תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "name": name, "url": url }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
לא משנה היכן אנו נמצאים או מה אנו עושים למחייתנו, לאחר שהחלפנו את השעונים לשעון קיץ בחורף, שמיעת המונח 'יום שישי השחור' מעלה לנו את הדופק.
עבור רוב העולם המקוון, הרעיון של סוף שבוע של בלאק פריידי הגיע משום מקום, לפני כ-15 שנה. מאז, ההזדמנות הקמעונאית הענקית הזו המשיכה לצמוח באופן אקספוננציאלי, והטיבה להועיל לכל אפיקי העסקים.
תוֹכֶן הָעִניָנִים
- האם עלי להשקיע משאבים במסע פרסום של Black Friday/Cyber Monday?
- טרנדים המשפיעים על הבלאק פריידי והסייבר 5 השנה
- 8 אסטרטגיות שיווק בלאק פריידי לשנת 2021
- גיליון הצ'יטס
האם עלי להשקיע משאבים במסע פרסום של Black Friday/Cyber Monday?
כלקוחות, זה די ברור שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפספס הזדמנות כזו, אבל מה לגבי בעלי עסקים ומשווקים מקוונים?
האם עסקים קטנים או בינוניים (SMBs) צריכים להקדיש נתחי ענק ממשאביהם כדי להתמודד מול ענקי התעשייה? או שעלינו להמתין עד שהענקים יסיימו לחלץ אותו כדי לזכות בתשומת לב הלקוחות ואיבדו את המומנטום התחרותי שלהם?
התשובה הקצרה היא כן. כבעל עסק, לא כדאי לחכות כי בלאק פריידי שווה את הסיכון.
חברת ניתוח הנתונים הקמעונאיים Sensormatic Solutions צופה שיום ה-Black Friday יישאר יום הקניות העמוס ביותר בארצות הברית בשנת 2021. כמעט מחצית (48%) מהקונים מתכננים להוציא את אותו סכום כסף או להגדיל את ההוצאות מ-2020 ל-2021.
ובהתחשב בפרץ המכירות של עונת הקניות לחגים בשנת 2020, התחזית לשנת 2021 נראית חיובית מאוד.
בשנה שעברה, קמעונאים ראו מספר שיא של קונים מקוונים של Black Friday, שעבר 100 מיליון בפעם הראשונה. למרות סגירתן של חנויות לבנים ומרגמה, למגיפה לא הייתה השפעה שלילית משמעותית על התנהגויות רכישת מתנות של צרכנים.
יתרה מכך, 77% מהקונים ציינו עניין בתמיכה בעסקים קטנים במהלך עונת הקניות של החגים של 2020.
עבור עסקים קטנים ובינוניים, חשוב לקחת בחשבון לא רק את הבלאק פריידי אלא את התקופה המכונה סייבר 5, שנמשכת מחג ההודיה ועד סייבר מאנדיי וכוללת שבת לעסקים קטנים.
טרנדים המשפיעים על הבלאק פריידי והסייבר 5 השנה
דבר ראשון, לפני שתלבש פנים אמיצות ולוקח על עצמך סיכונים אלה, כדאי לדעת כיצד מגפת 2020 השפיעה על התנהגות הצרכנים ולמה לצפות ל"נורמליות החדשות" של קניות.
הנה הצצה לכמה מהדברים החשובים ביותר מדוחות מגמות הצרכנים העולמיים של Mintel לשנת 2021:
- התמקדות מוגברת בבריאות נפשית ורווחה פותחת את הדלת למותגים חדשניים.
- דאגות נוספות לגבי תאגידים גדולים המנצלים לרעה נתונים וטכנולוגיה.
- עלייה בביקוש הצרכנים למותגים התומכים בשינויים חברתיים.
- צרכנים מחפשים מותגים שמשפיעים לטובה על הקהילה המקומית שלהם.
- הערך עובר לכיוון של דברים חיוניים, צריכה מינימלית, סבירות, נוחות ועמידות.
- ביקוש מואץ למקומות ברי קיימא.
- תלות מוגברת בחוויות דיגיטליות כדי לחבר בין מותגים לצרכנים.
קצת בדיעבד על האופן שבו צרכנים קנו באינטרנט עבור Cyber 5 2020 כפי ששותף על ידי Radial:
- צרכנים הוציאו 10.84 מיליארד דולר על סייבר מאנדיי ו-9.03 מיליארד דולר על יום שישי השחור.
- Black Friday ו-Small Business Saturday זכו בנתח גדול יותר בהוצאות הסייבר 5 מאשר מכירות סייבר מאנדיי.
- Small Business Saturday הביאה 68.2 מיליון קונים מקוונים – עלייה של 17% (או כמעט 10 מיליון צרכנים) בהשוואה ל-2019.
- הקונים המקוונים בלבד גדלו ב-44%, והסתכמו ב-95.7 מיליון צרכנים.
- יותר מ-50 מיליון צרכנים קנו באינטרנט ובחנות, בעוד קצת יותר מ-40 מיליון אנשים קנו בחנות בלבד.
ועכשיו, למה שצפוי ב-2021:
- יום שישי השחור יישאר יותר משבוע של עסקאות קניות ולא יום.
- חששות צרכנים לגבי מחסור בכוח אדם ועיכובים במשלוח יביאו להתחלה מוקדמת יותר של עונת הקניות של החגים.
- כל הקמעונאים הגדולים צפויים להיסגר בחג ההודיה 2021.
- הקניות המקוונות בחג ההודיה צפויות לעלות עקב חשש שיימכרו פריטים פופולריים עד הבלאק פריידי.
- המכירות המקוונות המשולבות לחג ההודיה והבלאק פריידי צפויות להגיע ל-17 מיליארד דולר.
למרות שאנחנו עדיין מנווטים את הנורמלי החדש ומגלים אילו טרנדים נגרמות מגיפה כאן כדי להישאר, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשבת בצד.
לכל הפחות, המטרה שלנו צריכה להיות להשיג מודעות, למשוך כמה שיותר משתמשים לדרג העליון של משפכי המכירות שלנו. בדרך זו, בפעם הבאה שהם יתקלו במותג המוכר שלנו כעת, ישנה סבירות מוגברת שהם ילכו לאורך המשפך, וכתוצאה מכך עניין ומחויבות.
פרס זה בר השגה.
יתרה מכך, עבודה עם וורדפרס פירושה שאיננו צריכים להקדיש יתר על המידה למשאבים שלנו כדי להשיג זאת.
עם זאת, עלינו לזכור כי הרשמים שאנו יוצרים במהלך סוף השבוע הזה ישפיעו על העסקים שלנו במהלך החודשים הקרובים, וזו הסיבה שאנחנו צריכים להיות אסטרטגיים.
החל מאוקטובר, לקוחות ומשווקים מכל העולם הפיזי יתמודדו זה מול זה בתחום המסחר המקוון. כל אחד חמוש באסטרטגיות המבוססות על שנים של ניסיון, ידע ואינטואיציה.
באופן בלתי נמנע, לקוחות לומדים לראות דרך באנרים, חלונות קופצים ועותק קליט. בעוד שלקוחות רבים הפכו מיומנים במציאת העסקאות הטובות ביותר באינטרנט, משווקים מנסים לנצח לשחק במשחק קידום אתרים ולנצח את מערכת האלגוריתמים המתפתחת של גוגל.
כמה משווקים ישנו טקטיקה ויתחילו להציע מבצעים מיוחדים שבועות לפני חג ההודיה כדי להקדים את המשחק.
עם זאת, אולי עדיף לך להשיק קמפיין זוחל, לבסס מודעות בקרב לקוחות לגבי סייבר 5, להשתמש במינימום משאבים, ולאחר מכן להגביר לאט את הקמפיין במהלך השבועות הקרובים עד סוף השנה.
8 אסטרטגיות שיווק בלאק פריידי לשנת 2021
הנה כמה אסטרטגיות שיווק מובילות שכדאי לשקול כדי לקבל את הבלאק פריידי הטוב ביותר שלך עד כה ולנצל את חופשת הקניות המלאה של Cyber 5.
1. דאבל-דאון במבצעים
אתה לא יכול לדבר על בלאק פריידי מבלי לדון בתמחור קידום מכירות. אחרי הכל, זה מה שהחג ידוע בו.
לפי סקר שנערך על ידי Offers.com, הצרכנים יהיו ממוקדים יותר בעסקאות ובערך בשנת 2021. עם זאת, הם עדיין מתכננים להוציא את אותו סכום כסף או להגדיל את ההוצאות על פריטים לא חיוניים.
במילים אחרות, למרות שהצרכנים ממשיכים לבזבז, הם מתמקדים במציאת ערך ובחיפוש אחר עסקאות במקום לבזבז דחף או קניות בשביל הכיף.
לכן, מינוף המכירות והעסקאות של בלאק פריידי יכול להוות גורם מכריע בהכנסות כשמדובר בהכנות לשיא עונת הקניות של החגים של 2021.
בהתחשב בירידה בהוצאות הדחף, עסקים צריכים לשקול להפעיל עסקאות בכל הסייבר 5, לא רק ביום שישי השחור. זה נותן לקונים בחגים יותר זמן לחקור מוצרים ולתכנן רכישות.
לחלופין, אתה יכול להשתמש במבצעים מתחלפים בכל יום של Cyber 5 כדי לעודד קונים מקוונים לחזור לאתר שלך במהלך השבוע כדי לקבל ערך רב יותר.
שקול להשתמש במבצע "מתנה חינם ברכישה" של Black Friday כדי להוסיף תחושת דחיפות ולהפחית את שיעורי נטישת העגלה.
2. מינוף דפי נחיתה
שיפוץ האתר כולו ועדכון דפי המוצר לעונת החגים עשויים להיראות כמו פרויקט גדול מדי לתקוף. אלא אם כן יש לך את המשאבים של Walmart או אמזון, אתה צריך להיות חכם לגבי היכן אתה משקיע את הכסף שלך עבור Black Friday.
התאמה אישית עוזרת לך לקבל יותר כסף עבור הכסף שלך כדי שתוכל לשמור על שולי הרווח שלך במהלך עונת החגים. לכן, אם אתה רוצה למקסם את שיעורי ההמרה מבלי לבצע שיפוץ מלא, אתה יכול להשתמש בדפי נחיתה.
דפי נחיתה עוזרים לך למקד את תשומת הלב של הקהל שלך במוצרים ובמבצעים נבחרים. הם גם מאפשרים לך ליצור תוכן מותאם כדי למקד לקבוצות דמוגרפיות ספציפיות בתוך בסיס הלקוחות שלך ולהגביר את המכירות.
למד כיצד לבנות דף נחיתה יעיל בעזרת המדריך שלנו כאן. אתה גם רוצה לוודא שדף הנחיתה שלך מותאם לצפייה בנייד, כך שתוכל ללכוד קונים בחגים הגולשים בטלפונים שלהם.
3. נצח עם עיצוב אתרים שנבנה למכירות
בצע אופטימיזציה של האתר שלך כדי להבטיח שאתה מנצל את הגידול בקניות מקוונות בעונת החגים.
זה בהחלט שווה את הזמן שאתה מקדיש למעבר באתר שלך, דף אחר עמוד, ולשפר את זמן הטעינה, גם אם אתה רק מגלח שנייה.
לדוגמה, אם אתה משתמש ב-Elementor, נצל את העובדה שיש כמה ווידג'טים (למשל, Forms, Popups, Lightbox וכו') ואפשרויות בהגדרות האינטגרציה של Elementor שנועדו להפחית את הצורך בכמה תוספים סטנדרטיים.
השתמש בערכות האתר המלאות שלנו, המגיעות עמוסות בכל האלמנטים שאתה צריך עבור אתר אינטרנט מלא. בנוסף, הפק את המרב מהבלאק פריידי על ידי גישה לערכה הייעודית שלנו לשיווק במדור ערכות עונתיות החדשות שלנו.
ערכות עונתיות מקובצות לחגים ואירועים פופולריים, עם נכסי ליל כל הקדושים וחג המולד שיצאו בקרוב. בחר מתוך דפי נחיתה בודדים, קטעים (כגון טיימרי ספירה לאחור, CTA, קטעי גיבור, באנרים), חלונות קופצים, מדבקות ואנימציות לוטי.
ערכות עונתיות הניתנות להתאמה אישית מלאה ומעוצבות באופן מקצועי עוזרות לך להשיק במהירות מבצעים שיווקיים, לדחוף את פעילות הצרכנים ולהניע מכירות.
בחר את העיצוב שלך בחוכמה כדי להבטיח ששרת האתר שלך מוכן להתמודד עם שטף אפשרי של מבקרים, מבלי להקריב את הפונקציונליות. בלאק פריידי וסייבר 5 עוזרים להגביר את התנועה לאתר שלך, אז וודא שהאתר שלך יכול להתמודד עם עלייה בביקורים כדי למנוע הפסד במכירות.
4. התחייבו ללחוץ ולאסוף
בשנה שעברה, מכירות Click and Collect (או קנה באינטרנט ואיסוף בחנות) צמחו ב-106% והסתכמו ב-72.46 מיליארד דולר, ונראה שהמגמה כאן כדי להישאר.
רכישה מקוונת ובחירה באיסוף בחנות או בשוליים מאפשרת לקונים לקנות מתנות בנוחות מהבית, תוך שהיא מגבילה את הדאגות לגבי עיכובים במשלוח.
מתן אפשרויות רכישה ואיסוף גמישות יכול לעזור לך להישאר תחרותי במהלך עונת הקניות של החגים.
ספקי תוכנה כגון Square Online מציעים פתרונות שיעזרו לך להגדיר קליק ואסוף עבור החנות שלך.
כדי להתכונן לבלאגן החגים, ודא שיש לך אזור איסוף ייעודי בחנות שלך והקל על הצרכנים למצוא אותו.
5. למכור באמצעות שיווק במדיה חברתית
כאשר Black Friday ו- Cyber 5 מגיעים, אתה רוצה להבטיח שאתה נשאר בראש עם הצרכנים שלך. מותגים גדולים ועסקי מסחר אלקטרוני יערכו קמפיינים של קניות לחגים, לכן עליכם להפוך את המותג שלכם לגלוי.
המלצה על מוצרי המתנות המובילים שלך במדיה החברתית יכולה לעזור לך להגביר את המודעות למותג ולהגדיל את המכירות.
בשנה שעברה, 45% מהאנשים שגילו מוצר חדש ברשתות החברתיות רכשו אותו כמתנה למישהו אחר.
חלק גדול מגילוי המותג מתרחש כאשר צרכנים צריכים לרכוש מוצר עבור מישהו אחר. אז אתה יכול להפיק את המרב מאסטרטגיית המדיה החברתית שלך על ידי יצירת מסעות פרסום המתמקדים במתנה.
6. אמץ שיווק בדואר אלקטרוני
לפי Campaign Monitor, שיווק בדוא"ל מהווה 20% מהביקורים באתרי החגים. לא רק זה, אלא שצרכנים שרוכשים בדוא"ל מוציאים 138% יותר מאלה שלא מקבלים הצעות בדוא"ל.
עד עכשיו, הצרכנים מצפים למבצעי Black Friday. זהו יום אחד בשנה בו אנשים רבים הולכים לתיבת הדואר הנכנס שלהם כדי לחפש קופונים וקודי הנחה. מיילים של Black Friday מביאים לרוב לשיעורי הפתיחה והקליקים הגבוהים ביותר.
אם אינך שולח קמפיין שיווקי של Black Friday למנויי האימייל שלך, אתה מפסיד.
עם זאת, אתה יכול להרוויח עוד יותר על ידי שליחת קמפיינים שיווקיים בדוא"ל לאורך סייבר 5, ולעודד אנשים לבקר בחנות המקוונת שלך בכל יום.
אחרי הכל, כפי שהזכרנו לעיל, מומחים מצפים לראות עלייה בהוצאות המקוונות בחג ההודיה ובשבת לעסקים קטנים.
7. לטפח לידים חדשים
לא כל קמפיין שיווקי מביא לרכישה באותו יום. למרות שרכישות רבות מתרחשות במהלך סייבר 5, עונת הקניות בחגים נמשכת מנובמבר עד דצמבר.
עדיין יש לך הזדמנויות ללכוד מנויים חדשים בדוא"ל ולטפח את רשימת הדוא"ל שלך לאחר היום הגדול.
קמפיינים של מיקוד מחדש יכולים להיות יעילים במיוחד בשנת 2021, לאור הסלידה מהוצאות דחף. הקונים בשנת 2021 יהיו ממוקדים יותר בעסקאות, ורבים ירצו לחקור מוצרים ולתכנן את המתנה שלהם.
זה אומר שאתה צריך להישאר בראש אחרי שבוע חג ההודיה. שקול להשתמש בכלי דוא"ל או ווידג'ט לאוטומציה של עגלות נטוש כדי ללכוד צרכנים שצריכים קצת יותר זמן לחשוב.
אתה יכול גם למנף טפסי הרשמה לדוא"ל באתר שלך כדי ללכוד לידים חדשים כדי שתוכל להציע מבצעים ולהמליץ על פריטים לאורך כל תקופת החגים.
8. היוון באמצעות מכירות צולבות ומכירה נוספת
להביא מישהו לחנות או לחנות המקוונת שלך יכול לקחת הרבה עבודה. לכן, אתה רוצה לוודא שאתה מנצל כל ביקור.
מכירה צולבת ומוצרי מכירה מרובים עוזרים לך להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע שלך ולהפיק יותר ערך מכל ביקור שאתה נוהג ממדיה חברתית או דואר אלקטרוני.
כאשר צרכנים מתמקדים בעסקאות ובתמורה לכסף בשנת 2021, מכירה צולבת יכולה להיות מניע הכנסה יעיל במיוחד.
גיליון הצ'יטס
כמו בשנים האחרונות, בנובמבר, אנו מקבלים מאות מיילים, הודעות ושאילתות ממשתמשי אלמנטור בנוגע לייעוץ לגבי הגדרות, עיצובים, תוספים, פיתוח וביצוע קמפיינים מקוונים לסוף השבוע של Black Friday.
השנה החלטנו להרכיב דף רמאות. הרשימה למטה היא אוסף של כיתות אמן, פודקאסטים ומדריכים, עם כל מה שאתה צריך לדעת ועוד.
אנא אל תהסס להוסיף עצות, קישורים וטיפים למשתמשים אחרים בתגובות. אנו מקווים, ביחד, נוכל ליצור משאב מקוון נפלא עבור אחרים המחפשים להפיק את המיטב מההזדמנויות העסקיות האדירות אך המאתגרות במהלך הבלאק פריידי ובכל הסייבר 5 בשנת 2021.
לְעַצֵב
- ודא שאתה מוכן לקונים בנייד – למד עיצוב אתרים רספונסיבי
- קבל השראה מהנושא של 2018 Black Friday של Elementor – Black Friday של שנות ה-80
- תן לאורחים שלך סיבה לקנות – צא מחלון קופץ עם כוונות
- זה לא בלאק פריידי בלי Hello Bar – הדרכה קופצת של Hello Bar
- נצל את היתרונות של ערכת ה-Mega Black Friday שלנו – ערכת Black Friday
- היו מודעים באופן עקבי למגיפת COVID-19 – כיצד יוצרי אינטרנט יכולים להתמודד עם איום הקורונה
- קבלו השראה מאתרי מסחר אלקטרוני אחרים – אתרי אלמנטור של יולי 2020: אתרי WooCommerce
שיווק
- הוסף חלונות קופצים לקידום מכירות – קופץ: תנאים, טריגרים וכללים מתקדמים
- השתמש בתכונות השיווק המתקדמות של אלמנטור – ווידג'טים שיווקיים: טיימר ספירה לאחור ירוק עד, דירוג כוכבים, ביקורות ומפת אתר
- למד מהמומחים המובילים כיצד למכור יותר – טיפים לאופטימיזציה של שיעורי המרות לשנת 2019 – סיכום מומחים
- שפר את משפך המכירות שלך – בנה את משפך המכירות המושלם
- נגמרו הרעיונות הטריים? קרא את זה: רעיונות שיווק בבלאק פריידי