טיפים לשיווק דיגיטלי

מעובדים לסוכנות – קטעים מהסמינר המקוון שלנו עם משהו מוכר

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

מציגים משהו מוכר: סוכנות עיצוב בבריטניה

Something Familiar היא סוכנות לעיצוב אתרים שבסיסה בבריטניה, ואחת מחמשת זוכי הראווה של סוף השנה של Elementor. הם קבוצה מנוסה של קריאייטיבים שאוהבים את מה שהם עושים ואת האנשים שהם עושים את זה עבורם.

אולי אתם תוהים לגבי השם "משהו מוכר". הסיבה שהם בחרו בו מגדירה בצורה הולמת את הערכים שלהם ואת הגישה שלהם:

"למילה מוכר הייתה משמעות עבורנו, כי חלק עיקרי מהמודל שלנו הוא קיום יחסים ישירים עם לקוח, ונמשכנו לרעיון להיות מוכרים."

בסמינר מקוון זה, הם ידונו בכל דבר, החל מתמחור שירותי בניית אתרים ב-Elementor ועד להבליט את העבודה שלך ועד לשאלות טכניות יותר כמו באילו תוספים הם משתמשים.

סמינר מקוון זה הוא חובה לכל יוצר אינטרנט שרוצה לקבל השראה מסוכנויות מובילות של Elementor. אז, כפי שהצוות מנסח זאת ברהיטות רבה, בואו נכיר.

תוֹכֶן הָעִניָנִים

עם אילו לקוחות משהו מוכר עובד?

היכולת להבין את הלקוח שלך מקלה על עיצוב עבורו, אבל זה אפילו טוב יותר כאשר אתה חולק ערכים דומים.

לדברי הצוות, כאשר יש לך קישור ישיר עם הלקוח, אתה באמת מבין מה הצרכים שלו ואתה יכול לדון איתו על דברים ברמה שבה הלקוח לא תמיד טועה וגם לא. אַתָה. אתם עובדים ביחד ותמיד מגיעים לפתרון המתאים ביותר לשניכם.

למיקומם – בריסטול, בריטניה – יש השפעה חזקה על סוג הלקוחות שנוח להם לעבוד איתם. בריסטול, לפי הצוות, היא עיר עשירה תרבותית וגאה מאוד, עם שורשים עמוקים בפיתוח בר קיימא והיא, למעשה, הבירה הירוקה של בריטניה.

המנטרה של משהו Familiar היא "עשה טוב, תעשה טוב", והם עובדים בסביבה מוקפת בחברות אחרות שחולקות ערכים דומים ואיתן הם אוהבים לעבוד.

לדוגמה, הם עובדים כעת על פרויקט חדש, שהוא רענון מותג אסטרטגי, עבור סוכנות יחסי ציבור מונעת אתית שעובדת בעצמה עם חברות שחולקות ערכים דומים – כדי להניע שינוי חיובי, חברתי וסביבתי.

איך להתחיל פרויקט עיצוב אתרים חדש

לדברי הצוות, הם מתחילים בשאילת שאלות רבות במה שהם מכנים שלב הגילוי . זה המקום שבו הם בוחנים את העסק, היעדים והמתחרים של הלקוח.

בדרך כלל הם מבצעים ביקורת מותג קטנה שבה הם בוחנים איך החברה נראית, מרגישה ונשמעת. זה מאוד עוזר להיכנס לנעלי החברה ולראות את הדברים מנקודת המבט שלהם, אבל גם יותר חשוב מכך, מנקודת המבט של הלקוחות שלהם.

אם מדובר בפרויקט אתר גדול, התהליך שלהם כולל פגישות צ'ק-אין שבועיות עם מסמכים המציגים את לוחות הזמנים, סדר היום השבועי וכו'. הוא מאוד מובנה וכל אחד יכול להוסיף משימות ולשאול שאלות. הצוות מגיב מאוד והם תמיד שם כדי לענות על שאלות ולשתף פעולה.

בעיקרו של דבר, המודל העסקי שלהם הוא סביב השקעה ופיתוח קשרים חזקים ומתמשכים עם הלקוחות שלהם. הם באמת שואפים לספק ערך ללקוחות שלהם, והם עושים את הצעד הנוסף כדי להבטיח את זה, כמו, למשל, להציע תמיכה שוטפת למשך 30 יום לאחר השלמת הפרויקט.

זה באמת חשוב למפות את הציפיות של הלקוח ואת הציפיות שלך בשלב מוקדם. במהלך שלב הגילוי שלהם, הם אוספים את כל התובנות הללו ומגדירים יעדים עסקיים. לאחר מכן, הם בוחרים מטרה אחת הניתנת למדידה, והם קוראים לזה כוכב הצפון שלהם. ברור שיהיו הרבה יעדים ומדדי KPI אחרים, אבל זה תמיד יהיה הדבר שהם מודדים מולו.

דוגמה לכוכב הצפון הזה לאחד הפרויקטים שלהם הייתה: להביא יותר לידים לאתר. היו עוד הרבה שערים, אבל זה היה החשוב ביותר. החברה רצתה להביא יותר תנועה דרך הפורומים של HubSpot לאתר זה, וזה היה המדד שינחה את הפרויקט שלהם.

כיצד לטפל בזחילת היקף

"סביר מאוד שזה יקרה. הדבר החשוב הוא פשוט לא לפחד מזה".

לדברי הצוות, זחילת היקף מתרחשת משתי סיבות:

  1. לא ממש הבהרת בהגדרה הראשונית לגבי הדרישות שסיכמת עם הלקוח.
  2. בנימה חיובית יותר, זה בגלל שאתה עושה כל כך טוב, ואתה מוסיף ערך, שהלקוח רוצה להוסיף עוד ממנו.

כך או כך, אתה רק צריך להיות כנה ומראש ולהתייחס לעובדה שזה מחוץ לתחום ולהגיע לפתרון עם הלקוח שלך.

חלק מרכזי בהימנעות מכך הוא מיפוי. הרכיבו הצעה שבה אתם ממפים את כל התוצרים וכל מה שאתם והלקוח רוצים להוציא מהפרויקט.

ואז, אם יש זחילת היקף שהיא מחוץ לתוצרים האלה, הצוות בדרך כלל ימצא דרך להשיג את התוצאות או האופטימיזציות הללו בנוסף להצעה הראשונית.

כיצד Elementor עוזר לייעל את זרימת העבודה

הדבר הטוב באלמנטור הוא שכולם יכולים להשתמש בו . אין צורך לסמוך על כך שמפתח יבוא ויבנה או יבצע שינויים באתר.

כל אחד מהצוות יכול לקפוץ על הפרויקט ולשנות עותק או להתקדם בבנייה. זה סופר קל ללמוד כך שאפילו עובדים חדשים יכולים להתעדכן ממש מהר ולעזור בפרויקטים האלה.

דבר מעניין שהצוות עושה הוא ליצור דף מאסטר של מדריך הסגנונות שלהם. זה המקום שבו הם מיישמים את כל הסטיילינג הגלובלי שלהם על עמוד אחד ואז קובעים את הכללים עבור שאר האתר. בעיקרון, הם בונים דף נסתר שיש בו את כל הנכסים המשמשים לעתים קרובות עבור הבנייה, ואז הם יכולים פשוט להעתיק ולהדביק מהדף הזה – מה שבאמת מזרז את התהליך.

האסטרטגיה שמאחורי העיצוב

האסטרטגיה מאחורי העיצוב שלהם היא, כמו שאומרים, משהו מהותי לאופי שלהם כמעצבים. הם לא יכולים פשוט לגרום למשהו להיראות טוב – חייבת להיות סיבה, צריכה להיות בעיה שהם פותרים.

החלק האסטרטגי תמיד היה שם והוא בדרך כלל בא יד ביד עם פרויקטים של אתרים. כשאנשים מסתכלים על רענון, הם יסתכלו על הכל, הם רוצים לחשוב מחדש איך הם נתקלים במרחב הדיגיטלי – איך הם נראים ונשמעים. הגיוני, אם כן, להגיע מבסיס של אסטרטגיה לפני המעבר לעיצוב.

ישנם שני סוגים שונים של מעצבים בחוץ – אנשים שפשוט מעצבים כדי לגרום לדברים להיראות

טובים ואנשים שמעצבים מסיבה כלשהי.

הצוות מאחורי Something Familiar הם מעצבים בראש ובראשונה וזו תמיד הייתה מטרה אישית עבורם לוודא שכאשר הם מספקים עיצוב, יש לו מטרה ומשמעות והוא נותן ערך והוא מתקשר באופן בסיסי.

סביבת הפיתוח של משהו מוכר

הצוות משתמש ומסתמך על מספר תוספים ליבה, לצד Elementor, כדי לעצב ולהעביר אתרים הכוללים:

  • שדות מותאמים אישית מתקדמים – שהם מוצאים שימושיים.
  • קטעי קוד – הם משתמשים בזה כי הם לא אוהבים לערוך קבצי ערכת נושא.
  • סוגי פוסטים מותאמים אישית
  • Updraft – שלדעתם הוא שירות גיבוי ממש טוב וסופר קל.
  • WP Rocket – לאופטימיזציה
  • Yoast SEO – לאופטימיזציה של SEO

מעבר לכך, יש להם כמה תוספים שהם מתקינים לצד אלמנטור:

  • Elementor Custom Skin – שעוזר להם לעצב תבניות לולאות עבור סקינים מותאמים אישית של פוסטים.
  • Elementor Super Cat – הכולל סרגל סינון פוסטים המאפשר הוספת מסננים לפוסטים שלך.

הם מנסים להתרחק מתוספים גדולים שיש להם תוספות רבות. הם משתמשים רק במה שהם צריכים. בנוסף, למען הפשטות עבור הלקוחות שלהם, הם החלו להשתמש בתוספים כדי לפשט את לוח המחוונים של וורדפרס.

  • Admin Menu Editor – המפשט את התפריט בצד שמאל בלוח המחוונים ומאפשר לך להסתיר הרבה דברים שהלקוח לא צריך לגשת אליהם.
  • Wicked Folders – כשיש לך הרבה פוסטים או הרבה דפים. זה מאפשר לך להכניס דפים לתיקיות ולהתארגן יותר.

העצמת לקוחות

כל לקוח הוא שונה. חלק מהלקוחות מתמקדים אך ורק בבלוגים, למשל, ואינם מעדכנים את האתר בתדירות גבוהה, בעוד שאחרים נוקטים בגישה מעשית יותר. כדי להבין את הלקוחות שלהם, הצוות מנהל איתם שיחה כבר בהתחלה. הם מנסים להבין מה התסכולים שלהם ואיך לפתור אותם.

לרוב, מדובר בחוסר יכולת לבצע שינויים פשוטים באתר האינטרנט שלהם. הצוות מצא שלקוחות מעריכים שיש להם שליטה וזה מה שמשהו מוכר מנסה לתת ולהקל על הלקוחות.

אופטימיזציה של ביצועי האתר

"אנחנו תמיד מנסים לבנות בצורה אופטימלית כדי שלא נוסיף יותר מדי עומס."

הצוות משיג זאת על ידי הימנעות מהוספת יותר מדי חלקים פנימיים ובעלי עמודים ארוכים. כמו כן, מנקודת SEO, הם מוודאים שהכל מתויג כראוי.

הם גם מאוד מודעים לגודל התמונה ואיכות התמונה. הם נמנעים מאופטימיזציית תמונות, ובמקום זאת עושים הכל באופן ידני באמצעות פוטושופ, כדי לוודא שהתוצאה הסופית תהיה גם באיכות גבוהה וגם בגודל קטן.

בנוסף, הם מקפידים להשתמש בסוגי הקבצים הנכונים, כמו SVGs, PNGs, JPEGs וכו' היכן שמתאים כדי לייעל את מהירות הטעינה. ההקדמה של אנימציות לוטי ל-Elementor עזרה מאוד, ואלה משמשות כעת, במקום שבו השתמשו בעבר ב-MP4.

לבסוף, הם מגדירים את WP Rocket. הם מצאו מישהו מקהילת פייסבוק בשם Maxime Desrosiers, שיש לו אתר element.how ושעוזר להם לבצע אופטימיזציה לאתרים ולפתור בעיות טכניות שנמצאות מחוץ למערך המיומנויות של מעצב.

הם תמיד עושים מבחן מהירות דף בתחילת רענון האתר שלהם והם קובעים אמות מידה. ואז, בסוף, הם לוקחים עוד אחד והם תמיד מנסים לשפר את מבחן המהירות. בסופו של דבר, זהו פעולת איזון בין מעורבות ומהירות.

לפעמים, ישנם גורמים אחרים שאינם בשליטתם, כמו שרת שהלקוח מתעקש להשתמש בו, שהם לא היו ממליצים עליו וכו'. אבל הם תמיד שואפים לשפר את זמני הטעינה.

בניית אתרים מתקדמים עם אלמנטור

הצוות אומר שהתהליך לא משתנה מאוד, ושבעצם, הכל מסתכם בארגון.

הם משתמשים בתהליך שלהם, הכולל זיהוי מטרות האתר, קביעת ההתחלה בצפון, ואז עובדים אחורה כדי לזהות את המטרה הסופית.

הם מאתגרים את הלקוח ושואלים אותם מה הם באמת צריכים – המטרות האמיתיות. בדרך כלל, התשובה היא על פישוט והפיכת האתר לקל יותר עבור כולם – משתמשים ולקוחות.

דוגמה עדכנית היא אתר appcast . היו לו הרבה סוגי פוסטים מותאמים אישית, אז הצוות החליט לסווג מחדש את כל הספרייה של האתר של פוסטים בבלוג, משאבים, סרטונים וסמינרים מקוונים.

חלקם מקושרים באופן פנימי, חלקם מקושרים חיצונית לדפי הנחיתה של HubSpot. זה היה תהליך מפרך, אבל הם עברו אותו. אבל, כפי שציינו, הכל מסתכם בזיהוי מה המטרות של האתר ופישוט הדברים.

ההשפעה של אי-קוד

לדברי הצוות, בסופו של דבר, זה אפשר להם לשמור על שליטה בתכנון, לשמור על תקשורת קרובה ולהבין את המשימה שעל הפרק.

זה גם עזר בשיתוף פעולה. היו זמנים שבהם היו שניים או שלושה אנשים שבנו את אותו אתר – עובדים על דפים שונים. זה באמת האיץ את זרימת העבודה.

זה מסיר נקודת מגע מאותה רמת תקשורת שבה הם היו צריכים להעביר את העיצובים שלהם למפתח ולאחר מכן לנהל את המפתח הזה כדי להבטיח שהעיצובים יוכנסו לחיים.

זה נתן להם שליטה רבה וזה אפשר להם לעבוד בתוך בועת העיצוב שלהם, ולקבל דברים בדיוק איך שהם רצו אותם. זה שינה את זרימת העבודה שלהם לטובה.

הם מביאים דוגמה לשימוש האחרון בקוד מותאם אישית אשר שיפר את הפונקציונליות. האתר שהם עבדו עליו היו צריכים לכלול אנימציות של לוטי בחלק מדפי המוצר. כשהמשתמש גולל מטה, האנימציות של לוטי יופעלו להפעלה. הצוות היה צריך להתאים את האנימציות הללו לטקסט, והם עשו זאת עם קוד.

איך לתמחר את הפרויקט שלך

בדרך כלל, אין הרבה עלויות בסיס מלבד עלויות הזמן והפרויקט של הצוות. עם זאת, משהו מוכר מביא בחשבון כמה עלויות של צד שלישי כמו תשלום עבור Elementor, אירוח וכל מנוי אחר שהם צריכים.

הם אינם נוטים לכלול עלויות אחרות של צד שלישי, כמו גופנים, צילום מלאי, אשר מחויבים בנפרד מהלקוח.

הם אוהבים לעבוד על קצב פרויקט קבוע. הם משתמשים בתמחור מבוסס ערך, הקשור לערך שהם חושבים שהפרויקט יכול להביא לעסק שאליו הם מצטטים.

עבודה עם מותגים גדולים

"אני חושב שיש סוג כזה של סטיגמה שמוצמדת לחברות או לאנשים גדולים יותר שאתה עשוי לקשר עם מבנה היררכי גבוה יותר וזה קצת מוזר, כי הם רק אנשים, בסופו של יום. אז זה לא שונה".

אם כבר, אומרים הצוות, לפעמים קל יותר לעבוד עבור חברה גדולה יותר מאשר עבור חברה קטנה יותר, כי הם מנוסים בשיווק. הם מבינים שיש הרבה דברים שקשורים לאסטרטגיית עיצוב ולפיתוח של אתר אינטרנט. לכן, אם יש להם ניסיון עם התהליך הזה, זה לעתים קרובות מייעל את העבודה.

העצה שלהם היא: אל תפחד. הושיטו יד, דברו עם אנשים, היו סטרייטים, היו מי שאתם והיו נאמנים לערכים שלכם כי הם רק אנשים, וכולם רוצים את התוצאה הטובה ביותר.

שאלות ותשובות

ש: האם יש נכסים מוקדמים שיש לשאול את הלקוח לפני פרויקט?

משהו מוכר מציע שיש לבקש נכסים, אבל מבהיר למה יש להשתמש בהם. אם הפרויקט הוא רענון, אזי הנכסים נדרשים כהתייחסות, או כדי לשמור על אלמנטים מסוימים מהאתר הישן המשויכים למותג. אם האתר חדש, לעומת זאת, ויש צורך לציית להנחיות מסוימות, יש לבקש ולהשתמש בנכסים כמו גופנים, צבעים ואחרים.

ש: כיצד יכולים מעצבי ויוצרי אתרים, שרק מתחילים את דרכם, לעלות את המחירים שלהם?

משהו מוכר ממליץ להעריך תחילה את עלויות המחיה שלך כדי שתוכל להבין מהו הסכום הנמוך ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך לחיות ממנו ולהרוויח ממנו. לאחר מכן, עליך לחשוב כמה ערך אתה מספק ללקוח שלך ולחשב בהתאם. מעל הכל תכבדו את האומנות שלכם ותדעו ששווה לשלם עליה.

שפר את שירות עיצוב אתרים שלך וספק ערך ללקוחות

הדיון שלנו עם Something Familiar עזר לאתר את הבעיות שרוב המעצבים עלולים להיתקל בהן וכיצד לגשת לפתור אותן.

החל מהשלב הראשון של בחירת לקוחות בעלי ערכים משותפים ועד לפתיחת השאלון הנכון בתחילת הפרויקט, הימנעות מזחילת היקף, שימוש בכלים הנכונים ותמחור נכון של העבודה. התובנה והמומחיות שלהם יכולים לעזור למעצבים בכל הרמות, אז הקפידו לנצל את היתרונות של ראיון עומק זה.

מאמרים קשורים

Back to top button