תוֹכֶן הָעִניָנִים
- `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '
'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });
הרשמות לאימייל הן חלק חיוני בבניית המותג שלך. אפילו בשנת 2021, הם מדורגים גבוה עבור רוב העסקים בהנעת מכירות ומהווים הזדמנות שיווקית פנטסטית. לפי HubSpot, החזר ה-ROI לשיווק בדוא"ל עומד על 4200%.
עם זאת, לגרום למבקרים באתר למלא טפסים עשוי להיראות בלתי אפשרי לפעמים.
כדי לעזור לך, נעבור על איך להגדיל את ההמרות בדף הנחיתה שלך. אנו נסקור את המרכיבים של דף הנחיתה שלך להתמקד בהם, וכיצד לבצע את השינויים הללו.
כמו כן, נעבור על כמה דוגמאות של דפי הנחיתה הטובים ביותר שמנצלים את השיטות הללו. כל אחד מהם משתמש בטכניקות שונות בהתאם לקהל היעד שלו, מה שמוכיח שגודל אחד לא מתאים לכולם עבור שיעורי ההמרה של דפי נחיתה.
תוֹכֶן הָעִניָנִים
- אלמנטים של דף נחיתה הממירים
- כיצד להגדיל את שיעור ההמרה של דף נחיתה
- דוגמאות לדפי נחיתה בעלי המרות גבוהות
אלמנטים של דף נחיתה הממירים
כדי למקסם את שיעור ההמרה של דף הנחיתה שלך, תצטרך לכלול אלמנטים שונים בדפי הנחיתה שלך כדי לעודד מבקרים לתת לך את האימייל שלהם, לחץ על הקריאה לפעולה. סביר להניח שחלקם יעבדו טוב יותר בהתאם לקהל, עיצוב דף הנחיתה והכוונה שלך, אבל אתה יכול להשתמש ביותר מאחד מהאלמנטים האלה בו-זמנית.
הם הבאים:
טפסי אימייל
עמוד התווך במשך עשרות שנים, טופס הדוא"ל הצנוע נשאר מרכיב עיקרי בהמרות. טופס דוא"ל מוטבע הוא חיוני לאיסוף כתובות.
שמור על הטופס פשוט, בקש רק כתובת דוא"ל ואולי גם את שם האורח שלך. אל תבקש מספר טלפון. זכרו שרוב האנשים יקלידו זאת במכשיר הנייד שלהם, וכל שדה נוסף שהם צריכים להזין מגדיל את הסיכוי שהם ינטשו את הטופס.
קריאה לפעולה (CTAs)
החלק החשוב ביותר בדף הנחיתה שלך, כפתור ה-CTA צריך להיות מושך את העין ובולט. קריאה לפעולה טובה משתמשת בטקסט מודגש, קווי מתאר, אנימציית ריחוף וצבעים מנוגדים.
הטקסט באלה צריך להיות מוגבל, כך ששימוש בביטויים כמו "חינם", "הצעה לזמן מוגבל" או "הרשמה" משמשים לעתים קרובות בהתאם לפעולה הרצויה. שיעור ההמרה של דף הנחיתה שלך תלוי ב-CTA חזק, אז אל תתייחס לזה כאל מחשבה שלאחר מכן.
לְהַעְתִיק
הטקסט שבו אתה משתמש בדף הנחיתה שלך יכול לשכנע מישהו ללחוץ על הירשם או להתעלם ממנו. אתה רוצה לתת למשתמשים מידע טוב, כגון התדירות שבה אתה שולח מיילים ואיזה סוג מידע מנוי יכול לצפות לקבל.
פחות עותק בטקסט מודגש עשוי לפעמים לעבוד טוב יותר מאשר פסקאות המסבירות את המוצר שלך בפירוט. אחרי הכל, הוושינגטון פוסט דיווח שכמעט 70% מהקוראים שיתפו סיפורים ברשתות החברתיות מבלי לקרוא מעבר לכותרת.
בחירת מילים צריכה להיות גם מרגשת, לא מוכרת, ובדיקת וריאציות שונות היא רעיון טוב כדי לראות מה מהדהד עם המבקרים שלך.
חלונות קופצים
רוע הכרחי של שיווק דיגיטלי. בעוד שאנו נוטים לא לאהוב את אלה כצרכנים, אין להכחיש שחלונות קופצים עובדים. שיעור ההמרה הנוכחי עבור חלונות קופצים נע סביב 3% אך עולה עם אסטרטגיית עיצוב ושיווק טובה.
Sleeknote גילתה שתזמון הופעת חלון קופץ לאחר שמונה שניות הניב שיעור המרה של 3.62% לעומת 1.61% בלבד כאשר הפופאפ הופיע לאחר 20 שניות.
יציאה קופצים, כולל תמונות, שדות טקסט מוגבלים והעתקה, כולם משפיעים על ההמרה של חלון קופץ, אז נסה עם חלונות קופצים שונים באמצעות בדיקות A/B בדפי הנחיתה ליצירת לידים כדי למצוא את הביצועים הטובים ביותר לאתר שלך.
תוכן סגור
כולם אוהבים דברים בחינם. עם זאת, אתה לא יכול לקבל שום דבר בחינם, אז מסירת כתובת הדוא"ל שלך לגישה לסמינר מקוון או תבנית נראית הוגנת. זוהי טקטיקה נפוצה להגדיל את שיעור ההמרה של דף הנחיתה.
WPForms מצאה שספרים אלקטרוניים הם הפופולריים ביותר, כאשר 27.7% מהמשווקים מציעים אותם. סמינרים מקוונים וכלים חינמיים הם גם אפשרויות פופולריות; המפתח הוא לספק תוכן בעל ערך בתמורה לכתובת האימייל של המבקר שלך.
אפילו יותר טוב, האנשים שנרשמו אליך ציינו שהם אוהבים את התוכן שאתה יוצר. אם אתה מציע יותר מסוג אחד של תוכן סגור, פילוח רשימות הדוא"ל שלך הוא רעיון טוב כדי לעקוב אחר ביצועים ולשפר את חווית המשתמש.
כיצד להגדיל את שיעור ההמרה של דף נחיתה
כדי להגדיל את שיעור ההמרה של דף הנחיתה שלך עבור הרשמות לאימייל, אתה צריך CTAs ברורים עם חזותיים מושכים, מבנה קל לניווט ועיצוב מהיר ומגיב שצופה מראש את פעולות הקורא.
להלן שבע דרכים ליישם זאת:
1. העתקה קצרה וישירה
כלול מספיק מידע כדי להעביר את הנקודה שלך, אבל אל תציף את המשתמשים. דוחות ביטול קפיצה דפי נחיתה עם פחות מ-100 מילים ממירים ב-50% טוב יותר מדפים עם יותר מ-500 מילים.
שמור על העותק מעניין ותואם את המותג שלך.
2. כלול תמיד טופס הרשמה מוטבע
בדרך כלל תוכל למצוא טופס הרשמה בדוא"ל ממש במרכז העמוד או בכותרת התחתונה. זה נחשב לשיטות עיצוב טובות לכלול טופס דוא"ל בכותרת התחתונה של האתר שלך. מבקרים שגוללים כל כך רחוק יודעים מה הם מחפשים.
3. כלול CTAs מושך חזותית
בדוק מספר קריאה לפעולה עם ביטויים שונים כגון "הירשם", "שלח" או "גלה עוד". צבעים מנוגדים, גופנים קלים לקריאה ומסכים לא עמוסים מחייבים יותר משתמשים לנקוט פעולה. אתה יכול למצוא עשרות חלונות קופצים ו-CTA מוכנים מראש או לעצב בעצמך.
4. טפסים קופצים
כמו שהזכרנו קודם, חלונות קופצים יכולים להיות סופר יעילים אם מתוזמנים נכון. הוסף תנאים וטריגרים לחלונות הקופצים שלך כדי להפיק מהם את המרב.
אתה יכול להגדיר אותו לטעינה לאחר זמן מוגדר, בכוונת יציאה או כאשר מבקר מגיע לאזור מסוים בדף הנחיתה שלך.
אתה גם לא צריך להגביל את עצמך לחלון קופץ אחד. אם אתה מנהל חנות מסחר אלקטרוני, ייתכן שיהיו לך כמה חלונות קופצים שונים, תלוי אם למשתמש יש חשבון בחנות שלך, באיזה דף הוא נמצא ואם הוא מנסה לצאת מדף עגלת קניות לפני הקנייה.
5. הראה את ההוכחה החברתית שלך
63% מהצרכנים אומרים שהם מעדיפים לקנות מוצרים באינטרנט שיש להם גם ביקורות וגם דירוגים. ניתן לומר אותו דבר על הצעת נתונים רגישים כמו האימייל שלהם. כדי להגדיל את שיעור ההמרה של דף הנחיתה שלך, אתה צריך להוכיח שאתה שווה את זה.
אתה יכול לבנות אמון בין המבקרים שלך לבין המותג שלך עם המלצות, ביקורות, סמלי לוגו של חברות שאתה עובד איתן, או המלצות מומחים.
6. המרת טפסים רספונסיביים במהירות ובנייד
נניח שהיעד האידיאלי שלך הוא גישה לאתר שלך בנייד ובנו סביב עיצוב רספונסיבי. MailChimp גילתה שאתה יכול להגדיל את שיעור הקליקים שלך ב-15% בנייד על ידי מעבר לשיווק במייל רספונסיבי.
זמני טעינה מהירים יותר מפחיתים את שיעור היציאה מדף הכניסה ומגדילים את שיעור הקליקים.
7. תרגול עיצוב טוב
זה יכול להיות קשה למצוא את האיזון הנכון בין נגישות למשיכה ויזואלית. אתה לא רוצה שדף הנחיתה שלך יהיה עמוס מדי, אבל אתה צריך להעביר מספיק מידע כדי לעודד מבקרים להזין את המידע שלהם.
שיעור ההמרה של דף הנחיתה שלך יכול לעלות על ידי שיפור המראה של דף הנחיתה שלך.
כלול רווח לבן ואנימציה בעיצוב שלך כדי למשוך עיניים לקריאה לפעולה שלך, הוסף גבולות סביב הכפתורים שלך כדי להבטיח שהם בולטים מהרקע של דף האינטרנט שלך, וצור סדר הגיוני שמשתמשים יוכלו לעקוב אחריהם.
דוגמאות לדפי נחיתה בעלי המרות גבוהות
עכשיו אתה יודע אילו אלמנטים ומבנה כללי עובדים, הגיע הזמן לראות את העיצובים של דפי נחיתה בפעולה.
למטה, תמצא מבחר של דפי נחיתה מעובדים להפליא עם קריאה לפעולה יעילה שקל למצוא. לאתרים אלו יש קהלי יעד שונים ומשתמשים בטקטיקות שונות כדי להגדיל את שיעור ההמרה של דפי הנחיתה שלהם.
1. סטודיו פרנקנטון
לסטודיו לעיצוב זה יש עיצוב מהיר ומגיב כדי לתפוס עיניים ולהמיר מבקרים מזדמנים. הסטודיו מפרט את כל הכלים איתם הם עובדים ומעודד את המשתמשים לבדוק את תיקי העבודות שלהם. הם גם מציעים חבילת מברשות בחינם עבור הרשמות חדשות לדוא"ל.
2. ChipCity
עוגיות משפרות הכל. לחברת בצק עוגיות קפואה יש את טופס הדוא"ל שלה מתחת לתמונות של קינוחים טעימים. העוגיה אל הסקייטבורד הנכונה מתקרבת יותר לטופס בזמן הגלילה, ומושכת את העין שלך אל ה-CTA שקל לראות ורוד על לבן.
3. לחדד
הכשרת מנהיגות הפכה לדיגיטל לעת עתה, אבל Hone לא נותן לזה להאט אותם. הם מציעים קורסי מנהיגות מקוונים ומראים המון הוכחות חברתיות לבניית אמון במותג שלהם לפני שהם משתפים את טופס ההרשמה לדוא"ל שלהם.
הם דורשים רק שתי כניסות, מספר העובדים ואימייל עבודה.
4. Totem Automobili
דף נחיתה זה נוטף יוקרה ואלגנטיות. האנימציות החלקות והשדות הדינמיים מדגישים את המראה הקלאסי של מכונית 100% חשמלית זו בצורה מודרנית המחמיאה למוצר.
ממש בתחתית, אתה יכול למצוא את טופס הדוא"ל בשחור-לבן פשוט עם ה-FOMO המעורר "אל תפספס עדכונים חדשים" ממש מעל הטופס. עיצוב נהדר פוגש קריאה משכנעת לפעולה.
מחשבות אחרונות
קבלת יותר אנשים להירשם לרשימת הדוא"ל שלך תעניק לך יותר עצמאות במאמצי השיווק שלך ותחבר אותך ללקוחות. יש סיבה לכך שארבעה מתוך חמישה משווקים אמרו שהם מעדיפים לוותר על מדיה חברתית מאשר על שיווק בדואר אלקטרוני.
דפי נחיתה הם מקום נהדר לקבל כתובות דוא"ל אלה, אך עליך לצבוט את העיצוב, התוכן והעותק שלהם כדי לייעל אותם ולעודד המרות.
שיטות עיצוב טובות כוללות גרפיקה באיכות גבוהה עם טקסט קל לקריאה. גם אנימציות ווידאו מושכים עיניים, אבל אתה רוצה שדף הנחיתה שלך יהיה רספונסיבי ומהיר בזק כדי למנוע ממשתמשים לקפוץ לפני ההרשמה.
בנוסף, מבחני A/B ממלאים תפקיד כמעט בכל היבט של תהליך האופטימיזציה של דף הנחיתה שלך, מכמות העותקים בדף שלך ועד למספר שדות הטפסים שאתה מחליט שהוא הטוב ביותר.
כדי להקל על הבדיקות, ל-Elementor יש למעלה מ-25 תבניות של דפי נחיתה עם שילוב טפסים שיעזרו לך לנסות עיצובים חדשים וליצור דף נחיתה חדש או טופס הרשמה עבור פלחי קהל שונים. נסה אותם היום.