הודע על השקת המוצר הקרובה שלך עם דף בקרוב. למד מדוע עמוד בקרוב כל כך חשוב, וקבל השראה משבע דוגמאות מהחיים האמיתיים.
מאת Braveen Kumar
1 בספטמבר 2024
הכללת דף בקרוב באתר האינטרנט שלך היא שלב הכרחי בכל אסטרטגיית שיווק לפני ההשקה. זוהי דרך מתוחכמת עבור חנויות מקוונות ליצור באזז ולבנות ציפייה לפני השקה. בין אם אתה מתגרה בקו מוצרים חדש, מתכונן לפתיחה חגיגית או אפילו מיתוג מחדש, דפים אלה יכולים ללכוד תשומת לב ולאסוף לידים בעלי ערך.
מוכן לעשות רושם מתמשך עם השקת המוצר הבאה שלך? קבל השראה מדוגמאות מהחיים האמיתיים ולמד כיצד לבנות דף בקרוב משלך עם Shopify.
מהו עמוד בקרוב?
עמוד בקרוב, הידוע גם כדף טרום-השקה, הוא דף נחיתה שבו אתה יכול להפנות אנשים ללמוד עוד על האתר, העסק או המוצר החדש שלך.
המטרה העיקרית של דף 'בא בקרוב' מקצועי היא ללכוד את העניין של המבקרים בהשקה הקרובה – גם בזמן שהמוצר, העסק או שאר האתר שלך עדיין בפיתוח. על ידי פרסום דף בקרוב, אתה יוצר נקודת מגע שיכולה לעורר עניין ולהגביר את החדשות על ההשקה הקרובה שלך. אתה יכול אפילו להשתמש בדף כדי לאסוף את פרטי הקשר של המבקרים, ולהוסיף לידים למנויי רשימת התפוצה שלך. זה מקל על הגעה ישירה ללקוחות פוטנציאליים לאחר ההשקה.
שלא כמו דפי שאלות נפוצות, צור קשר או אודותינו – שהם סטנדרטיים עבור עסקים מקוונים רבים – דף בקרוב הוא דף נחיתה זמני שתסיר ברגע שתתחיל את ההשקה.
האם אתה צריך עמוד בקרוב?
עמוד בקרוב אינו הכרחי עבור כל עסק. לדוגמה, ייתכן לעסקים מסוימים של מסחר אלקטרוני, כגון חנויות חולצות או עסקים דרופשיפינג, לא יצטרכו להגדיר דף בקרוב עבור כל השקה. במקום זאת, אתה יכול "להשיג רך" בזמן קצר יחסית ולבצע שיפורים תוך כדי תנועה.
עם זאת, סוגים אחרים של עסקים עשויים לצפות עיכובים שיובילו לדחיית תאריך השקה. לדוגמה, התהליכים המורכבים של פיתוח מוצר, גיוס כספים ובניית המותג שלך יכולים כולם להשפיע על תאריך ההשקה היעד שלך. במקום לדחות את השיווק עד שתוכל לפתוח רשמית את הדלתות הדיגיטליות שלך, דף נחיתה בקרוב נותן לך את ההזדמנות להתפתח ולקדם במקביל – מה שעוזר להבטיח שיהיה לך קהל מעורב ברגע שתהיה מוכן להשיק.
היתרונות של עמוד בקרוב
פרסום דף בקרוב מציע לך את הגמישות:
קבל התחלה בשיווק. מכיוון שזהו דף בודד ולא אתר מלא, ניתן להביא דף נחיתה בקרוב "לשוק" בכמה קליקים בלבד. אם אתה משתמש במילות המפתח הנכונות, עמוד בקרוב יכול אפילו להזניק את קידום האתרים שלך, ולמקם אותך לאפשרות חיפוש וניראות יותר בעת ההשקה.
בנה רשימת דוא"ל להפעלה. גם בלי מוצר מוכן למכירה, עמוד מושך תשומת לב בקרוב יכול ליצור באזז שישכנע אנשים לעקוב אחריך במדיה החברתית או להצטרף לרשימת המתנה. זה עוזר לך להגדיל את המעקב החברתי שלך ורשימת דוא"ל של לקוחות פוטנציאליים לפני ההשקה.
קבל משוב מוקדם. עמוד בקרוב מציג את הקונספט שלך בפני לקוחות פוטנציאליים, ומאפשר לך לאמוד את העניין שלהם ולהשתמש במשוב של לקוחות כדי ליצור השקה מוצלחת יותר.
כיצד להשתמש בדף הקרוב שלך לשיווק
אתה יכול לקבוע את האורך והעומק של הדף בקרוב על סמך הצרכים הספציפיים של העסק שלך. אם אתה מתכנן לקיים תקופה קצרה לפני ההשקה, ייתכן שתרצה ליצור דף 'בקרוב' תמציתי שישמש כמציין מיקום לטווח קצר. אחרת, אם אתה צריך יעד אסטרטגי למסע פרסום שיווקי ארוך טווח לפני ההשקה, זה יכול לשמש כדף מכירה מפורט יותר.
למרות שישנן דרכים רבות לעשות זאת, הדפים היעילים ביותר בקרוב משלבים את המטרות הבאות.
הסבר מה "בקרוב" ומתי
עמוד בקרוב יוצר הייפ סביב האתר או המוצר החדש שלך ועוזר לך לאמוד את הביקוש. על ידי מעקב אחר האופן שבו אנשים מגיבים לדף בקרוב שלך, תקבל משוב רב ערך שיידע כיצד אתה מפתח את הרעיונות שלך, קובע את המיקום שלך ומעצב את האתר שלך.
אם פיתוח המוצר שלך נמשך זמן רב מהצפוי, זה עשוי להיות מפתה להגדיר עמוד בקרוב כדרך לדחות את תאריך ההשקה שלך ללא הגבלת זמן – אבל עדיף להתנגד לדחף הזה. במקום זאת, התמקד ביצירת עיצוב דף נחיתה בקרוב שנותן לקהל שלך ציר זמן קונקרטי. אתה יכול לעשות זאת על ידי הצגת תאריך ההשקה שלך, או שאתה יכול להגדיר טיימר ספירה לאחור (כמו סרגל טיימר ספירה לאחור) בכותרת העמוד כדי להראות שתאריך ההשקה שלך מתקרב כל שנייה.
פרסום תאריך השקה "בקרוב" כמו זה לא רק מגדיר ציפיות ללקוחות פוטנציאליים, הוא נוגע לטקטיקה פסיכולוגית המשותפת לטקטיקות שיווק רבות: הפחד להחמיץ. כשהקהל שלך יודע מתי לצפות להשקה שלך – וכל עסקאות לזמן מוגבל בלבד הקשורות אליה – יש סיכוי גבוה יותר שהם יחזרו לאתר שלך בעת ההשקה.
בנה את רשימת הדוא"ל שלך לפני ההשקה
אם אתה מסיע אנשים לדף בלי שום דבר זמין לרכישה, אתה צריך לוודא שיש לך תוכנית כדי לגרום להם לחזור.
יש הזדמנות ליצור לידים דרך דף בקרוב שלך על ידי בניית רשימת דוא"ל. אתה יכול גם לנסות לבנות קהל מיקוד מחדש או להגדיר את הפונקציונליות של החנות שלך כדי לקבל הזמנות מראש.
כדי ליצור התרגשות ולשפר את הסיכויים שלך למשוך מנויי דוא"ל, שקול להציע תמריצים למנויי דוא"ל חדשים.
תמריצים פופולריים להרשמה לאימייל כוללים:
תמחור מוקדם
הנחות או הטבות בלעדיות עבור מאמצים מוקדמים
תוכן בעל ערך
כניסה לתחרות
גישה אל מאחורי הקלעים (או אפילו אמירה לגבי מה שאתה בונה אחר כך!)
כדי ללכוד כתובות דוא"ל, אתה יכול להגדיר טופס הצטרפות ישירות בדף בקרוב שלך. לחלופין, תוכל לשקול להשתמש בחלון קופץ עם כוונת יציאה כמו Privy, המציע למבקרים סיבה להצטרף כשהם עומדים לעזוב את הדף.
לאחר שבנית רשימת תפוצה, תוכל לתקשר עם הקהל הזה לקראת ההשקה שלך כדי לבקש משוב ולהבטיח שהם זוכרים אותך כשיום ההשקה מתגלגל.
תן ללקוחות פוטנציאליים דרך ליצור קשר
כדי לאפשר למבקרים באתר להגיע אליך, כדאי להוסיף תוסף מסחר אלקטרוני, כמו Shopify Inbox Chat, לעמוד בקרוב שלך. פתיחת קו תקשורת באמצעות דואר אלקטרוני או מדיה חברתית – או יותר טוב, צ'אט חי – משפרת את שביעות רצון הלקוחות, מה שיכול להשפיע לטובה על המכירות שלך.
מתן אפשרויות ליצירת קשר עם הקהל שלך מקל עליך:
שאלות של לקוחות לפני ההשקה
שכנע לקוחות פוטנציאליים להצטרף לקהל שלך לפני ההשקה באמצעות שיחות אחד על אחד ומשמעותיות
קבל משוב כנה שתוכל להשתמש בו כדי לחזק את העסק שלך
עודדו את המבקרים להפיץ את הבשורה
הקל על אנשים לשתף את ההשקה הקרובה שלך על ידי הוספת תמריץ, כמו קוד הנחה או כניסה למתנה. אתה יכול להשתמש באפליקציית תחרות כמו Gleam כדי להציע כניסה נוספת לכל פעולה חברתית שמבקר עושה.
כמה מדפי 'בקרוב' הטובים ביותר יוצרים "לולאה ויראלית". זה אומר שכל קונה מקבל תמריץ לא רק להצטרף לרשימת הדוא"ל שלך, אלא לשיתוף הדף שלך עם אחרים.
לולאה יעילה לפני ההשקה תיתן לכל מבקר חדש סיבה להצטרף לקהל שלך וגם לשתף את הדף שלך עם הרשתות שלו.
אחת הדרכים הפופולריות ליצור לולאה ויראלית היא על ידי הוספת ווידג'ט שיווקי להפניה, כגון לולאות ויראליות, לדף שלך. זה מאפשר לך להציע רמות שונות של תגמולים בהתאם למספר הפניות שאדם מייצר עבורך.
7 דוגמאות לעמוד בקרוב
מוכן ליצור דף בקרוב עבור ההשקה הקרובה שלך? קבל השראה מהדוגמאות האלה ממותגים אמיתיים שעושים זאת היטב.
דפולוגיה: איסוף כתובות דוא"ל
מותג הטיפוח Depology יוצר באזז סביב השקת מוצרי טיפוח העור החדשים שלו עם טיימר ספירה לאחור גדול ושפה מונעת דחיפות כמו "היה הראשון לנסות אותם".
למרות שקו המוצרים שלו עדיין לא הושק, המותג יכול לקבל תחושה של עניין של לקוחות דרך עמוד בקרוב זה. בנוסף, אם קונים מעוניינים לנסות את המוצר החדש, הם יכולים להזין את כתובת האימייל שלהם כדי לקבל הודעה כאשר הוא זמין. לא רק שזה יוביל למכירות מוקדמות עבור Depology, אלא שזה גם יעזור למותג להצמיח רשימת דוא"ל של מעריצים נאמנים.
גנבו את האסטרטגיה הזו: הוסף טיימר לספירה לאחור לדף בקרוב שלך וטופס לאיסוף כתובות דוא"ל של קונים.
Fashion Nova: הציעו תצוגה מקדימה של המוצר
מותג הבגדים Fashion Nova יוצא מכל הלב עם עמוד ה-Coming Soon שלו. קונים יכולים לחקור את הקולקציה הקרובה באמצעות תמונות, תמחור ופרטי מוצרים, כך שהם יכולים להחליט מבעוד מועד אם הם רוצים לרכוש.
בנוסף לבניית התרגשות סביב הקולקציה הקרובה, טכניקת טרום-השקה זו משאירה את הקונים באתר. המותג יכול למקסם את ההשפעה של דף זה על ידי קישור למוצרים דומים וזמינים ואיסוף כתובות דוא"ל מקונים המעוניינים באוסף. אסטרטגיה זו עשויה להשפיע על המכירות של מוצרים זמינים ו"בקרוב" כאחד.
גנבו את האסטרטגיה הזו: צור דף מוצר ייעודי כדי להציג את פרטי המוצר הקרובים והתמחור.
Purelei: עודדו הזמנות מראש עם הטבות
מותג התכשיטים Purelei נמצא הרבה לפני המשחק בפרסום לוח השנה שלו לשנת 2024. למרות שהיא השיקה את ההזמנה המוקדמת הזו מספר חודשים לפני חג המולד, מעריצים יכולים לנעול מחיר מוקדם אם הם מזמינים מראש עכשיו. המותג משתמש בדף זה כדי לאסוף הזמנות מראש, לתמרץ קונים על ידי מתן הטבות בלעדיות בתמורה לכתובת אימייל שבה המותג יכול להשתמש כדי לגרום ללקוחות לחזור.
גנבו את האסטרטגיה הזו: הציעו תמריצים לקונים שמזמינים מוצרים מראש או נרשמים לקבלת התראות השקה.
סגל: שתף את מה שצפוי בקרוב עם לקוחות נאמנים
מותג Streetwear Faculty משתמש בגישה דו-כיוונית על ידי שליחת דוא"ל בקרוב ללקוחותיה הנאמנים ביותר. המייל המסתורי מבטיח גישה בלעדית למוצרים הקרובים ורמזים להנחה עסיסית ללקוחות שנשארים בסביבה. הקריאה לפעולה ("טקסט לי") היא סתמית ויוצרת חיבור אנושי בין המותג לקהל שלו.
גנבו את האסטרטגיה הזו: הכריזו על ההשקה הקרובה שלכם ללקוחות הנאמנים ביותר שלכם באמצעות דואר אלקטרוני.
Jimmy Fairly: הצג את האוסף
מותג המשקפיים Jimmy Fairly מעודד את הקונים לקראת הקולקציה הקרובה שלו עם כותרת "בא בקרוב" נועזת ומינימליסטית. החלק הבולט של האתר מציג את הקולקציה האחרונה עם תמונה של כל מוצר חדש. זה נותן ללקוחות את ההזדמנות להחליט אם הם מעוניינים ולהתרגש מההשקה הקרובה.
זוהי טכניקה חזקה במיוחד עבור מותגים שמוכרים מוצרים עונתיים, כמו משקפי שמש או בגדי ים. אתה יכול לקדם את הקונים בתחילת השנה עם טיזרים על קולקציית הקיץ כדי ליצור התרגשות ותככים בזמן ההשקה הרשמית.
גנבו את האסטרטגיה הזו: תן לקונים תצוגות מקדימות שמראות להם למה לצפות מהקולקציה או ההשקה הקרובה שלך.
Hexclad: הצע הנחות גדולות מראש
רוב הקונים יכולים לצפות להנחות נכבדות מהמותגים האהובים עליהם במהלך חגי הקניות החשובים, כולל יום שישי השחור וסוף השבוע לזיכרון. לדוגמה, מותג כלי הבישול Hexclad מקדם את מכירת החגים הקרובה שלו ומדגיש את ההנחה שהקונים יכולים לצפות להם. אם הם נרשמים מוקדם, הם יכולים ליהנות מהנחה גדולה עוד יותר.
גנבו את האסטרטגיה הזו: קונים ראשיים למכירה קרובה על ידי תגמולם בהנחה גדולה.
Can-Tini: בנה רשימת הזמנות מראש
מותג הקוקטיילים המעורבבים מראש, Can-Tini, משיק באופן קבוע טעמי מוצרים חדשים שהקהל שלו צופה להם בשקיקה. הדוגמה הזו של אחד מדפי בקרוב משתמשת במעט מאוד מילים כדי לקדם את ההיצע האחרון שלה – אספרסו מרטיני בפחית – אבל היא עושה את העבודה. קונים יכולים לקבל הודעה כשהמוצר זמין, או שהם יכולים ללמוד עוד על המחיר והמרכיבים באמצעות כרטיס מידע על המוצר.
לגנוב את האסטרטגיה הזו: השתמש בקריאה פשוטה לפעולה (CTA) ואחריה מידע נוסף על ההשקה הקרובה שלך.
כיצד ליצור עמוד בקרוב ב-Shopify
פלטפורמות אתרים רבות מציעות כלים שיעזרו לבעלי אתרים לבנות דפי בקרוב. אם יש לך אתר וורדפרס, למשל, תהיה לך גישה למגוון תבניות של דפי נחיתה, כמו גם אפשרויות פלאגין של וורדפרס להרחבת הפונקציונליות של עמוד בקרוב שלך.
כפלטפורמה שתוכננה במיוחד עבור מסחר אלקטרוני, Shopify מציעה יתרונות ברורים לעסקי מסחר אלקטרוני המעוניינים להעניק לאנשים גישה מוקדמת לקראת השקת מוצר או אתר אינטרנט.
ישנן שתי דרכים נפוצות שבהן תוכל לבנות דף בקרוב עם Shopify:
הפעל דף בקרוב מוגן בסיסמה.
פרסם גרסה "בקרוב" של נושא האתר שלך.
שתי השיטות הללו מאפשרות לך לעצב עשה זאת בעצמך את החנות שלך בקצב שלך ולצאת לאוויר בכמה קליקים כשאתה מוכן.
1. הפעל דף בקרוב מוגן בסיסמה
הדרך המהירה ביותר להפעיל את דף בקרוב ב-Shopify היא להשתמש בדף המוגן באמצעות סיסמה מובנה. כברירת מחדל, לרוב דפי הסיסמאות יש את הצרכים הבסיסיים של עמוד בקרוב: טופס הרשמה לדוא"ל, לחצני שיתוף חברתי וכו'. אפשרות זו מומלצת אם אתה רוצה דף מציין מיקום פשוט שיסביר את העסק שלך ובניית רשימת הדוא"ל שלך תוך כדי בניית אתר אינטרנט.
מכיוון שהדף שלך מוגן בסיסמה, אתה יכול גם לאפשר למבקרים נבחרים לראות את העבודה שלך בתהליך פשוט על ידי מתן הסיסמה בזמן שאתה במצב "בקרוב".
כמשתמש Shopify, אתה יכול להפעיל הגנת סיסמה על ידי מעבר להעדפות שלך ובחירה ב"הפעל סיסמה". בזמן שאתה שם, תוכל גם להתאים אישית את המסר הראשי שלך למבקרים ולהסביר מה אתה מתכנן להשיק. המסלול הזה הרבה יותר קל מבניית דף מצב תחזוקה באמצעות וורדפרס או HTML.
כדי לסיים את הגדרת דף הסיסמה שלך כדף נחיתה בקרוב, עבור אל עורך ערכת הנושא שלך והתאם אותו ישירות באמצעות בונה אתרי גרירה ושחרור של Shopify. לאחר מכן תוכל להפעיל את שדה ההרשמה לניוזלטר ולהוסיף עותק נוסף כדי להתאים אישית את הטופס שלך.
שיטה זו יעילה ביותר לבעלי חנויות חדשים או לבעלי חלון קצר לקראת השקתן.
2. פרסם גרסה "בקרוב" של נושא האתר שלך
דרך נוספת לבנות את דף בקרוב ב-Shopify היא ליצור שתי גרסאות שונות של החנות שלך:
גרסה "בקרוב" שאתה מפרסם באופן זמני כמרכז מאמצי השיווק שלך לפני ההשקה.
גרסה "עובדת" שתמשיך לפתח עד שתשיק אותה באופן רשמי.
כל אחת מהגרסאות יכולה להיות עמוד בודד שבו אתה מוסיף אלמנטים כגון:
תמונות מוצר
תמונת רקע (עיין בשיטות מומלצות לגודל תמונה)
סרטון הסבר
כפתורי CTA
הוכחה חברתית ועדויות
טופס הרשמה באימייל
סמלי פרופיל מדיה חברתית
אתה יכול לעשות שימוש בשטח הדף ובתכונות הנוספות הזמינות בערכת הנושא שלך כדי לשכנע עוד יותר מבקרים ולשלב יעדים אחרים לפני ההשקה שעשויים להיות לך. לדוגמה, ייתכן שתרצה לגרום למבקרים לעקוב אחר המותג שלך במדיה החברתית או לתמוך בקמפיין Kickstarter שלך.
יש גם אפליקציות של Shopify שמציעות מגוון כלים ליצירת עיצוב מדהים של עמוד בקרוב. לדוגמה, אפליקציות רבות לבניית דפי נחיתה כוללות אפשרויות תבניות של עמוד בקרוב הניתנות להתאמה אישית בקלות באמצעות ממשק הגרירה והשחרור של Shopify.
Shopify מציעה גם אפליקציות להוספת פונקציונליות שימושית של עמוד בקרוב, כולל שעון ספירה לאחור, תזכורות למבקרים מתעניינים, טופס הרשמה או לוגו מותאם אישית.
כיצד להסיר דף בקרוב
תרצה למחוק את הדף בקרוב שלך לאחר שתשיק את המוצר שלך.
כדי להסיר את הדף בקרוב ב-Shopify:
ממנהל ה-Shopify שלך, עבור אל חנות מקוונת > דפים.
מצא את התיבה של הדף בקרוב שברצונך למחוק.
בחר בכרטיסייה "פעולות נוספות".
בחר באפשרות "מחק דפים".
דפי בקרוב: החלק המרכזי של השיווק לפני ההשקה
דפי בקרוב הם אופציונליים לחלוטין, ולא כל בעל עסק ייצור אחד.
אבל למי שרוצה להפעיל קמפיין טרום-השקה בזמן שהמוצר או העסק שלו בבנייה, עמוד בקרוב מאפשר לך את הגמישות להתחיל לשווק וליצור דחיפות בזמן ההשבתה שלך. עם עמוד בקרוב באיכות גבוהה, תוכל למלא יותר מושבים בקהל היעד שלך כדי שתוכל להשיק לבית מלא.
קרא עוד
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
עליאקספרס דרופשיפינג- איך לדרופשיפ מאליאקספרס
כיצד לבנות אתר עסקי למתחילים
תבנית תוכנית עסקית בחינם- מסגרת מעשית ליצירת התוכנית העסקית שלך
9 אתרי הדרופשיפינג הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך
כיצד ליצור את מדיניות המשלוח שלך (עם תבנית ודוגמאות)
רשימת 14 נקודות למסחר אלקטרוני להשקת חנות Shopify שלך
כיצד למכור כרטיסי מתנה לעסק הלבן שלך
מתוכן למסחר- התוספים הטובים ביותר למסחר אלקטרוני עבור אתר וורדפרס הקיים שלך
בקרוב עמוד שאלות נפוצות
למה אתה צריך עמוד בקרוב?
עמוד בקרוב יכול לעזור לך להתחיל בשיווק על ידי בניית רשימת דוא"ל או רשימת הזמנות מראש לפני ההשקה. אתה יכול לעודד אנשים לשתף את המותג שלך ולקבל משוב מוקדם על הרעיונות שלך. אם אתה חדש לגמרי, דף נחיתה בקרוב נותן לך גם זמן לסיים לבנות חנות.
כמה זמן צריך להיות עמוד בקרוב?
כמו רוב דפי הנחיתה, עמוד בקרוב אמור להיות קצר יחסית לאתר אינטרנט מלא. סוג זה של דף אינטרנט צריך להציע למבקרים רק את המידע הרלוונטי והמושך ביותר.
מה אתה כותב בעמוד בקרוב?
תסביר מה יקרה בקרוב.
כלול קריאה לפעולה עבור רשימת השיווק שלך בדוא"ל.
תן לאנשים דרך ליצור קשר עם המותג שלך.
עודדו אנשים לשתף במדיה החברתית.
הצע אפשרות הזמנה מראש למוצרים הקרובים.
מאת Braveen Kumar
עודכן לאחרונה ב-1 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת Braveen Kumar
1 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ- Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
התחלהכיצד למצוא יצרן או ספק למוצר (2024)דוגמאות למותגוטיפים לעיצוב יפהפה של אתר מסחר אלקטרוני
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
מצא רעיוןכיצד למכור אמנות באינטרנט: המדריך השלם (2024)שיווק11 רשתות השותפים הטובות ביותר למשווקים בשנת 2024