למד כיצד להתחיל קו טיפוח העור מאפס ב-11 שלבים, עם עצות מיזם סדרתי ומקצוען עסקי יופי.
מאת דיינה וינטר
28 באוגוסט 2024
מייגן קוקס התעוררה בוקר אחד וגילתה שהיא הרוויחה 10,000 דולר במכירות בן לילה. באותה תקופה, היא הייתה סטודנטית ב-MIT עם קו טיפוח עור שהושק לאחרונה, Amalie Beauty – הגיחה הראשונה שלה ליזמות.
במהלך השנים הבאות, מייגן הצמיחה את המותג שלה לעסק של שש ספרות. אבל אפילו כשסרום הריסים ושמני הפנים שלה לא הפסיקו למכור, היא איבדה עניין בניהול מותג טיפוח עור ישירות לצרכן (DTC). היא עמדה בצומת דרכים: להרחיב או למכור.
מייגן החליטה למכור, והסיטה את תשומת לבה למיזם אחר בטיפוח העור שגידלה בצד. העסק הזה הוא Genie Supply, מעבדת יופי נקייה שמייצרת מוצרים עבור מאות מייסדים אחרים שהתחילו כמו מייגן – עם רעיון ותשוקה לטיפוח העור.
כעת, עם ניסיון הן בייצור ישיר לצרכן (DTC) והן בייצור, למייגן לא חסר עצות למי שסקרן כיצד להתחיל קו טיפוח עור. כאן היא חולקת את השיעורים הקשים שלמדה לאורך הדרך וטיפים על כל דבר, החל מתיוג ועד מציאת יצרן טיפוח עור.
איך להתחיל קו טיפוח עור ב-11 שלבים
פשוט תתחיל (גם אם אתה לא מרגיש מוכן)
תעשה את המחקר שלך
מצא את נישה לטיפוח העור שלך
השקיעו במותג טיפוח העור שלכם
השתמש במשאבים שיש לך
התמודד עם הניסוח והייצור של מוצרי טיפוח העור
פתח מערכת יחסים עם יצרן טיפוח העור שלך
העבר את תכשירי טיפוח העור שלך בבדיקות קפדניות
הבן את חוקי הבטיחות והתיוג בעסקי טיפוח העור
בנה אמון עם הלקוחות שלך באמצעות שקיפות ותוכן
הישען על מה שמייחד אותך
ייסוד מותג טיפוח פירושו לחקור דברים כמו כימיה בסיסית, תקני ייצור ומקור מרכיבים. ייתכן שתדרוש גם השקעה משמעותית מראש.
אבל אפשר להתחיל בתקציב זעום, כפי שמצאה מייגן, אם אתה נלהב ובעל תושייה. הנה איך להתחיל קו טיפוח לעור מאפס, עם שיעורים שלמדה מייגן לאורך הקריירה שלה בתחום היופי.
1. פשוט התחל (גם אם אתה לא מרגיש מוכן)
תעשיית טיפוח העור העולמית צפויה להיות מוערכת ב-204.61 מיליארד דולר עד 2030. חלק ניכר מהצמיחה בשנים האחרונות ניתן לייחס למותגים עצמאיים. "המותגים המסורתיים – אסתי לאודר, לוריאל – אינם גדלים", אומרת מייגן. "יופי אינדי ויופי נקי נושאים את צמיחתה של כל תעשיית היופי." והמותגים הוותיקים מגיבים, חוטפים חברות קטנות יותר כדי לשמור על דריסת רגלם.
Tarte, קו יופי טבעי התחיל בדירת חדר השינה של המייסדת מורין קלי ב-1999, הצטרף להרכב של Sephora ב-2003 והכניס 12 מיליון דולר ב-2008. היא מכרה את רוב מניותיה ב-2014 לאמת היופי העולמית Kosé. מורין התחילה את העסק עם 18,000 דולר.
כשאתה בוחן כיצד להתחיל קו טיפוח עור, זכור לקחת בחשבון את זמן ההובלה. לוקח לא פחות מ-12 שבועות לפתח מוצר טיפוח לעור. עם זאת, רוב קווי טיפוח העור דורשים הרבה יותר זמן למחקר ופיתוח, בדיקות ויציאה לשוק. גם מוצרי טיפוח לעור דורשים בדיקה מקיפה, שלוקחת זמן.
עם מגמות טיפוח העור שמתפתחות במהירות, עדיף לקפוץ על רעיון נהדר עכשיו מאשר לחכות עד שהכל יהיה מושלם.
2. בצע את המחקר שלך
מחקר שוק חשוב במיוחד בתחום היופי – התעשייה רוויה והמגמות נעות במהירות. אבל הנוף המתפתח ללא הרף אומר שעדיין יש הזדמנויות למצטרפים חדשים להתחיל קווי טיפוח לעור. שימו לב לטרנדים על ידי מעקב אחר פרסומי יופי ומשפיענים, ושימוש בכלי כמו Google Trends כדי לאמת את הרעיונות שלכם.
"יש שינוי גדול מאוד באופן שבו אנשים מוציאים את כספם כשהדור Z מתבגר", אומרת מייגן. "יש הרבה מקום לחדשנות."
ניתוח תחרותי
כשמייגן פיתחה את מותג טיפוח העור שלה, היא הזמינה כל משפר ריסים בדירוג הגבוה ביותר באמזון. היא גם חיפשה במסד הנתונים של מאמר המחקר של MIT ומצאה כי חומצות שומן חיוניות הראו הבטחה במחקרים, אך אף חברה אחרת לא השתמשה בהן במוצרי ריסים באותה תקופה.
היה לי רקע בכימיה, אבל באמת, כל המחקר נמצא בחוץ. יש הרבה אנשים חכמים באינטרנט שמשתפים מידע בחינם.
מייגן קוקס, מייסדת, Genie Supply
ההשכלה המדעית הרשמית שלה אמנם עזרה לה בניסוח המוצר, אבל היא מצאה את המידע השימושי ביותר באינטרנט. "היה לי רקע בכימיה, אבל באמת, כל המחקר נמצא בחוץ", היא אומרת. "יש הרבה אנשים חכמים באינטרנט שמשתפים מידע בחינם."
המחקר שלך צריך לכלול ניתוח תחרותי, מחקר שוק ומחקר מילות מפתח כדי לקבוע את כדאיות הרעיון שלך. זה גם השלב שבו תרצו לקצץ במספרים: כמה יעלה להקים עסק ואיך תממן אותו?
📖 קרא עוד:
משאבי למידה לכל החיים עבור כל סוג יזם
כיצד לחשב ביקוש בשוק עבור עסקי המסחר האלקטרוני שלך
מהו ניתוח תחרותי? הגדרה + תבנית
העלות של להיות הבוס: מה מוציאים בעלי עסקים בשנה הראשונה שלהם
3. מצא את נישה לטיפוח העור שלך
המקום שבו מייסדי טיפוח העור החדשים יכולים לנצח הוא בזיהוי קהלים שהמותגים הנוכחיים בשוק אינם משרתים אותם. אין דוגמה ברורה יותר לכך מאשר בתעשיית הקוסמטיקה, שבה מותגי אינדי הובילו את המטען על קוסמטיקה כוללנית למגוון רחב של גווני עור.
איתור טרנדים כשהם מופיעים חשוב, אך היזהרו ממגמות חולפות והבטיחו לכם תוכנית בת קיימא. "לאחרונה ראיתי אנשים מתמכרים מדי לכל מרכיב שחם באותו רגע", אומרת מייגן.
בעוד שמחזור החיים של פיתוח המוצר הואץ בשנים האחרונות, הוא לא תמיד יכול לעמוד בקצב של מגמות הבזק. "אתם כבר ארבעה חודשים מאחור", אומרת מייגן ללקוחות האלה. "עד שתצא לשוק, המגמה הזו עשויה להסתיים."
חדשנות, לעומת גישת עגלה, היא הדרך שבה מותגי טיפוח עור אינדי יכולים להימנע מהמלכודות הללו. בעוד שמותגים מדור קודם מוציאים רשת רחבה, למותגים עצמאיים יש את היכולת להתקרב לשוק נישה או להתמודד עם בעיה ספציפית – ובעיות משתנות בתדירות נמוכה יותר ממגמות.
אם אתה כן רוצה להרחיב או להיצמד ליסודות במונחים של ניסוח או סוג מוצר, אתה יכול להישען על פילוסופיה חזקה וסיפור מותג כדי להתחבר לקהל שלך. "אם אתה מתכוון לנסח דרך מסוימת או לא לכלול או לכלול מרכיבים מסוימים, אתה באמת צריך לחשוב על זה," אומרת מייגן.
מוצרי טיפוח טבעוניים
פנייה לבחירה ספציפית של תזונה או אורח חיים היא דרך פופולרית למצוא נישה בעסקי המזון. אבל זה נכון גם בטיפוח העור. מוצרי טיפוח וטיפוח ללא אכזריות וטבעוניים הופכים אט אט לנורמה לעומת החריג. הבטחת המוצרים שלך עומדים בסטנדרט זה מלכתחילה פירושה שלא תצטרך להתאים מאוחר יותר כאשר השוק דורש זאת.
מוצרי טיפוח טבעיים לעור
טרנד היופי הנקי לא מראה סימני עצירה. תנועת הבריאות גלשה לטיפוח העור, כאשר צרכנים רבים שמים לב למה שעובר על גופם – ולא רק למה שנכנס בו. אם אתם מחפשים להקים קו טיפוח עור בתוך הנישה הזו, שימו לב היטב למלאי ולשרשרת האספקה שלכם – מוצרים ללא חומרים משמרים סינתטיים יתקלקלו מהר יותר.
טרנדים ונישות נוספות בטיפוח העור
מצא נישה עבור עסקי טיפוח העור שלך על ידי מחקר של מגמות נוכחיות ומתפתחות, כמו גם שווקים מועטים. כמה רעיונות כוללים:
טיפול בעור עבור מצבי עור ספציפיים (למשל, עור שמן, אקזמה, עור יבש או רוזציאה)
ניסוחים פשוטים שאינם כוללים אלרגנים נפוצים או מוצעים בנקודות מחיר נמוכות יותר (למשל, מרכיבים אורגניים, מרכיבים טבעיים, מוצרי קוסמטיקה נקיים)
📖 קרא עוד:
מצא מוצר למכירה: 12 אסטרטגיות למציאת המוצר הרווחי הראשון שלך
9 דוגמאות לשוק נישה עם פוטנציאל עסקי לא מנוצל
4. השקיעו במותג טיפוח העור שלכם
לפני שאתם בכלל שוקלים פיתוח מוצר, החליטו על מה אתם מייצגים. אתה יכול לפתח את מותג טיפוח העור שלך ולהגדיל קהל הרבה לפני שאתה מייצר מוצרים או השקת חנות מקוונת. תקופה זו תאפשר לך להכיר את הקהל שלך, לאסוף משוב ולבנות אמון. השתמש בזמן הזה כדי לחדד את סיפור המותג שלך וליצור הייפ סביב ההשקה הקרובה שלך.
מייגן הניחה שפרסונת הלקוחות שלה תיראה הרבה כמוה: אנשים צעירים יותר עם ריסים טבעיים שנפגעו מהארכת ריסים או טריכוטילומניה (הפרעה המאופיינת בתלישת שיער משלו).
באופן מפתיע, המוצר שלה משך קהל נוסף.
"גילינו שזה באמת הדהד עם נשים מבוגרות ואנשים שזה עתה עברו טיפול בסרטן", אומרת מייגן. "לא באמת ציפיתי לזה בכלל." היא אימצה את השוק הבלתי צפוי הזה ותמכה באופן פעיל בנפגעי סרטן על ידי תרומת מוצר אחד לחולה סרטן על כל בקבוק שנמכר במהלך הקמפיין.
המותג והפיבוט השיווקי הזה היו אפשריים בשל גודלה של אמלי, אבל זה קריטי לבסס כמה אלמנטים מרכזיים בשלב מוקדם. שמירה על קול ונוכחות מותג עקביים יכולה להגביר את ההכרה בשוק ולבנות אמון.
זהות מותג חזותית חשובה ביותר גם בתעשיית טיפוח העור. אריזה משכנעת שמדברת לאסתטיקה של קהל היעד שלך מעניקה למותג שלך יתרון מקצועי. הקפד לפתח קבוצה ברורה של הנחיות מותג כדי להבטיח שבכל מקום שבו המותג שלך מופיע, הוא מציית למערכת של כללים.
📖 קרא עוד:
כיצד להקים מותג משלך מאפס ב-7 שלבים
כיצד לעצב זהות חזותית למותג שלך: רעיונות לכל תקציב ורמת מיומנות
כיצד ליצור נוכחות אותנטית במדיה חברתית שתועיל למותג שלך
מהן הנחיות מותג וכיצד לבנות מדריך סגנונות
5. השתמש במשאבים שיש לך
"לא היה לי כסף או ניסיון", אומרת מייגן על החלטתה לפתוח עסק. ההשקעה הראשונית שלה הייתה 1,812 דולר בדיוק (עשירית מעלות ההפעלה המקורית של Tarte) – זה היה כל אגורה שהייתה לה.
מייגן שילבה את העסק תמורת 700 דולר, קנתה 500 בקבוקים וכמה אלפי קופסאות ושילמה עבור המנוי לחודש הראשון שלה בשופיפיי. נותרו לה 6 דולר לשמה.
ללא כסף לשיווק, מייגן הייתה צריכה להיות יצירתית. היא הלכה לפורום מקוון לניצולי סרטן, שהביא למספר מכירות. עם זאת, זו הייתה קריאה פשוטה לעיתון המקומי של עיר הולדתה, שהייתה הזרז לפריצה הגדולה שלה. העיתון ראיין אותה, והביא לעוד כמה מכירות, אבל נקודת המפנה הייתה כשהסיפור נקלט על ידי העיתון הממלכתי ו-Associated Press. "הלכתי לישון, וכשהתעוררתי, היו לנו מכירות של 10,000 דולר ונמכרנו", היא אומרת.
כשאתה מתחיל קו טיפוח עור משלך, מצא דרכים יצירתיות למתוח את הדולר שלך, בין אם זה פתיחת העסק שלך מהבית, ניסיון רעיונות שיווק אורגני, או אתחול הצמיחה שלך.
📖 קרא עוד:
64 רעיונות לעסקים קטנים מרגשים
תקציב לעסק קטן: תגרום לכסף שלך לעבוד בשבילך
רעיונות לעיצוב משרד ביתי לפריסות פרודוקטיביות ומלאות אנרגיה
קבל מימון לניהול והגדלת העסק שלך באמצעות Shopify Capital
Shopify Capital מקל על קבלת מימון במהירות ולהשתמש בו למלאי, שיווק ועוד. בצע תשלומים באופן אוטומטי כאחוז מהמכירות היומיות שלך. ללא ריבית מורכבת. אין לוחות זמנים. אין הפתעות.
חקור את Shopify Capital
6. התמודד עם ניסוח וייצור מוצרי טיפוח העור
ישנן מספר שיטות לגיבוש מוצרים: הכנתם בעבודת יד בבית, שכירת חלל ייצור ייעודי, עבודה עם מעבדה ליצירת מוצרים מותאמים אישית, או גישת מותג פרטי או תווית לבן עם יצרן יופי.
יצירת קו טיפוח העור בבית
ניתן להכין ניסוחים פשוטים כמו שמני פנים מהבית. עם זאת, כדי לייצר מוצרי קוסמטיקה בארה"ב, תצטרך לפעול לפי הנחיות ה-FDA לאוורור, בקרת אוויר ומשטחים. בעוד שתהליכי הייצור שלך צריכים לעמוד בסטנדרטים של ה-FDA, יש גמישות לעסקים שמייצרים בפרצים. חדרים נקיים ניידים – בעצם אוהלים קופצים – מיועדים למטרה זו ואידיאליים לעסקים קטנים.
"אם אתה מתחיל בקטן, יש ערך בעבודה עם המרכיבים באופן מעשי ולנסות להבין את זה", אומרת מייגן. "אבל בשלב מסוים אתה עדיין תצטרך לעבוד עם יצרן." מייסדי יופי מצליחים רבים, כמו מליסה באטלר של The Lip Bar, התחילו את השורות שלהם מהמטבחים שלהם, אך עברו למתקן ייצור כשהם גדלו.
ניסוי עם ניסוחים בעצמך יעזור לך להבין את המאפיינים שאתה מחפש בניסוח – עקביות, מראה, ריח – ומציב אותך לשיחות מושכלות עם היצרן שלך.
7. פתח מערכת יחסים עם יצרן טיפוח העור שלך
בזמן שהייתה בעלת העסק הראשון שלה, מייגן עבדה עם יצרנים בארה"ב ובסין. יש יתרונות וחסרונות לשניהם, תלוי בריצות הייצור שלך וכמה קרוב אתה רוצה להישאר לתהליך. מייגן בילתה הרבה מזמנה בסין, כשהיא מפקחת על הייצור. "רציתי לדעת מאיפה המרכיבים שלי מגיעים. רציתי שהכל יהיה מתועד. רציתי להיות שם", היא אומרת.
מאז מייגן ריככה את עמדתה. "אני כן חושבת שחשוב לנהל משא ומתן על כל נקודות בקרת האיכות שלך ולהיות ממש מראש לגבי מה שאתה מצפה", היא אומרת. אבל בשלב מסוים, אתה צריך לסמוך על היצרן שיעשה את עבודתו. "אי אפשר להתווכח על כל נקודה קטנה או ניקל ואגורה שלהם."
ייצור יופי, באופן כללי, הוא סוג של קופסה שחורה.
מייגן קוקס
בעוד שיש יתרונות לעבודה עם יצרנים בסין, כמו מחיר ואפשרויות זמינות, מייגן ושותפה העבירו את Genie Supply לארה"ב כדי לעזור לקרב את הייצור ללקוחותיה ולשפר את החוויה הכוללת.
"ייצור יופי, באופן כללי, הוא סוג של קופסה שחורה", אומרת מייגן, שנאלצה ללמוד את החבלים בעצמה. זו הסיבה שהחברה החדשה שלה משקיעה משאבים בחינוך לקוחותיה ובמתן מידע שקוף ישירות באתר. אם אתה חדש בטיפול בעור, מצא יצרן כמו Genie Supply שיכול לעזור לך להוביל אותך בתהליך.
קווי טיפוח לעור במותג לבן או במותג פרטי
תיוג לבן כולל החלת מיתוג משלך והתאמות אישיות מוגבלות למוצר קיים. זוהי שיטה מועילה למי שמחפש לייצר רווחים ממותג אישי (אך מתעניין פחות בפיתוח מוצר). יוצרים ומשפיעים פופולריים משתמשים לעתים קרובות בשיטה זו כדי לייצר רווחים מהקהלים הגדולים שלהם.
קווי טיפוח העור של המותג הפרטי פועלים בצורה דומה אך מותאמים יותר למפרטי המותג והמוצר. הם מפותחים בדרך כלל בשיתוף עם מעבדת מותג פרטי כמו Genie Supply. עם דגמים אלה, אתה עדיין יכול להתחיל קו טיפוח עור משלך עם אפס ניסיון.
📖 קרא עוד:
כיצד למצוא יצרן או ספק עבור רעיון המוצר שלך
11 מוצרי White Label למכירה באינטרנט (2024)
כיצד ליצור אב טיפוס – תוך הגנה על העיצוב וה-IP שלך
כיצד למצוא מוצרי מותג פרטי ולהתחיל למכור (2024)
8. העבר את הפורמולציות לטיפול בעור שלך בבדיקות קפדניות
מייגן למדה בדרך הקשה שבדיקה בכל שלב בתהליך היא חשובה. בעוד שהפורמולציה למוצריה של אמאלי והאריזה שלה נבדקה, כשהשניים קיימו אינטראקציה זה היה הרסני. המוצר התברר כלא תואם את הדבק — והמברשות התפרקו. "אריזה הייתה בעיה גדולה עבורי", אומרת מייגן. "איבדתי הרבה מהלקוחות שלי כי זה היה לא אמין."
מעבדות מנוסות הן נכס למתחילים בתעשייה. ייצור בצפון אמריקה יכול להיות יקר יותר, אבל היתרון הוא הגישה למפעלים והיכולת להיות מעשית בתהליך הבדיקה.
📖 קרא עוד:
מהו פיתוח מוצר? 7 שלבים לייצור מוצר בשנת 2024
9. הבן את חוקי הבטיחות והתיוג בעסקי טיפוח העור
כמו פתיחת עסק מזון, השקה בתעשיית טיפוח העור טומנת בחובה סיכון – אתה מייצר מוצרים שעלולים להזיק לאנשים. חשוב ללמוד על חומרים משמרים, חיי מדף, אלרגנים ואחסון וטיפול נכון במוצרי טיפוח העור. ולחקור מעבדות בקפידה כדי שתדע שאתה עובד עם שותף הבקיא בתחומים אלה.
חיי מדף של מוצר
לקוחות מצפים לעתים קרובות שמוצרים המסומנים "טבעיים" או "אורגניים" יהיו נקיים מחומרים משמרים כימיים. עם זאת, השמטת חומרים משמרים עלולה להשפיע רבות על היציבות. כשמייגן השיקה את Amalie, למוצריה היו חיי מדף של 12 חודשים.
כשהמפיצים שלה לא יכלו להעביר את המוצר מהר מספיק, מייגן רצתה להחליף יחידות שפג תוקפן, כי זה ישפיע על מותג היופי שלה אם היא לא תעשה זאת. "לקחתי שם עלות עצומה, אבל אני לא אתן למישהו לקבל מוצר גרוע עם השם שלי עליו", היא אומרת.
אף אחד לא בודק בשבילך. עליך לעשות את בדיקת הנאותות שלך ולוודא שאתה פועל לפי חוקי התיוג של ה-FDA.
מייגן קוקס
חוקי התיוג
דרישות משפטיות יכולות להרתיע את אלה שמתחילים קו טיפוח עור מאפס – ולכל מדינה או אזור יהיו כללים משלהם. מייגן, שהיתה לה ניסיון בניווט בחוקים האלה בעצמה, פיתחה מדריך חזותי באתר של Genie Supply כדי לעזור ללקוחותיה. "הייתי הורגת בשביל מדריך כזה לפני חמש שנים", היא אומרת. "בגלל זה עשיתי את זה."
מעבדה בעלת מוניטין יכולה לעזור להבטיח שהאריזה שלכם עומדת בתקנים ושהמוצרים מסומנים כראוי, אבל בסופו של דבר האחריות היא שלכם. "אף אחד לא בודק בשבילך," אומרת מייגן. "עליך לעשות את בדיקת הנאותות שלך ולוודא שאתה ממלא אחר חוקי התיוג של ה-FDA." או, דבר עם עורך דין.
יציבות ובטיחות מוצר טיפוח העור
אמנם אפשר להתעסק בטיפוח העור מהבית שלך, אבל יש מגבלות. "אם המוצרים שלך מכילים מים", אומרת מייגן, "אתה עלול להעמיד את הלקוחות שלך בסכנה רבה."
Genie Supply ומעבדות מכובדות אחרות יעבירו מרכיבים וניסוחים בדיקות קפדניות כדי להבטיח שהם נקיים משמרים, עובש, חיידקים ופטריות במהלך חיי המדף והשימוש של המוצר. "אנחנו גם מפעילים בדיקות פתוגנים מיקרוביאליים וויראליים", אומרת מייגן. "אם אתה עושה משהו עם מים, אל תהיה טיפש – תעבוד עם מעבדה."
רישיונות עסק למותגי טיפוח העור
אתה לא צריך רישיון מוכר פדרלי כדי למכור מוצרי קוסמטיקה וטיפוח עור תוצרת בית בארה"ב. עם זאת, ה-FDA מסדיר בקפידה תעשייה זו ודורש ממך אישור למרכיבים מסוימים. החוקים שונים בהתאם למדינה שבה אתה מייצר ומוכר את המוצרים שלך. הקפידו להכין שיעורי בית או פנו לייעוץ של עורך דין.
📖 קרא עוד:
ביטוח עסקי מסחר אלקטרוני מסחרי 2024: מצא כיסוי במחיר סביר
4 הסוגים הנפוצים של עסקים וכיצד לבחור אחד
10. בנה אמון עם הלקוחות שלך באמצעות שקיפות ותוכן
לקוח היופי, המתמודד עם מידע סותר ובחירות מוחצות, נוטה להיות בעל אבחנה וספקן באופן טבעי. בניית אמון עם הקהל שלך היא המפתח ליצירת קשרים ארוכי טווח ולהבטחת עסקים חוזרים.
על פי חוק האריזה והתיוג ההוגן בארה"ב, ה-FDA דורש מיצרנים לרשום כל מרכיב במוצריו. זו עובדה, אומרת מייגן, מותגי טיפוח רבים מנסים לעשות מניפולציות.
"למה אתה שם דבש ומתכות וכל הזבל הזה בתוך המוצר שלך? זה אפילו לא עובד", אומרת מייגן. "הם רק מנסים לבלבל את הצרכנים בכוונה." היא בנתה אמון למותג הראשון שלה על השקיפות של המרכיבים ומשתמשת באותה גישה עם לקוחות ה-B2B שלה.
שיווק תוכן וחינוך לקוחות
שיווק באמצעות תוכן הוא לא רק אסטרטגיה שיכולה לעזור ללקוחות פוטנציאליים למצוא אותך (על כך בהמשך), הוא גם בונה סמכות למותג שלך. מייגן השתמשה בטקטיקה הזו כדי להצמיח את המותג העסקי והאישי שלה, תוך שהיא מנצלת את הפופולריות של ביקורות יופי ו-unboxings באותה תקופה.
האסטרטגיה ביססה את מייגן כמומחית מהימנה, והיא הקדישה חלק גדול מהבלוג שלה לביקורת מוצרים שאינם שלה. בשיאה, היא כתבה בלוג ארבע פעמים בשבוע, והעבירה את התנועה האורגנית שלה להמריא. היא גם השתמשה בתוכן כדי להרחיב את הניוזלטר שלה, והציעה תוכן להורדה בצורה של מדריכי יופי.
גם מותגים אחרים מצליחים בגישה זו, ויוצרים פוסטים בבלוג המציעים ערך לקהל ודפי מוצר עשירים במידע שמגדילים את הביטחון ברכישה.
ביקורות
ביקורות חיוביות הן איתות נוסף ללקוחות פוטנציאליים שהמוצר שלך מספק את מה שהוא מבטיח. מספר האפשרויות בשוק, מרכיבים בלתי ניתנים להגייה והעתקות שיווק עשן ומראות דוחפים את הצרכנים לביקורות מקוונות לפני הקנייה.
📖 קרא עוד:
רעיונות שיווק אורגני ליזמים בתקציב
9 דרכים לזכות באמון לקוחות כאשר יש לך אפס מכירות
15 דוגמאות לבלוג כדי לעורר השראה בבלוג המוצלח שלך
11. הישענו על מה שמייחד אתכם
שיווק הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור מייסדים חדשים רבים. ומכיוון שהוא תחרותי ומתפתח כל הזמן, טיפוח העור הוא תעשייה הדורשת תשומת לב עקבית להיבט זה של העסק.
לא מספיק שיש מוצר מעולה — כדי להצליח בתעשיית טיפוח העור, יזמי יופי צריכים להשקיע הרבה מתשומת הלב שלהם בהגדרת הקהל שלהם ובהבנת הצרכים הייחודיים שלו.
כשהמודל המסורתי של מכירת מוצרי קוסמטיקה הולך ופוחת – "להטיח ידוען על המותג ולקוות שהוא ימכור", לדברי מייגן – הגיע הזמן למותגי נישה לזרוח. צרכנים מחפשים להתחבר ולהזדהות עם מותג. זה לא מספיק שיש מוצר מעולה – כדי להצליח בשיווק, יזמי יופי צריכים להשקיע הרבה מתשומת הלב שלהם בהגדרת הקהל שלהם ובהבנת הצרכים הייחודיים שלו.
בין אם תחליט לקשור את המותג האישי שלך לעסק שלך ובין אם לאו, אתה עדיין צריך להשתמש בסיפורי מותג כדי להפוך את המותג שלך לאנושי. השתתף בתגובות ובשיחות, הצג אנשים אמיתיים כמו הלקוחות שלך או משפיענים רלוונטיים בתוכן שלך, והישאר פתוח למשוב.
שרלוט צ'ו, מייסדת Then I Met You, משלבת את ההיסטוריה המשפחתית שלה ואלמנטים מהמורשת הקוריאנית שלה לתוך ניסוחי המוצרים והמותג שלה. היא אפילו פרסמה ספר כדי לחלוק את הפילוסופיה מאחורי המותג. הלקוחות של שרלוט לא רק קונים את המוצרים שלה בגלל יתרונות העור שלהם אלא גם בגלל הסיפור שלה.
ניתן להשיג ייחודיות באמצעות בידול מוצרים, סיפור מותג, עיצוב מיתוג או שיווק.
📖 קרא עוד:
הצעת ערך: מה זה (+ 8 דוגמאות מנצחות)
כיצד למצוא את הנישה העסקית שלך (+ טיפים למציאת מוצרים למכירה)
דרכים פשוטות ובעלות נמוכה לבניית זהות מותג בלתי נשכחת
למידע נוסף על המומחה שלנו לטיפול בעור
מייגן פתחה את העסק הראשון שלה כדי לפתור נקודת כאב אישית: לאחר שהרסה את הריסים הטבעיים שלה עם הרחבות, היא לא מצאה מוצר משקם שעבד. הסטודנטית למדעים שהפכה לעסקים נכנסה למצב מחקר ומצאה פער בשוק, ופיתחה קו משלה של סרומי ריסים.
מייגן תתרחב בסופו של דבר לייצור מוצרי טיפוח העור שלה בסין, ותגור שם שישה חודשים בשנה כדי להיות קרובה יותר לתהליך. היא הצמיחה את העסק שלה במהלך השנים הבאות מהחווה המשפחתית שלה באינדיאנה, דירה קטנה בשנזן, ובאין ספור טיסות ביניהן.
פתרון הבעיות והמדע של טיפוח העור ריגשו אותה ביותר, וזה הרחיק אותה משיווק DTC שהיה חיוני לצמיחתה של אמלי. היא מכרה את המותג וקפצה לעסק הייצור ההולך וגדל שלה במשרה מלאה.
באמת הצלחנו להוכיח שיש צורך בייצור יופי אינדי נישה כאן בארצות הברית.
מייגן קוקס
כשמייגן מתמקדת אך ורק ב-Genie Supply, היא ובעלה המייסד שלה החליטו להעביר את החברה מסוכנות ייעוץ בסין למעבדה בארה"ב. הצמיחה של שוק היופי האינדי ראתה זינוק בשנת 2020, שתורגמה לצמיחה מסיבית עבור העסק של בני הזוג.
Genie Supply מייצרת כעת עבור יותר מ-200 מותגים. "ההזמנות מהלקוחות שלנו הולכות וגדלות", אומרת מייגן. "באמת הצלחנו להוכיח שיש צורך בייצור יופי אינדי נישה כאן בארצות הברית."
משאבים מועילים
כיצד לפתוח עסק ללא כסף בשנת 2024 (8 צעדים פשוטים)
13 רעיונות עסקי מזון שיושקו היום (2024)
היופי בהתחלה
יופי היא תעשייה שזזה במהירות עם הרבה מה ללמוד. אמנם לא תהיה לך הניסיון או התקציב של עסקים גלובליים, אבל גם אתה לא נושא את המטען שלהם. מצא פתרונות ללקוחות שאינם יכולים לקבל את מה שהם צריכים ממותגי טיפוח העור הגדולים. וצור קשר עם הקהילות הללו ישירות על ידי שימוש מועיל ואישי. השקת קו טיפוח העור שלך היא פשוטה כמו למצוא רעיון חדש ולרוץ איתו.
איור עלילתי מאת Islenia Mil
קרא עוד
10 מגמות לעסקים קטנים שכדאי לצפות בהם (מחקר חדש)
רעיונות ודוגמאות לשם חנות (2024)
איך להרוויח כסף מבלוגים: המדריך שלך לשנת 2024
12 תחביבים שמרוויחים כסף
10 רעיונות עסקיים רווחיים ל-Cricut לשנת 2024
25 הרעיונות העסקיים המקוונים הטובים ביותר לשנת 2024
איך לפתוח עסק קטן בבית (40 רעיונות לשנת 2024)
כיצד להתחיל קו טיפוח עור שאלות נפוצות
איך אני מכין מוצרי טיפוח למכירה?
אם אתה מתחיל, אתה יכול להתנסות בניסוחים בסיסיים לטיפול בעור בעצמך כדי לקבל תחושה של הצבע, העקביות והריח. ניתן להכין חלק מטיפולי העור מהבית, אך תכשירים מסובכים יותר המכילים מים או תחליבים דורשים שותף בייצור כדי לטפל בבעיות הבטיחות.
כמה עולה להתחיל קו טיפוח עור?
העלות לתחילת קו טיפוח העור משתנה בהתאם לשיטת הייצור שלך. גם אם אתם מתכננים להקים עסק לטיפול בעור מהבית, תזדקקו להשקעה קטנה עבור חומרים, אריזות והוצאות עסקיות אחרות. צפו לתקצב יותר אם ברצונכם לעבוד עם יצרן, שכן רבים דורשים כמויות הזמנה מינימליות, ופיתוח מוצר עשוי להיות יקר.
איך אני מתחיל קו טיפוח עור של מותג פרטי?
תיוג פרטי ותיוג לבן הם דרכים נהדרות להיכנס לתעשיית טיפוח העור אם אתה חדש בה. עם תיוג לבן, יצרנים מוכרים מוצרים זהים למספר מותגים המתאימים אותם אישית עם לוגו ומיתוג משלהם. תיוג פרטי כרוך במעט יותר התאמה אישית, ומאפשר לך לעבוד עם יצרן כדי ליצור מוצר חתימה במסגרת המגבלות של ההיצע שלהם. עם השיטות הידידותיות האלה למתחילים, אינך צריך לדעת הרבה על איך להתחיל קו טיפוח עור לפני שתתחיל.
איפה אני מוצא יצרני טיפוח עור?
קיימות מספר ספריות של יצרני טיפוח העור שתוכל לגשת אליהם באמצעות חיפוש פשוט בגוגל. עם זאת, בעולם טיפוח העור, חשוב להקפיד על וטרינריים של יצרנים. חפש ביקורות ועדויות, בקש הפניות ובקש דוגמאות לטיפול בעור.
איך מתמחרים מוצרי טיפוח?
חבר את העלויות שלך: כמה עולה לייצר את המוצר בתוספת כל עלויות תקורה נלוות בתוספת שולי הרווח שלך. תסתכל על מה המתחרים שלך גובים והיו בטוחים שאתה מתמחר את המוצרים שלך בטווח שוק סביר. אתה יכול לבדוק את התמחור באתר שלך כדי לגלות איזה טווח הוא הטוב ביותר עבור רווחיות ונפח מכירות.
מאת דיינה וינטר
עודכן לאחרונה ב-28 באוגוסט, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת דיינה וינטר
28 באוגוסט 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ- Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה וכיצד להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך לפתוח חנות מקוונת ב-2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)