תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "name": name, "url": url }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
שיווק תוכן מגיע בכל הצורות והגדלים ולמרבה הצער, הביטוי שיווק באמצעות תוכן הוא שילוב של שתי המילים הנפוצות ביותר בדיגיטל. התוכן נמצא בכל מקום, וכך גם השיווק. עם זאת, שיווק תוכן עדיין יעיל פי שלושה ביצירת לידים מאשר חיפוש בתשלום. זה המעבר הטבעי מלשלם על תשומת הלב של מישהו למשיכת הקהל שלך באופן אורגני.
ולא, שיווק תוכן הוא לא רק אסטרטגיית SEO. בעוד שהשליטה בתוצאות החיפוש היא ללא ספק ערוץ שיווק רווחי, שיווק התוכן נע בין מגזינים לסדרות וידאו ופודקאסטים.
אם אתה קורא את זה, אתה כנראה משווק שמחפש לקבל השראה עם רעיונות חדשים לשנת 2024. החדשות הטובות הן שכל הערוצים הללו נחקרו בעבר. אין מדיום קסם שבו אתה יכול לשפוך אלפי דולרים כדי לייצר לידים בזול. אם מישהו מכר לך את החלום הזה, סביר להניח שאתה תהיה ממש מאוכזב.
מה שאני רוצה להדגיש כאן הוא איך להצליח בכל מדיום בנפרד על ידי בידור, השראה, חינוך, חיבור ושמחה של הקהלים שלך. להלן קמפיינים לשיווק תוכן שללא ספק יהוו אתכם השראה השנה וגם לאחר מכן.
בואו נתחיל.
צור אסטרטגיית שיווק תוכן: המדריך השלם
Robinhood Bites: ניוזלטר בדוא"ל נעשה נכון
הערכת 75 מיליון דולר של Morning Brew שינתה את תפיסת האינטרנט של ניוזלטרים לנצח. בעולם שבו התעבורה האורגנית בפלטפורמות המדיה החברתית קרובה לאפס, האימייל הפך לערוץ היחיד שבו אתה באמת יכול להיות הבעלים של הקהל שלך. הניוזלטר היומי של The Morning Brew כבש את עולם השיווק בסערה. Robinhood Bites הוא ניוזלטר שהביא לרנסנס המייל.
Robinhood Bites הוא ניוזלטר יומי של פלטפורמת המסחר במניות המספק חדשות פיננסיות מהירות ועיכולות, שלוקח רק כמה דקות לקריאה. הניוזלטר הוא דוגמה מושלמת ל-less is more: פירוק פרויקטים מורכבים לדרך ניתנת לעיכול. לא כולם רוצים לקרוא פוסט בבלוג של 10,000 מילים, במיוחד משקיעים יומיומיים שרוצים לשפר את המומחיות הפיננסית שלהם.
בית הספר לעיצוב של Canva שמקדם דמוקרטיזציה לחינוך
בית הספר לעיצוב החינמי של Canva מקדם את המשימה שלו "להעצים את כולם בעולם לעצב כל דבר ולפרסם בכל מקום". כלי העיצוב של Canva הפך את העיצוב על ראשו, מה שמקל על כל אחד ליצור עיצובים יפים ללא תוכנה מורכבת ויקרה. Canva עושה דמוקרטיזציה של חינוך עיצובי, שבעבר היה גן מוקף חומה, נגיש רק למעטים.
בית הספר לעיצוב של Canva הוא סדרה של סרטונים חינמיים המלמדים את מרכיבי העיצוב לכל אחד. הגאונות היא ש-Canva משולבת מצוין בתהליך העיצוב. אמנם יש להם מדריכים ספציפיים למוצר על איך לעצב ב-Canva, אבל כלי העיצוב מוצגים בצורה חלקה לאורך הקורס.
חשבון ה-TikTok Unhinged של DuoLingo
בעוד שחשבון הטוויטר הלא מצונזר של וונדי עדיין שולט כמלכת המדיה החברתית, חשבון ה-TikTok של DuoLingo נותן להם להמר את כספם. כל מותג רוצה להיות וונדי'ס, ורבים מהם הביאו לחילופי מותגים ראויים לצמרמורת כמו זו:
עם כל דור חדש, ה-BS-meter השיווקי עולה יותר ויותר והביצוע של להיות מותג 'אמיתי' הופך קשה יותר מיום ליום. כולם יכולים לפרסם על המוצרים החדשים שלהם, אבל לא רבים יכולים להפוך לוויראליים כל כך תפלים.
חשבון ה-TikTok של DuoLingo לקח סיכון עצום שהתקבל על ידי קהילת TikTok. קמע הינשוף שלהם מתואר כ'איום', ובאומץ נוטה להיות פרא באופן אותנטי (בהיעדר מילה טובה יותר). עבור האנשים המבוגרים שקוראים את זה, ההגדרה של המילון העירוני היא מישהו שלא אכפת לו מההשלכות של מעשיהם.
הטרנדים של Google של DuoLingo הם הוכחה לכך שהתוכן שלהם עובד
חשבון ה-TikTok שלהם מחבק כעת רק ממים, אך מדבר באופן שמהדהד עם דור ה-TikTok הצעיר. אסטרטגיית הווידאו שלהם אולי נראית חסרת מאמץ לצופים, אבל בקצה העורפי היא תוצאה של הקשבה חברתית מעולה, נטילת סיכונים ובדיקות A/B קפדניות.
DuoLingo לא רק מפיקה סרטונים מצחיקים אלא גם מעירה על סרטונים ויראליים. הם גם אף פעם לא מפחדים לקרוא למותגים אחרים המנהלים חשבונות TikTok איומים. עם למעלה מ-1.9 מיליון עוקבים עד היום, ומנוהל על ידי צעיר בן 23 שסיים את לימודיו בקולג', תוכן TikTok של DuoLingo הוא דוגמה מצוינת למשיכת הקהל שלהם על ידי אספקת תוכן המהדהד עם כולם.
ספוטיפיי עטוף: כל כך ניתן לשיתוף שתהיה בו בחילה
בכל דצמבר, העדכונים של המדיה החברתית שלך היו מוצפים ככל הנראה בפוסטים עטופים של Spotify. כולם רצו שתדעו עד כמה הטעם המוזיקלי שלהם ייחודי ואיך הם היו מאזינים מובילים ב-3% עבור האמנים האהובים עליהם. אם לא ראית את זה בעבר, Spotify לוקחת את נתוני המאזינים כדי ליצור גרפים, תרשימים ואינפוגרפיקות הניתנות לשיתוף על התנהגות ההאזנה שלך.
הקמפיין מבוסס הנתונים החל בשנת 2017 והפך לחיה אדירה משלו. באופן מפתיע, בעידן של היום שבו פרטיות הנתונים הפכה לנושא חשוב יותר ויותר לצרכנים, Spotify עטוף היא דוגמה מצוינת לאופן שבו מותגים יכולים למנף נתונים כדי לשפר את חווית המשתמש שלהם.
התוכן כל כך מוצלח משלוש סיבות עיקריות. ראשית, הוויזואליה מדהימה. המצגת מוצגת בצורה מבריקה, עם הנחיות מצחיקות המובילות לסיום הייחודי והמותאם אישית שלך.
שנית, זה נותן ערך חברתי. אנשים רוצים להראות כמה הם ייחודיים, או בצד השני לחפש אחרים עם טעם מוזיקה דומה להם.
לבסוף, ניתן לשתף אותו מאוד. כל שקופית מייצאת בצורה חלקה לכל פלטפורמת מדיה חברתית. זה גם מקל על מעריצי-על לתייג את האמנים האהובים עליהם ולעסוק איתם במדיה החברתית.
Coinbase Earn מציב אותם כמובילי קריפטו
Coinbase, פלטפורמת בורסת הקריפטו המוערכת ב-86 מיליארד דולר כשהם הגיעו לבורסה בניו יורק, נוקטת בגישה ייחודית לשיווק תוכן. כל מה שקשור ל-Web3 מבלבל – אנשים שמשלמים מיליוני דולרים כדי לקנות NFTs לקופים כדי לראות מיליונרים בני 15 שהשקיעו במטבע המבוסס על מם.
Coinbase הגיבה לספקנות סביב קריפטו בכך שסיפקה משאבים חינוכיים כדי ללמד את כולם על Web3. Coinbase Learn מספק מדריכים חינוכיים, הדרכות ופוסטים בבלוג הממצבים אותם כמובילי שוק.
עם זאת, תוכנית Coinbase Earn היא ייחודית. זוהי סדרה של קורסי וידאו על מטבעות שונים בשוק. התוכנית החינוכית החינמית מתגמלת משתמשים בכל פעם שהם משלימים סרטון על מטבע קריפטוגרפי מסוים לאחר השלמת חידון קצר. הקריפטו מתוגמל דרך האפליקציה שלהם כמובן.
היתרון הברור הוא יצירת לידים מכיוון שזו דרך מצוינת להגדיל משתמשים בקנה מידה. מצד שני, הם יכולים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מטבעות חדשים כדי לשפר את הנראות שלהם, ובתמורה, Coinbase יכול להרוויח עמלה עבור כל קריפטו שהם מציגים. בטווח הארוך, גם Coinbase Earn וגם Learn מציבים אותם בצורה מבריקה כמובילי שוק מהימנים בתחום הקריפטו.
סיפורי פטגוניה שנותנים השראה לכולם המוקדשים לחיות בר
מעמדה הייחודי של פטגוניה כחברה אקטיביסטית מתעורר לחיים בקמפיינים התוכן שלהם. הם מציגים "סיפורים" באתר האינטרנט שלהם, שהיא אסטרטגיה ממוקדת עריכה המעוררת השראה לאחרים לנהל אורח חיים מודע לחיות בר. הם כותבים על הכל, החל ממאמצי השימור שלהם, החרם שלהם על מודעות בפייסבוק וסיפורים מרתקים על מפגשים מרגשים של אנשים עם חיות בר.
לדוגמה, היצירה שלהם "האם זה שווה את זה" מספרת סיפור משכנע ממקור ראשון על מפגשים של הרפתקן קרוב למוות עם דובי גריזלי וכיצד מעיינות חמים הצילו אותו מהיפותרמיה. גישה עיתונאית זו שונה באופן ייחודי מאסטרטגיה מסורתית ממוקדת SEO על ידי התמקדות בבניית מערכות יחסים אמיתיות עם הלקוחות שלהם על ידי שיתוף סיפורים רבי עוצמה המעוררים השראה לאחרים לחיות חיים הרפתקנים.
מגזין H&M: עולם של השראה
H&M יצרה מגזין לייף סטייל המכסה את שלושת עמודי התווך של הערכים הארגוניים שלהם: אופנה, יופי ותרבות. כל יצירה משרתת את המטרה הייחודית שלה שמהדהדת לאוהבי אופנה; הכל ממדריכי מתנות של H&M, ראיונות עם דוגמניות אופנה, השראה לעיצוב וספרי מראה שמציגים את כל הסגנונות החדשים ביותר שלהם.
ל-H&M ולפטגוניה יש גישות דומות עם שתי הוצאות להורג שונות המותאמות לקהל היעד שלהן. מותג המגזינים של H&M מספק מאמרים מתחשבים המרחיבים את הרעיונות, ההשראה והידע סביב המוצרים שלהם. זה גם מספק תובנה עמוקה יותר לגבי השקות המוצרים הייחודיות שלהם והקונספט מאחורי כל קמפיין עונתי. זה עוזר לתת למוצרים שלהם יותר משמעות ובונה קשר עמוק יותר עם הקונים הנאמנים ביותר שלהם.
כיצד תמנף תוכן בשנת 2024?
בעולם מלא אי ודאות, דבר אחד בטוח: כולם צורכים יותר תוכן ממה שהיה להם אי פעם. אז השאלה היא כזו: איך תיצור תוכן שבולט ב-2024? האם אתה תהיה הכוכב הבא של TikTok? האם תפתח מגזין? אם אינך יודע מאיפה להתחיל, קרא את המדריך שלנו על אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן כדי לעזור לך לבנות תוכנית שיווק באמצעות תוכן שהכי הגיונית עבורך.