21 דוגמאות להצהרת חזון (+ איך לכתוב את שלך)

21 דוגמאות להצהרת חזון (+ איך לכתוב את שלך)
צריכים הצהרת חזון לעסק שלכם? להלן הצהרות החזון המובילות של החברה כדי לעורר את שלך.
16 באוגוסט 2024

הצהרת חזון היא הצהרת שאיפה של חברה המתווה יעדים ארוכי טווח. הצהרת חזון מוצלחת מעוררת השראה בעובדים ומנווטת את מאמצי הארגון.
הצהרת חזון מעוררת השראה מניעה הן את העובדים והן את הלקוחות להשקיע במסע של החברה שלהם לקראת השגת התוכניות הרצויות שלה. ועובדים מלאי השראה מעוררים השראה בלקוחות, שיוכלו לאחר מכן לעורר השראה אפילו יותר ללקוחות, ולעזור להפוך את החזון של העסק למציאות.
בשורה התחתונה? הצהרת החזון שלך חשובה בעת פתיחת עסק.
לפני כן, עיין בכמה דוגמאות ואסטרטגיות להצהרת חזון כדי לעורר הצהרת חזון עבור העסק שלך.
מהי הצהרת חזון?
הצהרת חזון מתארת את המטרות ארוכות הטווח של החברה. זה בדרך כלל שאפתני ומסביר כיצד החברה מתכננת לעשות שינוי בעולם. תחשוב על זה כמפת דרכים לקבלת החלטות שמתאימות לפילוסופיה ויעדים של החברה שלך.
הצהרת חזון טובה עוזרת לך:
- עורר השראה בצוותים ושמור אותם ממוקדים
- התחבר ללקוחות בשווקי נישה
- קבל החלטות חכמות יותר
- למשוך כישרון מוביל
הצהרת חזון משולבת בדרך כלל עם הצהרת משימה כדי להנחות את התכנון. אין לו אורך מוגדר. אתה יכול ליצור הצהרה של משפט אחד או לכתוב מסמך בן שלושה עמודים הדן בעתיד החברה.
המטרה של הצהרת חזון היא לבדל את עצמך מהמתחרים ולמקד מאמצים בהשגת היעדים שלך.
הצהרת חזון מול הצהרת ייעוד
הצהרות המשימה והחזון הן שתיהן מייצגות את המטרות, המטרות וערכי הליבה של החברה. הם דומים ולעיתים מבולבלים, אבל יש כמה הבדלים:
הצהרת חזון | הצהרת משימה |
---|---|
מתמקד ביעדים ארוכי טווח (לפחות חמש עד 10 שנים בעתיד) | מתמקד ביעדים לטווח קצר |
מעורר השראה | פירוט מי, מה, איפה, למה, איך אתה הולך להשיג את המטרות האלה. |
מתחבר ללקוחות בנושאים שאכפת להם מהם | מכוון לפעולה |
מתאר איך אתה רוצה שהעולם יראה או איך תרצה להשפיע על קבוצה מסוימת של אנשים כתוצאה מהמשימה שלך | מפת הדרכים שתעזור לך להשיג את החזון שלך |
למידע נוסף: משימה מול הצהרת חזון: מה ההבדל?
21 דוגמאות להצהרת חזון
הצהרת החזון שלך היא ייחודית לחברה שלך, אבל זה שימושי לראות כיצד מותגים פופולריים מבטאים את המטרות העתידיות שלהם. להלן 21 דוגמאות:
1. טסלה
הצהרת חזון: ליצור את חברת הרכב המשכנעת ביותר של המאה ה-21 על ידי הפעלת המעבר בעולם לרכב חשמלי.
ההצהרה של טסלה מתמקדת בשינוי תעשיית הרכב על ידי תדלוק מכוניות באנרגיה בת קיימא. זו מטרה גורפת, וזו שהניעה את טסלה לבנות את אחת הסוללות הטובות ביותר לרכב שנוצרו אי פעם.
2. תהום
הצהרת חזון: לייצר פחות, לייצר טוב.
Abysse הוא מותג בגדי ים עם מחויבות לקיימות ואיכות, המעורר כבוד וחיבור עם הטבע. למותג יש סטנדרטים גבוהים לתהליכי הייצור שלו, תוך התמקדות בחומרים ובפרקטיקות מודעים ואינטגרציה עם הקהילה המקומית שבה הוא ממוקם בטהיטי.
3. אמזון
הצהרת חזון: להיות החברה הממוקדת ביותר בלקוחות בכדור הארץ; לבנות מקום שאליו אנשים יכולים לבוא למצוא ולגלות כל דבר שהם עשויים לרצות לקנות באינטרנט.
הצהרה זו מעידה על כך שאמזון רוצה לספק ללקוחות כל מה שהם עשויים לרצות. המטרה שלה היא לבנות את החברה כך שתהיה כה רחבה שכל לקוח של אמזון לעולם לא יצטרך לקנות שוב בשום מקום אחר. השאיפה הזו להפוך לחנות האחת של כל אדם הפכה את אמזון לשוק המסחר האלקטרוני המוביל בעולם.
4. United By Blue
הצהרת חזון : עולם ללא בזבוז.
מותג מוצרים ברי קיימא United By Blue הוא דוגמה נוספת למותג עם הצהרת חזון מודעת לסביבה. United By Blue מנקה קילוגרם אחד של אשפה מדרכי המים בעולם עבור כל מוצר שנרכש, במאמץ לתמוך בחזונו.
5. וורבי פרקר
הצהרת חזון: אנו מאמינים שקניית משקפיים צריכה להיות קלה ומהנה. זה אמור להשאיר אותך שמח ונאה, עם כסף בכיס. אנחנו גם מאמינים שלכל אחד יש זכות לראות.
Warby Parker התחיל עם החזון הגדול של חדשנות משקפיים באמצעות מדיה חברתית. המותג השתמש במדיה החברתית כדי לפרסם את מוצריו ולהעלות את המודעות לצורך במשקפיים ובבחינות לאנשים ללא גישה לשירותים אלו.
הצהרת החזון של Warby Parker מעבירה את אמונתה שקניית משקפיים לא צריכה להיות קשה או יקרה ושכולם צריכים להיות מסוגלים לראות. לשם כך, זה התחיל לקנות זוג, לתת זוג יוזמה. כל זוג משקפיים שתרכוש מ-Warby Parker יספק בדיקות עיניים ומשקפיים למי שלא הייתה לו גישה אליהם אחרת.
6. ספטמבר
הצהרת חזון: להיות הבחירה הראשונה של כל אישה עבור בגדי ים בטוחים ונוחים.
בעוד Abysse נשענת על היוזמות המודעות שלה, ל-SEPTEMBER יש חזון שונה עבור מותג בגדי הים שלה: להיות נגיש, נוח, ובגד הים המומלץ לנשים. מוצריה כוללים עיצובים נצחיים לכל צורות ומידות הגוף.
7. דיסני
הצהרת חזון: להיות אחד מהמפיקים והספקים המובילים בעולם של בידור ומידע.
ההצהרה של דיסני מצהירה שמטרתה היא להיות המקום אליו אנשים פונים לתוכן. הצהרת החזון פשוטה ומספקת לחברה את הכיוון הדרושה לו.
לשם כך, לדיסני יש יצרניות חדשות ובידור כמו ESPN, ABC News, FOX News ומארוול תחת המטריה שלה.
8. RAEN
הצהרת חזון: ליצור קלאסיקות מודרניות חיוניות תוך התפתחות מתמדת ויצירתיות.
RAEN הוא מותג משקפי שמש עם חזון ליצור מוצרים המגיעים לאיזון המושלם בין חדשנות ונצחיות. היא מנסה כל הזמן עיצובים חדשים עם חומרים איכותיים, כולל אופטיקה מתוצרת Zeiss. כל פריט עשוי בעבודת יד ומיועד לספק נוחות, סגנון ועמידות.
9. קוקה קולה
הצהרת חזון: ליצור את המותגים ואת מבחר המשקאות שאנשים אוהבים.
קוקה קולה בחרה בהצהרת חזון מושכת עולמית. נאמנה למילתה, קוקה קולה הפכה למותג המשקאות הקלים המוביל בעולם. יש לה נוכחות ביותר מ-200 מדינות ובבעלותה יותר מ-200 מותגים אחרים – כמו ויטמין-ווטר, פנטה, Honest Tea ומשקאות מבוססי סויה AdeS.
10. קצב
הצהרת חזון: לסלול את דרכנו כמותג גלישה, שחייה ולייף סטייל אלטרנטיבי מוביל בשוק הנשלט על ידי מותגי גלישה מסחריים גדולים. לעצב מוצרי פרימיום שנועדו לאורח חיים חופי ולהחיות את סיפור המותג באמצעות מוצרים שנלכדו באור אותנטי, יצירתי ומציאותי.
Rhythm מייצר גלישה, שחייה ובגדי רחוב לאנשים בעלי אופנה שגרים על החוף ואוהבים ליהנות מהאוקיינוס. למרות שהשוק הזה כבר רווי במותגים כמו Billabong ו-Roxy, ל-Rhythm היה חזון ספציפי ליצור זהות ייחודית משלו עם מוצרים ייחודיים.
11. נייקי
הצהרת חזון: עשו כל שניתן כדי להרחיב את הפוטנציאל האנושי.
הצהרת החזון של נייקי מראה את המחויבות שלה לעשות אנשים טובים יותר. היא משקיעה בהתקדמות מדעית וטכנולוגית בציוד וביגוד. יש לו גם תוכניות התומכות בקיימות ובהכללה, ומביאות למודעות לנושאים חברתיים.
12. קוטן
הצהרת חזון: ליצור עולם של עיצובים נצחיים המכבדים את האנשים שיוצרים אותם ואת המקומות שהם נוצרו.
מותג ההלבשה Kotn נמצא במשימה לשנות את הדרך שבה דברים מיוצרים בדרכים טובות יותר לכדור הארץ ולאנשים. הפריט הראשון שלו? חולצת טי קלאסית. מאז, רמי הללי הגדיל את החזון הזה לתאגיד B מוסמך שנבחר לטוב ביותר בעולם, עם ציון B Impact הרביעי בגובהו של מותגי ההלבשה בצפון אמריקה. היא משקיעה באופן פעיל ביצירת מקומות עבודה, תשתיות, מערכות וחינוך כדי להקל על העוני וליצור צמיחה לקהילות שבהן היא פועלת.
13. נורדסטרום
הצהרת חזון: לשרת טוב יותר את הלקוחות שלנו, להיות תמיד רלוונטיים בחייהם וליצור קשרים לכל החיים.
ההצהרה של נורדסטרום מתמקדת בשירות לקוחותיה לכל החיים. החזון שלה מראה שהחברה מעריכה את לקוחותיה בראש ובראשונה ומאמינה בשירות איכותי ושיפור מתמיד למען אותם לקוחות.
14. עירום מטבעו
הצהרת חזון : בעולם שבו כולם שואפים לטוב – אוכל טוב, בריאות טובה, שנת לילה טובה – איפור צריך להיות טוב גם לנו.
מותג הקוסמטיקה Nude by Nature, שבסיסו באוסטרליה, לא מאמין שעלינו להפסיק את המחויבות שלנו למרכיבים נקיים וטובים עבורך בכל הנוגע לאיפור. בדיוק כמו שאנשים מודעים לבריאות מודעים למה שהם אוכלים ועושים, הם צריכים להיות מודאגים באותה מידה לגבי המרכיבים במוצרים שהם שמים על העור שלהם. המוצרים של Nude by Nature בטוחים ונקיים, תומכים בחזון שלו.
15. איקאה
הצהרת חזון: ליצור חיי יום-יום טובים יותר עבור האנשים הרבים.
ההצהרה של איקאה מראה שהמיקוד שלה הוא שיפור החיים של כולם. כחברה, היא משתמשת בהצהרת החזון הזו כדי לכוון את האתיקה שלה ואת מה שהיא מכנה את נקודת המבט של איקאה.
נקודת המבט של איקאה כוללת יוזמות לייצור מוצריה בצורה ידידותית לסביבה ובת קיימא. זה כולל גם תמיכה בזכויות אדם וזכויות בעלי חיים.
16. מעבדות מלוכלכות
הצהרת חזון : להפוך ניקוי קונבנציונלי מבוסס נפט למיושן על ידי שימוש בחלופות ביולוגיות מתחדשות מתקדמות.
מותג טיפוח הכביסה Dirty Labs נוצר על ידי מדענים שראו צורך לצאת נגד הסטטוס קוו בכל הנוגע לדטרגנט. כשהם יצאו לגבש חומר ניקוי כביסה משלהם, רוב המותגים האחרים מכרו חומרי ניקוי מבוססי פטרוכימיה.
17. Southwest Airlines
הצהרת חזון: להיות חברת התעופה האהובה, היעילה והרווחית ביותר בעולם.
הצהרת החזון של סאות'ווסט מבהירה שהיא רוצה להיות חברת תעופה מסוג אחר. בעוד חברות תעופה אחרות שיווקו את עצמן כאקסקלוסיביות ומפוארות, סאות'ווסט קידמה תרבות חברה של אהבה וקבלה. היא אפילו הופיעה לראשונה בקמפיין שיווקי בנושא אהבה ובחרה ב-LUV כסמל הבורסה שלה.
18. רואן
הצהרת חזון: לשנות את תעשיית טיפוח המעילים לחיות מחמד עם מוצרים המשתמשים ברכיבים בטוחים ממקור פרימיום.
רואן מייצרת ומוכרת מוצרים כדי לשמור על מעילי חיות המחמד נקיים, טריים ובריאים. ללא מרכיבים רעילים, מייסדי רואן ראו פער בשוק, שכן רוב מוצרי הטיפוח לחיות מחמד השתמשו במרכיבים זולים, לא יעילים או מזיקים. הם עבדו עם וטרינרים מוסמכים כדי ליצור קו מוצרים בטוח ויעיל.
19. פטגוניה
הצהרת חזון: להשתמש בכל משאביו כדי להגן על החיים על פני כדור הארץ.
הצהרת החזון של פטגוניה מראה שהיא נמצאת בה לטווח הארוך בהגנה על כדור הארץ. הוא אפילו מחייב את "כל משאביו" למטרה. פטגוניה מבהירה שהרווחה שלנו קשורה ישירות לזו של הפלנטה.
אתה יכול לראות את המחויבות של פטגוניה להצהרת החזון הזו לפי המס של 1% שהיא מטילה על עצמה. המותג לוקח 1% מכלל המכירות ותורם אותו לעמותות סביבתיות. הוא גם תומך באופן פעיל בפעילים סביבתיים.
20. צ'אביז
הצהרת חזון : ליצור את הלבוש המעוגל ביותר, שנבנה בהתאמה אישית לסוף השבוע בעולם, ולא רק זה, מותג שנבנה על ידי, ולמען, הקהילה שלנו וב-100% מרוכז באותו יום שישי בשעה 17:00 .
צ'אביז טבעה את "הרגשת שישי ב-17:00" באמצעות מיתוג ייחודי, תוך ניצול הפער בשוק של מכנסי גברים קצרים. החזון שלה כרוך ביצירת מותג בגדי גברים שניתן להתייחס אליו באיזון המושלם בין עסקים לכיף, מבלי ללכת רחוק מדי לאף קצוות של הקשת. זה בנה בסיס לקוחות גדול וטונות של זיהוי מותג.
21. מיקרוסופט
הצהרת חזון: לעזור לאנשים ועסקים ברחבי העולם לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם.
הצהרת החזון מעוררת ההשראה של מיקרוסופט שואפת לתמוך באנשים. אתה יכול לראות שהכוונה שלו היא לא לעסקים, אלא אנשים ולתת לאנשים האלה את הכלים להיות האני הטוב ביותר שלהם.
במטרה זו, למיקרוסופט יש יוזמות רבות. זה תומך גדול של הכללות, גיוון, סוגיות סביבתיות ואחריות תאגידית. וכדי לשים את כספה במקום שבו נמצא הפה, היא מציעה שירותי בריאות חינם לכל העובדים, כולל ראייה ורפואת שיניים.
מרכיבים של הצהרת חזון
- מכוון לעתיד
- מראה שאפתנות
- מגדיר את הכיוון שלך
- משקף את ערכי החברה
- נותן השראה ללקוחות
מכוון לעתיד
הצהרת החזון שלך היא תבנית ברורה של תמונה גדולה עבורך ועבור מחזיקי העניין שלך. זה לא צריך להיות על היעדים הנוכחיים שלך או היעדים לטווח קצר – השאר את זה להצהרת המשימה שלך. זה צריך לתאר משהו משמעותי יותר.
דוגמה טובה לכך היא העמותה Oxfam. הצהרת החזון של אוקספם היא להיות "עם מאורגן בעצמו היוצר באופן פעיל עולם דמוקרטי ובר-קיימא צודק שבו כוח ומשאבים משותפים, כולם חיים בכבוד, ועוני ואי-שוויון אינם עוד."
זו מטרה מאוד מכוונת עתיד. היא לא רק שואפת להקל על העוני האישי, אוקספם רוצה לשנות את הדרך שבה העולם פועל כך שהעוני ימוגר לחלוטין.
בדומה לאוקספם, אל תפחד לחלום בגדול עם הצהרת החזון שלך. זכרו, זו התמונה ארוכת הטווח של החברה שלכם, אז זה דבר טוב אם האידיאל הזה מרחיק לכת.
מראה שאפתנות
הצהרת חזון מציגה כיצד החברה שלך מחפשת לצמוח ולהשיג יותר מאשר רק להישאר בעסק. אם אין לך מטרה לשאוף אליה, יהיה קשה לעסק שלך לקבל צמיחה ממוקדת כלשהי.
מגדיר את הכיוון שלך
קשה להגיע לשום מקום אם אתה אפילו לא יודע לאיזה כיוון אתה רוצה ללכת. בניית התחזית שיש לך עבור עסק המסחר האלקטרוני שלך מאפשרת לך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי לשמור על המסלול בזמן שאתה גדל. החלטות כמו אילו שותפויות אתם עושים, האם תחליטו לבצע יוזמות שיתופיות או לא, איך והיכן תתרחבו – כל זה יונחה על ידי הצהרת החזון שלכם.
משקף את ערכי החברה
ערכי החברה שלך חשובים ללקוחות שלך. הצהרת החזון שלך מתארת מה החברה שלך מעדיפה ואיזו תרבות חברה אתה מביא לעובדים שלך.
נותן השראה ללקוחות
הצהרות חזון מניעות את הלקוחות והעובדים שלך. ההצהרות הטובות ביותר מעוררות השראה באנשים וגורמות להם להזדהות עם הצהרת החזון שלך כאילו היא שלהם. כך, הלקוחות והעובדים שלך הופכים לבעלי ברית שלך לעזור לך להגשים את החלום הזה.
איך לכתוב הצהרת חזון משלך
- זהה את המטרות שלך
- הצג את התהליך שלך
- קבל משוב
- ספק חזון ספציפי
1. זהה את המטרות שלך
הצהרת החזון שלך אינה מסמך אסטרטגי כמו התוכנית העסקית שלך. זהו חזון ברור שמזהה את המטרות שלך. זכרו, אלו לא יעדים לטווח קצר.
מטרות הצהרת החזון שלך צריכות להיות:
- לטווח ארוך (לפחות חמש עד 10 שנים בעתיד)
- מותאם לערכי העסק שלך וליעדים לטווח קצר
- מתמקד בהצלחה
- כתוב בשפה לא מסודרת, תמציתית, נטולת ז'רגון
- מעורר השראה
2. הדגימו את מטרתכם
לאחר שתמצא את המטרה שלך, הראה מה תעשה כדי להשיג אותה. בעצם, עד כמה אתה מחויב להגשמת החזון שלך?
בואו נסתכל שוב על טסלה: היא רוצה לשנות את תעשיית הרכב על ידי העברתה למכוניות חשמליות. זה קובע שמטרתו היא לחולל מהפכה בתעשיית הרכב, והיא תעשה זאת על ידי ייצור מכוניות חשמליות שגורמות לך לרצות לוותר על הרכב זולל הגז שלך.
3. קבל משוב
לאחר שעשית את סיעור המוחות וניסחת את הצהרת החזון שלך, בקש משוב. העובדים שלך הם קבוצת האנשים הראשונה ששואלת.
משם, שאל חברים, בני משפחה, העוקבים אחר המדיה החברתית שלך – כל מי שאתה סומך עליו שישתף את דעתו הכנה.
כמה שאלות שכדאי לשאול הן:
- האם החזון ברור?
- האם אתה מרגיש השראה מהחזון של החברה הזו?
- האם זה בלתי נשכח?
- לפי הצהרת החזון, מה לדעתך מטרת החברה הזו?
לאחר שתקבל משוב, בצע התאמות ונסה שוב. חזור על תהליך זה כמה פעמים שתצטרך עד שהחזון שלך מועבר בצורה יעילה.
4. ספק חזון ספציפי
טעות עסקית אחת שבה נתקלים יזמים חדשים היא חוסר מטרה ספציפית. זכור, אתה מצפה חמש עד 10 שנים לעתידך. אז החזון שלך יכול להשתנות ולהיות מותאם ככל שהעסק שלך גדל, אבל הנקודה היא לחשוב איך אתה רוצה שהדברים ייראו.
אם אתה מעורפל, יהיה קשה יותר לנקוט בצעדים קונקרטיים לקראת הישג. הרבה יותר טוב להיות ספציפי ואז להסתובב אם דברים משתנים.
לדוגמה, קח את פטגוניה. בתחילה, המותג התמקד בקיימות. אבל ככל שהחברה גדלה, פטגוניה שינתה את החזון והיעוד שלה כדי להיות פעילה יותר בהצלת כדור הארץ. ועכשיו, היא מתחייבת על כל המשאבים שלה כדי להציל חיים על הפלנטה הזו.
מתי לעדכן את הצהרת החזון שלך
הצהרת החזון של חברה היא כוכב הצפון שלה. אבל בדיוק כמו שכוכבים משתנים בשמי הלילה, החזון של החברה שלך עשוי להשתנות עם הזמן.
שינויים גדולים בתעשייה או בשוק שלך הם איתותים ברורים שהגיע הזמן לחזון חדש. אם טכנולוגיות חדשות, מתחרים או צרכי לקוחות משנים את הנוף, החזון שלך צריך לשקף את המציאות החדשה הזו. לדוגמה, חברת השכרת וידיאו שלא עדכנה את החזון שלה כשהסטרימינג יצא לדרך, תמצא את עצמה במהירות מיושנת.
רגע מפתח נוסף לבחון מחדש את החזון שלך הוא כאשר החברה שלך מגיעה לאבני דרך חשובות. כאשר אתה מתרחב לשווקים חדשים, משיק מוצרים פורצי דרך או משיג יעדי הכנסה משמעותיים, החזון המקורי שלך עשוי להרגיש מוגבל מדי. הגיע הזמן לחשוב בגדול ונועז יותר.
כמה מצבים אחרים הדורשים עדכון כוללים:
- כאשר יש שינוי במנהיגות או בעלות
- אם מעורבות העובדים או המוטיבציה בפיגור
- כשאתה נאבק למשוך כישרונות מובילים
- אם החזון הנוכחי שלך כבר לא מבדיל אותך מהמתחרים
- אם ההשפעה או המוניטין שלך כבר לא מתיישבים עם החזון הנוכחי שלך
נוהג טוב הוא לבדוק את הצהרת החזון שלך מדי שנה, גם אם אינך מבצע שינויים בכל פעם. שתף את הצוות שלך בתהליך. חזיונות חזקים יותר כאשר הם משותפים.
צור את החזון לעסק שלך היום
הצהרת החזון של החברה שלך היא היבט חשוב בעסק שלך ותסייע לך בהשגת המטרות ארוכות הטווח שלך. זה יכוון אותך בדרך הנכונה ויעורר השראה הן ללקוחות והן לעובדים שלכם.
אל תיבהל. עם הטיפים והדוגמאות שסיפקנו לעיל, אתה כבר בדרך ליצירת הצהרת חזון נהדרת ולפתוח עסק מצליח.
קרא עוד
- שירות לקוחות 101- מדריך למתן חוויות תמיכה בולטות
- כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
- איך למכור באינסטגרם עם קניות באינסטגרם
- Black Friday Cyber Monday 2021- נתונים על מכירות של 6.3 מיליארד דולר
- מה זה מסחר חברתי? טיפים, כלים ומגמות לשנת 2024
- 30 הרעיונות הטובים ביותר להכנסה פסיבית לבניית העושר שלך (2024)
- 44 תבניות "תודה על הזמנתך" (+ דרכים להשתמש בהן)
- 40+ אתרי התמונות החינמיות הטובות ביותר לתמונות בחינם
- כיצד פועלים סעיפי ארגון עבור חברת LLC
- מהו שוק אנכי ולמה צריך לדאוג?
דוגמאות להצהרת חזון שאלות נפוצות
מהי הצהרת חזון רבת עוצמה?
מהי דוגמה לחזון והצהרת ייעוד טובים?
דוגמה טובה לחזון והצהרת ייעוד מגיעים מ-LinkedIn:
- הצהרת חזון: החזון של לינקדאין הוא ליצור הזדמנות כלכלית לכל חבר בכוח העבודה העולמי.
- הצהרת המשימה: המשימה של לינקדאין היא פשוטה: חבר את אנשי המקצוע בעולם כדי להפוך אותם ליותר פרודוקטיביים ומצליחים.
איך כותבים הצהרת חזון?
- זהה את המטרות שלך.
- הצג את מטרתך.
- קבל משוב.
- ספק חזון ספציפי.