תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
ארגונים רבים מתמקדים בהגדלת המכירות, מבלי לקחת את הזמן לשקול מדוע אנשים קונים מהם. עם זאת, אם אתה רוצה להגביר את ההמרות שלך, זה חיוני להבין את הטריגרים הרגשיים שמניעים אנשים לרכוש את המוצר שלך – או להידרדר למתחרה הגדול ביותר שלך.
כדי לעזור לקהילת אלמנטור בנושא זה, ערכנו סמינר מקוון עם המומחית הנודעת לאופטימיזציה של שיעורי המרות (CRO) טליה וולף. לאחרונה רשומה כאחת המומחים המשפיעים ביותר ב-CRO, היא סייעה לכמה מהחברות הגדולות בעולם להגדיל את הכנסותיהן. במהלך הסמינר המקוון, טליה חולקת רשימות תיוג, שאלות מפתח לשאול ומדריך שלב אחר שלב להגדלת ההמרות שלך באמצעות מיקוד רגשי.
בפוסט זה, נסכם את עיקריה של טליה ונחלוק איתה כמה תובנות מסשן השאלות והתשובות שלנו. בואו נגיע לזה!
התפקיד של רגשות בהנעת המרות
אופטימיזציה של שיעור המרות (CRO) היא תהליך של הגדלת אחוז המשתמשים שמבצעים פעולה רצויה. פעולה זו עשויה להיות מילוי טופס, רכישת מוצר או הרשמה לניוזלטר שלך.
קיימת תפיסה שגויה נפוצה לפיה CRO פשוט אומר להעביר אלמנטים סביב דף הנחיתה שלך כדי להניב המרות. עם זאת, טליה מסבירה ש-CRO יעיל דורש הבנה עמוקה של איך אנשים מקבלים החלטות. אתה יכול להשתמש בתובנה הזו כדי לספק את הערך הטוב ביותר ללקוח, מה שיכול לעזור לתמרץ מעורבות.
בכל פעם שהיא מתחילה לעבוד עם לקוח חדש, טליה שואלת: "מדוע לדעתך הלקוחות בוחרים לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך בעלי המרות גבוהות?" היא חושפת שרוב הלקוחות מניחים שהתשובה טמונה בתכונות החדשות והחדשניות של המוצר שלהם או בתמחור תחרותי – אבל זה לא הדרך שבה הלקוחות מקבלים החלטות רכישה.
ללקוח הטיפוסי לא אכפת שאתה מספר אחד בתעשייה שלך, או שזה עתה הוצאת תכונה חדשה ומלהיבה. ללקוחות אכפת מהסיבה. ליתר דיוק, כאשר אתם מנסים להמיר לידים פוטנציאליים למכירות, טליה ממליצה להתמקד בתוצאה הרצויה ובערך עבור הלקוח.
כדי לעזור להניע המרות, טליה פיתחה את מתודולוגיית ה"שיווק הרגשי". מתודולוגיה זו מזהה למעלה מ-223 טריגרים רגשיים שונים המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות.
מינוף הטריגרים הרגשיים הללו הוא המפתח ל-CRO מוצלח. כדי להבטיח שאתה משתמש בהם ביעילות, טליה מציעה לשאול את עצמך את השאלות הבאות:
- איזה כאב חש הלקוח שלי לפני שהוא מוצא פתרון?
- מהם הטריגרים הרגשיים המניעים את תהליך קבלת ההחלטות?
- מהן ההתלבטויות והחששות של הלקוח?
- איך הם רוצים להרגיש לאחר מציאת פתרון?
התשובות לשאלות אלו הן המפתח ליצירת עותק ודפי נחיתה בעלי המרות גבוהות. אם אין לך מיד את כל התשובות, אל תיבהל. בסמינר המקוון שלנו, טליה חולקת תוכנית בת ארבעה שלבים מעשיים כדי לעזור להם לענות.
כיצד למנף רגש כדי להגביר את ההמרות (4 טיפים מרכזיים)
לאחר שדנה מדוע רגשות ממלאים תפקיד כה מרכזי בהנעת החלטות רכישה, טליה חולקת תוכנית להגברת ההמרות שלך באמצעות הכוח של מיקוד רגשי. הנה ארבעה טיפים שהיא מציעה ליצירת חוויית המרה גבוהה.
1. התחל עם הלקוח
המסר המרכזי של טליה הוא להציב את הלקוח תמיד בלב חווית ה-CRO. לכן, זה לא מפתיע שהעצה הראשונה שלה היא לבצע מחקר משמעותי וממוקד לקוח.
כמה מהשאלות המובילות שהיא שואלת בעת ביצוע מחקר לקוחות בשם לקוחותיה כוללות:
- מה קרה בחייך/יום שגרם לך לחפש פתרון?
- כשלא השתמשת בפתרון הזה, איך פתרת את הבעיה הזו?
- אם כבר לא הייתם יכולים להשתמש בפתרון הזה יותר, למה הייתם מתגעגעים יותר?
- מה הדבר הראשון שהיית מזכיר לחבר אם אתה רוצה לשכנע אותו לנסות את החברה או המוצר שלנו?
תשובות אלו יכולות לעזור לך לפתח הבנה עמוקה יותר של קהל היעד שלך. השגת מידע זה ממצבת אותך ליצור חוויות לקוח מושכות יותר ומונעות רגשית יותר.
2. השתמש בנוסחה כדי להוסיף רגש לעותק שלך
טליה מציינת שלא תמיד תהיה לך אפשרות לעצב מחדש את האתר שלך עבור CRO. אולי אין לך את המשאבים או הזמן הנדרש לשיפוץ מלא, או אולי אתה עובד עם לקוח שעמיד בפני עיצוב מחדש של האתר שלו. עם זאת, זה לא חייב למנוע ממך לבצע CRO מוצלח.
טליה שיתפה את הסיפור של לקוחה עם דף נחיתה יוצא דופן המורכב מ-3,000 מילים. היא החליטה שהדרך הטובה ביותר להגדיל את ה-CRO היא להוסיף עוד יותר מילים לדף הנחיתה הזה.
היא הפיקה עותק כלשהו שביטא בבירור את נקודות הכאב של קהל היעד והעבירה עד כמה הלקוח ירגיש טוב יותר לאחר המרה. על ידי מינוף אסטרטגי של טריגרים רגשיים אלו, טליה הצליחה להגביר את ההרשמות ב-41 אחוזים ולהגדיל את הכנסות החברה ב-15 אחוזים. היא השיגה את התוצאות הללו ללא עיצוב מחדש מלא.
כדי ליצור סוג זה של עותק בעל המרות גבוהות, טליה ממליצה להשתמש בנוסחה הבאה:
תכונה + תוצאה רצויה = עותק ממוקד רגשי
זה אומר שאתה צריך לקחת את התכונה שאתה מנסה למכור, ולאחר מכן להוסיף את התוצאה הרצויה. התוצאה היא העתקה ממוקדת רגשית המעמידה את הפוקוס בתקיפות על הלקוח.
3. צור עיצוב שמעצים את הרגש של המסר שלך
למרות שלא תמיד יש צורך בעיצוב מחדש מלא, העיצוב אמור להגביר את המסר שלך. טליה ממליצה לך ליצור תחילה את ההודעות שלך, ולאחר מכן לעצב את החזותיים שלך סביב התוכן הזה.
טליה מציינת שבממוצע אנשים רואים כ-40,000 הודעות בכל יום. בין חלונות קופצים, התראות, מודעות ועוד, יש הרבה 'רעש חזותי'. מעצבים ומשווקים רבים להוטים להתנסות ברעיונות חדשים ובטרנדים עיצוביים כדרך להתבלט מהקהל. עם זאת, זה מסוכן עוד יותר להכריע את המבקרים.
באקלים זה, טליה ממליצה לתעדף את קהל היעד שלך על פני הדחף לנסות רעיונות חדשים ומלהיבים. במיוחד, היא מעודדת את לקוחותיה להפחית את הרעש החזותי על ידי חזרה ליסודות.
בסמינר המקוון, טליה חולקת את הטיפים המובילים שלה לפישוט העיצוב שלך. ראשית, היא מציעה להשתמש בניגודיות גבוהה בין תמונות להעתקת עמודים. היא גם ממליצה לוודא שתמונות הגיבור של דף הנחיתה שלך לא מסיחות את הדעת מהקריאה לפעולה (CTA) או מהעותק עצמו:
היא גם מדגישה את החשיבות של שימוש ב-CTA בודד לכל עמוד ולתת לתוכן שלך מרחב לנשום על ידי הכללת שטח לבן. טליה מרגישה שאין מספיק שטח לבן בשום מקום באינטרנט:
טליה גם מדגישה את המשמעות של בחירת תדמית מותג שתומכת במסר הרגשי של ה-CRO שלך. זה חכם לבחור בתמונות ויזואליות שאנשים יכולים להתחבר אליהן. המשמעות היא פחות תמונות של מוצרים ויותר תמונות של חברים, עמיתים לעבודה ומשפחות מאושרים.
4. צור רשימת בדיקה לפני טיסה
לאחר השלמת השלבים לעיל, אתה תהיה במקום מוצק כדי להגביר את ההמרות שלך. עם זאת, כדי להבטיח שאתה ממקסם את המכירות שלך, אתה יכול להשתמש ב"רשימת הבדיקה לפני הטיסה" של טליה
לפני השקת תוכן שיווקי או פרסומי חדש, נסה לשאול את עצמך את הדברים הבאים:
- האם אני עושה הכל על עצמי, או על הלקוח?
- האם האנשים שמבקרים באתר שלי יכולים לראות ולהרגיש את התוצאות הרגשיות שהם רוצים?
- האם אני משתמש ברגש גם בעותק שלי וגם בוויזואליה שלי?
- האם לקוחות פוטנציאליים יכולים לראות מיד את הסיבה?
על ידי הפיכת הלקוח למוקד התוכן שלך, אתה מספק חוויה טובה יותר עבורו תוך כדי קבלת התוצאות הרצויות לך. טליה מסכמת את הדברים על ידי תזכורת למשתתפים להפסיק להתרכז ביעדים שלהם – ולהתחיל להתרכז בסיוע ללקוחותיהם להשיג את המטרות שלהם .
שאלות ותשובות: תובנות של טליה וולף על הגברת המרות עם רגשות
הנה כמה מהשאלות ששאלו הצופים שלנו את טליה, יחד עם תשובותיה המעמיקות.
ש: כאשר מתמודדים עם CRO, מהי גישה אופטימלית שמפחיתה הטיות ועוזרת לנו לקבל החלטות נכונות?
טליה מסכימה שהטיות יש בכל מקום, ולכן קשה להימנע מהן. עם זאת, היא ממליצה להתמודד עם בעיה זו על ידי שימוש בנתונים כדי ליישר את ההחלטות שלך.
נתונים גולמיים יכולים להיות כלי רב עוצמה לשמירה על חוסר פניות. "חשוב לבדוק, מכיוון שבדיקות תמיד יגידו לך את האמת", היא אומרת. בכל מקום אפשרי, זה רעיון חכם לאסוף נתונים באמצעות פלטפורמות ניתוח מרובות ולחפש נושאים חוזרים.
טליה גם מנסה לערב כמה שיותר אנשים בתהליך קבלת ההחלטות, במיוחד באמצעות משוב וסקרים של לקוחות. "אני יודעת שאי אפשר להימנע מהטיות לגמרי", היא מודה. "כל מה שאני יכול לעשות זה להיות מודע להם ולבדוק אותם."
ש: מהן הנחיות ה-CRO לעסקים בשירות מקומי, במיוחד ביצירת לידים?
טליה ממליצה להדגיש את העובדה שאתה מקומי וחלק מהקהילה. זה יכול להיות טריגר רגשי רב עוצמה עבור לקוחות פוטנציאליים. זה המקום שבו הודעות נכנסות לתמונה, שכן עותק האתר שלך חיוני להצגת המותג שלך כחלק מהקהילה המקומית.
אם אתה מבצע שיווק מקומי, חשוב במיוחד להבטיח שאתה מוביל את התנועה הנכונה לאתר שלך. "אני מרגישה שכשאתה עושה שיווק מקומי, בדרך כלל האתגר הוא להביא את האנשים הנכונים לאתר שלך", אומרת טליה. אתה יכול לעקוב אחר מקורות התנועה שלך באמצעות פלטפורמות ניתוח, כגון Google Analytics.
התחבר עם צרכנים ברמה רגשית כדי להגביר את ההמרות וההכנסות שלך
המסר המרכזי של טליה הוא שלא אכפת ללקוחות מה אתה מוכר. במקום זאת, אכפת להם מהתוצאה ומהערך. כפי שטליה מציינת, ברגע שאתה מבין את הטריגרים הרגשיים של הקהל שלך, אתה יכול ליצור חוויה שמאלצת אותם ללחוץ על כפתור ה'קנה עכשיו' הזה.
השיחה שלנו עם טליה הייתה תזכורת חזקה לכך שהשיווק שלך צריך תמיד להתמקד בלקוח, ולא בתכונות החדשות והמגניבות של המוצר שלך או בתמחור המוזל. למידע נוסף מטליה, אתה יכול לבדוק את אתר אופטימיזציית ההמרות שלה GetUplift או לעקוב אחריה בטוויטר.
האם יש לך שאלות לגבי שימוש ברגשות כדי להניע המרות? ספר לנו בקטע ההערות למטה!