טיפים לשיווק דיגיטלי

13 דרכים להגדיל את ההרשמות לדוא"ל

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

רשימות דואר אלקטרוני הן אחד הנכסים החשובים ביותר עבור העסק שלך. כאשר יש לך רשימה של מנויים מעורבים, אתה לא צריך להסתמך על אלגוריתמים המשתנים ללא הרף של מדיה חברתית כדי להגיע לקהל שלך.

במקום זאת, אתה יכול ליצור באופן קבוע קמפיינים בדוא"ל כדי להמיר מנויים חדשים ללקוחות משלמים. מחקר של Campaign Monitor מראה כי 64% מהעסקים משתמשים בדוא"ל כדי להגיע ללקוחות שלהם.

בדרך זו, עסקים יכולים למשוך לידים ביעילות ולחמם את הקהל שלהם לקראת השקות עתידיות, מכירות ומבצעים אחרים. בנוסף, אסטרטגיות שיווק בדוא"ל יכולות לעזור להפחית את שיעורי נטישת העגלה ולהחזיר הכנסה אבודה.

עם זאת, הגדלת רשימת הדוא"ל שלך אינה קלה. תזדקק לטפסי הרשמה לדוא"ל שיאפשרו לך ללכוד את הודעות הדוא"ל של מי שמבקר בדף האינטרנט שלך.

כדי לעזור לך להשיג זאת, נדון ביתרונות של טפסי הרשמה לדוא"ל, נשתף אסטרטגיות להגדלת ההרשמות לדוא"ל ונראה לך דוגמאות מעשיות לטפסי הרשמה דוא"ל יעילים ביותר לשימוש כהשראה.

תוֹכֶן הָעִניָנִים

מדוע כדאי להשתמש בטופס הרשמה בדוא"ל

בתור התחלה, טופס מעוצב היטב יחד עם עותק משכנע ומיקום אסטרטגי מספק למבקרים דרך יעילה להירשם לרשימת הדוא"ל שלך.

שיווק בדוא"ל נשאר אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מהשורה הראשונה, ומניב $42 לכל $1 שהוצא, החזר של 4200% על ההשקעה. זה אומר שאתה יכול לנצל מקורות הכנסה פוטנציאליים על ידי שימוש בטופס הרשמה לדוא"ל באתר שלך.

יתרה מכך, כאשר מישהו נותן לך ברצון את כתובת האימייל שלו, יש לך הזמנה קבועה לתיבת הדואר הנכנס שלו.

לא רק שזה אומר שאתה יכול להגיע לאנשים שמתעניינים באמת במה שיש לך להציע, אלא זה גם אומר שאתה יכול להשתמש באחד מכלי השיווק המשכנעים ביותר שקיימים – ניוזלטרים בדוא"ל.

על פי המכון לשיווק תוכן, 31% ממשווקי B2B מציינים כי עלוני דוא"ל הם הדרך הטובה ביותר לטפח יצירת לידים. באמצעות תוכן מתמיד ומותאם אישית, אתה יכול להמיר לידים ללקוחות לאורך זמן.

לבסוף, טפסי הרשמה לדוא"ל ממוקדים ביותר יכולים לעזור לך לפלח מנויים על סמך מה שהם נרשמים אליו. כך, תוכל לשלוח להם קמפיינים בדוא"ל הרלוונטיים יותר לתחומי העניין והרצונות שלהם, ולשפר את שיעורי הפתיחה, הקליקים ושיעורי ההמרה שלך.

כדי להבטיח שאתה יכול להיעזר במה שיש לטפסי הרשמה לדוא"ל להציע, הקפד לפעול לפי השיטות המומלצות המפורטות להלן.

כיצד להגביר את האפקטיביות של טפסי ההרשמה לדוא"ל שלך

למרות שהגדלת ההרשמות לאימייל עשויה להיראות מסובכת, אתה יכול להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך במהירות ולהבטיח שהיא מושכת את הקהל המיועד עם הטקטיקות הנכונות.

להלן 13 דרכים מצוינות להגביר את ההרשמות למייל:

  1. הקדישו זמן לעיצוב טפסים
  2. הצב טפסי הצטרפות על דפים מרובים
  3. השתמש בעותק משכנע
  4. הוסף קיצור דרך לתפריט הראשי
  5. השתמש בקריאה מפתה לפעולה
  6. תציע משהו בתמורה
  7. אל תגזים עם שדות טופס
  8. צור דף נחיתה
  9. קדם את הרשימה שלך בחשבונות מדיה חברתית
  10. השתמש בחלונות קופצים עם כוונת יציאה
  11. פיצול בדוק את הטפסים שלך
  12. צור חידון
  13. ארח מתנה

1. הקדישו זמן לעיצוב טפסים

בראש ובראשונה, העיצוב של הטופס שלך חשוב. זה צריך להתאים למותג שלך אבל להתבלט משאר האתר שלך כך שהוא מורגש בקלות.

שימוש בצבעים המשניים בפלטת המותגים שלך הוא דרך מצוינת להבטיח שהעיצוב של הטופס שלך לא ישתלב עם שאר האתר שלך.

Form Builder 13 Ways To Increase Email Signups 1

2. הצב טפסי הצטרפות על דפים מרובים

אם אתה רציני לגבי הרחבת רשימת הדוא"ל שלך, אינך יכול להוסיף רק טופס הרשמה לדוא"ל אחד ולצפות לתוצאות קסומות. במקום זאת, עליך להוסיף טפסים לדפים מרובים באתר שלך.

Fizzle ממליצה להוסיף טפסי הצטרפות ל:

  • תיבת התכונות בדף הבית שלך
  • האמצע או התחתון של דף המידע שלך
  • פוסטים בודדים בבלוג
  • סרגל הצד של הבלוג
  • הכותרת התחתונה של האתר שלך
  • עמוד אחד או יותר כחלונות קופצים המופיעים לאחר שמבקרים מבלים זמן באתר שלך או גוללים למטה

אל תשכח לעקוב אחר שיעורי ההמרה שלך עבור כל טופס מקוון כדי שתוכל לראות אילו טפסים פועלים היטב ואילו לא. זה מאפשר לך לצבוט ולבצע אופטימיזציה היכן שצריך.

3. השתמש בעותק משכנע

"הירשם לרשימת הדוא"ל שלנו" לא מרגיש מרגש במיוחד. במקום עותק גנרי, השתמש בפעלי פעולה והדגש את היתרונות של מילוי טופס ההרשמה לניוזלטר שלך.

כמה דוגמאות כוללות:

  • "התעדכן בחדשות האחרונות."
  • "קבל מבצעים והנחות מיוחדות."
  • "לא נשלח לך דואר זבל."
  • "קבל תוכן בלעדי."

עדיף אפילו אם תוכל לכלול באיזו תדירות הם יכולים לצפות לקבל את הניוזלטר שלך. לדוגמה, הוספת "שבועי", "פעמיים בחודש" וניסוח דומה היא דרך מצוינת לקבוע את הציפייה מההתחלה.

4. הוסף קיצור דרך לתפריט הראשי

הסרגל האופקי הוא הסוג הנפוץ ביותר של תפריט ניווט באתר. נצל זאת על ידי הכללת קיצור דרך לטופס הרשמה בדוא"ל בחלק העליון.

ודא שהוא בולט משאר התפריט על ידי מתן צבע רקע שונה.

5. השתמש בקריאה מפתה לפעולה

גם אם תעצבו טופס יפהפה ותשתמשו בעותק משכנע, העבודה הקשה שלכם יכולה ללכת לפח על ידי שימוש בקריאה גנרית לפעולה (CTA) כגון "שלח" או "הירשם".

Cta Widget 13 Ways To Increase Email Signups 2

במקום זאת, תהיו יצירתיים עם הקריאה לפעולה שלכם והשתמשו בשפה מכוונת פעולה כדי לגרום למבקרים להרגיש נלהבים מההרשמה.

לְדוּגמָה:

  • הצטרף למועדון
  • הפוך ל-VIP/פנימי
  • שלח לי את ההנחה/מתנה שלי
  • קבל את ההורדה שלך
  • תבע את המתנה שלך
  • הורד את העותק שלך

CTAs אלה הם כולם שיחה, משכנעים וישירים. הם מעודדים מבקרים להירשם מבלי להשתמש בשפה כללית.

6. הציעו משהו בתמורה

אדם ממוצע מקבל 121 מיילים ביום. הדבר האחרון שמישהו רוצה הוא עוד אימייל בתיבת הדואר הנכנס שלו.

אם אתה רוצה להגדיל את ההרשמות לאימייל באתר שלך, שקול להציע משהו בתמורה.

זה יכול להיות מגנט לידים בצורה של שדרוג תוכן או מדריך בחינם. זה יכול להיות גם אימון וידאו, הקלטת אודיו בלעדית או קוד קופון.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שהמגנט המוביל צריך להיות קשור למה שיש לך להציע. אחרת, יהיה לך קשה להמיר את אותם מנויים ללקוחות משלמים.

טיפ מקצוען : אנשים מסוימים עשויים לנסות להשתמש לרעה בטופס ההרשמה שלך, ולהשתמש באימיילים לא חוקיים או זמניים כדי להירשם ולקבל את ההצעה החינמית שלך. פתרון פשוט: השתמש באימות דוא"ל בזמן אמת בטפסים שלך! אמת הודעות דוא"ל ברגע הכניסה ואל תאפשר לכל אימייל לא חוקי, חד פעמי או שגוי לעבור דרך הטופס שלך.

7. אל תגזים עם שדות טופס

למרות שמחקרים רבים קובעים שפחות זה יותר כשמדובר בשדות טופס, זה לא כל כך פשוט.

לדוגמה, HubSpot גילתה ששיעורי ההמרה ירדו ככל שמספר השדות גדל, אך הירידה לא הייתה חדה כפי שהייתם מצפים, עם ביצועים של 10 שדות מעט גרועים יותר משדה בודד.

לעומת זאת, מחקר של Unbounce הראה שהקטנת אורך הטופס הובילה לפחות הרשמות למייל.

אז מה זה אומר עבורך?

בסופו של דבר, זה מסתכם בכמות המידע שאתה צריך מהמבקרים. ברוב המקרים, שם ושדה דוא"ל הם די והותר. שני שדות מסיר חיכוך ומקל על תהליך ההרשמה.

עם זאת, עשויים להיות מקרים שבהם אתה צריך יותר. במקרה כזה, שאל את עצמך את השאלות הבאות:

  • האם הטופס קל להבנה ולמילוי?
  • האם הנתונים שאתה אוסף מספיקים כדי להמיר לידים ללקוחות?
  • האם הערך של ההצעה שלך עולה על הערך של המידע שהמבקרים יספקו לך?
  • האם כל תחום משרת מטרה?
  • האם שדות נוספים באמת יעזרו לך למצוא לידים באיכות גבוהה?

8. צור דף נחיתה

צור דף נחיתה ייעודי באתר שלך עבור רשימת הדוא"ל. דף הנחיתה אמור להקל ככל האפשר על ההרשמה לניוזלטר הדוא"ל שלך ולהיות נקי מכל הסחות דעת.

אתה יכול ליצור אותו בקלות בעזרת אלמנטור על ידי בחירת ה- Elementor Canvas עבור פריסת העמוד.

Landing Page Template1 13 Ways To Increase Email Signups 3

פעולה זו גם הופכת את דף הנחיתה לקל לשיתוף במדיה החברתית או לכלול אותו כקישור בביוגרפיה שלך.

9. קדם את הרשימה שלך במדיה החברתית

אתה לא יכול להוסיף טופס הרשמה לדוא"ל לפלטפורמות המדיה החברתית שלך, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול להשתמש במדיה חברתית כדי להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך. כמו שהזכרנו לעיל, אתה יכול לשתף את הקישור לדף הנחיתה שלך או לכלול אותו כקישור בביוגרפיה שלך.

אתה יכול גם לדבר על ההטבות שמקבלים מבקרים ברגע שהם נרשמים לרשימת הדוא"ל שלך כדי לגרום להם ללחוץ לדף הנחיתה שלך.

דרך נוספת לקדם את רשימת הדוא"ל שלך היא לתת למבקרים קטע של מסעות פרסום בדוא"ל ששלחת בעבר כדי שהם יוכלו לקבל טעימה ממה שהם יכולים לצפות.

אם יש לכם מנויי אימייל שהשיבו למיילים שלכם ואמרו דברים חיוביים על הניוזלטר או הקמפיינים שלכם, שתפו אותו כהוכחה חברתית והפכו את העוקבים למנויים.

10. השתמש ב-Exit-Intent Popups

כוונת יציאה היא טכנולוגיה שמזהה מתי משתמשים מתכוונים לעזוב את האתר שלך ומציגה להם טופס הרשמה מוקפץ למייל בתגובה. זה נותן למבקרים הזדמנות נוספת לעסוק בתוכן שלך ומעודד אותם להירשם גם אם הם לא מוכנים לבצע רכישה.

Popup Promotion Example1 13 Ways To Increase Email Signups 4

לפי מחקר של RocketFuel, בין 26-70% מהמבקרים באתר ינטשו את האתר שלכם ולא יחזרו לעולם. טופס עם טכנולוגיה של כוונת יציאה יכול לעזור להמיר מבקרים נוספים שעוזבים את האתר שלך למנויי אימייל.

11. פיצול בדוק את הטפסים שלך

בדיקת פיצול או A/B מאפשרת לך לבדוק שתי גרסאות או יותר של הטפסים שלך כדי לראות אילו גרסאות מניבות ביצועים טובים יותר. הדרך שבה זה עובד היא פשוטה.

אתה יוצר גרסאות שונות של הטופס שלך ומגדיר מבחן מפוצל. חלק אחד מהמבקרים באתר שלך יראה גרסה אחת של הטופס, בעוד שאחרים יראו את הגרסאות החלופיות.

לאחר השלמת תהליך בדיקת A/B, תדע איזה טופס ממיר טוב יותר ותוכל להמשיך להציג אותו לקהל שלך.

זכור שבדיקה מפוצלת אינה בלעדית לטפסים. אתה יכול גם לבדוק פיצול את דפי הנחיתה שלך.

12. צור חידון

אם אתה רוצה דרך מרתקת להגדיל את ההרשמות לאימייל, שקול ליצור חידון. על פי Ion Interactive, תוכן אינטראקטיבי, כמו חידונים, יוצר המרה בינונית או טובה מאוד ב-70% מהמקרים.

חידונים מהנים עבור המבקרים שלך מכיוון שאף אחד לא יכול להתאפק ללמוד יותר על עצמו או לבחון את הידע שלו.

בנוסף, חידון הוא דרך מצוינת לפלח את הקהל שלך וליצור קמפיינים ממוקדים ביותר בדוא"ל.

13. ארח מתנה

מתנה היא עוד דרך מצוינת להגדיל את ההרשמות למייל. עם זאת, אל תעשה את הטעות להציע פריט גנרי כמו אייפד במתנה שלך. פעולה זו תגרום לכך שכולם ייכנסו למתנה שלך כי הם רוצים אייפד ולא כי הם מעוניינים בהצעות שלך.

במקום זאת, הצע מוצר במחיר נמוך יותר או, אם אתה מוכר שירותים, פגישת ייעוץ או שירות ברמה נמוכה יותר כפרס.

זה מבטיח שרק אנשים שצפויים לקנות ממך יכנסו למתנה. כך יהיה לך קל יותר להמיר אותם מהפניות ללקוחות משלמים.

דוגמאות מצוינות לטפסי הרשמה בדוא"ל

כעת, כשאתה יודע כיצד להגדיל את שיעור ההרשמה לדוא"ל, הבה נסתכל על ארבע דוגמאות יעילות של טופס הרשמה לדוא"ל. השתמש בהם כהשראה בעת עיצוב הטופס הבא שלך.

1. אנתרופולוגיה

Anthropologie 13 Ways To Increase Email Signups 5

לאנתרופולוגיה יש טופס הרשמה פשוט למייל עם שדה כתובת דוא"ל וכפתור. עם זאת, הכותרת וכותרת המשנה מבהירות מדוע עליך להירשם – אתה תהיה הראשון לדעת על מוצרים חדשים ומבצעים מיוחדים.

אם אתה אוהב את המותג ורוצה נפילות ראשונות על תוכן ומבצעים בלעדיים, קשה להתאפק מלהירשם לאימיילים שלהם.

2. שינוי אינטליגנטי

Intelligent Change 13 Ways To Increase Email Signups 6

Intelligent Change היא החברה שמאחורי יומן חמש דקות ומתכנן פרודוקטיביות. טופס ההרשמה שלו הוא מינימלי יחסית בעיצוב אבל משתמש בעותק חזק.

בתור התחלה, זה נותן לך ערך מיידי ותועלת ברורה למה כדאי לך להירשם. אחרי הכל, מי לא רוצה דחיפה של השראה בתיבת הדואר הנכנס שלו?

שנית, שפת כותרות המשנה מציעה הוכחה חברתית בצורה של כמה מנויים יש להם וגורמת לך להרגיש שאתה מצטרף למועדון גדול, אם כי אקסקלוסיבי.

3. מערב אלם

West Elm 13 Ways To Increase Email Signups 7

West Elm היא חנות רהיטים ידועה שבחרה בצורת פופאפ מינימלית אך יעילה ביותר. לטופס הקופץ יש כותרת ראשית המציעה חוברת צביעה בחינם וכותרת משנה קטנה יותר שמפרטת את היתרונות של מנוי למייל.

מה שהופך את הטופס הזה ליעיל הוא התמונה מימין שמראה לך איך נראה דף מתוך חוברת הצביעה, כדי שתדע בדיוק מה אתה מקבל.

4. ג'יימס קליר

James Clear 13 Ways To Increase Email Signups 8

ג'יימס קליר הוא מחברו של רב המכר "הרגלים אטומיים". ברגע שתנחתו בדף הבית שלו, תבחינו בכותרת גדולה שמדגישה את היתרון המשמעותי ביותר של הספר שלו, מלווה בטופס הרשמה פשוט למייל.

הטופס מנחה אותך להוריד את הפרק הראשון של הספר בחינם וכולל שדה כתובת דוא"ל בודד.

זו דוגמה מצוינת לכותרת עמוסה בהטבות עם טופס שמסיר חיכוכים ומקל על הרשמה לרשימה שלו כמבקר בפעם הראשונה.

5. BH Cosmetics

Bh Cosmetics 13 Ways To Increase Email Signups 9

BH Cosmetics הוא מותג איפור פופולרי המציע מגוון רחב של מוצרים. תצוגה גדולה עם הגרסה האחרונה שלה מקבלת את פניך כשאתה מבקר באתר האינטרנט של החברה.

כאשר אתה גולל או מנסה לעזוב את האתר, מופיע חלון קופץ. הפופאפ מציע 10% הנחה להרשמה לרשימת המיילים של החברה, ותוכל להחיל את ההנחה על ההזמנה שלך באופן מיידי.

חברת הקוסמטיקה עושה עבודה מצוינת להפיק את המרב מהפופאפ שלה עם כוונת היציאה.

הגדל את רשימת המנויים שלך עם שיטות יעילות אלו

לקבל יותר הרשמות לדוא"ל לרשימה שלך יש יתרונות רבים. זה נותן לך כוח לטפח ולרתום מנויים כדי להמיר אותם ללקוחות משלמים עבור חנות המסחר האלקטרוני שלך.

רשימת אימייל פעילה היא קהל יעד מחומם שמוכן לקנייה בעת השקת מוצר או שירות.

הגדלת ההרשמות לאימייל נראית מרתיעה, אבל אם תפעל לפי הטיפים והשיטות המומלצות שציינו, אתה תהיה בדרך להרחבת רשימת המנויים שלך.

בהצלחה!

מאמרים קשורים

Back to top button