעיצוב משכנע של דף נחיתה.
איך יוצרים דף נחיתה?
בחר פלטפורמה כגון Shopify כדי ליצור את דף הנחיתה שלך.
עצב את הדף שלך עם כותרת, קריאה לפעולה וכל אלמנט אחר.
השתמש בכותרת יעילה. זה צריך להיות תמציתי ומושך את העין.
הוסף תוכן לעמוד שלך כגון תמונות, סרטונים ועדויות.
השתמש במילות מפתח ובשיטות מומלצות אחרות לקידום אתרים כדי להבטיח שדף הנחיתה שלך ניתן לגילוי על ידי מנועי החיפוש.
בדוק את דף הנחיתה שלך וחדד אותו על סמך התוצאות.
ממה צריך עמוד נחיתה להכיל?
דף נחיתה מורכב בדרך כלל מכותרת, הקדמה קצרה, קריאה לפעולה וטופס המאפשר למבקרים לספק את פרטי הקשר שלהם. זה עשוי לכלול אלמנטים נוספים כגון סרטונים, תמונות, המלצות של לקוחות, הוכחות חברתיות והדגמות של מוצרים.
כיצד עיצוב דפי נחיתה משפיע על שיעורי ההמרה?
שיעור ההמרה הממוצע עבור דף נחיתה הוא 5.89%, אם כי העיצוב יכול להשפיע על מידת התקרבותך לרף הזה. העיצובים הטובים ביותר של דפי הנחיתה הם רספונסיביים, משתמשים באלמנטים ויזואליים כדי לפרק טקסט, ובדיקת A/B לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
האם כדאי לך לבדוק A/B את עיצובי דפי הנחיתה שלך?
בדיקת A/B פירושה יצירת שתי גרסאות של עיצוב דף הנחיתה שלך (תוך ביצוע שינוי קטן בכל פעם) ולנטר איזו מהן בעלת שיעור ההמרה הגבוה ביותר. זה עוזר לך לקבל החלטות מגובות נתונים כיצד לעצב דפי נחיתה אחרים.
מאת אליז דופסון
עודכן לאחרונה ב-26 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת אליז דופסון
26 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ-Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)