35 תוספים של WooCommerce כדי להגביר את ההמרות והמכירות
מחפש את התוספים הנכונים של WooCommerce כדי להגביר את המכירות ואת שיעור ההמרות שלך? הגעתם למקום הנכון.
WooCommerce, רק שתדע, היא תוכנת מסחר אלקטרוני המיועדת לוורדפרס. למרות שהוא מגיע עם תכונות חינמיות שיעזרו לך למכור ביעילות באתר האינטרנט שלך, לעתים קרובות יותר תזדקק לפלאגינים נוספים כדי לשפר את היכולות שלו.
תוספים אלה עוזרים לך להוסיף תכונות ופונקציות נוספות שיגרמו לחנות WooCommerce שלך לפעול בדיוק כפי שאתה רוצה.
עם זאת, הבעיה היא להחליט באילו תוספים של WooCommerce לבחור מכיוון שיש אלפי כאלה.
אבל אל דאגה, עשינו עבורך את המשימות הכבדות.
עשינו מבחר של 35 תוספים של WooCommerce שיגדילו את שיעור ההמרה שלך ויגדילו את המכירות שלך. כדי להקל עליך לעקוב אחר הפוסט הזה, חילקנו את התוספים הללו לקטגוריות שונות בהתאם לתפקודם.
בוא ניכנס לזה מיד, אבל קודם כל גולת הכותרת.
- תוספים של Woocommerce לפופאפ
- תוספים להוכחה חברתית
- תוספים של Woocommerce לשיווק בדוא"ל
- תוספים לתגמול לקוחות
- תוספים של Woocommerce להתאמה אישית
- תוספים לשיפור חווית הלקוח
- תוספים אחרים של Woocommerce
תוספים של WooCommerce עבור חלונות קופצים
1. בהחלט
Optinly הוא תוסף WooCommerce שעוזר לך למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך באמצעות חלונות קופצים. כמו Adoric, גם Optinly מגיעה עם המון תבניות קופצות שתוכלו לבחור מהן.
כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור את המטרה או את המטרה של הפופאפ, לבחור ולהתאים אישית תבנית פופאפ מתאימה ולהשיק את הקמפיין שלך.
בעזרת תוסף זה תוכלו לקדם הצעות מיוחדות, להפחית את נטישת העגלה, לבצע סקרים ולספק הוכחה חברתית בזמן אמת.
כמו כן, עם Optinly, אתה יכול לבנות את רשימת הדוא"ל שלך באמצעות טפסי הצטרפות.
הוא מציע תוכנית ניסיון בחינם וגם תוכנית בתשלום שמתחילה ב-$25 לחודש.
2. WooCommerce Splash Popup
תוסף WooCommerce Splash Popup מאפשר לך להציג חלונות קופצים באתר האינטרנט שלך. זוהי הדרך המושלמת להתריע בפני מבקרים על הצעות מתמשכות, לעודד אותם להירשם לניוזלטרים, או פשוט להעביר עדכונים חשובים.
העמלות של Splash Popup נעות בין $29 ל-$99 לשנה והיא מציעה ערבות להחזר כספי של 30 יום.
3. אדוריק
Adoric הוא תוסף וורדפרס שאתה יכול להשתמש בו כדי לשפר את אתר WooCommerce שלך. זה מאפשר לך לספק חווית קנייה מותאמת אישית למבקרים שלך באמצעות חלונות קופצים.
עם Adoric, אתה יכול לתת המלצות למוצרים מותאמים אישית, להפחית את נטישת העגלה ולבנות את רשימת התפוצה שלך.
העורך הגרפי המובנה שלו מאפשר לך ליצור חלונות קופצים מאפס שמתואמים לסגנון המותג שלך, או לבחור מתוך מערך של תבניות קופצות ולערוך כרצונך.
אתה גם מגיע לבדיקת A/B את מסעות הפרסום שלך כדי לראות איזו גרסה תעניק לך יותר המרות.
יש לו גם צוות תמיכה ייעודי שמוכן לעזור לך בכל בעיה שתהיה לך.
4. קופץ
Popupally הוא תוסף טוב לבניית רשימת מיילים עם חלונות קופצים שניתן להתאים אישית ולתזמון.
גרסת Popupally Pro עולה 99 דולר לחודש. במחיר הזה, תקבל כמות בלתי מוגבלת של חלונות קופצים, הסכמה ושלל תכונות אחרות. זה מגיע גם עם ערבות להחזר הכסף של 30 יום.
5. OptinMonster
OptinMonster הוא תוסף שעוזר לך להמיר מבקרים ללקוחות משלמים בפועל באמצעות חלונות קופצים.
הוא מספק תכונות שעוזרות לייעל את משפך ההמרה של האתר שלך, להפחית את נטישת העגלה וכו'. הוא עושה את כל אלה על ידי יצירת מסרים מותאמים אישית שהמבקרים שלך יכולים להתחבר אליהם בקלות.
OptinMonster גם מאפשרת לך להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך באמצעות טפסי הצטרפות.
תוספים של WooCommerce להוכחה חברתית
6. TrustPulse
דרך אחת להגדיל את שיעור ההמרה שלך היא לגרום לקהל שלך לבטוח במותג שלך. TrustPulse עוזר לך לעשות זאת על ידי מתן הוכחה חברתית באתר WooCommerce שלך.
הוכחה חברתית מתייחסת להמלצות או ביקורות מאנשים שקנו את המוצרים או השירותים שלך בזמן זה או אחר.
הוא מציע מעקב בזמן אמת אחר פעילות הלקוחות, מיקוד חכם והתאמה אישית. תוכניות המנוי שלה נעות בין $5 ל $39 לחודש.
7. תוסף ביקורות לקוחות
שום דבר לא מנצח ביקורת כנה של לקוחות. ביקורות לקוחות הוא תוסף WooCommerce נוסף שעוזר ליצור הוכחה חברתית אותנטית.
הוא עושה זאת בכך שהוא מאפשר לך להגדיר מיילים ולשלוח אותם ללקוחות שכבר ביצעו רכישה ומעודד אותם להשאיר ביקורת באתר האינטרנט שלך.
גרסת המקצוענים של תוסף זה מאפשרת ללקוחות להטמיע סרטונים ותמונות בביקורות שהם משאירים באתר שלך. יתרה מכך, אתה רשאי להגדיר את המספר המרבי של ביקורות שמוצר יכול לקבל.
Customer Reviews Pro מציעה אחריות להחזר הכסף של 30 יום ומחיר התחלתי של כ-$8 לחודש.
תוספים של WooCommerce לשיווק בדוא"ל
8. מגע מתמיד
זהו תוסף WooCommerce לשיווק דוא"ל יעיל המאפשר למשוך לקוחות על ידי הגעתם ישירות דרך המיילים שלהם.
כלי האימייל המיוחד של Constant Contact מספק לך תבניות אימייל בחינם וכלי עריכה ידידותיים למשתמש. בעזרת הכלי האנליטי שלו, אתה יכול לעקוב אחר ביצועי החנות שלך בזמן אמת.
זה גם מקל על העלאת מוצרים לחנות WooCommerce שלך ולהשתמש ב-Google Ads.
Constant Contact מציעה ניסיון חינם שנמשך חודש ותוכנית התמחור שלה מתחילה ב-$20 לחודש. זכור שהתמחור תלוי במידה רבה במספר המנויים שיש לך ברשימה שלך.
9. WP Mail SMTP
חוששים שהאימיילים שלכם לא יגיעו לתיבות הדואר הנכנס של הלקוחות שלכם? פנה אל WP Mail SMTP לקבלת עזרה.
איך זה עובד? זה פשוט מגדיר מחדש את החנות המקוונת שלך להשתמש באימות סטנדרטי בתעשייה הנקרא SMTP או Standard Mail Transfer Protocol server כדי להעביר את האימיילים שלך.
WP Mail SMTP זמין כתוסף WooCommerce בחינם עם גרסת ה-Pro שלו החל מ-$49 לשנה.
10. MailChimp
התכונות של MailChimp הופכות אותו בקלות לאחד התוספים הטובים ביותר לשיווק בדוא"ל.
זה מגיע עם כלים לניהול קהל שעוזרים לך לשמר לקוחות קיימים ולשמור עליהם מעורבים באמצעות מערכת דיוור אוטומטית.
MailChimp מציעה תוכנית בחינם בעוד שהתוכניות בתשלום שלה נעות בין $9 ל-$299 לחודש.
11. Kadence WP
עד עכשיו, אתה בוודאי יודע ששיווק בדוא"ל חיוני לצמיחת העסק שלך. עם זאת, זה דבר אחד להיות מסוגל לשלוח מיילים ללקוחות ודבר אחר לשלוח מיילים קליטים ומושכים תשומת לב שנקראים.
Kadence WP הוא תוסף WooCommerce שעוזר בכך. זה מקל עליך להתאים אישית את הודעות הדוא"ל שלך לפי סגנון המותג שלך או כל עיצוב אחר שתרצה ולהציג תצוגה מקדימה לפני שליחתם.
12. SendinBlue
SendinBlue הוא תוסף שיווקי בדוא"ל שעוזר לך להפוך את שליחת המיילים לאוטומטית. זוהי פלטפורמה קלה לשימוש שעוזרת לך להגיע ללקוחות שלך באמצעות מיילים ו-SMS.
עם SendinBlue, אתה גם יכול לנהל ולפלח את רשימת התפוצה שלך בקלות ובאופן אוטומטי. זה גם מספק לך תכונות לביצוע הפעולות הבאות:
- בנה דפי נחיתה מרתקים,
- טופס הרשמה אוטומטי כדי לאפשר אינטראקציה עם מבקרים חדשים
- מקד מחדש מבקרים מקוונים באתרים אחרים.
- צור קמפיינים, הגדר תנאים ועקוב אחר הביצועים של מודעות הפייסבוק שלך.
SendinBlue הוא ארגז כלים שימושי עבור אתר WooCommerce שלך. הוא מציע גרסה חינמית עם הגבלה על מיילים יומיים ומחיר התחלתי של $25 לחודש.
תוספים של WooCommerce לתגמולים ללקוחות
13. הנחה בהזמנה ראשונה
תוסף זה מאפשר להציע מחירים מוזלים ללקוחות שלך בהזמנה הראשונה שלהם. מכיוון שתמריצים הם דרך מצוינת להגדיל את שיעורי ההמרה, הנחה בהזמנה ראשונה עבור WooCommerce היא דרך טובה להגדיל את המכירות שלך.
תוסף זה מאפשר לשלוט בסכום המינימלי שהאורחים שלך צריכים להוציא כדי להיות זכאים להנחה.
גרסת ה-Pro שלו מספקת פיצ'רים נוספים המאפשרים להריץ מבצע עבור קטגוריה ספציפית של מוצרים, להציע מגוון מוצרים לבחירת הלקוחות ולהראות ללקוחות התקדמות קניות אינטראקטיבית.
הגרסה המוגבלת היא בחינם.
14. נקודות ותגמולים של WooCommerce
כולם אוהבים פרסים. זה יכול להניע את הלקוחות שלך לבצע רכישות ולשמור אותם נאמנים למותג שלך.
WooCommerce Point and Rewards עוזר לך לתגמל את הלקוחות שלך בנקודות עבור רכישת מוצרים ו/או פעולות אחרות שהם מבצעים באתר שלך.
ניתן לממש את הנקודות הללו ולהשתמש בהן ברכישה הבאה באתר שלך.
שימוש בתוסף זה יכול להגדיל את שיעורי ההמרה שלך ולהגדיל את המכירות שלך באופן משמעותי.
WooCommerce Points and Rewards מציע לך ערבות של 30 יום בעוד שתוכניות בתשלום מתחילות ב-$129 לשנה.
15. קופונים מתקדמים
קופון מתקדם עוזר לך להרחיב את תכונת הקופון המקורית של WooCommerce. תוסף זה עוזר לך להעניק קופונים כדי למשוך מבקרים חדשים, מגביר את הנאמנות בקרב לקוחות קיימים, וכתוצאה מכך מגדיל את ההמרה.
עם תוסף זה, אתה יכול להציע ללקוחות שלך עסקאות Buy One Get One (BOGO). יש לו גם תכונה שבאמצעותה ניתן לתזמן את תאריך התפוגה של קופון.
המחיר ההתחלתי שלו עומד על 79 דולר לשנה.
16. RafflePress
הצגת תחרויות באתר שלך היא דרך יעילה לשפר את המעורבות. RafflePress הוא תוסף שמוסיף תכונה זו לחנות WooCommerce שלך.
עם RafflePress, אתה יכול להגדיר תחרויות מתנות באמצעות תבניות שונות.
מודאג לגבי האבטחה והבטיחות של האתר שלך? RafflePress סיפקה אותך, הודות לתכונות האבטחה המתקדמות שלה.
תוכניות המנוי שלה נעות בין $49 ל-$449.
17. קופונים חכמים של WooCommerce
תוסף קופונים טוב נוסף עבור WooCommerce שלך הוא תוסף קופונים חכמים של WebToffee. תוסף זה מקל על שיפור ואופטימיזציה של משפך המכירות שלך על ידי מתן קופונים והצעות מיוחדות למבקרים שלך.
אתה יכול גם להשתמש בקופונים חכמים כדי ליצור שוברים מיידיים ללקוחות שלך. אתה מקבל גם תכונות נוספות המאפשרות לך ליצור קופונים בכמויות גדולות, ליצור ולמכור כרטיסי מתנה, להוסיף תכונת ספירה לאחור כדי ליצור דחיפות בקרב המבקרים שלך ועוד כמה.
18. תמחור דינמי של WooCommerce
Dynamic Pricing הוא תוסף נוסף המאפשר לכם להציע ללקוחות שלכם קופונים לרכישת מספר מסוים של מוצרים.
עם תוסף זה, אתה יכול להגדיר כללים להחלת קופונים על כל הרכישות בקלות. כלל טיפוסי יהיה להציע תיק נשיאה למחשב נייד בהנחה של 10% אם לקוח רוכש פריט אחד או יותר מקטגוריית המחשב הנייד.
תוכנית התמחור שלה מתחילה מ-$129 לשנה והיא מציעה ערבות להחזר הכסף של 30 יום.
תוספים של WooCommerce להתאמה אישית
19. התאמה אישית של WooCommerce
WooCommerce Customizer הוא תוסף WooCommerce מובחר המשמש להתאמה אישית וניהול של אלמנטים באתר WooCommerce. עם זאת, אתה יכול להתאים אישית את אתר WooCommerce שלך מבלי להשתמש בכל פלאגין.
עם זאת, כדי לעשות זאת, תצטרך לערוך את בסיס הקוד של האתר שלך – לא-לא ברור אם אתה לא מתמצא בטכנולוגיה, אחרת אתה עלול לשבור את האתר שלך.
תוסף זה מספק תכונות והגדרות המאפשרות לך להתאים אישית דברים כמו טקסט לחצן הוסף לעגלה, הודעות בחנות, טקסט של תג מכירה, בין היתר. בנוסף, אתה לא צריך שום כישורי קידוד כדי להשתמש בתוסף הזה.
מה שכן, זה בחינם!
20. StoreCustomizer
StoreCustomizer הוא עוד התאמה אישית של חנות WooCommerce שאינה דורשת ממך ידע בקידוד. הוא מציע תכונות רבות לשיפור המעורבות באתר WooCommerce וחווית המשתמש שלך.
תוסף זה מספק לך כלים לעריכת אלמנטים של דפי האינטרנט שלך, סטטיסטיקות שימושיות על מכירות המוצר שלך, בין תכונות אחרות.
המחיר ההתחלתי שלו עומד כיום על 49 דולר לשנה.
21. Woo Badge Designer
Woo Badge Designer עוזר לך להתאים אישית ולהוסיף תגים לאתר WooCommerce שלך.
הוא מוסיף ומתאים אישית טקסט, תוויות ותמונות מוצר. התכונות שלו מקלות על הכנסת תגים להנחות, מבצעים, הצעות ולמטרות אחרות.
עם Woo Badge designer, אתה יכול ליצור מספר בלתי מוגבל של תגים. זה גם מספק תוויות טיימר לספירה לאחור כדי ליצור דחיפות עם הלקוחות שלך.
מחיר ההצעה הנוכחי שלה עומד על 17 דולר.
22. כרטיסיות מוצרים מותאמים אישית עבור WooCommerce
כרטיסיות מוצרים מותאמים אישית עבור WooCommerce הוא תוסף חינמי שמקל עליך להוסיף כרטיסיות למוצרים בודדים.
הלשוניות שנוספו עשויות להכיל תמונות וניתן לערוך, למחוק, לסדר מחדש ולהוסיף למספר מוצרים. תוסף זה נחמד ליצור כרטיסיות שיגדילו את לשונית התיאור המוגדרת כברירת מחדל.
גרסת Custom Product Tabs Pro מציעה מחירים שנעים בין $29.99 ל-$119.99.
תוספים של WooCommerce לשיפור חווית הלקוח
23. YITH WooCommerce Ajax Search
סרגלי חיפוש הם אחת התכונות החשובות ביותר של אתר WooCommerce. זה עוזר למבקרים לגלות מוצרים ושירותים מעניינים. אז אתה רוצה לוודא שסרגל החיפוש שלך מתפקד ויעיל לחלוטין.
YITH WooCommerce Ajax Search הוא תוסף המאפשר ליצור סרגל חיפוש רב עוצמה בחנות WooCommerce שלך. הוא פועל על אלגוריתם רב עוצמה שמסוגל למצוא את כל מה שלקוח מחפש תוך שניות.
YITH WooCommerce Ajax Search גובה מדי שנה בתעריף של $59.99 עבור אתר בודד, $179.99 עבור 6 אתרים ו-$349.99 עבור 30 אתרים.
24. WooCommerce Stripe ACH Gateway
WooCommerce Stripe ACH Gateway הוא תוסף שער תשלום המקל על קבלת תשלום באתרי WooCommerce באמצעות העברה בנקאית ישירה. זהו תוסף עסקאות מהיר, קל ומאובטח עם חיובים קטנים עבור עסקאות.
25. דוגמיות של וריאציות מוצר WooCommerce
תוסף WooCommerce Variations Product Variations Swatches מקל על המבקרים שלך לדפדף במהירות בין מוצרים באמצעות תמונות, צבע ותוויות. זה גם מאפשר למוצרים שלך להיטען במהירות.
זה משפר את חוויית הלקוחות ומבטל את הזמן המושקע בחיפוש אחר וריאציות של מוצר מסוים. ניתן גם להתאים את הדוגמיות כדי לאפשר התאמה אישית מקצועית של חנות WooCommerce שלך.
המחיר ההתחלתי שלו הוא עמלה שנתית של $99.
26. עגלת מיני דביקה עבור WooCommerce
Sticky Mini Cart הוא תוסף WooCommerce מובחר המאפשר ללקוחות להציג את הפריטים לרכישה בעגלה שלהם מבלי צורך להשתמש בסעיף התשלום.
תוסף זה מאפשר למבקרים להוסיף פריטים לעגלת הקניות שלהם עם תכונת הוסף לעגלה המופיעה כשהם גוללים לאורך דפי המוצר שלך. לפיכך, הגדלת הסיכוי שהמבקרים שלך יבצעו רכישות.
הגרסה המורשית שלו עולה 15 דולר.
27. עורך שדה קופה
Checkout Field Editor הוא תוסף WooCommerce המשמש להתאמה אישית ולשלוט במראה של מדור התשלום שלך. זה מאפשר להוסיף, למחוק ולסדר בקלות את האלמנטים בעמוד התשלום שלך.
התוכנית שלה עולה 49 דולר לשנה והיא מציעה ערבות להחזר הכסף למשך 30 יום.
28. תוספות של YITH WooCommerce Brands
תוסף זה מאפשר להציג את המותגים של המוצרים הזמינים בחנות שלך בווידג'טים. ווידג'טים אלה מופיעים כרכיבים גרפיים של דף האינטרנט שלך.
המבקרים שלך יכולים ללחוץ עליהם כדי לגשת למוצרים של מותג מסוים כל עוד הם זמינים בחנות שלך.
הצגת מותגים אלו תהווה ערובה לאיכות ללקוחות שלך. זה ייתן להם את הביטחון שהם צריכים כדי לבצע רכישות באתר שלך.
יתרון ברור אחד של תוסף זה הוא שללקוחות שלך יהיה קל למצוא את המותגים האהובים עליהם בחנות שלך.
עמלת מנויי תוספים של YITH Woocommerce Brands עולה 69.99 אירו לבודד, 209.99 אירו ל-6 אתרים ו-399.99 אירו ל-30 אתרים.
29. תוסף תרגום Weglot
תוסף תרגום Weglot מאפשר לך ליצור ולנהל את האתר שלך במספר שפות. הוא מציע פתרון תרגום פשוט ואוטומטי בלמעלה מ-100 שפות.
הוא מציע ניסיון חינם למשתמשים חדשים. תוכנית ההתחלה שלו היא 99 אירו לשנה עבור 10,000 מילים ושפה מתורגמת אחת בעוד שהתוכנית הארגונית שלה עולה 4,990 אירו ומספקת תכונות מתקדמות.
תוספים של WooCommerce לניהול הזמנות
30. תאריך אספקת הזמנה עבור WooCommerce
האם אתה אוהב שההזמנה שלך נמסרת בזמן לא נוח? אתה לא, בהחלט. וגם הלקוחות שלך לא. כאן נכנס תוסף תאריך אספקת ההזמנה.
זהו תוסף WooCommerce חינמי המספק חווית לקוח טובה יותר בכך שהוא מאפשר ללקוחות שלך לבחור תאריך נוח למשלוח ההזמנות שהם מבצעים באתר WooCommerce שלך.
תוכל להסדיר את תוכניות המשלוח על ידי קביעת תאריכי המשלוחים. זה הופך את כל תהליך המשלוח לקל יותר וכמעט ללא תקלות.
31. מנהל הזמנות חכמות וסטטיסטיקות עבור WooCommerce
Smart Orders Manager and Statistics for WooCommerce הוא תוסף נוסף שנועד לשפר את תהליך ההזמנה.
למרות שלWoCommerce יש תהליך הזמנה, תוסף זה מספק תכונות מתקדמות המאפשרות לסמן ולמזג הזמנות. בדרך זו, תוכל לשלוח חבילות לכתובת אחת ולהגדיר תנאים להזמנות מותאמות אישית.
זה גם מספק לך לוח מחוונים המציג נתונים סטטיסטיים שימושיים על חנות WooCommerce שלך.
תוספים אחרים של WooCommerce
32. AutomateWoo
אם אתה מחפש להגדיל את אתר WooCommerce שלך, AutomateWoo יכול לעשות זאת עבורך. התכונות שלו הופכות את התקשורת לקלה בכך שהיא מאפשרת לך לשלוח SMS ואימיילים ללקוחות. זה גם עוזר לך להפחית את נטישת העגלה בקרב המבקרים שלך.
AutomateWoo מספקת גם תכונות המאפשרות לך לתגמל את הלקוחות שלך בקופונים.
תוכנית המנויים שלה מגיעה במחיר נמוך של 99 $ לשנה.
33. סלק
Beeketing נבנה עבור עסקים – קטנים וגדולים כאחד – המעוניינים להגדיל את שיעור ההמרה של אתר WooCommerce שלהם.
זה עוזר לך לבצע אופטימיזציה של משפך ההמרה של אתר המסחר האלקטרוני שלך כדי להגדיל את המכירות. זה עושה זאת על ידי מתן לך למעלה מ-10 תכונות מובנות הנקראות "אפליקציות" לשימוש באתר שלך.
אפליקציות או תכונות אלו עוזרות לעקוב ולנתח את התנהגות הלקוחות, ליצור חלונות קופצים, להפוך את שיווק האימייל שלך לאוטומטי וכו'.
המחירים משתנים עבור כל תוכנית מנוי.
34. MonsterInsights
ניתוח מעמיק של החנות המקוונת שלך יראה לך כיצד הקהל שלך מתקשר עם אלמנטים מסוימים באתר שלך. זה בתורו יעזור לך לקבל החלטות טובות יותר עבור החנות המקוונת שלך.
MonsterInsight הוא תוסף של Google Analytics שעוזר לך לבצע אופטימיזציה של חנות WooCommerce שלך. עם תוסף זה, אתה יכול לעקוב אחר מדדים חשובים כגון קליקים, יציאה מדף כניסה ושיעור המרה באתר WooCommerce שלך.
עם תוסף זה משולב בחנות שלך, תקבל דוחות בזמן אמת על התנהגות המשתמש. דוחות אלו, יחד עם הדירוג שלך במנועי החיפוש יוצגו בלוח מחוונים אינטואיטיבי.
באשר לתוכנית התמחור שלה, הזול ביותר הוא עמלה שנתית של $399.
35. משאלות TI WooCommerce
TI WooCommerce Wishlist הוא תוסף WooCommerce חינמי שמוקדש לעזור לאתרי מסחר אלקטרוני לייעל את משפך המכירות שלהם להמרה טובה יותר.
תכונה מרכזית אחת של תוסף זה היא שהוא מאפשר למבקרים שלך לשמור פריט ברשימת המשאלות לקנייה מאוחר יותר.
זה גם מאפשר להם לשתף את התוכן של רשימת המשאלות שלהם עם חברים ובני משפחה. זה, בתורו, מעודד אותם לבקר באתר. אם עוד לא ניחשתם, זה יוביל לעלייה במודעות למותג עבורכם.
סיכום
אנו מקווים שנהניתם לקרוא את זה כמו שנהנינו להרכיב אותו עבורכם.
עד כה, סקרנו את התוספים הטובים ביותר עבור חלונות קופצים, שיווק בדוא"ל, תגמול ללקוחות שלך, התאמה אישית של החנות שלך, שיפור חווית הלקוח, ניהול הזמנות וכו'.
הפעלת חנות WooCommerce שלך תהיה הרבה יותר חלקה עם שילוב של כמה מהתוספים הללו. אז, השתמש בתוספים האלה וראה את שיעורי ההמרה שלך מזנקים!
נסה את Adoric בחינם