תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
על המחבר: אנדרה גואלמן, ראש צוות SEO @ Elementor
אנדרה הוא ראש צוות SEO באלמנטור. הוא נהנה מהליכות ארוכות על החוף, נתונים מובנים ותנועה אורגנית.
שיפור האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) של האתר שלך הוא המפתח ליצירת תעבורת אינטרנט, למקסום המרות ולהגדלת החשיפה של המותג שלך.
למרבה המזל, שיפור הדירוג במנועי החיפוש של האתר שלך הוא כעת קל מתמיד, הודות לשילוב של Elementor עם התוספים Yoast SEO ו- Rank Math כאחד. אתה יכול להשתמש בשני כלי קידום אתרים פופולריים אלה כדי לבצע שינויים ואופטימיזציות ישירות בתוך בונה האתרים של אלמנטור.
במדריך זה, נדריך אותך בכל היבט של קידום אתרים בדף וטכני. לאחר מכן נסביר כיצד להצטיין בקידום אתרים באמצעות Elementor ואת הבחירה שלך בין Yoast SEO או Rank Math. בואו נתחיל!
תוֹכֶן הָעִניָנִים
מה זה SEO?
SEO היא טכניקת שיווק שמטרתה לשפר את מיקום הדירוג של האתר שלך ואת הנראות במנועי החיפוש. בניגוד לפרסום בתשלום לפי קליק (PPC), שיווק בדוא"ל ופרסום במדיה חברתית, קידום אתרים מכוון לתנועה אורגנית.
תנועה אורגנית כוללת מבקרים ללא תשלום המגיעים לאתר שלך באמצעות מנוע חיפוש. על פי מומחי קידום אתרים ארגוניים ב-BrightEdge, למעלה מ-53% מכלל התנועה לאתר מגיעה מחיפוש אורגני.
על ידי טיפוס בדירוג מנוע החיפוש, תוכל להגביר משמעותית את התנועה האורגנית של האתר שלך. הדף הראשון של גוגל מקבל 95% מתעבורת האינטרנט, וחמש תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות מקבלות יותר משני שליש מכל הקליקים. חלק מהאתרים אפילו הגבירו את התנועה שלהם עד 2600 אחוז לאחר השקעה בקידום אתרים. זה יתרון ששווה לשאוף אליו.
יש גם ראיות המצביעות על כך שהשקעה בקידום אתרים מניבה החזר על השקעה (ROI) הרבה יותר גבוה מאסטרטגיית שיווק בתשלום. על פי מחקר מעקב עיניים, 70 – 80% מהאנשים מתעלמים מתוצאות חיפוש בתשלום לטובת אפשרויות אורגניות.
אסטרטגיית SEO מוצלחת כוללת מגוון אלמנטים. זה כולל:
- שיקולים טכניים
- איכות התוכן
- כוונון עדין של המהירות והביצועים של האתר שלך
- ציות לשיטות המומלצות של Google
במדריך זה, נתמקד בשני היבטים שתוכל לבצע אופטימיזציה באמצעות Elementor Page Builder:
- SEO טכני
- קידום אתרים בעמוד
SEO טכני
קידום אתרים טכני מתמקד בסיוע למנועי החיפוש לסרוק ולהוסיף את האתר שלך לאינדקס. בכל פעם שמישהו מבצע חיפוש, גוגל יסרוק את האינדקס שלו עבור דפים רלוונטיים. אם התוכן שלך נחשב להתאמה טובה לשאילתה, הוא יופיע בתוצאות החיפוש של המשתמש.
על ידי שכלול ה-SEO הטכני שלך, אתה יכול להבטיח שהתוכן שלך יתווסף במהירות ובצורה נכונה. זה מכניס את הדפים שלך להצגה עבור חיפושים רלוונטיים.
גוגל גם מסדרת את התוכן שלה בצורה שתוכננה לפתור כל שאילתת חיפוש בצורה יעילה ככל האפשר. התוצאה הרלוונטית ביותר מופיעה במקום הראשון.
מסיבה זו, ישנן עדויות המצביעות על כך שטיפס רק על מקום אחד בתוצאות של גוגל יכול להגדיל את שיעורי הקליקים (CTR) שלך ביותר מ-53%. על ידי שכלול ה-SEO הטכני שלך, תוכל להגדיל את הסיכויים שלך לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש הרלוונטיות, ולהרוויח הרבה קליקים נוספים.
רשימת קידום אתרים טכנית עבור משתמשי אלמנטור
קידום אתרים כולל היבטים טכניים רבים, אבל זה לא חייב להיות מסובך. הנה רשימת הבדיקה הפשוטה שלנו לאופטימיזציה של קידום האתרים הטכני של האתר שלך.
1. קישורים יוצאים
קישורים יוצאים הם היפר-קישורים מאתר האינטרנט שלך לאתר אחר. על ידי יצירת קישורים יוצאים, אתה יכול לעזור למנועי החיפוש להבין כיצד אתרים ודפים קשורים זה לזה.
קישורים יוצאים עשויים שלא להגביר את קידום האתרים שלך ישירות, אבל הם יכולים לשפר את חוויית המבקרים על ידי כך שהם עוזרים להם למצוא תוכן רלוונטי ומעניין מהר יותר. זה יכול להגביר את המוניטין שלך כמשאב בעל ערך, ואולי לזכות אותך במבקרים חוזרים. ייתכן אפילו שתקבל כמה קישורים נכנסים מאתרי האינטרנט שאליהם אתה מקשר.
אתה יכול להפוך כל ווידג'ט של Elementor לקישור יוצא פשוט על ידי בחירת הרכיב הזה, ולאחר מכן הקלדת כתובת האתר שבחרת בחלונית Elementor:
כדי להפיק את המרב מקישורים יוצאים, חשוב להצביע על מקורות אמינים ומהימנים.
2. קישורים פנימיים: תוכן קיים
Google משתמשת בקישורים פנימיים כדי לקבוע את החשיבות של דף אינטרנט בהיררכיה של האתר שלך. בנוסף, קישורים פנימיים עוזרים למשתמשים לנווט לתוכן ולקטעים רלוונטיים אחרים באתר האינטרנט שלך.
בעת יצירת תוכן חדש, זה חכם לקשר לתוכן הישן יותר בכל מקום אפשרי. קל להשיג זאת באלמנטור. בכל פעם שאתה יוצר כתובת אתר, Elementor תציע באופן אוטומטי תוכן רלוונטי שאתה יכול לקשר אליו:
חשוב לציין שלקישורים שבורים יכולים להיות השפעה שלילית על SEO. לכן, לאחר יצירת קישורים פנימיים, אנו ממליצים גם לעקוב אחר תקינותם של אותם קישורים באמצעות כלי כגון Screaming Frog של SEO Spider.
3. קישורים פנימיים: תוכן חדש
בנוסף, אל תשכח לעדכן את התוכן הישן יותר שלך בקישורים לתוכן החדש שלך. אתה יכול למצוא במהירות תוכן רלוונטי באתר שלך על ידי ביצוע חיפוש פנימי.
לדוגמה, אם אתה כותב פוסט על התוספים הטובים ביותר לקידום אתרים לוורדפרס, תוכל לחפש כל תוכן קודם שכולל את הביטויים "אופטימיזציה למנועי חיפוש" או "תוספי וורדפרס מובילים" . לאחר מכן תוכל לקשר לדפים אלה בפוסט החדש שלך.
4. מהירות אתר
גוגל משתמשת במהירות הדף כגורם דירוג הן בתוצאות החיפוש של שולחן העבודה והן במובייל. אם אתה מתכוון לדרג גבוה, חיוני שהאתר שלך יבצע ביצועים טובים בכל המכשירים.
כדי לשפר את ביצועי האתר שלך, תוכל לעקוב אחר הטיפים במדריך שלנו להאצת וורדפרס. כדי לבדוק את ביצועי האתר שלך, אנו ממליצים להשתמש בכלי כגון Pingdom, GTmetrix או Google PageSpeed Insights:
זה גם רעיון חכם לבדוק את האתר שלך על בסיס קבוע. זה עוזר לך לזהות ולפתור בעיות ביצועים מייד לפני שהן פוגעות ב-SEO שלך.
אופטימיזציית תמונה לקידום אתרים ומהירות
אתרים עתירי תמונות יכולים לסבול מזמני טעינה איטיים, מה שמשפיע לרעה על SEO. על ידי שימוש בתוסף אופטימיזציית תמונות , אתה יכול לדחוס תמונות מבלי לוותר על האיכות, להבטיח זמני טעינה מהירים יותר ושיפור הביצועים הכוללים. תמונות אופטימליות לא רק משפרות את חווית המשתמש אלא גם עוזרות לאתר שלך לדרג טוב יותר בתוצאות של מנועי החיפוש על ידי עמידה בתקני המהירות והביצועים של Google.
5. Robots.txt
קובץ robots.txt של האתר שלך מספק הנחיות לסורקים של מנועי החיפוש. אתה יכול להשתמש בקובץ זה כדי לציין לאילו חלקים באתר שלך הסורקים האלה יכולים לגשת ומאילו חלקים עליהם להתעלם.
אם קובץ ה-robots.txt שלך מוגדר בצורה שגויה, הוא עלול למנוע ממנועי חיפוש להוסיף את האתר שלך לאינדקס. זה יכול להשפיע הרסנית על SEO שלך.
אתה יכול לוודא שמנועי חיפוש יכולים לראות את האתר שלך באמצעות בודק robots.txt. אם הכלי הזה מזהה בעיה ב-robots.txt שלך, תוכל לערוך את הקובץ באמצעות Yoast SEO. בוורדפרס, נווט אל SEO > כלים ובחר עורך קבצים :
Yoast SEO יציג את קובץ ה-robots.txt שלך. כעת תוכל לבצע את כל השינויים הדרושים.
אם אתה משתמש ב-Rak Math, תוכל לגשת לקובץ robots.txt של האתר שלך על ידי ניווט אל Rank Math > הגדרות כלליות > ערוך robots.txt . לאחר מכן תוכל לבצע את העריכות שלך:
בוטים של מנועי חיפוש מגיעים גם לאתר שלך עם קצבה קבועה מראש למספר הדפים שהם יכולים לסרוק, הידוע גם בשם 'תקציב הסריקה' שלך. אתה יכול להשתמש בקובץ robots.txt שלך כדי להסתיר חלקים באתר שלך מעכביש מנוע החיפוש. לאחר מכן תוכל להשתמש בתקציב הסריקה שלך עבור חלקים אחרים, חשובים יותר באתר שלך.
מהו SEO On-Page?
נניח שעבדת קשה כדי ליצור את דף הנחיתה המושלם. למרבה הצער, אם גוגל מתעלמת מהתוכן של הדף הזה, הוא לא יופיע בתוצאות חיפוש רלוונטיות, לא משנה כמה מושלם הוא עשוי להיות.
קידום אתרים בדף עוסק בסיוע למנועי החיפוש להבין את ההקשר והתוכן של כל עמוד, את המטרה שהוא משרת, ואת השאילתות שהוא פותר. אסטרטגיות אלו מעניקות לתוכן שלך את הסיכוי הטוב ביותר להופיע בתוצאות הרלוונטיות של מנועי החיפוש.
רשימת קידום אתרים באתר עבור משתמשי אלמנטור
ברשימת הבדיקה הזו, נדריך אותך בתהליך של אופטימיזציה של SEO בדף שלך באמצעות פלטפורמת Elementor. הודות לאינטגרציות החדשות שלנו עם התוספים הפופולריים Yoast SEO ו- Rank Math, תהליך זה קל יותר מאי פעם.
1. אופטימיזציה של קטעים
ה'קטע' הוא הטקסט המייצג כל דף אינטרנט בתוצאות של מנוע החיפוש. הודות לאינטגרציות שלנו עם Yoast SEO ו-Rank Math, כעת תוכל ליצור את הקטע שלך ישירות בתוך עורך Elementor. משתמשי Yoast SEO יכולים למצוא את עורך הקטעים בתפריט השמאלי של Elementor:
משתמשי Rank Math יכולים להתאים אישית את הקטע באמצעות לשונית SEO. אתה תמצא את הכרטיסייה החדשה הזו בתפריט השמאלי של Elementor:
לאחר בחירת כרטיסייה זו, לחץ על ערוך קטע קוד . זה משיק את עורך הקטעים של Rank Math, ישירות בממשק המשתמש של Elementor:
בסעיפים הבאים, נסקור את כל המרכיבים החיוניים ליצירת קטע טקסט מרתק וידידותי ל-SEO.
2. הכותרת SEO
כותרת SEO, הידועה גם בשם מטא כותרת, היא הכותרת המופיעה בדפי תוצאות החיפוש של גוגל. כותרת זו נחשבת מאוד על ידי Google בכל הנוגע לקביעת תוכן הדף.
כדי להתחיל, תמציא כותרת שתמשוך את תשומת הלב של הקהל שלך ותגרום לו לרצות ללחוץ על הקטע שלך. הקפד לכלול מילות מפתח רלוונטיות בכותרת זו.
3. The Slug Line
שורת הקלעים היא הטקסט הנוסף שתוכל להוסיף לכתובת האתר שלך. זה עוזר למנועי חיפוש ולבני אדם להבין את תוכן הדף שלך. אם אתה משתמש ב-Yoast SEO או Rank Math, אתה יכול לערוך את הקישור הקבוע של כל עמוד ישירות בעורך Elementor:
לקבלת התוצאות הטובות ביותר, נסה לשמור את הקליע שלך תמציתי, והשתמש במקפים במקום בקו תחתון כדי לפצל מילים. כמו כן, עדיף להימנע משימוש באותיות גדולות, בסימני פיסוק ובתווים שאינם אנגלים בשבלול.
4. המטא תיאור
כדי לעודד אנשים ללחוץ על הקישור שלך, המטא תיאור שלך צריך להיות אינפורמטיבי ומושך תשומת לב. במידת האפשר, מומלץ למסור את הנקודה העיקרית של הדף, ולכלול קריאה לפעולה ברורה (CTA).
אתה יכול ליצור תיאור ייחודי לכל עמוד או פוסט באמצעות Yoast SEO או Rank Math. אם אתה משתמש ב-Yoast SEO, תהיה לך אפשרות נוספת לעדכן מספר תיאורים בו-זמנית באמצעות העורך בכמות גדולה של Yoast SEO. אתה יכול לגשת לעורך בכמות גדולה על ידי ניווט אל SEO > כלים > עורך בכמות גדולה > תיאור :
אם אתה משתמש בפלטפורמת WooCommerce הפופולרית, האתר שלך עשוי להכיל עשרות או אפילו מאות דפי מוצרים. כדי להגביר את SEO המסחר האלקטרוני שלך, אנו ממליצים ליצור שני תיאורים נפרדים עבור כל דף מוצר. אתה יכול גם לשקול בדיקת A/B מגוון תיאורים כדי לראות למי מהם יש את שיעור הקליקים הגבוה ביותר.
5. קטעים נבחרים
קטע קוד מוצג הוא כאשר תוצאה מופיעה בראש תוצאות החיפוש של גוגל, מסומנת בתיבה נפרדת. קטעי קוד מוצגים שואפים לענות על השאילתה של המשתמש באופן מיידי, ובדרך כלל להשיג שיעורי קליקים גבוהים. לפי מחקר שנערך לאחרונה, דירוג של קטע הקוד המוצג מגדיל את התנועה האורגנית שלך לחיפוש זה ב-677%.
Google Search Console אינו מציג מידע לגבי קטעי קוד מוצגים, לכן תצטרך להשתמש בכלי של צד שלישי. אנו ממליצים להשתמש ב-Site Explorer של Ahrefs כדי לזהות את מילות המפתח שבהן אתה מדורג כעת ולאחר מכן להשתמש במסננים של Ahrefs כדי להציג רק את הדפים שבהם Google מציגה את התוכן שלך כקטע קוד מוצג.
ישנם גם שלבים שתוכל לנקוט כדי למקסם את הסיכויים שלך לזכות בסטטוס קטע קוד מוצג. בעת הגדרת מונח או מושג, השתמש בפורמט של שאלה ותשובה, וספק הגדרה ברורה ומדויקת.
6. Rich Snippets
Rich Snippets מציגים מידע נוסף בין כתובת האתר לתיאור בתוצאות החיפוש של Google. ביקורות, מתכונים ואירועים מייצרים אותם לעתים קרובות. הם יכולים לעזור לתוכן שלך לבלוט מהקהל, מה שיכול להגביר את שיעור הקליקים שלך.
Google שואבת מידע Rich Snippet מנתונים מובנים ב-HTML של הדף. אם אתה רוצה ליהנות מ-Rich Snippets, ווידג'ט דירוג הכוכבים של אלמנטור יש תמיכה מובנית ב-Rich Snippets ויכולות סימון מובנה של Google:
אתה יכול גם ליצור דפים מתקדמים שיוצרים קטעי טקסט עשירים על ידי שימוש ב-Theme Builder שלנו. לחלופין, אתה יכול להשתמש בתוסף Elementor התומך במיקרו נתונים של סכימה.
ל-Yoast SEO יש הטמעת נתונים מובנים סכימה רבת עוצמה, והוא יחיל נתונים מובנים באופן אוטומטי על סמך המידע שהזנת בעת התקנת התוסף. אתה יכול גם לערוך הגדרות אלה עבור דפים ופוסטים ספציפיים, באמצעות עורך Elementor:
אם אתה משתמש ב-Rank Math, ייתכן שיהיה עליך להפעיל את מודול הסכימה לפני גישה לתכונות עריכת הסכימה החזקות של התוסף. כדי להתחיל, נווט אל דירוג מתמטיקה > לוח מחוונים . לאחר מכן תוכל להפעיל את מודול סכימה (נתונים מובנים) , במידת הצורך:
עם Rank Math, אתה יכול לבחור סוג ברירת מחדל של סכימה שיופיע על פני סוגי תוכן ספציפיים. תמצא את הגדרות הסכימה הגלובלית האלה על ידי ניווט אל דירוג מתמטיקה > כותרות ומטא :
Rank Math מספק גם מבחר של תבניות סכימה. אלה מאפשרים לך לציין את סוג התוכן שאתה יוצר, לדוגמה: מאמר, ספר או קורס . לאחר מכן תוכל למלא את המידע הדרוש, על מנת ליצור את הסכימה הנכונה.
הודות לשילוב Rank Math שלנו, אתה יכול להחיל תבנית סכימה ישירות מעורך Elementor. כדי להתחיל, נווט אל SEO > סכימה . לאחר מכן תוכל לבחור ב- Schema Generator :
זה מציג רשימה של כל תבניות הסכימה הזמינות. בצע את הבחירה שלך, ודירוג מתמטיקה ינחה אותך להזין את המידע הדרוש:
יישום סכימה פירושה שלאתר שלך יש סיכוי גדול יותר להופיע בתוצאות הרלוונטיות של מנועי החיפוש. תוכל למצוא מידע נוסף על יישום סכימה בתיעוד הרשמי של Yoast SEO ובתיעוד של Rank Math.
7. פירורי לחם
פירור לחם הוא שורת טקסט הממוקמת בדרך כלל בראש העמוד. פירורי לחם יכולים לשפר את חוויית המשתמש (UX) על ידי סיוע למבקרים לנווט באתר האינטרנט שלך. זה יכול להגדיל את משך ההפעלה ואת מספר הדפים שבהם ביקרו, שניהם מדדים חשובים עבור SEO. פירורי לחם גם עוזרים לגוגל לסרוק את האתר שלך ולהבין את הקשר בין הדפים.
אתה יכול ליצור פירורי לחם באמצעות שילוב Yoast SEO של Elementor. בוורדפרס, נווט אל Yoast SEO > מראה חיפוש > פירורי לחם . לאחר הפעלת פירורי הלחם של התוסף, תהיה לך גישה להגדרות שונות השולטות במראה ובהתנהגות שלהם:
משתמשי Rank Math יכולים גם להתאים אישית את אופן הופעת פירורי הלחם שלהם בדף. כדי לגשת להגדרות אלה, נווט אל דירוג מתמטיקה > הגדרות כלליות > פירורי לחם :
כאן תוכל לבצע משימות כגון בחירת תו מפריד עבור פירורי הלחם שלך, הוספת קידומת אופציונלית וציון פורמט פירורי לחם עבור דפי הארכיון שלך.
Yoast מספקת גם ווידג'ט של פירורי לחם עבור Elementor. תוכל למצוא את האפשרות הזו בתוך עורך Elementor:
הווידג'ט מקל על הוספת פירורי לחם לכל עמוד או פוסט. הווידג'ט Breadcrumbs של Yoast SEO יכול להיות שימושי במיוחד עבור כל מי שבונה חנות מסחר אלקטרוני, שכן לחנויות מקוונות יש בדרך כלל היררכיה מורכבת המשתרעת על מספר קטגוריות מוצרים ותתי קטגוריות. זה גם עזר ניווט שימושי לקונים ובו זמנית עוזר למנועי החיפוש להבין את הפריסה של החנות שלך.
8. אופטימיזציה של תוכן
תוכן מוצלח מספק לקורא מידע בעל ערך, ובאופן אידיאלי עוזר להם לפתור בעיה רלוונטית. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, אנו ממליצים לזהות את האתגרים הספציפיים שקהל היעד שלך חווה. אם אתה מייצר תוכן שעוזר להם לפתור את הבעיות האלה, אתה כבר בדרך לבניית קהל נאמן.
זה עשוי גם לעזור לנתח את המתחרים שלך. לדוגמה, תוכל להשתמש בכלי כגון Link Explorer כדי לזהות תוכן מתחרה שמשך מספר רב של קישורים נכנסים. קישורים נכנסים מעולים לקידום אתרים, אז זה סימן לאסטרטגיית שיווק תוכן מוצלחת. על ידי הפקת תוכן דומה, תוכל גם לאבטח קישורים נכנסים בעלי ערך ולהגביר את ה-SEO שלך.
התוכן שלך צריך לכלול את כל מילות המפתח שלך, בתוספת כל מילים נרדפות רלוונטיות. אתה יכול גם להקל על מנועי החיפוש להבין את תוכן הדף שלך על ידי שימוש במונחים הקשורים לרעיון. מילות מפתח אלו ידועות כמילות מפתח אינדקס סמנטי סמויות (LSI).
אתה יכול לבצע מחקר מילות מפתח באמצעות כלים כגון Ahrefs, KWFinder ו- Keyword Explorer. SEMrush מספק גם כלי שימושי סקירה כללית של מילות מפתח וכלי קסם של מילות מפתח. הודות לשילוב Yoast SEO, אתה יכול להגדיר מילות מפתח של פוסט ישירות בעורך Elementor:
לחלופין, אתה יכול להגדיר את מילת המפתח שלך באמצעות שילוב Rank Math שלנו. פשוט בחר את הכרטיסייה SEO והקלד את מילת המפתח או הביטוי שלך בשדה מילת המפתח פוקוס :
כשמדובר בשכלול התוכן שלך, אנו מציעים להשתמש בעורך Hemmingway. האפליקציה המקוונת החינמית הזו מדגישה משפטים ארוכים ומסובכים ושגיאות נפוצות רבות אחרות. על ידי ביצוע ההצעות של Hemmingway, תוכל ליצור תוכן שקל למנועי חיפוש ולבני אדם להבין.
אם אתה משתמש ב-Yoast SEO או Rank Math, תוספים אלה יציגו גם הצעות לשיפור SEO של פוסט ישירות בעורך Elementor:
אנו מציעים גם לסרוק את כותרות המשנה שלך כדי לוודא שיש להן זרימה הגיונית. באופן אידיאלי, מבקרים יבינו את תוכן הדף שלך רק על ידי רפרוף של כותרות המשנה. זה יכול לעזור להם להחליט אם להתחייב לקרוא את העמוד כולו.
לבסוף, כשמגיע הזמן לפרסם את התוכן שלך, נסה לכלול לפחות CTA רלוונטי אחד. קידום אתרים עוסק בהנעת תנועה לאתר שלך, אך קריאות פעולות חיוניות להמרת המבקרים שלך ללקוחות.
9. אופטימיזציה לנייד
הנייד אחראי על כמחצית מתעבורת האינטרנט ברחבי העולם. המשמעות היא שאם לא תבצע אופטימיזציה של האתר שלך למכשירים ניידים, אתה עלול להרחיק מעל 50 אחוז מהקהל שלך.
היענות לנייד יכולה גם להשפיע על ה-SEO שלך. אם האתר שלך אינו מוצג או מתפקד כהלכה במכשירים ניידים, זה ישפיע על ה-UX. זה יכול להשפיע על מספר גורמי דירוג חשובים, כולל משך ההפעלה ומספר הדפים שבהם ביקרו.
אתה יכול לבדוק את ביצועי האתר שלך באמצעות מצב תגובה תגובה של אלמנטור. זהו פתרון עריכה לנייד שמציג תצוגה מקדימה של איך האתר שלך ייראה ויתפקד בסמארטפונים ובטאבלטים. אתה יכול גם להשתמש בכלי זה כדי לבצע אופטימיזציה של האתר שלך עבור מכשירים ניידים. זה כולל ציון גבהים שונים של שורות ומרווח אותיות עבור טאבלטים וסמארטפונים.
כדי להפעיל את מצב התגובה של אלמנטור, בחר את סמל הנייד הקטן בתחתית הפאנל של אלמנטור. לאחר מכן תוכל לבחור בין שולחן עבודה, טאבלט או נייד:
עורך Elementor יציג כעת בתצוגה מקדימה כיצד הדף או הפוסט שלך יופיעו בסוג המכשיר שבחרת. לאחר ביצוע אופטימיזציה של האתר שלך, אנו ממליצים לבדוק את הביצועים שלו במכשירים ניידים באמצעות כלי כגון Google PageSpeed Insights.
אלמנטור וקידום אתרים: שאלות נפוצות (שאלות נפוצות)
בשלב זה, מקווה שתבינו טוב יותר כיצד תוכלו לשפר את ה-SEO שלכם באמצעות Elementor. עם זאת, אנו רוצים להקדיש דקה כדי להתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר שנתקלנו בהן לגבי השימוש ב- Elementor כדי לייעל את האתר שלך.
האם אלמנטור טוב לקידום אתרים?
לבוני דפים כגון Elementor יכולים להיות השפעה חיובית על SEO בכך שהם עוזרים לך ליצור דפים יפים ומושכים. זה יכול להשאיר אנשים באתר שלך למשך זמן רב יותר, וזה חיוני לקידום אתרים. בנוסף, אם אתה משתמש בתוספים Rank Math או Yoast SEO, אתה יכול לבצע שינויים משמעותיים ב-SEO שלך ישירות מעורך הדפים של Elementor.
האם אלמנטור מאטה את האתר שלך?
אלמנטור הוא אחד מבוני אתרי וורדפרס המהירים ביותר, שנכתב עם תקני הקוד המחמירים ביותר. אם אתה נתקל בבעיות ביצועים לאחר המעבר ל-Elementor, ייתכן שהאתר שלך מוגדר בצורה שגויה.
אילו תוספים וורדפרס משפרים את ה-SEO של Elementor?
ישנם מספר תוספים של וורדפרס שיכולים לשפר את SEO שלך. בפרט, אנו ממליצים בחום על Yoast SEO ו-Rank Math, מכיוון ששני התוספים הללו משתלבים עם Elementor. זה מאפשר לך לבצע מגוון משימות SEO חשובות ישירות מעורך Elementor.
שפר את SEO שלך עם Elementor
קידום אתרים חיוני להעברת אנשים לאתר שלך. על ידי ביצוע הטיפים והטכניקות במאמר זה, תוכלו להבטיח שהאתר שלכם יעמוד בכל הדרישות של מנועי החיפוש ומושך את התנועה שמגיעה לו.
השימוש ב-Elementor יכול לעזור לך לשפר את ה-SEO הטכני וה-On-page שלך. הודות לאינטגרציות עם תוספים פופולריים לקידום אתרים כמו Yoast SEO ו-Rak Math, אתה יכול לבצע אופטימיזציה של ה-SEO של האתר שלך אפילו בלי צורך לעזוב את עורך Elementor. זה כולל יצירת מטא תיאורים מושכים ועשירים במילות מפתח, אופטימיזציה של הסכימה שלך ועזרה ל-Google להבין את תוכן האתר שלך באמצעות פירורי לחם.
יש לך שאלות כלשהן לגבי אופטימיזציה של SEO שלך עם Elementor? שאל משם בתגובות למטה!