10 האתרים והפלטפורמות הטובות ביותר למימון המונים בשנת 2024

10 האתרים והפלטפורמות הטובות ביותר למימון המונים בשנת 2024
חקור את האתרים והפלטפורמות המובילות למימון המונים של 2024. למד כיצד לממן את הרעיון העסקי שלך ולהגשים את החלום היזמי שלך.
11 בספטמבר 2024

למצוא את הכסף שאתה צריך כדי לפתוח עסק יכול להיות מאתגר. שיטות מסורתיות כמו הלוואות בנקאיות או הגשה למשקיעים הן אפשרויות מצוינות, אך עשויות שלא להיות נגישות לכולם. גם אם הבטחת הלוואה לעסקים קטנים, ייתכן שתצטרך יותר כספים כדי לכסות את עלויות ההפעלה שלך.
מימון המונים הוא דרך חדשנית לגייס כסף מקבוצה גדולה של משקיעים אישיים. אתה יכול להשתמש במימון המונים כדי לגייס כספים מהלקוחות או מהקהל הקיימים שלך – או מרשת של משקיעים הפעילים בפלטפורמת מימון המונים.
מימון המונים הוא לא רק דרך נוחה לגייס כסף; זו תנועה. בשנת 2023, מימון המונים הוסיף 1.1 מיליארד דולר לכלכלת ארה"ב – כאשר קמפיין מימון המונים הממוצע גייס כמעט 8,000 דולר.
ההטבות לא עוצרות בגיוס כספים. מימון המונים מאפשר לך לבדוק מוצרים חדשים ולאמוד את הביקוש לרעיון התוכן האחרון שלך. אתה יכול לסחור בזכויות הזמנה מראש, מתנות, גישה בלעדית או הון עצמי לתמיכה של הקהל שלך.
פוסט זה מכיל את 10 אתרי מימון המונים המובילים למימון העסק, המוצר, התוכן או הפרויקט שלך ללא מטרות רווח.
מה זה מימון המונים?
מימון המונים הוא שיטה לגיוס הון שבה אנשים רבים תורמים סכומים קטנים יותר מכספם האישי כדי לתמוך בעסק. זה מנוגד לגיוס כספים מסורתי, הכולל בדרך כלל הבטחת השקעות גדולות ממספר מצומצם של מקורות, כגון משקיעים מוסמכים או חברות הון סיכון.
איך מימון המונים עובד?
"תומכי מימון המונים" מוצעים תמריצים בתמורה לתרומותיהם ותמיכתם. תמריצים יכולים לכלול:
- גישה מוקדמת לרכישת מוצר, אולי במחיר מוזל
- אפשרות להזמין מוצר מראש ולהשפיע על פיתוחו
- תגמולים בלעדיים כמו הנחה מתמשכת, סטטוס נאמנות לקוחות משופר או סחורה בחינם
- גישה לצוות המייסדים או למממוני המונים אחרים
- הון עצמי
- תוכן בלעדי
בתמורה לאירוח קמפיין מימון ההמונים שלך, אתרי מימון המונים גובים עמלות פלטפורמה, עסקאות ותשלומים.
בעוד שלכל אתר מימון המונים יש תכונות משלו, מבנה עמלות ובסיס משתמשים משלו, הרעיון המרכזי הוא זהה: אתה מגיש את הפרויקט שלך לפלטפורמה עם יעד גיוס כספים ומועד אחרון, ואז מסע פרסום לתמיכה.
אז מהן האפשרויות שלך לגייס כספים לעסק שלך באמצעות פלטפורמות מימון המונים? להלן כמה מאתרי מימון ההמונים הטובים ביותר בשנת 2024.
10 פלטפורמות מימון המונים הטובות ביותר
- הכי טוב בסך הכל: קיקסטארטר
- סגן אלוף: אינדיגוגו
- הטוב ביותר לעסקים קטנים: ניתן למימון
- הטוב ביותר עבור חנויות Shopify: Crowdfunder
- הטוב ביותר עבור יוצרי תוכן: Patreon
- הטוב ביותר עבור בריטניה ואירופה: Crowdcube
- הטוב ביותר לגיוס כספים אישי: GoFundMe
- הטוב ביותר לעמותות: Mightycause
- הטוב ביותר עבור מימון המונים נדל"ן: CrowdStreet
- הטוב ביותר עבור סטארט-אפים בעלי צמיחה גבוהה: StartEngine
1. קיקסטארטר
פלטפורמת מימון המונים הכוללת הטובה ביותר
כאחת מפלטפורמות גיוס התרומות המקוונות הידועות ביותר, Kickstarter היא כמעט שם נרדף למימון המונים. מאז השקתה ב-2009, קהילת קיקסטארטר סייעה ליותר מ-250,000 פרויקטים לגייס כספים – כולל מוצרים פיזיים ודיגיטליים.
Kickstarter היא פלטפורמת גיוס כספים מבוססת תגמולים. לתומכים מוצעים תמריצים כדי לתמוך בפרויקט, כגון הנחות בלעדיות בהזמנה מראש, מתנות או צעקות. אתה יכול להציע מבנה תגמולים מדורג כדי לשכנע את התומכים להתחייב לסכומים גבוהים יותר לפרויקט שלך – ככל שהמגן מתחייב יותר כסף, כך התגמולים שיפתחו יהיו טובים יותר.
קמפיינים של קיקסטארטר הם עניין של הכל או כלום, מה שאומר שאתה מקבל גישה לכספים שלך (ותשלם את עמלת הפלטפורמה של קיקסטארטר) אם אתה עומד ביעד הגיוס הראשוני שלך. אם אתה נופל, אז כל הכסף נשאר אצל המממנים שלך.
התוצאה היא שפרויקטים בקיקסטארטר נוטים להיות איכותיים וחדשנים – לעתים קרובות יצירתיים או חדשניים מספיק כדי למשוך את תשומת לבם של המאמצים המוקדמים וכותרות העיתונות. תומכים בדרך כלל רואים בפרויקטים אלה אמינים יותר מכיוון שהם אינם נפרדים מכספם אלא אם הקמפיין יצליח.
למד עוד על הפעלת קמפיין Kickstarter מפרויקטים מצליחים כגון Rockwell Razors, SaniKind ו-LastObject.
עמלות : פרויקטים מצליחים מחויבים בעמלת פלטפורמה של 5% בתוספת עמלות עסקה בין 3% ל-5%.
יתרונות:
- קהילה גדולה ופעילה
- מודל הכל או כלום מעודד תרומות
- אידיאלי עבור פרויקטים יצירתיים
חסרונות:
- אין כספים אם היעד אינו עומד
- גובה עמלה של 5% בתוספת עמלות עסקה
- לא למטרות אישיות או לארגוני צדקה
2. אינדיגוגו
פלטפורמת מימון המונים במקום השני
Indiegogo היא פלטפורמת מימון המונים מובילה התומכת בעסקים, אמנים ועמותות. בעוד שהוא דומה לקיקסטארטר, הוא מגיע עם סט משלו של כלים ואפשרויות מסע פרסום קלים לשימוש.
ההבדל הגדול ביותר בין שתי הפלטפורמות הוא האפשרות לבחור יעד מימון גמיש לקמפיין שלכם לצד יעד קבוע של הכל או כלום (כמו קיקסטארטר). עם יעדי מימון גמישים, אתה מקבל את הכספים שלך ללא קשר אם עמדת ביעד הסופי שלך עד למועד האחרון.
אפשרות המימון הגמישה שימושית אם הפרויקט שלך מכיל מספר שלבים או אבני דרך. אם אתה יכול למלא חלק מההתחייבויות שלך לתומכים עם חלק מההשקעות שגויסו, מימון גמיש מאפשר לך להתחיל לעבוד, גם אם לא הצלחת לממן את כל הקמפיין שלך.
תכונת InDemand של Indiegogo מאפשרת לך לשמור על המומנטום ולהמשיך לגייס כסף ללא ציר זמן, גם לאחר סיום מסע הגיוס שלך. זה יכול להיות שימושי למימון עלויות הפקה או מימוש נוספות – או להרחיב את הקהל שלך.
עמלות : Indiegogo גובה עמלה של 5% על כל הכספים שגויסו עבור מסע הפרסום שלך. יש גם עמלת עסקה של 3% בתוספת 20¢.
יתרונות:
- אפשרויות מימון גמישות
- תומך במגוון רחב של פרויקטים
- מציע גיוס כספים שוטף
חסרונות:
- גובה עמלה של 5% בתוספת עמלות עסקה
- קהילה קטנה יותר מקיקסטארטר
- סיכון למימון חסר עם אפשרות גמישה
💡 חנות Shopify BodyBoss עברה ל-Indiegogo InDemand לאחר קמפיין קיקסטארטר מוצלח.
3. ניתן למימון
פלטפורמת מימון המונים הטובה ביותר לעסקים קטנים
Fundable הוא חלק מפלטפורמת Startups.co והוא בין אתרי מימון ההמונים המובילים המאפשרים לסטארט-אפים בארה"ב להציע תגמולים – כולל הון עצמי – בתמורה למימון.
הפלטפורמה מציעה גיוס כספים בניהול עצמי כמו גם תמיכה בקמפיינים, כאשר Fundable יעזור לך ליצור סיפון פיץ' ולזהות משקיעים פוטנציאליים. אתה יכול גם להשתמש ב- Fundable כדי לארגן את פעילויות גיוס הכספים שלך ולעקוב אחר התעניינות המשקיעים.
על פי ההנחיות ל-Fundable, סטארט-אפים שמשתמשים בפלטפורמה כדי להציע תגמולים בדרך כלל מגייסים פחות כספים אך מקבלים יותר תומכים. בינתיים, סטארטאפים המשתמשים במימון המונים בדרך כלל מגייסים יותר הון מפחות משקיעים.
כדי להצליח עם מימון המונים, אתה צריך לספק את כל המחקר והמשאבים להם מצפים משקיעים מוסמכים, כולל רקורד של צמיחה, סיפון מגרש ותוכנית עסקית מוצקה.
עמלות : 179 $ לחודש, בתוספת 3.5% בתוספת עמלת עסקה של 30¢ עבור כל כספים שנאספו באמצעות כרטיס אשראי.
יתרונות:
- תגמולים או מימון הון
- מציע תמיכה בקמפיין
- מתאים לעסקים קטנים וסטארטאפים
חסרונות:
- עמלה חודשית גבוהה
- ההצטרפות לפלטפורמה דורשת הכנה ותיעוד
- מידע פיננסי נרחב הדרוש למימון המונים
4. מימון המונים
אפליקציית מימון ההמונים הטובה ביותר לחנויות Shopify
אם כבר יש לך חנות Shopify ואתה מעוניין לממן מוצר חדש דרך האתר שלך, אפליקציית Crowdfunder מתאימה.
רוב פלטפורמות מימון ההמונים דורשות ממך ליצור ולהפעיל חשבון באתר האינטרנט שלהן. Crowdfunder מנצל את המגמה הזו בכך שהוא מאפשר לך להפוך דף מוצר באתר לדף מימון המונים – עם סרגל התקדמות, יעד מימון וכפתור הזמנה מראש.
Crowdfunder מאפשר מימון המונים בצורה הפשוטה ביותר שלו: קבלת הזמנות מראש של לקוחות כדרך לאמת רעיון ולממן הפקה. בנוסף, אתה יכול להימנע מהעמלות הנגבות על ידי פלטפורמות צד שלישי לטובת עמלה חודשית צפויה יותר.
השתמש ב-Crowdfunder כדי לאמוד עניין של לקוחות, לבדוק רעיונות למוצרים חדשים, לגייס כסף למטרה או להשיק מוצר בהפעלה מוגבלת.
עמלות: $24 לחודש.
יתרונות:
- הופך דף מוצר לדף מימון המונים
- אידיאלי לבעלי חנויות Shopify
- גובה עמלה חודשית, לא אחוזים
חסרונות:
- חסר היבט קהילתי או שוק
- נבנה עבור Shopify בלבד
5. פטראון
פלטפורמת מימון המונים הטובה ביותר ליוצרי תוכן
Patreon נבנה מתוך מחשבה על יוצרים דיגיטליים. לכן, כדאי לשקול אם אתה פודקאסר, מוזיקאי, מפתח משחקים או צלם וידאו.
בעוד שרוב אתרי מימון המונים תומכים בקמפיינים בהפעלה מוגבלת, Patreon עובד על בסיס מנוי. יוצרים מפתחים תוכניות חברות עבור המעריצים שלהם, שמשלמים כדי להצטרף לקהילה של לקוחות בעלי דעות דומות ולגשת להטבות בלעדיות.
יוצרים ואישי אינטרנט יכולים להשתמש ב-Patreon כדי לייצר רווח מהקהלים שלהם וליצור הכנסות חוזרות. אתה יכול לבחור לתת לפטרונים לשלם לחודש או לכל יצירה.
יוצרי Patreon מציעים כל מיני הטבות בלעדיות המבוססות על שכבות תשלום שונות, כגון גישה לתוכן סגור, סחורה ממותגת, הצצות, צעקות ועוד. האתר תומך באינטגרציות שונות לתמיכה בתוכן בפלטפורמה. אתה יכול להעלות סרטונים, לארח שידורים חיים ולהפעיל פורומים או קבוצות ניוזלטר עבור הלקוחות שלך.
עמלות : בין 8% ל-12% מההכנסה שאתה מרוויח מפטראון, תלוי בתוכנית שלך. בנוסף, עמלות עיבוד של עד 6% בתוספת 10¢ בהתאם לשיטת התשלום.
יתרונות:
- אידיאלי למימון מבוסס מנוי
- מאפשר בניית קהילה
- תומך באינטגרציות שונות
חסרונות:
- לא לפרויקטים חד פעמיים
- גובה עמלה של 8% עד 12%.
- בניית בסיס פטרון לוקח זמן
💡 למד כיצד יוצרי תוכן Wait But Why משתמשים ב-Patreon כדי להגדיל את זרמי המונטיזציה שלהם.
6. Crowdcube
אתר מימון המונים הטוב ביותר עבור בריטניה ואירופה
עסקים מחוץ לארה"ב צריכים לבדוק את התנאים וההגבלות של פלטפורמות מימון ההמונים המפורטות עד כה כדי לוודא שהם כשירים להשתמש בכל תכונות השירות.
בניגוד לאתרים לעיל, Crowdcube היא פלטפורמת מימון המונים מבוססת בריטניה שנבנתה עבור עסקים אירופאים. אתה יכול להגדיר כמה סוגים של מימון המונים באמצעות Crowdcube, כולל סבבים פרטיים וסבבי המשך.
כמו Fundable, Crowdcube מציעה תמיכה בבעיות נפוצות כמו סבבי המשך ודיבידנדים.
ל-Crowdcube יש מספר קטן יחסית של קמפיינים למימון המונים. ובכל זאת, חברות שאושרו ומצליחות עם יעדי גיוס התרומות שלהן בפלטפורמה יכולות להצטרף למועדון הממומן של Crowdcube, ולהרוויח הטבות בלעדיות מהארגונים השותפים שלהן.
קדם את ההצעה שלך כדי לגייס משקיעים מהרשת האישית שלך או לפנות לקהילה המבוססת של Crowdcube.
עמלות : 7% מהסכום שגויס בהצלחה, בתוספת עמלת השלמה של 0.75% עד 1.25% ודמי עיבוד תשלומים של עד 2.9%.
יתרונות:
- מיועד לעסקים אירופאים
- סוגים שונים של מימון המונים
- קמפיינים מוצלחים זוכים להטבות בלעדיות
חסרונות:
- גובה עמלה של 7% בתוספת עמלות אחרות
- לא מתאים לעסקים מחוץ לאירופה
- מספר קטן של קמפיינים
7. GoFundMe
אתר מימון המונים הטוב ביותר לגיוס כספים אישי
GoFundMe היא פלטפורמת מימון המונים בחינם שנבנתה בעיקר כדי לגייס תמיכה כספית ליחידים, למטרות צדקה ולפרויקטים קהילתיים.
מכיוון ש-GoFundMe מתאימה לגיוס כספים אישי, כל אחד יכול ליצור קמפיין. תומכים בפלטפורמה נוטים לתמוך בקמפיינים שמקורם ברשתות אישיות, קהילות מקומיות או מטרות המהדהדות אינטרסים אישיים (למשל, תמיכה בשיפוץ בניין ספורט לנוער או עזרה למשפחה במצוקה).
עם זאת, קמפיינים יכולים לצבור תאוצה ולמשוך קהל רחב יותר של תומכים. גם אם מבקרים בדף מסע הפרסום שלך לא תורמים, הם יכולים לשתף את הפרופיל שלך כדי לשפר את הנראות שלו.
בניגוד לאתרי מימון המונים אחרים ברשימה זו, GoFundMe אינו מיועד לפעילויות מסחריות. אבל אם אתה בעל עסק קטן המתמודד עם קשיים, או שאתה צריך לגייס כסף כדי להתגבר על אתגר אישי, נסה למנף את GoFundMe לתמיכה.
עמלות : ללא עמלת פלטפורמה עבור קמפיינים לגיוס כספים, רק 2.9% בתוספת עמלת תשלום של 30¢.
יתרונות:
- אידיאלי עבור גיוס כספים אישי וארגוני צדקה
- ללא עמלת פלטפורמה
חסרונות:
- לא למימון המונים מסחרי
- ההצלחה תלויה לרוב ברשתות אישיות
8. סיבה אדירה
אתר מימון המונים הטוב ביותר לעמותות
Mightycause היא חברת תוכנה מקוונת לגיוס כספים ותיקה עבור מימון המונים ללא מטרות רווח. בעוד שפלטפורמות כמו קיקסטארטר ואינדיגוגו עשויות להיות מוכרות יותר, קמפיינים גייסו יותר מ-600 מיליון דולר ב-Mightycause מאז הקמתה ב-2006.
במקום פלטפורמה מרכזית, Mightycause מציעה כלים ותכונות שתוכל להשתמש בהן באתר האינטרנט שלך. יש יוצר דף לגיוס כספים, טפסי תרומה וכפתורים, כמו גם שילוב של מדיה חברתית, אימייל ו-SMS. כדי לנהל את הכל, מערכת CRM נותנת סקירה כללית של פעילויות מימון המונים ומפיקה דוחות.
אתה יכול להפעיל ללא הגבלה מסעות פרסום לעמיתים, צוותים ואירועים עם Mightycause. מסעות פרסום אינם נדרשים כדי לעמוד ביעדים כלשהם, כך שאם גיוס התרומות שלך אינו עומד ביעד הפיננסי שלו, תוכל לשמור ולהשתמש בתרומות שתקבל.
עמלות : $79 עד $119 לחודש, תלוי בתוכנית שלך. עד 2.2% בתוספת 29¢ בדמי עיבוד תשלומים.
יתרונות:
- כלים למימון המונים ללא מטרות רווח
- אין דרישות מטרה
חסרונות:
- עמלה חודשית גבוהה
- לא לפרויקטים מסחריים
9. CrowdStreet
הטוב ביותר עבור מימון המונים נדל"ן
CrowdStreet מציע למשקיעים בודדים אפשרות לתרום לקרנות נדל"ן. עד כה, היא סיפקה יותר מ-4 מיליארד דולר בהשקעות.
נותני חסות בתחום הנדל"ן יכולים להגיש בקשה לגישה לשוק של הפלטפורמה כדי לגייס הון פסיבי עבור פרויקטי הבנייה או הפיננסיים שלהם. CrowdStreet גם תומכת בפרויקטים עם שירותי ניהול משקיעים וקמפיין שיווק דיגיטלי עבור המגרש שלך.
כפלטפורמת מימון המונים נישה, CrowdStreet מתאימה ככל הנראה רק לחברות נדל"ן מבוססות העוסקות בעיקר בנכסים מסחריים. דוח תחזית השוק השנתי של הפלטפורמה נותן איתות לסוגי הפרויקטים שהמשקיעים עשויים להתעניין בהם.
עמלות: משתנות.
יתרונות:
- פלטפורמה לפרויקטים של נדל"ן מסחרי
- מציע ניהול משקיעים ותמיכה שיווקית
חסרונות:
- רק לחברות נדל"ן מבוססות
- תהליך בדיקה יסודי לפרויקטים
10. StartEngine
אתר מימון המונים הטוב ביותר עבור סטארט-אפים בעלי צמיחה גבוהה
StartEngine היא פלטפורמת מימון המונים בה אתה יכול לגייס הון דרך רשת האתר של יותר מ-1.8 מיליון משקיעים פוטנציאליים.
על מנת לפתוח השקעות לציבור, StartEngine מאפשרת גיוס כספים באמצעות Regulation Crowdfunding, חריג לתקנות SEC המאפשר לחברות לגייס עד 5 מיליון דולר. אמנם תהליך זה יעיל יותר משיטות מסורתיות לגיוס כספים ממשקיעים מוסמכים, אך עדיין יש לו דרישות פיננסיות ומשפטיות מחמירות.
למרבה המזל, StartEngine מספקת את הסקירה הפיננסית והתיעוד המשפטי הדרושים כדי להשיק קמפיין Reg CF. חברות יכולות גם לחסוך בעלויות ובתשתיות על ידי הגבלת גיוס הכספים שלהן ב-$107,000, מה שמאפשר להן להימנע מדרישות דיווח כספי נרחבות.
עם זאת, StartEngine הוא ככל הנראה הטוב ביותר עבור סטארטאפים שכבר הוכיחו פוטנציאל לצמיחה ומסוגלים להשקיע כספים מראש בקמפיין מיקור ההמונים שלהם.
עמלות : משתנות.
יתרונות:
- מאפשר מימון המונים בהון
- מספק סקירה פיננסית ותיעוד משפטי
חסרונות:
- הבקשה דורשת הכנה ותיעוד מקיפים
כיצד נוצרה רשימה זו של אתרי מימון המונים
יצירת רשימה של פלטפורמות מימון ההמונים המובילות דרשה צלילה עמוקה לעולם מימון ההמונים. יותר מ-20 פלטפורמות נשקלו, כולל שמות ידועים ושירותי נישה.
המטרה הייתה לספק רשימה מקיפה הנותנת מענה למגוון צרכי מייסדים ומשקיעים, בין אם זה למטרות אישיות, רעיונות עסקיים, עמותות או סטארט-אפים.
כל פלטפורמה הוערכה על סמך מספר גורמים מרכזיים:
- שְׁמִישׁוּת. קלות השימוש בפלטפורמה הייתה שיקול חשוב ביותר. לדוגמה, הממשק הידידותי של Patreon ליוצרי תוכן ולמעריצים שלהם היה תכונה בולטת.
- תמחור. עלות השימוש בפלטפורמה הייתה גורם מרכזי נוסף. פלטפורמות כמו Crowdfunder, שגובה עמלה חודשית צפויה, קיבלו עדיפות על פני אלה עם מבני עמלות מורכבים.
- כְּלֵי עֲבוֹדָה. הכלים והתכונות המוצעות על ידי כל פלטפורמה נשקלו גם הם. למשל, תכונות גיוס התרומות וניהול התרומות של Mightycause היו מרשימות במיוחד.
- שיעור הצלחה. נלקח בחשבון גם שיעור ההצלחה של הקמפיינים בכל פלטפורמה. פלטפורמות שידועות באחוזי ההצלחה הגבוהים שלהן בפרויקט קיבלו העדפה.
- תמיכה לאחר השקעה. פלטפורמות כמו Indiegogo, שמציעות תכונות כמו InDemand כדי לשמור על המומנטום לאחר סיום קמפיין, זכו להערכה רבה.
- אפשרויות השקעה. כמו כן, נשקל מגוון אפשרויות ההשקעה העומדות לרשות התומכים. פלטפורמות המציעות מספר דרכים לתומכים לתרום קיבלו העדפה.
גייס כסף לעסק שלך היום
על ידי פנייה למשקיעים, לקוחות פוטנציאליים או מעריצים, מימון המונים מציע דרך נגישה לגייס את הכסף שאתה צריך כדי להקים עסק או להאיץ את פיתוח המוצר.
למעשה, סוחרי Shopify רבים ראו את העסק שלהם ממריא הודות לכספים שגויסו דרך אתרי מימון ההמונים ברשימה זו.
אם אתה יכול להפיץ את המודעות לרעיון המוצר שלך ולהציע את הקמפיין שלך לאנשים הנכונים, מימון המונים יכול לעבוד בשבילך.
אתה יכול גם לשקול גיוס הון על ידי שילוב של מימון המונים עם צורות אחרות של גיוס כספים, כמו הלוואות לעסקים קטנים ותוכנית ההשקעות של Shopify עצמה, Shopify Capital.
איור מאת רוז וונג
קרא עוד
- המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
- כיצד למכור הזמנות מראש ב-Shopify
- 6 דרכים יצירתיות לפתוח עסק ללא כסף בשנת 2024
- 13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
- מכירת תמונות באינטרנט – 18 אתרים למכירת הצילום שלך
- מענקים לעסקים קטנים: כיצד לממן את העסק שלך
- 12 פלטפורמות המסחר האלקטרוני הטובות ביותר לשנת 2024
- 9 חלופות Etsy לשווקים מקוונים למכירת אמנות
- למד את ההבדלים העיקריים בין LLC לעומת LLP
- LLC לעומת תאגיד – במה הם שונים?
שאלות נפוצות על אתרי מימון המונים
מהם היתרונות של מימון המונים?
מימון המונים מציע מספר הטבות לעסקים קטנים המעוניינים לגייס כסף. היא מספקת גישה להון במהירות, משמשת ככלי שיווקי, מספקת הוכחה לקונספט ומציגה מאמצים מוקדמים את המוצרים שלך.
האם אתה מחזיר מימון המונים?
סוגים שונים של מימון המונים דורשים שיטות החזר שונות:
- אם אתה משתמש במימון המונים (כלומר, GoFundMe) אינך צריך להחזיר את הכסף.
- אם אתם מגייסים כסף במימון המונים חליפין, שבו אתם מבקשים כסף ונותנים משהו בתמורה, עליכם לעמוד בהתחייבותכם.
- אם אתה מגייס כסף באמצעות מימון המונים, אתה לא צריך להחזיר כסף, אלא חייב לחלוק הכנסות עם משקיעים.
האם אני יכול להרוויח כסף ממימון המונים?
כן, אתה יכול להרוויח כסף באמצעות מאמצי מימון המונים עבור העסק, המוצר או הפרויקט היצירתי שלך. מימון המונים הוסיף 1.1 מיליארד דולר לכלכלת ארה"ב בשנת 2023, כאשר הקמפיין הממוצע גייס כמעט 8,000 דולר.
באיזו פלטפורמת מימון המונים יש את העמלות הנמוכות ביותר?
נראה כי ל-GoFundMe יש את העמלות הנמוכות ביותר מבין הפלטפורמות שהוזכרו, ללא עמלת פלטפורמה עבור קמפיינים לגיוס כספים ורק 2.9% בתוספת עמלת עיבוד תשלום בסך 0.30$ לכל עסקה. שימו לב ש-GoFundMe מיועד רק למטרות אישיות וצדקה ולא למימון המונים עסקי.
אילו אתרי מימון המונים הם הטובים ביותר?
- קיקסטארטר
- אינדיגוגו
- ניתן למימון
- מימון המונים
- פטראון
- Crowdcube
- GoFundMe
- סיבה אדירה
- CrowdStreet
- StartEngine
מה ההבדל בין קיקסטארטר לאינדיגוגו?
ההבדל הגדול ביותר בין Kickstarter לבין Indiegogo הוא כאשר אתה מקבל את הכסף שלך. Kickstarter נותן לך כספים רק לאחר שהקמפיין מגיע ליעד הגיוס שלו. Indiegogo מאפשר לך לקבל כספים כשהם נתרמים, או שאתה יכול לחכות כדי לראות אם אתה מגיע ליעד שלך.