לפני מאה שנה, הרעיון של מכונות אינטליגנטיות היה חומר המדע הבדיוני. כעת, בינה מלאכותית (AI) הפכה לחלק משולב מחיי היומיום. עסקים משתמשים בו לפונקציות החל מניתוח ועד לוגיסטיקה, ומומחים מעריכים ששוק הבינה המלאכותית העולמית יעלה על 826 מיליארד דולר עד 2030.
עבור עסקים קטנים, כמה מהטכנולוגיות השימושיות ביותר המופעלות על ידי AI קשורות ליצירת תוכן – שימוש בבינה מלאכותית להפקת סרטונים, תמונות וחומר כתוב.
עקבו אחרי היתרונות והאתגרים של יצירת תוכן בינה מלאכותית, כמו גם כמה מכלי התוכן הפופולריים ביותר של AI שנועדו לשפר את מאמצי העסק והשיווק שלכם.
מהי יצירת תוכן בינה מלאכותית?
יצירת תוכן בינה מלאכותית היא תהליך של שימוש בכלי בינה מלאכותית כדי ליצור, לשנות או לערוך תוכן כמו פוסטים בבלוג וגרפיקה. כלי תוכן AI אלה משתמשים בשיטות כמו עיבוד שפה טבעית (NLP), למידת מכונה (ML) וזיהוי תמונות כדי ליצור ולשפר מילים, תמונות וסרטונים.
אתה יכול להשתמש בכלי בינה מלאכותית כדי ליצור תוכן לחומרי שיווק כמו תיאורי מוצרים או עותק מודעה, כמו גם כדי לשפר תוכן קיים. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בכלי עריכת וידאו המופעלים על ידי AI הסורקים קטעים לא ערוכים כדי ליצור קטעים מרתקים עבור ערוצי המדיה החברתית שלך.
דוגמאות נפוצות לכלים ליצירת תוכן בינה מלאכותית כוללות צ'אטבוטים כמו ChatGPT, שיוצר טקסט על סמך הנחיות ממשתמשים, ו-Adobe Firefly, כלי בינה מלאכותית בתוכנת אדובי כמו Photoshop שיוצר תוכן חזותי שנוצר בינה מלאכותית מהנחיות.
Shopify Magic
Shopify Magic מקל על הפתיחה, הניהול והצמיחה של העסק שלך. בינה מלאכותית ממוקדת מסחר פורצת הדרך שלנו מעצימה יזמים כמוך להיות יצירתיים, פרודוקטיביים ומצליחים יותר מאי פעם.
AI מיועד למסחר
היתרונות של שימוש בכלים ליצירת תוכן בינה מלאכותית
כלים ליצירת תוכן בינה מלאכותית יכולים להגביר את היעילות של אסטרטגיית התוכן שלך במגוון דרכים, כולל:
פרודוקטיביות מוגברת
כלי בינה מלאכותית יכולים לשפר את תהליך יצירת התוכן שלך על ידי צמצום הזמן שלוקח ליצירת חומרים כמו פוסטים במדיה חברתית, אימיילים שיווקיים והעתקה לדפי נחיתה. על ידי כתיבת הטיוטות הראשונות של תיאורי מוצרים, פוסטים בבלוג וניוזלטרים, תוכל ליצור יותר תוכן כתוב בפחות זמן. על ידי שימוש בבינה מלאכותית ליצירת תמונות לפרסומות במקום רישוי תמונות או ארגון צילום יקר, אתה עשוי לחסוך זמן וכסף .
יצירת רעיונות מואצת
לפעמים, סיעור מוחות לבעיה או הזדמנות מסוימת יכול להרגיש מרתיע. למרבה המזל, כלי AI טובים ליצירת רעיונות. על ידי שימוש בבינה מלאכותית ליצירת רעיונות תוכן שתוכל להתאים או להשתמש בהם כנקודת התחלה, אתה יכול לשמור על צוות השיווק שלך ממוקד באסטרטגיות גדולות לצמיחה.
תובנות נתונים טובות יותר
כלי AI יכולים לאסוף ולנתח נתונים מהר יותר משיטות ידניות של הזנת נתונים או ניתוח נתונים. על ידי סריקת כמויות גדולות של מידע מקוון בעת הפקת חומר, כלים ליצירת תוכן בינה מלאכותית יכולים לזהות מילות מפתח המשפרות את הדירוג שלך בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP). באמצעות אלגוריתמים מתקדמים וטכנולוגיות למידת מכונה, כלי בינה מלאכותית יכולים לתת לך מידע נוסף על איזה עותק לאתרים, הבלוגים או הפוסטים שלך במדיה החברתית ידורג טוב יותר.
אתגרים של יצירת תוכן בינה מלאכותית
- מגבלות יצירתיות
- חוסר ספציפיות
- בעיות אמינות
למרות שכלי בינה מלאכותית יכולים להקל על תהליך יצירת תוכן מהיר יותר, הם מגיעים גם עם אתגרים שסוחרים ומשווקים צריכים להתגבר עליהם, כולל:
מגבלות יצירתיות
מכיוון שתוכן שנוצר בינה מלאכותית שואב מתוכן אינטרנט ונתונים קיימים, הוא חסר את המקוריות של התוכן שכותבים או מעצבים אנושיים מייצרים. כלי תוכן בינה מלאכותית מספקים נקודת פתיחה טובה לתוכן ומציעים מגוון אפשרויות לשווקים ולסוחרים, אך לרוב אינם מסוגלים להחליף את היצירתיות האנושית – במיוחד עבור תוכן ארוך יותר הדורש חדשנות או אומנות.
לדוגמה, כלי בינה מלאכותית יכולים ליצור אפשרויות טובות לפוסטים במדיה חברתית או לשורות נושא לקמפיינים בדוא"ל, אך נאבקים במשימות יצירתיות המבקשות פירוט כמו סקריפטים של וידאו סיפוריים או פוסטים ארוכים בבלוג. כדי לטפל במגבלות אלה, הקפד להשתמש רק בכלי תוכן AI עבור היבטים ספציפיים של התוכן היצירתי שלך, כמו יצירת רעיונות ראשוניים או טיוטות ראשונות.
חוסר ספציפיות
כלי יצירת תוכן בינה מלאכותית שימושיים ליצירת כמות גדולה של תוכן, אך תוכן איכותי דורש לעתים קרובות מגע אנושי. אם פיתחת קול מותג ייחודי עבור החברה שלך, ייתכן שחלק מכלי תוכן בינה מלאכותית לא יוכלו לתפוס את הסגנון והטון שאתה צריך עבור החומר שלך.
כדי לנטרל זאת, בחר בכלי ליצירת תוכן בינה מלאכותית שסורק ומשכפל את סגנון התוכן שלך או מציע אפשרויות להתאמה אישית של טון. לדוגמה, כלי הבינה המלאכותית של Shopify, Shopify Magic, מאפשר למשתמשים להתאים את סגנון התוכן על סמך הנחיות טונאליות, וכלי הבינה המלאכותית Jasper סורק את התוכן הקיים שלך כדי ללמוד את קול המותג שלך.
כלי AI גם נאבקים לייצר תוכן ארוך צורה עם רמה גבוהה של ספציפיות. אם אתה צריך לכתוב ספר אלקטרוני או עבודת מחקר, אתה יכול להשתמש בכלי בינה מלאכותית לסיעור מוחות ולכתוב קווי מתאר, אבל סביר להניח שתצטרך לכתוב ולערוך חלקים עיקריים ממנו כדי להתיישר עם זהות המותג הספציפית שלך ולהבטיח שאיכות התוכן תישאר גָבוֹהַ.
בעיות אמינות
מחוללי תוכן בינה מלאכותית יכולים לפעמים ליצור מידע שגוי שנשמע סביר אך מורכב (זה ידוע בתור הזיה בינה מלאכותית). עדיף לא להסתמך רק על כלי בינה מלאכותית למידע; בדוק עובדות ובצע בקרות איכות כדי להבטיח שהתוכן מדויק.
כלים מובילים ליצירת תוכן בינה מלאכותית
- Shopify Magic
- Hootsuite
- ג'ספר AI
- סינתזה
- תיאור
ישנם כלים רבים ליצירת תוכן בינה מלאכותית שתוכל לחקור עבור מאמצי השיווק שלך. הנה כמה אפשרויות פופולריות:
Shopify Magic
Shopify Magic הוא כלי בינה מלאכותית שתוכנן במיוחד כדי להגביר את הפרודוקטיביות של סוחרי מסחר אלקטרוני. חלק מהתכונות של Shopify Magic כוללות תיאורי מוצרים שנוצרו בינה מלאכותית, שורות נושא בדוא"ל וכותרות לחנות המקוונת שלך בהתבסס על כמה הנחיות למילות מפתח. אתה יכול אפילו להשתמש ב- Shopify Magic כדי ליצור פוסט מלא בבלוג. אם התוכן לא תואם את הקול של החברה שלך, שנה את ההנחיה שלך ובחר בין מגוון אפשרויות טון, כולל "מומחה", "שובב", "שנון" או טון מותאם אישית שנקבע על ידי מילות מפתח אחרות שאתה יכול להזין.
תמחור: Shopify Magic כלולה בפלטפורמה וזמינה לכל סוחרי Shopify, עם תוכניות Shopify בסיסיות שמתחילות ב-$29 לחודש. אם אי פעם רצית להשיק חנות מסחר אלקטרוני משלך, הירשם לגרסת ניסיון בחינם כדי להתחיל את המסע שלך.
Hootsuite
Hootsuite היא פלטפורמת ניהול מדיה חברתית המציעה מחולל ציוצים, מחולל כתוביות ומחולל רעיונות לתוכן. אחד הכלים הפופולריים ביותר של Hootsuite הוא OwlyWriter AI, אשר מייצר פוסטים במדיה חברתית, האשטאגים וכיתובים עבור העסק שלך. הכלי משתמש בתובנות מונעות נתונים לגבי מה שעבד בעבר, מעבד מחדש פוסטים קודמים עם הביצועים הטובים ביותר לחדשים ויוצר תוכן המבוסס על הנחיות מגוונות, כולל מילות מפתח, נושאים, קישורים למוצרים, או אפילו פוסטים שלמים בבלוג.
תמחור: Hootsuite מציעה תוכניות תמחור החל מ-$99 לחודש עבור משתמש אחד.
ג'ספר AI
Jasper AI הוא אחד מכלי הכתיבה הפופולריים ביותר של AI ליצירת תוכן כתוב כמו עותק שיווקי, תיאורי מוצרים, או אפילו פוסטים שלמים בבלוג. ג'ספר AI יוצר תוכן על סמך הנחיות שהמשתמשים מספקים ומאפשר עריכה והתאמה קלה.
לדוגמה, אתה יכול להשתמש ב-Jasper AI כדי ליצור פוסטים בבלוג על היתרונות של קו מוצרים חדש שהחברה שלך משיקה. ג'ספר AI אפילו כולל תכונה שסורקת את החנות המקוונת או האתר שלך כדי ללמוד את הטון והסגנון של קול המותג שלך.
תמחור: תוכנית התמחור הבסיסית ליוצרים של Jasper AI מתחילה ב-$49 לחודש עבור משתמש אחד.
סינתזה
אתה יכול להשתמש בסינתזה כדי להפוך טקסטים לסרטונים מדוברים. אתה מזין את התוכן הכתוב, ואווטאר שנוצר בינה מלאכותית אומר זאת בקול רם. בחר מתוך למעלה מ-160 אווטרים מציאותיים הניתנים להתאמה אישית שיכולים לדבר ביותר מ-130 שפות, או צור גרסת אווטאר של עצמך.
כלי זה ליצירת תוכן בינה מלאכותית שימושי במיוחד להפקת סרטוני הדרכה, תיאורי מוצרים ועדויות.
תמחור: Synthesia מציעה תוכנית בסיסית בחינם, אך תוכנית התמחור למתחילים מתחילה ב-$22 לחודש.
תיאור
Descript הוא כלי AI לעריכת אודיו ווידאו. האפליקציה סורקת תוכן וידאו ויוצרת תמליל הניתן לעריכה. אם אתה עורך את התמליל, האפליקציה מבצעת אוטומטית את השינויים האלה בסרטון. זהו כלי חזק במיוחד עבור סוחרים היוצרים תוכן כמו ראיונות, פודקאסטים או הדגמות מוצרים. לכלי יש גם תכונות כמו הסרת מילות מילוי אוטומטית וקטעי אודיוגרם הניתנים להתאמה אישית לפרסום בפלטפורמות מדיה חברתית.
תמחור: תוכניות תמחור נעות בין $12 לחודש ל$40 לחודש על סמך כמות שעות התמלול שאתה צריך.
שאלות נפוצות לגבי יצירת תוכן בינה מלאכותית
האם יש AI ליצירת תוכן?
כן, ישנם מספר כלים ליצירת תוכן בינה מלאכותית, כולל Shopify Magic ו-Jasper AI לתוכן כתוב, ו-Synthesia ו-Descript ליצירת וידאו.
האם אתה יכול ליצור תוכן עם AI בחינם?
כן, יש הרבה כלים חינמיים ליצירת תוכן בינה מלאכותית. Shopify Magic כולל מספר כלי AI שחינמיים עבור כל סוחר ב-Shopify, ו-Hootsuite מציעה כמה כלי AI בחינם, כולל מחולל רעיונות התוכן.
האם זה חוקי להשתמש בתכני AI?
כן, זה חוקי להשתמש בכלי AI ליצירת תוכן.