כשאתה גולש בחנויות תכשיטים מקוונות, האם אי פעם תוהה היכן העסקים האלה משיגים את הסחורה שלהם? סביר להניח שחלק גדול מהם מבצעים dropshipping את המוצרים שלהם.
אם אתה מעוניין למכור תכשיטים באינטרנט, המשך לקרוא כדי ללמוד מה זה דרופשיפינג וכיצד אתה יכול להקים עסק משלך להורדת תכשיטים.
מה זה דרופשיפינג?
Dropshipping הוא מודל עסקי שמחלק את חובות המכירות ומילוי ההזמנות בין שתי חברות שונות. חברה אחת מחזיקה חזית חנות – בדרך כלל חנות מסחר אלקטרוני מקוונת – שמציגה מוצרים, מקיימת אינטראקציה עם לקוחות ומעבדת עסקאות מכירה מקוונות. השני משמש כספק ומנהל הגשמה, שומר פריטים במלאי ומשלוח אותם ללקוחות כאשר אותם לקוחות מבצעים הזמנה.
כבעלים של חנות מסחר אלקטרוני, אתה יכול להגדיר תוכנית dropship המאפשרת לך למכור מוצרים איכותיים ללא צורך במלאי שלהם במיקום פיזי. שותף הדרופשיפינג שלך עושה זאת עבורך.
איך דרופשיפינג עובד בתעשיית התכשיטים?
חברת dropshippers של תכשיטים מפעילה חנות תכשיטים מקוונת שהם אוצרים באופן עצמאי. הם בוחרים סגנונות שונים של תכשיטים למכירה – כל דבר מתכשיטי אופנה ועד תכשיטי תלבושות, תכשיטי גברים או תכשיטי נשים – או שהם מתחדדים לסגנון יחיד. לאחר מכן הם משתפים פעולה עם ספק תכשיטים (או ספקים מרובים) שיכולים לספק ולשלוח תכשיטים כאשר לקוח מזמין אותם.
חנות המסחר האלקטרוני גובה מחירים קמעונאיים מלקוחותיה ולאחר מכן משלמת לספקים שלהם מחיר נמוך יותר עבור מוצרי התכשיטים וכל עמלות נלוות. הספק שולח את המוצר ללקוח. בינתיים, הדרופשיפר מכניס לכיס את ההבדל במחירים שנגבו. ל- Shopify יש מדריך מעמיק כיצד להתחיל דרופשיפינג המפרט יותר את התהליך.
3 יתרונות של תכשיטי דרופשיפינג
- עלויות הפעלה נמוכות
- היכולת להציע מוצרים רבים ושונים
- קבלה רחבה יותר של קניית תכשיטים באינטרנט
סוחרי מסחר אלקטרוני רבים מוצאים שחנות דרופשיפינג היא הדרך הקלה ביותר להיכנס לעסקי התכשיטים משלוש הסיבות הבאות:
עלויות הפעלה נמוכות
שלא כמו במודל תכשיטים קמעונאי מסורתי, דרופשיחים לא צריכים לקנות הרבה מלאי מספקי תכשיטים סיטונאיים. הם משלמים לספקים רק כאשר נמכרים פריטי תכשיטים, והם לא דואגים לאחסון או אבטחה של תכשיטים משובחים. זה מוריד מספר חסמי כניסה מרכזיים.
היכולת להציע מוצרים רבים ושונים
בתור דרופשיפר, אתה יכול להתקשר בחוזים עם חברות מילוי רבות ולמכור מוצרים שונים. אתה יכול לקבל ספק אחד עבור תכשיטי זהב ורדים שלך, אחר עבור תכשיטי כסף סטרלינג שלך, ועוד אחד עבור שרשראות הקריסטל שלך. זה מאפשר לך להגיע לשוק רחב של לקוחות מאותה חלון ראווה מקוון.
קבלה רחבה יותר של קניית תכשיטים באינטרנט
בימים אלה, לקוחות מוציאים הרבה צפונית ל-8 מיליארד דולר בארה"ב על רכישות מקוונות של תכשיטים מדי שנה. הם עשויים לצפות למדיניות החזרה נדיבה שתאפשר להם לשלוח בחזרה פריטים שהם לא אוהבים. ובכל זאת, הגישה המשתנה הזו מאפשרת לך להתחרות ישירות עם קמעונאים מסורתיים שאולי יש להם יותר משאבים.
אתגרים של תכשיטי דרופשיפינג
מציאת ספקים אמינים
זה יכול להיות קשה עבור תכשיטים דרופ-shippers למצוא ספקים אמינים אשר שולחים מוצרים רצויים באריזה איכותית במחירי מפעל סבירים. כאשר אתה מוצא ספקים כאלה, הם עשויים לגבות דמי חבר או לדרוש גדלי הזמנה מינימליים.
נוף תחרותי ביותר
האתגר הנוסף לבעלי חנויות תכשיטים מקוונות הוא התחרות. ככל שהדרופשיפינג הסיטונאי התרחב, יזמים רבים הקימו חנויות מסחר אלקטרוני של תכשיטים, שמוכרים הכל ממחזיקי מפתחות מאבני חן ועד עגילי זהב. כדי להתבלט מהמתחרים, עליך למצוא נישה, בין אם זה מבחר ללא דופי, זמני משלוח מהירים או מחירים ללא תחרות.
האזינו: טעויות נפוצות של דרופשיפינג (ומה לעשות במקום זאת) [wpcc-iframe height="200px" src="https://embed.simplecast.com/ea5cc67a?color=3d3d3d" width="100%" frameborder="0" scrolling="no" seamless=""]
אל תפספסו פרק! הירשם ל- Shopify Masters.
איך להתחיל דרופשיפינג תכשיטים
יזמי מסחר אלקטרוני רבים משתמשים בחנות Shopify כדי להקים עסק דרופשיפינג בגלל הכלים המובנים בפלטפורמה למילוי הזמנות, היכולת שלה ליצור דפי נחיתה ופידים מושכים של מוצרים, והאפליקציות הרבות של Shopify שמחשרות אותך לספקי דרופשיפינג. כדי להקים חנות, התחל עם בונה החנויות המקוונות של Shopify.
לאחר מכן, תצטרך למצוא ספקים אמינים שיוכלו למלא את ההזמנות של חנות התכשיטים שלך. נישת התכשיטים המקוונת מכסה פריטים רבים, החל מאביזרי אופנה כמו עגילים ועד לפריטים פרקטיים כמו מחזיקי מפתחות, כך שייתכן שתצטרך לשתף פעולה עם מספר ספקים. לחלק ממובילי התכשיטים הטובים ביותר יש ספקי גיבוי שהם יכולים לפנות אליהם אם האפשרות המובילה שלהם לא יכולה למלא הזמנה.
לאחר שמצאת את השותפים הנכונים והשקת את אתר המסחר האלקטרוני שלך, תאצור את פריטי התכשיטים שאתה רוצה למכור באינטרנט, ותיצור אוסף שמשקף את המותג שלך. לאחר מכן תצטרך לשווק את החנות המקוונת שלך, תוך שימת דגש על התכונות שגורמות לך לבלוט מהחבילה. זה עשוי לכלול שילוב של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), מודעות גוגל, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ועוד. המטרה היא להביא תנועה לחנות התכשיטים המקוונת שלך, שם התמחור והבחירה שלך יכולים להמיר מבקרים סקרנים ללקוחות משלמים.
6 ספקי דרופשיפינג מובילים של תכשיטים
- סַבֶּבֶת
- תכשיטי ריצ'רד קנון
- עליבאבא ואליאקספרס
- מותגים ברחבי העולם
- פירס גוף
- שער מותגים
ל-Dropshippers המצליחים ביותר של תכשיטים יש שותפי הגשמה אמינים שיכולים למצוא את הפריטים הטובים ביותר, להציע זמני משלוח מהירים ולגבות תעריפים סבירים. דרופשיפטים רבים מייבאים מוצרים מחו"ל, מה ששומר על עלויות נמוכות. אחרים מוצאים את פריטי התכשיטים שלהם מבית.
הנה כמה ספקי דרופשיפינג עם רקע במילוי הזמנות תכשיטים:
1. גלגל שיניים
Sprocket נמצא בחנות האפליקציות של Shopify, ומקל על בחירת מוצרים איכותיים למכירה באתר המסחר האלקטרוני שלך ב-Shopify. יש לה רשת עולמית של ספקים במקומות הכוללים את ארה"ב, אירופה, אוסטרליה וברזיל. Sprocket היא לא פלטפורמה בלעדית לתכשיטים, אבל חנויות מקוונות רבות משתמשות בה במיוחד כדי להוריד פריטי תכשיטים.
2. תכשיטי ריצ'רד קנון
לריצ'רד קאנון תכשיטים, או RC Jewelry, יש תוכנית דרופשיפינג בנוסף לזרוע הקמעונאית העיקרית שלה. זה עולה $29.99 לחודש להיות שותף דרופשיפינג, אבל אין ספי מינימום להזמנה. החברה מתמחה בתכשיטי יוקרה, לרבות פריטים עשויים זהב, כסף ויהלומים.
3. עליבאבא ואליאקספרס
ל-Alibaba ול-AliExpress יש פעולות דרופ-שיפינג חזקות. בעוד שהם חלק מאותה חברה, הם פונים לקהלים מעט שונים. עליבאבא מתמקדת בעיקר בעסקאות עסקיות לעסקים (B2B), כמו קמעונאים שרוצים להזמין כמויות גדולות של מוצר למכירה תחת מותג פרטי או מותג לבן. AliExpress מכוונת יותר לרוכשים בודדים ולהזמנות קטנות יותר, מה שעשוי להיות מועיל יותר כשאתה רק מתחיל. שקול להתקין את אפליקציית Shopify של DSers כדי לעזור לך להתחיל ב-Dropshipping של AliExpress.
4. מותגים ברחבי העולם
Worldwide Brands היא עוד פלטפורמת dropshipping לשימוש כללי, המכסה לא רק תכשיטים אלא גם מוצרים רבים אחרים. הוקמה בשנת 1999, היא מציבה סטנדרטים גבוהים ליצרני הדרופשיפינג שלה. רבים מהספקים של המותגים העולמיים דורשים הזמנות גדולות עם תשלום בכמות גדולה מראש, כך שבעוד שהפלטפורמה היא שם נרדף לאיכות, היא עשויה להוות מכשולים פיננסיים עבור חלקם.
5. פירס בודי
פירס בודי מתמקד בנישה הספציפית של תכשיטים הקשורים לפירסינג, כמו עגילים, טבעות אף, טבעות טבור, ונטילים. אתה יכול לרכוש פריטים אלה בתעריפים סיטונאיים עם מינימום הזמנה של $200.
6. שער מותגים
Brands Gateway, שבסיסה באסטוניה, מתמקדת באופנה עילית, אך מציעה פריטים רבים למובילי תכשיטים, כולל חפתים, סיכות וצמידים. חלק מהשותפים שלה כוללים מותגים גדולים כמו גוצ'י וסברובסקי. אתה יכול לשלב Brands Gateway עם חנות Shopify שלך בתעריפים החל מ-$149 לחודש בחיוב שנתי.
דרופשיפינג עם Shopify Collective
התחבר עם מותגי Shopify מבוססי ארה"ב כדי למכור בקלות את המוצרים שלהם. עם Shopify Collective, אתה יכול לאסוף פריטים מחנויות עם דעות דומות ולשלוח אותם ישירות ללקוחות שלך.
חקור את Shopify Collective
שאלות נפוצות לגבי תכשיטי דרופשיפינג
איך בוחרים ספק דרופשיפינג אמין לתכשיטים?
אתה יכול לבחור ספק אמין מתוך רשימה אוצרת כמו 13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר של Shopify, או שאתה יכול ליצור קשר עם עמית דרופשיפינג תכשיטים כדי לקבל הפניה. זה עוזר במיוחד לדעת אם ספק גובה דמי מנוי או דורש גדלי הזמנה מינימליים. בקשו לראות את חוזה הדרופשיפינג הסטנדרטי של הספק והשוו אותם ישירות עם המתחרים שלהם.
מהם כמה מפריטי התכשיטים הפופולריים ביותר לדרופשיפ?
חלק מפריטי התכשיטים הפופולריים ביותר ל-Dropship כוללים שרשראות, עגילים, טבעות וצמידים. אתה יכול גם לבחור לשלוח יותר מוצרי נישה כמו חפתים ואטבי כסף, מוצרים שעבורם אתה עשוי להתמודד עם פחות מתחרים.
איך לשווק את עסקי דרופשיפינג התכשיטים שלי ולמשוך לקוחות?
כדי ליצור תוכנית שיווק בריאה למסחר אלקטרוני, שקול שילוב של מודעות Google, שיווק במדיה חברתית, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק בדוא"ל ושיווק משפיעים. נסה כמה טקטיקות בערוצים האלה כדי לראות מה עובד ומה לא.
כיצד אוכל לנהל מלאי ולעקוב אחר המכירות בעסק של דרופשיפינג של תכשיטים?
בתור dropshipper, אולי לא תצטרך לנהל שום מלאי בכלל – שותף ההגשמה שלך מטפל בזה – אבל עדיין תרצה פתרון הכל-באחד למעקב אחר ההזמנות שלך. Shopify תוכננה במיוחד כדי לעזור לך להקים חלון ראווה, לנהל מלאי ולעקוב אחר מכירות. שקול להתחיל עם בונה החנויות המקוונות של Shopify כדי לראות מה הפלטפורמה יכולה להציע.