רעיונות עסקיים

איך לפתוח עסק לעיצוב אתרים?

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "name": name, "url": url }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

פתיחת עסק לעיצוב אתרים היא הזדמנות אידיאלית. התעשייה צומחת בקצב מהיר ועכשיו זה הזמן להשקיע ביצירת מותג מצליח. עם זאת, זוהי תעשייה תחרותית ולכן חשוב להניח בזהירות את הבסיס לעסק שלך כדי שתוכל להימנע מאותם "רגע, מה???" תרחישים שעמם מתמודדים יותר מדי בעלי עסקים ראשונים.

אז, במדריך הבא, אנחנו הולכים להסתכל על כל מה שאתה צריך לעשות כדי להפוך למעצב אתרים מצליח ובעל עסק. תלמד:

  • איך לבחור את נישה העיצובית שלך
  • כיצד להגדיר את התעריפים שלך
  • איך למשוך לקוחות חדשים

אבל ראשית, בואו נסתכל על המצב הנוכחי שלכם ונוודא שאתם נמצאים בעמדה הטובה ביותר להקים עסק.

גלה כמה מעצבי אתרים באמת מרוויחים

כיצד להקים עסק מצליח לעיצוב אתרים

1. בחר נישת עיצוב אתרים

אלא אם כן יש לך המון ניסיון בתעשייה ספציפית או בניית אתרים עבור סוגים מסוימים של אנשים, זו עשויה להיראות כמו משימה בלתי אפשרית. בנוסף, למה לטרוח להתחייב רק לנישה אחת אם אתה יכול לעצב אתרים לכולם ?

למעשה יש ערך רב בבחירת נישה כמעצב אתרים או מפתח אתרים.

בתור התחלה, הרבה יותר קל למכור את עצמך ללקוחות פוטנציאליים כשאתה יכול לומר:

"אני יוצר חנויות מקוונות יפות וחוויות ידידותיות לקונים עבור חברות ברחבי בריטניה."

מֵאֲשֶׁר:

"אני מעצב אתרים ."

נישה מוגדרת היטב גם עוזרת לך לזהות מהר יותר לידים שמתאימים לעסק שלך. אולי אתם לא חושבים שזה עניין גדול עכשיו, אבל פתיחת עצמכם לכל עבודה ועבודה רק תוביל אתכם לחור שגוזל זמן רב בחיפוש אחר לקוחות חדשים.

במקום זאת, הקדישו זמן מה לבחירת נישה לעסק שלכם. זה בסדר אם זה מתפתח עם הזמן. אבל, נכון לעכשיו, אתה צריך לקבוע לעצמך דרך ברורה והנישה היא הצעד הראשון לעשות זאת.

כיצד לבחור את הנישה המושלמת לעיצוב אתרים

באופן אידיאלי, אתה תפעל בתוך הנישה הזו עוד הרבה זמן, אז זה צריך להיות משהו שאתה נלהב ממנו ויש לך את היכולת להצליח בו . אם אחד מהם חסר, יהיה קשה להישאר מחויב לעבודה.

דבר ראשון, תסתכל על חוויות העבר שלך. האם היו ענפים שנהניתם לעבוד בהם או שמצאתם מתגמלים במיוחד? זה נכון לגבי החוויות שלך כמעצב אתרים כמו גם בתפקידים אחרים.

לאחר מכן, חשבו במה אתם מצטיינים והיכן טמונים הכישורים החזקים ביותר שלכם. האם אתה יותר מעצב או קודן, או משהו בין השניים? האם יש לך התמחות, למשל עיצוב UX או פיתוח חזיתי? אתה צריך גם להסתפק ב-CMS אחד. (אם אתה כאן, סביר להניח שזה אומר שזו וורדפרס.)

ייתכן שתרצה גם לצמצם את הנישה שלך לפי מיקום . זה לא אומר בהכרח לפתוח סוכנות ולקנות שטחי משרדים במרכז העיר, אבל זה אומר שתתמקד בשירות הקהילה העסקית המקומית מכל מקום בו אתה פועל.

לאחר שהתמקמתם על נישה, ערכו מחקר כדי לוודא:

  • יש הזדמנויות בתוך נישת היעד הזו.
  • הם יכולים להרשות לעצמם לשלם עבור סוגי האתרים שאתה בונה.

כאשר אתה מרוצה ממה שהמצאת, עבור לשלב הבא.

2. החליטו אילו שירותי עיצוב תציעו

התבונן סביב הפתרונות הקיימים לעיצוב אתרים המוצעים לנישה היעד שלך. ממה הם מורכבים?

האם הם מציעים אך ורק לבנות אתר בתשלום קבוע או שיש שירותים אחרים? מה דעתך על הצעות צמודות לעיצוב אתרים, כמו תחזוקת אתרים, אירוח מנוהל או ייעוץ?

בימים אלה, מומלץ לשקול דרכים להביא ערך נוסף ליחסי הלקוחות שלך. והסיבה לכך פשוטה:

טכנולוגיות לבניית אתרים כמו Wix ו-Weebly הקלו על הצרכנים:

  • לבנות אתרים משלהם.
  • שלם עבורם תשלום חודשי קטן.
  • הפוך את העסקים שלהם לאינטרנט תוך מספר ימים במקום שבועות או חודשים.
  • אל תצטרך לדאוג לגבי רכישת אחסון אתרים, ערכות נושא ותוספים או שירותי תחזוקה.

בראשם של בעלי עסקים מדובר בניצחון ענק. נראה שכל הדברים המעצבנים האלה שהם לא רוצים לדאוג או לשלם עליהם מטופלים עבורם.

למרבה הצער, וורדפרס מטבעה לא עושה כל זה קל לבעלי עסקים. וזו הסיבה שכאשר אתה מקים את העסק שלך, אתה צריך למצוא דרך להפוך גם את שירותי עיצוב אתרים וגם את וורדפרס CMS לאפשרות האטרקטיבית ביותר. זה גם לא מזיק שזה יכניס לך עוד כסף לכיס בסוף היום.

אז מה אתה יכול להציע ללקוחות באופן סביר שהם ימצאו בעל ערך?

Finn & Grey, למשל, מציעה גישה רב-שכבתית:

Screenshot Of The Finn Gray Website How To Start A Web Design Business? 1

סוכנות זו מספקת ללקוחות את השירותים הבאים:

  • עיצוב לוגו ומותג
  • עיצוב אתרים
  • צילום ווידאו

לעסקים שרק מתחילים לצאת לדרך, זה יעזור מאוד מכיוון שהם יכולים להשתמש באותה סוכנות כדי לטפל בכל עבורם.

אז יש לך חברה כמו Four Trees Media שמציעה שירותי מדיה דיגיטלית, מודפסת וחברתית:

A Screenshot Of The Four Trees Media Website How To Start A Web Design Business? 2

עבור חברות שמתכוונות לעשות יותר מסתם לשבת מאחורי אתר אינטרנט – כמו רשתות, פרסום, גידול קהילה מקוונת וכו' – הצעת שירות מעוגל כמו זה יהפוך את העסק שלך לאופציה אטרקטיבית.

או שאתה יכול להתחיל פשוט. כך מטפל פרוקסי:

A Screenshot Of The Proxy Website How To Start A Web Design Business? 3

יש חבילה אחת לעיצוב אתרים ממותג והיא כוללת את הדברים החיוניים שעסק צריך כדי להקים אתר וורדפרס לדרך:

  • מיתוג
  • עיצוב אתרים
  • הִתפַּתְחוּת
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש
  • ניהול אירוח

סוג זה של פתרון נהדר עבור אותם בעלי עסקים שאינם רוצים לדאוג לגבי הצד הטכני של אתר אינטרנט ומעדיפים להוריד אותו למישהו אחר.

אבל אתה צריך לשקול מה הנישה והקהל שלך ימצאו הכי ערך. אתה צריך גם להציע רק שירותים שאתה יודע שאתה יכול לספק.

עם זאת, אל תרגיש כי אתה לא יודע דבר ראשון על משהו כמו אבטחת וורדפרס שאינך יכול להוסיף שירותי תחזוקה חודשיים לתוכניות שלך. יש המון כלים וחברות צד שלישי שיכולות להתמודד עם העבודה הזו בשבילך בזמן שאתה עדיין מרוויח ממנה.

3. הגדר את יעדי החברה שלך

לפני שתתחיל לבנות הכל, אני רוצה שתפנה רגע להסתכל קדימה אל העתיד. ללא מפת דרכים לעסק שלך, יהיה קשה לנווט את עצמך בכיוון הנכון.

ענה על השאלות הבאות כדי להעלות את עצמך על המסלול הנכון:

מה המשימה של החברה שלך?

תסכם את מה שאתה עושה, את מי אתה משרת ולמה אתה עושה את זה בשורה אחת או שתיים. לאחר מכן, חזור אליו בכל פעם שאתה צריך תזכורת למה פתחת את העסק הזה מלכתחילה.

איך אתה רוצה שהלקוחות יסתכלו עליך?

כמעצב עצמאי? סוכנות שהם התקשרו לעזרה? שותף עסקי ושיווקי? מומחה דיגיטלי? תן לעצמך שם, כזה שמהדהד מאוד עם התפקיד שאתה ממלא בחיי הלקוחות שלך.

מתי אתה רוצה להחתים את הלקוח הראשון שלך עד?

תהיה מציאותי. אם יש לך רשימה קיימת של לקוחות שאפשר למשוך מהם או לבקש מהם הפניות, נחיתת הלקוח הראשון שלך תוך שבוע או שבועיים היא ציפייה סבירה. אבל אם אתם מתחילים מאפס, תנו לעצמכם לפחות חודש או משהו כדי לפתור את הקינקים ב-Pitch ובמצגת שלכם, ואל תרגישו בלחץ גדול לסגור כל לקוח שעובר בדרככם.

עם כמה לקוחות אתה רוצה לעבוד בכל חודש?

שימו לב איך אמרתי "רוצה" במקום "יכול". יש הבדל בין למקסם את עצמך ואת המשאבים שלך עד כדי שחיקה… לבין קבלת כמות סבירה של לקוחות כדי שתמיד תוכל לתת את המיטב שלך. היו אדיבים לעצמכם וללקוחותיכם. הגדר מגבלה על מספר הלקוחות שאתה יכול לשרת באופן סביר בכל חודש. 

איפה אתה רוצה להיות בעוד שנה מהיום? מה עם 5?

זה יכול להתייחס לכמה כסף העסק שלך מייצר או כמה לקוחות אתה מסוגל לקחת. זה יכול גם להתייחס לסוגי השירותים שאתה מציע. אולי המטרה שלך היא לעבור מ-solopreneurship לניהול סוכנות מלאה עד שנה 5. או אולי אתה רוצה למכור את הסוכנות שלך עד אז.

הקדישו לכל אחת מהשאלות הללו מחשבה רצינית ותעדו את החזון שלכם לעסק. זה יעזור לך לשמור על מוטיבציה גם בימים הכי קשים שלך.

4. הגדר את התעריפים שלך

זה לא תמיד הדבר הכי קל לחשוב עליו, במיוחד אם זה בתחילת הקריירה שלך כמעצב אתרים או מפתח ואתה מרגיש מגע של תסמונת המתחזה.

אבל זה העניין:

אם אינך גובה תעריף תחרותי ביום 1 ומוכן לתת ללקוחות פוטנציאליים לזרוק אותך או, גרוע מכך, לבקש ממך לעבוד בחינם, יעבור זמן רב עד שתוכל להתחיל לדרוש את סוגי התעריפים שאתה ראוי.

אז הנה מה שהייתי ממליץ לך לעשות כדי להגיע לתמחור עבור העסק שלך:

  1. גלה מה גובה התחרות עבור אותם שירותים.

(למשל 7,500 $ לאתר מותאם)

  1. השתמש בתעריף הממוצע של מתחרה (או שלך, אם יש לך כזה) כדי להבין את ההכנסה החודשית שלך על סמך מספר הלקוחות שאתה מצפה שיהיו לך.

(למשל $7,500 x 2 = $15,000 לחודש)

  1. הוסף את כל ההוצאות העסקיות שלך מהחודש, כולל דברים כמו:
    • מיתוג אישי, אחסון אתרים ועוד דברים הדרושים לתחזוקת האתר שלך
    • עלויות שיווק ופרסום
    • עמלות תוכנה
    • ערכות נושא ותוספים של וורדפרס
    • שכירות משרדים (גם אם אתם עובדים מהבית) בתוספת שירותים
    • דמי ביטוח
    • תשלומי מס (עליך לשים בצד מסים משוערים מדי חודש כדי שלא תתאמץ בסוף השנה לשלם אותם)
    • עלויות הקשורות לעובדים

(לדוגמה $2,500 לחודש)

  1. הפחת את ההוצאות החודשיות המשוערות שלך מההכנסות החודשיות.

(לדוגמה $15,000 – $2,500 = $12,500)

אם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח ואתה רוצה להרגיש טוב עם העבודה שאתה עושה, אתה צריך להרוויח. זה בסדר אם עדיין אין לך מספר מדויק.

עם זאת, אל תסתכל רק על שולי הרווח שלך ותקרא לזה יום. אתה צריך גם לשקול את ההיבט הערכי של מה שאתה עושה.

לדוגמה, אם אתה עובד עם חברות תוכנה שמוכרות רישיונות לארגונים במחיר של 1,000 דולר לפופ, אתר בנוי היטב יכול להרוויח באופן ריאלי עשרות אלפי דולרים רק בחודש הראשון שלהם. אתר שעולה 7,500 דולר יהיה גניבה עבורם ואני לא בטוח שתרצה לשלוח הודעה מהסוג הזה.

אז, שוב, זו הסיבה שאנחנו עוברים את זה צעד אחד בכל פעם. תסתכל שוב על הנישה שלך והבין איזה סוג של ערך הם יקבלו מהאתר שאתה בונה עבורם. למרות שחשוב שתכסה את כל ההוצאות שלך, חשוב לא פחות שתמחר את השירותים שלך על סמך הערך שלהם גם ללקוחות.

5. בחר שם לעסק העיצוב שלך

שאלה נפוצה שאני רואה בקבוצות הפרילנסרים והיזמים שלי בפייסבוק היא זו:

"האם עלי לקרוא לעסק שלי על שמי?"

נניח שאתה מתחיל כמעצב אתרים סולו, אז אתה חושב שאתה משתמש בשם שלך כדי למתג הכל בסדר. זה מה שלקוחות כמו גם קהילת וורדפרס למדו להכיר אותך.

אבל מה אם תחליט שאתה רוצה להוסיף צוות לתערובת? השם שלך עלול להפוך לבעייתי. בתור התחלה, לקוחות עשויים עדיין לבקש אותך או למלא את תיבת הדואר הנכנס שלך בבקשות כאשר זה כבר לא אתה שמעצב אתרים.

עבור כמה מעצבי אתרים ומפתחי אתרים, המטרה הסופית היא לחזור מקצה העיצוב או הקידוד של העסק ולהפעיל את התוכנית. לכן, היית רוצה שלעסק שלך יהיה שם שונה משלך.

אתה גם צריך לחשוב איך שם העסק שלך נשמע לקהל היעד שלך. לְמָשָׁל:

  • האם קל מספיק לזכור?
  • קשה מדי לבטא?
  • זה נשמע יותר מדי כמו חברה אחרת?
  • זה נשמע כאילו אתה עובד בענף אחר או עם נישה אחרת?
  • האם לקוחות פוטנציאליים יכובו בגלל שהוא ספציפי למיקום למרות שהשירותים שלך לא?

התחל לספוג רעיונות ולהפעיל אותם על ידי אנשים שאתה מכיר. חברים. מִשׁפָּחָה. עמיתים לשעבר. קבל מדד איך הם מרגישים לגבי זה.

וכשאתה מרוצה ממה שהמצאת, קנה את שם הדומיין שלך בהקדם האפשרי!

6. הגדר את הדברים המשפטיים

זה עניין מסובך לכיסוי כי הכל תלוי באמת באיזו חברה תחליט ליצור ומאיפה אתה עושה עסקים. בארצות הברית, למשל, אנחנו צריכים להתמודד עם דברים כמו:

  • תשלום עבור רישיונות עסק ועמלות נלוות.
  • רישום והגשת מיסים מקומיים ומדינתיים.
  • אבטחת ביטוחי עסקים שונים.
  • פיתוח חוזה עסקי מצופה ברזל.

ואם תחליט ליצור סוכנות וורדפרס ביום הראשון, אתה גם צריך לדאוג לעניינים הקשורים לעובדים או קבלנים, כמו משכורות, מיסים, הגדרת הטבות וכו'.

אז הנה מה שאני הולך להגיד לך בשביל זה:

תעשה את המחקר שלך.

עבור אל אתר האינטרנט של הממשל המקומי שלך וודא שאתה עומד בדרישות החוקיות בעת הקמת העסק שלך. אז תסתכל על הדברים שאתה צריך לעשות כדי להגן על העסק שלך. שכירת עורך דין כנראה אינה הכרחית, אבל רכישת משהו כמו ביטוח אחריות עשויה להיות מסודרת בהתאם לסוגי הלקוחות שאתה עובד איתם וכמה השירותים שלך עולים.

7. צור את המיתוג הדיגיטלי שלך

כמעצב אתרים, אני בטוח שאתה מכיר מה זה כרוך. גם אם אתה לא עוסק בעיצוב מותג, אתה יודע לבקש את האלמנטים האלה לפני תחילת פרויקט. אתה גם יודע כמה זה מקל על החיים שלך כמו גם את חיי המשווקים כאשר נעשה שימוש במיתוג ברור ועקבי מההתחלה.

לכן, הקפד להקדיש זמן לבניית הזהות החזותית הזו עבור העסק שלך לפני שתתחיל לדאוג לגבי זה עבור אנשים אחרים.

לכל הפחות, תרצה ליצור:

  • לוגו (עם וריאציות למטרה, רקע וערוץ)
  • זיווג גופנים
  • פלטת צבעים
  • סגנון תמונה
  • קול/אישיות

זה גם לא יהיה רעיון רע לשים הכל במדריך הסגנון שלך.

בדרך זו, יהיה לך משאב שאליו תוכל לפנות אם וכאשר תחליט לחדש את המיתוג שלך או את האתר שלך. זה יהיה שימושי גם אם יש לך פרילנסרים או עובדים שעובדים בשבילך. משהו כמו עדכון האתר או התוכן שלך יכול וצריך בקלות להיות מיקור חוץ לאחרים כאשר אתה מתמקד בבניית מותג ועסק מצליחים.

8. בנה את אתר האינטרנט העסקי שלך בעיצוב

אחד הדברים היפים בלהיות מעצב אתרים או מפתח הוא שאתה לא צריך לדאוג לגבי החלק הזה של תהליך ההפעלה. לכן אני לא הולך לספר לך איך לבנות את האתר העסקי שלך עם וורדפרס.

מה שאני רוצה לעשות, במקום זאת, הוא לתת לך כמה עצות מהירות לגבי דברים שאתה צריך לעשות כדי להקל על חייך:

צור אתר משלך לאתר שהלקוחות שלך ישלמו עליו

תיק העבודות שלך יעשה הרבה מהעבודה הכבדה במונחים של הפגנת היכולות שלך כמעצב אתרים או מפתח. עם זאת, האתר שלך עצמו הוא משהו שאתה יכול להשתמש בו כדי להרשים לקוחות פוטנציאליים.

על ידי בניית אתר שהם יהיו מוכנים לקנות (במחיר הגבוה ביותר שאתה מבקש), יהיה הרבה יותר קל לרכוש את אמונם. "ראית מה עשיתי כאן? אנחנו יכולים לעשות את אותו הדבר בשבילך!"

ודא שהוא נקי משגיאות

אתה לא יכול לתת ללקוחות כל סיבה להטיל ספק ביכולות שלך כמעצב. בשנייה שתעשה, הם הולכים להטיל ספק בכל החלטה שקיבלת וזה יהפוך את חייך לגיהנום כשיגיע הזמן לבקש את המשוב שלהם.

על ידי הבטחת האתר שלך נקי משגיאות, אתה יכול להבטיח שהרושם הראשוני שלהם מוצק.

כלול המלצות

ברגע שאתה מתחיל לסיים עבודות עם לקוחות מרוצים, זכור לבקש מהם המלצה. זה אולי מרגיש מביך בהתחלה, אבל תחשוב כמה קשה לך לסמוך על ספק שירות שאתה לא מכיר כשיש לך הוכחה קטנה שהוא כשיר לעשות את מה שהם טוענים.

עם המלצות המוצגות בבירור באתר האינטרנט שלך, אתה יכול להבהיר ספקות שיש להם לגבי ביצוע הצעד הבא ומלא את הטופס שלך או להתקשר אליך.

בצע אופטימיזציה לחיפוש

מהיום ואילך, אתה כבר לא רק מעצב אתרים או מפתח אתרים. אתה בעל עסק. ולבעלי עסקים יש אחריות אחרת מאשר בניית אתרים.

אחת האחריות שגוזלת את הזמן (אם תאפשר לה) היא החיפוש אחר לקוחות חדשים. עם זאת, אם תגדיר את האתר שלך לדירוג עבור מונחי החיפוש הנכונים (למשל "מעצבי וורדפרס בקרבתי", "מעצבי UX מסחר אלקטרוני", "סוכנויות דיגיטליות אוסטין"), הוא יכול לעשות חלק מהעבודה הזו עבורך.

אל תדאג. אתה לא צריך להיות מקצוען SEO כדי לעשות זאת. התחל עם אחד מהתוספים האלה לקידום אתרים כדי להניע את הכדור.

אוטומציה של חיפוש חיפוש

ברגע שהאתר שלך מתחיל להופיע בחיפושים אורגניים ויש לך לקוחות פוטנציאליים המעוניינים לעבוד איתך, אל תשלח אותם לטופס יצירת קשר פתוח. האתר שלך יכול להפוך את תהליך החיפוש גם לאוטומטי.

מה שהייתי ממליץ הוא ליצור טופס דומה לזה שבו משתמשת סוכנות עיצוב מסחר אלקטרוני SAU/CAL:

A Screenshot Of The Sau Cal Website How To Start A Web Design Business? 4

יש לו טביעת רגל קטנה, המבקשת פרטים בסיסיים ליצירת קשר. עם זאת, זה גם מאפשר ללקוחות פוטנציאליים למלא פרטים נוספים על החנות שלהם, מה הם צריכים, ציר זמן וכן הלאה. זה לא רק עוזר לווטרינר הסוכנות ולוודא שהם באמת מתאימים, אלא זה עוזר לגרום לשיחת הגילוי לעבור הרבה יותר בצורה חלקה.

אתה יכול גם לקחת את זה צעד קדימה ולהטמיע מתזמן מקוון כמו Calendly באתר שלך ולבקש מהלקוחות הפוטנציאליים לתאם זמן לשוחח כדי שלא תצטרך לעשות איתם את הריקוד הלוך ושוב באימייל.

9. קבל את התוכנה העסקית שלך במקום

עד לנקודה זו, כנראה שלא הוצאת הרבה כסף על העסק שלך. זה הולך להשתנות בשלב הזה. אמנם אתה בהחלט יכול לקבל מספר כלים עסקיים בחינם כדי להתחיל, בסופו של דבר תצטרך להוציא עליהם כסף. זו הדרך היחידה להבטיח שהחברה שלך ממקסמת את הפרודוקטיביות והרווחיות שלה בכל שנייה ביום.

הנה אלה שאתה צריך להיות במקום עד למועד ההשקה:

תוכנה לניהול פרויקטים

גם אם אתה עובד בעצמך, יש יותר מדי חלקים נעים כמו גם פרויקטים ולקוחות שאפשר לעקוב אחריהם. תוכנת ניהול פרויקטים עוזרת לשמור על צוותים גדולים וקטנים מאורגנים ופרויקטים מסופקים בזמן.

זהו גם מרחב ייעודי עבורך לפתח ולתעד את התהליכים שלך – הן עבור הפרויקטים שלך והן באופן פנימי.

אתה יכול להשתמש בכלי זה גם כדי לפתח סדרה של תבניות. לכן, בכל פעם שאתה מזהה משהו שאתה עושה שוב ושוב (כמו דוא"ל ספציפי שאתה שולח ללקוחות או תיקיית פרויקט חדשה שתגדיר בתחילת כל עבודה), פשוט צור תבנית ושמור אותו כאן.

בנוסף, על ידי שמירת התהליכים והתבניות שלך בענן עם אחת מהפלטפורמות הללו, תוכל להעצים את הצוות שלך (אם יש לך כזו) לעדכן ולשפר אותם כראות עיניו.

המלצות:

  • אסאנה (הטוב ביותר לסולו)
  • טרלו (הטוב ביותר לצוותים קטנים)
  • יום שני (הטוב ביותר עבור סוכנויות)

תוכנת חוזה/הצעה

האם שמעתם פעם על סקופ קריפ? מה לגבי איחור בתשלומים? או, אפילו יותר מפחיד, לקוחות שרוחקים אותך? זה יכול להיות מורט עצבים להיכנס לכל מערכת יחסים חדשה, אבל כשהכסף, המוניטין והשפיות שלך עומדים על הפרק, אתה לא יכול להרשות לעצמך להיכנס למערכת יחסים כל כך סתמית.

זו הסיבה שאתה מציב הצעה לאתר וחוזה עיצוב אתרים כדי להבטיח שכל הצדדים יהיו בהסכמה רשמית לגבי היקף העבודה ותנאי הקשר. זו הדרך הטובה ביותר להבטיח ללקוחות שלך שאתה לגיטימי וזו הדרך הבטוחה ביותר עבורך לעשות עסקים.

המלצות:

  • AND.CO
  • PandaDoc
  • תציע הצעה

תוכנת הנהלת חשבונות

אתה תזדקק לעזרה בניהול הכסף שלך ורואה חשבון עשוי להיות קצת יקר מדי בהתחלה. זה בסדר כי יש המון כלים חשבונאיים שעוזרים בדברים כמו חשבוניות, עיבוד תשלומים, כמו גם הנהלת חשבונות כללית.

המלצות:

  • FreshBooks
  • QuickBooks
  • Xero

כלי למעקב אחר זמן

באמת, אתה צריך לחייב את הלקוחות בתעריף שעתי קבוע עבור העבודה שאתה עושה, בין אם זה תשלום חד פעמי עבור אתר אינטרנט או תשלום חודשי עבור שירות שוטף. זה עדיין רעיון טוב לעקוב אחר הזמן שלך.

אם אתה עובד בעצמך, מעקב אחר זמן מאפשר לך לראות כמה זמן לוקח להשלים משימות בודדות ופרויקטים שלמים. נתונים אלה יעזרו לשפר את התזמון שלך ועשויים גם לתת לך סיבה מוצדקת להעלות את התעריפים שלך.

אם אתה עובד עם צוות, עליך לאפשר מעקב אחר זמן כדי לקבל תובנות לגבי משך הזמן שלוקח לכולם להשלים משימות ושלבים שונים של הפרויקטים שלך. אתה לא רוצה שהצוות שלך ירגיש כאילו עוקבים אחריו או ממהרים להם לעבוד. אתה רק רוצה לוודא שיש להם מספיק זמן לעשות את מה שצריך, מה שמאפשר לך לחזות פרויקטים בצורה מדויקת יותר וליצור לוחות זמנים מציאותיים עבור הלקוחות.

המלצות:

  • קְצִיר
  • RescueTime
  • טוגל

תוכנת עיצוב ופיתוח

זה נראה כמו דבר לא מובן מאליו, אבל אני ממליץ לך לחקור כלי עיצוב ופיתוח המאפשרים לך לשתף פעולה עם אחרים. על ידי פישוט שיתוף הפעולה והמסירה, אתה יכול לבצע עבודות מהר יותר, להפיק תוצאות טובות יותר וליצור צוות מאושר יותר.

לרבים מהכלים הללו יש תכונות שיתוף פעולה מובנות, אז בדוק את אלה הקיימים שלך לפני שאתה בוחן חלופות.

תוכנת משאבי אנוש (אופציונלי)

אם תחליט שאתה רוצה להרחיב את עסק עיצוב האתרים שלך מעבר לעצמך, תצטרך כלים לניהול הצוות שלך. זה יבטיח לך את כל המידע על עובדים וקבלנים מאוחסן בבטחה, כמו גם דברים כמו מיסים והטבות שיטופלו עבורך באופן אוטומטי.

באיזו תוכנה אתה משתמש תלוי אם אתה שוכר קבלנים ו/או עובדים. זה תלוי גם בגודל החברה שלך כרגע. אחד טוב להתחיל איתו, עם זאת, הוא Gusto. לבסוף, חשוב לשים לב לסוג המחשב הנייד שבו אתה משתמש. ודא שיש לך את הסוג הנכון של PC או Mac המתאים ביותר לפרויקטים של עיצוב אתרים.

10. התחל לבנות את הפרופיל המקוון שלך

במקור התכוונתי להראות לך איך להקים עסק לעיצוב אתרים. כל השלבים שלפני זה יאפשרו לך לעשות זאת. עם זאת, לפני שאתה הולך לחפש לקוחות חדשים, בנה מעט את הפרופיל המקוון שלך.

זכור: לא רק את האתר שלך לקוחות עשויים לחפש או להיתקל באינטרנט.

לכן, בעוד שהאתר צריך להיות מרכז המידע המרכזי אליו הם מגיעים בסופו של דבר, תרצה שתהיה לך נוכחות גם בערוצים אחרים.

הנה דוגמה מגוגל ו-Zen Den Web Design איך אתה רוצה שזה ייראה בסופו של דבר:

A Screenshot Of Google Results How To Start A Web Design Business? 5

אתה יכול לראות שסוכנות העיצוב הזו עשתה את הפעולות הבאות:

  • סיפקו לגוגל פרטי עסק דרך חשבון 'גוגל לעסק שלי'.
  • יצר דף עסקי בפייסבוק.
  • תבע את הרישום שלו ב-Yelp.

זכור שהנוכחות המקוונת של כולם הולכת להיראות קצת אחרת. אתה צריך לבנות לעצמך אחד הכי הגיוני. לדוגמה, האם אתה צריך:

  • חשבון Google לעסק שלי או Yelp כדי להגיע לבעלי עסקים מקומיים?
  • עמוד עסקי בפייסבוק?
  • קבוצת פייסבוק להגדלת הקהילה שלך?
  • עמוד לינקדאין לגיוס?
  • חשבון Quora כדי לענות על שאלות ולעזור ללקוחות פוטנציאליים למצוא אותך שם?

רק זכור שלכל פרופיל שאתה מגדיר, יש לנהל אותו באופן קבוע ולפקח עליו באופן הדוק. אם אין לך את היכולת לזה, אז פשוט התמקד באתר שלך ובערוץ מדיה חברתית אחד או שניים לעת עתה.

11. מצא לקוחות חדשים לעיצוב אתרים

מבחינה טכנית, כל מה שעשית כאן יעזור לך להשיג לקוחות לעיצוב אתרים. אבל כמו שציינתי קודם לגבי SEO, אתה לא תמיד רוצה להיות במצוד. זהו תהליך שלוקח זמן ומתיש שירחיק אותך מעבודה בתשלום ובניית קשרים עם לקוחות קיימים.

עם זאת, עבודת ה-SEO שלך ייקח זמן מה להתחיל. בינתיים, הנה כמה דרכים לעמוד מול לקוחות פוטנציאליים באיכות גבוהה:

בקש מלקוחות קיימים או לשעבר הפניות. אם הם היו לקוחות מעולים, יש סיכוי טוב שהם יכירו בעלי עסקים מדהימים אחרים שזקוקים לעזרתכם.

התחבר ל"שבט" שלך במדיה החברתית . ישנן המון קבוצות בפייסבוק ובלינקדאין שבהן אתה יכול להתחבר לבעלי עסקים קטנים או סוכנויות אחרים שזקוקים ללקוחות או שהם מרוצים ורוצים להפנות לקוחות פוטנציאליים מוסמכים בדרכך.

לדוגמה, זהו פוסט ששותף לאחרונה בקבוצת Web Designer Boss-Ladies בפייסבוק:

A Screenshot Of A Facebook Post How To Start A Web Design Business? 6

פנה לרשת האישית שלך. אתה אף פעם לא יודע, קרוב משפחה, חבר או עמית לשעבר עשויים לדעת על הזדמנות שתהיה מושלמת עבורך.

פרסם תוכן חדש לאתר שלך. שיווק תוכן אינו שימושי רק להעלאת הפרופיל שלך בחיפוש או במדיה חברתית. זה יכול לעזור ללקוחות פוטנציאליים למצוא מעצבים או מפתחים בעלי ידע ומוכשר שמבינים את כאביהם ויודעים את הפתרונות המדויקים הדרושים כדי להקל עליהם.

אתה יכול גם להשתמש במרחב הזה כדי להעביר את המשימה והערכים שלך, בדיוק כפי שעושה Wholegrain Digital:

A Screenshot Of The Wholegrain Digital Website How To Start A Web Design Business? 7

הצע מגנט עופרת. אם אין לך זמן לעשות הרבה בלוגים (או את הכספים למיקור חוץ), הרכיב משאב חינמי ורב ערך למסור באתר שלך, כמו תבנית, רשימת בדיקה או ספר אלקטרוני. רק זכור להגדיר משפך מכירות כדי שתוכל להפוך את העברת הלידים האלה לאוטומטיים להמרה.

חיפשו לוחות דרושים לאיתור הזדמנויות טובות. נסו להתרחק משוק פרילנסרים שדורשים מכם תשלום עבור כל עבודה שתבטיח. במקום זאת, השתמש במשאבים כמו Indeed ו- LinkedIn Pro Finder כדי למצוא לקוחות בעלי מוניטין ואיכותיים.

הגעה קרה היא לא תמיד רעיון רע , במיוחד אם הקדשת את הזמן לחקור את החברה ואת האתר. רק תוודא שאתה באמת מעמיד אותם בתור לידים, שיש לך סיבה מוצדקת לפנות אליהם (כלומר, האתר שלהם מבאס), ושיש לך תוכנית איך אתה יכול לתקן את זה.

12. פנו זמן לחינוך

אחת הבעיות שאתה עלול להיתקל בהן כשהעסק שלך מתחיל לתפוס תאוצה היא קיפאון של כישורי העיצוב שלך. זה לא כאילו תשכח איך לבנות אתרים, במיוחד אם אתה עובד חמישה ימים בשבוע.

עם זאת, עיצוב אתרים משתנה די מהר. דקה אחת, כל אתר משתמש בחלונות קופצים ליצירת לידים כדי לקבל את פני המבקרים… וברגע הבא, הם משתמשים בצ'אטבוטים של AI כדי ליצור לידים ולהתחיל את השיחה.

לכן, בין כל מה שעליך לעשות כבעל עסק ומעצב אתרים כדי להצליח, תרצה לפנות מקום לחינוך מתמשך.

הדרך הקלה והכי נטולת כאבים לעשות זאת היא להירשם לכמה מהבלוגים המועדפים עליך לעיצוב אתרים או פיתוח . בדרך זו, תמיד יחכו לך החדשות, הטרנדים והשינויים העדכניים ביותר בתיבת הדואר הנכנס שלך.

דבר נוסף שאתה יכול לעשות הוא להקדיש זמן לחינוך פורמלי יותר . ולא, אני לא מדבר על חזרה לבית הספר. יש כל כך הרבה דרכים אחרות להשיג את זה בימים אלה:

  • קח שיעורים בחינם עם פלטפורמה כמו Khan Academy.
  • שחקו עם טכניקות קידוד או עיצוב חדשות במגרשי משחקים מקוונים כמו CodePen.
  • השתתף בהדרכה, שיתוף פעולה או אירועי נטוורקינג מהעולם האמיתי באמצעות WordCamp או Meetup.

אם אתה רוצה להבטיח שהעסק שלך יצליח בכל שנה שחולפת, המשך לחנך את עצמך (ואת הצוות שלך) כך שאתה תמיד מוכן לספק את הערך הרב ביותר.

האתגרים של פתיחת עסק משלך לעיצוב אתרים

למען ההגינות, יש המון יתרונות הקשורים לניהול עסק קטן או סוכנות משלך. אתה מקבל:

  • כדי לקבוע מחירים משלך.
  • שליטה מלאה על הקריירה שלך ועל הכיוון של העסק שלך.
  • גמישות מבחינת היכן, מתי ואיך אתה עובד.
  • סיפוק גדול יותר בעבודה עם לקוחות שאתה אוהב, מכבד ויכול לעשות שינוי בחייהם.

אבל יש גם אתגרים.

ראשית, אתה הבוס עכשיו, מה שאומר שאתה אחראי לוודא שהכל יתנהל כמו שצריך.

זה חורג רק מהשקת אתרי לקוחות בהצלחה. אתה צריך לוודא שאתה מרוויח יותר כסף בעסק שלך ממה שאתה מוציא על העסק. אתה צריך להיות ממש טוב בניהול קשרי לקוחות (ואולי גם קשרי עובדים). אתה גם צריך לאזן בין עבודת עיצוב אתרים למשימות מכירות ושיווק.

להיות הבעלים של חנות קטנה לעיצוב אתרים זה הרבה עבודה. זה גם עולה כסף (כפי שתראה בקרוב).

ואז יש את העובדה שהאופן שבו אתה נכנס להזדמנות זו יכול לעשות או לשבור את העסק.

לדוגמה, נניח שאתה עובד כעת במשרה מלאה בסוכנות עיצוב, אבל בחוזה שלך יש אי-תחרות קפדנית. כשתעזוב, ייתכן שתצטרך להתחיל את העסק שלך עם קבוצה חדשה של לקוחות בנישה אחרת לגמרי. זה הולך לקחת הרבה עבודה כדי לבנות את תיק ההשקעות והמוניטין שלך בחזרה אם אין לך עבודה או אנשי קשר קודמים למנף.

זה לא בלתי אפשרי, אבל זה מקשה.

או נניח שסיימת לאחרונה לימודים באוניברסיטה. יש לך ערימה של הלוואות וחשבונות חודשיים יקרים שצריך לשלם עכשיו כשאתה בחוץ בעולם האמיתי. אתה מתקשה להוציא יותר מהמינימום שהעסק שלך צריך כדי לצאת לדרך.

בלי רשת ביטחון בריאה של מזומנים מאחוריך, כמו גם הזמן והכספים להשקיע בבניית העסק שלך היום, יהיה קשה להגיע אי פעם לנקודה שבה אתה מייצר ממנו הכנסה קבועה וצפויה.

לא משנה מה המצב שלך, רק זכור שלא תוכל להשיק את העסק הזה מחר וגם לא יהפוך להצלחה בן לילה. זה לוקח זמן, כסף ומאמץ כדי להפעיל עסק, ואם אתה לא במקום המתאים לעשות את זה, ייתכן שתרצה לדחות את זה עד שתהיה מוכן.

סיכום (בנוסף, טיפ בונוס!)

רצית ללמוד איך להקים עסק לעיצוב אתרים – ו-12 השלבים לעיל בהחלט יובילו אותך לדרך הנכונה. עם זאת, אני רוצה שתזכור דבר אחד מאוד חשוב כאן כשאנחנו מסיימים:

אם לא תדאג לעצמך, לא תוכל לטפל בלקוחות שלך.

במילים אחרות, אם אתם ממהרים כמו מטורפים להשיק את העסק הזה ולקלוט כמה שיותר לקוחות, יש סיכוי טוב שאתם הולכים לשרוף את עצמכם. וכשאתה מותש ולא יכול לראות ישר והגוף שלך הורג אותך מלשבת 10+ שעות כל יום, הראש שלך לא יהיה במקום הנכון בשביל זה. אתה תמהר בעבודתך, תתרגש עם לקוחות שמתכוונים לטוב ואיכות התפוקה תרד.

זה יכול לקרות בימים הראשונים של העסק כמו גם בשנים הבאות.

לכן, התחל מוקדם ככל האפשר, הגדר את השיטות הבאות נגד שחיקה כדי להבטיח שאתה והעסק שלך תמיד מתפקדים ברמה הטובה ביותר:

  • קבעו לוח זמנים והיצמדו אליו.
  • צור גבולות בתוך סביבת העבודה שלך כמו גם עם לקוחות.
  • קח חופשה בסופי שבוע ובילה עם אנשים שאכפת לך מהם.
  • קבע זמן חופשה לפחות פעם בשנה ובנה את החופש הזה במבנה התמחור שלך, כך שאתה לא רואה בזה "הפסד" שאתה צריך לפצות עליו.
  • התחבר ותמוך בבעלי עסקים יצירתיים אחרים שנמצאים באותה סירה.

אם יש לך צוות שעובד בשבילך, טפח סביבת עבודה המעודדת את אותן שיטות עבודה מומלצות. אף אחד לא יעזור ללקוחות שלך אם כולכם נאבקים לעבור את היום. ואתה לא רוצה לתת לכל העבודה הקשה שהשקעת בעסק הזה ללכת לפח בגלל זה.

מאמרים קשורים

Back to top button